Het Logitech Z-5500 PLOPJES probleem topic DEEL 2

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste
Acties:
  • 9.902 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atmosphere
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 26-09-2024
Toen ik het setje wou kopen was ie dacht ik net ffies over de 400.. niet dat het er voor mij erg toe doet .. heb het toen niet gedaan ... :D

Kan zeggen dat ik redelijk gelukkig ben op dit moment met mijn inspire 5.1 T5400 voor €50... Geen geplop (behalve als ik pc uitzet).. geen gebrom..;) en kennlijk nog even de tijd om naar wat anders te gaan kijken :D

Verders doet voor muziek mijn sennheiser-koptelefoon het erg leuk dus ;) das dan misschien beetje cheaten.. maar gebruik speakers eigenlijk alleen voor spellen :D op audigy 1 O-) dus

Ergens vind ik het jammer... het was nog steeds een van de setjes de ik eigenlijk wel wou gaan halen... maar nu er steeds meer opduikt over deze problemen ...

[ Voor 16% gewijzigd door Atmosphere op 21-03-2006 19:30 ]

-x(Al is de wereld is nog zo klein. Atmosphere vind hem wel fijn)x-; Sys; t-net

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marf0rz
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 26-10-2023
Atmosphere schreef op dinsdag 21 maart 2006 @ 19:21:
Toen ik het setje wou kopen was ie dacht ik net ffies over de 400.. niet dat het er voor mij erg toe doet .. heb het toen niet gedaan ... :D

Kan zeggen dat ik redelijk gelukkig ben op dit moment met mijn inspire 5.1 T5400 voor €50... Geen geplop (behalve als ik pc uitzet).. geen gebrom..;) en kennlijk nog even de tijd om naar wat anders te gaan kijken :D

Verders doet voor muziek mijn sennheiser-koptelefoon het erg leuk dus ;) das dan misschien beetje cheaten.. maar gebruik speakers eigenlijk alleen voor spellen :D op audigy 1 O-) dus

Ergens vind ik het jammer... het was nog steeds een van de setjes de ik eigenlijk wel wou gaan halen... maar nu er steeds meer opduikt over deze problemen ...
Ik had de Z-5500 in een gewone consumenten winkel gekocht in de eerste week dat hij op de nederlandse markt kwam voor 290 euro en ik heb hem volgens mij nooit voor 400 euro te koop zien staan. Wel de Z-680, die overigens tot heel laat nog duurder was dan de Z-5500, maar dat had volgens mij met andere leveranciers te maken of iets dergelijks. Dat is juist het eerste wat me opviel, goede recenties en toch relatief goedkoop.

If you can't beat them, buy them !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mvdlaak
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 21-06 15:54

Mvdlaak

~*Gnarf*~

Nee ik hoef mijn beklag niet te doen bij T.T.
De arme man wordt al zo overspoeld met klachten. Straks declareert hij de rekening van zijn mental coach bij GoT...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marf0rz
Mvdlaak schreef op dinsdag 21 maart 2006 @ 23:08:
De arme man wordt al zo overspoeld met klachten. Straks declareert hij de rekening van zijn mental coach bij GoT...
lol _/-\o_

Arme T.T. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir Guinhill
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 22-07 07:35
_Dune_ schreef op dinsdag 21 maart 2006 @ 00:05:
euh heb je dit topic wel eens gelezen? :X dit is al meerdere malen genoemd hier en ook grondig onderuit gehaald. ;) De oplossingen die worden aangedragen slaan nergens op, maar dat wordt wel duidelijk als je de laatste pagina's van dit topic in iedergeval even doorneemt. :D Logitech begint namelijk over gepolariseerde wandcontactdozen en aangezien we hier in Nederland een wissel spannings net hebben...
Hoe goed beantwoordt dit uw vraag?

0% :Y)

[ Voor 30% gewijzigd door Sir Guinhill op 22-03-2006 06:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JuuL20
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 18-11-2021
Verwijderd schreef op maandag 20 maart 2006 @ 23:42:
Misschien dat het jullie nog niet is opgevallen, maar Logitech heeft eindelijk een artikel op de site geplaatst, kijk op artikel nr. 3429 , ga naar www.logitech.com verander de landinstelling naar United Kingdom, ga naar support -> product support -> vul bij de zoektekst in 3429 -> selecteer bij search by: Answer number -> search :O
Dat was hier een antwoord op...
Ik weet zelf ook wel netzogoed dat dat onzin is, don't tell me. Ik heb wel alles gevolgt hiero.

[ Voor 17% gewijzigd door JuuL20 op 22-03-2006 07:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HADES2001
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
ik vindt meneer T.T. wel een beetje vervelend met meneer B.L. stond hier zowat 3 a 4X per week met dik gedrukte letters
ER IS WEER REACTIE VAN LOGITECH
maar deze man lijkt het wel zowat dood te laten bloeden

de briefen zien er mooi uit mensen alleen aangezien ik woordblind ben zie ik er geen taalfouten snel in dus cant help you with that :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Dune_
  • Registratie: September 2003
  • Nu online

_Dune_

Moderator Harde Waren

RAID is geen BACKUP

Sir Guinhill schreef op woensdag 22 maart 2006 @ 06:33:
[...]

[...]
Hoe goed beantwoordt dit uw vraag?

0% :Y)
Ze hebben schijnbaar de tekst aangepast?

Ik heb zelf geen Logitech set, maar ik weet genoeg van het electricieteit net af dat dit vreemde oplossingen zijn. Tenzij de Logitech sets externe voedingen/adapeters hebben waaraan een stekker is bevestigd die je op twee manier in de set kunt pluggen vindt ik dit maar een zeer vreemde materie. Overigens als dit het geval is, dan heeft Logitech nogsteeds een design fout gemaakt. Een dergelijke stekker zou maar op één manier geplaatst moeten kunnen worden. Hoe je het went of keerd deze speakers sets getuigen niet van hoge kwaliteit en ik kan mij dan ook niet voorstellen dat er voldaan wordt aan de geldende normen. (wat hier vaker is behandeld)

[ Voor 6% gewijzigd door _Dune_ op 22-03-2006 08:57 ]

Sinds 1999@Tweakers | Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf. | https://www.go-euc.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ParagonEnschede
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 30-12-2023

ParagonEnschede

Alles als een beer

HADES2001 schreef op woensdag 22 maart 2006 @ 08:34:
ik vindt meneer T.T. wel een beetje vervelend met meneer B.L. stond hier zowat 3 a 4X per week met dik gedrukte letters
ER IS WEER REACTIE VAN LOGITECH
maar deze man lijkt het wel zowat dood te laten bloeden
Lul, ik scroll snel ff laatste deel topic door, denk ik dat er een brief te lezen valt, maar nee hoor. :Y)
Zeg, hebben jullie niet in die briaf staan dat die deadline als afgewezen beschouwd wordt als er geen reactie is voor een bepaalde datum? Ik heb wel zin om Logitech eens flink bij de kloten te pakken. Terughaal actietje zou wel grandioos zijn. :)

De Groningse beer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tm030614
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 26-07 15:42
Nog een paar uurtjes, als Logitech geen reactie heeft gestuurd aan het eind van de middag gaat de brief naar TrosRadar weg.

Zoals hierboven idd erg jammer dat meneer B.L. snel reageerde en meneer T.T. niet. Blijkbaar is de prioriteit van ons probleem gezet op 'extreem laag'.
Ik kan echt niet snappen dat een bedrijf zo laks is in z'n reacties. Terwijl ze weten wat de gevolgen van deze mannier van communicatie zijn...

M'n vertrouwe in Logitech is echt gezakt naar een diepte punt... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mvdlaak

Mvdlaak

~*Gnarf*~

Ik heb inderdaad ook weinig vertrouwen meer in Logitech.

Vooral omdat er (misschien?!) mensen van Logitech meelezen, die weten wat wij van plan zijn. En ze geven er geen ruk om.
Waardoor of waarom geven zij er geen ruk om? Omdat wij hen toch niks kunnen maken? Waarom niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 02-04-2024

Darth Malak

Sith Lord

Zoals ik al eerder aan had gegeven zou ik die brief naar Radar (en vooral Kassa) al weggedaan hebben. Voordat hun hem in behandeling hebben en er eventueel iets mee doen duurt het weer maanden.

Van Logitech hoef je niets te verwachten dat is wel duidelijk. Ook geen enkele reactie meer gehad op mijn antwoord op hun e-mail.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiMbO83
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 22-07 17:45
Traag reageren kan ook een teken zijn van calculatie. Zo was het in het begin van de correspondentie ook een maal heel erg lang stil. Na bijna 2 weken kwam Logitech toen met B.L. op de proppen. Wie weet wie er nu aan het inlezen is.

edit:
Oja, en niet te negatief jongens, ik heb dus om bovenstaande redenen eigenlijk wel weer meer vertrouwen in de zaak dan toen T.T. iedereen individueel liet benaderen.

[ Voor 28% gewijzigd door LiMbO83 op 22-03-2006 14:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marf0rz
Darth Malak schreef op woensdag 22 maart 2006 @ 13:54:
Zoals ik al eerder aan had gegeven zou ik die brief naar Radar (en vooral Kassa) al weggedaan hebben. Voordat hun hem in behandeling hebben en er eventueel iets mee doen duurt het weer maanden.

Van Logitech hoef je niets te verwachten dat is wel duidelijk. Ook geen enkele reactie meer gehad op mijn antwoord op hun e-mail.
Kassa ! Waarom vergeet ik Kassa ? Ik stel vanavond nog even snel een brief voor Kassa op, dan hebben we 4 instanties. Vooral Kassa is belangrijk inderdaad, dat ik die vergeet zeg. :|

4 lijkt me een goed begin, hehe :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kELAL
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 23-12-2023

kELAL

Jeri is my middle name

_Dune_ schreef op woensdag 22 maart 2006 @ 08:54:
[...]
Ik heb zelf geen Logitech set, maar ik weet genoeg van het electricieteit net af dat dit vreemde oplossingen zijn.
Wat heet vreemd... Het is wel een duidelijke indicatie, dat het (non-)antwoord afkomstig moet zijn van de amerikaanse Audio Business Unit.

In de US of A is men nou eenmaal gewend, dat stekers maar op 1 manier passen, waardoor er (tenminste, daar gaan ze van uit) altijd op de ene pen een fase zit en op de andere de nul.
Probeer daar a.u.b. niets achter te zoeken; het is m.i. een overblijfsel van allerlei Edison/GE vs. Tesla/Westinghouse demagogie, waar men nog steeds geen afstand van wilt nemen. Dat een aansluitfout daardoor juist extra gevaar op kan leveren, tja...

'Hier' geldt voor apparaten echter de EN60065 norm, 'polarity' is irrelevant, rotating plugs is futile*
Als het omdraaien van de steker echt het probleem (in deze omvang) zou verhelpen, dan zou de speakerset ook al niet aan de EN60065 kunnen voldoen 8)7

offtopic:
*) Ja, ik weet van het bestaan van 'polarity checkers' af. En ik weet ook wel dat er altijd wel wat (sub-nF, NB!) capacitieve koppeling in de voeding plaatsvindt en dat die zelden 100% symetrisch is.
Maarrrrrrrr... Niet-optimale voeding/signaalmassa-topologiën doen meer kwaad, dan het omdraaien van een steker ooit goed kunnen maken. Zelfs de sterkst 'steker-omdraai-gelovige'-audiofiel komt niet veel verder dan een uiterst subjectief "stillere, 'zwartere' achtergrond, waarbij de ruimtelijkheid bij zachtere passages zich iets scherper aftekent"
En da's een hele andere orde van grootte dan hoorbaar brommen en knallen!!!

Al klinkt een spreuk nog zo raar, als 't rijmt dan is het waar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tm030614
Marf0rz schreef op woensdag 22 maart 2006 @ 15:20:
[...]

Kassa ! Waarom vergeet ik Kassa ? Ik stel vanavond nog even snel een brief voor Kassa op, dan hebben we 4 instanties. Vooral Kassa is belangrijk inderdaad, dat ik die vergeet zeg. :|

4 lijkt me een goed begin, hehe :)
Vandaag geen reactie gehad. Dat betekend dat we brieven moeten gaan sturen.
De brief naar de consumentenprogramma's is inmiddels af. Zou jij Marf0rz deze naar mij kunnen sturen dan zorg ik dat hij bij de juiste instanties komt.

Dan blijft er momenteel de brief voor het ministerie nog over. Wie maakt een eerste aanzet? Ik ben namelijk erg druk momenteel. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tm030614
Even ter info:

Zover ik tot nu toe na hebben kunnen gaan zijn er maar een klein aantal mensen benaderd door Logitech.
Zo'n 74 mensen hebben gereageerd en aangegeven géén e-mail van Logitech te hebbe ontvagen van 14 mensen weet ik dat ze wel een e-mail hebben ontvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tm030614 schreef op woensdag 22 maart 2006 @ 21:15:
Even ter info:

Zover ik tot nu toe na hebben kunnen gaan zijn er maar een klein aantal mensen benaderd door Logitech.
Zo'n 74 mensen hebben gereageerd en aangegeven géén e-mail van Logitech te hebbe ontvagen van 14 mensen weet ik dat ze wel een e-mail hebben ontvangen.
Ah oei, moesten de mensen die geen brief hebben ontvangen ook reageren? Hierbij dus, heb geen persoonlijke brief ontvangen van Logitech (en ben er van in het begin bij in dit topic (deel1)).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De ombudsman is er toch ook nog??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy_Gonzalez
  • Laatst online: 17:42

Speedy_Gonzalez

Aaribaaaaaa

Ik heb ook geen mail ontvangen, en zit meen ik toch bij een van de eerste die zich opgegegeven hadden. Niet dat het iets uitmaakt hoor ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeBox
  • Laatst online: 17:36

DukeBox

loves wheat smoothies

Verwijderd schreef op woensdag 22 maart 2006 @ 21:20:
[...]

Ah oei, moesten de mensen die geen brief hebben ontvangen ook reageren? Hiervij dus, heb geen persoonlijke brief ontavagen van Logitech (en ben er van in het begin bij in dit topic (deel1)).
* DukeBox 2

Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marf0rz
Verzonden !

[ Voor 16% gewijzigd door Marf0rz op 22-03-2006 22:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tm030614
[...]

Ah oei, moesten de mensen die geen brief hebben ontvangen ook reageren? Hiervij dus, heb geen persoonlijke brief ontavagen van Logitech (en ben er van in het begin bij in dit topic (deel1)).
Wil je dat even op de mail zetten...? Das voor mij wat makkelijker ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tm030614
Speedy_Gonzalez schreef op woensdag 22 maart 2006 @ 21:39:
Ik heb ook geen mail ontvangen, en zit meen ik toch bij een van de eerste die zich opgegegeven hadden. Niet dat het iets uitmaakt hoor ...
Het gaat hierbij om een e-mail van Logitech.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tm030614
Mvdlaak schreef op dinsdag 21 maart 2006 @ 23:08:
Overspoelt... dat valt wel mee volgens mij. Hij neemt ook niet de moeite om te reageren op onze brieven. Overigens verwacht ik morgen van hem een reactie. Dan houd hij zicht namelijk netjes aan het door ons voorgestelde '2x wekelijks informeren'. Dat zou op maandag en donderdag zijn was ons voorstel....

Logitech is echt slecht bezig momenteel. Mischien moeten we in het Engels gaan praten, kan de beste man zelf meelezen en hoeft hij niet te wachten op vertalingen :+

[ Voor 16% gewijzigd door tm030614 op 22-03-2006 22:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackbq
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12:15
Kan je nog ergens opgeven dat je zelf ook een Z5500 plop brom, en sinds eergister radio, hebt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mvdlaak

Mvdlaak

~*Gnarf*~

Wat kun jij doen, als je dit probleem hebt (zie openingspost):

Je kunt je NAW (Naam, Adres, Telefoon -evt.-, E-mail) gegevens sturen naar plopjesprobleem@xs4all.nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak

Darth Malak

Sith Lord

[...]

Nou ja, "brief"... Gewoon een standaardmail met een verwijzing naar tweakers.net en een aantal standaard antwoorden a la logitech die nergens op slaan. Kortom, gemiddelde helpdesk taal dus.

Ik heb zo'n 6 logitech producten in huis.... Zijn meteen ook de laatste.

Ik ben een admin/mod op een redelijk groot Amerikaans forum. Ik zal er zeker van zijn dat ik mijn ongenoegen over Logitech ook daar ventileer!

[ Voor 13% gewijzigd door Darth Malak op 23-03-2006 11:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy_Gonzalez
  • Laatst online: 17:42

Speedy_Gonzalez

Aaribaaaaaa

tm030614 schreef op woensdag 22 maart 2006 @ 22:31:
[...]

Het gaat hierbij om een e-mail van Logitech.
Niks ontvangen van logitech

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tm030614 schreef op woensdag 22 maart 2006 @ 22:31:
[...]

Wil je dat even op de mail zetten...? Das voor mij wat makkelijker ;)
Done, naar plopjesprobleem@xs4all.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tm030614
Heb zojuist een e-mail gestuurd naar Mr. Todt waarom we nog steeds geen reactie op onze brief hebben gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ParagonEnschede

ParagonEnschede

Alles als een beer

tm030614 schreef op donderdag 23 maart 2006 @ 19:12:
Heb zojuist een e-mail gestuurd naar Mr. Todt waarom we nog steeds geen reactie op onze brief hebben gehad.
Is't geen Mr. Toad, zou veel verklaren. :Y)

De Groningse beer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tm030614 schreef op donderdag 23 maart 2006 @ 19:12:
Heb zojuist een e-mail gestuurd naar T.T. waarom we nog steeds geen reactie op onze brief hebben gehad.
Psssst, ik neem aan dat je T.T. bedoelt? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nomad
  • Laatst online: 07:18

Nomad

Moderator Foto & Video

a.k.a. Martijn

Zijn zoveel mensen die hij zelf een mail gestuurd heeft, dat ik me niet kan voorstellen dat zijn naam nog geheim moet blijven, dus och....

Commercieel fotograaf - Zakelijke portretten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marf0rz
nomad85 schreef op vrijdag 24 maart 2006 @ 08:32:
Zijn zoveel mensen die hij zelf een mail gestuurd heeft, dat ik me niet kan voorstellen dat zijn naam nog geheim moet blijven, dus och....
:Y) Alsof we em met z'n alle gaan opzoeken in zwitserland :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ParagonEnschede

ParagonEnschede

Alles als een beer

Al reacties op offertes of brieven?

De Groningse beer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carel
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 20-07 06:28
Mijn Z-560 heeft na een tijdje aanstaan idle een soort zoemsinus , zo om de 8 seconden komt hij dan. Verder heb ik idd keihard krakend geluid als iemand ff een knopje aan/uit zet in het huis. Dat laatste kan overigens ook aan ons huis liggen (oude schakelaars etc).

[ Voor 3% gewijzigd door Carel op 24-03-2006 09:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiMbO83
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 22-07 17:45
Ik kan er een weekje niet bij zijn, zonsverduistering in Turkije heeft dan mijn aandacht 8)

Ik wens iedereen nog veel succes, en keep it cool, neem de tijd en denk goed na!

Ik verwacht enige vooruitgang als ik terugben }) ;)

Yodels! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik zal me ook maar aanmelden voor dit topic aangezien ik ook last heb van plopjes.

enigste probleem is dat ik waarschijnlijk al lang uit mijn garantie periode ben ...

heb de z680 2 jaar geleden aangeschaft. Ging iets aan kapot (kanaal rechts achter deed het niet meer).

Dus hebben ze me een z5500d opgezonden. Jammer want de z680 was toch een stuk gezelliger zonder die vreemde plopjes...

Dus mochten jullie ergens iets bekomen, weet ik niet of ik nog recht heb op garantie.

groetjes
Fuzzke

edit: http://plopjesprobleem.marforz.com/ down?

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 24-03-2006 11:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ParagonEnschede

ParagonEnschede

Alles als een beer

Verwijderd schreef op vrijdag 24 maart 2006 @ 11:18:
ik zal me ook maar aanmelden voor dit topic aangezien ik ook last heb van plopjes.

enigste probleem is dat ik waarschijnlijk al lang uit mijn garantie periode ben ...

heb de z680 2 jaar geleden aangeschaft. Ging iets aan kapot (kanaal rechts achter deed het niet meer).

Dus hebben ze me een z5500d opgezonden. Jammer want de z680 was toch een stuk gezelliger zonder die vreemde plopjes...

Dus mochten jullie ergens iets bekomen, weet ik niet of ik nog recht heb op garantie.

groetjes
Fuzzke

Als wordt erkend dat het een ontwerpfout is, dan blijf je garantie houden volgens mij. En die link geeft i.d.d. net zoveel response als T.T. uit de US of A.

De Groningse beer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Logic Lion
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 16:40
In een van de eerste brieven is ons al verzekerd dat niemand zijn garantie kwijtraakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marf0rz
Verwijderd schreef op vrijdag 24 maart 2006 @ 11:18:

groetjes
Fuzzke

Vanuit hier te zien heeft mijn router het opgegeven en ik zit op werk dus ik kan hier tot vanavond niks aan doen :/ ;(

Een nieuwe router is een pre, maar ze zijn duur en ik ben nog op zoek naar de beste keus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeBox

DukeBox

loves wheat smoothies

gewoon nieuw.. heb het overgehouden.

[ Voor 91% gewijzigd door DukeBox op 24-03-2006 22:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DukeBox schreef op vrijdag 24 maart 2006 @ 16:29:
Wat voor een zoek je ? Kan ee nhoop leveren voor zachte prijsjes (cisco 800 series, zyxel 2600 series, vigor 2500 series enz)
Edit dat is snel , Anders zien de mods het nog }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 24 maart 2006 @ 18:59:
[...]

Edit dat is snel , Anders zien de mods het nog }:O
Lkkr handig om het dan nog eens te quoten :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mvdlaak

Mvdlaak

~*Gnarf*~

Errug goed bezig! B)

Maar mag ik afleiden aan het feit dat Dhr. T. T nog niks van zich heeft laten horen dat hij zich niet aan de gemaakte afspraken houdt en dat wij daar eigenlijk erg boos over zouden moeten worden. Maar dat het boos worden toch geen nut heeft omdat woede geen tastbaar ding is waar Dhr. T. T 's nachts, badend in 't zweet, van wakker schrikt.
Wat zou het heerlijk zijn om die woede te kunnen manifesteren in 'n ovenheerlijk testrapport dat stelt dat het verkopen van het paradepaardje van Logitech, de Z-5500 Digital, in geheel Europa, ook geheel volgens Europese richtlijnen, tot een illegale bezigheid wordt verordend. Kijk, dan heeft Dhr. T. T pas echt 'n reden om zich zorgen te maken over zijn nachtrust..

(srry, ben ff wat doorgedramd met wat onzin,.. maar wat wil je,.. 't is vrijdag _/-\o_ !)
Prettig weekend iedereen..

[ Voor 3% gewijzigd door Mvdlaak op 24-03-2006 23:09 . Reden: Naamfoutje verwijderd >:) ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tm030614
Mvdlaak schreef op vrijdag 24 maart 2006 @ 21:15:
Errug goed bezig! B)

Maar mag ik afleiden aan het feit dat Dhr. T. Toad nog niks van zich heeft laten horen dat hij zich niet aan de gemaakte afspraken houdt en dat wij daar eigenlijk erg boos over zouden moeten worden. Maar dat het boos worden toch geen nut heeft omdat woede geen tastbaar ding is waar Dhr. T. Toad 's nachts, badend in 't zweet, van wakker schrikt.
Wat zou het heerlijk zijn om die woede te kunnen manifesteren in 'n ovenheerlijk testrapport dat stelt dat het verkopen van het paradepaardje van Logitech, de Z-5500 Digital, in geheel Europa, ook geheel volgens Europese richtlijnen, tot een illegale bezigheid wordt verordend. Kijk, dan heeft Dhr. T. Toad pas echt 'n reden om zich zorgen te maken over zijn nachtrust..

(srry, ben ff wat doorgedramd met wat onzin,.. maar wat wil je,.. 't is vrijdag _/-\o_ !)
Prettig weekend iedereen..
Ten eerst het meneer T.T. geen Toad.... dus hou het maar gewoon bij T.T. :+
En denk maar niet dat meneer T.T. wakker ligt van ons probleem.

Helaas heb ik nog geen reactie gehad van T.T. (tegen alle verwachtingen in overigens) Ik vind het zéér zéér slecht hoe Logitech momenteel met ons om gaat.

Naja we zullen zien. Geen vorderingen tot nu toe.

Nieuw idee van mij: Mischien een aantal PC bladen aanschrijven...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak

Darth Malak

Sith Lord

Niks aanschrijven... behalve radar en kassa dan... gewoon bellen, bellen en bellen, ook naar voorgenoemde instanties, dat is veel directer. Als je op die manier voet aan de grond hebt en ze vragen het op schrift te stellen ben je al veel verder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tm030614 schreef op vrijdag 24 maart 2006 @ 21:44:
Helaas heb ik nog geen reactie gehad van T.T. (tegen alle verwachtingen in overigens) Ik vind het zéér zéér slecht hoe Logitech momenteel met ons om gaat.
Mja voor mij is het wel duideijk, sinds de zaak is doorgeschoven aan TT, zie ik alleen de trend waarin ze er onderuit proberen te muizen en het zaakje in de doofpot te steken. Bij B.L. kregen we ten minste nog inhoudelijke reactie en zagen we dat hij eraan bezig was, nu krijgen we alleen bullshit. Als we al iets krijgen... De collectieve mail wordt voortaan blijkbaar genegeerd en TT is overgestapt over op persoonlijk mails, waardoor de consument zijn enige sterk punt verliest. Ik ben er zeker van dat TT voortaan gewoon zal verwijzen naar de standaard procedures voor RMA of klacht op de website, zonder dat er in praktijk enig gevolg aan gegeven wordt. Kortom: bij Logitec maken we geen kans meer, onze hoop vestigen op onafhankelijke consumetenorganisaties.
Naja we zullen zien. Geen vorderingen tot nu toe.

Nieuw idee van mij: Mischien een aantal PC bladen aanschrijven...?
Volledig mee eens, hoe meer keet we kunnen schoppen, en aandacht kunnen trekken, hoe meer kans we maken. PC bladen aanschrijven, benadrukken dat het een grote zaak is, waarin veel mensen zijn betrokken. Maw ervoor zorgen dat de media te weten komt, dat dit wel eens een nieuwsitem kan zijn, waar ze zelf aan kunnen meewerken.

Ik zie het nu een beetje als een guerilla: onze sterke punten (= omvang van ons collectief = 140+ meldingen) uitspelen en maximaliseren, constant aanvalletjes blijven uitvoeren (= zo veel mogelijk mensen warm maken voor het probleem en de media proberen achter ons te krijgen, des te meer des te beter).
De vijand zal maar geringe schade ondervinden, maar langdurig en frequent geringe schade = grote schade. Het is dus een kwestie van volhouden denk ik. De zaak zal vooral zijn, om zoveel mogelijk kanalen en consumenten organisaties en pc magazines (kortom alles in de branche) tegelijkertijd achter ons te krijgen.
Sorry voor de misschien ongepaste vergelijking, maar ik zie toch wat gelijkenissen. En geef eerlijk toe, denken jullie dat we nog kans maken binnen Logitec? Het max wat we nog kunnen bereiken bij Logitec zelf is dat ze hun tijd nemen om het probleem te onderzoeken en op te lossen, en dat ze de oplossing gaan toepassen in toekomstige revisies. Om zo "het gezever" (zoals zij het waarschijnlijk zien) zo veel mogelijk proberen te beperken in de toekomst. Maar wij gaan er dus niets meer van horen...

Als je alle communicatie met TT nog eens overloopt en een beetje je gezond verstand gebruikt, kan je alleen maar tot deze conclusie komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14:46

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Mijn set gaat retour leverancier. Ik pik het niet langer en krijg het idee (ook door contact met Logitech via het service nummer) dat een oplossing nog lang niet voorhanden is. Sterker nog, het lijkt de mensen bij Logitech totaal niet te interesseren.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HADES2001
  • Niet online
TM is het mischien een idee om contakt te leggen met B.L. met de melding dat meneer T.T. ons praktisch negeert en dat we liever met hem verder coresponderen ?
dan krijgen we tenminste met ongeveer 2 dagen reactie bij meneer T.T. is het net als de tweede kamer in nederland 90% van de stoelen zijn leeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak

Darth Malak

Sith Lord

Bor de Wollef schreef op zaterdag 25 maart 2006 @ 00:34:
Mijn set gaat retour leverancier. Ik pik het niet langer en krijg het idee (ook door contact met Logitech via het service nummer) dat een oplossing nog lang niet voorhanden is. Sterker nog, het lijkt de mensen bij Logitech totaal niet te interesseren.
Tenzij je je geld terugkrijgt kun je wel bedrogen uitkomen. Lees deze threads maar eens na. Er zijn genoeg mensen die van kwaad naar erger zijn gegaan met een andere set. Dat heeft mij tot nu toe ook tegengehouden. Ik heb alleen last van continue gebrom (onafhankelijk van andere lichtbronnen e.d.) en niet van de plopjes. Ik heb persoonlijk geen zin om 50 kilo naar de leverancier te slepen en een nieuwe set weer naar binnen om dan een set te krijgen die beide problemen heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tm030614
HADES2001 schreef op zaterdag 25 maart 2006 @ 00:44:
TM is het mischien een idee om contakt te leggen met B.L. met de melding dat meneer T.T. ons praktisch negeert en dat we liever met hem verder coresponderen ?
dan krijgen we tenminste met ongeveer 2 dagen reactie bij meneer T.T. is het net als de tweede kamer in nederland 90% van de stoelen zijn leeg
Meneer T.T. is de manager van meneer B.L. Ik heb meneer B.L. vorige week nog gesproken omdat meneer T.T. niet opnam. Hij geeft echter aan zijn handen van de zaak gehaald te hebben en dat het nu zijn baas er verantwoordelijk voor is. Hij zal ons dus waarschijnlijk niet verder te woord staan...

Ik wil even wachten tot maandag is er dan weer geen reactie ga ik nog een aantal concrete vragen stellen:

- Waarom is de door ons aangedragen oplossing niet goed? Wat is er onveilig of onvolkomen aan?
- Waarom heeft u zoveel tijd nodig om met een oplossing te komen?
- Is het probleem bekend bij de vice president van de ABU?
- Geeft u toe dat uw set een productfout bevat?
- Voldoet de set volgens u voor 100% aan de door EU gestelde EMC eisen
- Kunt u ons garanderen dat er een oplossing komt binnen redelijke termijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tm030614
Bor de Wollef schreef op zaterdag 25 maart 2006 @ 00:34:
Stuur mij even een e-mail. Ik kan het e.e.a. voor je regelen.

[ Voor 6% gewijzigd door tm030614 op 26-03-2006 13:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mvdlaak

Mvdlaak

~*Gnarf*~

tm030614 schreef op zaterdag 25 maart 2006 @ 10:45:
[...]
Ik wil even wachten tot maandag is er dan weer geen reactie ga ik nog een aantal concrete vragen stellen:

- Waarom is de door ons aangedragen oplossing niet goed? Wat is er onveilig of onvolkomen aan?
- Waarom heeft u zoveel tijd nodig om met een oplossing te komen?
- Is het probleem bekend bij de vice president van de ABU?
- Geeft u toe dat uw set een productfout bevat?
- Voldoet de set volgens u voor 100% aan de door EU gestelde EMC eisen
- Kunt u ons garanderen dat er een oplossing komt binnen redelijke termijn
Dus je gaat maandag alweer een meeltje sturen?
De vice president was toch al op de hoogte en is toch ook al aangeschreven door R.C.? Waar we nu eigenlijk niet veel meer van horen.. Dus ik neem aan dat R.C. ook geen nieuws heeft?

In de vorige meels hebben we ook ongeveer hetzelfde gevraagd, verder zijn we er niet mee gekomen omdat we gewoon nooit concrete antwoorden kregen. Ik zou nu eigenlijk het liefst willen weten of ze ons nog wel serieus nemen en of het nog wel loont om nog energie in contact met T.T. te steken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

alles op een laag pitje zie ik :'(

kreeg een mail terug van plopjesprobleem [plopjesprobleem@xs4all.nl]

Robert Wick

is dat een standaart mail ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tm030614
Mvdlaak schreef op zaterdag 25 maart 2006 @ 16:19:
[...]

Dus je gaat maandag alweer een meeltje sturen?
De vice president was toch al op de hoogte en is toch ook al aangeschreven door R.C.? Waar we nu eigenlijk niet veel meer van horen.. Dus ik neem aan dat R.C. ook geen nieuws heeft?

In de vorige meels hebben we ook ongeveer hetzelfde gevraagd, verder zijn we er niet mee gekomen omdat we gewoon nooit concrete antwoorden kregen. Ik zou nu eigenlijk het liefst willen weten of ze ons nog wel serieus nemen en of het nog wel loont om nog energie in contact met T.T. te steken.
Tja heb je ergens wel gelijk in, maar om nu meteen het contact te verbreken...
Concreet antwoord hebben we nooit gehad dat wil ik nu wel, of ze het geven is iets anders.

Ik kan me niet voorstellen dat Logitech bereid is het 'risico' van deze mannier van communiceren wil lopen.

We moeten wel opties openhouden, ook met Logitech. Zij zijn en blijven immers degene die het probleem op moeten gaan lossen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• van der Ende
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 29-11-2024
(jarig!)
Hallo,

ik heb het probleem ook met mij X530 set. Ik dacht eerst dat het aan mijn moederbord lag ofzo.
Ik had me er al bij neergelegd totdat ik per ongeluk dit forum tegenkwam. In ieder geval irriteert
het me af en toe mateloos. Van ellende gerbuik ik dan maar een koptelefoon.
Echt zonde want het geluid van mijn setje is op zich heel goed.

Groeten Robin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 25 maart 2006 @ 16:59:
alles op een laag pitje zie ik :'(

kreeg een mail terug van plopjesprobleem [plopjesprobleem@xs4all.nl]

Robert Wick

is dat een standaart mail ;(
is dit omdat ze nog steeds denken dat ik van logitech ben ,,,,,, :(

tm030614 : heb jij hier geen andwoordt op omdat jij hier de aanspreekpunt bent :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tm030614
Verwijderd schreef op zaterdag 25 maart 2006 @ 18:58:
[...]

is dit omdat ze nog steeds denken dat ik van logitech ben ,,,,,, :(

tm030614 : heb jij hier geen andwoordt op omdat jij hier de aanspreekpunt bent :?
Nee, maar er zijn momenteel geen vorderingen. Dus vandaar dat ik ook niks mail. Ik verwacht begin volgende week een reactie van Logitech. Deze zal ik weer hier posten en rondsturen per e-mail.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HADES2001
  • Niet online
ja ok maar de afspraak was toch 1X per week contakt minimaal of bedoelde meneer T.T. 1X per week contakt per kwartaal

minimaal kwartaal rijmt zo lekker :)

ik had tijdens het B.L. tijdperk best goeie vertrouwen in Logitech nu krijg ik het gevoel dat het geen nut meer heeft en we alleen nog iets voor elkaar krijgen via instanties
voor mij is 1 ding duidelijk alleen nog toetsenborden en muizen van Logitech (is als goed is andere divisie) en voor de rest kunnen ze de pot op

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HADES2001 schreef op zondag 26 maart 2006 @ 01:28:
ja ok maar de afspraak was toch 1X per week contakt minimaal of bedoelde meneer T.T. 1X per week contakt per kwartaal

minimaal kwartaal rijmt zo lekker :)

ik had tijdens het B.L. tijdperk best goeie vertrouwen in Logitech nu krijg ik het gevoel dat het geen nut meer heeft en we alleen nog iets voor elkaar krijgen via instanties
voor mij is 1 ding duidelijk alleen nog toetsenborden en muizen van Logitech (is als goed is andere divisie) en voor de rest kunnen ze de pot op
Dat gevoel heb ik ook, maar juist nu moeten we gewoon bij elkaar blijven lijkt, dit is wat Logitech wil, ons uit elkaar drijven. So stay together 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ParagonEnschede

ParagonEnschede

Alles als een beer

1 voor allen en allen voor 1! 8)

De Groningse beer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Exactly :D:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mvdlaak

Mvdlaak

~*Gnarf*~

Vraagje over de verzonden brieven richting instanties als Kassa e.d.:
Zijn deze nou per post of per email verzonden?
En waar is het eigenlijk precies allemaal naar verzonden?

En heeft R.C. nou wel of niet een brief verzonden naar de vice president van de ABU?
Zo ja, reactie gehad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tm030614
Mvdlaak schreef op zondag 26 maart 2006 @ 17:53:
Vraagje over de verzonden brieven richting instanties als Kassa e.d.:
Zijn deze nou per post of per email verzonden?
En waar is het eigenlijk precies allemaal naar verzonden?

En heeft R.C. nou wel of niet een brief verzonden naar de vice president van de ABU?
Zo ja, reactie gehad?
Er zijn brieven verzonden naar een aantal instanties. Wie, dat maakt voor nu nog niet uit.
Ze zijn per e-mail verzonden als pdf bijlage.

Ik heb begrepen van R.C. dat hij een brief zou schrijven naar de vice president. Reactie zal hij op z'n korte termijn niet ontvagen hebben.

Op dit moment gewoon geduld hebben, meer kun je (we) nu niet doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nomad

Nomad

Moderator Foto & Video

a.k.a. Martijn

He allemaal,

Aanstaande dinsdag zullen we allerminst reactie van switerland krijgen. Dat heeft hij immers zelf aangegeven. Ben benieuwd of hij iets zinnigs te melden heeft. Ik persoonlijk denk dat er een klein groepje "geleerden" de statistiek van dit probleem bestudeert hebben, vervolgens TT hun conclusies gegeven hebben. Waarop logitech nu het standpunt neemt van; we geven niks toe, werken nergens actief aan mee, totdat we of gedwongen worden, of dat de publiciteit dusdanig groot (en negatief wordt) dat diezelfde statisticie concluderen dat het winstgevender is om een oplossing te brengen. Eigenlijk een luie manier van logitech en erg makkelijk. In ieder geval is deze opstelling naar de klant erg klantontvriendelijk, bovendien moeten ze nog maar zien of ze aan het lange eind zullen trekken.
Voor ons eigenlijk zaak dit zover mogelijk door te trekken. Publiciteit blijven zoeken, net zo lang tot we echt weg getrapt worden als we er weer eens over beginnen :+
Over de opmerking van iemand een stuk terug dat hij geen 10 euro zou over hebben voor een test of iets dergelijks, vond ik enigzins vreemd, net als tm. Ik zou het zonde vinden om 10 euro over de balk te gooien, maar dat is hier zeker niet het geval. In tegenstelling tot sommigen (weet niet precies wie dat zijn) ben ik zeker wel bereid om 10 euro kosten te vergoeden voor ons collectief.
Toch is het jammer dat logitech zo reageert, het had ze zeker gesierd als ze actief een oplossing voor ons zochten en vervolgens die kostenloos zouden aanbieden (terwijl het eigenlijk zelfs niet meer dan logisch is dat ze het doen, want hun product is gewoon corrupt).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeBox

DukeBox

loves wheat smoothies

Ze hebben toch ook zo'n telefoon bij tros radar ? Anders allemaal bellen wanneer de uitzending is ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain_Duck
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 05-08-2021

Captain_Duck

domme eend

DukeBox schreef op zondag 26 maart 2006 @ 23:37:
Ze hebben toch ook zo'n telefoon bij tros radar ? Anders allemaal bellen wanneer de uitzending is ?
eerst maar eens gewoon de email & forums & whatever van kassa & radar proberen. Mischien met wat geluk pakken ze het zo op. Het is een goed genoeg onderwerp, een speakerset van 300+ euro hoort totaal niet van dit soort problemen te hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Inmiddels werd door ons (zondag 26 maart) een schrijven, zowel per fax als per post, naar Logitech gezonden, één en ander gericht aan de Chairman of the Board. (één van de oprichters van Logitech).
Mag toch verwachten dat deze persoon zich nauw betrokken voelt bij een (eventueel) reputatieverlies van Logitech.

R.C.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fredster
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 12-07 01:31
TM:

Een vraagje:

Een aantal mensen hebben enige tijd geleden serienummers naar je opgestuurd, toen we dat mailtje van Logitech hadden ontvangen.

Ik vermoed dat je het reed gedaan hebt (Misschien heb ik een post hierover gemist ;) ), maar heb je deze allemaal verzameld en reeds doorgestuurd naar Logitech???

Het is namelijk erg belangrijk dat we van onze kant laten zien dat wij wel met hen proberen mee te werken (Ondanks dat Logitech zelf dit niet doet).

Als we de gevraagde gegevens niet aan hen doorsturen, kan dit koren op hun molen zijn :/

Eat more Freud, it keeps you Jung!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak

Darth Malak

Sith Lord

Verwijderd schreef op maandag 27 maart 2006 @ 03:18:
Inmiddels werd door ons (zondag 26 maart) een schrijven, zowel per fax als per post, naar Logitech gezonden, één en ander gericht aan de Chairman of the Board. (één van de oprichters van Logitech).
Mag toch verwachten dat deze persoon zich nauw betrokken voelt bij een (eventueel) reputatieverlies van Logitech.

R.C.
Met alle respect maar je hebt denk ik toch een beetje een naieve kijk op de wereld.. Denk je nu echt dat een chairman van een firma als Logitech dit te horen krijgt?? Yeah right.... Misschien een lokale helpdesk manager ofzo... Een groepje van 140 man is echt niet iets waar Logitech van wakker ligt. Dat is wel gebleken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HADES2001
  • Niet online
als die chairman of the board net zon baas is als mn vorige baas zit die de hele dag met zn benen over elkaar op F5 te drukken bij zn bankrekening
(denk alleen dat de man zal lachen mn vorige baas is failiet te gaan dus die zat erbij te huilen)

nee even serieus ik mag hopen dat logitech op zn minst de mail aan hem laat lezen enigste nadeel is als hij weet dat TT ermee bezig is dan geeft hij die direct aan hem door en brand hij zn vingers er verder niet aan ben ik bang van

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InfoTracer
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17:45
ik heb ff snel de topics doorzocht maar kon bijna niets vinden over de z-2200
zelf heb ik met dit setje veel erg veel problemen gehad met de plopjes zoals jullie dat noemen.
na een aantal keer terug te zijn gegaan naar alternate waar ik hem vandaan heb gehaald mocht ik hem uiteindelijk kosteloos omwisselen voor een 2300 met deze heb ik tot nu toe nog geen problemen.
Dus het probleem zat ook al in de Z-2200 en ik had ook al zo'n vermoede dat het in de volumeknop kastje zit.

Bij mij was het probleem altijd even verholpen als ik er 1 dag de stroom van af haalde maar dan kwam het binnen 1 uur of binnen een paar dagen weer terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nomad

Nomad

Moderator Foto & Video

a.k.a. Martijn

voor andere setjes met hetzelfde probleem hebben we ook een topic.

Linkje naar het draadje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tm030614
Fredster schreef op maandag 27 maart 2006 @ 09:44:
TM:

Een vraagje:

Een aantal mensen hebben enige tijd geleden serienummers naar je opgestuurd, toen we dat mailtje van Logitech hadden ontvangen.

Ik vermoed dat je het reed gedaan hebt (Misschien heb ik een post hierover gemist ;) ), maar heb je deze allemaal verzameld en reeds doorgestuurd naar Logitech???

Het is namelijk erg belangrijk dat we van onze kant laten zien dat wij wel met hen proberen mee te werken (Ondanks dat Logitech zelf dit niet doet).

Als we de gevraagde gegevens niet aan hen doorsturen, kan dit koren op hun molen zijn :/
Jep deze zijn doorgestuurd.
Maar ik denk dat onze Logitech T.T. man momenteel erg boos is ofzo... hij reageerd helemaal niet meer. 8)7
Mischien komt het omdat ik hem heb geprobeerd te bellen (hij nam niet op). Hij gaf aan, per e-mail, dat hij hierdoor geïriteerd was omdat we tot dusver alle communicatie per telefoon afwezen (Logische we willen alles op papier).
Hij gaf toen in z'n e-mail aan dat ik hem mocht bellen op maandag en dinsdag maar helaas was ikzelf niet in de gelegenheid hiervoor. Dit heb ik hem dan ook netjes laten weten... maar blijkbaar is meneertje T.T. daar erg boos over.

Overigens wel erg slecht hoor, dat een miljarden bedrijf deze handelswijze hanteerd :'(

[ Voor 16% gewijzigd door tm030614 op 27-03-2006 21:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uberprutser
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 25-07 11:01
Was vandaag bij de MediaMarkt in Den Haag en daar maakte het Z-5500 setje een plopbeat...
En dan niet die mislukte kabouter maar om de 3 seconden plopplop :P

Sta je daar te kwijlen bij een setje wat je graag wilt hebben :(
Heb ik net een nieuwe computer kamer helemaal uitgemeten dat alles op oorhoogte hangt, subwooferplek uitgemeten en leidingen op die plaatsen in de muur gevreest.
Ik wacht nog wel even op de uitkomst, SUCCES!

Mijn Z-5300 HAD het probleem maar sinds ik verhuisd ben en een powerstation heb heb ik geen plopje meer gehoord door mijn huidige set.

[ Voor 14% gewijzigd door Uberprutser op 27-03-2006 21:01 ]

As you may already have guessed, following the instructions may break your system and you are on your own to fix it again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ParagonEnschede

ParagonEnschede

Alles als een beer

Hoe zit dat met die contacten met 't ministerie? Dat vanwege die EU richtlijn, lijkt me wel iets om een beetje vaart achter te zetten.

De Groningse beer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tm030614
ParagonEnschede schreef op dinsdag 28 maart 2006 @ 03:51:
Hoe zit dat met die contacten met 't ministerie? Dat vanwege die EU richtlijn, lijkt me wel iets om een beetje vaart achter te zetten.
Doe een eerste aanzet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ParagonEnschede

ParagonEnschede

Alles als een beer

Dat wil ik wel doen, maar dan kan ik er niet voor de 17e april aan beginnen.

De Groningse beer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mvdlaak

Mvdlaak

~*Gnarf*~

Het ministerie,.. is erg groot,.

Bij welk ministerie moeten we dan wezen en aangezien het een Europese richtlijn is,.. moeten we dan niet bij een Europees ministerie wezen.. En welke is dat dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlipTrip
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 25-05-2022
Mvdlaak schreef op dinsdag 28 maart 2006 @ 14:30:

Bij welk ministerie moeten we dan wezen en aangezien het een Europese richtlijn is,.. moeten we dan niet bij een Europees ministerie wezen.. En welke is dat dan?
Misschien overlaten aan TrosRadar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tm030614
Mvdlaak schreef op dinsdag 28 maart 2006 @ 14:30:

Ministerie van Economische Zaken agentschap Telecom

http://www.agentschap-telecom.nl/

Zojuist een e-mail van onze B.L. meneer:

Hello Mr.,

Thank you for contacting me, we have not forgot about you. I have sent this email to Mr. T. and someone will be contacting you very soon.

Sincerely Yours,

B.L.

[ Voor 26% gewijzigd door tm030614 op 28-03-2006 17:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zojuist een e-mail van onze B.L. meneer

Hello Mr.,

Thank you for contacting me, we have not forgot about you. I have sent this email to Mr. T. and someone will be contacting you very soon.

Sincerely Yours,

B.L.
hmmm... dus gewoon een mailtje 'omdat het moet'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 28 maart 2006 @ 19:07:
[...]

hmmm... dus gewoon een mailtje 'omdat het moet'
Daar lijkt het idd erg veel op :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tm030614
Verwijderd schreef op dinsdag 28 maart 2006 @ 19:36:
[...]

Daar lijkt het idd erg veel op :O
Ter verduidelijking

Ik heb meneer B.L. een e-mail gestuurd waarin ik aangaf dat we geen reactie meer hebben gehad van meneer T.T.. Gevraagd of meneer T.T. afwezig was en dat zijn werkzaamheden niet werden waargenomen.
Hierop kreeg ik dus deze reactie.

Overigens vraag ik me af wie er contact op gaat nemen... "someone will be contacting you very soon."

Vraag me af wie 'someone' is. Wie weet iemand van de 'legal' department :+

[ Voor 22% gewijzigd door tm030614 op 28-03-2006 21:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mvdlaak

Mvdlaak

~*Gnarf*~

Ik vind 't toch goed nieuws dat we nog niet vergeten zijn,.. er wordt teminste nog gereageerd..
Ben erg benieuwd wie 'Mr./Mrs. Someone' wordt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HADES2001
  • Niet online
tm030614 schreef op dinsdag 28 maart 2006 @ 20:49:
[...]

Ter verduidelijking

Ik heb meneer B.L. een e-mail gestuurd waarin ik aangaf dat we geen reactie meer hebben gehad van meneer T.T.. Gevraagd of meneer T.T. afwezig was en dat zijn werkzaamheden niet werden waargenomen.
Hierop kreeg ik dus deze reactie.

Overigens vraag ik me af wie er contact op gaat nemen... "someone will be contacting you very soon."

Vraag me af wie 'someone' is. Wie weet iemand van de 'legal' department :+
Geachte heer TM ik ben de advocaat van logitech wilt u aub al uw computers en documenten overdragen naar onze legal system department verdere contakten zijn niet nodig :P

nee even zonder dollen what the hell gebeurt er allemaal bij logitech ?
tis nu alweer 29 maart wil logitech gewoon instantsies op hun dak krijgen of hoe zit het ?
als je als profesioneel bedrijf te werk wil gaan en al maanden ergens mee bezig bent op te lossen en iemand dan zegt als er nou niet wat meer actie genomen wordt ga ik stappen ondernemen

dan ga je toch direkt dingen doen ?
ik werk zelf in een winkel en het laatste wat je wil is je kop op televisie met de voetttekst Logitech the company who dont know the word support

echt lijkt wel of T.T. van de aardbodem is verdwenen
of hij heeft heel snel promotie gemaakt naar de muizen afdeling zodat iemand anders met de shit zit dat zou wel een erg brute actie zijn :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CerandoX.nl
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 27-07 09:15

CerandoX.nl

Vides

Ik heb het een beetje met mijn Z-5500,maar heb een hele zachte ruis ,wat normaal is als er gewoon signaal op de input staat maar verder geen geluid uit de speakers hoort te komen.....

Maar kan mij niet voorstellen dat je dit als probleem moet zien,ik merk het voor het eerst op eigenlijk sinds ik dit topic zie.... Ben gelijk gaan proberen met mijn bureau lamp.

Maar kan dit voor de rest kwaad dan,want mijn stereo van Philips heeft dit ook. En in mijn tv krijg ik ook wel eens een streep in het beeld als er een lamp aangaat. Dit heeft gewoon te maken met pieken van stroom in het net. Die apparaten en met name de Z-5500 niet goed weerstaan.

Maar kan iemand mij uitleggen waarom dit zo een probleem is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blackminister
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 15-05 16:37
Uitleggen?....Lees het topic eens helemaal door dan O-)

De 1 heeft serieus probleem met z'n set....de ander niet.....Maar die ploppen zijn echt wel erg....op andere electrische apparaten heb ik nooit een probleem

edit: Grootste probleem is trouwens dat het enorm storend is

[ Voor 15% gewijzigd door Blackminister op 29-03-2006 16:02 ]

Hoe meer je weet, des te meer je beseft dat je eigenlijk niets weet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk1983
  • Registratie: Januari 2004
  • Nu online
CerandoX.nl schreef op woensdag 29 maart 2006 @ 15:58:
Ik heb het een beetje met mijn Z-5500,maar heb een hele zachte ruis ,wat normaal is als er gewoon signaal op de input staat maar verder geen geluid uit de speakers hoort te komen.....

Maar kan mij niet voorstellen dat je dit als probleem moet zien,ik merk het voor het eerst op eigenlijk sinds ik dit topic zie.... Ben gelijk gaan proberen met mijn bureau lamp.

Maar kan dit voor de rest kwaad dan,want mijn stereo van Philips heeft dit ook. En in mijn tv krijg ik ook wel eens een streep in het beeld als er een lamp aangaat. Dit heeft gewoon te maken met pieken van stroom in het net. Die apparaten en met name de Z-5500 niet goed weerstaan.

Maar kan iemand mij uitleggen waarom dit zo een probleem is?
Behalve dat het irritant is natuurlijk is het:
1) nogal slecht aangezien het een set is van ruim 300 euro. Er zijn gewoon manieren om dit te voorkomen. Het komt op slecht ontwerp neer.
2) Volgens hun eigen certificaat hoort het apparaat om te kunnen gaan met piekspanningen en dus niet ploppen.

AMD Ryzen 7 5800X3D | Gigabyte X570 Aorus ELITE | 32GB Corsair vengence 3200 | MSI RTX3080 Gaming Z | 2 x WD Black SN850X 2TB, Samsung 850 EVO 1TB | NZXT H7 Flow | Be quiet! Dark Rock Pro 4 | Corsair RM850x | Meta Quest 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CerandoX.nl

CerandoX.nl

Vides

Er zijn idd manieren om het te verkomen,maar zo slecht is het niet.Ipv van 20 jaar zal hij dan 19 jaar meegaan.... Op die schaal moet je ongeveer denken.
Het heeft mij nog niet gestoord,tot nu dan,want nu ga ik er op letten.... :9

Bedankt hé! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Dune_
  • Registratie: September 2003
  • Nu online

_Dune_

Moderator Harde Waren

RAID is geen BACKUP

CerandoX.nl schreef op woensdag 29 maart 2006 @ 16:05:
Er zijn idd manieren om het te verkomen,maar zo slecht is het niet.Ipv van 20 jaar zal hij dan 19 jaar meegaan.... Op die schaal moet je ongeveer denken.
Het heeft mij nog niet gestoord,tot nu dan,want nu ga ik er op letten.... :9

Bedankt hé! ;)
CerandoX.nl lees a.u.b. het topic eens door, dan kom je er achter dat er toch wel serieuse problemen zijn met een aantal logitech sets. (de Z-5500 is namelijk niet de enige) Overigens betekend het niet dat jij nu geen problemen ondervindt dat je deze ook niet gaat krijgen. Als je het topic had doorgenomen dan had je kunnen lezen dat er genoeg mensen zijn die in eerste instantie geen problemen hadden, maar na zeg een maand de problemen begonnen.

Sinds 1999@Tweakers | Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf. | https://www.go-euc.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CerandoX.nl

CerandoX.nl

Vides

Ik heb ook wat problemen met kleine plopjes,maar alleen als ik een lamp aanzet die vanaf dezelfde wandcontactdoos als mijn Z-5500 is genomen en ik bedoelde het ook niet verkeerd ofzo...... Maar als het erger wordt dan zal ik ook zeker weten mijn gegevens opsturen..

PS: heb je trouwens het bonnetje nodig hiervoor,of 1 of ander garantie bewijs,want die kan ik nergens vinden :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mvdlaak

Mvdlaak

~*Gnarf*~

Nee je hebt geen garantiebewijs nodig oid,. Enkel maar een Z-5500 setje die plopt,.. :P

Gewoon je NAW gegevens + emailadres opsturen naar plopjesprobleem@xs4all.nl

@TM: Zou het niet handig zijn om de PID code ook mee te sturen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tm030614
Mvdlaak schreef op woensdag 29 maart 2006 @ 17:11:
@TM: Zou het niet handig zijn om de PID code ook mee te sturen?
Mag maar heeft geen toegevoegde waarde. De problemen zijn onafhankelijk van de PID.
Logitech kan er dan ook niks mee.

Vandaag overigens geen e-mail van Logitech gehad.

[ Voor 9% gewijzigd door tm030614 op 29-03-2006 17:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HADES2001
  • Niet online
Cerando wat ook een groot probleem is is de radio ontvangst ik neem aan dat jouw philips setje niet opeens Usher hoort rappen tijdens het kijkken van een horror film

(nou is usher zien acteren ook horror dus dat niet meegetelt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CerandoX.nl

CerandoX.nl

Vides

Damn idd wou net zeggen,usher zien of horen rappen is als een horror film....en idd ik heb nog nooit gehad dat mijn Z-5500 een radio signaal uit de lucht pikt nee....

Dat zijn idd dan wel grotere problemen dan het ''plopprobleem'' vind ik...... Maar om nou 2 delen door te gaan lezen over dit plopprobleem was mij dan ook iets te veel, en daarom heb ik dat niet gedaan. Heb goede uitleg van jullie gekregen. :) , en zie ook in dat er veel grotere problemen dan alleen dit probleem zich voor doen bij sommige van deze Pods.. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Giel
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 19-07 13:53
CerandoX.nl schreef op woensdag 29 maart 2006 @ 21:01:
Damn idd wou net zeggen,usher zien of horen rappen is als een horror film....en idd ik heb nog nooit gehad dat mijn Z-5500 een radio signaal uit de lucht pikt nee....

Dat zijn idd dan wel grotere problemen dan het ''plopprobleem'' vind ik...... Maar om nou 2 delen door te gaan lezen over dit plopprobleem was mij dan ook iets te veel, en daarom heb ik dat niet gedaan. Heb goede uitleg van jullie gekregen. :) , en zie ook in dat er veel grotere problemen dan alleen dit probleem zich voor doen bij sommige van deze Pods.. :X
De mate waarin het radio-ontvangst en de ploppen voorkomen is bij iedereen verschillend. Daarom vind ik dat je ook niet kunt oordelen wat erger is.
Bij mijn speakerset hoor je bij elke schakelaar in het huis die wordt omgezet een plop, bij de andere helemaal niet en weer iemand anders hoort het heel af en toe.
Hetzelfde geld voor de radio-ontvangst.

[ Voor 3% gewijzigd door Giel op 29-03-2006 21:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CerandoX.nl

CerandoX.nl

Vides

Bij mij hoor je het heel zachtjes als ik mijn bureaulamp aanzet,maar hij moet wel op dezelfde contact doos zijn aangesloten,maar ik begrijp idd wat je bedoelt.
Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.