Het Logitech Z-5500 PLOPJES probleem topic DEEL 2

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste
Acties:
  • 9.774 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tm030614
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 27-04 16:16
Even een belangrijke update

Om het (zowel voor mij, als Logitech) makkelijker te maken:

Iedereen die problemen heeft met zijn Z-5500 moeten zich melden bij de Customer Support van Logitech. Of dit per e-mail is of per telefoon maakt niet uit.
Mocht je niet naar behoren behandeld worden aan de telefoon vraag dan om de naam van de medewerker!!! Word je e-mail onjuist beantwoord, stuur dan de e-mail die je van Logitech hebt ontvangen door naar plopjesprobleem@xs4all.nl

Dit geld dus zowel voor mensen die een omruiling willen hebben als voor mensen die hun geld terug willen

Mensen die problemen hebben met een set anders dan de Z-5500 moeten ook contact op nemen met de customer support van Logitech in NL.
Hierover zegt Logitech namelijk het volgende.

We don't have an official refund policy for speakers other then the Z5500 for which we diagnose the sensitivity issue. Having said this we do not allow any customers to be dissatisfied with any of our products. We typically work with such customers on an individual basis to solve their issue or offer a refund if we can't find a satisfactory solution in a reasonable time.

Wat betreft de vermelding op de website van Logitech m.b.t. onze problemen kreeg ik de volgend reactie (Het betreft een interne e-mail van Logitech):

Hi B.L. Thank you for escalating. The worldwide policy around publishing support articles requires us to stick to the customer support area. As you know, exceptions apply to serious safety issues.

I just had a look at the stats. The Z5500 popping contacts are very limited. In the Netherlands there are more questions though, but the quantity is small compared to sales out. We see a similar trend in the hits of the new FAQ that was posted last Monday. Nevertheless, I like the idea behind Mr. van B.B (tm030614 dus :) ) recommendation. I suggest that you force the new Z5500 FAQ to appear as the first article on the support home page in the Netherlands.

Even though the number seems to be very small, we must take all reported issues seriously. Let's get a thorough understanding of what's going on. I think it's not wise to publish additional FAQ's at this point in time. For now I want the agents to ask for more details about the environmental circumstances in which the humming/radio-sound problems occur. This data along with the outcome of J.B. visit to The Netherlands will help the BU to analyze the situation and help us to draft an additional article.
T.T, can you verify that agents give the correct messaging? You may consider giving an other round of training first thing tomorrow moring

Regards, B.G.

NIEUWE POLL:

Poll: Heb jij speakers van Logitech die ploppen? Ja de...:
Logitech Z-5500 Digital
Logitech Z-5450 Digital 5.1
Logitech X-530
Logitech Z-5400 Digital 5.1 Speaker System
Logitech Z-2300
Logitech Z-4
Logitech Z-3e
Logitech X-230
Logitech X-210 Speakers
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=120994&layout=2&sort=prc
Ook een poll maken? Klik hier

Het Logitech Z-5500 PLOPJES probleem topic DEEL 2

Nou, na 3 maanden zijn wel alweer toe aan deel 2 van het 'plopjes probleem topic'.

Even een kleine inleiding (Wil je de hele draad weten kijk dan even onderaan deze startpost):

Een groot aantal mensen ondervindt met name bij de Z-5500 speakerset een 'plopjesprobleem'. Waneer een elektrische apparaat aan of uit gaat, bijvoorbeeld een lamp, laten de speakers een doffe knal horen. Dit verschilt van zacht tot zeer hard.
Tevens ervaren een aantal mensen een bromtoon en/of hebben radio ontvangst.

Hierover is inmiddels contact geweest met Logitech. Momenteel is er direct contact met iemand van het hoofdkantoor in Zwitserland. Hij heeft onze problemen doorgestuurd naar de Audio Business Unit in de USA waar de technische ingenieurs werken aan een oplossing. Deze oplossing heeft men waarschijnlijk gevonden door het aanpassen van de bekabeling in de POD (het losse kastje met de volumeknop).
Of dit werkelijk de oplossing is moet door ons getest worden. Er zijn door Logitech een 20 tal nieuwe PODs gemaakt. Deze zullen door een aantal gebruikers getest gaan worden. Hierover volgt nog meer informatie.

Wat kun jij doen, als je dit probleem hebt:

Je kunt je NAW (Naam, Adres, Telefoon -evt.-, E-mail) gegevens sturen naar plopjesprobleem@xs4all.nl. Vervolgens zal ik je gegevens doorsturen naar de contactpersoon van Logitech in Zwitserland. Ik zal je tevens, persoonlijk en zoveel mogelijk, de correspondentie tussen mij (ons) en Dhr. B.L. (Contactpersoon Logitech) doorsturen.
Inmiddels hebben z'n 120 mensen hun gegevens al gestuurd.

Poll: Heb jij last van 'plopjes' bij de Z-5500 (GESLOTEN)
Ja, heel erg
Ja, maar een beetje
Nee
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=103706&layout=2&sort=prc
Ook een poll maken? Klik hier

Ervaar jij ook plopjes maar heb je een andere set kijk dan even hier:
Het Logitech PLOPJES probleem topic (andere sets dan Z-5500)

DEEL 1 van 'Het Logitech Z-5500 PLOPJES probleem topic'
Het Logitech Z-5500 PLOPJES probleem topic

Er is inmiddels door Marf0rz een blog opgezet waar we de brief richten TrosRadar op hebben gezet. Iedereen mag hier zijn feedback op gegeven. Doe dit dus niet op het forum want dat maakt het topic onodig onoverzichtelijk.

De blog kun je vinden op http://plopjesprobleem.marforz.com

Credits voor Marf0rz _/-\o_

[ Voor 54% gewijzigd door tm030614 op 06-04-2006 10:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tm030614
Een vraag aan jullie:

Vinden jullie dat Logitech op de NL site moet aangegeven dat er in een aantal gevallen problemen zijn met deze set?

Momenteel is er op de site niks te vinden over dit plop probleem. Mensen die dus niet bekend zijn met dit topic word dus eigenlijk een mogelijke oplossing onthouden.

Ik persoonlijk zeg 'Ja' Logitech moet dit op hun site vermelden. Ik vind dat iedereen recht heeft op een oplossing ook als zijn niet bekend zijn met dit topic.

Dus wat vinden jullie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flesdop
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 21:49
Ik vind van wel, ze weten nu dat er problemen zijn als ze dat al niet wisten, dan vind ik dat ze dat iedereen moeten laten weten. En anders laten wij het wel weten >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Venxir
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20:29
Het zou wel zo eerlijk zijn tegenover de klant, maar voor een bedrijf lijkt het me een gwaagde en moeilijke keuze om te maken.

If it aint broke, fix it till it is!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the_stickie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 12-03 02:46
Als ze het écht netjes aanpakken halen ze de hele set uit het assortiment tot het probleem gevonden en opgelost is.
Maar ik vermoed dat ze geen van beiden gaan doen ;) Het gaat net om hun paradepaardje. Daarbij gaan vermelden dta het eig niet deugt... is zoveel zeggen als "kijk eens jongens wat voor rommel we maken :D"
Imho kan je dt dus niet van logitech verwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy_Gonzalez
  • Laatst online: 14:14

Speedy_Gonzalez

Aaribaaaaaa

Ik vind ook wel dat het bekend gemaakt mag worden op de site, maar of het verstandig is om dat te doen ?? Tenslotte is het dan toch een vorm van negatieve reclame voor ze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tm030614
Speedy_Gonzalez schreef op zaterdag 25 februari 2006 @ 15:48:
Ik vind ook wel dat het bekend gemaakt mag worden op de site, maar of het verstandig is om dat te doen ?? Tenslotte is het dan toch een vorm van negatieve reclame voor ze.
Ik bekijk het van de andere kant. Als er problemen zijn en een fabrikant geeft dit zelf aan dan geeft dat mij vertrouwen in de fabrikant.

Daarbij hoeft het van mij niet op de frontpage van de site. Maar gewoon bij het support gedeelte waar antwoord te vinden is over allerlei soorten problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fredster
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 14-03 20:41
tm030614 schreef op zaterdag 25 februari 2006 @ 15:50:
[...]Als er problemen zijn en een fabrikant geeft dit zelf aan dan geeft dat mij vertrouwen in de fabrikant..
Helemaal mee eens: Een leverancier die open durft te staan voor gemaakte fouten, scoort bij mij ook plus punten...

Ik zou het dus wel een goede zet vinden als Logitech een topic op een van hun support pagina's zou zetten :)

Eat more Freud, it keeps you Jung!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zondagskindje
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 23:50

Zondagskindje

Harley Softail Slim FLSL 2018

Fredster schreef op zaterdag 25 februari 2006 @ 17:48:
[...]

Helemaal mee eens: Een leverancier die open durft te staan voor gemaakte fouten, scoort bij mij ook plus punten...

Ik zou het dus wel een goede zet vinden als Logitech een topic op een van hun support pagina's zou zetten :)
Precies, ze kunnen er ook bij zetten dat ze aan de oplossing werken.
Het zou mij iig (meer) vertrouwen geven in Logitech.

"I've always been mad. I know I've been mad, like the most of us are. Very hard to explain why you're mad, even if you're not mad."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HADES2001
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
op zich kan het bij de support persoonlijk ben ik alleen meer van mening
Let it be
Wij willen geholpen worden hoe logitech verder hun problemen afhandelt vindt ik
niet echt intressant het zou alleen wel mooier zijn als ze mischien hun leveranciers
ervan op de hoogte stellen
(Logitech gaat/wil echt niet hun naam om zeep helpen het blijft een goed bedrijf)
kheb hier een logitech keyboard en een muis MX 1000 en een Deluxe bordje perfect spul
jammer alleen van deze set maar shit happens als ze het probleem maar oplossen

Min aanrader zou zijn laten we ons daar niet mee bemoeien verlopig en eerst onze garantie krijgen
we willen nu natuurlijk niet nu alles goed gaat Logitech negatief naar ons maken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiMbO83
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10-05 11:04
Ik vind het belangrijk dat dit op de website komt. Echter, als de oplossing nog niet definitief is, begrijp ik dat het daar niet geplaatst wordt. Dat kan ook niet, de internetoplossingen zijn bij veel bedrijven kant-en-klaar (bv. download deze hotfix etc).
Zolang deze oplossing nog niet rond is, is dat nog niet het geval. Dus dan blijft het de verantwoordelijkheid van telefonische support, lijkt me.

Dus nee, we moeten Logitech hier (nog) niet toe aansporen.

Trouwens, als ze het verder netjes afhandelen, waar ik onderhand wel van uit ga, dan kunnen we ze misschien wel een pluim geven in Radar ofzo :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silentpuma
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 28-04 22:14

Silentpuma

To much mind...

Mja, het zou wel eerlijk zijn als Logitech het bv. bij hun FAQ over deze set vermeld en dat er aan een oplossing gewerkt wordt.
Ik was voordat ik dit topic ontdekt had 100% zeker dat ik met de Z-5500 alles gevonden had wat ik van een surround setje verwachte. (bijna 8)7 ) Alleen maar goede reviews over te vinden, goede verhalen van de kopers, enz. enz... Als ik hem dus al gekocht had en blijkt dezelfde problemen te hebben als hier beschreven, zou ik me behoorlijk bekocht voelen :/ Helemaal als je daarna hoort dat dit een bekend probleem blijkt te zijn...

Even hardop filosoferen:
Wat ik dan niet begrijp, op alle reviews die ik kon vinden wordt met geen woord gerept over dat ze ploppen, etc. Zou dat kunnen betekenen dat ze later iets verandert hebben in het produktieproces dat deze problemen veroorzaakt...

Dat zet je toch aan het denken B)

Use the Search Luke...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeBox
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 23:47

DukeBox

Voor je 't weet wist je 't nie

misschien hebben wij er meer last omdat wij geen vaste polen hebben in het stopcontact en andere landen vaag lagere spanning hebben 110v. hoogfrequente vonkvorming treed dan minder snel op

Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 23-04 07:23
Hoeveel % van de mensen die een Z-5500 koopt heeft hier nou last van? Wat is jullie schatting, het probleem met zon topic als dit is dat je nooit de goede verhalen hoort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rowicom
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 10-05 09:36
Lees toevallig dit gedoe rond de Z-5500. Een jaar of acht geleden kocht een kennis van me een setje Cambridge Soundworks speakers van Creative. Had precies dezelfde klacht, ploppen als ergens in huis een verbruiker aangezet wordt. Vervanging van de centrale unit door Creative had precies hetzelfde effect. En kennelijk is men er na acht jaar nog steeds niet in geslaagd dit fenomeen op te lossen. Voor mij een bewijs dat Creative, maar ook Logitech in het speakersegment gewoon rotzooi verkoopt.... En ik snap jullie eigenlijk ook niet dat je voor zoveel geld een setje plastic speakers koopt. Vloeken in de kerk is dat, plastic speakers. Als je op marktplaats kijkt koop je voor hetzelfde geld een mooie surround versterker en twee of vier knappe (houten!) speakers... En wellicht dat je dan niet zoveel "duizelingwekkende" effecten hebt, maar wel een goed geluid en daar was 't toch allemaal om begonnen, lijkt mij.
Troost voor degenenen die met dit probleem kampen: je went er wel aan hoor, aan die plopjes!

[ Voor 32% gewijzigd door rowicom op 26-02-2006 00:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sketchy
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 30-06-2023
Je went zker niet aan die plopjes/knallen.... :X .En om ff op je verhaal in te gaan waarom mensen deze speakerset hebben, deze set bied namelijk ontzettend veel voor z'n geld(aansluitmogelijkheden/decoder), plus dat er ontzettend mooi geluid uit komt.

Btw ik vind dat logitech dit probleem wel mag aangeven op de site, zou wel zo netjes zijn :P.

Ik ben niet gek ik ben een raceauto BRRRRRMMMM!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tm030614
LiMbO83 schreef op zaterdag 25 februari 2006 @ 20:51:
Ik vind het belangrijk dat dit op de website komt. Echter, als de oplossing nog niet definitief is, begrijp ik dat het daar niet geplaatst wordt. Dat kan ook niet, de internetoplossingen zijn bij veel bedrijven kant-en-klaar (bv. download deze hotfix etc).
Zolang deze oplossing nog niet rond is, is dat nog niet het geval. Dus dan blijft het de verantwoordelijkheid van telefonische support, lijkt me.

Dus nee, we moeten Logitech hier (nog) niet toe aansporen.
Ze kunnen toch aangegeven dat er in sommige gevallen problemen zijn met deze set. En dat men dan het beste contact op kan nemen met de customer support.

Hoeveel mensen hebben niet zo iets van, niks op de site te vinden, dus het zal wel aan mij liggen en nemen dan niet eens de moeite om Logitech te bellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tm030614
rowicom schreef op zaterdag 25 februari 2006 @ 23:57:
Lees toevallig dit gedoe rond de Z-5500. Een jaar of acht geleden kocht een kennis van me een setje Cambridge Soundworks speakers van Creative. Had precies dezelfde klacht, ploppen als ergens in huis een verbruiker aangezet wordt. Vervanging van de centrale unit door Creative had precies hetzelfde effect. En kennelijk is men er na acht jaar nog steeds niet in geslaagd dit fenomeen op te lossen. Voor mij een bewijs dat Creative, maar ook Logitech in het speakersegment gewoon rotzooi verkoopt.... En ik snap jullie eigenlijk ook niet dat je voor zoveel geld een setje plastic speakers koopt. Vloeken in de kerk is dat, plastic speakers. Als je op marktplaats kijkt koop je voor hetzelfde geld een mooie surround versterker en twee of vier knappe (houten!) speakers... En wellicht dat je dan niet zoveel "duizelingwekkende" effecten hebt, maar wel een goed geluid en daar was 't toch allemaal om begonnen, lijkt mij.
Troost voor degenenen die met dit probleem kampen: je went er wel aan hoor, aan die plopjes!
Heb zelf de Desktop Theater 2500 van Cambridge Soundworks gehad en ben er altijd zeer tevreden over geweest. Heb ook geen last gehad van plopjes en knallen.
Ik denk dat er een verschil is tussen plopje en PLOP. De Logitech knalt soms überhard en daar schrik ik nu nog steeds van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiMbO83
tm030614 schreef op zondag 26 februari 2006 @ 09:59:
[...]

Ze kunnen toch aangegeven dat er in sommige gevallen problemen zijn met deze set. En dat men dan het beste contact op kan nemen met de customer support.

Hoeveel mensen hebben niet zo iets van, niks op de site te vinden, dus het zal wel aan mij liggen en nemen dan niet eens de moeite om Logitech te bellen.
Nou, de site verwijst netjes voor andere problemen naar de telefoon, vandaar mijn gedachtengang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marf0rz
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 26-10-2023
Yes yes, here we go, deel 2 :) En inderdaad, persoonlijk zou ik het ook ervaren als een goede zet van Logitech wanneer ze in ieder geval 'iets' vermelden op de website en ook dat ze er mee bezig zijn. Misschien doen ze dit pas zodra er een concrete oplossing is, kan ik me in principe dan ook wel voorstellen.

Ben benieuwd hoe lang het nog gaat duren voordat die 20 PODs hier zijn, als je begrijpt wat ik bedoel ;)

If you can't beat them, buy them !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nomad
  • Laatst online: 22:43

Nomad

Moderator Foto & Video

a.k.a. Martijn

Als logitech op de support afdeling site gewoon een vermelding geeft, is dit niet meteen heel slechte reclame. Als er iets staat in de zin van:

Mocht u onverhoopt tikjes horen terwijl de Z-5500 geluid afspeelt, of wanneer de Z-5500 op actief staat zonder geluid te spelen, kunt u onze gratis klantenservice 0900-xxxxxxx bellen en helpen we u graag verder.

Zo klinkt het helemaal niet zo erg vind ik, bovendien, laat er een goeie taalkundige naar kijken en die zal zo'n zin nog veel fijner neer kunnen zetten.

Kortom, ik zou zeggen: logitech moet er wel melding van maken, het is eerlijk en niet eens zulke negatieve reclame, immers, zo erg zal het niet opvallen. Geeft ons ook de bevestiging serieus genomen te worden. O-)

Commercieel fotograaf - Zakelijke portretten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tm030614
Marf0rz schreef op zondag 26 februari 2006 @ 13:50:
Ben benieuwd hoe lang het nog gaat duren voordat die 20 PODs hier zijn, als je begrijpt wat ik bedoel ;)
Binnenkort kan ik je vermelden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tm030614
nomad85 schreef op zondag 26 februari 2006 @ 14:49:
Mocht u onverhoopt tikjes horen terwijl de Z-5500 geluid afspeelt, of wanneer de Z-5500 op actief staat zonder geluid te spelen, kunt u onze gratis klantenservice 0900-xxxxxxx bellen en helpen we u graag verder.
Maak er dan maar 0800-xxx van ;) :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22:55

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

tm030614 schreef op zaterdag 25 februari 2006 @ 14:43:
Een vraag aan jullie:

Vinden jullie dat Logitech op de NL site moet aangegeven dat er in een aantal gevallen problemen zijn met deze set?

Momenteel is er op de site niks te vinden over dit plop probleem. Mensen die dus niet bekend zijn met dit topic word dus eigenlijk een mogelijke oplossing onthouden.

Ik persoonlijk zeg 'Ja' Logitech moet dit op hun site vermelden. Ik vind dat iedereen recht heeft op een oplossing ook als zijn niet bekend zijn met dit topic.

Dus wat vinden jullie?
Dezelfde problemen komen voor met de X-530. Daar heb ik Logitech onlangs nog over gebeld. Men gaf daar duidelijk aan officieel niet op de hoogte te zijn van de problemen. Onofficieel gaf de medewerker aan dat het bekende problemen zijn met beide sets.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiMbO83
Bor de Wollef schreef op zondag 26 februari 2006 @ 17:33:
[...]

Dezelfde problemen komen voor met de X-530. Daar heb ik Logitech onlangs nog over gebeld. Men gaf daar duidelijk aan officieel niet op de hoogte te zijn van de problemen. Onofficieel gaf de medewerker aan dat het bekende problemen zijn met beide sets.
Dat is al een verbetering dan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 144949

Inderdaad, dan ziet het er toch ook al goed uit voor de X-530 gebruikers :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mvdlaak
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 12-02 13:16

Mvdlaak

~*Gnarf*~

Aangezien Logitech al zo goed meewerkt en poogt een oplossing te vinden voor ons en hun probleem, vind ik dat het niet nodig is dat ze 't probleem luid en duidelijk vermelden op de website. Wel is het een zeer goed idee om 't te vermelden op de support-pagina, en als mensen de klantenservice bellen dat zij dan op de hoogte gesteld worden van het feit dat aan een oplossing gewerkt wordt.

Uiteraard is het ook een zeer goed idee om Logitech als soort 'beloning' voor hun medewerking een pluim te geven in de media oid.

[Edit]
Ik bedoel te zeggen dat de mensen die nu een problemenset hebben, en niet op de hoogte zijn van dit topic, ook recht hebben op de oplossing. Logitech hoeft niet te boeten voor deze fout. En mensen die in de toekomst een 5500 aanschaffen moeten geen last meer hebben van plopjes e.d.

[ Voor 27% gewijzigd door Mvdlaak op 28-02-2006 17:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy_Gonzalez
  • Laatst online: 14:14

Speedy_Gonzalez

Aaribaaaaaa

Mvdlaak schreef op maandag 27 februari 2006 @ 13:48:
Uiteraard is het ook een zeer goed idee om Logitech als soort 'beloning' voor hun medewerking een pluim te geven in de media oid.
Ja daar ben ik het ook wel mee eens.
Als logitech dit zaakje op een nette manier afhandeld, dan zou er best iets in de geest van een warme douche :) uitgedeeld mogen worden aan ze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sa1
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22-04 19:31

Sa1

maar dan wel aan Logitech Amerika / Zweden.. niet aan benelux :)))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tm030614
Mvdlaak schreef op maandag 27 februari 2006 @ 13:48:
Maar zullen ze er blij mee zijn? Kijk als Logitech geen vermelding op hun site wil maken m.b.t. dit probleem... tja dan kunnen wij wel op tv roepen, 'Logitech bedankt voor het oplossen van het plop probleem', maar dan weet heel NL dat er een probleem mee is geweest. Gevolg alle mensen met klachten gaan ook bij Logitech aangeven dat ze problemen hebben. Ofwel Logitech moet gaan investeren in nieuwe pods.

Naja, voor mij niet erg, maar dan moet Logitech wel eerst zelf dit probleem openbaar maken natuurlijk...

[ Voor 3% gewijzigd door tm030614 op 27-02-2006 18:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sketchy
Als het probleem is opgelost sturen we wel een bloemetje :+. Naah ff zonder grappen of grollen, ik hoop echt dat die nieuwe pods gaan werken!!! :*).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JuuL20
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 18-11-2021
tm030614 schreef op maandag 27 februari 2006 @ 18:24:
[...]

Maar zullen ze er blij mee zijn? Kijk als Logitech geen vermelding op hun site wil maken m.b.t. dit probleem... tja dan kunnen wij wel op tv roepen, 'Logitech bedankt voor het oplossen van het plop probleem', maar dan weet heel NL dat er een probleem mee is geweest. Gevolg alle mensen met klachten gaan ook bij Logitech aangeven dat ze problemen hebben. Ofwel Logitech moet gaan investeren in nieuwe pods.

Naja, voor mij niet erg, maar dan moet Logitech wel eerst zelf dit probleem openbaar maken natuurlijk...
Volkomen gelijk! Logitech wil het niet voor niets zo oplossen! Mooi hulp van jullie en $$ he, als ze het zo oplossen scheelt ze dat veel geld. Want als zoiets openbaar wordt gemaakt.... pff gaat handeltje van logitech naar de haaien. Ik vind dat ze het netjes aanpakken.

/edit
Maar het is niet eerlijk voor de mensen die geen idee hebben van deze oplossing.. Moeten wij dan onze mond houden in de trend van: "Nou ik heb er geen last meer van, dus de rest kan me gestolen worden?"
Je hebt gelijk!

[ Voor 13% gewijzigd door JuuL20 op 27-02-2006 20:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mvdlaak
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 12-02 13:16

Mvdlaak

~*Gnarf*~

Hehe, 't zou wel een mooie streek zijn. Logitech denkt een kleine (betaalbare) groep mensen te kunnen helpen onder dreiging van het hun aan de mediaschandpaal te nagelen.
Dan doet die (betaalbare) groep mensen een 'aardig' gebaar waarbij 't alsnog gebeurt en Logitech toch de volle mep betaalt.

Maar het is niet eerlijk voor de mensen die geen idee hebben van deze oplossing.. Moeten wij dan onze mond houden in de trend van: "Nou ik heb er geen last meer van, dus de rest kan me gestolen worden?"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 127279

Ik vind idd ook dat ze het op de webiste moeten plaatsen. Iedere klant heeft het recht om te weten wat voor product hij/zij koopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tm030614
Anoniem: 127279 schreef op maandag 27 februari 2006 @ 20:40:
Ik vind idd ook dat ze het op de webiste moeten plaatsen. Iedere klant heeft het recht om te weten wat voor product hij/zij koopt.
Helemaal mee eens. Daarom zal ik bij Logitech aangegeven dat wij dit willen omdat wij opzoek zijn naar een oplossing voor alle klanten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sketchy
tm030614 schreef op maandag 27 februari 2006 @ 20:41:
[...]

Helemaal mee eens. Daarom zal ik bij Logitech aangegeven dat wij dit willen omdat wij opzoek zijn aar een oplossing voor alle klanten.
Mjah zoiets kan je wel willen. Maar ik denk niet dat het zo werkt bij logitech. Ze zullen dit probleem niet aan de klok hangen. En geef toe als je zelf zo'n set hebt en je hebt dit probleem ben je toch gek als je logitech niet belt!! Als ze een oplossing hebben zullen ze dit wel aanbieden voor degene die bellen, of misschien voeren ze het wel door in de producte als het niet te duur is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tm030614
Sketchy schreef op maandag 27 februari 2006 @ 21:33:
[...]

Mjah zoiets kan je wel willen. Maar ik denk niet dat het zo werkt bij logitech. Ze zullen dit probleem niet aan de klok hangen. En geef toe als je zelf zo'n set hebt en je hebt dit probleem ben je toch gek als je logitech niet belt!! Als ze een oplossing hebben zullen ze dit wel aanbieden voor degene die bellen, of misschien voeren ze het wel door in de producte als het niet te duur is.
Elke (nette) fabrikant geeft dit netjes aan op zijn site. Mochten ze het niet willen, hoor ik graag de argumenten van Logitech.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m00
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 09-05 06:49

m00

tm030614 schreef op maandag 27 februari 2006 @ 22:36:
[...]

Elke (nette) fabrikant geeft dit netjes aan op zijn site. Mochten ze het niet willen, hoor ik graag de argumenten van Logitech.
Mijns inziens is het beter om eerst maar te wachten op hun oplossing voor het probleem. Je kunt wel van alles van hun willen, maar zoiets openbaar maken doen ze echt niet één twee drie... ze zouden eigenlijk wel gek zijn. Je jaagt ze alleen maar tegen je in het harnas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22:55

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Anoniem: 144949 schreef op maandag 27 februari 2006 @ 10:57:
Inderdaad, dan ziet het er toch ook al goed uit voor de X-530 gebruikers :)
Nee, want het probleem word nog steeds officieel ontkent. Als de betreffende support medewerker niet heel erg meewerkend is krijg je alleen te horen dat dit geen bekend probleem is en dat het probleem waarschijnlijk aan de set of de stroomvoorziening thuis ligt. Ik heb nu 5x contact gehad. Ik kreeg slechts 1 keer met een gigantische omweg (de persoon draaide er mega omheen en zei het ook niet met zo veel woorden) te horen dat het probleem wel bekend is.
Aangezien Logitech al zo goed meewerkt en poogt een oplossing te vinden voor ons en hun probleem, vind ik dat het niet nodig is dat ze 't probleem luid en duidelijk vermelden op de website.
Ik wel. Veel mensen kopen nu een set waar ze bij thuiskomt al spijt van hebben. Of er een oplossing voor alle huidige gebruikers komt is ook nog niet helemaal duidelijk (natuurlijk hopen wij van wel). Of deze oplossing ook voor de x-530 gebruikers toepasbaar zal zijn is ook niet bekend.

[ Voor 28% gewijzigd door Bor op 28-02-2006 10:16 ]

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tm030614
Bor de Wollef schreef op dinsdag 28 februari 2006 @ 10:14:
Nee, want het probleem word nog steeds officieel ontkent.
Precies. Er is nog steeds niks officieel verklaard.

Iedereen heeft recht op een oplossing. Ook de niet tweaker consument.

Edit: Kan me natuurlijk wel voorstellen dat Logitech wil wachten totdat er een echte oplossing is. Alhoewel dat persoonlijk niet mijn voorkeur heeft.

[ Voor 21% gewijzigd door tm030614 op 28-02-2006 18:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 127279

tm030614 schreef op dinsdag 28 februari 2006 @ 12:20:
[...]

Precies. Er is nog steeds niks officieel verklaard.

Precies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiMbO83
tm030614 schreef op dinsdag 28 februari 2006 @ 12:20:
[...]
En daar heb je helemaal gelijk in.
Maar misschien is het in het algemeen dus sowieso niet het beleid van Logitech, om oplossingen die nog niet rond zijn, te plaatsen op een website. Misschien is het hun beleid om dit inderdaad telefonisch af te handelen.

Ik ben het met je eens dat de consument dit moet kunnen achterhalen, maar de manier waarop (dus website/ telefonisch/ andere methoden) is niet aan ons om te bepalen voor Logitech. Ik vind ook niet dat we ze dan ook maar even vertellen hoe ze dit wel het beste kunnen doen.

Wat ik wél vervelend vind, is dat ik nu nog zie dat er mensen aan de telefoon nog steeds wordt verweten dat hun electriciteitsnet slecht is, wat een schandelijke zaak is. Dit is namelijk niet waar en mag dus niet door een professioneel bedrijf gezegd worden. Voornamelijk om deze reden moet het probleem telefonisch nu al erkend worden.

Wij kunnen niet verwachten dat ze niet-tweaker consumenten nu al hoop geven, wie weet blijft een dergelijke oplossing nl. uit. En dan staan ze met nog grotere publiciteitsproblemen te kijken. Dit consumentenprobleem is gewoon erg complex en niet zwart-wit. Om deze discussie in goede banen te blijven voortzetten, vind ik het dus eigenlijk wel belangrijk dat wij Logitech niet gaan voorleggen hoe ze moeten communiceren met de gemiddelde consument.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomson
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 02-01 10:11
Ik vind het best wel een goed initiatief om vanuit de tweakers groep hier iets op poten proberen te zetten. Heb gisteren me ook de Z5500 aangeschaft en redelijk hard last van deze 'plopjes'. Ik hoop dat er snel een oplossing voor handen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tm030614
Thomson schreef op woensdag 01 maart 2006 @ 16:03:
Ik vind het best wel een goed initiatief om vanuit de tweakers groep hier iets op poten proberen te zetten. Heb gisteren me ook de Z5500 aangeschaft en redelijk hard last van deze 'plopjes'. Ik hoop dat er snel een oplossing voor handen is.
Zojuist van Logitech vernomen dat er een aantal POD worden verstuurd naar in totaal 4 mensen. Deze mensen zijn nu door Logitech aangewezen (intern personeel) en 1 gaat er naar mij :P . In een later stadium zullen er meer verstuurd gaan worden. Ik hou jullie de hoogste.

Verder is men bezig met de fabrikant 'PODD' (maker van netfilters) voor een 'custom made' sollution. Hierbij geef ik meteen zelf aan dat we dit niet kunnen accepteren. Wanneer een groep van bijvoorbeeld 15% nog steeds last blijft houden van de plopjes, kan Logitech makkelijk zeggen 'Ligt aan 'PODD'. Wat vinden jullie hiervan???

Tevens komt er binnenkort een melding op de website van Logitech m.b.t. dit probleem. Deze moet eerst nog goedgekeurd worden door de 'Legal department' ofwel de juristen.

[ Voor 28% gewijzigd door tm030614 op 01-03-2006 17:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 169350

Zojuist van Logitech vernomen dat er een aantal POD worden verstuurd naar in totaal 4 mensen. Deze mensen zijn nu door Logitech aangewezen (intern personeel) en 1 gaat er naar mij . In een later stadium zullen er meer verstuurd gaan worden. Ik hou jullie de hoogste.

Verder is men bezig met de fabrikant 'PODD' (maker van netfilters) voor een 'custom made' sollution. Hierbij geef ik meteen zelf aan dat we dit niet kunnen accepteren. Wanneer een groep van bijvoorbeeld 15% nog steeds last blijft houden van de plopjes, kan Logitech makkelijk zeggen 'Ligt aan 'PODD'. Wat vinden jullie hiervan???

Tevens komt er binnenkort een melding op de website van Logitech m.b.t. dit probleem. Deze moet eerst nog goedgekeurd worden door de 'Legal department' ofwel de juristen.

en waneer krijgen die mensen bericht van logitech dat ze de nieuwe pod mogen testen?
ik vind het maar vreemd dat logitech zelf mensen uitzoekt om die pods te tesetn.

had liever dat jij dat had geregelt.
maar we zullen zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tm030614
En waneer krijgen die mensen bericht van logitech dat ze de nieuwe pod mogen testen?
ik vind het maar vreemd dat logitech zelf mensen uitzoekt om die pods te tesetn.

had liever dat jij dat had geregelt.
maar we zullen zien.
Het is personeel van Logitech dat de PODs gaat testen. Enkel ik krijg ook een test POD. De reden hiervoor weet ik ook niet. Ik heb zelf aangegeven dat ik graag in overleg met Logitech de mensen aanwijs. Ik verwacht dat dit op termijn ook gaat gebeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

hier heb ik geen goed gevoel over en dan snap ik logitech ook niet?

waarom aan de mensen van logitech zelf ? :?

dat snap ik niet echt.

maar hopen dat jij de nieuwe pod snel binnen hebt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tm030614
Anoniem: 169350 schreef op woensdag 01 maart 2006 @ 18:38:
hier heb ik geen goed gevoel over en dan snap ik logitech ook niet?

waarom aan de mensen van logitech zelf ? :?

dat snap ik niet echt.

maar hopen dat jij de nieuwe pod snel binnen hebt
Waar ik geen goed gevoel over heb is het feit dat Logitech in contact is met de firma 'POPP'. Ze houden het namelijk achter de hand 'just in case...'. Ik ben eerlijk gezegt dan ook bang dat de nieuwe POD niks gaat opleveren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JuuL20
Ik vermoed dat ze het in de versterker zelf moeten zoeken. Maar je kunt geluk hebben natuurlijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiMbO83
Zoals ik al lang geleden heb gepost na overleg met de anonieme jurist, is het simpelweg niet mogelijk om een oplossing van een derde firma te accepteren. De verantwoordelijkheid moet ook op technisch vlak 100% bij Logitech liggen, omdat de kans bestaat dat Logitech bij problemen ons in de toekomst kan gaan verwijzen naar de 3e fabrikant. Volgens mij heb ik dit argument al eens eerder in het Engels voor je uitgewerkt, in een oudere post. :P

Als wij hiermee akkoord gaan en er gaat zoiets dergelijk mis, dan wast Logitech zijne handen in onschuld, want we waren het er mee eens. Iets dergelijks is dus om die reden onacceptabel.

Om in te gaan op hoe zij met de nieuwe PODs omspringen: dat lijkt me o.k. Het blijft puur testen, als het werkt, krijgen we allemaal een nieuwe POD. Werkt het niet, moet er meer getest worden. Ik denk dat ze voorzichtig omspringen met het opsturen van de nieuwe POD, mede omdat niet iedereen in staat is om een uitgebreid testrapport aan Logitech te leveren. Aangezien Bart zich tegenover Logitech al waardig heeft getoond, begrijp ik best dat ze het alleen bij hem laten.
Het had niet uitgemaakt als de PODs alleen intern getest werden; als wij uiteindelijk allemaal maar werkende PODs krijgen, dat is belangrijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tm030614
LiMbO83 schreef op woensdag 01 maart 2006 @ 20:10:
Zoals ik al lang geleden heb gepost na overleg met de anonieme jurist, is het simpelweg niet mogelijk om een oplossing van een derde firma te accepteren. De verantwoordelijkheid moet ook op technisch vlak 100% bij Logitech liggen, omdat de kans bestaat dat Logitech bij problemen ons in de toekomst kan gaan verwijzen naar de 3e fabrikant. Volgens mij heb ik dit argument al eens eerder in het Engels voor je uitgewerkt, in een oudere post. :P
Nou voorruit dan luilak, ik zoek hem wel ff op voor je :+ ;)

Een extern apparaat als een UPS is volgens de jurist geen optie, omdat Logitech dan een 3e partij erbij betrekt. Als de set dan nog plopt kan Logitech zeggen dat het aan de UPS ligt. Zoek het maar uit met Belkin (of een andere producent).

Niet in het engels, maar dat geeft niet. Oefening genoeg gehad de laaste tijd :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiMbO83
Ik wil het best voor je doen, trek maar aan de bel en ik ga als een automaat typen. B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

haha..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tm030614
LiMbO83 schreef op woensdag 01 maart 2006 @ 21:21:
Ik wil het best voor je doen, trek maar aan de bel en ik ga als een automaat typen. B)
Niet nodig, maar toch bedankt voor het aanbod. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeBox

DukeBox

tm030614 schreef op woensdag 01 maart 2006 @ 18:36:
[...]
Het is personeel van Logitech dat de PODs gaat testen. Enkel ik krijg ook een test POD. De reden hiervoor weet ik ook niet. Ik heb zelf aangegeven dat ik graag in overleg met Logitech de mensen aanwijs. Ik verwacht dat dit op termijn ook gaat gebeuren.
Ik heb de pod ook binnen, helaas moest ik weg maar sluit hem morgen avond meteen aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tm030614
DukeBox schreef op woensdag 01 maart 2006 @ 22:26:
[...]

Ik heb de pod ook binnen, helaas moest ik weg maar sluit hem morgen avond meteen aan.
Hè...nu al? Ik heb nog niks gehad. Weet alleen dat ze er een verstuurd hebben. Vandaag e-mailtje over gehad.

[ Voor 3% gewijzigd door tm030614 op 01-03-2006 22:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeBox

DukeBox

Kreeg er vrijdag al een mailtje over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tm030614
DukeBox schreef op woensdag 01 maart 2006 @ 22:35:
Oké, gaat meneer B.L. het zo spelen....
Naja... zal het eens navragen. Niet dat ik het zó erg vind ofzo. Maar ik krijg afgelopen vrijdag van meneer B.L. de vraag of ik invloed wil hebben op het uitdelen van de Pod's. Hierop heb ik aangegeven 'ja' want vanuit het topic was er aangegeven de eerste 20 aanmelders van het probleem een nieuwe Pod te sturen. Dit heb ik pas laat op de dag gedaan, dus heeft meneer B.L. dit niet meer kunnen lezen.
Daarbij heeft meneer B.L. me ook niet op de hoogte gesteld dat jij een Pod hebt gekregen. Nogmaals helemaal niet erg, maar ik houd meneer B.L. van alles op de hoogte en op deze manier raak ik zelf het 'overzicht' kwijt (hou namelijk netjes bij wie wat toegestuurd krijgt van Logitech en een hoop andere dingen).

Naja, voel me beetje gepaseerd door Logitech :+

Edit: Nu snap ik ook waarom ik van B.L. het verzoek kreeg niet de gehele mail openbaar te maken... :+
Dat moet nu dus ook geen probleem meer zij ;)

This part I ask you to keep between us only, since if it fails I do not want the others even more upset. In fact I will receive very soon new 5500 Control pods that should correct this issue. They were sent from Hong Kong yesterday by DHL and there are 20 of them in all. If this works I can get as many as I need.

Shall I just pick 20 people or do you want to have some input as to who gets picked. You are of course on top of the list.

I again want to thank you for being the logitech champion and helping to improve our customer support.

[ Voor 33% gewijzigd door tm030614 op 01-03-2006 22:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rene85
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
tm030614 schreef op woensdag 01 maart 2006 @ 22:45:
[...]
I again want to thank you for being the logitech champion and helping to improve our customer support
Logitech champion....how low can you go :o

Verder goed dat er iets gebeurd en dat de nieuwe pods misschien meer inzicht in het probleem geven. Wel heel raar hoe logitech gecommuniceerd heeft. Eerst vragen of je invloed wilt hebben op de toewijzing en vervolgens doen waar je zelf zin in hebt.
Ik kan wel begrip hebben voor het feit dat zij wat mensen uit willen kiezen, er zou ten slotte wat argwaan kunnen zijn en misschien denken ze wel dat je wat fake gegevens gestuurd hebt om het probleem te vergroten en meer onder de aandacht te brengen. Maar op de manier zoals het nu gegaan is, is niet te accepteren. Ik zou zeker tekst en uitleg vragen |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-B
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 07-05 20:43

R-B

Blokkert

ik heb de set niet, maar k heb gespect voor: tm030614

Wat hij allemaal voor jullie doet! _/-\o_

| 2240Wp (ZW) | MHI SRC/SRK35ZS-W2 & ME MXZ-2F42+MSZ-AP20+MSZ-AP25 |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeBox

DukeBox

tm030614 schreef op woensdag 01 maart 2006 @ 22:45:
Naja, voel me beetje gepaseerd door Logitech :+
Ik heb je bij alle mailtjes ge cc-ed.. dus hier moest je vanaf weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zondagskindje

Zondagskindje

En, is het geplop en gebrom voorbij met de nieuwe POD?

"I've always been mad. I know I've been mad, like the most of us are. Very hard to explain why you're mad, even if you're not mad."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 164847

Ik ben het er mee eens dat het momenteel een beetje een vaag verhaal gaat worden. Dat Logitech maar de mensen uit kiest enzo. Ik begin het vertrouwen een beetje te verliezen in Logitech gezien het feit van de geheime mail. TM you're the man! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marf0rz
  • Laatst online: 26-10-2023
Hoe steekt het nou precies, krijgen we alsnog die 20 PODs of heb ik het weer helemaal verkeerd begrepen. Wie zijn uberhaupt de eerste 20 op de lijst? :)

If you can't beat them, buy them !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tm030614
DukeBox schreef op donderdag 02 maart 2006 @ 08:39:
[...]

Ik heb je bij alle mailtjes ge cc-ed.. dus hier moest je vanaf weten.
Heb niks gehad... waar heb je heen ge cc-ed??? Zie namelijk in m'n mailbox plopjesprobleem@xs4all.nl niks zitten...?

Vreemd... Kun je ze nogmaals doorsturen?

[ Voor 20% gewijzigd door tm030614 op 02-03-2006 11:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeBox

DukeBox

u got mail

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Venxir
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20:29
* Venxir heeft wel vertrouwen in de zaak, waren er maar mensen zoals tm in de wereld :P.

Ik zit nu nog achter mijn geaarde, beveiligde, van ferrietringen en ups voorziene Z-5500. :+

If it aint broke, fix it till it is!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tm030614
DukeBox schreef op woensdag 01 maart 2006 @ 22:35:
Vrijdag... heb je mailtje gehad, maar 28-2 was bij mij toch echt afgelopen dinsdag... ;)

EDIT:

Heb overigens nog steeds geen nieuwe POD ontvangen :( :o Naja, maar wachten tot morgen.

[ Voor 18% gewijzigd door tm030614 op 02-03-2006 17:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiMbO83
Hmm jammer dat de PODS zomaar worden uitgedeeld, had toch graag als medestarter van de actie willen testen ;( .

Maar goed, even persoonlijke shit aside, dit gaat verder allemaal heel prima, ik krijg het gevoel dat B.L. iets te bang is dat ie ons niet pleaset, en daarom dit soort schoonheidsfoutjes omtrent het uitdelen van de PODS heeft gemaakt. Arme man moet rustig aan doen voor z'n hart.

Ik ben benieuwd naar de resultaten! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ik hoop dat de nieuwe pods goed zijn.

maar effe afwachten .

ik hoor het wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tm030614
LiMbO83 schreef op donderdag 02 maart 2006 @ 17:49:
Hmm jammer dat de PODS zomaar worden uitgedeeld, had toch graag als medestarter van de actie willen testen ;( .

Maar goed, even persoonlijke shit aside, dit gaat verder allemaal heel prima, ik krijg het gevoel dat B.L. iets te bang is dat ie ons niet pleaset, en daarom dit soort schoonheidsfoutjes omtrent het uitdelen van de PODS heeft gemaakt. Arme man moet rustig aan doen voor z'n hart.

Ik ben benieuwd naar de resultaten! :P
Zal vragen of het mogelijk is dat jij ook een POD krijgt. Heb je idd wel recht op vind ik :)
Stuur ff als je wilt nogmaals je adresgegevens. Hoef ik ze niet op te zoeken ;) :+

[ Voor 7% gewijzigd door tm030614 op 02-03-2006 22:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HADES2001
  • Niet online
Phew ben even een paar dagen weg geweest en ik mis zowat de leukste dingen :)
nice work
hopen dat deze pods gaan helpen worden ze waarschijnlijk nog vervangen voordat ik verhuis scheelt een hoop werk in nieuwe huisje :)

zoals ik vanaf dag 1 al heb zegt TM je hebt me volle vertrouwen en medewerken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiMbO83
tm030614 schreef op donderdag 02 maart 2006 @ 22:33:
[...]

Zal vragen of het mogelijk is dat jij ook een POD krijgt. Heb je idd wel recht op vind ik :)
Stuur ff als je wilt nogmaals je adresgegevens. Hoef ik ze niet op te zoeken ;) :+
Hehe, nou goed dan.

Heb ze in de late uurtjes gemaild :O .

Maar nu is het ochtend en ga ik weer er tegenaan, nogmaals dank btw :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tm030614
Reactie van Logitech. Ze zijn verrast dat we niet akkoord gaan met een ruis filter. Hij laat meteen wel weten dat de firma POPP (die de filers zou moeten maken) geen oplossing voor ze heeft.

Hello Mr.,

I will be at Cebit next week and plan to track down a few suppliers of line filters, if I am slow to respond it is because I will not have internet access until Thursday and then may not have the time to check everything with all that will be going on at the booth.
I am a bit surprised by your statement that you will not and the other will not accept this filter, please remember if I supply the filter to you, then I am responsible for the support of the filter and NO way will I pass you to a third party for support. This would be totally unacceptable.
I have also heard back for POPP and they can not help me to design a filter that would work for us.
We are still very active to find a proper solution for you and everyone else, I hope the updated control pods will do it. Please do not worry we will come to a final solution and an acceptable one to everyone. We just need time and I know it has been a long time already.
Also, to your original question that you demanded to be answered in 10 day, the legal department has told me I will have the answers on Monday. I will not be able to communicate it to you, do to Cebit, but I will get it to you as soon as I am back in the office.

Sincerely Yours,
B.L

Even ter info, ik heb helaas ook vandaag geen control pod mogen ontvangen. Meneer B.L. heeft ze zegt hij niet per UPS maar per gewone post verstuurd... niet echt slim, maarja.

Voor LimbO83, heb een verzoek voor een control pod gestuurd, maar geen reactie meer op gehad. JIj wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tm030614
DukeBox schreef op woensdag 01 maart 2006 @ 22:26:
[...]

En wat zijn de resultaten???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeBox

DukeBox

Gister het pakje opgengemaakt (van dhl) zit er een nintendo DS in.. (???)
De Pod is dus helaas nog niet binnen.

Heb een maand of 4 geleden een online spelletje gedaan en blijkbaar de 2de prijs gewonnen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

hahah ja die vind ik goed,

maar we moet dus nog even wachten. ik hoop zo dat die pods goed zijn en dat iedereen een nieuwe pod krijgt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tm030614
DukeBox schreef op vrijdag 03 maart 2006 @ 19:00:
Gister het pakje opgengemaakt (van dhl) zit er een nintendo DS in.. (???)
De Pod is dus helaas nog niet binnen.

Heb een maand of 4 geleden een online spelletje gedaan en blijkbaar de 2de prijs gewonnen
:+ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ :+

Nouja, van harte gefeliciteerd... maar Logitech en Nintendo...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiMbO83
tm030614 schreef op vrijdag 03 maart 2006 @ 17:44:

Voor LimbO83, heb een verzoek voor een control pod gestuurd, maar geen reactie meer op gehad. JIj wel?
Nope, nog niets gehoord, maar we merken het wel. Ik sta te trappelen, maar ik pleeg geen zelfmoord als het niet doorgaat. Resultaat blijft het belangrijkst.

Zit nog even na te denken over die 3e partij. Ik begrijp best dat hij volledige verantwoordelijkheid neemt voor die UPS gevallen. Maar als er iets technisch misgaat met de UPS en Logitech neemt de verantwoordelijk, is dat natuurlijk ok, echter zal de UPS toch door PODD gefixt/opnieuw verstuurd moeten worden. Die afhankelijkheid willen we gewoon niet hebben. Wie weet gaat PODD wel failliet of kunnen ze om een andere reden geen UPS meer leveren, het kan allemaal.

Dan kan Logitech wel mooi de verantwoordelijkheid nemen, maar een machteloze verantwoordelijkheid staat natuurlijk nergens voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tm030614
LiMbO83 schreef op vrijdag 03 maart 2006 @ 20:38:
[...]

Nope, nog niets gehoord, maar we merken het wel. Ik sta te trappelen, maar ik pleeg geen zelfmoord als het niet doorgaat. Resultaat blijft het belangrijkst.

Zit nog even na te denken over die 3e partij. Ik begrijp best dat hij volledige verantwoordelijkheid neemt voor die UPS gevallen. Maar als er iets technisch misgaat met de UPS en Logitech neemt de verantwoordelijk, is dat natuurlijk ok, echter zal de UPS toch door PODD gefixt/opnieuw verstuurd moeten worden. Die afhankelijkheid willen we gewoon niet hebben. Wie weet gaat PODD wel failliet of kunnen ze om een andere reden geen UPS meer leveren, het kan allemaal.

Dan kan Logitech wel mooi de verantwoordelijkheid nemen, maar een machteloze verantwoordelijkheid staat natuurlijk nergens voor.
Mee eens, ik heb aangegeven dat de oplossing vanuit Logitech met komen. Dan bouwen ze maar een noise filter in het ding ofzo. Zat andere oplossingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HADES2001
  • Niet online
toch wel grappig dat logitech graag een externe filter wil om het op te lossen
en net als ons HE ze hebben geen oplossing :P
joh we hadden toch al aangegeven dat mensen hier dat al geprobeert hadden :P

btw was het een Nintendo DS of de Lite zoja de lite stuur mij ook eens zon pakketje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeBox

DukeBox

offtopic:
de normale, grijs/silver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tm030614
Zojuist stond de postbode aan de deur. De nieuwe POD is er.

Direct aangesloten en getest. Bij de eerste de beste lamp die ik aanzette.... BAM....
nog harder dan ooit..... :(

Heb de POD weer losgekoppeld en vervolgens opengemaakt.
Er is idd een kabel aangepast. Het betreft één extra draadje dat is aangesloten tegenover de oude control pod. Toen ik het zag dacht ik 'tja gek hè dat dat niet werkt'. Daarbij zijn een aantal draden van dun, naar nog dunner gegaan.
Maar ik ben niet van technische aart helaas, en kan dit dus ook niet goed beoordelen.

Helaas heb ik nu niet de beschikking over een digicam, anders had ik ff een picie geplaatst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zondagskindje

Zondagskindje

tm030614 schreef op zaterdag 04 maart 2006 @ 14:01:

Direct aangesloten en getest. Bij de eerste de beste lamp die ik aanzette.... BAM....

Heb de POD weer losgekoppeld en vervolgens opengemaakt.
Er is idd een kabel aangepast. Het betreft één extra draadje dat is aangesloten tegenover de oude control pod. Toen ik het zag dacht ik 'tja gek hè dat dat niet werkt'. Daarbij zijn een aantal draden van dun, naar nog dunner gegaan.
Maar ik ben niet van technische aart helaas, en kan dit dus ook niet goed beoordelen.

Helaas heb ik nu niet de beschikking over een digicam, anders had ik ff een picie geplaatst.
Da's balen zeg. Ik had de hoop dat het geplop verdwenen of op z'n minst stukken minder zou zijn.
Ben benieuwd wat de volgende stap van Logitech gaat worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tm030614
Zondagskindje schreef op zaterdag 04 maart 2006 @ 14:04:
[...]

Da's balen zeg. Ik had de hoop dat het geplop verdwenen of op z'n minst stukken minder zou zijn.
Ben benieuwd wat de volgende stap van Logitech gaat worden.
Had het niet anders verwacht... rede, meneer B.L. gaf zelf aan nog bezig te zijn met een 'noise filter' voor 'just in case'.... dat zij voor mij genoeg.

Daarbij, de extra draad, vraag me af of ie werkelijk aangesloten zit. Hij zit wel aangesloten op de POD maar ook op de andere kant van de stekker?
Zal eens kijken of ik dat niet kan meten op de een of andere mannier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JuuL20
Jammer jongens :(
Zovaak gezegt maar nog maar keertje dan:
Een netfilter is de laatste oplossing die er is. Het behoort zonder netfilter fatsoenlijk te werken.

Het zit waarschijnlijk in de versterker zelf. En die zit in de sub vogsmij? Zullen ze wel niet willen doen aangezien dat een fortuin aan alleen al verzendkosten kost.
Kun je hem niet duidelijk maken dat hij bij de versterker moet kijken ipv een extra netfilter!? Beetje specialist moet dat echt wel kunnen oplossen bij logitech, je zult haast het id krijgen dat ze je aan het lijntje houden.
Tenzij ze daar niet last hebben van het plop probleem, dan wordt het testen natuurlijk moeilijker.

[ Voor 39% gewijzigd door JuuL20 op 04-03-2006 14:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeBox

DukeBox

tm030614 schreef op zaterdag 04 maart 2006 @ 14:01:
* DukeBox 2

Dat de kabel dunner is wil nog niet zeggen dat deze slechter is afgeschermd maar met de kleine testjes die ik heb gedaan is in ieder geval duidelijk dat hij niet beter is dan de andere.

De firmware is ook dezelfde als die van mijn laatste set.
Ik zal vanavond wel ff wat foto's plaatsen.
JuuL20 schreef op zaterdag 04 maart 2006 @ 14:09:
Jammer jongens :(
Zovaak gezegt maar nog maar keertje dan:
Een netfilter is de laatste oplossing die er is. Het behoort zonder netfilter fatsoenlijk te werken.
Nee, dat is niet zo. Een netfilter zal het probleem niet oplossen omdat het ploppen niet 'via' het stroomnet binnenkomt. De POD werkt als een soort antenne die gevoelig is voor alle electro stratische vonkjes (vandaar de duitse term rundfunk voor radio).

Iets heel anders;

Is er iemand die weet hoe je het beste een meting kan doen van je set ? Ik wil dus de ploppen en de brom opnemen en dat volgens 'normen' zodat je er ook iets aan hebt.
Ik dacht at het iets was als microfoon op 1 meter afstand, toon van x Hz enz.. ??

[ Voor 37% gewijzigd door DukeBox op 04-03-2006 14:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

is het niet een goed idee dat je de pod aan een paar andere mensen toe stuurd? kunnen hun ook testen van hoe en wat?

miss is dat een idee?

dit is wel een teleurstelling ik had gehoopt dat alle problemen in 1 klap opgelost zouden worden maar niet dus

wat zijn de volgende stappen?

want dit schiet niet op met dit gekloot met die pod

we moeten er maar weer eens wat druk achter zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evinyatar
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 11-04 14:01
Venxir schreef op donderdag 02 maart 2006 @ 12:52:Ik zit nu nog achter mijn geaarde, beveiligde, van ferrietringen en ups voorziene Z-5500. :+
Enneuh... helpt dat? :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeBox

DukeBox

Venxir schreef op donderdag 02 maart 2006 @ 12:52:Ik zit nu nog achter mijn geaarde, beveiligde, van ferrietringen en ups voorziene Z-5500. :+
Enneuh... helpt dat? :9
Hmm, deze kabel is wel dunner.. zal eens kijken hoeveel wikkelingen ik hiermee kan maken.

[ Voor 3% gewijzigd door DukeBox op 04-03-2006 14:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tm030614
Anoniem: 169350 schreef op zaterdag 04 maart 2006 @ 14:18:
is het niet een goed idee dat je de pod aan een paar andere mensen toe stuurd? kunnen hun ook testen van hoe en wat?
Dat hoefde ze niet, want wat mij betreft wist Logitech al lang dat dit niet de oplossing was.
- Ze heben het probleem (zeggen ze) na kunnen bootsen. Ze hebben de oplossing dan ook
kunnen testen.
- Meneer B.L. gaf aan dat hij opzoek was naar een goed 'noise filter'. Dat geeft ook aan hoeveel
vetrouwen hij had in de oplossing
Anoniem: 169350 schreef op zaterdag 04 maart 2006 @ 14:18:wat zijn de volgende stappen?
want dit schiet niet op met dit gekloot met die pod
we moeten er maar weer eens wat druk achter zetten?
Idd, dit schiet niet op. Als een aantal technische speacialisten zolang nodig hebben om zo'n kleine aanpassing door te voeren, dan zit daar echt iets goed mis.
Ik heb dan ook het idee dat Logitech gewoon bezig is met de ontwikkeling van een totaal nieuwe speakerset en dat zo ons nog enige tijd 'bezig moeten houden'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tm030614
Heb afgelopen week ook dit mailtje gekregen. Ook wel mooi om te zien dat mensen de versterker onderzoeken. Helaas ook zonder resultaat.

Goeden middag,

Inmiddels hebben wij een z-5500 systeem aangepast, er van uitgaande dat de
plop geluiden wellicht te danken zijn aan een probleem met de voeding en/of
ontstoring.

Door ons werd een netfilter ingebouwd, kompleet met een netaansluiting
voorzien van aarde, een extra condensator (elektrolyt 10000 uF) welke de
voedingsspanning afvlakt/ontstoort van de gelijkrichter t.b.v. het control
panel.
Voor de gelijkrichter t.b.v. de versterker zelf zijn, door Logitech, reeds 2
stuks van deze condensatoren ingebouwd (ruimschoots voldoende).
(n.b.: in de sub woofer zijn 2 gelijkrichters ingebouwd).

Overigens, tijdens meting van de voedingsspanning(en) hebben wij geen
spanningspieken van betekenis kunnen waarnemen, ook niet tijdens het aan of
uitschakelen van andere elektrische apparaten.

Echter, er is slechts sprake van een uitermate geringe verbetering. Wij zijn
van mening, zoals reeds door U werd aangegeven, dat het probleem niet in de
versterker en/of voeding gezocht moet worden, maar in het control panel
en/of de kabel (welke het control panel met de sub woofer verbindt).

Binnenkort (volgende week)zullen wij een control panel onderhanden nemen.
Wij vermoeden dat hier sprake kan zijn van een gebrek in de
(elektromagnetische) afscherming van de elektronica en/of kabel en/of geen
goede massa verbinding met de sub woofer (potentiaal verschil).
(beiden kunnen aanleiding geven tot een ongewenste elektromagnetische puls).

Tot slot:
Betreurenswaardig dat Logitech de door hen vervaardigde producten niet goed
test alvorens deze in productie te nemen. Indien men deze moeite wel had
genomen dan was er sprake van een product met een uiterst goede
prijs/prestatie verhouding.
Na wat speurwerk op het internet vonden wij een enorme hoeveelheid klachten
omtrent de z-5500 en nagenoeg steeds met bovenomschreven onderwerp.
Dit moet toch langzamerhand ook bij logitech bekend zijn.
Onlangs (vorige week) ontvingen wij een nieuw exemplaar (z-5500) vers uit de
fabriek. Echter, van enige verbetering is geen sprake (helaas troffen wij
exact dezelfde problemen aan).

Ik houd U op de hoogte.
Vriendelijke groet,

R. C.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ja volgens mij ook!

maar daar hebben wij niks aan want wij zitten nu met het probleem (al een hele tijd)

wat had je nu in gedachten welke stappen we nu gaan voortzetten?

ik ben benieuwd waneer de foto`s erop staan

zal ze eens goed bekijken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeBox

DukeBox

Aangezien ik nog een bass box heb (een van mijn eerste set) en 1 pod (die extra van logitech) heb ik 2 set's. Een van de set's zal ik nu volledig aanpassen om het probleem er uit te halen.

Ik ga nu op stap om de benodigde materialen te halen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JuuL20
tm030614 schreef op zaterdag 04 maart 2006 @ 14:34:
Heb afgelopen week ook dit mailtje gekregen. Ook wel mooi om te zien dat mensen de versterker onderzoeken. Helaas ook zonder resultaat.

Goeden middag,
....
Ik houd U op de hoogte.
Vriendelijke groet,

R. C.
Kijk! Die zijn fatsoenlijk aan het testen geweest.

De massa verbindingen, dat is idd een hele goede kanshebber! Die lui weten waar ze mee bezig zijn :Y)
Wacht maar ff op die testen watbetreft massaverbindingen. Ik heb daar wel aardig wat vertrouwen in.

[ Voor 23% gewijzigd door JuuL20 op 04-03-2006 14:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JuuL20
DukeBox schreef op zaterdag 04 maart 2006 @ 14:15:
[...]
Nee, dat is niet zo. Een netfilter zal het probleem niet oplossen omdat het ploppen niet 'via' het stroomnet binnenkomt.
Ja je hebt gelijk
De POD werkt als een soort antenne
Zou kunnen jah
die gevoelig is voor alle electro stratische vonkjes (vandaar de duitse term rundfunk voor radio).
Maar dat gaat alleen niet met ESD ;) Met E en H velden.
Is er iemand die weet hoe je het beste een meting kan doen van je set ? Ik wil dus de ploppen en de brom opnemen en dat volgens 'normen' zodat je er ook iets aan hebt.
Ik dacht at het iets was als microfoon op 1 meter afstand, toon van x Hz enz.. ??
Een oscilloscoop. Maar bespaar je de moeite, wat bereik je ermee?

[ Voor 11% gewijzigd door JuuL20 op 04-03-2006 14:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tm030614
DukeBox schreef op zaterdag 04 maart 2006 @ 14:36:
Aangezien ik nog een bass box heb (een van mijn eerste set) en 1 pod (die extra van logitech) heb ik 2 set's. Een van de set's zal ik nu volledig aanpassen om het probleem er uit te halen.

Ik ga nu op stap om de benodigde materialen te halen..
Laat me de kosten weten. Ik zal de rekening door sturen naar B.L. van Logitech. Hij zal ze zeer zeker betalen!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

komop iedereen sleutelen aan de z-5500 !!!

dukebox wat ben je vanplan ?

en dat op een zaterdag middag!

[ Voor 21% gewijzigd door Anoniem: 169350 op 04-03-2006 14:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeBox

DukeBox

origineel:
Afbeeldingslocatie: http://imageserver.qik.nl/dukebox/connection_org.jpg
nieuw:
Afbeeldingslocatie: http://imageserver.qik.nl/dukebox/connection_new.jpg
offtopic:
Op verzoek highres foto's mogelijk, heb ze nu maar een 4e gemaakt van het aantal pixels
Verder geen andere dingen kunnen binden aan de pod's..

met een sterkere compressie (lees:mindere kwaliteit).

[ Voor 18% gewijzigd door DukeBox op 05-03-2006 15:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tm030614
Respect voor DukeBox _/-\o_

Edit: Yep zo ziet het er bij mij ook uit.

Edit: DukeBox kun je testen of die nieuwe kabel werkelijk ergens naar toelijd. Of hij dus echt aangesloten is op iets..?

[ Voor 96% gewijzigd door tm030614 op 04-03-2006 15:11 ]

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.