Reg. datum: 16 juli 2005
iemand antwoord hierop?quote:
GoT Index » Werk en Inkomen » Aangifte 2005 - Tips en Trucs
Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 last
[Post Reply] [Nieuw Topic]iemand antwoord hierop?quote:Bike schreef op donderdag 16 maart 2006 @ 09:55:
[...]
het word toch in juni/juli uitbetaald? en kan tot 1 april worden doorgegeven?
of zie ik dat verkeerd?
quote:Biedzjee schreef op vrijdag 17 maart 2006 @ 11:27:
[...]
Ik heb m'n gegevens niet bij de hand, maar met een beetje googlen lijkt het er inderdaad op dat de ZKOO een bruto uitkering is.
Ja, je kunt controle krijgen, en moet dan bonnetjes kunnen overleggen.quote:Bike schreef op donderdag 23 maart 2006 @ 08:29:
hoe werkt dat nou met die schoolkosten?
lesgeld en boekengeld mag je invullen volgens mij. maar ik heb geen bon ofzo meer van de boeken is dat erg?
[*] Error 45: Please replace user
Volg je bankbiljetten
Jah 'k ben toch malle pietje nie!
aangifte is al de deur uit lolquote:ZeRoC00L schreef op donderdag 23 maart 2006 @ 09:17:
[...]
Ja, je kunt controle krijgen, en moet dan bonnetjes kunnen overleggen.
so·wie·so (bw.) 1 hoe dan ook => überhaupt
quote:argro schreef op donderdag 23 maart 2006 @ 15:48:
Standaardbedragen voor studiekosten zijn ongeveer ¤170/maand, verschilt tussen type opleiding. Tabel is te vinden op de site van de BD.
Wanneer je dus ¤200 aan boeken kwijt was zou je kunnen overwegen om opnieuw aangifte te doen. Je benut de aftrekpost nu maar gedeeltelijk, toch zonde.
so·wie·so (bw.) 1 hoe dan ook => überhaupt
Wat betekenen foto's nou echt - Keelsies video
Taal fouten inbegrepen ;)
quote:klaasbram schreef op vrijdag 24 maart 2006 @ 11:06:
Ik zit met het volgende.
En ik me Ex zijn uit elkaar maar hebben samen in 2005(september) een huis gekocht (notariskosten etc..)
En in hoeverre is zij mijn fiscale partner?
ZeRoC00L wijzigde dit bericht 24-03-2006 11:17 (12%)
[*] Error 45: Please replace user
Volg je bankbiljetten
Wat betekenen foto's nou echt - Keelsies video
Taal fouten inbegrepen ;)
Het gaat erom dat je 6 maanden hebt samengewoond in het jaar waarover je aangifte doet. Als je pas in september samenwoonde kom je niet aan 6 maanden . Deze regeling geldt overigens als je _ongehuwd_ samenwoont. Als je getrouwd was kan je altijd fiscaal partnerschap aangaan, ook als je minder dan 6 maanden hebt samengewoond.quote:klaasbram schreef op vrijdag 24 maart 2006 @ 12:23:
Huis staat nog steeds te koop.
Dus we betalen ook nog steeds allebei hypotheek etc..
Er staat niks op papier dat ik de helft van de terug gave krijg van haar. (mondeling werd dat tegen me gezegd)
Ik ben zelf sind 13-maart niet meer in geschreven in de gemeente van de woning waarschijnlijk precies minder dan 6maanden want we hebben het gekocht op de 19 van september.
Crayne wijzigde dit bericht 24-03-2006 14:24 (11%)
And I know that assholes grown on trees, but I'm here to trim the leaves...
quote:Jaspertje schreef op donderdag 09 maart 2006 @ 15:23:
[...]
Niet helemaal curry684 je moet namelijk 10% overhouden
1800*10% = 180
1800-180 = 1620
1620/3=540 (en dat 3 jaar lang, niet vergeten dus komende 2 jaar!
For it is the doom of men that they forget... Huidige en vroegere hardware specs The Z80 is still alive!
quote:EXX schreef op maandag 27 maart 2006 @ 14:11:
De premie van een overlijdensverzekering (Dela etc.) mag je ook aftrekken bij de bijzondere lasten.
Crayne wijzigde dit bericht 27-03-2006 15:18 (50%)
Alleen de premie van een natura uitvaartverzekering mag je aftrekken als buitgewone ziektekosten. Een natura uitvaartverzekering is een verzekering die bij overlijden de begrafenis/crematie verzorgt. Verzekeringen waarbij de nabestaanden een kapitaal krijgen bij jouw overlijden tellen dus niet mee. Bron: http://www.msvnamsterdam....d/Belastingtips-2005.htmlquote:Crayne schreef op maandag 27 maart 2006 @ 15:07:
Bedoel je een uitvaartverzekering of een overlijdensrisicodekking? En ik denk dat je hier de plank misslaat. Waar baseer je dat op?
TweakersOnly wijzigde dit bericht 27-03-2006 15:16 (30%)
Ik denk dat hij de uitvaartverzekering bedoelt, en het mag zeker wel, doe het zelf ook en staat ook in de help file van het aangifte programma. Kan het zo snel niet vinden op de site van de belastingdienst.quote:Crayne schreef op maandag 27 maart 2006 @ 15:07:
[...]
Bedoel je een uitvaartverzekering of een overlijdensrisicodekking? En ik denk dat je hier de plank misslaat. Waar baseer je dat op?
Hail to the king baby!
Het internet is een veelbelovend medium
....dat maar heel weinig van zijn beloftes nakomt.
Wat weg is... raak je nooit meer kwijt :P
quote:urk_forever schreef op maandag 27 maart 2006 @ 15:13:
[...]
Ik denk dat hij de uitvaartverzekering bedoelt, en het mag zeker wel, doe het zelf ook en staat ook in de help file van het aangifte programma. Kan het zo snel niet vinden op de site van de belastingdienst.
Crayne wijzigde dit bericht 27-03-2006 15:20 (11%)
quote:hufkes schreef op maandag 27 maart 2006 @ 15:15:
Wie weet zo of ik kosten gemaakt voor het regelen van een bankgarantie tbv aanschaf eigen woning af mag trekken?
Je kan als particulier uitstel vragen tot 1 juli. Je moet dit uitstel echter wel voor 1 april aanvragen (simpel briefje naar belastingdienst met NAW + sofinummer is genoeg).quote:En hoe zit het met uitstel aanvragen als particulier, want met alle tips in dit topic moet ik mij volgens mij toch nog even iets langer concentreren op de belastingen
sverzijl wijzigde dit bericht 27-03-2006 15:41 (8%)
Ehh..op het moment dat je al hypotheek betaald (je hebt hem al gekocht toch) dan kun je dat gewoon opgeven volgens mij. Heb ik ook gedaan, men was me huis nog aan het bouwen, maar ik betaalde al wel hypotheekquote:urk_forever schreef op donderdag 16 maart 2006 @ 11:22:
Zeg een vraag mbt de aangifte 2005. Mijn vriendin en ik hebben eind 2004 een huis gekocht. Daar wonen wij nog niet, maar zijn druk bezig met verbouwing etc. Heeft dit nog gevolgen voor mijn belasting aangifte dat wij er nog niet wonen, en dus ook niet ingeschreven staan?
Helmer.hzNET | Blog.hzNET *new* | Mobiel.hzNET | Help me mee!!
GoT Index » Werk en Inkomen » Aangifte 2005 - Tips en Trucs
Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 last
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Adrastos
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Adrastos