Nu kwam ik na een maand of anderhalf ondermeer adh van dit topic achter aftrekposten die ik nog niet had opgegeven. Nu kwam ik ineens uit volgens de berekening op zon 2200,- euro teruggaaf. Ook deze heb ik digitaal verstuurd op 05/03/06
Nu kreeg ik v.d. week mijn betaling binnen met op de achterzijde de specificaties (die overeenkwamen met die van de eerste opgave die ik verstuurd had). Ik heb zon 1470 euro teruggekregen wat ongeveer gelijk was aan mijn eerste opgaaf. Krijg ik de resterende (+/-2200-+/-1500= 700,- euro) nu pas veel later automatisch? Of hoe werkt dit normaal gesproken als je twee keer aangifte doet?
Update:
Ik heb de belastingtelefoon gebeld, en zij vertelden mij dat ze de aangifte (de 2e) wel binnen hebben gekregen maar dat die niet in behandeling is genomen omdat de voorlopige aanslag al opgemaakt is (nl die van 1470,-)
Nu kijk ik op de site van de belasting en daar staat dat als ik de tweede opgaaf ook digitaal verstuur deze wel in behandeling wordt genomen en dat ik alleen een bezwaarschrift moet schrijven als ik mijn eerste aanslag op papier zou hebben verstuurd.
Volgens de dame moest ik dus wel een bezwaarschrift sturen, volgens de website niet.
Wat is het nu? Voor de zekerheid toch maar langs het regiobelastingkantoor gaan?
OcNewB wijzigde dit bericht 25-04-2006 11:31 (37%)
C2D E6700/Vista32b/2GB DDR2 800/1,3 TB HD/ X1950XT/Asus P5Bdlx