Hoofdcategorieën
Topicacties

[Firefox] Wat vinden we ervan? Deel IX

Pagina: 1 2 3 4 ... 8 9 10 11 12 13 14 15 16 ... 38 39 40 41 last

Nieuw Topic
Stik er maar in!

quote:
doctormetal schreef op dinsdag 07 maart 2006 @ 19:17:
[...]

Dit is op zich niet een fout in firefox. Die doet netjes wat hem gezegt wordt. De webserver of het php script zelf stuurt een verkeerd mime type mee (geen text/html of iets vergelijkbaars), waardoor firefox denkt dat hij een bestand krijgt ipv een pagina.
Ja ik was te snel met een conclusie trekken zie ook TommyGun in "[Firefox] Wat vinden we ervan? Deel IX".

Mijn excuses. Vond het alleen vreemd omdat ik dit bij oudere versies van FF nooit had.

TommyGun wijzigde dit bericht 07-03-2006 19:21 (8%)

Who is General Failure and why is he reading my hard disk? - || - http://www.gamergun.nl/

M3taal

quote:
DonMetal schreef op maandag 06 maart 2006 @ 14:34:
Ik heb de laatste tijd last van dit: 1 keer in de zo veel tijd (2 dagen) als ik FF afsluit, dan loopt mn pc vast, muis doet nix, tobo doet nix, scherm blijft precies zo staan als het heet deed.

Ik zou niet weten hoe dit komt, iemand ideeën?
Iemand misschien enig idee?

Faith: not wanting to know what is true - F.W. Nietzsche

Stik er maar in!

quote:
DonMetal schreef op dinsdag 07 maart 2006 @ 19:22:
[...]

Iemand misschien enig idee?
Ik heb dit ook bij sommige site's. Met name bij video site's zoals freefilehost.com ofzo. Erg irritant idd. Loopt alles vast. Oplossing? geen idee...

Who is General Failure and why is he reading my hard disk? - || - http://www.gamergun.nl/

Pure Class A
Reg. datum: 18 december 2000

ik heb sinds kort een probleem met ff icm www.detelefoongids.nl De eerste zoek pagina werkt prima echter de resultpage komt in beeld als soort van code. de layout is naar zun grootje en er staan vage (voor mij dan) opdracht regels op mijn scherm. Hoe fix ik dit nou weer ?

These are my dreams, so simple, so few ~ Dreams we hold in the palm of our hands

Welke versie gebruik je?
En welke extensies?
En welke themes?

Die site doet het namelijk bij mij zonder problemen (versie 1.5.0.1).

The problem with common sense is that sense never ain't common - From the notebooks of Lazarus Long

GoT voor Behoud der Nederlandschen Taal [GvBdNT]

Pure Class A

dezelfde versie en geen enkel thema of extensie. op het werk doet ie het ook prima alleen hier sinds een paar dagen niet. Heb ook geen idee wat ik veranderd zou hebben aan instellingen etc

These are my dreams, so simple, so few ~ Dreams we hold in the palm of our hands

Reg. datum: 11 oktober 2002

Heb zoiets laatst ook gehad, bij mij was het simpel op te lossen door je cache te clearen...

BOE

Pure Class A

* StuiTeR nOOb mode, uuu hoe doe ik dat ?

hee ik heb enkele malen op f5 geramd op de foute pagina. Nu werkt het overzicht wel weer goed (is ook het belangrijkste !!) maar de banner erboven staat nog steeds in code

Ray wijzigde dit bericht 10-03-2006 14:12 (67%)

tools - options - tabblad cache

BOE

Pure Class A

quote:
cman schreef op vrijdag 10 maart 2006 @ 14:38:
tools - options - tabblad cache
ik heb hier de nl versie maar ik neem aan dat je extra - opties en dan inhoud bedoeld ? Echter daar kan ik niets wijzigen / legen

oei mijn excuses ben nog even een tussenstap vergeten :)

In het engels is het Tools - options - Privacy - Tabblad cache en dan de knop clear cache now

BOE

Pure Class A

quote:
cman schreef op vrijdag 10 maart 2006 @ 15:32:
oei mijn excuses ben nog even een tussenstap vergeten :)

In het engels is het Tools - options - Privacy - Tabblad cache en dan de knop clear cache now

WHAAAAA snik, de cache is leeg maar nu ben ik weer helemaal terug bij af :( hele pagina ligt weer in de soep. Vreemde is dat als ik uitgebreid zoek kies het wel prima werkt. f5 werkt nu helaas ook niet om weer een stukje herstel te krijgen. Errug vaag

mm tussenoplossing. als ik ipv de normale link een snelkoppeling maak van een uitgebreid zoekresultaat krijg ik wel een goede pagina. als ik daar dan de naam / woonplaats wijzig is ook de output goed. Ga ik echter via de hoofdpagina is de output weer in code......

Ray wijzigde dit bericht 10-03-2006 15:42 (21%)

oink :) erm, herinstallatie van firefox dan?

BOE

Pure Class A

hehe ook al gedaan. Volledig verwijderd, reboot, install maar nog steeds fout. Toen mijn image gepakt van voordat hij stuk was, mozilla map teruggezet, maar helaas (volledig image terugzetten is me net wat te gortig af voor dit foutje, anders mis ik weer andere dingen die ik tussentijds aangepast heb)

Een herinstallatie zonder het profiel te wissen en opnieuw aan te maken heeft meestal niet zoveel zin. Al een ander (nieuw) profiel geprobeerd?

The problem with common sense is that sense never ain't common - From the notebooks of Lazarus Long

GoT voor Behoud der Nederlandschen Taal [GvBdNT]

Pure Class A

mmm nou hij heeft besloten het gewoon weer te gaan doen. ik snap er niets van maar de pagina werkt nu weer normaal

edit: en het werkt weer niet *)(&)&&*) wat een vage boel

Volgens de FAQ in de TS zou het "scroll probleem" bij FF versie 1.1 opgelost moeten zijn. Ik heb inmiddels FF versie 1.5 en wanneer ik bijvoorbeeld op GoT een pagina terug ga met de "back-knop" dan staat de pagina helemaal bovenaan. Het aan- of uitzetten van HTTP 304 headers maakt hierbij geen verschil. Hoe los ik dit verschrikkelijk irritante probleem op?

ook dit probleem heb ik, zeeer irritant !!

Ray wijzigde dit bericht 14-03-2006 18:19 (68%)

Volgens de FAQ in de TS zou het "scroll probleem" bij FF versie 1.1 opgelost moeten zijn. Ik heb inmiddels FF versie 1.5 en wanneer ik bijvoorbeeld op GoT een pagina terug ga met de "back-knop" dan staat de pagina helemaal bovenaan. Het aan- of uitzetten van HTTP 304 headers maakt hierbij geen verschil. Hoe los ik dit verschrikkelijk irritante probleem op?

so·wie·so (bw.) 1 hoe dan ook => überhaupt

Reg. datum: 15 augustus 2003

Ik heb het volgende probleem met Firefox:

Afgelopen week-end heb ik met Norton Windoctor mijn systeem opgeschoond.
Sindsdien heeft Firefox een probleem met websites waarop flash animaties voorkomen. Ik krijg namelijk de volgende foutmelding:

`De Flash player plugin heeft een illegale bewerking uitgevoerd. Het is noodzakelijk om Firefox opnieuw op te starten.'

Het vreemde is dat wanneer ik de foutmelding wegklik, de website het verder wel doet en dat ook de flash animaties zichtbaar zijn.

Het volgende heb ik reeds gedaan om het probleem op te lossen:
-Firefox geherinstalleerd (versie 1.5)
-De Flash player plugin opnieuw geinstalleerd
-Virusscanners en antispyware programma's gedraaid
-Op Got naar een oplossing gezocht (maar nog niets kunnen vinden)
-Op Google naar een oplossing gezocht (maar nog niets kunnen vinden)

Als ik met Internet Explorer dezelfde websites bezoek, heb ik nergens problemen mee.

Mijn PC draait onder Windows XP met Servicepack 2.

Aangezien ik er niet uit kom, hoop ik dat iemand een oplossing voor mijn probleem heeft?

Reg. datum: 01 juni 2001

quote:
argro schreef op maandag 13 maart 2006 @ 23:02:

Kort maar krachtig antwoord en helaas ook het enige antwoord dat ik tot nog toe heb kunnen vinden (heb namelijk hetzelfde probleem): you don't. Wordt pas weer in 2.0 gefixt als ik het me goed herinner.

Ik heb het echter wel zo dat het in subfora en topics nog wel lukt om op de plek terug te komen waar ik zat (onderaan of in het midden, etc.). De index van het forum daarentegen is gewoon een no-go, daar werkt het dus absoluut niet mee. Inmiddels stoor ik me er ook niet zo heel erg meer aan, ben wat vaker die mooi knoppen met afschrift home, end, pgup en pgdn gaan gebruiken :P
Zo leer je wel navigeren met je toetsenbord, werkt vaak nog wel fijn ook (behalve in topics met plaatjes erbij).

Reg. datum: 12 februari 2004

Ja idd heb hetzelfde probleem, zeer irritant.

Maar iets anders. Ik heb een computer (wow :+ ), en met mijn firefox 1.5.01, kan ik de ene keer wel copy/pasten en de andere keer niet. Maakt niet uit of ik het met de muis of toetsenbord probeer. Onder andere programma's werkt het gewoon perfect. Laatst heb ik WIndows er opnieuw opgezet, en nog steeds hetzelfde probleem. Op mijn laptop (zelfde Windows Xp Pro met laatste updates) heb ik dit probleem/euvel niet.

Iemand enig idee wat dit kan zijn? Want ik zou het echt niet weten. Ik moet echt 4x copy klikken voordat het werkt en soms dan nog niet eens.

Zwaar irritant.

war is peace, freedom is slavery, ignorance is strength

Reg. datum: 27 december 2003

Weet iemand hoe in je firefox (1.5) lokale bestanden via unc path (file://///server/share/bestand) kan aanroepen?

Ik blijf onderstaande melding krijgen :
Error: Access to 'file://///server/share/cr22669_2006.doc' from script denied

Reg. datum: 09 september 2005

Wat betreft dat scroll probleem: Ik zal er in de TS 2.0 van maken, heb er denk ik overheen gelezen met het posten...

edit:
Done, volgens mij klopt het zo..

TheZeroorez wijzigde dit bericht 14-03-2006 19:30 (19%)

Q.E.D.

Toch een beetje jammer van de Rabobank, heb je net een gloednieuwe site, ondersteun je deze browser niet....
quote:

Geachte heer/mevrouw,

Bij deze willen wij reageren op de e-mail die u naar de On line Helpdesk Rabo Internetbankieren heeft gestuurd op 14-03-2006 om 21:31:10.

Standaard wordt het Particulieren scherm getoond zodra men de site bezoekt.
Wij adviseren u om Internet Explorer te gebruiken. Mozilla Firefox wordt door ons niet ondersteund.

Wij hopen u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.
Probleem was dat toen ik de site bezocht ik maar niet uit het bedrijvendeel kwam met Firefox en IE moest gebruiken om de pagina's voor particulieren te bekijken. :( Overigens treedt dat probleem nu even niet op zie ik

TromboneFreakus wijzigde dit bericht 15-03-2006 15:22 (5%)

Reg. datum: 09 september 2005

Startpost heeft een FAQ :)

Ik kwam er toevallig achter dat die van versie 0.8 was, toen ik dat van dat scrollen aanpaste. En ik dacht nog wel dat ik voor het posten alles heb nagelopen (En héél verander heb)

edit:
Deze dus

TheZeroorez wijzigde dit bericht 15-03-2006 15:23 (15%)

Q.E.D.

No one's neighbour!
Reg. datum: 06 februari 2001

iemand enig idee waarom FF mijn username/pw niet onthoud bij het forum van newsleecher.com?

username/pw staan ingevuld maar als ik "log in" aanklik gebeurd er niks... de pagina refreshed wel/doet een poging om in te loggen maar vervolgens ben ik niet ingelogd. Na een aantal pogingen wil het wel eens lukken maar als ik dan naar een andere pagina ga (of tab afsluit) begint het spelletje opnieuw...

In IE gaat het gewoon vlekkeloos...

Zou een extensie dwars kunnen liggen?
tabbrowser extensions
Adblock
foxy tunes
IE view
download manager tweak
autofill

zijn de extensies die ik heb.

Pagina: 1 2 3 4 ... 8 9 10 11 12 13 14 15 16 ... 38 39 40 41 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True