Who is General Failure and why is he reading my hard disk? - || - http://www.gamergun.nl/
[Firefox] Wat vinden we ervan? Deel IX
Pagina: 1 2 3 4 ... 8 9 10 11 12 13 14 15 16 ... 38 39 40 41 last
Nieuw TopicIemand misschien enig idee?quote:DonMetal schreef op maandag 06 maart 2006 @ 14:34:
Ik heb de laatste tijd last van dit: 1 keer in de zo veel tijd (2 dagen) als ik FF afsluit, dan loopt mn pc vast, muis doet nix, tobo doet nix, scherm blijft precies zo staan als het heet deed.
Ik zou niet weten hoe dit komt, iemand ideeën?
Faith: not wanting to know what is true - F.W. Nietzsche
Ik heb dit ook bij sommige site's. Met name bij video site's zoals freefilehost.com ofzo. Erg irritant idd. Loopt alles vast. Oplossing? geen idee...quote:
Who is General Failure and why is he reading my hard disk? - || - http://www.gamergun.nl/
These are my dreams, so simple, so few ~ Dreams we hold in the palm of our hands
En welke extensies?
En welke themes?
Die site doet het namelijk bij mij zonder problemen (versie 1.5.0.1).
The problem with common sense is that sense never ain't common - From the notebooks of Lazarus Long
GoT voor Behoud der Nederlandschen Taal [GvBdNT]
These are my dreams, so simple, so few ~ Dreams we hold in the palm of our hands
BOE
hee ik heb enkele malen op f5 geramd op de foute pagina. Nu werkt het overzicht wel weer goed (is ook het belangrijkste !!) maar de banner erboven staat nog steeds in code
Ray wijzigde dit bericht 10-03-2006 14:12 (67%)
BOE
ik heb hier de nl versie maar ik neem aan dat je extra - opties en dan inhoud bedoeld ? Echter daar kan ik niets wijzigen / legenquote:cman schreef op vrijdag 10 maart 2006 @ 14:38:
tools - options - tabblad cache
In het engels is het Tools - options - Privacy - Tabblad cache en dan de knop clear cache now
BOE
quote:cman schreef op vrijdag 10 maart 2006 @ 15:32:
oei mijn excuses ben nog even een tussenstap vergeten
In het engels is het Tools - options - Privacy - Tabblad cache en dan de knop clear cache now
WHAAAAA snik, de cache is leeg maar nu ben ik weer helemaal terug bij af
mm tussenoplossing. als ik ipv de normale link een snelkoppeling maak van een uitgebreid zoekresultaat krijg ik wel een goede pagina. als ik daar dan de naam / woonplaats wijzig is ook de output goed. Ga ik echter via de hoofdpagina is de output weer in code......
Ray wijzigde dit bericht 10-03-2006 15:42 (21%)
BOE
The problem with common sense is that sense never ain't common - From the notebooks of Lazarus Long
GoT voor Behoud der Nederlandschen Taal [GvBdNT]
edit: en het werkt weer niet *)(&)&&*) wat een vage boel
Volgens de FAQ in de TS zou het "scroll probleem" bij FF versie 1.1 opgelost moeten zijn. Ik heb inmiddels FF versie 1.5 en wanneer ik bijvoorbeeld op GoT een pagina terug ga met de "back-knop" dan staat de pagina helemaal bovenaan. Het aan- of uitzetten van HTTP 304 headers maakt hierbij geen verschil. Hoe los ik dit verschrikkelijk irritante probleem op?
ook dit probleem heb ik, zeeer irritant !!
Ray wijzigde dit bericht 14-03-2006 18:19 (68%)
so·wie·so (bw.) 1 hoe dan ook => überhaupt
Reg. datum: 15 augustus 2003
Afgelopen week-end heb ik met Norton Windoctor mijn systeem opgeschoond.
Sindsdien heeft Firefox een probleem met websites waarop flash animaties voorkomen. Ik krijg namelijk de volgende foutmelding:
`De Flash player plugin heeft een illegale bewerking uitgevoerd. Het is noodzakelijk om Firefox opnieuw op te starten.'
Het vreemde is dat wanneer ik de foutmelding wegklik, de website het verder wel doet en dat ook de flash animaties zichtbaar zijn.
Het volgende heb ik reeds gedaan om het probleem op te lossen:
-Firefox geherinstalleerd (versie 1.5)
-De Flash player plugin opnieuw geinstalleerd
-Virusscanners en antispyware programma's gedraaid
-Op Got naar een oplossing gezocht (maar nog niets kunnen vinden)
-Op Google naar een oplossing gezocht (maar nog niets kunnen vinden)
Als ik met Internet Explorer dezelfde websites bezoek, heb ik nergens problemen mee.
Mijn PC draait onder Windows XP met Servicepack 2.
Aangezien ik er niet uit kom, hoop ik dat iemand een oplossing voor mijn probleem heeft?
Reg. datum: 01 juni 2001
quote:argro schreef op maandag 13 maart 2006 @ 23:02:
Volgens de FAQ in de TS zou het "scroll probleem" bij FF versie 1.1 opgelost moeten zijn. Ik heb inmiddels FF versie 1.5 en wanneer ik bijvoorbeeld op GoT een pagina terug ga met de "back-knop" dan staat de pagina helemaal bovenaan. Het aan- of uitzetten van HTTP 304 headers maakt hierbij geen verschil. Hoe los ik dit verschrikkelijk irritante probleem op?
Kort maar krachtig antwoord en helaas ook het enige antwoord dat ik tot nog toe heb kunnen vinden (heb namelijk hetzelfde probleem): you don't. Wordt pas weer in 2.0 gefixt als ik het me goed herinner.
Ik heb het echter wel zo dat het in subfora en topics nog wel lukt om op de plek terug te komen waar ik zat (onderaan of in het midden, etc.). De index van het forum daarentegen is gewoon een no-go, daar werkt het dus absoluut niet mee. Inmiddels stoor ik me er ook niet zo heel erg meer aan, ben wat vaker die mooi knoppen met afschrift home, end, pgup en pgdn gaan gebruiken
Zo leer je wel navigeren met je toetsenbord, werkt vaak nog wel fijn ook (behalve in topics met plaatjes erbij).
Reg. datum: 12 februari 2004
Maar iets anders. Ik heb een computer (wow
Iemand enig idee wat dit kan zijn? Want ik zou het echt niet weten. Ik moet echt 4x copy klikken voordat het werkt en soms dan nog niet eens.
Zwaar irritant.
war is peace, freedom is slavery, ignorance is strength
Reg. datum: 27 december 2003
Ik blijf onderstaande melding krijgen :
Error: Access to 'file://///server/share/cr22669_2006.doc' from script denied
Done, volgens mij klopt het zo..
TheZeroorez wijzigde dit bericht 14-03-2006 19:30 (19%)
Q.E.D.
Probleem was dat toen ik de site bezocht ik maar niet uit het bedrijvendeel kwam met Firefox en IE moest gebruiken om de pagina's voor particulieren te bekijken.quote:
Geachte heer/mevrouw,
Bij deze willen wij reageren op de e-mail die u naar de On line Helpdesk Rabo Internetbankieren heeft gestuurd op 14-03-2006 om 21:31:10.
Standaard wordt het Particulieren scherm getoond zodra men de site bezoekt.
Wij adviseren u om Internet Explorer te gebruiken. Mozilla Firefox wordt door ons niet ondersteund.
Wij hopen u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.
TromboneFreakus wijzigde dit bericht 15-03-2006 15:22 (5%)
Ik kwam er toevallig achter dat die van versie 0.8 was, toen ik dat van dat scrollen aanpaste. En ik dacht nog wel dat ik voor het posten alles heb nagelopen (En héél verander heb)
Deze dus
TheZeroorez wijzigde dit bericht 15-03-2006 15:23 (15%)
Q.E.D.
username/pw staan ingevuld maar als ik "log in" aanklik gebeurd er niks... de pagina refreshed wel/doet een poging om in te loggen maar vervolgens ben ik niet ingelogd. Na een aantal pogingen wil het wel eens lukken maar als ik dan naar een andere pagina ga (of tab afsluit) begint het spelletje opnieuw...
In IE gaat het gewoon vlekkeloos...
Zou een extensie dwars kunnen liggen?
tabbrowser extensions
Adblock
foxy tunes
IE view
download manager tweak
autofill
zijn de extensies die ik heb.
Pagina: 1 2 3 4 ... 8 9 10 11 12 13 14 15 16 ... 38 39 40 41 last
Dit topic is gesloten.