Gathering of Tweakers

Quicksearch
Reg. datum: 17 februari 2008

quote:
tullius schreef op zaterdag 17 mei 2008 @ 22:09:
momenteel breekt hij af op bestanden groter dan 4GB (omwille van FAT32 wellicht)
Dat lijk me inderdaad logisch, heb ik althans met een ander NAs apperaatje ook gehad, daar gaat gewoon geen file van groter dan 4Gb op.

Andere vraag: Weet iemand of de tijd waarna de disk stopt met draaien als de machine idle is, in te stellen is?

Korte vraag.

Kun je zonder HDD ook films vanaf een PC in het netwerk streamen?

Bijv. middels een share te benaderen?

Angelolel wijzigde dit bericht 21-05-2008 22:48 (20%)

Mvix MX780|Traktor 3|Xone 3D

Spam.

RoD wijzigde dit bericht 25-05-2008 14:59 (96%)

DJuice

Ik ben van plan de MP 450 drive in uitvoering aan te schaffen maar heb alleen 1 vraagje.

Ik heb gelezen dat je een externe usb hardeschijf kan aansluiten op de MP-450, is deze schijf dan ook toegankelijk voor het WLAN netwerk? Zodat ik direct gegevens hier naartoe kan downloaden??

Bedankt!

Nee deze is alleen beschikbaar voor de MediaPlayer. Een eventuele interne HDD die je kan inbouwen is wel beschikbaar.

tweakernick wijzigde dit bericht 29-05-2008 13:25 (39%)

quote:
tweakernick schreef op donderdag 29 mei 2008 @ 13:25:
Nee deze is alleen beschikbaar voor de MediaPlayer. Een eventuele interne HDD die je kan inbouwen is wel beschikbaar.
Oke bedankt, dus als ik een sata schijf inbouw kan hij dus gemount worden als netwerkschijf in mijn pc? En kan ik dus rechtstreeks dvd's downloaden naar de freecom?

Mijn MP-35 320GB gaat de deur uit, hij wordt te weinig gebruikt.

Mocht iemand inetresse hebben, hij staat op de V&A

Betreft USB repeater.

Ik heb mijn freecom 1 verdieping lager staan en om files over te zetten heb ik 1 usb kabel van 3m aan de freecom en daaraan een 5m usb kabel naar de computer in dit geval ziet de computer de harde schijf op de freecom wel maar gaat het tergend langzaam.

Nu heb ik i.p.v. de 5m usb kabel een usb repeater gekocht alleen krijg ik nu steeds de melding onbekend apparaat en drivers installeren lukt ook niet, wie weet raard ?

Dit is overigens al het 2e type usb repeater wat ik probeer.

Heeft er iemand ergens het verbruik van dit ding kunnen vinden? Ik ben vooral benieuwd naar het verbruik in ruste. Helaas heb ik hier zelf geen meter voor.

C64 met datarecorder (Giana Sisters 4ever)

Kan hier een Samsung F1 750 in? Lijkt me namelijk een leuke schijf!

Bla bla Apen-nootjes: Liev naief usertje O+

Geen probleem, heb sinds twee weken deze schijf in mijn 450 zitten! :D
quote:
Paultje3181 schreef op donderdag 26 juni 2008 @ 18:01:
Kan hier een Samsung F1 750 in? Lijkt me namelijk een leuke schijf!

Reg. datum: 27 oktober 2007

Ik ben onlangs in het bezit gekomen van een Mediaplayer 35, mooi apparaat dat wel, maar ik heb problemen met het aansluiten op mijn TV, ik krijg namelijk geen beeld....
Ik zie alleen maar stippen die volgens een bepaald raster op het beeld staan. Heb verschillende aansluitmogelijkheden geprobeerd maar niets werkt.
Heeft iemand een idee waar het aan zou kunnen liggen??
Alvast bedankt!!

quote:
Ecnirp7 schreef op donderdag 03 juli 2008 @ 12:07:
Ik ben onlangs in het bezit gekomen van een Mediaplayer 35, mooi apparaat dat wel, maar ik heb problemen met het aansluiten op mijn TV, ik krijg namelijk geen beeld....
Ik zie alleen maar stippen die volgens een bepaald raster op het beeld staan. Heb verschillende aansluitmogelijkheden geprobeerd maar niets werkt.
Heeft iemand een idee waar het aan zou kunnen liggen??
Alvast bedankt!!
Waarschijnlijk heb je een videoresolutie gekozen die niet door je TV wordt ondersteund.
Zet zowel je TV als ook je MG35 aan, kies de juiste AV ingang en druk nu op de "video"button op je afstandsbediening. druk net zo lang op de viedeobutton totdat je een normaal beeld hebt

Succes!!

Vraag voor bezitters van de Freecom MediaPlayer WLAN 450:

Kun je via LAN bestanden naar de 450 kopieeren en zo ja hoe??
Kan wel vanaf mijn PC de speler benaderen met FTP en zodoende bestanden naar de PC halen,.....maar kan het ook andersom??

FunZip, vraag het even hier. Meestal krijg je binnen een dag een bevredigend antwoord.
Mediagate is in weze hetzelfde apparaat. Ik zet tegenwoordig ook gewoon de Mediagate firmware op mijn Freecom WLAN 450HD, omdat Freecom regelmatig achterloopt met het verspreiden.
Zelfde apparaat okey,......maar hoe zit het dan met NDAS?
Wel op de mediagate, niet op de Freecom.
Zit dat dan ook in de Firmware?
De Engelse manual is ook veel uitgebreider, lijkt meer mogelijk met FTP.

ThnX.

Functionaliteiten zijn gelijk, alleen ander logo tijdens booten van het apparaat.
quote:
jckw schreef op zondag 29 juni 2008 @ 13:35:
Geen probleem, heb sinds twee weken deze schijf in mijn 450 zitten! :D

[...]
Die samsung is toch een SATA schijf?
Volgens mij kunnen er in de 35 alleen PATA schijven.
Correct me if i'm wrong

Reg. datum: 06 augustus 2007

quote:
loneranger56 schreef op dinsdag 22 juli 2008 @ 19:48:
[...]
Die samsung is toch een SATA schijf?
Volgens mij kunnen er in de 35 alleen PATA schijven.
Correct me if i'm wrong
De 35 heeft alleen een PATA aansluiting. Dat wil echter niet zeggen dat er alleen PATA schijven in kunnen, met een beetje knutselwerk heb ik er een 2,5" SATA schijf ingebouwd. :+

Ervaring is zeer positief, zelfs de s-video aansluiting was nog redelijk goed te noemen, jammer genoeg geen component kabel (net besteld)... enige waar ik last van heb is dat de speler mijn mappen niet mag / kan openen. Zal wel aan mijn pc liggen ... verder zeer leuk apparaat alleen zonde van de ndas functie (zo traag kon het eerst niet geloven)

Ga mijn component nu via joytech verbinden.. ben benieuwd of ik ook kan streamen via netwerk. (jeps dvd's gaan prima) 7% netwerk belasting.

lawaai wijzigde dit bericht 06-08-2008 11:07 (16%)
Reden: resultaat.

Weet je wat vervelend is....

Als de batterij leeg is van de afstandsbediening van de mp35. Net wanneer je een filmpje wilt kijken.
nu kan je m wel redelijk besturen met de knoppen op het kastje zelf. maar is het ook mogelijk om op een of andere manier de mp35 te besturen vanaf je eigen pc? (batterij kopen zou makkelijkere zijn, maar gewoon voor de niet getimede momenten :P

-

Reserve batterijen in huis houden, of alles bedienen met Logitech Harmony :)
quote:
tweakernick schreef op vrijdag 05 september 2008 @ 21:00:
Reserve batterijen in huis houden, of alles bedienen met Logitech Harmony :)
natuurlijk een universele AB. heb ik wel.... alleen waar vind ik de code van de mp35?:P die zal vast niet in het lijstje staan van de AB. morgen dus maar batts kopen

-

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Alectrona

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Alectrona

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws