Reg. datum: 03 september 2002
Reg. datum: 03 september 2002
quote:Chaoss schreef op dinsdag 13 juni 2006 @ 10:17:
[...]
ze hebben ongeveer 4-5 weken geleden mijn medisch dossier van de huisarts ontvangen... blijkbaar ben ik een moeilijk geval om te beoordelen. Aankomende vijdag 2 weken geleden heb ik nog met de rabo gebeld, en 2 weken daarvoor ook, elke keer belt de rabo voor mij met interpolis... magoed steeds geven die aan dat "het in behandeling is".
na vrijdag begin ik toch echt te stressen aangezien het dan minder dan 2 weken is...
op welk moment zouden jullie de makelaar informeren dat de hypotheek nog niet rond is?
4-5 weken doe je echt niet over het beoordelen van een medisch dossier. Dat is absurd. Over het algemeen zijn dat zaken die binnen enkele dagen afgerond worden. Als het echt lastig zou zijn geweest hadden ze allang verzoeken jou kant opgestuurd voor meer info of bv. een medische keuring. Volgens mij lig je gewoon onder op een stapel. Bel de rabobank op, vraag het liefst naar een direct contactpersoon bij Interpolis. Maak ze duidelijk dat het echt niet kan om een dossier vier weken te laten liggen en dat jij deze week een definitief antwoordt wil. Laat je vooral niet afschepen.
Met het bellen van de makelaar zou ik nog even wachten. Als er volgende week nog niets is gebeurd, dan lijkt mij dat een goed moment. En zelf zou ik eerst de notaris bellen, die gaat al het geld binnenkrijgen van jou bank. Bij ons hielp het ook dat de notaris gingen checken bij de bank of ze het geld nog over wilden maken.
So?