quote:
Mr Knowitall schreef op maandag 08 mei 2006 @ 09:46:
@Chaoss: Zelf even bellen met de huisarts. Veel huisartsen hebben niet zoveel met verzekeringsmaatschappijen en hebben de neiging dit soort brieven onder aan de stapel te leggen. Als jij hem/haar de situatie uitlegt, helpt dat vaak.
dit heb ik dus vorige week gedaan, eerst woensdag toen kreeg ik de assistente aan de lijn: hele verhaal gedaan en toen zei ze dat ik de volgende dag tussen 10:30 en 11:00 maar even terug moest bellen want dan was de huisarts zelf telefonisch beschikbaar. Dus ik donderdag terug bellen maar in dat half uurtje lukte me niet ivm werk dus ik was net te laat! Huisarts had alweer regulier spreekuur... Dus ik alles duidelijk aan de assistente uitgelegd en duidelijk gezegt dat het om een hypotheek aanvraag ging en dat het nou echt wel haast had... ze zou het aan hem doorgeven mochten er onduidelijkheden zijn dan hoorde ik dat wel.
dus eigenlijk weet ik nu nog niets, ik zit me hier echt op te vreten van de stress

want aanstaande maandag over 6 weken is de overdracht van het huis al!!!
Als ik vrijdag nog niets gehoord heb ga ik weer bellen met de Rabobank want die kunnen in hun systeem kijken (redelijk "real-time") wat de status van de aanvraag bij interpolis is.
als er iets niet gezond voor me is dan is dit gedoe het wel

die hypotheek heb ik inmiddels al 2,5 maand geleden aangevraagd...