AMD Athlon 64 3200+, 1GB ddr pc3200, Sapphire X1900 GT, Coolermaster Centurion 5, Soundblaster X-Fi Fatal1ty
*Luck*
Reg. datum: 21 maart 2002
quote:
En het heeft geholpen denk ik
Geslaags met 812 punten.. Vond hem dit keer een stuk makkelijker.. Ik hou er even mee op voor dit jaar, volgend jaar weer verder
" 1 muis maakt nog geen piepshow ! "
quote:Security schreef op donderdag 01 december 2005 @ 15:10:
feli ! nu ff time out dus ;-)
Mjah, 8 examens in de laatste 7 maanden gedaan.. Gezien ik geen ster ben in het leren moet ik er veel tijd in stoppen.. Gamen komt nogsteeds op de eerste plaats..
Iets wat ik te weinig gedaan hebt de laatste tijd
Laten we er nou niet een gelukwens/ felicitatie draad van maken...
anyway, ik ga binnenkort maar een 297 examen in doen. Dat is met die "cases" toch? Dat vergt een andere voorbereiding... iemand tips?
anyway, ik ga binnenkort maar een 297 examen in doen. Dat is met die "cases" toch? Dat vergt een andere voorbereiding... iemand tips?
No production networks were harmed during this posting
Op de MCP memeber site staat het volgende(na inloggen bij transcript):
quote:
Transcript information is provided in both online and printed formats. Your transcript will not show MCP exams you did not pass. External certifications (such as CompTIA) will be shown on the transcript under "Microsoft Certification Exams Completed Successfully," but non–Microsoft exam credits will not appear on your transcript.
Please note that it can take up to two weeks for Microsoft to receive and process your exam records. If it has been more than two weeks since you took your exam and the results are still not appearing on your transcript, or if you notice any other problems, please contact the Regional Service Center nearest you.
We are currently experiencing delays receiving MCP exam results from Prometric, and we are working together to resolve these issues. If you experience a delay of more than seven business days and you require immediate assistance updating your transcript, contact your Regional Service Center with your name, MCP ID, as well as your Vendor Person ID and Registration ID (both are listed on your score report). Please also include the Exam number and the date that you took the exam, as well as a copy of your score report.
Over die 216 waar ik nu mee bezig ben, krijg je op het examen nou echt nog vragen over NWlink, Client for Netware en dergelijke?
* SysRq schud even een handje met Jazzy. Ik ben ook met 216 bezig, vandaar dat ik ook wel antwoord wil hebben op deze vraag.quote:Jazzy schreef op vrijdag 02 december 2005 @ 15:29:
Over die 216 waar ik nu mee bezig ben, krijg je op het examen nou echt nog vragen over NWlink, Client for Netware en dergelijke?
En waar de nadruk een beetje op ligt.
-
quote:Jazzy schreef op vrijdag 02 december 2005 @ 15:29:
geen technisch diepgaande vragen daarover, je moet alleen weten dat het er is, en wanneer je het nodig hebt.
tenminste, was in de tijd dat ik het deed (2002).
Hi all.
Ik heb zowel de cursus voor 270 als 290 gedaan (zelfstudie @ New Horizons) maar door omstandigheden (drukte) niet aan het examen zelf toegekomen.
Nu is het zo dat mijn jaarlijkse salarisverhoging een aanzielijk stuk hoger zal wezen als ik deze 2 examens zou hebben gehaald. Dus voor mij een goed punt om nu eens die examens te halen.
Aangezien ik niet zo heel sterk ben in veel theorie ben ik van plan eerst eens flink bezig te gaan met het maken van veel proefexamens (Testking) in de hoop dat me dat beter afgaat dan nogmaals de studieboeken door te lezen. Heb zelf redelijk wat praktijkervaring met zowel XP als 2003, dus dat is hopelijk een plus.
Nu is mijn vraag wat de beste aanpak is. Eerst 270 of toch maar 290 (die ik al laatste gedaan heb qua cursus)?
Ik heb zowel de cursus voor 270 als 290 gedaan (zelfstudie @ New Horizons) maar door omstandigheden (drukte) niet aan het examen zelf toegekomen.
Nu is het zo dat mijn jaarlijkse salarisverhoging een aanzielijk stuk hoger zal wezen als ik deze 2 examens zou hebben gehaald. Dus voor mij een goed punt om nu eens die examens te halen.
Aangezien ik niet zo heel sterk ben in veel theorie ben ik van plan eerst eens flink bezig te gaan met het maken van veel proefexamens (Testking) in de hoop dat me dat beter afgaat dan nogmaals de studieboeken door te lezen. Heb zelf redelijk wat praktijkervaring met zowel XP als 2003, dus dat is hopelijk een plus.
Nu is mijn vraag wat de beste aanpak is. Eerst 270 of toch maar 290 (die ik al laatste gedaan heb qua cursus)?
-Godfather Bodybuilding topic reeks-
Super Moderator @ DutchBodybuilding.com | Sys Specs
Ik heb deze 2 ook en doe volgende week de ISA alvorens de 291 te gaan doen en de rest.
Ik heb eerst de 270 gedaan en dan de 290. Ging prima. De XP is echt een eitje hoor!
Hierdoor neemt je zelfvertrouwen toe in de aanloop naar de 290. Althans in mijn geval.
Ik heb eerst de 270 gedaan en dan de 290. Ging prima. De XP is echt een eitje hoor!
Hierdoor neemt je zelfvertrouwen toe in de aanloop naar de 290. Althans in mijn geval.
Nokia: 5510, 3210, 8310, 6510, 6310i, 8850, 6610 | Sony: X5 | Ericsson: t28s, t29 | Siemens: ME45a, SX1
quote:MrJ schreef op vrijdag 02 december 2005 @ 16:56:
Hi all.
Ik zou zeggen doe eerst 270. Deze is "makkelijk" te doen en geeft je veel zelf vertrouwen.. 290 is ook de moeilijkste niet, maar 270 is een goede aanloop..
En check je mail
70373R wijzigde dit bericht 02-12-2005 19:56 (3%)
Ga ik me eerst op de 270 storten, tnx! 
-Godfather Bodybuilding topic reeks-
Super Moderator @ DutchBodybuilding.com | Sys Specs
Het mooie is dat sommige dingen weer terug komen, dus eerst beginnen met 270, helpt bij het leren voor 290.quote:
Reg. datum: 06 november 2001
pffttt vandaag 70-216 gehaald......Score 831.....Ben wel blij want zag er erg tegen op.....Veel gehad aan Testking, redelijk wat vragen waren vergelijkbaar daarmee.....
Wel wat lastige vragen over IPsec, CA's en dat soort zaken. Aangezien ik op mijn werk daar niets mee doe vond ik die erg lastig, bleek ook wel aan het einde van mijn test dat daar mijn aandachtspunten moesten liggen (door MS samengevat als Certificate Services).
Maar aan de andere kant had ik weer 100% op troubleshooting WINS (doe ik ook niks mee, waren volgens mij toch aardig wat vragen).
Maar gelukkig ben ik hier vanaf.........Ik vind het wel grappig dat dit examen "The Beast" wordt genoemd, gelukkig had ik dat voor mijn examen niet gelezen want dan was ik waarschijnlijk nog meer gaan twijfelen over de goede afloop....
NeilDown tamed the Beast......
Wel wat lastige vragen over IPsec, CA's en dat soort zaken. Aangezien ik op mijn werk daar niets mee doe vond ik die erg lastig, bleek ook wel aan het einde van mijn test dat daar mijn aandachtspunten moesten liggen (door MS samengevat als Certificate Services).
Maar aan de andere kant had ik weer 100% op troubleshooting WINS (doe ik ook niks mee, waren volgens mij toch aardig wat vragen).
Maar gelukkig ben ik hier vanaf.........Ik vind het wel grappig dat dit examen "The Beast" wordt genoemd, gelukkig had ik dat voor mijn examen niet gelezen want dan was ik waarschijnlijk nog meer gaan twijfelen over de goede afloop....
NeilDown tamed the Beast......
70-216 vond ik eerlijk gezegd helemaal geen moeilijk examen. Waar die bijnaam vandaan komt ontgaat me dan ook totaal. Het examen is niets moeilijker dan de andere examens in de serie.
Geen schaap.
Klopt inderdaad, hij bleek achteraf inderdaad redelijk goed te doen. Ik had hier echter wel meer aan voorbereid dan 210 en 215, en volgens mij is dat toch wel nodig. Zonder een goede voorbereiding had ik deze echt niet gehaald, terwijl dat bij 210 en 215 wel is gelukt.
Maar ik ben er niet minder blij om.......
Maar ik ben er niet minder blij om.......
Volgens mij een stuk of 3 vragen waar dit in voor kwam. Tevens een stuk of 3 vragen waar een verwijzing in zat naar Unix (icm DNS).quote:Jazzy schreef op vrijdag 02 december 2005 @ 15:29:
Wel herkenbaar, daarom ook mijn vraag over NWlink. Omdat ik daar niets mee doe ben ik geneigd om er snel overheen te lezen en me te focussen op andere dingen die ik ook echt graag wil leren.quote:borisbaas schreef op zaterdag 03 december 2005 @ 00:32:
Persoonlijk vond ik 217 wel vrij pittig en de leerstof van 216 valt me tot nu toe erg mee. Maar goed, ik heb dan ook inmiddels 3 jaar meer werkervaring dan toen ik 210, 215 en 217 deed.
Maar gefeliciteerd trouwens.
De leerstof vond ik ook wel meevallen, totdat ik sommige vragen las bij Testking.......sommige vond ik wel erg ver gezocht.
En bedankt trouwens....
En bedankt trouwens....
Reg. datum: 23 juni 2004
Misschien kan iemand mij helpen. Ik heb Comptia A+ en Network+ gedaan en wil nu beginnen met XP, 70-270. Ik heb een TrainSignal CBT gevolgd, een techexams studyguide en een testking studyguide gelezen. Ik ben nu bezig met de measureup exams (die bij het MS-press boek horen) en ik ben testking exams aan het doen. Verder heb ik al 3 jaar ervaring met XP op desktop en AD niveau, ik heb alleen het idee dat deze kennis me juist hindert want ik blijf maar zakken voor elk proefexamen!!
Dit terwijl iedereen zegt dat het een makkie is, misschien kan iemand me helpen met de daadwerkelijke zwaarte en of ik wel goed bezig ben. Ik zak nu gemiddeld met 60% goed, ik vind het alleen allemaal moeilijke *naai* vragen.
Dit terwijl iedereen zegt dat het een makkie is, misschien kan iemand me helpen met de daadwerkelijke zwaarte en of ik wel goed bezig ben. Ik zak nu gemiddeld met 60% goed, ik vind het alleen allemaal moeilijke *naai* vragen.
quote:Jengelander schreef op zondag 04 december 2005 @ 11:29:
Misschien kan iemand mij helpen. Ik heb Comptia A+ en Network+ gedaan en wil nu beginnen met XP, 70-270. Ik heb een TrainSignal CBT gevolgd, een techexams studyguide en een testking studyguide gelezen. Ik ben nu bezig met de measureup exams (die bij het MS-press boek horen) en ik ben testking exams aan het doen. Verder heb ik al 3 jaar ervaring met XP op desktop en AD niveau, ik heb alleen het idee dat deze kennis me juist hindert want ik blijf maar zakken voor elk proefexamen!!![]()
Waar ga je de fout in? Snap je de motivatie van de examenvragen, om voor een bepaald antwoord te kiezen? Dat is het belangrijkste.
Voor de rest: ik heb CBT nooit gebruikt, ik ben meer een persoon van de Learnkeys, de techexamens en testking studyguides ken ik helaas ook niet inhoudelijk. Ik weet alleen dat het het XP-examen op veel onbenullige dingen ingaat. Dingen die je zelf nooit gebruikt. Daarom is het wel belangrijk om een boek te leren die alle stof overkoepelt. Bijv: Power Management gebruik ik nooit en kende ik helemaal niet, afgezien van mijn ervaring met XP. Tóch kreeg ik daar veel vragen over en was het dus essentieel om daar kennis over te hebben.
Kortom: ga bij jezelf na of je de vragen snapt (weet je waar ze over praten) en of je de MOGELIJKE antwoorden snapt.
Zoja: dan is het logisch nadenken, veel oefenen met testking e.d. en proberen de motivatie te begrijpen.
Zonee: dan moet je gewoon een boek gaan leren, van MS of van Sybex, en daarna nog eens proberen
Dank je CIS voor het antwoord. Ik denk dat mijn probleem is dat ik denk dat meerdere antwoorden in mijn optiek goed kunnen zijn of dat sommige dingen volgens mij BS antwoorden zijn. Verder moet ik inderdaad die onbenullige dingen maar gaan leren, ik heb nu thuis ook al me pc naar XP view gezet (aangezien ik altijd met classic werkte). Ik snap ook waar ze over praten maar meestal wil ik zelf een antwoord bedenken en vind ik de andere antwoorden BS, het lijkt erop dat ik gewoon de MS antwoorden moet leren en al die switches (msi, install).
Is testking trouwens reprensatief voor wat voor soort vragen je krijgt bij het echte examen? Ik vind de officiele MS examenvragen makkelijker namelijk.
Is testking trouwens reprensatief voor wat voor soort vragen je krijgt bij het echte examen? Ik vind de officiele MS examenvragen makkelijker namelijk.
Jengelander wijzigde dit bericht 04-12-2005 12:12 (14%)
Meer mensen die dit weleens meegemaakt hebben?
Basterd wijzigde dit bericht 12-12-2005 09:42 (2%)
Reden: exibit = simulation
Reg. datum: 14 april 2000
Reg. datum: 14 april 2000
Heb vorige week dinsdag ook 70-216 gedaan. Wat een teringexamen zeg. Ipsec en CA. Dat waren mijn struikelpunten.
70-210, 70-215 en 70-217 heb ik in één keer gehaald.
Maar goed de 29e proberen we het weer
70-210, 70-215 en 70-217 heb ik in één keer gehaald.
Maar goed de 29e proberen we het weer
Dit topic is gesloten. ![]()