Bulligan, Hooligan@Kazzak || Juzamdjinn, Holygan@Stormrage
Het Grote World of Warcraft Topic - Deel 55
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 36 37 38 39 last
Nieuw TopicIk ben bang dat je het toch mis hebt... Priest is veruit de class die gemiddeld het meest snel levelled. Dit is zelfs wetenschappelijk bewezen. Al zijn er natuurlijk altijd uitzonderingen...quote:jarnotjuh schreef op woensdag 09 november 2005 @ 13:56:
Dás ook de tactiek met mijn priest, maar ik weet wel dat een priest lang niet zo snel lvl'ed als een mage. Ook op hogere lvl's niet denk ik. Gewoon alleen de questsjes doen van "vind x van dit" "kill x van dat". Dat gaat toch het snelst als je alleen grind..
Software testen - You build it, I break it!
Shadowpriests levelen erg snel, maar dat ga je vooral na level 20 ofzo merken, als je eenmaal mindflay hebt. Na level 40 wordt het helemaal interessant, helemaal als een een goeie camp hebt waar je kan fearen zonder te veel aandacht te trekken (dunemaul compound bijvoorbeeld).quote:dyna18 schreef op woensdag 09 november 2005 @ 17:02:
Ik ben bang dat je het toch mis hebt... Priest is veruit de class die gemiddeld het meest snel levelled. Dit is zelfs wetenschappelijk bewezen. Al zijn er natuurlijk altijd uitzonderingen...
quote:we_are_borg schreef op woensdag 09 november 2005 @ 11:56:
[...]
Ik zit bij The Dutch Council en grond stoffen worden gedoneerd door leden. We hebben een armor, recipe en overige bank, op overige komt leather cloth enz binnen, armor alles wat aangetrokken of gedragen kan worden en recipe om iets te maken met de professions. Je kan alleen iets vragen als je gedonneerd heb, doneer je niets dan kan en mag je ook niets vragen uit de vault. Er wordt zeer goed gegeven aan de vaults alleen op gebied van leather, cloth enz daar wordt weinig mee gedaan maar dit komt doordat er geen haversters zijn.
Alle items behalve grijze items is alles welkom.
Ik zie zo giganties veel van die dutch council gasten, heb al met een hoop gegroup, leuke gasten
My nick is Eogar lvl 60 dwerg priest zit bij Holy Wrath guild, heb ook een 47 lock didak
Edit: ALs je een keer wil groupen of hulp nodig hebt , roep me maar
motormuus wijzigde dit bericht 09-11-2005 17:54 (4%)
Fokky's nemen de wereld over \^0^/
quote:tomvdburg schreef op woensdag 09 november 2005 @ 10:54:
op emerald dream zit te guild : Black thorns (www.blackthorns.org)
guild heeft nu 75 chars, met 55 leden oid. had al een x gevraagd voor in de startpost, maar is niet gebeurt..
we zijn alliance dus.
leader illiona+Blondje
Tssk, tssk
Guildleader: Illionia
Officers: Laetitia, Ysatia, Shadowchild
Vets: Drak, Dundee, Blondje, Ashter
geloof dat dat het is
(dus 1 van die /w als je interesse hebt te joinen)
Edit:
BT op emerald dream is, zoals tom ook al zegt, volledig NL talig (opgericht door Illionia, Ysatia, Drak, Laetitia en ik (Shadowchild))quote:Kaap schreef op woensdag 09 november 2005 @ 11:18:
[...]
Black Thorns is geen NL guild. Meertalig AFAIK.
White Dust wijzigde dit bericht 09-11-2005 18:28 (31%)
/me vliefd ^^ Zow, die is oud..... samenwonend ^^ :P
ik heb wow europe account nu al 3/4 jaar automatische afschrijving via cc.
wil ik nu inloggen zegtie : pre-paid money used up
WTF?!
ik dus naar account management:
DOWN
...
!#*%#(!% ik heb allerlei afspraken voor vanavond in-game, wat is dit voor gehannes, en heeft iemand dit wel eens eerder gehad ?
en nee er is niets mis mijn mijn cc of bankrekening.
!%!(* again
edit1. is er een telefoon nr dat je kunt bellen voor dit soort ongein ?
edit2. zojuist gebeld met blizzard en volgens mij ben ik eruit... ik heb een nieuwe cc want bankpas was stuk (en die zijn gekoppeld) -> dus exp. date klopte niet meer.... nu maar hopen dat de account management site weer snel online komt. (wel goeie service van blizzard btw, meteen iemand aan de lijn etc, gratis nr !!)
Buntmans wijzigde dit bericht 09-11-2005 19:27 (33%)
Veni, vidi et sub mensam bibi...
Fokky's nemen de wereld over \^0^/
Reg. datum: 04 oktober 2002
Want ik zoek al enige tijd naar een trail account, heb al 60 dagen bijgekocht.
Je kan zelf 30dagen erbij krijgen als je dit trail account aan iemand vergeeft die daarna ook daadwerkelijk doorgaat met spelen, dus mijn vraag: is iemand bereid een trail te sturen zodat ik daarmee aan de slag kan en 60 dagen erbij te zetten, waarmee je zelf 30dagen verdien?
bedankt iig!
www.inspiratieloos.nl
Reg. datum: 22 september 1999
jij moet dan nog steeds het spel kopen volgens mij, ik dacht iig dat je een trial niet zomaak kon opwaarderen.quote:Mac-X schreef op woensdag 09 november 2005 @ 19:44:
Zijn er hier toevallig mensen die een email hebben gehad om een vriend te recruiten?
Je kan zelf 30dagen erbij krijgen als je dit trail account aan iemand vergeeft die daarna ook daadwerkelijk doorgaat met spelen, dus mijn vraag: is iemand bereid een trail te sturen zodat ik daarmee aan de slag kan en 60 dagen erbij te zetten, waarmee je zelf 30dagen verdien?
bedankt iig!
Klopt.quote:Dennism schreef op woensdag 09 november 2005 @ 19:53:
jij moet dan nog steeds het spel kopen volgens mij, ik dacht iig dat je een trial niet zomaak kon opwaarderen.
Reg. datum: 04 oktober 2002
Mac-X wijzigde dit bericht 09-11-2005 20:38 (88%)
www.inspiratieloos.nl
.
Weet iemand ook waar de videos staan die hij noemt in de guide ?? Ik heb die videos nog nooit gzien nmlijk.quote:Hooli-gan schreef op woensdag 09 november 2005 @ 16:26:
[...]
Mage grinding guide;
http://proxysguide.freewebpages.org/ProxyGuide.htm
veritas, aequitas
quote:motormuus schreef op woensdag 09 november 2005 @ 17:52:
[...]
Ik zie zo giganties veel van die dutch council gasten, heb al met een hoop gegroup, leuke gasten
My nick is Eogar lvl 60 dwerg priest zit bij Holy Wrath guild, heb ook een 47 lock didak
Edit: ALs je een keer wil groupen of hulp nodig hebt , roep me maar
We hebben momenteel 175 account en ca 280 players, gemiddeld zitten er 30 man online met uitschieters naar de 40 a 50. Echter als men bij level 55 aankomt kan hij/zij een transfer vragen naar High Council deze doet eigenlijk veel instances.
Ik heb de TS aangepast met de nieuwe informatie over de Guilds.
we_are_borg wijzigde dit bericht 09-11-2005 23:24 (6%)
You need the computing power of a P1, 16 MB RAM and 1 GB Harddisk to run Win95. It took the computing power of 3 Commodore 64 to fly to the Moon. Something is wrong here, and it wasn't the Apollo.
quote:tomvdburg schreef op woensdag 09 november 2005 @ 11:38:
uhm, hoe fixen jullie dat met de guild qua grondstoffen en guildbank enzo..?
hebben jullie een bank vol met grondstoffen en geld, en hoe krijgen jullie daar geld (welke regels voor donatie etc)
/kick
ben ff benieuwd hoe ik dit in mn guild bekend moet maken. wat ik moet doen enzo..?
Asus P7P55D, I7 680, Asus ENGTX 295, 4Gb 1333 MHz geheugen, 2x 1 TB samsung spinpoint HDD
erg leuk, nu lvl 5 en op naar bril
ga denk ik af en toe tussendoor alle rested grinden, en alleen de lock quests en quests pakken die 'handig' zijn net als met mijn mage
(tuurlijk wel even getwinked me 4x 16 slot en wat zakgold)
edit:
volgens mij is vanacht voor Blackraven Razorgore down gegaan, maar echt zeker weet ik het niet, baal wel als het zo is
Bokkie wijzigde dit bericht 10-11-2005 07:40 (26%)
Norman Bates: People always mean well. They cluck their thick tongues, and shake their heads and suggest, oh, so very delicately.
quote:-=BoKKiE=- schreef op donderdag 10 november 2005 @ 07:15:
gisteren een lock begonnen, had niet veel tijd om te grinden dus even snel een lockje gemaakt
erg leuk, nu lvl 5 en op naar brilis een tweelingzusje van me mage geworden
ga denk ik af en toe tussendoor alle rested grinden, en alleen de lock quests en quests pakken die 'handig' zijn net als met mijn magegrinding ftw
(tuurlijk wel even getwinked me 4x 16 slot en wat zakgold)
edit:
volgens mij is vanacht voor Blackraven Razorgore down gegaan, maar echt zeker weet ik het niet, baal wel als het zo iskon gisteren niet ivm uit eten met me vriendin
Dan zijn ze wel erg lang door gegaan in BWL, als dat zo is kunnen ze Valaestraz the Corupted gaan proberen. Dan ga ik wel even weer mee met men main die eigenlijk geen main meer is
Ai
Puyol Tauren Druid L70, Ruiz UD Rogue L65, Salma BE Mage L70, Naresh Hunter L??,Trollbane. XBOX 360
Ik heb nu ook enchanting 80 op me priest, en doe voornamelijk groene BoE's van me main naar mijn priest sturen.
Is er een touw aan vast te knopen wat er precies uit het item komt?
Ik weet wel dat je verschillende dust/essences enzo hebt, maar is dat een beetje met regelmaat?
Zo had ik laatst een large brilliant shard uit een lvl 49 groen item. Deze dingen zijn veel waard, en het item was maar 1.5g naar vendor. Maar later had ik een veel beter item GeDE'ed, en kreeg ik van die crappy meuk...
Als er nou regelmaat inzat kan je die items opkopen en dan die dure shards verkopen met winst, maar dat zal niet toch?
Gister weer ubrs run gedaan, weer geen finklers skinner of magister robe. Doe er nu al beide 20+ runs voor.. En ehm, ik ga proberen om 1 run te doen ZONDER dood te gaan, is me nog nooit gelukt.
1x altijd bij de 3 dragons boven de whelps, en de andere 3 a 4x tussen the beast en drakkisath.
@ hierboven, nou vanaf lvl 20 merkte ik echt nog niet dat ik sneller ging lvl'en, ik heb toch maar moeite met 2 mobs. Na 3 a 4 mobs ben ik ook OOM. Toch gewoon wel int/spi gear doen?
Asus P6T - Core i7 920 - 6GB DDR3 pc12800 - XFX GTX 275 - Samsung Syncmaster 206BW
Diddle - Lvl 80 mage - Denial
quote:Mac-X schreef op woensdag 09 november 2005 @ 19:44:
Zijn er hier toevallig mensen die een email hebben gehad om een vriend te recruiten?
bedankt iig!
Ik heb zo'n trial mailtje ontvangen van Blizzard ja..
En als je ook daadwerkelijk een betaald account neemt daarna wil ik je best die code geven
quote:Puyol schreef op donderdag 10 november 2005 @ 08:04:
[...]
Dan zijn ze wel erg lang door gegaan in BWL, als dat zo is kunnen ze Valaestraz the Corupted gaan proberen. Dan ga ik wel even weer mee met men main die eigenlijk geen main meer is
Aien nu maar hopen dat SneakyTroll die Scarlet Kriss heeft laten liggen en dat ik die kan kopen voor wat DKP dan hoef ik in ieder geval niet meer achter de Bonescraper aan. Tja en dan nog even flink door farmen voor een Heartseeker
nog 300 g te gaan.
mja post van shalandur om 2:39 in het tactics forum met de text "Gezien, Gedaan, Gewerkt"
onduidelijk dus of ie down is of dat de tactics goed weken en dat ie binnenkort down gaat
ik wacht op officieel bericht, baal wel zwaar, wel raar, want ik vraag me af of er genoeg mensen tot die tijd zijn gebleven
waarom wil je perse die magistersquote:jarnotjuh schreef op donderdag 10 november 2005 @ 08:12:
Gister weer ubrs run gedaan, weer geen finklers skinner of magister robe. Doe er nu al beide 20+ runs voor.. En ehm, ik ga proberen om 1 run te doen ZONDER dood te gaan, is me nog nooit gelukt.
1x altijd bij de 3 dragons boven de whelps, en de andere 3 a 4x tussen the beast en drakkisath.
@ hierboven, nou vanaf lvl 20 merkte ik echt nog niet dat ik sneller ging lvl'en, ik heb toch maar moeite met 2 mobs. Na 3 a 4 mobs ben ik ook OOM. Toch gewoon wel int/spi gear doen?
Bokkie wijzigde dit bericht 10-11-2005 08:30 (31%)
Norman Bates: People always mean well. They cluck their thick tongues, and shake their heads and suggest, oh, so very delicately.
Het hangt er van af van wat voor soort item het is. Is het bijvoorbeeld een wapen dan komt er vaak Ilusion Dust ofzo, trouwens dat spul is bij ons ongeveer 2 G per st. waard. Is het een armor piece dan komt er wat anders weer uit. Met de kans dat er dus een Shard uit kan komen, welke dat is gewoon random. Uit Blue items komen altijd een Large Briljant Shard. En straks komen er uit epix nieuwe shards waar je weer enchants van kan makenquote:jarnotjuh schreef op donderdag 10 november 2005 @ 08:12:
HEb een vraag aan de beetje ervaren enchanters hier.
Ik heb nu ook enchanting 80 op me priest, en doe voornamelijk groene BoE's van me main naar mijn priest sturen.
Is er een touw aan vast te knopen wat er precies uit het item komt?
Ik weet wel dat je verschillende dust/essences enzo hebt, maar is dat een beetje met regelmaat?
Zo had ik laatst een large brilliant shard uit een lvl 49 groen item. Deze dingen zijn veel waard, en het item was maar 1.5g naar vendor. Maar later had ik een veel beter item GeDE'ed, en kreeg ik van die crappy meuk...
Als er nou regelmaat inzat kan je die items opkopen en dan die dure shards verkopen met winst, maar dat zal niet toch?
Puyol Tauren Druid L70, Ruiz UD Rogue L65, Salma BE Mage L70, Naresh Hunter L??,Trollbane. XBOX 360
quote:Puyol schreef op donderdag 10 november 2005 @ 08:34:
[...]
Het hangt er van af van wat voor soort item het is. Is het bijvoorbeeld een wapen dan komt er vaak Ilusion Dust ofzo, trouwens dat spul is bij ons ongeveer 2 G per st. waard. Is het een armor piece dan komt er wat anders weer uit. Met de kans dat er dus een Shard uit kan komen, welke dat is gewoon random. Uit Blue items komen altijd een Large Briljant Shard. En straks komen er uit epix nieuwe shards waar je weer enchants van kan maken
Jaja, duidelijk wel ja.
Als je nu dus epics DE'ed, krijg je dan ook maar 1 van zo'n shard? beetje zonde is het wel. Als je er nou meerdere kreeg, maargoed
Asus P6T - Core i7 920 - 6GB DDR3 pc12800 - XFX GTX 275 - Samsung Syncmaster 206BW
Diddle - Lvl 80 mage - Denial
quote:jarnotjuh schreef op donderdag 10 november 2005 @ 08:36:
[...]
Jaja, duidelijk wel ja.
Als je nu dus epics DE'ed, krijg je dan ook maar 1 van zo'n shard? beetje zonde is het wel. Als je er nou meerdere kreeg, maargoed
Epics zijn meerdere shards 3 of 4 soms zelfs (afhankelijk van lvl dacht ik)
BTW razorgore niet down, waren bij laatste eitje
Bokkie wijzigde dit bericht 10-11-2005 08:46 (13%)
Hmm zoiets dacht ik al, want anders hadden ze het wel groots aangekondigt.quote:-=BoKKiE=- schreef op donderdag 10 november 2005 @ 08:45:
[...]
Epics zijn meerdere shards 3 of 4 soms zelfs (afhankelijk van lvl dacht ik)
BTW razorgore niet down, waren bij laatste eitjegelukkig
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 36 37 38 39 last
Dit topic is gesloten.