quote:
Welkom
Het lijkt wel of je meubel ook 2 ingebouwde speakers heeft? Of is er stof gebruikt voor die deurtjes?
Dookie Fundamentalist
Kan iemand mij helpen aan de single Snow van Saloon?
GoT Index » Audio en HiFi » Post hier foto's en specs van je home-cinema! deel 19
Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last
[Nieuw Topic]quote:Noxa schreef op zondag 06 november 2005 @ 18:25:
Zo mooie introductie op deze manier. Ik heb me zo'n 5 minuten geleden aangemeld op dit forum. En ik zal gelijk een pic van mijn hifi systeem droppen hier.
De specs:
Harman Kardon AVR 335
Harman Kardon DVD 22
en 2x Klipsch RF 25
[afbeelding]
Dookie Fundamentalist
Kan iemand mij helpen aan de single Snow van Saloon?
Wel verdomt nu je het zegt. Neej het zijn idd kastjes voor DVD's bekleed met kunststof. Maar lijkt op de foto idd filt voor speaker frontjes.quote:Roamor schreef op zondag 06 november 2005 @ 18:27:
[...]
Welkom![]()
Het lijkt wel of je meubel ook 2 ingebouwde speakers heeft? Of is er stof gebruikt voor die deurtjes?
Dat meubel ken ik ergens van... heb het zelf ook. Voorlopig nog, that isquote:
Feiten in de audio zijn zoals feiten in de liefde, redelijk onbestaand of op z'n minst zeer persoonlijk.
Hehehe hij bevalt me wel goed. Ooit eens bij Leen Bakker gekocht geloof ik. Alleen zo klere weinig plaats voor DVD's.quote:TomSwinnen schreef op zondag 06 november 2005 @ 18:34:
[...]
Dat meubel ken ik ergens van... heb het zelf ook. Voorlopig nog, that is
quote:Barry schreef op zondag 06 november 2005 @ 04:20:
en die Marantz neem ik van je over als je een nieuwe amp hebt
quote:
quote:Reinier schreef op zondag 06 november 2005 @ 14:37:
Als je die sub voor een leuk prijsje weg wilt doen hou ik me aanbevolen
Mjah, ik wil iets hebben dat qua laagweergave minstens zo goed is als m'n beide fronts samen zijn. Dan kom je al snel aan dit soort formaten met een transmission line systeem.quote:Kaj. schreef op zondag 06 november 2005 @ 10:30:
Leuk subje Exirion.Maar die zelfbouwsub... zo groot?
Yup, heb hem ook van de Leenbakker. Maar gebruik hem niet voor dvd's ofzo, die zijkanten heb ik nooit gebruiktquote:Noxa schreef op zondag 06 november 2005 @ 18:37:
[...]
Hehehe hij bevalt me wel goed. Ooit eens bij Leen Bakker gekocht geloof ik. Alleen zo klere weinig plaats voor DVD's.
Feiten in de audio zijn zoals feiten in de liefde, redelijk onbestaand of op z'n minst zeer persoonlijk.
fun...anyone?
quote:triple_A schreef op zondag 06 november 2005 @ 21:38:
* Triple_A heeft eindelijk een nieuwe receiver
Het is een Marantz sr5400 geworden die ik voor 200euri vie marktplaats op de kop heb getikt![]()
kan niet anders zeggen; super apparaat
Sonus Faber | Arcam | Nordost | Velodyne
quote:Daklem schreef op zondag 06 november 2005 @ 22:08:
[...]
feli!
Pics? Daar is dit topic tenslotte voor
fun...anyone?
Hier dan de pics!quote:Cougar schreef op zondag 06 november 2005 @ 02:35:
mijn setje nog eens posten na een upgrade:
1x jamo e 3sub (zwart)
http://www.kieskeurig.nl/...9B2B5C1256E42004D05F2.htm
2x yamaha ns-150
http://www.kieskeurig.nl/...E5FE6C1256CCD004FA625.htm
1x Yamaha NS-B515
http://www.hermeselectronics.nl/?Prod=30974 (in het zwart uiteraard)
2x verouderde kenwood surround *80watt
tv: Daewoo 72cm met platte beelbuis.
nieuwe upgrade
marantz sr5500
http://www.kieskeurig.nl/...A16CAC1256F360048DB41.htm
pics volgen morgen
Powered by Marantz
quote:

OcNewB wijzigde dit bericht 07-11-2005 20:58 (29%)
C2D E6700/Vista32b/2GB DDR2 800/1,3 TB HD/ X1950XT/Asus P5Bdlx
Maar volgens mij is het hele nut van bi-ampen dat je twee verschillende signalen verstuurd, eentje voor de hoge tonen, en eentje voor het laag, normaal verstuur je ook apart vanuit je receiver (dan gebruik je tegenwoordig de surround back aansluitingen en stel je deze in als aparte front versterkers) of maakt dit niks uit?quote:GaMeOvEr schreef op zondag 06 november 2005 @ 15:18:
[...]
Als je receiver pre-outs heeft, kun je de eindtrap daaraan hangen, desnoods met cinchsplitters, als de eindtrap per kanaal een eigen ingang heeft.
Dan kun je je hoog en laag units ieder een eigen versterker kanaal geven. Ik denk dat dat alleen voordelen heeft als je de boel flink gaat belasten, zodat bijvoorbeeld het "laag" van de speaker niet het vermogen van het "hoog" wegtrekt, zodat onder die omstandigheden de boel zuiverder blijft en je tweeter niet stuk gaat omdat je versterker staat te clippen wegens de vermogensboel die naar het laag moet, omdat het op een eigen eindtrap zit.
jorg
leonbong wijzigde dit bericht 07-11-2005 12:24 (22%)
Ik loop meestal als een KIP met KOP rond.
Die switcht ie ook. Dus gaat of de doorvoer van apparaat 1 door de uitgang van het app. Of die van apparaat 2. Tenminste dat denk ik. Het is niet echt waarom ik dit ding heb gekocht. Ik heb ook een switch achter mijn xbox liggen namelijk..quote:leonbong schreef op maandag 07 november 2005 @ 12:23:
@Cougar maak die plaatjes kleiner je hebt geen 1,8MB nodig voor onscherpe plaatjes en bijna niemand bekijkt plaatjes die achter een link staan.
Dus als je reacties wilt zal je ze toch echt kleiner moeten maken en hier in het topic posten.
@OCnewB
Waarvoor dient die ethernet aansluiting switched hij die ook ofzo. De rest kan ik volgen alleen die utp aansluiting niet.
C2D E6700/Vista32b/2GB DDR2 800/1,3 TB HD/ X1950XT/Asus P5Bdlx
lowfi wijzigde dit bericht 07-11-2005 12:51 (4%)
100% No Soul Guaranteed
Je moet een onderscheid maken tussen bi-ampen en actief filterenquote:kippekop schreef op maandag 07 november 2005 @ 12:15:
[...]
Maar volgens mij is het hele nut van bi-ampen dat je twee verschillende signalen verstuurd, eentje voor de hoge tonen, en eentje voor het laag, normaal verstuur je ook apart vanuit je receiver (dan gebruik je tegenwoordig de surround back aansluitingen en stel je deze in als aparte front versterkers) of maakt dit niks uit?
"Sometimes life can only really begin with the knowledge of death. That it can all end, even when you least want it to."
Mijn Honda Civic ESi uit 1992
Voor wat kan je de ethernetpoorten gebruiken? Kan je bijv ook divx/xvid enzo ermee afspelen?quote:OcNewB schreef op maandag 07 november 2005 @ 11:45:
Zo ik heb afgelopen zaterdag het volgende prduct besteld:
[afbeelding]
Met de volgende specs:
- 5 Fully wired RGB Euro-SCART inputs.
- 2 Digital Optical inputs.
- 2 Ethernet ports.
- 6 S-Video inputs.
- 6 Composite Video (gold plated).
- 6 Stereo Audio inputs (gold plated).
- Master output comprising of fully wired RGB Euro-SCART out, S-Video, Digital Optical, Ethernet and Stereo Phono and Composite outs.
- Signal Regulator Technology™ automatically compensates for potential signal loss.
- Programmable input channel display enabling customers to customise each input channel with a source name.
- Remote Controller with a 5 metre range.
- Solid Metal Casing for enhanced electrical interference screening.
- Stylish design to complement your existing AV equipment.
- Included in this pack: AC Adapter, Composite Video and Stereo audio cable, SCART cable, S-Video and Stereo audio cable, Ethernet cable, User Guide.
De voorloper van dit apparaat is een tijdje terug ook door "what hifi" gekozen als Home Cinema Award Winner" met als closing comments:
Home Cinema Choice -“Head and shoulders above in performance…Possibly the sleekest AV Accessory I’ve seen…The pièce de résistance is the quality of signal. Not only is it perfectly matched on every source, with no interference when all feeds are live, JOYTECH's signal boosting circuitry actually seems to improve colour performance…Not only do I find the JOYTECH AV Control Center impressive, it's essential”
De aanschaf doe ik omdat mijn tv maar 1 RGB scart ingang heeft. En daarnaast alleen een svideo en een standaard scart ingang.
De remote controller zet ik over naar mijn learning remote die bij de Marantz sr6300/7300 zit.
Er moeten op de rgb poort namelijk een xbox(1) een dvd speler (dv6200 van Marantz) een gamecube en een xbox360. Nu zit er slechts de xbox op aangesloten. De cube op de standaard scart en de dvd speler op svideo.
Ik kon wel kiezen voor die goedkopere scart switchboxes maar die ondersteunen vaak alleen maar RGB op 1 input. Deze op 5. Daarnaast ook leuk dat er ethernet aansluitingen etc op zitten.
Ik laat de bevindingen wel horen (mits daar interesse voor is). Ik denk dat ik hem heb voor het einde van de week.
Iemand al ervaringen met dit apparaatje?
Kamertje verbouwen in HT-room
100% No Soul Guaranteed
Kawaai! HDTV op beamer :)

Athlon XP 2800+ Barton / Asus A7N8X Deluxe Rev. 2.0 / 2 x 1Gb Corsair PC3200 / Aeolus 6800XT / Hitachi 160 Gb S-ATA / Hitachi 250 Gb S-ATA / NEC ND-3500 / Asus 16x48x DVD / Spire Whisper Rock IV / 2x Papst 8412 N/2GML
Nouja, ná aansluiting is het natuurlijk wel te testen... Kwestie van een verlengsnoer naar een andere groep trekken... Maar tis inderdaad niet iets wat je zomaar even test...quote:Dr. Strangelove schreef op maandag 07 november 2005 @ 17:40:
Zeer zeker mooi spul; ik vraag me af hoe je echter kan testen of de hele stroomvoorziening een betere geluidskwaliteit oplevert. Het lijkt me erg moeilijk een voor / na test te doen omdat er dagen tussen de voor en de na situatie zitten vanwege de werkzaamheden, en met zoveel tijd ertussen is een wijziging objectief gezien moeilijk hoorbaar, omdat het sowieso een subtiel (maar mogelijk dus wel hoorbaar) verschil is...
Even voor de helderheid: ik ben meer kritisch dan sceptisch in deze zaak. Tussen nu en een jaar ga ik ook verhuizen en in mijn nieuwe woning overweeg ik zeker een vergelijkbare installatie t.b.v. mijn set. Maar ik vraag me erg af of het überhaupt helpt en als het dan al helpt, of het de moeite waard is. Ik heb geen Meridian staan, maar ik twijfel er niet aan dat mijn spullekes (Arcam A85, P85/3 en CD92T) ook in de categorie vallen dat ze theoretisch voordeel van een dergelijke stroomvoorziening hebben.
www.carina-avensisclub.nl
Dit topic is gesloten. ![]()
GoT Index » Audio en HiFi » Post hier foto's en specs van je home-cinema! deel 19
Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Astraeus
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Astraeus