Graft: Ziet er netjes uit hoor!
Allleen... op die 2e pic staat je cd-speler naar voren geschoven en lijkt hij er niet onder te passen, bij de eerste pic staat ie er toch onder?
En hoe is je akoestiek met traanplaat op de grond?
iig een nette set voor een 16 jarige (ik ben zelf ook pas 17). Jij weet je kamer iig opgeruimder te houden...
quote:
De stereoamp aan de pre-outs van de receiver hangen en altijd geburiken voor de versterking van de fronts natuurlijk.

Anders gaat het niet echt handig nee.
Ik ben ook nogsteeds van plan om een stereo-versterkertje erbij te halen. Mijn pioneer vsx-d711 bevalt prima als decoder, en de versterking van mijn achterkanalen boeit me ook vrij weinig, maar voor muziek wil ik toch wat beters.

Heeft er misschien ook wel iets mee te maken dat de verhouding film:muziek tegenwoordig ongeveer op 1:99 ligt.
Zit alvast op internet wat rond te kijken naar een stereoamp, budget ~¤1000. Denk dat ik uitkom rond een Naim Nait5i, Arcam Diva A85, exposure 2010, iets in die prijsklasse iig. Van Medevoort MA240 ook nog even naar zitten kijken, maar ik vind die Class-D dingen toch wat eng.
Maargoed, eerst eens wachten tot ik het kan betalen en dan pas gaan luisteren...

Xander wijzigde dit bericht 04-11-2005 20:07 (63%)