Reg. datum: 20 mei 2003
Het zal waarschijnlijk zo lijken omdat de LCD behoorlijk laag hangt.quote:
PS2 & PC Gamer
GoT Index » Audio en HiFi » Post hier foto's en specs van je home-cinema! deel 19
Pagina's: 1 2 3 4 ... 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 last
[Nieuw Topic]Het zal waarschijnlijk zo lijken omdat de LCD behoorlijk laag hangt.quote:
PS2 & PC Gamer
quote:Sproedie schreef op dinsdag 13 december 2005 @ 19:33:
[...]
Het zal waarschijnlijk zo lijken omdat de LCD behoorlijk laag hangt.
KappeNou wijzigde dit bericht 13-12-2005 21:44 (4%)
Sorry je plasma. Ik val je niet aan hoor. Maar op de plek waar jouw Projectieschermpje hangt hebben de meesten hun lcd/plasma hangen.quote:KappeNou schreef op dinsdag 13 december 2005 @ 21:44:
[...]
Is gewoon de normale hoogte imo(het is btw een plasma)
Ik vindt dat beamer scherm gewoon hoog hangen.. Beetje het effect als op de voorste rij in de bios zitten
PS2 & PC Gamer
quote:Sproedie schreef op dinsdag 13 december 2005 @ 22:29:
[...]
Sorry je plasma. Ik val je niet aan hoor. Maar op de plek waar jouw Projectieschermpje hangt hebben de meesten hun lcd/plasma hangen.

Btw dat scherm is niet van mijquote:Niet te hoog
De meeste flatpanel tv’s worden geleverd met een zogeheten tafelvoet, ook al komt de tv bijna nooit op een tafel maar bijna altijd op een kast terecht. Daarmee staat dan direct de hoogte van de opstelling vast, u kunt er alleen iets aan veranderen door een hoger of lager kastje te kiezen.
Het voordeel van montage tegen de muur is onder andere dat u dan precies de juiste hoogte kunt kiezen. Hoe bepalen we die hoogte? Handig is als u zichzelf, zittend in uw tv stoel, weerspiegelt ziet in het schermoppervlak van de tv. Kijk naar u zelf en laat anderen de tv zo hoog houden dat uw ogen zich op 1/3 van de beeldhoogte bevinden, gerekend vanaf boven: dus 1/3 van de beeldhoogte boven uw ogen en 2/3 er onder.
U zult zien, dat is veel lager dan u in eerste instantie van plan was. Veel tv’s komen te hoog, als was het een schilderij, tegen de muur te hangen en dat komt het kijkplezier niet ten goede. Dat punt van 1/3 – 2/3 zal in de meeste gevallen, en natuurlijk afhankelijk van uw tv-stoel, op een hoogte van zo’n 95 cm van de vloer komen te liggen.
KappeNou wijzigde dit bericht 13-12-2005 23:09 (9%)
quote:KappeNou schreef op dinsdag 13 december 2005 @ 23:06:
[...]
de meeste hebben het ook fout)
Zie hier
[afbeelding]
[...]
PS2 & PC Gamer
SONY 1292 - 9" Liquid Coupled Full-HD - CRT projector ;-)
quote:atmoz schreef op dinsdag 13 december 2005 @ 23:20:
Jongens, ik snap het effe niet meer. Jullie hebben het steeds over iemand anders. (lees effe goed de reply's)
IK heb mijn plasma GOED hangen (precies zoals hierboven met plaatje uitgelegd wordt, maar dat komt soms LAAG over)
IK heb een beamerscherm erboven hangen wat misschien iets te hoog hant, MAAR ik kijk er alleen naar als ik relax op mijn (slaap)bank LIG. Echt SUPER relax kijken is dat.
quote:KappeNou schreef op dinsdag 13 december 2005 @ 23:27:
[...]
hahaha ik heb het ook alleen over dat beamer schermdat plasma scherm hang gewoon goed hahaha
Dat beamer scherm moet op de zelfde hoogte beginnen als dat plasma scherm imosnappie. Dat was me enige point
maar ik krijg steed reply's haha
SONY 1292 - 9" Liquid Coupled Full-HD - CRT projector ;-)
quote:atmoz schreef op woensdag 14 december 2005 @ 11:30:
[...]
Ja, het was een beetje verwarrend die laatste reply's allemaal.
Maargoed. Zoals gezegt hangt de plasma perfect (ookal lijkt het laag, geef ik toe). En het beamerscherm hangt te hoog. Dat vind ik zelf ook. Maarja 1) geen andere oplossing met vast scherm 2) als ik lig kijkt dit PERFECT (en ik lig alleen als ik DVD's kijk). dussss
KappeNou wijzigde dit bericht 14-12-2005 11:41 (14%)
Het is net wat je pretig vind, ik vind 1/3 veelste laag, je moet daarbij nogal omlaag kijkenquote:KappeNou schreef op dinsdag 13 december 2005 @ 23:06:
de meeste hebben het ook fout)
Zie hier
[afbeelding]
Gainward 6800/ultra 2400, Athlon 3000+ XP(Barthon core), Asus Nforce 2 Deluxe, 1GB dual DDR, 2*160GB + 250GB + 120GB. SOUND: Soundstorm -> Denon 1905 -> Tannoy Mercury
quote:JC Ken schreef op woensdag 14 december 2005 @ 12:24:
[...]
Het is net wat je pretig vind, ik vind 1/3 veelste laag, je moet daarbij nogal omlaag kijken. Terwijl ke bij 2/3 op ooghoogte lekker relax ontspanne naar voren kan kijken.
KappeNou wijzigde dit bericht 14-12-2005 12:38 (3%)
100% No Soul Guaranteed
quote:
PS2 & PC Gamer
gewoon via TPGquote:Sproedie schreef op woensdag 14 december 2005 @ 15:02:
[...]
Hehe dan ga ik nog ff door:P
Komt hermes hun spul zelf bezorgen of laten ze dat aan de tpg over?
Sonus Faber | Arcam | Nordost | Velodyne
quote:Daklem schreef op woensdag 14 december 2005 @ 18:54:
mijn arcam cd73t is binnen.
eerste reactie op de sound (greenday - American idiot)
Wat een geweldig apparaat. Hij ziet er ERG mooi uit.
het geluid is verbluffend! De stemmen komen ineens helemaal los merk ik. In de denon 2800 MKII klonken ze wat ingetogen, maar hier komen ze helemaal los! de instrumenten klinken erg gecontroleerd, en wist niet eens dat deze cd zoveel bass van zichzelf had
quote:Exirion schreef op woensdag 14 december 2005 @ 19:06:
[...]
Ik heb 'm zelf nu ook alweer een maand of 2 staan en ben er net als jij ENORM tevreden over. Qua geluid is het voor mij echt zonder twijfel de beste CD-speler in z'n prijsklasse. Het geluid is idd open en komt qua stereobeeld goed los. Het hoog is goed aanwezig zonder scherp te worden, iets wat ik bij Rotel bijvoorbeeld anders ervaar.
Ik had al wat langer ervaring met Arcam maar ik vind het helemaal topAfwerking/looks is ook dik in orde. Net als bij de AVP700 trouwens.
Probeer een tweedehands A85 te vinden, voor minder geld veel meer kwaliteit.quote:Ik ben er ook ENORM tevreden over! echt een fantastisch apparaatje. Ik ga nu toch ook maar de A90 stereo amp aanschaffen, die kan ik netjes doorlinken naar mijn Denon versterker. Dan heb ik tenminste volwaardig stereo en dolby.
Dr. Strangelove wijzigde dit bericht 14-12-2005 20:02 (34%)
Intel Core 2 Duo E8400 / Asus P5Q-E / 2 x 2GB PC6400 Cl6 / Sapphire HD4870 512MB / Samsung 640GB / Hitachi 250 GB / NEC ND-3800 / Asus 16x48x DVD / Arctic Freeze Pro 7
quote:Dr. Strangelove schreef op woensdag 14 december 2005 @ 20:01:
Leuk dat er wat meer Arcam boys op het forum komenIk was geloof ik de eerste, maar we veroveren langzaam de wereld
Helaas zal mijn volgende aankoop geen Arcam zijn... ik ga een nieuwe stap maken op surround gebied en hun AV spul is gewoon te duur voor wat ze leveren als ik de stereoprestaties buiten beschouwing laat.
[...]
Probeer een tweedehands A85 te vinden, voor minder geld veel meer kwaliteit.
Daklem wijzigde dit bericht 14-12-2005 20:11 (9%)
quote:Dr. Strangelove schreef op woensdag 14 december 2005 @ 20:01:
Leuk dat er wat meer Arcam boys op het forum komenIk was geloof ik de eerste, maar we veroveren langzaam de wereld
![]()
Daar sla je de spijker op z'n kop, als je de stereoprestaties buiten beschouwing kunt laten. Ik zocht een geintegreerde oplossing voor 2-kanaals en surround, en dan kom je al vlug bij Arcam uit. Geen spijt van overigens.quote:
Helaas zal mijn volgende aankoop geen Arcam zijn... ik ga een nieuwe stap maken op surround gebied en hun AV spul is gewoon te duur voor wat ze leveren als ik de stereoprestaties buiten beschouwing laat.
Mooi zitten? Barcelona chair!
100% No Soul Guaranteed
Ging jij een nieuwe openen? Ik had al eentje klaarstaan namelijkquote:lowfi schreef op woensdag 14 december 2005 @ 20:51:
bijna nieuw topic...
ik hoop dan eindelijk mijn spul te laten zien
Ik ben wel benieuwd naar die Icepower modules in die Rotel, hoe het klinktquote:
100% No Soul Guaranteed
Doe ikquote:lowfi schreef op woensdag 14 december 2005 @ 20:55:
nee ik ben niet zo goeie topic starter... de eer is aan jou
Dit topic is gesloten. ![]()
GoT Index » Audio en HiFi » Post hier foto's en specs van je home-cinema! deel 19
Pagina's: 1 2 3 4 ... 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 last
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Asclepius
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Asclepius