Gathering of Tweakers

Quicksearch
Gadgetfetisjist

quote:
lowfi schreef op donderdag 08 december 2005 @ 20:45:
Met zon inrichting verveel je je iig nooit! :)
Erfenis van oma gok ik ;)

Chemie het leukste wat er is.

Oma's camera heeft ook beetje last van locale out of focus problemen ;)
Een turbodrive VCR zo'n een heb ik ook nog gehad waren echt top dingen.

Ik loop meestal als een KIP met KOP rond.

\o/

Doe eens aardig tegen BiG-GuY, hij is vandaag jarig ;)

Reg. datum: 23 september 2002

quote:
BiG-GuY schreef op donderdag 08 december 2005 @ 20:06:
Toekomstplannen:
Nieuwe Centerspeaker, denk zelf aan KEF Q6c/Q9c (maar die zijn bijna nergens nog nieuw te verkrijgen..., nieuwe serie is uit namelijk...)
nieuwe tv.. deze is aan het doodgaan.. hij pakt niet alle composiet signalen meer :?...
Die centerspeakers zijn bij Correct nog verkrijgbaar en zelfs in de aanbieding.

Assumption is the mother of all fuckups|Check out The Boondocks|

quote:
Big Will schreef op donderdag 08 december 2005 @ 21:42:
[...]

Ik ben gisteren avond bij correct geweest. De koopjeskelder en het normale filiaal en volgens mij heb ik die Kef centers in de koopjeskelder gezien.

Zelf heb ik daar een NAD T752 A/V receiver (demo model maar voor 400 euro kan je je er geen buil aan vallen lijkt me) en een NAD T524 DVD speler gekocht, vanavond maar eens uitproberen :)

DeadPool wijzigde dit bericht 09-12-2005 08:49 (7%)

Acer Aspire 1692WMLi :: NAD T-753 :: NAD T-524 :: 2 x Vifa Format :: 2 x Vifa Impuls (construction in progess)

Even een vraagje tussendoor waar geen apart topic voor nodig is:

Bij radio via de kabel (multikabel) is de radiokwaliteit beperkt. Heeft iemand een idee of je met een betere tuner (zeg 400 euro) betere geluidskwaliteit krijgt dan bij een minder goede tuner (200 euro)?

quote:
Minos111 schreef op vrijdag 09 december 2005 @ 11:53:

Bij radio via de kabel (multikabel) is de radiokwaliteit beperkt. Heeft iemand een idee of je met een betere tuner (zeg 400 euro) betere geluidskwaliteit krijgt dan bij een minder goede tuner (200 euro)?
Dat zal naar mijn idee weinig uitmaken... Zou eerder die euro's investeren in betere bekabeling/stekkers...

www.carina-avensisclub.nl

Diet Coke and a pizza please
Reg. datum: 26 januari 2004

quote:
Minos111 schreef op vrijdag 09 december 2005 @ 11:53:

Knap dat jij dat zelf kunt beoordelen.

** Dit is geen "wat moet ik kopen" topic, lees daarvoor de FAQ even door **

quote:
Nee.
Da's wel een erg kort antwoord. Ik denk dus dat je wel degelijk beter geluid krijgt, maar gezien de kwaliteit van het signaal zal het erg beperkt zijn. Geen 200 euro waard denk ik.

Intel Core 2 Duo E8400 / Asus P5Q-E / 2 x 2GB PC6400 Cl6 / Sapphire HD4870 512MB / Samsung 640GB / Hitachi 250 GB / NEC ND-3800 / Asus 16x48x DVD / Arctic Freeze Pro 7

Gadgetfetisjist

Als het over tuners gaat: kijk eens rond voor een goeie tweedehands analoge tuner. Liefst Technics ofzo. Voor een fractie van die 400 heb je iets dat waarschijnlijk beter klinkt.

Tnx. Misschien een lichte verbetering dus, maar ik denk inderdaad niet dat dat die 200 euro waard is. En DAB heeft nog te weinig bereik, dus dat is ook geen oplossing. Denk dat ik maar even ga wachten totdat DAB ook hier (Heerhugowaard) bereik heeft. Tot die tijd is een goedkoop tunertje goed genoeg.

Catdog Fanart.
Reg. datum: 02 september 2003

Maar je heb ook digitaal radio via DVB _/-\o_ . Via de satelliet heb je een erg groot aanbord aan zenders wat je hier nooit zal halen met een analoge tuner. Hoe het met het aanbod ligt van DVB-t / c weet ik niet maar er zijn hier vast wel wat anderen die dat wel weten.

Gainward 6800/ultra 2400, Athlon 3000+ XP(Barthon core), Asus Nforce 2 Deluxe, 1GB dual DDR, 2*160GB + 250GB + 120GB. SOUND: Soundstorm -> Denon 1905 -> Tannoy Mercury

quote:

Een aantal jaren geleden had mijn broer een uner van Kenwood, uit de L1000 serie, die tuner kostte 2000gulden als ik het goed heb. Toch gaf deze tuner dynamischer weer dan mijn rotel 935AX tuner van 700gulden.

kijk ik wil niet zeggen koop duur, maar met geld krijg je wel beter geluid. Zelf zou ik die 2000gulden er nooit voor neer leggen, niet voor een tuner iig.

Mijn advies is koop een goedkope 2de hanse en houde de rest van je centen achter de hand voor een DAB tuner.
Kijk ook eens naar Denon tuners, zonodig 2e hands.
Denon staat bekend om tuners met een stabiele ontvangst en goede dynamiek.
Qua prijs/kwaliteit verhouding heb ik nog nooit betere gehad.
De nieuwe TU-1500AE is in Duitsland voor 200 euro te koop. De voorganger kostte 320, maar heeft iets betere specificaties.
Misschien is het het waard even te kijken of deze in NL al te beluisteren is.

Mac1987343 wijzigde dit bericht 09-12-2005 14:09 (6%)

Denon AVR1905, Marantz CD5400, Dali Blue 3003, 2002, Concept Center, MS 909W en Samsung LE32T51B

quote:
yash schreef op vrijdag 02 december 2005 @ 11:56:
[...]

Waar blijven trouwens de xbox 360 fotos :/
http://members.home.nl/atmoz2/Xbox360%20Foto's/Xbox360_plasma.JPG

Heb nog geen foto's gemaakt van de Xbox360 i.c.m. beamer, want daar heb ik nog geen kabels voor. Bovendien zal het toch altijd mooier uitzien op een HDTV. Ben trouwens echt _super_ blij met de Xbox360. Masterlijk apparaat gewoon _/-\o_

SONY 1292 - 9" Liquid Coupled Full-HD - CRT projector ;-)

Mooh?

Wat doet die waterkoker naast je receiver?
Diet Coke and a pizza please
Reg. datum: 26 januari 2004

quote:
Koeitje schreef op zaterdag 10 december 2005 @ 00:05:
Wat doet die waterkoker naast je receiver?
Wist niet dat de 360 zo functioneel was :P
Even een vraag on the fly. Nu ben ik zelf een bioscoopje aan het maken op zolder en heb ik de muren + het plafond zwart en rood gemaakt. Echter moet er ook een computer komen aangezien BF vietnam er best aardig uit zal zien op 2 m scherm. Maar voor het internet heb ik dus een kabel via de muur lopen. Nu kan ik nergens bij de Gamma of Praxis of via google een zwarte wanddoos met utp aansluiting vinden. Heeft iemand er misschien ergens 1 gezien.

uiteraard komen de foto's binnenkort als het klaar is :D

MSI NEO2 Platinum AMD64 3000@ 2610 MhZ ATI 800 pro @ 525/555. 2x512 MB pc 3200 Gskill (2.5-3-3-7)

@Atmos

Altijd mooi zo'n 360, maar hangt je tv (mooie tv overigens) niet heel erg laag? of lijkt dat maar zo op de foto?
Reg. datum: 09 januari 2004

Wat ik me van het xbox topic kan herinneren hangt daar boven zijn projector scherm dus het zal wel niet anders kunnen ;)

100% No Soul Guaranteed

quote:
Big Will schreef op donderdag 08 december 2005 @ 21:42:
[...]

Ja klopt ik heb hem 2 weekjes terug ofzo ontvangen. Mooie speaker gaat lekker i.c.m. de kef Q5.

edit:
zal de prijs er ook even bij vermelden. Slechts ¤ 100,- excl. verzendkosten. En ¤ 125,-. incl. verzendkosten.

Sproedie wijzigde dit bericht 10-12-2005 13:24 (16%)

PS2 & PC Gamer

quote:
silent_mode schreef op zaterdag 10 december 2005 @ 07:53:
Even een vraag on the fly. Nu ben ik zelf een bioscoopje aan het maken op zolder en heb ik de muren + het plafond zwart en rood gemaakt. Echter moet er ook een computer komen aangezien BF vietnam er best aardig uit zal zien op 2 m scherm. Maar voor het internet heb ik dus een kabel via de muur lopen. Nu kan ik nergens bij de Gamma of Praxis of via google een zwarte wanddoos met utp aansluiting vinden. Heeft iemand er misschien ergens 1 gezien.

Niko heeft vast wel zwarte utp contactdozen in hun gamma :)

TCF Specs - Forza Scuderia Ferrari

quote:
silent_mode schreef op zaterdag 10 december 2005 @ 07:53:

Misschien een likje verf erover ofzo?

PS2 & PC Gamer

Eg wel!

quote:
Dupje schreef op zaterdag 10 december 2005 @ 12:50:
[...]

Niko heeft vast wel zwarte utp contactdozen in hun gamma :)
En anders verkopen ze bij diezelfde Gamma of Praxis natuurlijk alle tinten zwarte verf die je maar wilt hebben... ( Je bent een tweaker of niet he ;) )

Intel Core2 6600 @ 2700Mhz | Asus P5W DH | 2048 MB | NVidia Geforce 7950GX2 | Raptor 160GB + WD 260GB

<!-- toevallig iemand hier intresse?
http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=37689.0 ---> Eensch met de Adelaar hieronder; V&A is the place.

Kaj. wijzigde dit bericht 10-12-2005 16:52 (30%)

The bigger the miracle the smaller the audience

Dit topic is gesloten.

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Aphaea

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Aphaea

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws