[Flash] Cowon iAudio Flash MP3 spelers ervaringentopic
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 56 57 58 59 last
Nieuw TopicBerichten: 255
Reg. datum: 14 oktober 2005
ik heb een iaudio g3 en heb veel problemen met mijn hoesje.
zo ben ik al gauw enige minuten bezig om mn mp3-speler uit het hoesje te halen als ik de batterijen wil verwisselen.
Dit vind ik behoorlijk irritant.
Ik moet enorm veel kracht zetten om mn mp3-speler uit het hoesje te wrikken.
zijn er meer mensen die dit probleem hebben/
Heeft er iemand misschien een ander initiatief (bijv. ander hoesje?)?
zo ben ik al gauw enige minuten bezig om mn mp3-speler uit het hoesje te halen als ik de batterijen wil verwisselen.
Reg. datum: 02 april 2002
Zo, ik heb nu de iAudio 5 geupdate naar v1.41. Het apparaat speelt nu liedjes compleet af (hij deed ze inkorten met 2 sec. ofzo). Dit was ik nog vergeten toe te voegen in mij bug/feature lijst.
Kan me iemand vertellen wanneer deze bug onstaan is, of zat deze er al vanaf het begin in?
Het valt me trouwens op dat de "Tick" tussen nummers nou bij sommige nummers verdwenen is, dus het moet iets softwarematigs zijn.
En zou het toch wel prettig vinden als er iemand de moeite nam mijn lijst door te lopen en te kijken of hij/zij dat probleem ook/niet heeft.
ps: Volgens de updater heb ik chip versie 3500
ps2: klein nieuw puntje: Ik merk dat ik niet een compleet album (directory) kan wissen.
Kan me iemand vertellen wanneer deze bug onstaan is, of zat deze er al vanaf het begin in?
Het valt me trouwens op dat de "Tick" tussen nummers nou bij sommige nummers verdwenen is, dus het moet iets softwarematigs zijn.
En zou het toch wel prettig vinden als er iemand de moeite nam mijn lijst door te lopen en te kijken of hij/zij dat probleem ook/niet heeft.
ps: Volgens de updater heb ik chip versie 3500
ps2: klein nieuw puntje: Ik merk dat ik niet een compleet album (directory) kan wissen.
MisterE wijzigde dit bericht 24-01-2006 19:51 (9%)
Je hebt gelijk. Ik zelf gebruik het hoesje niet. Als ze een batterijoplaadfunktie via USB hadden ingebouwd was het een ander verhaal.quote:Da Ni-LXL schreef op woensdag 25 januari 2006 @ 19:08:
krijg ik nog antwoord op mn vraag van hierboven ofnie?
hallo, ik heb een probleem.
Bij welk paar oordopjes ik ook in mn iaudio g3 stop, ik krijg geen geluid uit het linkeroordopje. Wat moet ik doen?? Help!! Ik heb nog wel garantie, alleen ik los het liever zelf op.
Bij welk paar oordopjes ik ook in mn iaudio g3 stop, ik krijg geen geluid uit het linkeroordopje. Wat moet ik doen?? Help!! Ik heb nog wel garantie, alleen ik los het liever zelf op.
Staat de 'pan'-functie niet per ongeluk op volledig rechts? Stomme vraag, maar je weet nooit.
Anders is er waarschijnlijk ergens een contactpuntje bij de jack los. En dan lijkt het mij verstandiger om de garantie aan te spreken in plaats van zelf aan de slag te gaan met de soldeerbout.
Anders is er waarschijnlijk ergens een contactpuntje bij de jack los. En dan lijkt het mij verstandiger om de garantie aan te spreken in plaats van zelf aan de slag te gaan met de soldeerbout.
ja ik ben naar dixons gegaan en ze sturen hem op
dit leek me het beste. Wat is de pan-functie ofzow?
Het was btw het rechteroordopje dat het niet deed. Als ik de plug soms wat terughaalde uit het gat, deed hij het weer aan beide kanten, maar als ik hem dan weer helemaal erin deed, deed hij het weer niet. en soms deed hij het even en als je em dan even aanstootte deed hij het weer niet.
Ik heb em maar laten opsturen, want ik ga binnenkort op vakantie en dan moet het in orde zijn.
Het was btw het rechteroordopje dat het niet deed. Als ik de plug soms wat terughaalde uit het gat, deed hij het weer aan beide kanten, maar als ik hem dan weer helemaal erin deed, deed hij het weer niet. en soms deed hij het even en als je em dan even aanstootte deed hij het weer niet.
Ik heb em maar laten opsturen, want ik ga binnenkort op vakantie en dan moet het in orde zijn.
heb de iaudio5 besteld voor 178 euro hier geleverd; hopelijk heb ik em maandag !
had de iaudio4 en altijd heel tevreden van geweest maar heeft maar 128 meg (was toen wat ik kon en wilde betalen) ...
had de iaudio4 en altijd heel tevreden van geweest maar heeft maar 128 meg (was toen wat ik kon en wilde betalen) ...
Hier een review van de F1. Hij valt me eerlijk gezegd wat tegen als ik die review moet geloven. De bass zou slap zijn, en de batterijduur zou niet zijn wat er beloofd werd. Hij krijgt dan ook de rating "fair" en ik had toch zeker wel hoger verwacht bij een speler van Cowon.
Maar ns even kijken of er meer reviews te vinden zijn.
Het design van een auto vind ik wel grappig, maar volgens mij maakt het hem wel erg lomp. Nu de eerste reviews er zijn verschijnt hij misschien wel binnenkort in Europa.
Het design van een auto vind ik wel grappig, maar volgens mij maakt het hem wel erg lomp. Nu de eerste reviews er zijn verschijnt hij misschien wel binnenkort in Europa.
RoD wijzigde dit bericht 03-02-2006 12:27 (20%)
Reg. datum: 21 april 2005
Reg. datum: 21 april 2005
Heeft iemand een idee waar ik de iaudio armband voor m'n 5-serie kan kopen ?
Zit ie toevallig verkeerd omquote:Da Ni-LXL schreef op maandag 23 januari 2006 @ 17:02:
ik heb een iaudio g3 en heb veel problemen met mijn hoesje.
Ik kon niets vinden (alleen deze bij MP3-spelers, maar die is uitverkocht). Misschien kan de importeur, Tu & Tu, je helpen. Anders is er vast wel een universele armband die past.quote:Silver_Wings schreef op zaterdag 04 februari 2006 @ 22:32:
Heeft iemand een idee waar ik de iaudio armband voor m'n 5-serie kan kopen ?
quote:RoD schreef op vrijdag 03 februari 2006 @ 12:25:
Hier een review van de F1. Hij valt me eerlijk gezegd wat tegen als ik die review moet geloven. De bass zou slap zijn, en de batterijduur zou niet zijn wat er beloofd werd. Hij krijgt dan ook de rating "fair" en ik had toch zeker wel hoger verwacht bij een speler van Cowon.
Qua maten komt hij aardig overeen met de 5. Niet superklein inderdaad. In ieder geval niet van het niveau U2/U3.
Qua reviews staat PCMag niet zo hoog aangeschreven. Dat van die batterijduur kan wel kloppen, maar dat van die bass vind ik maar vreemd. Intern zal de F1 ongetwijfeld gebaseerd zijn op de andere flash-spelers van iAudio, waarvan met de geluidskwaliteit niets mis is. Het zal dus inderdaad wachten zijn op meer en betere reviews.
Verder is de speler al te koop bij Pixmania en AMP3, dus als de importeur er brood in ziet zal het hier vast ook niet lang meer duren.
Volgens mij had ik wel ergens gelezen dat de nieuwe serie gebaseerd was op nieuwe hardware, dus het zou toch wel kunnen dat deze anders klinken.quote:MPmad schreef op zondag 05 februari 2006 @ 00:11:
[...]
Ik kon niets vinden (alleen deze bij MP3-spelers, maar die is uitverkocht). Misschien kan de importeur, Tu & Tu, je helpen. Anders is er vast wel een universele armband die past.
[...]
Qua maten komt hij aardig overeen met de 5. Niet superklein inderdaad. In ieder geval niet van het niveau U2/U3.
Qua reviews staat PCMag niet zo hoog aangeschreven. Dat van die batterijduur kan wel kloppen, maar dat van die bass vind ik maar vreemd. Intern zal de F1 ongetwijfeld gebaseerd zijn op de andere flash-spelers van iAudio, waarvan met de geluidskwaliteit niets mis is. Het zal dus inderdaad wachten zijn op meer en betere reviews.
Verder is de speler al te koop bij Pixmania en AMP3, dus als de importeur er brood in ziet zal het hier vast ook niet lang meer duren.
Nee, hij ziyt niet verkeerd om, maar ik gebruik wel het beschermdingetje voor het scherm.quote:Yapser schreef op zaterdag 04 februari 2006 @ 22:37:
[...]
Zit ie toevallig verkeerd omof gebruik je het schermbeveiligdingetje wat in de doos zit?
is dat het grote probleem, dat hij zo stroef gaat danquote:Da Ni-LXL schreef op zondag 05 februari 2006 @ 11:36:
[...]
Nee, hij ziyt niet verkeerd om, maar ik gebruik wel het beschermdingetje voor het scherm.
Even een domme vraag tusschendoor.. Ik heb een iAudio G2, en ik wil graag bij een paar liedjes de lyrics hebben. Dit zou moeten kunnen, ik heb echter geen flauw idee hoe. Wordt verder in de user guide niet vermeld. Iemand een idee?
Met de Lyric Maker die bij jetAudio zit. Start -> Programma's -> jetAudio -> jetToys.
Hmm ik heb het inmiddels gevonden, maar wat een hel zeg. Je moet blijkbaar alles zelf syncen, en de player schijnt nogal losjes met de tijd te zijn, zeker als je gaat spoelen.. waardeloos.. ik krijg het niet lekker zo. Er is geen makkelijkere manier neem ik aan?
Er is inmiddels een nieuwe mp3-spler op komst, de opvolger van de Iaudio 5. Alleen is deze voorzien van een harddisk, ipv flashgeheugen, dus je moet in de andere Iaudio thread je ervaringen en opmerkingen plaatsen 
Doorgaans wel (was m'n ervaring iig)quote:Da Ni-LXL schreef op vrijdag 10 februari 2006 @ 17:18:
[...]
is dat het grote probleem, dat hij zo stroef gaat dan
Reg. datum: 26 december 2000
Reg. datum: 26 december 2000
Heeft iemand de U3 al gekocht zoja wat zijn je ervaringen ermee?
Zit nog te twijfelen tussen een ipod nano en de U3.
Zit nog te twijfelen tussen een ipod nano en de U3.
moet dat nou?
Op internet zijn een aantal reviews te vinden.
zoeken bij google naar 'iaudio u3 review'
Nieuwe firmware voor de 5 trouwens, V1.45 beta.
zoeken bij google naar 'iaudio u3 review'
Nieuwe firmware voor de 5 trouwens, V1.45 beta.
Reg. datum: 03 juli 2002
Reg. datum: 03 juli 2002
Mijn G3 gaat maandag op de post. De radio hangt en zorgt er zelfs voor dat mijn g3 crasht. Diverse firmware geprobeerd. Ook al contact gehad met Cowon en Tu - Tu (Nederlandse reparateur). Gelukkig onder garantie
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 56 57 58 59 last
Dit topic is gesloten.