En bij mp3spelers.nl krijg je er een travel charger bij t.w.v. €18. Niet dat iedereen dat nodig heeft, maar ik vraag me toch af wat het prijsverschil verklaart.
(mmport.nl voor €205)
(mmport.nl voor €205)
Verwijderd
[ Voor 45% gewijzigd door clemento op 16-01-2007 20:22 ]
Verwijderd
Ik heb geïnformeerd naar de 4GB variant, aangezien ik daar toch ook wel in geïnteresseerd ben. Ik laat het je wel weten wanneer ik meer info heb. Over die accu: tsja, mij hoor je niet klagen met een accu die 45 uur meegaat, en die zelfs op 50% van z'n kunnen nog langer mee gaat dan een gemiddelde mp3-spelerVerwijderd schreef op woensdag 17 januari 2007 @ 08:57:
Waarvoor is de 4gb niet verkrijgbaar bij mp3spelers.nl en waarom is de accu niet verwisselbaar? Dit laatste vind ik echt klote. Het is dus wel een mooi scherm 16 miljoen kleuren, 2 inch. Volgens mij een stuk beter dan die van Apple Ipod Video!!
11 x 270wp / 10 x 300wp, All electric
Ben inderdaad ook benieuwd wanneer de 4GB uitkomt, en niet te vergeten wat deze gaat kosten. Je ziet op dit moment een prijsverschil van ca. € 50 wat behoorlijk veel is voor een verschil van 2GB, € 25-30 zou meer in de lijn der verwachting passen.I.R. Butcher schreef op woensdag 17 januari 2007 @ 14:23:
[...]
Ik heb geïnformeerd naar de 4GB variant, aangezien ik daar toch ook wel in geïnteresseerd ben. Ik laat het je wel weten wanneer ik meer info heb. Over die accu: tsja, mij hoor je niet klagen met een accu die 45 uur meegaat, en die zelfs op 50% van z'n kunnen nog langer mee gaat dan een gemiddelde mp3-speler
[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 17-01-2007 17:06 ]
Precies!Verwijderd schreef op woensdag 17 januari 2007 @ 17:06:
als hij zo duur blijft koop ik liever verschillende sd kaartjes erbij en dan verwissel ik ze eventueel sls ik bijvoorbeeld filmpjes op mn ene kaartje heb staan en muziek op mn andere. Dit is ook wel mogelijk lijkt me?? Dan neem ik dus de 2 gb ipv de 4 gb intern geheugen en dan koop ik er 2x4 gb extern geheugen bij denk ik
Aan het eind van het filmpje speelt de filmer even met de D2. Erg leuk om even te zien. Zeker de moeite waardRoD schreef op woensdag 17 januari 2007 @ 22:50:
Ik vond nog een grappig filmpje van een Fransman (bij mensen die het Archos Gen.4 topic volgen waarschijnlijk niet onbekenddie op CES de nieuwe spelers (A3 en Q5) van Cowon gefilmd heeft.
Eenis hier wel op zn plaats
en zij zagen niet hoe spot in mij worstelde met verdriet
Verwijderd
Het is wel zinvol om voor de 4GB te gaan als het prijsverschil niet te groot is. Je profiteert dan immers van de extra 2 GB. Naar mijn idee moet het prijsverschil met de 2GB ongeveer € 30 zijn en niet meer anders loont het niet en kun je voor dat geld beter één of meerdere losse 2GB of 4GB SD kaartjes kopen.RoD schreef op vrijdag 19 januari 2007 @ 13:13:
Aangezien je al heel goedkoop SD kaartjes kunt krijgen met veel opslag lijkt het mij niet zinvol om voor de 4GB versie te gaan als deze veel duurder uitvalt. Je kunt immers toch goedkoop opslag aanvullen met SD.
Dat is precies wat ik bedoel te zeggenHoppyF schreef op vrijdag 19 januari 2007 @ 14:25:
[...]
Het is wel zinvol om voor de 4GB te gaan als het prijsverschil niet te groot is. Je profiteert dan immers van de extra 2 GB. Naar mijn idee moet het prijsverschil met de 2GB ongeveer € 30 zijn en niet meer anders loont het niet en kun je voor dat geld beter één of meerdere losse 2GB of 4GB SD kaartjes kopen.
Ik heb geen idee, maar Cowon geeft in ieder geval geen internationale garantie... dus als er wat mee is, is het lastig garantie claimen.Verwijderd schreef op vrijdag 19 januari 2007 @ 16:07:
is cowon iaudio in Amerika beter verkrijgbaar, wamt ik ga daarheen en dan koop ik em daar. Iemand ervaringen??
Volgens mij hebben ze bij pdashop.nl wel screenprotectors die je op maat kunt knippen. Speciale screenprotectors voor de D2 weet ik niet.Verwijderd schreef op zaterdag 20 januari 2007 @ 11:43:
Kennen jullie een goede site die screen protectors verkoopt? Voor een D2.
Ik heb deze 1.58final op mijn G3 gezet. Eindelijk verlost van de irritante auto power-on na een USB connectie. Deze firmware geeft filenamen tot 8 karakters nog steeds weer in CAPS vóór de overige alfabetische lijst. A bug or a feature, wie zal het zeggen ?Piggen schreef op dinsdag 23 januari 2007 @ 14:33:
Nieuwe firmwares voor de oudere generatie.
U2 1.68
5 1.48
G3 1.58
[ Voor 29% gewijzigd door Henk007 op 26-01-2007 16:13 ]
In welke mediamarkt was dat?I.R. Butcher schreef op vrijdag 26 januari 2007 @ 23:34:
150 uur lijkt me erg veel? Overigens, ik heb vandaag de D2 2GB in m'n handen gehad bij de Mediamarkt (249 euro), maar het is een leuk klein dingetje. Het schermpje reageerde snel en nauwkeurig op m'n vingers, dus dat zit volgens mij wel goed. Het schermpje voelde ook iets beter (strakker) aan dan een mio pda die ik heb (zal wel door de grootte komen).
Ik heb de kwaliteit van het geluid nog niet gechecked, ik had m'n koptelefoon niet bij me, aangezien ik niet had verwacht de speler al te zien liggen ^^ Persoonlijk vond ik de witte variant er wat goedkoper uitzien dan de zwarte, maar nogmaals, da's persoonlijk
In ieder geval, ik ben overtuigd. Nu nog nadenken of ik de 2 of de 4gb versie ga kopen.
Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
Verwijderd
[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 27-01-2007 16:49 ]
[ Voor 3% gewijzigd door Ryan1981 op 27-01-2007 19:23 ]
Idd, dit komt bij mij idd ook wel vaak voor en zo langzamerhand is hij helemaal lam. Ik heb hem nog geen 2 jaar, dus ik ga em denk ik laten opsturen binnenkort en hopen dat ze em nog repareren.Ryan1981 schreef op zaterdag 27 januari 2007 @ 19:15:
Aha! Kijk das nog eens nuttige info
@ Yapser: Probeer eens elke dag op de fiets naar je werk/school te gaan, waarbij je je fiets op slot moet zetten en dan nooit achter je stuur blijven hangen met je koptelefoonkabelDas mijn speler hoogstwaarschijnlijk fataal geworden.
[ Voor 65% gewijzigd door PQR op 28-01-2007 09:49 ]
Resistance is futile (if <1 ohm)
Niet het stuur, maar als ik het extra slot van m'n snelbinder afhaal bungelt het draadje er leuk heel handig iddRyan1981 schreef op zaterdag 27 januari 2007 @ 19:15:
@ Yapser: Probeer eens elke dag op de fiets naar je werk/school te gaan, waarbij je je fiets op slot moet zetten en dan nooit achter je stuur blijven hangen met je koptelefoonkabelDas mijn speler hoogstwaarschijnlijk fataal geworden.
[ Voor 7% gewijzigd door BHQ op 28-01-2007 22:38 ]
Dit zijn ook exact de punten waar ik tegenaan loop. Nu was het mij niet helemaal duidelijk op de plaatjes, maar kun je ook niet skippen naar een ander nummer dmv de knoppen bovenop? Ik zie wel en + en een -.Ryan1981 schreef op zaterdag 27 januari 2007 @ 19:15:
Ik kan hem niet blind bedienen. Ik ben verplicht om naar het schermpje te gaan als ik wil skippen, wil wisselen van mp3 naar FM etc. Iets wat ik met mijn iRiver blind kon doen (kost wel wat oefenen maar dan hebbie ook wat) zeker in deze tijd (koude handen) is het echt handig als je vanuit je borstzak/riem kunt bedienen. Daarnaast gebruikte ik mijn iRiver ook vaak op de fiets en tja need I say more.
Als laatste puntje van kritiek is het gebruik van een niet vervangbare accu. Ik weet niet wat de status van de huidige generatie accu's is maar als deze het begeeft kun je dus een nieuwe kopen. Ook stel ik me voor dat je niet altijd de mogelijkheid tot opladen hebt als hij net bijna leeg is, ik weet niet of het nog schadelijk is om hem steeds bij te laden i.p.v. hem eerst helemaal op te gebruiken maar als dit zo is dan zit je dus soms met een lege accu.
Ik stem voor alcohol als 5e voedselgroep
[ Voor 10% gewijzigd door Irby op 28-01-2007 22:30 ]
Verwijderd
Idd, ik heb liever een travelkit voor als ik weer een paar weken in Noorwegen zit, of een geheugenkaart, dan een speakerVerwijderd schreef op maandag 29 januari 2007 @ 00:06:
... Dus een travel charger meeleveren. Ik heb hier denk ik niet echt veel aan aangezien ik nooit zolang in een auto zit. Wat ik wel interessanter vind is de aanbieding op mp3shop.nl waar je er een boxje bijkrijgt voor 254 euro. Dat is 22 euro voordeel.
[ Voor 78% gewijzigd door Irby op 29-01-2007 00:39 ]
Mooi, dat begint er op te lijken. Twee weken geleden hadden ze hem voor 50 euro meer op hun website staan.[b][message=27398823,noline]
http://www.mp3shop.nl/pro...iaudio-d2-4-gb-white.html --> 4gb voor 249 euro. Je zult wel gek zijn om voor hetzelfde geld een 2gb bij de Mediamarkt te kopen. Ik ben benieuwd met welke pre-order actie mp3spelers.nl komt, maar een eerste prijs is dus al bekend
Life is not about specs, it is about joy!
Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
Ik heb de iAudio U3 nu ongeveer 9 maanden in mijn bezit en hij werkt nog steeds perfect. De batterijduur vind ik zelf prima. Als je het volume op 35 v/d 40 zet (met mach3bass op 7 = knetterhard) dan gaat hij ongeveer 8 uur mee als je er non-stop mp3tjes op afspeelt (een keertje getestMooooody schreef op maandag 29 januari 2007 @ 18:02:
Accu van de U3 is prima. Ik gebruik 'm 1 uur per dag (tijdens het fietsen) en ik doe er makkelijk een maand mee zonder opladen.
\O/ weeeee =[specs]=
[ Voor 31% gewijzigd door Raven op 29-01-2007 20:22 ]
After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...
Oscar Wilde
tip: schakel nooit die digitale geluidsvervormers in als superbass, mach3bass of hoe ze ook allemaal heten. Die vern**ken het geluid alleen maar. Een setje goede oordopjes en misschien een hele lichte eq setting is de manier om het beste (lees: zoals het bedoeld is door de artiest) geluid te krijgen.Energy99 schreef op maandag 29 januari 2007 @ 19:34:
[...]
Ik heb de iAudio U3 nu ongeveer 9 maanden in mijn bezit en hij werkt nog steeds perfect. De batterijduur vind ik zelf prima. Als je het volume op 35 v/d 40 zet (met mach3bass op 7 = knetterhard) dan gaat hij ongeveer 8 uur mee als je er non-stop mp3tjes op afspeelt (een keertje getest). Dat is dus behoorlijk lang! Als je de U3 'normaal' gebruikt dan gaat de batterij net zo lang mee als aangegeven op de vele sites. Ik laad hem 1X per 2 weken op bij normaal gebruik
[ Voor 9% gewijzigd door Mooody op 29-01-2007 20:25 ]
Nee idd, ik heb die zooi ook meestal uit of heel laag staan (bass op 2 of zo). Wat ik hierboven vermelde was puur om de accu te testen, want ik geloof dat de batterij minder lang meegaat als je al die troep (bass etc) hoog hebt ingesteldMooooody schreef op maandag 29 januari 2007 @ 20:24:
[...]
tip: schakel nooit die digitale geluidsvervormers in als superbass, mach3bass of hoe ze ook allemaal heten. Die vern**ken het geluid alleen maar. Een setje goede oordopjes en misschien een hele lichte eq setting is de manier om het beste (lees: zoals het bedoeld is door de artiest) geluid te krijgen.
\O/ weeeee =[specs]=
Helemaal mee eens. Echter mijn Sennheiser mx500 geven niet echt veel bassen weer. Ik wil op het moment echter geen geld uitgeven aan een nieuwe hoofddingetjes, dus dan maar zondigen.Mooooody schreef op maandag 29 januari 2007 @ 20:24:
[...]
tip: schakel nooit die digitale geluidsvervormers in als superbass, mach3bass of hoe ze ook allemaal heten. Die vern**ken het geluid alleen maar. Een setje goede oordopjes en misschien een hele lichte eq setting is de manier om het beste (lees: zoals het bedoeld is door de artiest) geluid te krijgen.
Verwijderd
De verzendkosten naar Nederland zijn 17 euro. Dat is het mij niet waard om hem daar te kopen.I.R. Butcher schreef op zondag 28 januari 2007 @ 22:25:
(edit: http://www.numericshop.be...d_menu=46&Id_sous_menu=51 --> 221 euro voor de D2 4GB, komt wel uit België).)
Af en toe toch komt er toch echt een neger langs in mijn koptelefoon die schreeuwt dat ik de bass vooral omhoog moet draaienMooooody schreef op maandag 29 januari 2007 @ 20:24:
[...]
Uit een test komen Aldi alkaline van Kraft het beste uit de test, ook lekker goedkoop.bartgrefte schreef op maandag 29 januari 2007 @ 20:10:
al bijna half jaar een g3 hier, bevalt goed!
Alleen balen dat ik op de headphone ben gaan staan, van de week maar ff langs MM of ze die kunnen vervangen zonder de mp3 speler >3 weken weg te sturen....
ff vraag, welke (niet oplaadbare & oplaadbare) batterijen werken het langst met deze mp3player?
de g3 productlink uit de topicstart doet trouwens niet, deze doet wel
en de nieuwste firmware is 1.58
[ Voor 51% gewijzigd door BARACUS op 30-01-2007 15:14 ]
die blauw/zwarte gevallen??BARACUS schreef op dinsdag 30 januari 2007 @ 15:09:
[...]
Af en toe toch komt er toch echt een neger langs in mijn koptelefoon die schreeuwt dat ik de bass vooral omhoog moet draaien
[...]
Uit een test komen Aldi alkaline van Kraft het beste uit de test, ook lekker goedkoop.
Ansmann oplaadbare komen geloof ik ook altijd als beste uit testen van de consumentenbond. Gewoon een hele hoge MaH (2700) variant halen van Varta of gpbank, de 14 uur laders geven het beste resultaat. Snelladers zijn lekker snel maar dat gaat ten koste van de prestatie en levensduur. Ik heb ook iets gehoord over een radicale Panasonic batterij, een nieuw soort type maar die heb ik nooit in de winkel gezien.
[ Voor 4% gewijzigd door Raven op 30-01-2007 22:57 ]
After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...
Oscar Wilde
Ja die zwart blauwe, die dus 1 keer te gebruiken zijn. Kijk maar eens op de Kassa site bij batterijen test. Ik heb je een mailtje gestuurd.bartgrefte schreef op dinsdag 30 januari 2007 @ 22:24:
[...]
die blauw/zwarte gevallen??
Trouwens toenstraks langs mediamarkt geweest vanwege de kaduuke inear doppies.... Zit daar maar een hálf jaar garantie op, is net een week geleden voorbij, kreeg dus geen nieuwe
![]()
Mog wel nieuwe voor €10ex-btw bestellen, dus de originele inears. Die kerel die ik aan de lijn had snapte echter niks van wat ik zei, moest zon beetje alles spellen meerdere * dus hoop dat het goed gaat......
edit:: geen mail gehad van die kerel waar ik originele doppies kon bestellen... donderdag dus maar wéér langs MM
en heb ook al mail teruggestuurtBARACUS schreef op dinsdag 30 januari 2007 @ 23:29:
[...]
Ja die zwart blauwe, die dus 1 keer te gebruiken zijn. Kijk maar eens op de Kassa site bij batterijen test. Ik heb je een mailtje gestuurd.
dat dacht ik dus ook.... geld alleen voor de speler zelf, niet de oordoppiesRoD schreef op dinsdag 30 januari 2007 @ 22:26:
offtopic:
Belachelijk... en dat terwijl je wettelijk gezien recht hebt op 2 jaar garantie
[ Voor 29% gewijzigd door Raven op 31-01-2007 13:14 ]
Oscar Wilde
[ Voor 5% gewijzigd door BHQ op 31-01-2007 14:37 ]
Ik zag het ook, nette prijs.I.R. Butcher schreef op woensdag 31 januari 2007 @ 17:53:
http://www.mp3spelers.nl/index/product?id=228
Iaudio D2 4GB, inclusief travelchargers en inclusief 1 2GB SD kaartje voor 248 euro. Ik heb hem besteld
[ Voor 28% gewijzigd door Mooody op 31-01-2007 23:15 ]
Elvis is dood, Mozart is dood, Einstein is dood en ik voel me ook niet zo lekker...
hij is er, thanx!!BARACUS schreef op dinsdag 30 januari 2007 @ 23:29:
[...]
Ja die zwart blauwe, die dus 1 keer te gebruiken zijn. Kijk maar eens op de Kassa site bij batterijen test. Ik heb je een mailtje gestuurd.
Oscar Wilde
Nu ook te bestellen bij MMport, een iets andere aanbieding maar wel een scherpe prijs:I.R. Butcher schreef op woensdag 31 januari 2007 @ 17:53:
http://www.mp3spelers.nl/index/product?id=228
Iaudio D2 4GB, inclusief travelchargers en inclusief 1 2GB SD kaartje voor 248 euro. Ik heb hem besteld
Mooi zo! Eens kijken hoe lang deze overleeft, volgens mij heb je slechte karmabartgrefte schreef op donderdag 01 februari 2007 @ 13:06:
[...]
hij is er, thanx!!
ging trouwens net goed, vlak nadat ie aankwam, kwam er ook een nieuw telefoonboek die er precies op viel
![]()
Weet ik niet ...I.R. Butcher schreef op donderdag 01 februari 2007 @ 14:22:
Klinkt als een interessantere aanbieding, was ik weer eens te snel
Verwijderd
Beste Dennis,I.R. Butcher schreef op donderdag 01 februari 2007 @ 18:03:
Waarschijnlijk dit hoesje, maar ja, je weet het niet zeker.
Elvis is dood, Mozart is dood, Einstein is dood en ik voel me ook niet zo lekker...
Verwijderd
De vraag was te voorkomen geweest door meteen een duidelijke beschrijving van het hoesje neer te zetten. Eventueel met de opmerking, foto volgt later ...Verwijderd schreef op vrijdag 02 februari 2007 @ 18:21:
Haha ik heb echt precies hetzelfde mailtje gekregen. Ik vraag me af hoevaak ze die vraag hebben gekregen.
Heeft iemand meer info over deze case? Of foto's?
[ Voor 25% gewijzigd door HoppyF op 02-02-2007 21:17 ]
Verwijderd
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 04-02-2007 11:44 ]
Er staat idd 24 maanden dus dan is dat zo.Verwijderd schreef op zondag 04 februari 2007 @ 11:43:
Op mmport.nl is de garantie 24 maanden ipv de 12 maanden garantie die veel andere shops aanbieden. Weten jullie of dit klopt? Hier staat het
Toen ik in de mediamarkt met de D2 aan het spelen was, zat de screen protector van Cowon er nog op. Ik vond het skippen naar het midden van het liedje hierdoor wel wat lastiger. Maar verder werkte touch screen perfect.
Verwijderd
[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 05-02-2007 19:12 ]
The Good: Good touchscreen implementation; long battery life; fast transfer speed; expansion card slot; supports up to 4GB SD card.
The Bad: Scratchy radio reception on certain stations; slight lag during picture viewing.
The Bottom line: The D2 is a great portable video player for those looking for a PDA-like interface. It's a brilliant performer and should satisfy most users
Score: 8.4/10 (Editor's Choice)
Vast niet, die wordt namelijk niet standaard meegeleverd als ik het goed begrepen heb.JedaiNait schreef op dinsdag 06 februari 2007 @ 20:06:
Heb je ook de iaudio leren beschermhoes? en kan je wat vertellen over de tv-out functie?
Verwijderd
[ Voor 10% gewijzigd door Irby op 07-02-2007 09:33 ]
[ Voor 26% gewijzigd door HoppyF op 10-02-2007 11:23 ]
Verwijderd
weetikveel!
Zaterdag 17 februariHoppyF schreef op zaterdag 10 februari 2007 @ 11:08:
De prijs van de D2 (2GB) is aan het zakken.
Vandaag in de aanbieding gezien bij MP3speler voor € 188 (incl. travel chargers).
Nette prijs, maar alleen vandaag geldig.
Nu nog even wachten tot de 4GB in de aanbieding is en dan is ie voor mij!
Op de homepage van mp3spelers zie je de huidige dagaanbieding staan.
Ik zie alleen de huidige dagaanbieding staan, verder niets.Mr_Blobby schreef op dinsdag 13 februari 2007 @ 11:25:
[...]
Op de homepage van mp3spelers zie je de huidige dagaanbieding staan.
Als je naast het woord "Dagaanbieding" klikt op "Meer dagaanbiedingen" verschijnen de komende dagaanbiedingen.
Nou, dan kijk ik er zeker overheen!!bartvl schreef op dinsdag 13 februari 2007 @ 12:29:
Rechts naast de tekst "dagaanbieding"
Zoekt en gij zult vinden.
[ Voor 3% gewijzigd door bartvl op 13-02-2007 12:59 ]
Tijd voor een nieuwe browser is niet van toepassing want ik heb de nieuwste browser!bartvl schreef op dinsdag 13 februari 2007 @ 12:58:
Tijd voor een nieuwe browser (of een beter compatible site van mp3speler.nl afhankelijk van jouw browser)
De link valt namelijk in de witte balk boven de " € 178,- "
Verwijderd
Ik heb eens gekeken omdat ik ook IE 7 gebruik en ik zie exact hetzelfde als jij. Hoe kan dit euvel verholpen worden?HoppyF schreef op dinsdag 13 februari 2007 @ 13:23:
[...]
Wie heeft er nog meer IE 7 en kan de "volgende dag" aanbiedingen ook niet zien???
Ik heb maar even een berichtje gestuurd naar MP3spelers.nl met de vraag of dit een bekend probleem is.Verwijderd schreef op dinsdag 13 februari 2007 @ 14:25:
[...]
Ik heb eens gekeken omdat ik ook IE 7 gebruik en ik zie exact hetzelfde als jij. Hoe kan dit euvel verholpen worden?
Even over de garantie van Cowon iAudio spelers.Verwijderd schreef op zaterdag 10 februari 2007 @ 11:50:
Nee ik zal er wel een posten als ik hem binnen krijg. Heb voor mmport gekozen voor de 2 jaar garantie. Ik moet wel zeggen dat ze heel langzaam werken. Ze hebben mijn betaling binnen, maar hebben nog geen verzendbevestiging gezstuurd dus ik zal hem wel op zijn vroegst dinsdag krijgen.
Geachte heer HoppyF,
Bedankt voor uw aanvraag.
De officiële fabrieksgarantie op Cowon iAudio is 12 maanden (vanaf 2006), te vinden in de verpakking, aangegeven op het garantiecertificaat.
Webshops die een langere garantietermijn afgeven, doen dit op geheel eigen risico. U dient dus uiteindelijk bij de webshop te zijn voor de garantie. Wij kunnen uiteraard de service verlenen na de garantie, het is echter niet kosteloos.
Alvast bedankt voor uw medewerking.
Mocht u nog vragen hebben dan horen wij dat graag.
Best regards,
Met vriendelijke groeten,
Tu & Tu Public Relations
Verwijderd
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 13-02-2007 23:32 ]
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq