Hoofdcategorieën
Topicacties

[PS3] Metal Gear Solid 4 **spoilers**

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 35 36 37 38 last

Reageer Nieuw Topic
Reg. datum: 10 november 2005

Dit spel is zooo meesterlijk. Beste game serie ooit gemaakt.
Prachtig ook dat Snake oud is geworden door zijn kloningsproces, geeft diepgang aan het verhaal. Ik hoop ook dat dit de laatste Metal Gear SOLID is. Dit zou namelijk een waardige afsluiter zijn als ik dit zo zie. Van mij part gaan ze wel verder met de Metal Gear serie, maar dan vanuit een ander oogpunt.

Ik hoop trouwens dat Meryl ook weer een leuke rol krijgt (Kojima heeft dat geweldig in deel 1 gedaan met die multi-ending :) ). Verder vind ik het mooi dat Roy Cambell en NAomi Hunter er weer bij zijn. Als Kojima helemaal stoer is, hoop ik dat Grey Fox terug komt (Voor degene die het niet weten, hij is de soort van broer van Naomi Hunter, die ook een cyborg ninja 'was' in deel MGS)

Reg. datum: 12 juni 2001

Ik wil je droom niet verzieken, maar Fox was nogal dood geloof ik tegen het einde van MGS.

ps3 - Wii | PSNID: GZXX | Wii friend code: Smash Bros:2234-8068-0466 ||| MKWii 4382-2997-7883|

You! Cake or Death?
Reg. datum: 14 april 2002

quote:
GZ schreef op vrijdag 19 mei 2006 @ 09:50:
Ik wil je droom niet verzieken, maar Fox was nogal dood geloof ik tegen het einde van MGS.

Nogal ja :+
Nee die komt echt niet meer terug, maar dat hoeft ook niet, Raiden is nu eindelijk cool 8) Kojima leert het wel ;)

What's the point of having an Internet connection if you're not using it to look up weird, fucked-up pictures of dirty sex you'd never have yourself?

Reg. datum: 10 november 2005

quote:
GZ schreef op vrijdag 19 mei 2006 @ 09:50:
Uhm.. Ik dacht dat Liquid Snake ook dood was hoor... ;)

Acties: [view][quote]

Door: Creepy
Moderator PRG/SEA/DTE
Tactical Espionage Splatterer
Reg. datum: 01 juni 2001

quote:
Timmy!!! schreef op vrijdag 19 mei 2006 @ 10:22:
[...]

Uhm.. Ik dacht dat Liquid Snake ook dood was hoor... ;)
Dood.. dood.. z'n arm (en dus z'n genen) is (zijn) aangeplakt bij Ocelot....Grey Fox is vermorzeld onder een poot van Metal Gear en in MGS2 zijn er geen verwijzingen meer naar Fox geweest.. ik denk niet dat ie nog terugkomt tenzij ze hem gecloont hebben.

Some people, when confronted with a problem, think "I know, I'll use regular expressions." Now they have two problems. — Jamie Zawinski

Pro gosu F1 addict
Reg. datum: 28 augustus 2002

quote:

goed bezig die snake

http://i42.photobucket.com/albums/e330/Zycban/4chan/1148014607044.gif

:Y) :X

Dat zeg ik... Tweak City!

Fulltime #whatpulsert

quote:
Creepy schreef op vrijdag 19 mei 2006 @ 10:31:
[...]

Dood.. dood.. z'n arm (en dus z'n genen) is (zijn) aangeplakt bij Ocelot....Grey Fox is vermorzeld onder een poot van Metal Gear en in MGS2 zijn er geen verwijzingen meer naar Fox geweest.. ik denk niet dat ie nog terugkomt tenzij ze hem gecloont hebben.
Heh? Meen je dat nou? Ik vond dat exoskeleton van die russische muts toch wel een verwijzing naar Grey Fox hoor :P
Reg. datum: 12 juni 2001

Lijkt me trouwens wel tof om iets van Metal Gear: Fox's Missions te krijgen. Dus met Gray Fox in de hoofdrol.

ps3 - Wii | PSNID: GZXX | Wii friend code: Smash Bros:2234-8068-0466 ||| MKWii 4382-2997-7883|

Spaceman Spiff
Reg. datum: 16 april 2003

misschien iets voor een nieuwe serie metal gear?

met Fox?

hij was de enige in Foxhound met de titel fox... :)

Don't regret the things you've done, regret the things you haven't done...

Reg. datum: 16 mei 2006

quote:

kvind dat idee dat hij meedoet met super smash brothers niet echt leuk. snake moet een bad ass hero zijn, niet eentje die met mario en zelda speelt.... hij hoort realistisch te zijn en niet vrienden worden met kirby enz lol :p

maar die 15 min trailer vond ik echt lauw niet normaal
En die raiden als ninja,,, TOPPIE!! :D

curb surfer
Reg. datum: 14 april 2000

Alsof een skateboardende en monkey schietende Snake zo serieus is :P

f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes

Reg. datum: 15 september 2001

quote:

omg raiden = grey fox teh 1337 ^^

ik heb er zin an :P

PSN = NoTimeRemains

Reg. datum: 21 februari 2005

Voor iedereen die de storyline een beetje wazig vindt:

http://boards.gamefaqs.co...926596&topic=23624276

Moet wel voor wat opheldering zorgen :)

Credulous at best, your desire to believe in angels in the hearts of men

grrrr....
Reg. datum: 24 oktober 2000

Ik hoop dat ze goed hebben gewerkt aan de handling van de camera. Ik vind het concept van MSG echt super, maar de zwaar tegenwerkende camera nam een hoop plezier weg. Wil je ergens heensluipen en dan loop je weer in de val van een enemy omdat die kutcam niet meewerkte. :)

curb surfer

f.k.a D³

Reg. datum: 27 augustus 2004

15 peers en 3 seeds, okeej?
EDIT: Genoeg seeds :)

Cabo wijzigde dit bericht 18-06-2006 14:04 (30%)

Waarom trekt mijn PC die HD filmpjes nooit. Althans WMV files nooit, HD films van quicktime zijn nooit een probleem. :/

学习汉语, Specs, X360, PS3

curb surfer

Vreemd, je PC zou dat makkelijk aan moeten kunnen, ik heb er geen problemen mee en heb dezelfde CPU en tragere videokaart. Google anders eens op "wmv acceleration"

f.k.a D³

Reg. datum: 23 augustus 2005

quote:

hij kan de torrent file niet vinden :( zou.

mgs 4 lijkt me echt super vet.

Play B3yond

Schopje :)

Veel nieuwe info:
quote:
Donderdag 28 december 2006 - Het is alweer een tijdje geleden dat er zinnige informatie met betrekking tot Kojima's Metal Gear Solid 4: Guns of the Patriots naar buiten kwam. Na een ellenlange discussie over wel of geen exclusiviteit hebben we nu eindelijk weer eens verse info over de gameplay van Metal Gear Solid 4. We sommen de dingen die Kojima vertelde in een interview met de Gamepro eventjes voor je op.

• Kojima gebruikt als setting expres de setting van een Derde Wereldoorlog die woedt. Dat leek hem een gepast einde voor de serie, zo'n alles verwoestende oorlog.

• Kojima schrapt de pose waarin Snake rustig zn rug tegen een muur duwt voor dekking. Volgens hem is niemand zo 'cool' om dat uit te voeren op het slagveld en op die manier maakt hij de game realistischer. Het blijft wel mogelijk om sneaky om muurtjes te kijken, dit zal erg vloeiend gebeuren.

• Kojima benadrukt wederom dat hij de rumble héél erg mist. Hij heeft zelfs aangeklopt bij Mr. Ken Kutaragi om te zeggen dat hij de rumble terug wil! Wordt Kojima de held van alle rumble-verslaafden?

• In MGS4 kun je veel minder je run 'n gun-tactiek gebruiken. Kojima zei "you have to be prepared". Stop je gedempte pistool dus maar terug in je holster, die-hard sneaken is de oplossing.

• Gunplay wordt sowieso minder gebruikt. Daar waar het wel wordt gebruikt, zal het dienen voor de "interesting game design". Als voorbeeld gaf Hideo de op afstand bestuurbare raketten (Nikita Missiles) uit Metal Gear Solid 1 en 2.

• Kojima sprak ook over de klachten op de lange tussenfilmpjes uit Metal Gear Solid 3. Hij vond de cutscenes zelf ook aan de lange kant maar vond ze wel nodig om de nodige emotie en uitleg over te brengen. Ditmaal wil hij de cutscenes echter wel wat korter houden.

• De wapenmodificaties, waarover bij de vorige bulk aan informatie al het een en ander werd verteld, krijgt een soort verzamel-element. Je kan waarschijnlijk je modificaties via het netwerk ruilen met andere spelers. Wordt dit een soort nieuwe Pokèmon? Kojima zei trouwens ook nog dat we waarschijnlijk ERG verrast zullen zijn bij de hoeveelheid varriaties. Gotta catch 'em al!

• Het team achter MGS4 werkt momenteel onder andere aan de AI. Deze moet namelijk zo slim zijn dat we wel naar Snake gaan zoeken, ookal gebruikt hij de OctoCam. Hiervoor zouden vijanden waarschijnlijk zoeken naar aanwijzingen in de omgeving. Denk bijvoorbeeld aan de bekende voetstappen in de sneeuw uit de originele Metal Gear Solid.

• Of de vijand naar je zal zoeken hangt ook af van enkele factoren. Is een vijand bang, doordat je bijvoorbeeld zijn complete team zojuist hebt neergemaait, of omdat je vlak naast zijn voeten schoot, dan zal hij op de vlucht slaan. is de vijand echter kalm en waakzaam, dan gaat hij zijn tijd nemen om de omgeving flink uit te kammen.

• Over de Cell had Kojima ook nog wat te zeggen. Hij vind de Cell een moeilijke processor, maar ziet daar ook voordelen in. Hij wil zichzelf en Metal Gear namelijk onderscheiden van de rest. Als de Cell een simpele, eenvoudige processor was, dan kan iedereen er snel mee overweg en was het moeilijk om jezelf te onderscheiden. Hij zei ook nog dat de PlayStation 2 ook moelijk was in het begin en dat het hem dus niet erg veel uitmaakt. Meer mocht hij niet zeggen, anders zou Mr. Kutaragi misschien boos worden.

• Tot slot liet Kojima nogmaals weten dat er connecties bestaan tussen Metal Gear Solid: Portable Ops (PSP) en Metal Gear Solid 4 (PS3). Waarschijnlijk zitten er ook echte connectivity-elementen in. Wellicht kan je extra's unlocken als je in het bezit van beide games bent?

Dit was alles wat Kojima aan de Gamepro losliet. Over een mogelijke Xbox 360-versie werd niet gesproken, dus we gaan er voorlopig toch nog maar even van uit dat Metal Gear Solid 4 gewoon een PLAYSTATION 3-exclusive is, wordt en blijft
Lol, hij wilt net zo graag rumble terug zien als ik.

PLAYSTATION 3

en weer delayed
http://www.ctrlaltdel-online.com/comics/20071102.jpg

-=Specs=- TF2: [GoT|TheS4ndm4n L2: TheS4ndm4n (Bartz) AoC: Doll(Wildsoul)

Reg. datum: 24 januari 2008

12 juni!!!!

yesyes!

is dit het enige mgs 4 topic of is er ander.. .want het is hier verdomt rustig :)

da Granndest
Reg. datum: 04 september 2006

De mensen moeten nog gehypt worden denk ik, eerst nog GTA IV voor velen :)

Zal dit (uit PS3 topic) ook maar eens hier zetten, nog voor GTA IV uitkomt alvast ff knallen met een beetje geluk:

MGS4 online beta komt op 17 april in de store en op de 21e gaat ie live tot 6 juni waarna je 6 dagen moet wachten tot je weer kan knallen :P

Hier staat uitgelegd hoe je ervoor kan zorgen dat je een code heb zodat je kan downloaden en spelen, je moet je wel ff door wat Japans heen worstelen, staat wel uitgelegd maar ik had ook google translator ff nodig voor een foutmelding die ik kreeg, en een Japanse PSN account hier staat hoe je die aan kan maken op je PS3.

altijd blijven lachen!

Hmm ik moet dus 12 juni een PS3 gaan kopen begrijp ik? :P

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 35 36 37 38 last

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2009 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: