Versatel 20 Mb ADSL & Live Eredivisie - Deel 4 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 14 Laatste
Acties:
  • 9.882 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thalantis
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 26-01-2023

thalantis

12200 Wp

Anoniem: 105098 schreef op woensdag 14 september 2005 @ 21:55:
hoe lijkt het met de mensen uit Sneek die dit hebben aangevraagt? bij mij is het 3 hokje nog steeds in behandeling dus ik ben benieuwd wat er bij jullie mede snekers gaande is
nou mede sneeker mijn collega word morgen aangesloten en ik, nou het wonder is geschied
zie maar
Order status
1. De bestelling is ontvangen door Versatel. V
2. Het registratieformulier is ontvangen door Versatel. V
3. De bestelling is verder verwerkt door Versatel. V
4. Versatel is gestart met de technische voorbereiding. V
5. De verwachte technische oplevering vindt plaats op 27 september 2005 V
6. Onze installatiepartner neemt contact met u op voor een afspraak. -
7. De verbinding is technisch opgeleverd door Versatel.
8. Onze installatiepartner heeft de apparatuur geinstalleerd bij de klant.

Abonnementhistorie
1. 19 september 2005 De Versatel provisioning systemen zijn gereed voor gebruik.
2. 19 september 2005 De Versatel provisioning systemen zijn gereed voor gebruik.
3. 19 september 2005 Versatel heeft de ADSL opdracht (opnieuw) ingepland
4. 19 september 2005 Een opdracht is verstuurd naar modem/installatiepartner IMTECH
5. 19 september 2005 Versatel heeft de ADSL opdracht (opnieuw) gevalideerd.
6. 19 september 2005 Versatel heeft de ADSL opdracht correct ontvangen
7. 19 september 2005 Versatel heeft registratieformulier geaccepteerd
8. 19 september 2005 Versatel heeft order geregistreerd.

heb gebeld met installatiebedrijf, ze komen 28 september langs tussen 12 en 18

[ Voor 3% gewijzigd door thalantis op 19-09-2005 12:50 ]

Jsunnyreports

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Mystic
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 11-11-2019
Ik dacht toch echt in het instructieboekje gelezen te hebben hoe je de modem kan beveiligen mbt wireless. 2 simpele beveiligingsmethoden worden uitgelegd.

[ Voor 5% gewijzigd door The Mystic op 19-09-2005 12:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sarcast
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17-03 17:06
@themystic Zou op zich leuk zijn, mits Versatel je niet buiten heeft gesloten bij bepaalde menuutjes.

persoonlijk heb ik heel het wireless uit staan en heb er weinig last van, maar dit moet niet veel gekker gaan worden.
Nog ff en ze dwingen je een niet veilige verbinding te gebruiken 'zodat je niet in de problemen raakt' |:(

"Computer games don't affect kids; I mean if Pac-Man affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nikooos
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 21-03 12:46

Nikooos

huizenlol.nl

sarcast schreef op maandag 19 september 2005 @ 12:39:
@themystic Zou op zich leuk zijn, mits Versatel je niet buiten heeft gesloten bij bepaalde menuutjes.

persoonlijk heb ik heel het wireless uit staan en heb er weinig last van, maar dit moet niet veel gekker gaan worden.
Nog ff en ze dwingen je een niet veilige verbinding te gebruiken 'zodat je niet in de problemen raakt' |:(
Hmm.. Ben nog niet aangesloten, maar lijkt me wel erg gek als je niet een WEP kan aanzetten in je modem :S

Huizenlol.nl - Lol met huizen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sarcast
hm, heb naast een paar hikjes in de verbinding/modem en 1x een knipperende decoder (opgelost na een reset) nog niet echt problemen gehad.

Baal alleen dat je niks kan instellen in je modem, heb een eigen linux router staan waar ik nu zo goed als niks mee kan.. Interne IP's worden uitgegeven door dhcp. Server draaien en poorten forwarden naar IP's is beetje onlogisch atm.. :( 1 hikje en je server heeft vrolijk een nieuw IP adres.
(alle pc's laten releasen, modem reset en hopen dat je server de goeie IP toegewezen krijgt is tot nog toe de oplossing |:( :( )

wel de 1.5MB cap.. (+/-115m van de centrale) maja, voor deze prijs niet te klagen.
1.5MB/s max gehaald van externe newsservers, werkt op zich goed.

alleen jammer dat als ik in de modem kijk, ik een attainable rate van 25mbit heb een een actual rate van 15mbit :( *klopt af* na wat ik gelezen heb in dit topic mag ik zeker niet klagen :)

Weet iemand trouwens hoe je de brightness / contrast van je decoder aanpast?
decoder aan: Ned1 beetje donker/grauw beeld.
decoder uit: Ned1 gewoon goed beeld. :?

"Computer games don't affect kids; I mean if Pac-Man affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 115358

Ikzelf zit hier in Leeuwarden, en ben ook nog op zoek naar een Internetverbinding. Ik zit te denken aan Versatel, omdat de prijs-verbindingssnelheid me wel aanspreekt. Maar na het lezen van de downtime problemen begin ik toch te twijfelen. Of zou er nog een ander alternatief zijn voor een redelijk prijs-snelheids verhouding?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-08-2024

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

sarcast schreef op maandag 19 september 2005 @ 13:31:
Weet iemand trouwens hoe je de brightness / contrast van je decoder aanpast?
decoder aan: Ned1 beetje donker/grauw beeld.
decoder uit: Ned1 gewoon goed beeld. :?
Dat heeft toch niks met je decoder te maken? Je bedoelt dat het beeld van Ned1 (via de kabel dus?) donkerder/grauwer wordt als je decoder aanstaat? Dan ligt de fout toch bij je tv, die het beeld verneukt zodra hij een signaal heeft op de scart-ingang?

Of begrijp ik je nu verkeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 154453

Anoniem: 115358 schreef op maandag 19 september 2005 @ 14:48:
Ikzelf zit hier in Leeuwarden, en ben ook nog op zoek naar een Internetverbinding. Ik zit te denken aan Versatel, omdat de prijs-verbindingssnelheid me wel aanspreekt. Maar na het lezen van de downtime problemen begin ik toch te twijfelen. Of zou er nog een ander alternatief zijn voor een redelijk prijs-snelheids verhouding?
Internetprovider Wanadoo maakt net als veel andere aanbieders dit najaar de overstap naar ADSL2+. Het gaat om verbindingen die lopen via het eigen ADSL-netwerk en die verkocht worden onder de naam Wanadoo Family. Downstream wordt de bitrate verhoogd naar maximaal 20Mbit, terwijl de upstream wordt opengezet op 1Mbit. De snelheid van het abonnement is momenteel 4Mbit, gebruikers worden automatisch overgezet op de nieuwe snelheid. De prijs van het abonnement blijft ongewijzigd op 24 euro. Wanadoo-klanten die via een ander abonnement van het bedrijf surfen hebben de mogelijkheid om over te stappen en betalen daarvoor tijdelijk niets.

Gebruikers kunnen verder hun huidige modem blijven gebruiken, maar moeten dan in sommige gevallen wel genoegen nemen met snelheden tot maximaal 4 of 8Mbit. Voor een euro per maand kan de Livebox worden gehuurd, waarvan een modem voor ADSL2+ onderdeel is. Op kabelgebied is Wanadoo ook nog steeds actief via het netwerk van Casema. Beide bedrijven hebben aangekondigd de snelheden van de kabelabonnementen te verhogen. De snelste verbinding wordt daar 12Mbit, waar het nu nog ongeveer 10Mbit is. Casema trekt een half jaar uit voor de veranderingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danslo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 19:21
En ik ben online :) Wat probleempjes gehad met die kut Wifi PCI kaart, BSoD e.d. Nee dank je doe mij maar UTP, morgen ff een kabel halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nikooos

Nikooos

huizenlol.nl

Anoniem: 115358 schreef op maandag 19 september 2005 @ 14:48:
laatste weken hoor ik nog maar af en toe over problemen van bepaalde gebruikers. Dit zijn in 9 van de 10 gevallen ook nog eens dezelfde gebruikers. Dus afgaande op het feit dat er 10.000 abonnees zijn en misschien nog een 50-tal probleemgevallen lijkt de meerderheid van de mensen weinig problemen te hebben met de downtime..
Je kan natuurlijk voor wanadoo gaan maar voor een tientje meer kan je ook nog eens voetbal erbij kijken, vind ik een leuke toevoeging eigenlijk..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Mystic
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 11-11-2019
sarcast schreef op maandag 19 september 2005 @ 12:39:

Ik vind dit wel vreemd hoor, aangezien ik er gewoon wel in kan. Overigens hoor je er natuurlijk normaal gesproken in te kunnen. Zou je misshien op de een of andere manier je password kunnen resetten? Als dat niet helpt dan zou ik dat toch even vragen aan de klantenservice, want dat zou wel absurd zijn. Je moet je router en je wireless instellingen namelijk wel kunnen configureren.

[ Voor 3% gewijzigd door The Mystic op 19-09-2005 16:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willem2
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 18-05 09:36

Willem2

Ω is futile

Baal alleen dat je niks kan instellen in je modem, heb een eigen linux router staan waar ik nu zo goed als niks mee kan.. Interne IP's worden uitgegeven door dhcp. Server draaien en poorten forwarden naar IP's is beetje onlogisch atm.. :( 1 hikje en je server heeft vrolijk een nieuw IP adres.
(alle pc's laten releasen, modem reset en hopen dat je server de goeie IP toegewezen krijgt is tot nog toe de oplossing |:( :( )
Ow?
Je kunt toch je DHCP pool verkleinen op je modem en je server een fixed IP geven wat buiten die pool ligt?
Vervolgens je server in DMZ zetten en de rest van je netwerk achter de server...
Ik zie het probleem niet hoor, die instellingen mag je volgens mij nog gewoon maken in je modem!

en nee, ik houd niet van voetbal... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 105098

threedrules schreef op maandag 19 september 2005 @ 12:31:
[...]

nou mede sneeker mijn collega word morgen aangesloten en ik, nou het wonder is geschied
zie maar
Order status

Abonnementhistorie
1. 19 september 2005 De Versatel provisioning systemen zijn gereed voor gebruik.
2. 19 september 2005 De Versatel provisioning systemen zijn gereed voor gebruik.
4. 19 september 2005 Een opdracht is verstuurd naar modem/installatiepartner IMTECH

dit is de betere poep! prachtig om te horen dat het zo gaat dan zit ik straks mooi niet zonder internet! natuurlijk ben ik wel benieuwd naar de snelheid enzo dus hou me op de hoogte! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nikooos

Nikooos

huizenlol.nl

[...]

zie maar
Order status

Abonnementhistorie

Bij jou is het allemaal gewoon binnen 1 dag gebeurd? :| De tering.. wou dat het bij mij zo snel ging!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thalantis

thalantis

12200 Wp

psychonikeo schreef op maandag 19 september 2005 @ 18:20:
[...]

Bij jou is het allemaal gewoon binnen 1 dag gebeurd? :| De tering.. wou dat het bij mij zo snel ging!!
zie mijn voorgeschiedenis threedrules in "Versatel 20 Mb ADSL & Live Eredivisie - ..." en verder terug

Jsunnyreports

Acties:
  • 0 Henk 'm!

5183

hm, heb naast een paar hikjes in de verbinding/modem en 1x een knipperende decoder (opgelost na een reset) nog niet echt problemen gehad.

2 netwerkkaarten in je Linux doos en dan routeren? 1 netwerkkabel naar het modem, gewoon vast IP instellen en klaar is klara. Zolang er geen DHCP requests op die kaart komen, komt er dus ook geen IP conflict :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jimmie
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 04-05 17:39
Ik zal er wel niks van snappen, maar als ik de wireless verbinding van de Versatel modem beveilig.
En ik log er daarna op in, dan krijg ik de melding bij Validating Identity:
Windows was unable to find a certificate to log you on to the network Versatel (Naam van AP).

Dit krijg ik bij WPA en bij WEP 128bit.

bij WPA zie ik trouwens opties over een radius server waar ik maar 192.168.1.1 heb ingevuld en rest standaard heb gelaten aangezien ik geen idee heb wat dat is.

bij WEP heb ik een 13 letter/cijferige key ingevoerd in alle vier voor de zekerheid, maar toch weer die error van hierboven.

Bij een 3Com AP die ik al had werken beide methodes gewoon, dus ik snap ff niet wat ik fout doe. Heb liever dat de AP van de modem gewoon werkt, dan kan ik m'n 3Com naar m'n studentenkamer meenemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 19:07

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Vinkje bij certificaten uit zetten en kijken in het modem menu of je 64 of 128 bits hebt ingesteld bij wep.
Wpa is niet (meer) toegankelijk in het modem, dus dat hoef je niet te proberen :/
Verder kun je nog mac filtering gebruiken zodat alleen 'bekende' wireless pc's en laptops verbinding kunnen maken.

PVoutput 2x Toshiba Daiseikai 8 3,5kW, SWW Atlantic Explorer V3 200l. Gasloos aug 2016, 8620Wp, Monoblock Panasonic J 7kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jimmie
  • Laatst online: 04-05 17:39
Speedy-Andre schreef op maandag 19 september 2005 @ 21:08:
Vinkje bij certificaten uit zetten en kijken in het modem menu of je 64 of 128 bits hebt ingesteld bij wep.
Wpa is niet (meer) toegankelijk in het modem, dus dat hoef je niet te proberen :/
Verder kun je nog mac filtering gebruiken zodat alleen 'bekende' wireless pc's en laptops verbinding kunnen maken.
Ik heb het vandaag pas aangesloten gekregen en kan nog WPA kiezen, maar via WEP en alles van die certificaten uitgevinkt werkt het inderdaad wel, bedankt iig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j-a-s-p-e-r
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 14-04 00:11
WPA gaat je niet lukken zonder radius server. En ik neem aan dat je die niet toevallig in de meterkast hebt staan.
Gewoon WEP 128bit in combinatie met een mac-filter. Het is wel redelijk schijnveiligheid, maargoed. Misschien komt versatel er wel achter dat wpa-psk icm aes toch wel een stukje beter is (dat kan dat AP namelijk ook gewoon :()

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• plankie
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 25-04-2020

plankie

ondertitel?... wasda?.....888!

Sinds de update waarbij mijn statsadsl verdwenen is kan ik wel kiezen voor WPA, een keuze die ik eerst niet had

Via: http://192.168.1.1/wlsecurity.html

Network aut: Open / Shared / WPA

Bij keuze WPA:
WPA Group ReKey Interval (0)
Radius Server IP Address (0.0.0.0)
Radius Port (1812)
Radius Key

WPA Encryption: TKIP / AES / TKIP+AES
WEP Encryption: Enabled/Disabled

Verder heb ik hier nog niet mee gestoeid, aangezien ik op dit moment alleen maar draadloos internet omdat ik geen kabel wil trekken, Geen idee wat ik bij radius server IP e.d. moet invullen en hoe ik dat dan op mijn PC moet configureren, dus dat zoek ik nog wel eens uit binnenkort, of iemand moet er in een notedop iets over kunnen vertellen :)
De vet-gedrukte keuzes zijn de standaardkeuzes van het modem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Ik heb sinds paar weken ook Versatel en ik was erg tevreden (na wat op start problemen maar die werden netjes verholpen daar verder niks over) maar de speed is echt zwaar aan het zuigen op moment. Als ik bijvoorbeeld bij Eweka met 1 thread download komt ie niet goven de 250kb/s uit en gaat soms zelfs maar met 120kb/s, als ik op speedtest.nl en mordax.nl test (ik weet dat het geen nauwkeurige test is maar het geeft een aardige indicicatie) komt hij ook niet boven de 300kb/s uit.

Ik download alleen sneller van newsserver als ik 8 threads gebruik. Dit was eerst niet het geval en ging het gewoon snel toen gaf speedtest.nl ook gewoon 1500kb/s of sneller aan.

Zijn er meer mensen met versatel die dit probleem hebben en is het aanteraden om helpdesk te bellen of heeft dat geen nut? Ik heb modem al gereset (vanuit browser) maar dat helpt niks. Verder kan je ook niks zien met wat voor rate hij trained naar de wijkcentrale das wel beetje jammer dan heb je toch beetje indicatie of het daar aan ligt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j-a-s-p-e-r
plankie schreef op maandag 19 september 2005 @ 23:09:
Sinds de update waarbij mijn statsadsl verdwenen is kan ik wel kiezen voor WPA, een keuze die ik eerst niet had

Via: http://192.168.1.1/wlsecurity.html

Network aut: Open / Shared / WPA

Bij keuze WPA:
WPA Group ReKey Interval (0)
Radius Server IP Address (0.0.0.0)
Radius Port (1812)
Radius Key

WPA Encryption: TKIP / AES / TKIP+AES
WEP Encryption: Enabled/Disabled

Verder heb ik hier nog niet mee gestoeid, aangezien ik op dit moment alleen maar draadloos internet omdat ik geen kabel wil trekken, Geen idee wat ik bij radius server IP e.d. moet invullen en hoe ik dat dan op mijn PC moet configureren, dus dat zoek ik nog wel eens uit binnenkort, of iemand moet er in een notedop iets over kunnen vertellen :)
De vet-gedrukte keuzes zijn de standaardkeuzes van het modem.
Zoals ik al zei (heb je dat überhaupt wel gelezen??):

Ik neem aan dat jij (net zoals 99% van de huis/tuin/keuken gebruikers) GEEN radius server hebt staan. Bij de adres moet je dus het ip-adres van een radius server uit jouw netwerk invullen. Die hebt je niet -> geen WPA. Helaas.
Wat radius zelf is ga je maar mooi via de search uitzoeken, daar is meer dan genoeg over te vinden.

Nou even extra info; er bestaat WPA-PSK (Pre Shared Key) waarbij je geen radius gebruikt maar één key. Dat lijkt dus wel een beetje op WEP, maar is (icm. AES) veel beter te beveiligen omdat de gebruikte encrypty key om te zoveel seconden wisselt.
Dat WPA-psk is wel mogelijk met het modem (zelfs WPA2 of WPA2-psk) maar versatel heeft dat dus uitgezet. Helaas voor ons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 24705

Mijn decoder heeft het gisteren begeven. Hij doet helemaal niks meer, geen lampje niets.
Heeft het daarvoor altijd prima gedaan. Inmiddels Versatel gebeld, en die gaan hem keurig vervangen.

Ik vroeg mij af of meer mensen het probleem hebben gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zandpaddo
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 27-02 21:46

zandpaddo

Samsung HD's!!!!

[...]

zie maar
Order status

Abonnementhistorie

Hoe heb je dat voor elkaar gekregen. Ik zit volgens mij aardig in het zelfde schuitje (woon wel niet in sneek maar in Best). Order na 4 weken ook geannuleerd, ben nu aan het w88 totdat de her-order geaccepteerd wordt (vorige week dinsdag ingediend). Helpdesk medewerker wil weinig doen. Heb jij misschien nog tips behalve w88?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thalantis

thalantis

12200 Wp

zandpaddo schreef op dinsdag 20 september 2005 @ 10:09:
[...]

Hoe heb je dat voor elkaar gekregen. Ik zit volgens mij aardig in het zelfde schuitje (woon wel niet in sneek maar in Best). Order na 4 weken ook geannuleerd, ben nu aan het w88 totdat de her-order geaccepteerd wordt (vorige week dinsdag ingediend). Helpdesk medewerker wil weinig doen. Heb jij misschien nog tips behalve w88?
ik heb 3x keer gebeld nadat de order geannulleerd was en de derde keer kreeg ik iemand aan de lijn die er iets meer verstand van had, de laatste 2 keer zeiden ze dat ze het door zouden geven aan het hoofkantoor, de laatste keer was vorige week dinsdag avond, en plotseling was gister mijn status verandert.
ze konden bij mij gewoon de order herregistreren blijkbaar

wat is de reden dat bij jou de order geannulleerd is?

Jsunnyreports

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zandpaddo

zandpaddo

Samsung HD's!!!!

order was geannuleerd omdat er nog dsl op mijn lijn zat van mijn kpn provider. (erg raar aangezien ik duidelijk had aangegeven dat het om een telco-telco migratie ging).

Vorige week dinsdag is mijn order opnieuw naar hoofdkantoor gestuurd met de belofte dat ik gisteren dsl-signaal van hen zou hebben nadat mijn oude provider ervanaf gehaald zou zijn. Daar ligt deze nog steeds te wachten (tenminste gisteravond nogwel).

Merk wel dat er veel verschil tussen helpdeskmedewerkers zit. Gister had ik een enorm sulletje die eerst mijn PC 2x verkeerd intikte en bij iedere halve zin die ik zei alleen "akkoord" zei

Inmiddels heb ik thuis geen internet meer, nog wel op studie gelukkig.

[ Voor 24% gewijzigd door zandpaddo op 20-09-2005 10:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sr Juan
  • Laatst online: 18-05 05:28

Sr Juan

7 uur later dan bij jou in NL

Heeft iemand al geprobeerd iets op die usb poorten van de decoder aan te sluiten?

wij zaten er aan te denken een usb wlan of bluetooth er aan te gaan hangen, de vraag is alleen gaat het werken of zien we dan gewoon helemaal niks??

El trago de mezcal, como lo senos de las mujeres, uno es insuficiente, tres son demasiados

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 24-04 11:03

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Waarschijnlijk gebeurt er niets aangezien dat ding de drivers ervoor niet heeft.
Maar probeer het anders gewoon, dan weet je het meteen.
Kan verder weinig kwaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sarcast
static ip binnen de dhcp pool range.. helemaal niet aan gedacht :X *slaps self*

@Oscar Mopperkont
Beeld in het algemeen wat vanaf de decoder afkomt is gewoon brak. op zich wel scherp, maar kleuren zijn flets en heel donker.
DVD / N64 komt ook binnen over scart, allemaal perfekt beeld. Zal nog eens prutsen met de bekabeling, misschien dat er ergens toch misschien een brakke kabel tussen zit.

@The Mystic
Doelde meer op het feit dat Versatel de modem dicht gooit voor gebruikers in het algemeen. Heb zelf Wireless gedeelte compleet uit staan omdat ik kabels gebruik. (stabieler/sneller)

Vind dat het argument 'modem resetten en alles staat weer als de factory(versatel) default' een stuk beter op gaat dan roepen dat je de gebruikers niet in de problemen wilt laten komen doordat ze zelf gaan prutsen.

[Edit:

@post hierboven
Voor wat het waard is.. Monteur die het bij mij kwam aanleggen waarschuwde me expliciet dat ik die usb zut niet moest gebruiken.
Rode lampjes en fijn bellen met de helpdesk waren het resultaat volgens hem.
Voor de rest niet echt gechecked, kan ook zijn dat ie een hoop onzin liep te vertellen.

(net als dat hij zei dat de snelheid na een paar uur wel omhoog ging toen bij het testen die 1.5MB/s cap te zien was. ..en ik die er in trap |:( ) ]

[ Voor 25% gewijzigd door sarcast op 20-09-2005 13:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thalantis

thalantis

12200 Wp

zandpaddo schreef op dinsdag 20 september 2005 @ 10:19:
order was geannuleerd omdat er nog dsl op mijn lijn zat van mijn kpn provider. (erg raar aangezien ik duidelijk had aangegeven dat het om een telco-telco migratie ging).

Vorige week dinsdag is mijn order opnieuw naar hoofdkantoor gestuurd met de belofte dat ik gisteren dsl-signaal van hen zou hebben nadat mijn oude provider ervanaf gehaald zou zijn. Daar ligt deze nog steeds te wachten (tenminste gisteravond nogwel).

Merk wel dat er veel verschil tussen helpdeskmedewerkers zit. Gister had ik een enorm sulletje die eerst mijn PC 2x verkeerd intikte en bij iedere halve zin die ik zei alleen "akkoord" zei

Inmiddels heb ik thuis geen internet meer, nog wel op studie gelukkig.
nog maar een keer bellen, zodat ze het weer kunnen doorgeven aan het hoofdkantoor, weet niet hoe vaak ze gegevens van de kpn krijgen over de lijnen maar volgens mij maar 1 of 2 keer per week.
bij mij moest de hele order opnieuw worden ingeschoten, denk bij jou ook omdat er nieuwe gegevens zijn want er zit geen dsl signaal meer op de lijn, vraag maar eens wat ze in hun gegevens hebben staan over jou over wel of niet dsl signaal op de lijn, ze noteren echt alles. succes

Jsunnyreports

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Ok ik neem alles terug wat ik gezegd heb: het was mijn eigen fout hehe vergeten virusscan aan te zetten, en die zaten er dus wel op.

[i] Transfered 1 file(s) - Total: 104.857.600 byte(s) in 66,08 (1.584,61 KBps)

Kijk dat zijn betere snelheden. Maaruh ik hoorde dat versatel de lijn op 15mbit gecapped heeft weet iemand of dit waar is of alleen speculatie (ik merk dat mijn modem toen ik dat nog kon zien op 15134 ofzo trained)

[ Voor 88% gewijzigd door WeAreLegion op 20-09-2005 15:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13-05 22:27

Mooody

elmoody

Nou ik ben er ook maar tegenaan gegaan en heb Versatel Voetbal besteld :)

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 154453

WeAreLegion schreef op dinsdag 20 september 2005 @ 13:26:
Maaruh ik hoorde dat versatel de lijn op 15mbit gecapped heeft weet iemand of dit waar is of alleen speculatie (ik merk dat mijn modem toen ik dat nog kon zien op 15134 ofzo trained)
De versatel 20 mbit aansluitingen ZONDER 15 mbit speedcap zijn op de vingers van 1 hand te tellen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 153262

hmm me snelheid is vanmiddag gedropt naar ~1000kb/sec :( 200 m van centrale af

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 151281

ik word et echt helemaal zat. Ik zit al 4 weken met apparatuur, maar geen werkende verbinding. Alleen maar een knipperend STS lampje. Als ik versatel bel krijg ik het verhaal dat het geheel de fout is van KPN, en dat ik maar elke dag mn modem moet gaan resetten en afwachten totdat het werkt, want alles bij versatel is klaar.
Kan ik mn decoder instellen zonder dat daarbij een monteur voor nodig is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danslo
Anoniem: 151281 schreef op dinsdag 20 september 2005 @ 16:19:
ik word et echt helemaal zat. Ik zit al 4 weken met apparatuur, maar geen werkende verbinding. Alleen maar een knipperend STS lampje. Als ik versatel bel krijg ik het verhaal dat het geheel de fout is van KPN, en dat ik maar elke dag mn modem moet gaan resetten en afwachten totdat het werkt, want alles bij versatel is klaar.
Kan ik mn decoder instellen zonder dat daarbij een monteur voor nodig is?
Ja, ik had geen TV thuis op dat moment, het is gewoon simpel in je Versatel modem pluggen, scart kabeltje dr in, aanzetten, en je user + pass invullen(met afstandsbediening) en dan ben je klaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Anoniem: 154453 schreef op dinsdag 20 september 2005 @ 16:00:
[...]

De versatel 20 mbit aansluitingen ZONDER 15 mbit speedcap zijn op de vingers van 1 hand te tellen...
Aha ok :) nou ja viel me namelijk op dat hij op iets meer dan 15mbit trainde :) maar jah voor dat geld en die speed je hoort mij verder niet klagen. Ben steeds netjes geholpen al zaten er paar mensen tussen aan de helpdesk die er niet erg veel verstand van hadden. Maar verder qua service ben ik erg tevreden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TafkaP
  • Laatst online: 14-05 09:17
He allemaal, mijn decoder doet het dus niet meer. Ik heb het hele topic bijgehouden vanaf het begin, maar nooit echt opgelet wat betreft die decoders, want dat intereseerde me nooit, maar nu dat ie kapot is, is het toch wel erg vervelend.
Ik heb em meerdere malen gereset en alle draden gechecked, maar hij blijft hangen op connecting to server. Kan ik nog wat dingen doen behalve dat om em aan de praat te krijgen? Of moet ik gewoon versatel bellen dat ze em weer komen ophalen?

King of Cod

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 150995

Ik heb nu sinds 12-8 Versatel 20Mb en heb in het begin wat problemen gehad maar moet zeggen dat het de laatste weken prima loopt ( ff afkloppen :P ) het enige is dat soms de decoder of verbinding 'vastloopt/uitvalt' maar het enige wat ik dan hoeft te doen is mijn modem te reseten en alles doet het weer. De snelheden komen nog steeds niet boven de 15,5 Mb (zit 600m vd centrale)
en lopen via Payserver Eweka (4 threads) vaak op 14 - 15.5 Mb en soms ca. 11 - 12 Mb, als de decoder aan staat dan varieert het van 800 to 12 Mb. Hoe dan ook ben ik tevreden en zit ik er aan te denken om mijn contract van 1 jaar te upgraden met telefonie en alles gelijk voor 3 jaar, dan ben ik iig verzekerd van 3 jaar 'gratis' voetbal 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• plankie

plankie

Op dit moment in Leeuwarden een zeer instabiele verbinding... regelmatig de gateway onbereikbaar (87.208.48.1)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 155494

Hi,

Vandaag aangesloten en alles werkt naar behoren:
1,85 MB/sec (ongeveer 400 mtr. van de centrale)
Televisie geeft strak beeld.
En de monteur was een toppertje _/-\o_

Tot nu toe positief... :)

Cya

• ZieMaar!
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 14:15

ZieMaar!

Moderator General Chat
TafkaP schreef op dinsdag 20 september 2005 @ 20:12:
He allemaal, mijn decoder doet het dus niet meer. Ik heb het hele topic bijgehouden vanaf het begin, maar nooit echt opgelet wat betreft die decoders, want dat intereseerde me nooit, maar nu dat ie kapot is, is het toch wel erg vervelend.
Ik heb em meerdere malen gereset en alle draden gechecked, maar hij blijft hangen op connecting to server. Kan ik nog wat dingen doen behalve dat om em aan de praat te krijgen? Of moet ik gewoon versatel bellen dat ze em weer komen ophalen?
Connecting server lijkt me meer een probleem in de verbinding. Reset je modem eens, reset dat ding eens, en bel dan gewoon de klantenservice. Die zijn daarvoor. En zo lang hoef je echt niet te wachten, als je niet rond etenstijd belt tenminste.

• www.Jansuh.nl
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 04-07-2021
Anoniem: 24705 schreef op dinsdag 20 september 2005 @ 09:27:
Mijn decoder heeft het gisteren begeven. Hij doet helemaal niks meer, geen lampje niets.
Heeft het daarvoor altijd prima gedaan. Inmiddels Versatel gebeld, en die gaan hem keurig vervangen.

Ik vroeg mij af of meer mensen het probleem hebben gehad.
Was bij mij een kwestie van het schroefje uit de utp kabel verwijderen dat ik er vrolijk in gedraaid had. 8)7

www.systeembeheer-utrecht.nl. Systeembeheer voor het mkb.

Anoniem: 151054

Weet iemand hier toevallig hoe je de herhalingen van big brother kunt bekijken ?
De eerste aflevering doet het goed, je voegt het toe aan je favorieten en dan kan ik hem afspelen.
Bij de overige afleveringen krijg ik nergens een PLAY button, ik kan ze wel toevoegen naar de favorieten maar zie nergens een mogelijkheid om het af te spelen.
Alvast bedankt voor een eventueel antwoord _/-\o_ _/-\o_

Sorry al opgelost : ik moest dus FILMOVERICHT drukken :Z

[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 151054 op 21-09-2005 08:40 ]

Anoniem: 121074

www.Jansuh.nl schreef op woensdag 21 september 2005 @ 08:33:
[...]

Was bij mij een kwestie van het schroefje uit de utp kabel verwijderen dat ik er vrolijk in gedraaid had. 8)7
hahahaha, tja dan wordt het voor de klantenservice ook een lastig verhaal. Begrijp wel dat ze daar af en toe erg moe worden van "tweakers" die schroeven door hun kabel draaien.

Anoniem: 92587

Anoniem: 151054 schreef op woensdag 21 september 2005 @ 08:33:
Weet iemand hier toevallig hoe je de herhalingen van big brother kunt bekijken ?
De eerste aflevering doet het goed, je voegt het toe aan je favorieten en dan kan ik hem afspelen.
Bij de overige afleveringen krijg ik nergens een PLAY button, ik kan ze wel toevoegen naar de favorieten maar zie nergens een mogelijkheid om het af te spelen.
Alvast bedankt voor een eventueel antwoord _/-\o_ _/-\o_

Sorry al opgelost : ik moest dus FILMOVERICHT drukken :Z
Haha, ja dat heeft mij ook 20 minuten gekost om daar achter te komen... :)

Anoniem: 117064

Misschien kan iemand mij hier helpen met een vraagje..... Ik heb net gebeld met de helpdesk van Versatel maar daar kwamen ze er ook niet uit.

1) Mijn vrouw belt via 0900 of 0909 goedkoop naar het buitenland, er staat op de Versatel site dat Carrier Preselect niet mogelijk is, wat is dat? Kan ik nog wel via 0900 of 0909 bellen?
2) Hoe is de nieuwsserver bij Versatel? Of kan ik beter Eweka of UsenetSMS ernaast nemen?
3) Ik heb nu via BBNED bij Speedlinq een abbo die loopt over 3 dagen af en als het goed is heb ik mijn jaarcontract uitgedient en kan ik per maand opzeggen. Ik wil echter geen internet missen, wat kan ik het beste doen? Ik zat te denken aan Versatel te nemen en dan maand oktober aansluiten, en dan vandaag een briefje de deur uit te doen naar Speedlinq en opzeggen? Wat is het beste?

Ik hoop dat iemand mij kan helpen :)

• supercrazy
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 17:40
Ik zit te twijfelen tussen Wandoo en Versatel, wat zouden jullie mij aanraden? Om voetbal geef ik niks dus die factor is niet belangrijk. Ik wil gewoon goedkoop bellen en supersnel internet. Hoe is de kwaliteit van Versatel tegenwoordig? En de verbinding?

Anoniem: 151042

Anoniem: 117064 schreef op woensdag 21 september 2005 @ 13:45:
Misschien kan iemand mij hier helpen met een vraagje..... Ik heb net gebeld met de helpdesk van Versatel maar daar kwamen ze er ook niet uit.

1) Mijn vrouw belt via 0900 of 0909 goedkoop naar het buitenland, er staat op de Versatel site dat Carrier Preselect niet mogelijk is, wat is dat? Kan ik nog wel via 0900 of 0909 bellen?
2) Hoe is de nieuwsserver bij Versatel? Of kan ik beter Eweka of UsenetSMS ernaast nemen?
3) Ik heb nu via BBNED bij Speedlinq een abbo die loopt over 3 dagen af en als het goed is heb ik mijn jaarcontract uitgedient en kan ik per maand opzeggen. Ik wil echter geen internet missen, wat kan ik het beste doen? Ik zat te denken aan Versatel te nemen en dan maand oktober aansluiten, en dan vandaag een briefje de deur uit te doen naar Speedlinq en opzeggen? Wat is het beste?

Ik hoop dat iemand mij kan helpen :)
1) Als je 0900 of 0909 kan bellen dan moet dat kunnen. Preselect is echt iets anders.
2) payserver, kijk ook eens op forum.versatel.nl onder nieuwsserver
3) Versatel aanvragen en zorgen dat op het moment van technisch gereedmaken bij versatel (weet het installatiebedrijf, klantenservice weet dit om een of andere rede niet. Bij mij stond bij de KS 29-08 terwijl het IB 09-08 had staan wat ook klopte). Ik heb per 08-08 de KPN dsl van mijn lijn laten halen en 09-08 heeft versatel de lijn overgenomen. Pas op want je kan pas internetten als de monteur geweest is en da's nooit op de datum van technisch gereed maken. Je zal in dit geval dus min. 2 dagen zonder internet zitten.
Een telco-telco migratie aanvragen kan ook, geen ervaring mee.

• j-a-s-p-e-r
Nou hulde voor versatel.

Na een maand geen internet te hebben gehad kwam zojuist een monteur een nieuw modem brengen. Dit bleek idd de oplossing te zijn, internet werkt nu eindelijk weer naar behoren. Ik hoop dat dat ook zo blijft, we zullen zien.

• Robinter79
  • Laatst online: 11-11-2024
Mensen....

Ik weet niet of ik het had 'mogen' zien, maar ineens waren er 3 digitale zenders bij, t.w.: National Geographic, Discovery Channel en Animal Planet. Tevens stonden de symbooltjes ervan enzo in de televisiekanalen-lijst bij het menu zeg maar. Maar nu is alles weer weg...

Iemand ook gemerkt dat ie die zenders er ff bij had?
Enne, iemand enig idee wanneer we de RTL's, MTV/TMF enzo krijgen? Eind v/h jaar ofzo?

Verder benk benieuwd wanneer ze er eens nieuwe filmtrailers opgooien... want dat mag best wel eens ververst worden vind ik..

Gegroet!

• Speedy-Andre

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Hee tof, Discovery zit hier niet eens op de kabel |:(
Die zenders heb ik er nog bij staan, laat voorlopig maar zo ;)
Internet mag ook wel weer een trap hebben trouwens :X

PVoutput 2x Toshiba Daiseikai 8 3,5kW, SWW Atlantic Explorer V3 200l. Gasloos aug 2016, 8620Wp, Monoblock Panasonic J 7kW

Anoniem: 155494

Robinter79 schreef op woensdag 21 september 2005 @ 23:39:
Mensen....

Ik weet niet of ik het had 'mogen' zien, maar ineens waren er 3 digitale zenders bij, t.w.: National Geographic, Discovery Channel en Animal Planet. Tevens stonden de symbooltjes ervan enzo in de televisiekanalen-lijst bij het menu zeg maar. Maar nu is alles weer weg...

Iemand ook gemerkt dat ie die zenders er ff bij had?
Enne, iemand enig idee wanneer we de RTL's, MTV/TMF enzo krijgen? Eind v/h jaar ofzo?

Verder benk benieuwd wanneer ze er eens nieuwe filmtrailers opgooien... want dat mag best wel eens ververst worden vind ik..

Gegroet!
Yep..hier ook precies hetzelfde..

• gromit77
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 03-05-2024
supercrazy schreef op woensdag 21 september 2005 @ 13:56:
Ik zit te twijfelen tussen Wandoo en Versatel, wat zouden jullie mij aanraden? Om voetbal geef ik niks dus die factor is niet belangrijk. Ik wil gewoon goedkoop bellen en supersnel internet. Hoe is de kwaliteit van Versatel tegenwoordig? En de verbinding?
Ben momenteel tevreden met mijn Versatel abbo.Leech speed schommeld alleen 's avonds (nog).
Het lijkt erop dat het internetgedeelte stabiel aan het worden is, de klachten op dit forum zijn ook flink aan het afnemen.
Alleen het tv decoder gedeelte vind ik nog slecht, nog steeds veel blokvorming op mijn tv. Dit moet echt beter kunnen, misschien dat ze dit nog aan het finetunen zijn.
Als ik het beeld vergelijk met mijn satelliet systeem, vind ik het satelliet beeld zowiezo scherper.

Wanadoo 20mbit is nog niet overal verkrijgbaar, die staan op het punt het ADSL2+ gedeelte uit te rollen, en hebben nog niet de ervaring die Versatel heeft met ADSL2+.Dus ik verwacht dat Wanadoo ook aanloopproblemen gaat krijgen. Ook weet ik niet of je via die livebox in de toekomst tv kunt gaan ontvangen. Dus Versatel loopt qua ontwikkelingen een stukje voor op de concurrentie.

Helpdesk gebeuren is naar mijn mening ook bij Wanadoo erg slecht.
(als je die een mail stuurt met een simele vraag, krijg je na 5 dagen een mailtje terug, met de mededeling dat je het 0900 nr. maar moet bellen)

Ik ga me volgende week is "uitleven" op z'n livebox van Wanadoo. M'n broertje heeft zo'n abbo besteld.

[ Voor 6% gewijzigd door gromit77 op 22-09-2005 14:21 ]

• plankie

plankie

Inderdaad ook hier Discovery, Animal Planet en National Geographic er bij, begint al een leuk lijstje zonder pulpzenders te worden:

Nederland 1
Nederland 2
Nederland 3
Talpa/Nickelodeon
Animal Planet
Discovery
National Geographic
ARD
ZDF

• Robinter79
plankie schreef op donderdag 22 september 2005 @ 08:56:
Inderdaad ook hier Discovery, Animal Planet en National Geographic er bij, begint al een leuk lijstje zonder pulpzenders te worden:

Nederland 1
Nederland 2
Nederland 3
Talpa/Nickelodeon
Animal Planet
Discovery
National Geographic
ARD
ZDF
Talpa schaar ik nog wel onder de pulpzenders hoor }) Maar goed, da's een ander forumonderwerp denk ik :)

• -d-
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 18-05 20:42

-d-

Nederland 1
Nederland 2
Nederland 3
Talpa/Nickelodeon
Animal Planet
Discovery
National Geographic
ARD
ZDF
Mooi! Nog eventjes en ik kan KPN digi TV de deur uit doen :)

• Reloaded
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 07-11-2023
-d- schreef op donderdag 22 september 2005 @ 10:42:
[...]

Mooi! Nog eventjes en ik kan KPN digi TV de deur uit doen :)
Ze komen rond de jaarwissling met Digitale Televisie, als dus een medewerker van Versatel.

Laat maar komen zou ik zeggen >:)

• zandpaddo

zandpaddo

Samsung HD's!!!!

threedrules schreef op dinsdag 20 september 2005 @ 13:11:
[...]

nog maar een keer bellen, zodat ze het weer kunnen doorgeven aan het hoofdkantoor, weet niet hoe vaak ze gegevens van de kpn krijgen over de lijnen maar volgens mij maar 1 of 2 keer per week.
bij mij moest de hele order opnieuw worden ingeschoten, denk bij jou ook omdat er nieuwe gegevens zijn want er zit geen dsl signaal meer op de lijn, vraag maar eens wat ze in hun gegevens hebben staan over jou over wel of niet dsl signaal op de lijn, ze noteren echt alles. succes
Net tot mijn grote verbazing een mailtje in mijn box van versatel (heb mijn versatel account geforward staan naar mijn normale pop-box). De order is weer opnieuw in behandeling genomen. Datum staat nu op 20 oktober (maar zal nog wel naar beneden knallen).

Deze stappen zijn voltooid
1. De bestelling is ontvangen door Versatel.
2. Het registratieformulier is ontvangen door Versatel.

Heb nog niet weer gebeld, wacht ff af denk ik.

[ Voor 8% gewijzigd door zandpaddo op 22-09-2005 12:33 ]

• scorpion303
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online
zandpaddo schreef op donderdag 22 september 2005 @ 12:25:
[...]
Net tot mijn grote verbazing een mailtje in mijn box van versatel (heb mijn versatel account geforward staan naar mijn normale pop-box). ...
Ik laat ook een kopie van alle mailtjes naar mijn @versatel.nl-adres doorsturen naar mijn normale mailbox, maar ik merk dat de helft (voornamelijk versatel-maillinglistmailtjes) ook niet worden doorgestuurd... Misschien iets om op te pakken als ze de 'belangrijkere' problemen onder controle hebben?

Anoniem: 151042

scorpion303 schreef op donderdag 22 september 2005 @ 12:34:
[...]

Ik laat ook een kopie van alle mailtjes naar mijn @versatel.nl-adres doorsturen naar mijn normale mailbox, maar ik merk dat de helft (voornamelijk versatel-maillinglistmailtjes) ook niet worden doorgestuurd... Misschien iets om op te pakken als ze de 'belangrijkere' problemen onder controle hebben?
Ik laat al jaren mijn zonnet mailtjes doorsturen naar een ander mail adres. Dit werkt echter alleen niet met de versatel nieuwsbrieven, deze worden niet geforwared. Ik heb dit nooit een probleem gevonden omdat de zonnet/versatel nieuwsbrief toch alleen reclame en onzin bevat.
Een paar keer per jaar log ik in op mijn versatel mail en verwijder deze mails. Wees niet bang dat andere mail niet doorgestuurd wordt, het geld echt alleen voor de nieuwsbrieven.

• ztupid371
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 09-01-2016

Nederland 1
Nederland 2
Nederland 3
Talpa/Nickelodeon
Animal Planet
Discovery
National Geographic
ARD
ZDF
Hebben jullie dan ook niet de clubchannels van Chelsea en Man United erbij ? Zap maar 's voorbij het laatste BB-live kanaal, daar staan ze (ze staan nog niet in het zenderoverzicht)

Ik heb overigens wel Animal Planet, maar geen Discovery & NG.

Edit : Zouden ze dan mss de kanalen niet voor iedereen open zetten......?

[ Voor 7% gewijzigd door ztupid371 op 22-09-2005 13:13 ]

• GREENSKiN
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 16-05-2024
Geweldig!!!! :) Discovery channel erbij! :)

• Stoffa
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 09:02
Ik heb een paar dagen terug de Versatel aanvraag papieren naar ze ingestuurd. Kan iemand mij vertellen hoe dit nu verder gaat? Krijg ik een mail van ze of moet ik ergens inloggen oid?

• gromit77
Ik heb ook de bovenbeschreven kanalen erbij gekregen, dat ziet er goed uit
!!, en geeft het 20mbit pakket van Versatel meerwaarde.

Het pakket begint nu "smoel" te krijgen, en als het telefonie gedeelte er ook nog bij komt in oktober, kun je echt gaan spreken over triple play.

[ Voor 4% gewijzigd door gromit77 op 22-09-2005 14:27 ]

• BlowFish
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 12:28
hey tweakers, is het mogelijk om versatel-televisie op meerdere tv's te ontvangen? Op de versatel site staat dan wel enkel op 1 tv. maar ik meen dat dit ook voor canal+ gelde ? .. Dinsdag komt de monteur dus ben zeer benieuwd! ...

• WeAreLegion
  • Niet online
Je kan nog 1 extra decoder aanschaven voor een tv als ik me niet vergis die gaat dan in etherpoort nummer 2 en dan zou je op een andere tv ook gewoon tv moeten kunne kijken.

• zandpaddo

zandpaddo

Samsung HD's!!!!

zandpaddo schreef op donderdag 22 september 2005 @ 12:25:
[...]

Net tot mijn grote verbazing een mailtje in mijn box van versatel (heb mijn versatel account geforward staan naar mijn normale pop-box). De order is weer opnieuw in behandeling genomen. Datum staat nu op 20 oktober (maar zal nog wel naar beneden knallen).

Deze stappen zijn voltooid
1. De bestelling is ontvangen door Versatel.

Heb nog niet weer gebeld, wacht ff af denk ik.
zozo, na 5 weken beginnen ze de vaart erachter te zetten :P

De bestelling is ontvangen door Versatel.
3. De bestelling is verder verwerkt door Versatel.
4. Versatel is gestart met de technische voorbereiding.
5. De verwachte technische oplevering vindt plaats op 22 september 2005

stap 4 is in behandeling ondertussen. Stap 5 is nog een leeg vakje. Hopelijk gaat het net als bij jou Threedrules.

Anoniem: 151054

ztupid schreef op donderdag 22 september 2005 @ 13:10:
[...]

Hebben jullie dan ook niet de clubchannels van Chelsea en Man United erbij ? Zap maar 's voorbij het laatste BB-live kanaal, daar staan ze (ze staan nog niet in het zenderoverzicht)

Ik heb overigens wel Animal Planet, maar geen Discovery & NG.

Edit : Zouden ze dan mss de kanalen niet voor iedereen open zetten......?
Dat had ik vanmorgen, na even stroom van de decoder af en opnieuw stroom erop had ik ook discovery, Animal Planet & NG.

Chelsea en man utd tv heb ik hier ook + de 18 voetbalkanalen en 4 bb kanalen :)

Ik vraag me alleen af of het gratis blijft :|

• thalantis

thalantis

12200 Wp

zandpaddo schreef op donderdag 22 september 2005 @ 15:27:
[...]

zozo, na 5 weken beginnen ze de vaart erachter te zetten :P

De bestelling is ontvangen door Versatel.
3. De bestelling is verder verwerkt door Versatel.

stap 4 is in behandeling ondertussen. Stap 5 is nog een leeg vakje. Hopelijk gaat het net als bij jou Threedrules.
ik had precies hetzelfde eerst een datum in oktober, toen de datum van de dag zelf (19 september bij mij) en later op de dag stond er 27 september, en er stond dat ze een opdracht richting imtech hadden gestuurd, toen heb ik dat 020 nummer gebeld

Jsunnyreports

• thalantis

thalantis

12200 Wp

Anoniem: 105098 schreef op maandag 19 september 2005 @ 17:56:
[...]

dit is de betere poep! prachtig om te horen dat het zo gaat dan zit ik straks mooi niet zonder internet! natuurlijk ben ik wel benieuwd naar de snelheid enzo dus hou me op de hoogte! _/-\o_
mijn collega is dinsdag opgeleverd en het werkte meteen, hij zit 1500 meter van de centrale en haalt 1500 to 1600 Kb/sec bij eweka, kan niet wachten tot 28 september

Jsunnyreports

• zandpaddo

zandpaddo

Samsung HD's!!!!

threedrules schreef op donderdag 22 september 2005 @ 15:49:
[...]

ik had precies hetzelfde eerst een datum in oktober, toen de datum van de dag zelf (19 september bij mij) en later op de dag stond er 27 september, en er stond dat ze een opdracht richting imtech hadden gestuurd, toen heb ik dat 020 nummer gebeld
ik heb ze net gebeld en een afspraak, maar wel pas voor 6 oktober. Thanks voor de mentale support Threedrules ;)

Is het nog mogelijk om zelf modem af te halen, dat scheelt weer een week, zoals eerdere mensen is gelukt?

Anoniem: 94579

ondanks alle negatieve geluiden hier een zeer tevreden gebruiker:

Woon 680 meter van centrale (rotterdam) en haal gemiddeld :1400 KByte/sec (gemeten met speedtest)

- in 30 minuten geïnstalleerd
- sinds installatie (een maand geleden) geen moment offline geweest
- decoder werkt altijd; voetbal perfect beeld.

Als ik speedtest gebruik met Internet Explorer kom ik gemiddeld op 700 Kbyte/sec uit, maar met firefox op 1400) |:(

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 94579 op 22-09-2005 16:26 ]

• Nikooos

Nikooos

huizenlol.nl

3. De bestelling is verder verwerkt door Versatel. -
6. Onze installatiepartner neemt contact met u op voor een afspraak.

Vanochtend stond er nog dat de verwachte technische oplevering op 19 oktober zou zijn. En nu blijkt het vandaag te zijn :P
Geen bezwaar laat maar komen.. Maar ze zijn alleen al 2 weken bezig de bestelling verder te verwerken ;) Maar ik ben geduldig.

Trouwens, het telefonie gedeelte gaat toch pas per oktober werken als ik het goed heb?

• WeAreLegion
  • Niet online
Ik ben ook een zeer te vreden gebruiker dat mag ook wel keer gezegd worden. Ik had wat op start probleempjes maar die lagen aan KPN (zat een storing op me telefoon lijn) en daarna snelheids problemen maar dat was een fout van mezelf dus jah daar kunnen hun ook niks aan doen. Ik haal tussen de 1550 en 1700kb/s (met eweka en ftp server) dus dat is verder prima. Ik zit 1230 meter van de wijkcentrale af. Alleen de lijne in mijn huis zijn door vorige bewoner op een beetje amateuristische wijze aangelegd maar heb geen zin om dat helemaal te veranderen het werkt veerder naar behoren.

Decoder ook geen problemen verder. Perfect beeld en nu die 3 nieuwe kanalan er op zitten krijgt het inderdaad zoals al eerder gezegd is meer smoel. Ik vraag me af alleen hoeveel je er voor moet betallen als je er voor moet betalen. Ik ga er eerlijk gezegd niet van uit dat je gratis digitale tv er ook nog bij krijgt. Nou ben ik niet beroerd om te betalen er voor maar dan moet het wel een uit gebreid pakket zijn als er geen xtra kanalen op zitten dan die ik via mijn kabel boer al krijg dan heeft het in mijn ogen weinig nut dan houd ik liever me kabel er ook gewoon bij.

• hackjedi
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 09-04 11:11
beste medetweaker,

Ik weet niet echt of het in dit topic hoort maar ik post het toch maar ff ;)
Sinds een week of twee doet bij ons het internet vreemd. Ik vermoet dat versatel problemen heeft met de gewone en de nieuwe snelheden. wat is nl. het geval:

Ik kan maar 50% van alle websites bezoeken. Als ik wil downloaden, dan download ik of met 1,5 kb ps of ineens met 4000kb/ps. Dit is een zieke snelheid natuurlijk. Weet iemand misschien wat dit is en hoe het vooral komt dat ik soms van die snelheidspieken krijg?

tnx ;)

Anoniem: 105098

threedrules schreef op donderdag 22 september 2005 @ 15:51:
[...]

mijn collega is dinsdag opgeleverd en het werkte meteen, hij zit 1500 meter van de centrale en haalt 1500 to 1600 Kb/sec bij eweka, kan niet wachten tot 28 september
dat is netjes voor die afstand van de centrale lijkt me, ik zit dan 330meter dus eigenlijk moet ik volle snelheid halen! ik hoop maar dat het zo is want dan ben ik een blij man 8)

• WeAreLegion
  • Niet online
hackjedi schreef op donderdag 22 september 2005 @ 17:21:
beste medetweaker,

Ik weet niet echt of het in dit topic hoort maar ik post het toch maar ff ;)
Sinds een week of twee doet bij ons het internet vreemd. Ik vermoet dat versatel problemen heeft met de gewone en de nieuwe snelheden. wat is nl. het geval:

Ik kan maar 50% van alle websites bezoeken. Als ik wil downloaden, dan download ik of met 1,5 kb ps of ineens met 4000kb/ps. Dit is een zieke snelheid natuurlijk. Weet iemand misschien wat dit is en hoe het vooral komt dat ik soms van die snelheidspieken krijg?

tnx ;)
Hmmm nou ja ik had ook zo iets. Bij mij was het spyware/virus die de boel ontzettend vertraagde, downloaden begon heel snel ook zowat 4mb/s en daarna dropte hij naar 300kb/s en daar boven kwam die niet meer. Dus ik zou als eerste (mocht hij dat nog niet gedaan hebben ) een goeie spyware remover en virusscan downloaden en die keer draaien om te kijken wat die zegt.

• Robinter79
woehaha... ineens L1 erbij... één of andere limburgse hoelahoep zender... ehhhh... hoop dat die in een testfase blijft :D

Jullie ook die zender erbij?

• Da.Rock
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
Robinter79 schreef op donderdag 22 september 2005 @ 21:04:
woehaha... ineens L1 erbij... één of andere limburgse hoelahoep zender... ehhhh... hoop dat die in een testfase blijft :D

Jullie ook die zender erbij?
Ja, ik zag het inderdaad net ook, wazige zender :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nasty Nate
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 03-05 11:41
Mensen die hier vanaf het begin meelezen/posten zullen me nog wel kennen, ik wilde ff mededelen dat mijn decoderproblemen nog steeds niet zijn opgelost.

6 Augustus aangesloten, eerste 3 weken geen werkende streams.
tig telefoontjes/mailtjes/etc later heb ik gedreigd met opzeggen en een dag later werkte de decoder.

Die werkte een week zo ongeveer en sindsdien weer niet, tig telefoontjes later komen ze de decoder toch maar omruilen...

Op mijn vraag hoe het kan dat de decoder eerder van afstand werkend te krijgen was terwijl hij volgens hun kapot is, antwoordde de medewerker dat het mogelijk was om van afstand een tijdelijke decoder fix door te sturen. (?!)

Ze komen de decoder iig omruilen, hopenlijk gebeurt dit zo snel mogelijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 148293

psychonikeo schreef op donderdag 22 september 2005 @ 17:11:Trouwens, het telefonie gedeelte gaat toch pas per oktober werken als ik het goed heb?
Werkt telefonie pas vanaf oktober en zo nee, wat zijn de ervaringen hiermee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Nasty Nate schreef op vrijdag 23 september 2005 @ 12:44:
Mensen die hier vanaf het begin meelezen/posten zullen me nog wel kennen, ik wilde ff mededelen dat mijn decoderproblemen nog steeds niet zijn opgelost.

6 Augustus aangesloten, eerste 3 weken geen werkende streams.
tig telefoontjes/mailtjes/etc later heb ik gedreigd met opzeggen en een dag later werkte de decoder.

Die werkte een week zo ongeveer en sindsdien weer niet, tig telefoontjes later komen ze de decoder toch maar omruilen...

Op mijn vraag hoe het kan dat de decoder eerder van afstand werkend te krijgen was terwijl hij volgens hun kapot is, antwoordde de medewerker dat het mogelijk was om van afstand een tijdelijke decoder fix door te sturen. (?!)

Ze komen de decoder iig omruilen, hopenlijk gebeurt dit zo snel mogelijk!
Een tijdelijke fix lijkt me erg onwaarschijnlijk, maar goed, mooi dat ze hem komen omruilen in ieder geval. Succes ermee.
Anoniem: 148293 schreef op vrijdag 23 september 2005 @ 13:03:
[...]

Werkt telefonie pas vanaf oktober en zo nee, wat zijn de ervaringen hiermee?
Ja, vanaf oktober pas beschikbaar, je zult dan vanzelf ervaringen zien (en misschien wel heel veel als ook daarmee opstartproblemen zijn :) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Vers van de pers :)

Beste Versatel-klant,
Met Versatel (Compleet) Voetbal kunt u iedere week kijken naar alle live Eredivisiewedstrijden én naar het kloppende hart van de Eredivisie: Versatel Voetbal Live. Bovendien kunt u sinds kort de hele week kijken naar Chelsea TV en Manchester United TV, deze zenders vindt u in de Mediabrowser onder Europees voetbal of door te zappen.

Binnenkort zal Versatel ook een uitgebreid tv-aanbod lanceren. De afgelopen weken heeft u al kunnen kijken naar Nederland 1, 2, 3 en Talpa. Vanaf deze week gaat Versatel meerdere zenders toevoegen om de beeldkwaliteit uitgebreid te testen. Zo kunt u nu onder andere kijken naar de zenders Animal Planet, National Geographic en Discovery.

Tijdens de testperiode kunt u GRATIS kijken naar deze zenders. Na deze periode ontvangt u van Versatel een aantrekkelijk aanbod voor digitale televisie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakersOnly
  • Registratie: September 2000
  • Nu online
Ook TweakersOnly heeft inmiddels Versatel-internet. Aanvraag ingediend op 6 september, afgelopen woensdag is de verbinding opgeleverd en gisteren heeft Cable1 de boel aangesloten. :)

Monteurs kwamen om half 9. In overleg met monteurs toch besloten voor bedraad internet. Monteurs hebben alles netjes aangesloten. Vanuit de meterkast zijn alle kabels met een trekdraad door het plafond getrokken en netjes achter de plinten naar de computer en monitor gestuurd. Alles werkte direct. Snelheid op dit moment is ongeveer 1,3MB@700 meter van de centrale.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perzikvrucht
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 10:08
Ik had een vraagje:

Ik woon ong. 2746 meter van de centrale af(gemeten met die meter in startpost). Betekent dit dat ik HELEMAAL GEEN gebruik kan maken van "Compleet Voetbal"? Of kan ik er wel gebruik van maken alleen met wat snelheids verlies(niet TE groot natuurlijk)?

En bevalt het de mensen goed die "Compleet voetbal" hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zandpaddo

zandpaddo

Samsung HD's!!!!

kan iemand die ooit geluk heeft gehad dat je het modem mocht afhalen bij imtech mij even mailen?

Ik zou dit namelijk ook graag doen, maar de installatielijn wil het niet doen/ kent de optie helemaal niet. Hoe kan ik ze overhalen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nikooos

Nikooos

huizenlol.nl

zo.. volgens versatel is mijn lijn klaar en mijn order staat gepland voor 20 oktober. Dit komt waarschijnlijk omdat ik ook telefonie erbij heb en volgens mij doen ze dit pas vanaf oktober.

Kan ik niet regelen dat ik het internet enzo vast krijg en dat het telefonie gedeelte pas later komt? Dan ben ik in ieder geval zeker dat ik internet heb en dat ik niet een week zonder zit tussen mijn oude provider en versatel.
Heeft iemand dit wel eens gevraagd of weet iemand of dit mogelijk is?

Ik bedoel als alles klaar is dan hoeft de monteur alleen die spullen aan te sluiten en het werkt toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thalantis

thalantis

12200 Wp

zandpaddo schreef op vrijdag 23 september 2005 @ 15:42:
kan iemand die ooit geluk heeft gehad dat je het modem mocht afhalen bij imtech mij even mailen?

Ik zou dit namelijk ook graag doen, maar de installatielijn wil het niet doen/ kent de optie helemaal niet. Hoe kan ik ze overhalen??
moet je thaduck even vragen ;)

Jsunnyreports

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gromit77
psychonikeo schreef op vrijdag 23 september 2005 @ 16:01:
zo.. volgens versatel is mijn lijn klaar en mijn order staat gepland voor 20 oktober. Dit komt waarschijnlijk omdat ik ook telefonie erbij heb en volgens mij doen ze dit pas vanaf oktober.

Kan ik niet regelen dat ik het internet enzo vast krijg en dat het telefonie gedeelte pas later komt? Dan ben ik in ieder geval zeker dat ik internet heb en dat ik niet een week zonder zit tussen mijn oude provider en versatel.
Heeft iemand dit wel eens gevraagd of weet iemand of dit mogelijk is?

Ik bedoel als alles klaar is dan hoeft de monteur alleen die spullen aan te sluiten en het werkt toch?
Gewoon afwachten, je schopt de planning door elkaar.
Stel je voor dat iedereen gaat bellen met speciale wensen, je zit in het systeem en dan kom je vanzelf aan de beurt.

En ja.. ik snap best dat je ontzettend ongeduldig bent, gewoon rustig blijven is de beste remedie. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perzikvrucht
matsume schreef op vrijdag 23 september 2005 @ 15:13:
Ik had een vraagje:

Ik woon ong. 2746 meter van de centrale af(gemeten met die meter in startpost). Betekent dit dat ik HELEMAAL GEEN gebruik kan maken van "Compleet Voetbal"? Of kan ik er wel gebruik van maken alleen met wat snelheids verlies(niet TE groot natuurlijk)?

En bevalt het de mensen goed die "Compleet voetbal" hebben?
Sorry ik heb een beetje haast :X
Kan iemand me helpen :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danslo
Mja ligt ook aan de kwaliteit van de lijnen in de grond e.d. Ik was bij demon zo'n 2KM van de centrale af en toen haalde ik nog 900KB down 90KB up, bij bijna 3KM moet dit wel wat minder zijn maar genoeg voor live stream? Ik denk (en hoop voor je) van wel, ik heb verder niet zoveel ervaring, maar imo zou dit moeten kunnen (met goede lijnen, e.d.)

• zandpaddo

zandpaddo

Samsung HD's!!!!

matsume schreef op vrijdag 23 september 2005 @ 23:16:
[...]

Run anders deze test eens als je al adsl hebt. http://www.dslportaal.nl/snelheid/ . Let echter niet op de snelheden die hieruit komen maar op de "Attenuation downsteam = x dB" bij de 1e test (stap 7 bij een 510(i)). Dan kun je ongeveer zien op welke afstand je zit (elke 10 db is te vergelijken met een kilometer). Echter bij een slechte aansluiting binnenshuis kan deze waarde ook flink oplopen.

• Speedy-Andre

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

matsume schreef op vrijdag 23 september 2005 @ 23:16:
[...]

Ik zit volgens de meting (41dB demping) ruim 4km van de centrale af en ik haal nog 11Mb/s, ruim voldoende voor 2 videostreams (ieder 4Mb/s) en internet :)

• Perzikvrucht
zandpaddo schreef op zaterdag 24 september 2005 @ 00:11:
[...]

Run anders deze test eens als je al adsl hebt. http://www.dslportaal.nl/snelheid/ . Let echter niet op de snelheden die hieruit komen maar op de "Attenuation downsteam = x dB" bij de 1e test (stap 7 bij een 510(i)). Dan kun je ongeveer zien op welke afstand je zit (elke 10 db is te vergelijken met een kilometer). Echter bij een slechte aansluiting binnenshuis kan deze waarde ook flink oplopen.
ik heb atm @home breedband, kan je die test ook met cable uitvoeren?. Maar ik wil dus ook graag die voetbal zenders >:) .
En dat snelle internet is natuurlijk ook mooi meegenomen.
Maar ik had nog 3 vraagjes:

Er staat bij Compleet voetbal, met €5 extra betalen dat je onbeperkt kan bellen naar nationale vastenummer. Mijn vader denkt dat hier een addertje onder het gras zit, is dit zo?

En is het voetbal kwaliteit een beetje goed?

Als ik bij de afstandmeter van versatel kijk, zie ik dat ik de pakket niet kan nemen(te ver), maar een post hierboven zegt dat hij 4km ver is(ik dus 2,7km). Kan ik wel gewoon bellen en het aanvragen, of verwijzen ze je eerst naar de test..

[ Voor 12% gewijzigd door Perzikvrucht op 24-09-2005 10:47 ]

• Tennisbal
  • Laatst online: 21-04-2018
ik heb een probleem met de kabellengte naar de decoder. Wij delen het intenret met 2 studentenhuizen (met klein deurtje tussen beide huizen). de Router van versatel staat ongeveer hemelsbreed 20 meter vand de decoder vandaan. Als ik de kabel netjes weg wil werken ben ik ongeveer 40 meter kwijt.

mijn vraag is dus of het mogelijk is om 20 meter - switch - 20 meter naar decoder te leggen. of krijg ik dan teveel ruis oid?

Verder vroeg ik me af of port 1 & 2 op de router echt alleen voor de decoder geschikt zijn? (en 3 & 4 dus voor internet)? het leek me wel makkelijk om een klein kabeltje van port 2 naar de bestaande switch te leggen en dan een kabel uit een andere switch (dichtbij onze decoder) naar de decoder te leggen?

is dit mogelijk?

• Speedy-Andre

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

matsume schreef op zaterdag 24 september 2005 @ 10:46:
[...]

ik heb atm @home breedband, kan je die test ook met cable uitvoeren?. Maar ik wil dus ook graag die voetbal zenders >:) .

Er staat bij Compleet voetbal, met €5 extra betalen dat je onbeperkt kan bellen naar nationale vastenummer. Mijn vader denkt dat hier een addertje onder het gras zit, is dit zo?

En is het voetbal kwaliteit een beetje goed?

Als ik bij de afstandmeter van versatel kijk, zie ik dat ik de pakket niet kan nemen(te ver), maar een post hierboven zegt dat hij 4km ver is(ik dus 2,7km). Kan ik wel gewoon bellen en het aanvragen, of verwijzen ze je eerst naar de test..
Misschien is de dichtst bijzijnde telefooncentrale nog niet gereed en is eerst volgende centrale te ver weg ;)
Onbeperkt bellen is relatief, want er is een fair use policy en kijk ook naar de kosten voor de andere bestemmingen, zoals mobiel en buitenland.
Voetbal/tv is mooier dan de kabel, bij problemen met het signaal krijg je soms even kort een blokkerig beeld.

• Speedy-Andre

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

tennisbal schreef op zaterdag 24 september 2005 @ 13:00:
ik heb een probleem met de kabellengte naar de decoder. Wij delen het intenret met 2 studentenhuizen (met klein deurtje tussen beide huizen). de Router van versatel staat ongeveer hemelsbreed 20 meter vand de decoder vandaan. Als ik de kabel netjes weg wil werken ben ik ongeveer 40 meter kwijt.

mijn vraag is dus of het mogelijk is om 20 meter - switch - 20 meter naar decoder te leggen. of krijg ik dan teveel ruis oid?

Verder vroeg ik me af of port 1 & 2 op de router echt alleen voor de decoder geschikt zijn? (en 3 & 4 dus voor internet)? het leek me wel makkelijk om een klein kabeltje van port 2 naar de bestaande switch te leggen en dan een kabel uit een andere switch (dichtbij onze decoder) naar de decoder te leggen?

is dit mogelijk?
Langere lengtes utpkabel is op zich geen probleem, alleen levert Versatel max 20m per kabel, tenzij je bijbetaalt.
Je hebt maar 2 poorten voor internet, de andere 2 zijn voor de decoder en internet werkt er echt niet op.
Ik zou in dit geval 2 switches gebruiken, lange utpkabels is geen probleem.
Je hebt natuurlijk ook nog draadloos internet in het modem beschikbaar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zandpaddo

zandpaddo

Samsung HD's!!!!

matsume schreef op zaterdag 24 september 2005 @ 10:46:
[...]

...

Nee die test geldt niet voor kabel internet. Alleen voor adsl. Je zou even bij de buren kunnen informeren als die wel adsl hebben of gewoon de gok nemen.

Als de versatel site het niet wil geven wil nog niet zeggen dat je het kan krijgen. Via de telefoon zijn ze meestal makkelijker voor zover ik gehoord heb.

Maar verwacht geen superhoge snelheden op die afstand. Met 10 mbit (zoals hierboven bij iemand met 41 db) mag je dan al heeeeel blij zijn. Ik durf echt geen snelheid te noemen.
Pagina: 1 ... 4 ... 14 Laatste

Dit topic is gesloten.