T-Mobile PIT: voor ¤ 9,50 per maand onbeperkt internetten
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 129 130 131 132 last
Reageer Nieuw TopicReg. datum: 05 september 2005
Als je je MDA gebruikt als modem moet het lukken ja.quote:freakstar schreef op donderdag 15 september 2005 @ 13:44:
Ik vind dit op zich best interessant. Maar ik vroeg me net af, kan ik nou ook met mijn laptop internetten, gebruikmakend van bluetooth via m'n MDA?
Addicted to Live Graphics
Reg. datum: 24 januari 2005
Kunnen huidige gebruikers hier van het T-mobile pakket dit ontkennen of beamen?
Reg. datum: 05 september 2005
Ik ga ff bellen met de KS...quote:Moky schreef op donderdag 15 september 2005 @ 18:41:
Op het forum van pocketinfo wordt beweerd dat de verstrekte info van T-mobile niet juist is zoals het op de site staat. Het pakket zou alleen gelden voor het GPRS internet en het gebruik van de Hotspots zou er geen onderdeel van maken. Ze hebben hier met de KS over gesproken.
Kunnen huidige gebruikers hier van het T-mobile pakket dit ontkennen of beamen?
[T-Mobile Sony-Ericsson K850i] [T- Mobile MDA Pro] [Orange SPV M500]
Volgens de KS kan het wel op andere toestellen, maar doen ze het voorlopig alleen op de door hen toegestane toestellen zoals de Sda/ Mda. Ik kreeg met de mpx 220 iig een NEE van T-mobile.quote:robert-630 schreef op donderdag 15 september 2005 @ 19:25:
Waarom zegt iedereen hier dat het alleen op de SDA/MDA kan? Het kan op alle vergelijkbare Windows Mobile devices geactiveerd worden! Of is er iets de laatste dagen veranderd?
quote:
Ze weten nog niet echt veel bij de KS.
Eerst vertelde ze me dat het niet kon op HotSpots. Toen ik voorlas wat er op de site staat (inclusief HotSpot WLAN) ging ze het nog maar een keer navragen.
Het uiteindelijke antwoord is geworden: Stuur via je MDA/SDA een smsje. Dan krijg je een wachtwoord voor het gebruik van de HotSpot. Gebruik dan een laptop met wifi om gratis te internetten. Met een MDA/SDA met wifi werkt het NIET!
quote:blrrrt schreef op donderdag 15 september 2005 @ 19:48:
[...]
Ze weten nog niet echt veel bij de KS.
Eerst vertelde ze me dat het niet kon op HotSpots. Toen ik voorlas wat er op de site staat (inclusief HotSpot WLAN) ging ze het nog maar een keer navragen.
Het uiteindelijke antwoord is geworden: Stuur via je MDA/SDA een smsje. Dan krijg je een wachtwoord voor het gebruik van de HotSpot. Gebruik dan een laptop met wifi om gratis te internetten. Met een MDA/SDA met wifi werkt het NIET!
Ze willen Skype gebruik in de toekomst natuurlijk gaan voorkomen als wlan netwerken worden uitgebreid en de Mda/sda skype voice kunnen ondersteunen.
Maar middels zon smsje krijg ik gratis toegang tot de hotspots met mijn laptop? Of staat er dan ineens wat extras op mijn rekening?
Reg. datum: 31 maart 2005
Lekker vaag weer zeg. Waarom in godsnaam niet met een MDA/SDA? Wat zou de technische belemmering hiervan zijn? Mij allemaal nog te wazig. Het lijkt me top, maar ik wacht er nog even mee tot nou een keer precies duidelijk is wat er wel en niet mee kan.quote:blrrrt schreef op donderdag 15 september 2005 @ 19:48:
[...]
Stuur via je MDA/SDA een smsje. Dan krijg je een wachtwoord voor het gebruik van de HotSpot. Gebruik dan een laptop met wifi om gratis te internetten. Met een MDA/SDA met wifi werkt het NIET!
Bij de 'deal' hoorde ook een survey die ik heb ingevuld en ik werd gebeld over mijn ervaringen en wensen (suggestie: waarom geen wifi bij alle tankstations?) .
Toen kwamen ze met een 'aanbieding' om voor slechts ¤20 per maand
Nu ben ik niet echt vaak in de buurt van zo'n locatie en dan vind ik het een dure bezigheid, al kan het nog veel duurder (Kpn bij hotels).
Ik moet wel zeggen dat de deal destijds op het zakelijke deel van T-mobile stond en niet bij particulier, wat uiteraard een prijsverschil betekent.
Breedband internet via bluetooth/ Internet via PAN K800/K810/K550 + info screen protectors
Je hebt dan toegang met je Pocket Internet Totaal abonnement en al je dataverbruik is dan dus gratis (valt onder de 9,50 per maand).quote:Moky schreef op donderdag 15 september 2005 @ 20:43:
[...]
Maar middels zon smsje krijg ik gratis toegang tot de hotspots met mijn laptop? Of staat er dan ineens wat extras op mijn rekening?
Los daarvan: de prijs voor het zgn starttarief van T-Mobile Internet voor zowel GPRS als T-Mobile Hotspot is exact hetzelfde: 0,23 per 100kb of 0,24 per minuut (hoewel het mij niet duidelijk wanneer je kunt aangeven wat je wilt, maar dit terzijde). En gaan ze dat voor Internet Totaal uit elkaar trekken?
Ikke niet begrijpuh...
[druk op een toets om verder te gaan]
.
Er staan weer lijsten op van geschikte toestellen en abonnementen. Hier het pdf'je van de toestellen:
http://www.t-mobile.nl/t-zones/media/pdf/toestellen.pdf
De vorige was blijkbaar iets tè uitgebreid. (MDA Compact II verdwenen bijvoorbeeld)
quote:Sydney schreef op vrijdag 16 september 2005 @ 00:28:
Het gaat er niet om hoe je je aanmeldt (zoals idd op p.7 staat - waarvoor dank), maar over het feit dat nu blijkt dat je met de mda/sda niet op Hotspots komt met Internet Totaal, maar dat ´t wel met een laptop blijkt te kunnen. Alsof die niet veel meer data gaan opslurpen!Raarrrrrr...
.
Dan vraag ik me af hoe ze verschil kunnen ontdekken tussen een laptop met WiFi en een MDA met SDIO WiFi kaart. Of dat er technisch een beperking is op de MDA/SDA waardoor de manier van verbinding maken niet werkt, maar dat lijkt me stug eigenlijk.
EDIT:
Dit staat in de uitleg van T-Mobile zelf over hotspot gebruik, dus het lijkt me dat het gewoon zou horen te werken:
quote:Wat hebt u nodig
* Een laptop of PDA (pocket pc) met Wi-Fi-aansluiting of;
* Een laptop met ingebouwde Intel Centrino-technologie (deze is standaard al voorzien van Wi-Fi).
* Een internetbrowser naar keuze, bijvoorbeeld Internet Explorer.
* Een standaardbesturingssysteem, bijvoorbeeld Windows.
* Een geldige combinatie van username en password. Deze ontvangt u bij aanschaf van een HotSpot Pass of abonnement.
Lamer_Deluxe wijzigde dit bericht 16-09-2005 12:51 (30%)
[druk op een toets om verder te gaan]
Reg. datum: 31 juli 2002
Nog een keer bellen ik heb gisteren een ORANGE spv c500 geactiveerd en was geen enkel probleem behalve wat bemoeizuchtig gedrag over hoe ik de simlock er af heb gekregen.quote:Moky schreef op donderdag 15 september 2005 @ 19:33:
[...]
Volgens de KS kan het wel op andere toestellen, maar doen ze het voorlopig alleen op de door hen toegestane toestellen zoals de Sda/ Mda. Ik kreeg met de mpx 220 iig een NEE van T-mobile.
Sony Vaio NR11Z/S / Apple Iphone / Canon EOS 450d
Ja, zowel op de oude als op de nieuwe lijst met toegestane toestellen staan meerdere Windows Mobile toestellen. Het zijn niet alleen de SDA/MDA's die ondersteund worden. Het vreemde is wel dat Motorola's niet ondersteund worden, waarschijnlijk omdat het niet zo grote speler is in de WM-markt. De besturings-systemen van de motorola-devices komen namelijk wel overeen met andere (wel toegestane) WM-devices, dus dat kan het probleem niet zijn, het is gewoon onwil.quote:schiffeb schreef op vrijdag 16 september 2005 @ 13:49:
[...]
Nog een keer bellen ik heb gisteren een ORANGE spv c500 geactiveerd en was geen enkel probleem behalve wat bemoeizuchtig gedrag over hoe ik de simlock er af heb gekregen.
[T-Mobile Sony-Ericsson K850i] [T- Mobile MDA Pro] [Orange SPV M500]
Ja compact II is weg ..of terwijl de Qtek 9100 ...HEt is een toestel wat nog moet uitkomen en waar nog geen woord over gerept is. In amerika wordt hij overigens wel door T-mobile uitgegeven begin oktober..quote:blrrrt schreef op vrijdag 16 september 2005 @ 10:46:
Site van T-Mobile is wéér aangepast.
Er staan weer lijsten op van geschikte toestellen en abonnementen. Hier het pdf'je van de toestellen:
http://www.t-mobile.nl/t-zones/media/pdf/toestellen.pdf
De vorige was blijkbaar iets tè uitgebreid. (MDA Compact II verdwenen bijvoorbeeld)
Welkom bij het SmartphoneBulletin voor de maand september.
In het SmartphoneBulletin houden we u éénmaal per maand op de hoogte van de laatste ontwikkelingen op smartphone gebied. Daarnaast kunt u uiteraard rekenen op scherpe aanbiedingen op het gebied van smartphones, bijbehorende accessoires en GSM abonnementen.
In dit SmartphoneBulletin treft u dit keer de volgende onderwerpen:
- In the spotlight: T-Mobile Pocket Internet Totaal
- Releasedata nieuwe smartphones
In the spotlight: T-Mobile Pocket Internet Totaal
Goed nieuws voor de Smartphonegebruiker ! Even emailen, googelen, MSN'en, chatten, online gamen of het laatste nieuws bekijken, het kan tegenwoordig allemaal mobiel en T-Mobile maakt het gebruik van deze datadiensten op uw smartphone nu wel heel erg aantrekkelijk! T-Mobile heeft namelijk onlangs het Pocket Internet Totaal abonnement gelanceerd. Het Pocket Internet Totaal abonnement is een internetabonnement waarmee u voor een vast bedrag van slechts ¤ 9,50 per maand onbeperkt kunt internetten op uw PDA of smartphone.
Smartphonestunts.nl heeft deze maand enkele spectaculaire aanbiedingen samengesteld met het Pocket Internet Totaal abonnement en de nieuwste smartphones zoals de T-Mobile SDAII en T-Mobile MDA Pro.
Klik op een van de aanbiedingen hieronder voor meer informatie over de nieuwste smartphones en de Pocket Internet Totaal aanbiedingen.

De komende periode staan er weer enkele introducties van interessante nieuwe smartphones gepland voor de Nederlandse markt.
Hieronder treft u enkele smartphones met daarachter de verwachte releasedata. Let op: de genoemde data zijn onder voorbehoud en hier kunnen dan ook geen rechten aan ontleend worden.
Voor de beschikbaarheid van een bepaalde smartphone adviseren we u om onze website goed in de gaten houden, want Smartphonestunts.nl zal deze toestellen natuurlijk zo snel mogelijk in haar assortiment opnemen.
Qtek 8300: Oktober 2005
Qtek 8310: Oktober 2005
T-Mobile MDA Prodigy: Oktober 2005
E-Ten M600: Oktober 2005
Klinkt erg goed moet ik zeggen al die releases en dergelijke!
Zepto Znote 6224W: 14,1" @ 1440 x 900 | nVidia GO 8600M GT 512MB | Intel Core 2 Duo T7500 2,20GHz 800MHz 4MB 3072MB PC6400 - 800MHz | 200GB 7200 rpm HD | DVD+-RW | Integrated BT & Wi-Fi | Windows Vista Home Premium x86 :-)
dat het gaat om de beoogde MDA COmpact II..ofteeeerwijl de Qtek 9100
Maar dit is eigenlijk wat offtopic..het draadje voor dit toestel staat hier: HTC Wizard (Qtek 9100/i-mate K-JAM)
xon wijzigde dit bericht 17-09-2005 18:08 (69%)
Eggy wijzigde dit bericht 17-09-2005 12:14 (39%)
SE-NSE | Sony Ericsson - News, Services, Entertainment
Ayofe Theme for Symbian S60
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 129 130 131 132 last