Hoofdcategorieën
Topicacties

T-Mobile PIT: voor ¤ 9,50 per maand onbeperkt internetten

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 129 130 131 132 last

Reageer Nieuw Topic
Je meent het!

quote:
lucid schreef op woensdag 14 september 2005 @ 13:47:
Ik heb ze ook gebeld, daar bij T-Mobile.

Op mijn vraag of ik de AP en password instellingen mocht bekijken, opdat ik kon testen
of het ook zou werken met mijn SE V800, kreeg ik nul op het rekest.

Er zijn 100.000 tweakers die die gateways willen gebruiken, maar we mogen niet.

Alleen als je een SDA of andere brakke rommel koopt. Zeg eerlijk, je hebt op zijn minst 640x480 nodig voordat he aansluiting een beetje rendabel word.
Ik stop er mee, ik wordt er gewoon niet goed van, eindelijk wat ik zocht, mag ik niet meedoen.

PLEASE IEMAND.... POST HIER JE AP instellingen en w8woorden !

Die zijn toch algemeen bekend en opvraagbaar via internet?
Ik heb geen instelling in mijn telefoon hoeven te veranderen.
Dus je kunt ze krijgen van me, maar je zal er niks aan hebben. Er moet bij T-mobile een "vinkje" bij je abbo komen dat je pocket internet totaal hebt. Of je die dienst af kan nemen controleren aan de hand van je IMEI nummer wat je opgeeft als je je aanmeldt.

Dus totdat ze bij T-Mobile je telefoon accepteren gaat dit niet lukken voor je. Jammer de pammer maar het is nou eenmaal zo. Kunnen we daar ook meteen weer over ophouden.
Misschien dat de toestellijst nog wordt uitgebreid, maar tot dusver kunnen alleen mensen die een mda/sda hebben meedoen aan deze "test" (zo zie ik het nog steeds). Misschien (let op misschien) als T-Mobile de vraag gemakkelijk aankan dat je toestel er ook op komt. Maar ga tot die tijd niet zitten huilen en de klantenservice lastig vallen met de vraag waar je het antwoord al op weet.

Plukkie791 wijzigde dit bericht 14-09-2005 14:01 (22%)

//
Reg. datum: 01 juni 2001

Is het niet mogelijk een SE P900 IMEI in een MDA IMEI te veranderen? :P

//

En als je nou eens doet alsof je een SDA hebt gekocht en je IMEI opgeeft van je daadwerkelijke telefoon? Zouden ze deze controleren?

Reg. datum: 08 maart 2000

quote:
man-o-script schreef op woensdag 14 september 2005 @ 14:05:
Is het niet mogelijk een SE P900 IMEI in een MDA IMEI te veranderen? :P
Het schijnt dat ze niet controleren op IMEI bij gebruik van GPRS, het IMEInr heb je alleen nodig bij de aanvraag.
If it ain't broken...tweak it!
Reg. datum: 28 september 2000

Ok , bedankt voor bovenstaande uitleg.

Wat ik dus nu eigenlijk moet doen is :

- T-Mobile SIM only 150 minuten kopen
- T-Mobile bellen dat ik Pocket Internet wil
- Op de vraag welk toestel ik heb, antwoorden dat ik een MDA of iets anders heb wat bij hun in de lijst staat, ik moet dus liegen, want ik heb geen MDA, alleen een Ipaq 3970 en een laptop.

- Mijn IMEI nummer opgeven (wat dus een Sony Ericsson IMEI is)
- De instellingen die dus blijkbaar standaard zijn, invoeren in mijn Sony Ericsson (AP-name, passwords, etc.)

- Mijn Ipaq vertellen dat de dialup bluetooth verbinding via een bepaald inbelnummer moet (wat is het inbelnummer voor T-Mobile??? Bij Vodafone is dat *99# met als init string : z,

-HAMVRAGEN :

--- 1 : Wat is de standaard AP name die gebruikers van PocketInternetTotaal gebruiken
---2. Wat is het wachtwoord (Bij vodafone is het vodafone/vodafone
--3. Wat is het inbelnummer (bij vodafone *99#)
-4. Doen ze bij T-Mobile een echte check op IMEI nummer bij de fabrikant (kan ik liegen???)
5. IS ER IEMAND DIE HET AL WERKEN HEEFT OP EEN ANDER TOESTEL/LAPTOP ?

Als ik geld teveel had, ging ik het nu kopen en proberen.... Helaas... Ik moet wachten op info van de mede-tweakers.

So close, but not quite there...frack !

Je meent het!

quote:
Jerome! schreef op woensdag 14 september 2005 @ 14:06:
En als je nou eens doet alsof je een SDA hebt gekocht en je IMEI opgeeft van je daadwerkelijke telefoon? Zouden ze deze controleren?
Ik denk echt wel dat ze bij T-Mobile een db hebben lopen met uitgegeven telefoons icm IMEI nummers. Waarschijnlijk dus ook dat als je ze belt met je verzoek de medewerker het nummer allang voor zijn neus heeft.

Reactie op : Ga niet zitten huilen en stop met bellen naar de helpdesk met vragen waarvan ik het antwoord toch al weet :

Fear not thy enemies... for they might only kill you

Fear not thy friends, for they might only betray you...

instead, fear the apathetic ones, the silent ones, the actionless people, for they let all the horrors of war, indoctrination and commercialization happen.

Dat ben jij dus, ik moet mijn bek houden en stoppen met bellen om mijn ongerief aan te geven, en stilletjes in een hoekje wachten op betere tijden.

Zelden raakt commentaar mij. Dit commentaar wel.Ignorance is bliss.

Je meent het!

quote:
lucid schreef op woensdag 14 september 2005 @ 14:12:
Dat ben jij dus, ik moet mijn bek houden en stoppen met bellen om mijn ongerief aan te geven, en stilletjes in een hoekje wachten op betere tijden.

Zelden raakt commentaar mij. Dit commentaar wel.

Wie de schoen past trekke hem aan.

Wat heeft het voor nut als tig mensen al aan hebben gegeven dat het niet kan om toch te bellen.

1) Je frustreert jezelf er alleen maar mee dat het niet kan
2) Je valt de KS er mee lastig omdat ze er weer eentje hebben die toch denkt dat het kan
3) Je schreeuwt hier mond en brand dat het niet kan, terwijl tig mensen al hadden gezegd dat het niet kon.

Typisch gevalletje zie je wel. En dat het je raakt, mooi misschien dat je het bericht dan nog eens goed leest en inziet dat het op dit moment niet kan. Despite all your efforts. Dus ben maar braaf en ga stilletjes in een hoek zitten wachten ;)

quote:
Jerome! schreef op woensdag 14 september 2005 @ 14:06:
Zoals al eerder gezegd, ja dat zullen ze echt wel controleren. T-Mobile zal, mag ik hopen, als "leverancier" toch echt wel een lijstje met IMEI nummers hebben van door hen uitgegeven MDA/SDA's. Als je niet voor komt op die lijst... zie hierboven...

Plukkie791 wijzigde dit bericht 14-09-2005 14:29 (21%)

quote:
Plukkie schreef op woensdag 14 september 2005 @ 14:27:
[...]

Wie de schoen past trekke hem aan.

Wat heeft het voor nut als tig mensen al aan hebben gegeven dat het niet kan om toch te bellen.
Niet passieve mensen weten dat dat nut heeft. De druk op een helpdesk vergroten heeft zijn nut tig keer bewezen

1) Je frustreert jezelf er alleen maar mee dat het niet kan (dat denk jij maar. Ik ben niet zo snel gefrustreerd.) Ik zou gefrustreerd raken van passieve mensen die doemdenken.

2) Je valt de KS er mee lastig omdat ze er weer eentje hebben die toch denkt dat het kan
Ehhh... Jij werkt zeker op die helpdesk ?? "hier hebben we er weer eentje" is denigrerend, schofferend en zeker niet chique. Een fatsoenlijk mens zou zeggen : Jeetje... alweer iemand die iets wil wat wij niet aanbieden... jammer..3)

Je schreeuwt hier mond en brand dat het niet kan, terwijl tig mensen al hadden gezegd dat het niet kon. Je leest niet goed, de "hack" is nog niet officieel, maar zeker dichtbij. En als je alles leest zie je ook berichten dat het wel gelukt is allleen nog niet in de configuratie die ik net noemde. Het concept is echter (bijna) hetzelde. Denk eerst na voordat je bll@@t (helpdesk mentaliteit?)
Typisch gevalletje zie je wel. En dat het je raakt, mooi misschien dat je het bericht dan nog eens goed leest en inziet dat het op dit moment niet kan. Despite all your efforts. Dus ben maar braaf en ga stilletjes in een hoek zitten wachten ;)
Condemnation without proper inverstigation is the highest form of ignorance.

Laat maar... het werkt al..

Degene die de info willen, PM me.

Heerlijk.

Je meent het!

quote:
lucid schreef op woensdag 14 september 2005 @ 14:34:
[...]

Ok, met aangeven dat er vraag naar is bij een KS kun je inderdaad druk verhogen. Maar bedenk wel dat het een nieuw product is en T-Mobile het waarschijnlijk eerst aan bepaalde klanten aan wil bieden om te kijken hoe het werkt. Nogmaals misschien dat ze daarna het aanbod van telefoons uitbreiden, maar daar is maar een manier om daarachter te komen. En dat is... wachten ja!

En nee ik werk niet op die helpdesk, maar ik kan me goed voorstellen hoe het zou zijn om daar nu te werken. En denigrerend? Denk je nou echt dat ze dat niet denken als je de telefoon ophangt? als jij per dag tig mensen moet vertellen dat het inderdaad echt alleen maar kan met de toestellen zoals ze staan opgegeven op de site en overal wordt verteld dan ga je echt wel zo denken. Dat je wat anders verwacht... tja...

Ik zat ook goed te balen toen bleek dat je bij Orange met die proxy truc redelijk onbeperkt kon internetten voor 6 euro uit je bundel. Maar daardoor ben ik echt niet de KS van T-Mobile gaan bellen met de klacht dat ze het bij Orange wel aanbieden. T-Mobile moest vanzelf wel met een alternatief komen omdat ze anders marktaandeel gaan verliezen. Dat ze nu met dit komen zag ik wel aan komen, had het ook wel gehoopt.

Als je een beetje inzicht hebt kun je ook wel inzien dat het aanbod echt wel wordt uitgebreid. Want ja er is vraag naar. Alleen nogmaals ik schat dat ze het aanbod beperkt houden omdat ze eerste de klanten die eigen toestellen hebben aangeschaft (incl winstmarge T-Mobile) willen belonen en willen kijken of de service stabiel is en ze de vraag aankunnen.

Lijkt me logisch, hopelijk anderen ook.

En leuk joh al die verwensingen en wijsheden van anderen. Als je ze ff in bold laat weet ik precies welke lap tekst in kan skippen.

quote:
lucid schreef op woensdag 14 september 2005 @ 14:45:

Heerlijk.
Wel apart, eerst schreeuw je moord en brand dat je gegevens anderen wilt zodat je van die dienst gebruik kan maken, heb je het eindelijk. Moeten mensen je gaan pm'en. Als je het dan weet post het hier dan gewoon zodat anderen er gebruik van kunnen maken. Want ja. Ik ben dan ook wel nieuwsgierig hoe je het werkend hebt. Want internetten via T-Mobile is geen probleem. Alleen betaal je dan ¤2,38 per Mb.

Plukkie791 wijzigde dit bericht 14-09-2005 14:57 (14%)

Reg. datum: 05 september 2005

quote:
lucid schreef op woensdag 14 september 2005 @ 14:45:

Heerlijk.
Wat werkt er en waarmee?

Een Sony Ericsson V800 met een ipaq 3970 , dat werkt :)

De instellingen zijn gewoon die net in dat pdf-je werden gezet, een paar postings terug, waarvoor dank !

De "truuk" gaat om het IMEI nummer waar je abbo aan gekoppeld wordt. Die database hebben ze niet, of ze gebruiken hem niet.

En dat is maar goed ook. Zo verkopen ze meer dan dat ze eigenlijk kunnen volgens hun eigen concept, en de helpdesk wordt niet overstelpt met silly users die niks weten.

De tweaker weet toch wel hoe het moet. en laat zich niet door bl@ters uit het veld slaan !

BETER GOED GEJAT DAN ZELF SLECHT BEDACHT. in bold :)

Reg. datum: 02 april 2003

En je hebt Pocket Internet Totaal wel aangevraagd? Anders betaal je gewoon ¤ 2,83 per MB met die instellingen.

quote:
lucid schreef op woensdag 14 september 2005 @ 15:02:
Een Sony Ericsson V800 met een ipaq 3970 , dat werkt :)

De instellingen zijn gewoon die net in dat pdf-je werden gezet, een paar postings terug, waarvoor dank !

De "truuk" gaat om het IMEI nummer waar je abbo aan gekoppeld wordt. Die database hebben ze niet, of ze gebruiken hem niet.

En dat is maar goed ook. Zo verkopen ze meer dan dat ze eigenlijk kunnen volgens hun eigen concept, en de helpdesk wordt niet overstelpt met silly users die niks weten.

De tweaker weet toch wel hoe het moet. en laat zich niet door bl@ters uit het veld slaan !

BETER GOED GEJAT DAN ZELF SLECHT BEDACHT. in bold :)
Dus je hebt de KS gebeld en Pocket Internet aangevraagd met de IMEI van je SE?

Freelance Fall-guy
Reg. datum: 24 november 2002

LOL En dan wordt je later teruggebeld dat het niet kan met jouw IMEI nummer. (het IMEI nummer bevat een code van het merk van het toestel).

Iemand op telecomvergelijker.nl was aangesloten met een Nokia 6600, maar werd later teruggebeld dat het toch niet kon.

Maar ik word inderdaad ook een beetje moe van dat gehuil van waarom kan het niet met mijn toestel. Dat is toch al lang duidelijk nu? Het is een manier om de capaciteit geleidelijk uit te breiden. Als iedereen die het abonnement wil hebben in een paar weken aangesloten wordt is er een goeie kans dat het netwerk overbelast wordt.

Lamer_Deluxe wijzigde dit bericht 14-09-2005 17:05 (6%)

[druk op een toets om verder te gaan]

ga niet door start
Reg. datum: 16 januari 2001

ik heb het een uur geleden aangevraagd, maar nog steeds geen smsje ontvangen.. hoelang duurde dat bij jullie ongeveer??

Apple MacBook | 2,0-GHz Intel Core Duo | 2048 MB 667-MHz DDR2 SDRAM (PC2-5300) | Apple iPhone 8Gb

Gsus is my homeboy
Reg. datum: 24 oktober 2004

quote:
lucid schreef op woensdag 14 september 2005 @ 14:34:
[...]

Als je stoer wilt doen typ dan wel de goede woorden

inveRstigation betekend volgens mij zoiets als:
Een poging van 'n Lucid om lomp te doen in 'n forum van GoT zal worden bestraft met 'n ban?

Wat zei ik: een poging? Je doet gewoon lomp BANNN

CLB wijzigde dit bericht 14-09-2005 19:10 (21%)

Zepto Znote 6224W: 14,1" @ 1440 x 900 | nVidia GO 8600M GT 512MB | Intel Core 2 Duo T7500 2,20GHz 800MHz 4MB 3072MB PC6400 - 800MHz | 200GB 7200 rpm HD | DVD+-RW | Integrated BT & Wi-Fi | Windows Vista Home Premium x86 :-)

Yuck Fou!
Reg. datum: 20 september 2001

okay, gaat lekker hier als ik dat zo eens door lees.
Zullen we weer ff de thread normaal houden svp?

quote:
ik heb het een uur geleden aangevraagd, maar nog steeds geen smsje ontvangen.. hoelang duurde dat bij jullie ongeveer??

Als je het topic door hebt gelezen zul je hebben opgemerkt dat het bij de een binnen 5 minuten was geregeld, en bij de andere (waaronder ondergetekende) een aantal uren.
Heb geduld, hij komt vanzelf binnen. Waarschijnlijk kun je morgen gewoon internetten op je mobiel (mda/sda ;))

Wat betreft de IMEI codes, ik weet niet of hun een lijst hebben. Ik heb bijv. de Qtek 9090 bij de Mediamarkt gekocht. Wel icm met een T-mobile abonnement. Dus niet rechtstreeks bij T-mobile. Was dat het geval geweest dan had het toestel de naam MDA III gehad. Dus zij zullen niet alleen de toestellen die zij verkopen in een db hebben. Ze zullen, denk ik, toch wel een lijst hebben waarin ze kunnen aflezen welke IMEI code geschikt is. Wellicht is in de IMEI code een referentie te vinden die verwijst naar het os en type toestel?

Addicted to Live Graphics

Reg. datum: 21 april 2002

Ik heb eergister dat onbeperkt internet abbo aangevraagd. Dat het alleen voor smartphones is is onzin. Ik heb gebeld met de vraag of het ook gewoon kon met mijn S65 in combinatie met mijn iPaq 1940. Kon dus gewoon zonder enig probleem. Ik heb gewoon de IMEI van mijn S65 doorgegeven en kan nou ongelimiteerd internetten zonder MDA/SDA :)

quote:
blrrrt schreef op woensdag 14 september 2005 @ 13:11:
[...]

Pocket Internet Totaal loopt, net zoals alle andere bundels, mee met je bel-abonnement.

Ja okee, ik snap, maar mijn T-mobile abo loopt nog 1,5 jaar door of zo, maar ik kan me voorstellen dat ik misschien over een paar maanden denk (of een jaar) dat ik er weer af wil. Wat is dan de opzegtermijn van alleen de bundel? En wat is de minimale contractsperiode? Kan het nergens terugvinden namelijk...

quote:
G_suS schreef op donderdag 15 september 2005 @ 11:03:
Ik heb eergister dat onbeperkt internet abbo aangevraagd. Dat het alleen voor smartphones is is onzin. Ik heb gebeld met de vraag of het ook gewoon kon met mijn S65 in combinatie met mijn iPaq 1940. Kon dus gewoon zonder enig probleem. Ik heb gewoon de IMEI van mijn S65 doorgegeven en kan nou ongelimiteerd internetten zonder MDA/SDA :)
Ah prima, dat is goede info! Waarschijnlijk brengen ze het naar de buitenwereld dat het alleen kan met MDA en SDA phones, maar kan het ook met andere telefoons als je maar een beetje eigenwijs bent (tweakers dus :) ). Nu kappen iedereen dus met dat geflame en dergelijke, want dat maakt het er allemaal niet vrolijker op hier. Vechten doe je maar achter de Spar ;)

El_BingO wijzigde dit bericht 15-09-2005 11:07 (45%)

quote:
El_BingO schreef op donderdag 15 september 2005 @ 11:05:
[...]

Ja okee, ik snap, maar mijn T-mobile abo loopt nog 1,5 jaar door of zo, maar ik kan me voorstellen dat ik misschien over een paar maanden denk (of een jaar) dat ik er weer af wil. Wat is dan de opzegtermijn van alleen de bundel? En wat is de minimale contractsperiode? Kan het nergens terugvinden namelijk...
Voor zover ik weet zit je dan ook nog 1,5 jaar vast aan je bundel...

//
Reg. datum: 01 juni 2001

quote:
G_suS schreef op donderdag 15 september 2005 @ 11:03:
Ook maar weer eens gebeld, weer hetzelfde verhaal dat het niet mogelijk is. Ik: "een 'vriend' van mij heeft het namelijk wel op zijn S65 gekregen, waarom ik dan niet?" KS: "Dat moet ik dan even voor u nazoeken, heeft u het mobiele nummer van die vriend?" 8)7

//

quote:
man-o-script schreef op donderdag 15 september 2005 @ 12:51:
[...]

Ook maar weer eens gebeld, weer hetzelfde verhaal dat het niet mogelijk is. Ik: "een 'vriend' van mij heeft het namelijk wel op zijn S65 gekregen, waarom ik dan niet?" KS: "Dat moet ik dan even voor u nazoeken, heeft u het mobiele nummer van die vriend?" 8)7

Jij geeft nummer van die vriend. Een kwartier later krijgt G_Sus een telefoontje:

"Sorry meneer. We kunnen u helaas toch niet aansluiten met uw S65" ;)

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 129 130 131 132 last

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: