Reg. datum: 31 maart 2005
Nou ja, T-Mobile hotspots zijn volgens mij wel WLAN netwerken, maar dan puur en alleen van T-Mobile. En ja, daar heb je zo'n Wifi-kaartje voor nodig.quote:
GoT Index » Telecomproviders » T-Mobile PIT: voor ¤ 9,50 per maand onbeperkt internetten
Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 128 129 130 131 last
[Post Reply] [Nieuw Topic]Nou ja, T-Mobile hotspots zijn volgens mij wel WLAN netwerken, maar dan puur en alleen van T-Mobile. En ja, daar heb je zo'n Wifi-kaartje voor nodig.quote:Mex schreef op maandag 12 september 2005 @ 08:37:
[...]
Tmobile Hotspots zijn wat anders dan een WLAN netwerk, daarvoor zul je een SDIO Wifi kaartje moeten aanschaffen.
quote:Sydney schreef op maandag 12 september 2005 @ 10:06:
[...]
Nou ja, T-Mobile hotspots zijn volgens mij wel WLAN netwerken, maar dan puur en alleen van T-Mobile. En ja, daar heb je zo'n Wifi-kaartje voor nodig.
quote:
Wat hebt u nodig
* Een laptop of PDA (pocket pc) met Wi-Fi-aansluiting of;
* Een laptop met ingebouwde Intel Centrino-technologie (deze is standaard al voorzien van Wi-Fi).
* Een internetbrowser naar keuze, bijvoorbeeld Internet Explorer.
* Een standaardbesturingssysteem, bijvoorbeeld Windows.
* Een geldige combinatie van username en password. Deze ontvangt u bij aanschaf van een HotSpot Pass of abonnement.
Volgens mij zijn de Hotspots wel een WLAN netwerk?quote:Mex schreef op maandag 12 september 2005 @ 08:37:
[...]
Tmobile Hotspots zijn wat anders dan een WLAN netwerk, daarvoor zul je een SDIO Wifi kaartje moeten aanschaffen.
klopt, maar je kan er dus niet op door enkel 'pocket internet totaal' te nemen, je hebt ook nog een wifikaartje nodig.quote:blrrrt schreef op maandag 12 september 2005 @ 10:16:
[...]
Volgens mij zijn de Hotspots wel een WLAN netwerk?
En als dat al in je telefoon zit? Niet iedereen heeft een MDA compact oid zonder wifi mogelijkheid...quote:Mex schreef op maandag 12 september 2005 @ 10:41:
[...]
klopt, maar je kan er dus niet op door enkel 'pocket internet totaal' te nemen, je hebt ook nog een wifikaartje nodig.
Het maakt niet uit of je Wifi nou ingebouw hebt of dat je met een los kaartje werkt.quote:Plukkie schreef op maandag 12 september 2005 @ 10:59:
[...]
En als dat al in je telefoon zit? Niet iedereen heeft een MDA compact oid zonder wifi mogelijkheid...
Oké, dan uiteraard welquote:Plukkie schreef op maandag 12 september 2005 @ 10:59:
[...]
En als dat al in je telefoon zit? Niet iedereen heeft een MDA compact oid zonder wifi mogelijkheid...
quote:xon schreef op maandag 12 september 2005 @ 11:15:
Dus ik stelde hem de vraag...STEL ik zou de Qtek 9100 kopen simlock vrij bij een gewone winkel dus zonder abbo..en wil deze aan web n walk hangen..geeft dit dan problemen?
Neeee hoor meneer geen probleem als ie maar simlock vrij is..
Addicted to Live Graphics
[druk op een toets om verder te gaan]
quote:Sydney schreef op maandag 12 september 2005 @ 13:11:
Lijkt me wel. Maar blijft mijn vraag: weet iemand of het ook geldig is in het buitenland? (Ik ga volgende week naar de VS op vakantie, vandaar. Moet de KS nog bellen, maar mocht iemand hier meer over weten...)
offtopic: Het taalgebruik op fora levert wel vaker kromme tenen en rechtop staande nekharen op, maar laten we daar anders een aparte topic over aanmaken![]()
quote:Niet alle mobiele telefoons zijn geschikt voor internet. Omdat de schermpjes te klein zijn bijvoorbeeld. Daarom heeft T-Mobile een selectie gemaakt van toestellen waar je wél goed mee kunt internetten.
man-o-script wijzigde dit bericht 12-09-2005 15:36 (26%)
//
Maite wijzigde dit bericht 12-09-2005 15:46 (15%)
N95 | Wii | Digitenne |
quote:Uw username en password verkrijgt u door een gratis SMS te sturen naar 9526 (WLAN) met de tekst OPEN. U krijgt vervolgens een SMS terug waarin uw username en password vermeld staan.
U wijzigt uw password door een SMS te sturen naar 9526 (WLAN) met de tekst PASSWORD gevolgd door een spatie en uw gewenste password. Deze dient minimaal uit 6 tekens en maximaal uit 13 tekens te bestaan. Ter bevestiging ontvangt u een SMS met uw nieuwe password. Uw username kunt u niet wijzigen.
Uw ontvangen username en password blijven geldig tot wederopzegging. Indien u langer dan twee maanden geen gebruik maakt van HotSpot Anytime komen deze ook te vervallen.
Voor gebruik van T-Mobile HotSpot in het buitenland betaalt u ¤ 2,00 per 10 minuten (excl. BTW). Voor GPRS in het buitenland gelden andere tarieven. Zie de T-Mobile prijslijst voor meer informatie.
Alle SMS-berichten die u verstuurt en ontvangt om uw username en password aan te vragen, te wijzigen, opnieuw op te vragen of om u af te melden zijn gratis.
Ik ben bij een T-Mobile HotSpot. Hoe kan ik nu contact maken met de HotSpot?
Activeer uw laptop met Wi-Fi-functionaliteit en open uw internetbrowser. Zorg dat u op uw Wi-Fi kaart het SSID heeft geconfigureerd op tmobile.
[druk op een toets om verder te gaan]
quote:man-o-script schreef op maandag 12 september 2005 @ 15:34:
Bij de KS kreeg ik net te horen dat het alleen gaat werken met MS software en niet met Symbian, aangezien Symbian de software niet heeft die ervoor gebruikt wordt. Volgens mij complete onzin dus.
Als iemand nu werkelijk kan laten zien dat het ook werkt op andere telefoons (P900 in mijn geval) dan vraag ik het ook aanAlle andere bundels zijn zo onvoordelig als de *%^#@*$.
Ook zo'n mooie van de TM site:
[...]
http://specs.tweak.to/15333
//
GoT Index » Telecomproviders » T-Mobile PIT: voor ¤ 9,50 per maand onbeperkt internetten
Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 128 129 130 131 last
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Asclepius
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Asclepius