Gathering of Tweakers

Quicksearch
quote:
Mex schreef op maandag 12 september 2005 @ 08:37:
[...]

Tmobile Hotspots zijn wat anders dan een WLAN netwerk, daarvoor zul je een SDIO Wifi kaartje moeten aanschaffen.
Nou ja, T-Mobile hotspots zijn volgens mij wel WLAN netwerken, maar dan puur en alleen van T-Mobile. En ja, daar heb je zo'n Wifi-kaartje voor nodig. ;)

quote:
Sydney schreef op maandag 12 september 2005 @ 10:06:
[...]

Nou ja, T-Mobile hotspots zijn volgens mij wel WLAN netwerken, maar dan puur en alleen van T-Mobile. En ja, daar heb je zo'n Wifi-kaartje voor nodig. ;)
quote:

Wat hebt u nodig

* Een laptop of PDA (pocket pc) met Wi-Fi-aansluiting of;
* Een laptop met ingebouwde Intel Centrino-technologie (deze is standaard al voorzien van Wi-Fi).
* Een internetbrowser naar keuze, bijvoorbeeld Internet Explorer.
* Een standaardbesturingssysteem, bijvoorbeeld Windows.
* Een geldige combinatie van username en password. Deze ontvangt u bij aanschaf van een HotSpot Pass of abonnement.
Reg. datum: 05 september 2005

quote:
Mex schreef op maandag 12 september 2005 @ 08:37:
[...]

Tmobile Hotspots zijn wat anders dan een WLAN netwerk, daarvoor zul je een SDIO Wifi kaartje moeten aanschaffen.
Volgens mij zijn de Hotspots wel een WLAN netwerk? :?

quote:
blrrrt schreef op maandag 12 september 2005 @ 10:16:
[...]

Volgens mij zijn de Hotspots wel een WLAN netwerk? :?
klopt, maar je kan er dus niet op door enkel 'pocket internet totaal' te nemen, je hebt ook nog een wifikaartje nodig.
quote:
Mex schreef op maandag 12 september 2005 @ 10:41:
[...]

klopt, maar je kan er dus niet op door enkel 'pocket internet totaal' te nemen, je hebt ook nog een wifikaartje nodig.
En als dat al in je telefoon zit? Niet iedereen heeft een MDA compact oid zonder wifi mogelijkheid...

quote:
Plukkie schreef op maandag 12 september 2005 @ 10:59:
[...]

En als dat al in je telefoon zit? Niet iedereen heeft een MDA compact oid zonder wifi mogelijkheid...
Het maakt niet uit of je Wifi nou ingebouw hebt of dat je met een los kaartje werkt.

quote:
Plukkie schreef op maandag 12 september 2005 @ 10:59:
[...]

Oké, dan uiteraard wel :P
Reg. datum: 15 november 2001

het blijft een grappig iets :-)

Ik kan volgende maand weer mijn tmobile contract verlengen en dacht..ga eens even bellen of ze de MDA compact II al kunnen leveren (Qtek 9100) met zo'n leuk web n walk abbootje..

Nou van de mda compact II hebben ze nog nooit gehoord terwijl dit toestel al wel gewoon in het lijstje staat met toestellen die hiermee zullen gaan werken. De kans dat deze versie binnenkort in het assortiment komt acht ik dus niet heel erg groot.

Dus ik stelde hem de vraag...STEL ik zou de Qtek 9100 kopen simlock vrij bij een gewone winkel dus zonder abbo..en wil deze aan web n walk hangen..geeft dit dan problemen?

Neeee hoor meneer geen probleem als ie maar simlock vrij is..

quote:
xon schreef op maandag 12 september 2005 @ 11:15:
Dus ik stelde hem de vraag...STEL ik zou de Qtek 9100 kopen simlock vrij bij een gewone winkel dus zonder abbo..en wil deze aan web n walk hangen..geeft dit dan problemen?

Neeee hoor meneer geen probleem als ie maar simlock vrij is..

Dat is toch het goede antwoord?

En de 9100 staat pas gepland voor het 4e kwartaal als ik het goed heb gelezen.

Ik heb zelf via de Mediamarkt de 9090 aangeschaft, en ook zonder problemen het abbonement afgesloten.

Maar idd, ze kennen de toestellen niet die ze verkopen. Zo kan ik op de inet site van t-mobile nog steeds niet opgeven dat ik een MDA III bezit. Toen ik de KS belde en vertelde dat ik in het bezit was van een MDA III, moesten ze eerst gaan checken (wat 5min. duurde!) of dit toestel klaar was voor het abbonement |:(

Addicted to Live Graphics

offtopic:
Het is abonnement en niet aBBonnement!!!!!!

offtopic:
Ja klopt, maar moet dat gemeld worden? Zodra er iemand enigste typt ipv enige, druk ik ook niet op de reply button...

Freelance Fall-guy

Ik denk dat de vraag was; als je een sms met de tekst 'open' naar 9526 stuurt, is het wachtwoord wat je dan krijgt onbeperkt geldig, of geldt het voor een bepaalde tijdsduur?

Ik neem aan dat het onbeperkt is?

[druk op een toets om verder te gaan]

Lijkt me wel. Maar blijft mijn vraag: weet iemand of het ook geldig is in het buitenland? (Ik ga volgende week naar de VS op vakantie, vandaar. Moet de KS nog bellen, maar mocht iemand hier meer over weten...)

offtopic: Het taalgebruik op fora levert wel vaker kromme tenen en rechtop staande nekharen op, maar laten we daar anders een aparte topic over aanmaken ;)

quote:
Sydney schreef op maandag 12 september 2005 @ 13:11:
Lijkt me wel. Maar blijft mijn vraag: weet iemand of het ook geldig is in het buitenland? (Ik ga volgende week naar de VS op vakantie, vandaar. Moet de KS nog bellen, maar mocht iemand hier meer over weten...)

offtopic: Het taalgebruik op fora levert wel vaker kromme tenen en rechtop staande nekharen op, maar laten we daar anders een aparte topic over aanmaken ;)

Naar mijn weten is het NIET geldig in het buitenland.

offtopic:
Abonnement werd echt structureel verkeerd geschreven...

Nope, het is idd alleen maar geldig in Nederland. Daarbuiten betaal je gewoon het tarief voor data per 100kb of per minuut gebruik. Let op: Kan een duur grapje worden ;)

Bij de KS kreeg ik net te horen dat het alleen gaat werken met MS software en niet met Symbian, aangezien Symbian de software niet heeft die ervoor gebruikt wordt. Volgens mij complete onzin dus.

Als iemand nu werkelijk kan laten zien dat het ook werkt op andere telefoons (P900 in mijn geval) dan vraag ik het ook aan :) Alle andere bundels zijn zo onvoordelig als de *%^#@*$.

Ook zo'n mooie van de TM site:
quote:
Niet alle mobiele telefoons zijn geschikt voor internet. Omdat de schermpjes te klein zijn bijvoorbeeld. Daarom heeft T-Mobile een selectie gemaakt van toestellen waar je wél goed mee kunt internetten.
:O

man-o-script wijzigde dit bericht 12-09-2005 15:36 (26%)

//

Kun je zien dat ze bij de KS niet echt goed geinformeerd zijn. Zowel bij T-Mobile DE als ook bij T-Mobile Austria kan het wel met de 6680. Ze moeten zeker van hun MDA/SDA af :)

Maite wijzigde dit bericht 12-09-2005 15:46 (15%)

N95 | Wii | Digitenne |

Freelance Fall-guy

De T-Mobile HotSpot uitleg is hier te vinden:
link
quote:
Uw username en password verkrijgt u door een gratis SMS te sturen naar 9526 (WLAN) met de tekst OPEN. U krijgt vervolgens een SMS terug waarin uw username en password vermeld staan.

U wijzigt uw password door een SMS te sturen naar 9526 (WLAN) met de tekst PASSWORD gevolgd door een spatie en uw gewenste password. Deze dient minimaal uit 6 tekens en maximaal uit 13 tekens te bestaan. Ter bevestiging ontvangt u een SMS met uw nieuwe password. Uw username kunt u niet wijzigen.

Uw ontvangen username en password blijven geldig tot wederopzegging. Indien u langer dan twee maanden geen gebruik maakt van HotSpot Anytime komen deze ook te vervallen.

Voor gebruik van T-Mobile HotSpot in het buitenland betaalt u ¤ 2,00 per 10 minuten (excl. BTW). Voor GPRS in het buitenland gelden andere tarieven. Zie de T-Mobile prijslijst voor meer informatie.

Alle SMS-berichten die u verstuurt en ontvangt om uw username en password aan te vragen, te wijzigen, opnieuw op te vragen of om u af te melden zijn gratis.

Ik ben bij een T-Mobile HotSpot. Hoe kan ik nu contact maken met de HotSpot?
Activeer uw laptop met Wi-Fi-functionaliteit en open uw internetbrowser. Zorg dat u op uw Wi-Fi kaart het SSID heeft geconfigureerd op tmobile.

[druk op een toets om verder te gaan]

quote:
man-o-script schreef op maandag 12 september 2005 @ 15:34:
Bij de KS kreeg ik net te horen dat het alleen gaat werken met MS software en niet met Symbian, aangezien Symbian de software niet heeft die ervoor gebruikt wordt. Volgens mij complete onzin dus.

Als iemand nu werkelijk kan laten zien dat het ook werkt op andere telefoons (P900 in mijn geval) dan vraag ik het ook aan :) Alle andere bundels zijn zo onvoordelig als de *%^#@*$.

Ook zo'n mooie van de TM site:

[...]

:O

Mja enige waarom ik het zou willen nemen met mijn Nokia 6600 is omdat ik een PDA heb die een nog groter scherm heeft dan dat MDA prul... Ik kan dus NOG beter internetten met mijn PDA dus wil ik GPRS...En daarnaast, waarom bieden ze dan wel dure GPRS abonnementen aan, die ik wel kan gebruiken? Internetten kon ik toch niet op mijn 6600?

Nee t-mobile pakt het mijns inziens verkeerd aan en moet gewoon iedereen die het wil laten gebruikmaken van hun diensten.

http://specs.tweak.to/15333

Heeft het niet gewoon te maken met wifi? dat dat niet ondersteund wordt door Symbian (behalve de nokia 9500) en veelal wel door Windows Mobile (dan wel met een wifi-kaartje)?

T-Mobile brengt het iig alles behalve helder en duidelijk. Jammer.

Reg. datum: 16 november 2003

Ja maar je hoeft natuurlijk geen gebruik te maken van wifi.
Dus het zou gewoon op een symbian toestel moeten werken.
Vindt het maar vreemd.

Misschien wil T-Mobile juist het gebruik van HotSpots aan de man brengen. Aangezien ze voorlopig niks met UMTS gaan doen. Vodafone en KPN hebben UMTS, Telfort heeft EDGE.
T-Mobile kan niet achterblijven. En GPRS is in verhouding tot UMTS en EDGE erg traag.

Maar ik begrijp je, wij willen flatfee internet voor 9,95 en snelheid is not the issue.

Anders ga ik wel een pissige brief schrijven, misschien dat je dan een normaal antwoord krijgt van TM?

//

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Asclepius

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Asclepius

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws