Gathering of Tweakers

Quicksearch
All Your Base Are Belong To Us

quote:
Jainoxi schreef op donderdag 08 september 2005 @ 21:18:
Ik heb niets meegekregen dat ik een SMS zou krijgen. Ik moest alleen 'voor de zekerheid' maar even tot de volgende dag wachten...

Ik heb de KS opgebeld, wat inleidende vragen gesteld (hoeveel kost 't, zit er een datalimiet/FUP op, met welke toestellen kan 't, en kan ik dan ook op m'n laptop via IR/BT internetten, dus de MDA Compact als modem?). Daarna gezegd dat ik me graag wilde aanmelden. Hij zou 't bij de afdeling neerleggen, en dan zou 't wellicht een dag later geactiveerd zijn. Daar nam ik geen genoegen mee, ik wilde graag dat hij 't meteen deed, terwijl ik aan de lijn bleef. Paar minuten later was 't geregeld, maar ik moest alleen 'voor de zekerheid' maar even tot de volgende dag wachten...

Ik heb dus niets gehoord over een bevestiging via SMS, ik zou wel nog een bevestigingsbrief thuis krijgen...

Goed. Ik zal 's antwoord op mezelf geven, inderdaad wel slim :P

Hoeveel kost 't? 9,50 euro per maand
Wat krijg je dan? Onbeperkt internetten via (in ieder geval) GPRS
Wat kun je ermee? Alles! Je kan chatten, mailen, surfen, downloaden, radio/tv streams bekijken, je desktop remote overnemen, wat je maar kan verzinnen. Er zijn dus geen protocollen / poorten dichtgeknepen
Kun je er ook mee via de laptop internetten? De KS-medewerker heeft dit nog speciaal voor me nagevraagd, en z'n antwoord was, dat dat kon, mits je de correcte drivers / instellingen voor je laptop hebt.
Zit er een datalimiet / FUP op? Nee, de KS-medewerker vertelde me dat ik zoveel kon leechen als ik wil :P

You have no chance to survive make your time; Someone set up us the bomb

Gsus is my homeboy

als het 9,50/ maand kost moet de topictitel dan niet worden aangepast?

Zepto Znote 6224W: 14,1" @ 1440 x 900 | nVidia GO 8600M GT 512MB | Intel Core 2 Duo T7500 2,20GHz 800MHz 4MB 3072MB PC6400 - 800MHz | 200GB 7200 rpm HD | DVD+-RW | Integrated BT & Wi-Fi | Windows Vista Home Premium x86 :-)

quote:
Jainoxi schreef op vrijdag 09 september 2005 @ 00:05:

Kun je er ook mee via de laptop internetten? De KS-medewerker heeft dit nog speciaal voor me nagevraagd, en z'n antwoord was, dat dat kon, mits je de correcte drivers / instellingen voor je laptop hebt.
ik heb op internet gezocht naar oplossingen, ik had iets gevonden dan herkende hij iig de modem, maar dan kon ik nog steeds niet inbellen. Misschien is het iemand anders al gelukt?
Is er al meer bekent op welke toestellen het kan of is het op dit moment echt alleen MDA
Of Windows Mobile als besturingssysteem.

Of kan het ook bijvoorbeeld op een Sony Ericsson P910i? :9

quote:
BBMCrew schreef op vrijdag 09 september 2005 @ 01:23:
Is er al meer bekent op welke toestellen het kan of is het op dit moment echt alleen MDA

dit is een pdfje waar op staat welke toestellen geschikt zijn bevonden:

http://www.t-mobile.nl/pe...t_internet_toestellen.pdf

Reg. datum: 05 september 2005

quote:
BBMCrew schreef op vrijdag 09 september 2005 @ 01:23:

Ik zou even bellen met de KS. In het lijstje staan namelijk geen Nokia's, maar ik las dat iemand met een Nokia en een Opera-browser was aangesloten...

Reg. datum: 05 september 2005

quote:
Sydney schreef op donderdag 08 september 2005 @ 14:54:
Ik had tot nu toe m'n gprs niet geactiveerd ivm de belachelijke kosten die T-Mobile daarvoor vroeg. Deze bundel klinkt echter erg aantrekkelijk. Toch nog twee vraagjes over gprs:
-kan je per gprs online zijn en tegelijkertijd gebeld worden (of krijgt de beller een in gesprek toon?)
Ja. Mijn Nokia 6230 pauzeert de GPRS-verbinding zodra er een oproep binnen komt (of een SMSje ofzo). Daarna gaat hij weer online.
quote:
-kan je sms-jes per gprs sturen?

Er bestaat wel een programma'tje dat zoiets dergelijks kan.

Kijk wel uit voor MMS. Ookal worden die verstuurd via GPRS, je betaalt gewoon voor het MMSje!

quote:
Rockafello schreef op vrijdag 09 september 2005 @ 01:32:
[...]

dit is een pdfje waar op staat welke toestellen geschikt zijn bevonden:

http://www.t-mobile.nl/pe...t_internet_toestellen.pdf

Ja dat heb ik gelezen maar T-Mobile kan natuurlijk niet van een klant verwachten om zo'n toestel moeten nemen.
Ik heb wel Windows Mobile toestelen van SPV/Orange.
Ik ga volgende week de MDA Pro kopen en dan ga ik de bundel erop nemen.
En nog een Sony Ericsson P910i daarom vroeg ik het.... snaps :P

quote:
blrrrt schreef op vrijdag 09 september 2005 @ 10:31:
[...]

Ik zou even bellen met de KS. In het lijstje staan namelijk geen Nokia's, maar ik las dat iemand met een Nokia en een Opera-browser was aangesloten...
Juist precies ja.... :9

quote:
blrrrt schreef op vrijdag 09 september 2005 @ 10:31:
[...]

Juist precies ja.... :9

Neoz & Hobbes

Ben al 2 dagen onderweg om zakelijk een MDA compact en dat onbeperkt internet aan te vragen.
En nu wordt het waarschijnlijk eind volgende week. Ze zijn nog niet echt snel met alles :(

Serve The Humanity , Be Server

Meneer de P.

In de pdf van de t-mobile site wordt ook gesproken over de 'MDA Compact II', iemand hier wel eens iets over gehoord?? (http://www.t-mobile.nl/persoonlijk/media/pdf/eindelijk_echt_internet_toestellen.pdf)

Pewima wijzigde dit bericht 09-09-2005 14:14 (6%)

Advienne que pourra..

Goo goo g'joob

SE-NSE | Sony Ericsson - News, Services, Entertainment

Ayofe Theme for Symbian S60

Meneer de P.

Ah okay, thanks!

Advienne que pourra..

Ik heb gisteren een brief gekregen om over te stappen. In de brief stond een login met pincode waarmee je internet totaal kan aanvragen.
Gelijk gedaan, ondanks dat ik geen goedgekeurd toestel heb (nokia 6230i). Bij het opgeven van het toestel heb ik overig geselecteerd. Ik heb geen imei op hoeven geven.

Iemand enig idee hoe het zit met de wifi hotspots qua aanmelding enzo?

Echt weer typisch T-mobile: 1 grote chaos! totaal onduidelijk wat ze verkopen, wat je er mee kan en met welke toestellen. en dan ook nog eens een klantenservice die van niets weet, echt :r

Heel Hard Heerschen

Reg. datum: 16 november 2003

quote:
martijn790 schreef op vrijdag 09 september 2005 @ 19:50:
Ik heb gisteren een brief gekregen om over te stappen. In de brief stond een login met pincode waarmee je internet totaal kan aanvragen.
Gelijk gedaan, ondanks dat ik geen goedgekeurd toestel heb (nokia 6230i). Bij het opgeven van het toestel heb ik overig geselecteerd. Ik heb geen imei op hoeven geven.

Iemand enig idee hoe het zit met de wifi hotspots qua aanmelding enzo?

Heb ik ook gedaan , echter dit kreeg ik te zien:

Bedankt voor uw belangstelling voor Pocket Internet Totaal. We nemen zo spoedig mogelijk contact met u op om de prijsplannen van de abonnementen die niet voldoen aan de eisen voor Pocket Internet Totaal te herzien

Reg. datum: 28 april 2002

Is dit GPRS abonnement ook mogelijk i.c.m een T-Mobile Relax 300 sim only abonnement ?

quote:
MVC schreef op vrijdag 09 september 2005 @ 21:38:
Is dit GPRS abonnement ook mogelijk i.c.m een T-Mobile Relax 300 sim only abonnement ?
ja als je maar een toestel uit de lijst die hier eerder is genoemd neemt.

Iemand al enig idee hoe het werkt bij hotspots? Krijg je een inlogcode oid? En werkt het ook bij T-Mobile hotspots in het buitenland (dacht zoiets gelezen te hebben. Hun site geeft wel erg summiere info zeg :/)

Reg. datum: 16 november 2003

Zo te zien is de site van t-mobile weer aangepast.
Dit staat nu bij de voorwaarden:

Je betaalt een vast bedrag per maand waarvoor je onbeperkt en dus zorgeloos kunt internetten op je mobiele telefoon.

Bijzonderheden:

* Onbeperkt mobiel internetten
* Voor ¤ 9,50 per maand (vast bedrag)
* Inclusief gebruik GPRS-HotSpot (WLAN)-netwerk
* Alleen beschikbaar in combinatie met een mobiele telefoon die geschikt is voor internet en in combinatie met bepaalde prijsplannen.

Ik kan niet meer een link naar de pdf vinden met de mda en sda etc toestellen.

quote:
Sydney schreef op zondag 11 september 2005 @ 17:58:
Iemand al enig idee hoe het werkt bij hotspots? Krijg je een inlogcode oid? En werkt het ook bij T-Mobile hotspots in het buitenland (dacht zoiets gelezen te hebben. Hun site geeft wel erg summiere info zeg :/)

Ik had de klantenservice hierover gebeld. een aantal dagen terug had ik het pocket internet totaal abonnement aangevraagd, en ik heb vandaag een inlognaam en wachtwoord kunnen ontvangen voor t-mobile hotspots.

Je moet "open" sms-en naar het nummer 9526 ("WLAN"), en dan krijg je de gegevens via sms terug. Sms is normaal tarief, en de sms terug is gratis.

Windows is a 32 bit patch to a 16 bit GUI based on a 8 bit operating system, written for a 4 bit processor by a 2 bit company which cannot stand 1 bit of competition.

staat dan de verbinding voor even open ofzo? of is het dan continu aan?? ik bedoel dus, als ik nu open naar 9526 stuur. kan ik dan morgen zo op een wlan netwerk inloggen? voor m'n werk zou dit echt ideaal zijn!

quote:
.tobbe schreef op zondag 11 september 2005 @ 22:42:
staat dan de verbinding voor even open ofzo? of is het dan continu aan?? ik bedoel dus, als ik nu open naar 9526 stuur. kan ik dan morgen zo op een wlan netwerk inloggen? voor m'n werk zou dit echt ideaal zijn!
Tmobile Hotspots zijn wat anders dan een WLAN netwerk, daarvoor zul je een SDIO Wifi kaartje moeten aanschaffen.

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Astraeus

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Astraeus

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws