quote:
Ja, dat kunnen ze controleren. De vraag is of ze dat ook doen en wat de consequenties zijn als blijkt dat je een andere telefoon gebruikt.
Ik heb nog een oude orange SPV liggen, waarvan ik de Imei code zou kunnen doorgeven. Zij gaan dan gewoon akkoord, activeren dit onbeperkt abbo. en ik kan los.
Ik verplaats mijn sim kaart naar mijn nieuwere nokia 6670, en volgens mij kan ik daar dan mee internetten. (na de juiste instellingen te hebben ingevoerd natuurlijk)
Hierboven heeft iemand getest of het werkt met de pcmcia kaart van een telfort edge abbo, en dat bleek te werken. Dus ik vermoed dat ze helemaal niet verder controleren.
Ik vraag mij alleen af of ik in strijd handel met de algemene voorwaarden van dit internet abbonnement door het met een niet Microsoft telefoon (of misschien zelfs een Laptop) te gebruiken.
Het zou namelijk kunnen (zelfs waarschijnlijk) dat dit gewoon mag, maar dat de verkopers van T-mobile enkel de opdracht hebben om het alleen te verkopen aan mensen met een windows toestel, omdat het hier reeds mee getest is, en met andere toestellen nog niet.
Dit dus puur om veel vragen bij hun helpdesk te voorkomen
Dus als iemand de algemene voorwaarden ter beschikking heeft wil ik die graag zien!
TempesT wijzigde dit bericht 06-09-2005 20:24 (7%)