Gathering of Tweakers

Quicksearch
Reg. datum: 16 november 2003

Dus het is gewoon over gprs?
Ik had vanmiddag al naar de KS gebeld maar die konden mij niet verder helpen, ik vroeg of dit over gprs ging of niet en zei bleef maar zeggen ... nee het is hetzelfde als internet thuis alleen dan mobiel (ze begreep mij blijkbaar niet)
Want ik neem aan dat het dus ook gewoon op mijn nokia 6600 moet werken?

Het zal wel werken, maar ze sluiten het alleen af als je een imei nummer van een microsoft telefoon kan geven die op jouw naam staat.

Heel Hard Heerschen

Reg. datum: 27 december 2001

Heb het ook sinds een uurtje, was binnen 5 min geactiveerd en kan het meteen gebruiken. Werkt prima!

Reg. datum: 16 november 2003

quote:
TempesT schreef op maandag 05 september 2005 @ 17:35:
Het zal wel werken, maar ze sluiten het alleen af als je een imei nummer van een microsoft telefoon kan geven die op jouw naam staat.

Meen je dat nou?
Wel jammer als dat zo is.
Want een hoop nokias die symbian als os draaien hebben ook een normale webbrowser (opera) erop zitten.
En nu heb ik een gprs actief abbo van ong 5 euro per maand , en daarna komen nog eens de gprs data kosten .
Dus die 10 euro had wel erg mooi geweest.

Freelance Fall-guy

Ik heb het sinds twaalf uur vanmiddag en er werd (een paar minuten na het doorgeven aan een andere afdeling) ook gezegd dat het meteen geactiveerd was.

Ik hoef verder geen instellingen te veranderen neem ik aan?

Weet iemand hoe dat met die hotspots in zijn werk gaat?

En ik las ergens dat je dit kon gebruiken om gratis SMSen te versturen, weet iemand hoe je dit doet?

[druk op een toets om verder te gaan]

Ik heb net Pocket Internet Totaal aangevraagd bij T-mobile. KS weten nog niet allemaal hoe de procedure is, dus na een flink aantal liedjes ben ik te weten gekomen dat de bundel in de loop van de dag wordt toegvoegd aan mijn abonnement. DUs niet per direct, en een bevestiging krijg ik ook niet. For the time being nog maar ff rustig aan met internetten denk ik, vanaf morgen kan die voluit....

:)

Mij werd gisteren in 1e instantie 24 uur gemeld (rond 13:00u). Toen ik hier echter las dat het ook in 5 min kon toch nog maar eens gebeld in de avond uren toen het wat rustiger was. Bleek dat die eerste knakker helemaal niks met mijn aanvraag had gedaan. Gisteravond is in ieder geval de aanvraag ingediend. Ook bij T-mobile is die datum bekend. En vanaf die datum vallen al je GPRS kosten onder dat abbonement. Dus als je aanvraag bij T-mobile ligt kun je los. (zo is het mij verteld).

Reg. datum: 05 september 2005

quote:
Mex schreef op dinsdag 06 september 2005 @ 14:14:
En, gaat het surfen een beetje vlot?
Ja, wat is de snelheid van GPRS ongeveer?

Reg. datum: 03 november 2002

quote:
blrrrt schreef op dinsdag 06 september 2005 @ 15:47:
[...]

Ja, wat is de snelheid van GPRS ongeveer?

Het connecten duurt meestal 1 a 2 seconden.
Het surfen gaat lekker, radio-streams luisteren lukt wel mits de stream 32Kbps is.
Radio538 met zijn 96Kbps stream heb ik niet werkend gekregen, dat haalt ie niet met bufferen.

Bij speedtest :P op mijn MDA haal ik met GPRS:
4,7KB/s download
2,2 KB/s upload

All Your Base Are Belong To Us

Ik ben even confuus over de manier van aanvragen. Je belt gewoon met de T-Mobile klantenservice, je zegt dat je dit abo wilt en je geeft je IMEI nr door? That's it?

You have no chance to survive make your time; Someone set up us the bomb

Motowhiz! Gain special powers!

quote:
Jainoxi schreef op dinsdag 06 september 2005 @ 16:14:
Ik ben even confuus over de manier van aanvragen. Je belt gewoon met de T-Mobile klantenservice, je zegt dat je dit abo wilt en je geeft je IMEI nr door? That's it?
Idd, mits je natuurlijk wel al een T-mobile relax 150 belminuten- abo minimaal hebt.

[T-Mobile Sony-Ericsson K850i] [T- Mobile MDA Pro] [Orange SPV M500]

Gsus is my homeboy

quote:
Fraggar schreef op dinsdag 06 september 2005 @ 16:06:
[...]

Het connecten duurt meestal 1 a 2 seconden.
Het surfen gaat lekker, radio-streams luisteren lukt wel mits de stream 32Kbps is.
Radio538 met zijn 96Kbps stream heb ik niet werkend gekregen, dat haalt ie niet met bufferen.

Bij speedtest :P op mijn MDA haal ik met GPRS:
4,7KB/s download
2,2 KB/s upload
Ik dacht dat de MDA-Compact 48Kbps aankon?

Zepto Znote 6224W: 14,1" @ 1440 x 900 | nVidia GO 8600M GT 512MB | Intel Core 2 Duo T7500 2,20GHz 800MHz 4MB 3072MB PC6400 - 800MHz | 200GB 7200 rpm HD | DVD+-RW | Integrated BT & Wi-Fi | Windows Vista Home Premium x86 :-)

quote:
CLB schreef op dinsdag 06 september 2005 @ 18:01:
[...]

Ik dacht dat de MDA-Compact 48Kbps aankon?
Als jij kiloBIT bedoelt, dan klopt dat aardig met de 4.7 kiloBYTE...

http://www.team-mediaportal.com/

Gsus is my homeboy

quote:
Mars Warrior schreef op dinsdag 06 september 2005 @ 18:18:
[...]

Als jij kiloBIT bedoelt, dan klopt dat aardig met de 4.7 kiloBYTE...
ahaa dat zal het idd zijn dan! 8)7

Zepto Znote 6224W: 14,1" @ 1440 x 900 | nVidia GO 8600M GT 512MB | Intel Core 2 Duo T7500 2,20GHz 800MHz 4MB 3072MB PC6400 - 800MHz | 200GB 7200 rpm HD | DVD+-RW | Integrated BT & Wi-Fi | Windows Vista Home Premium x86 :-)

Zijn er mensen die dit gebruiken en er ook helemaal tevreden mee zijn? Ik lees hier dat de snelheid nog aan de trage kant is, maar heb je hier ook last van? en weet iemand al of je skype ook kan gebruiken?

Wie wil zijn ervaring met ons delen?

Op deze pagina staat een link m.b.t. de toegestane toestellen.
En nee... het zou dus niet op een Nokia 6600 e.d. kunnen werken (lijkt mij voor T-M eenvoudig te controleren door die IMEI-check).
Tevens staat er een link naar een overzicht met de toegstane combinaties qua abo's & ¤ 9,95 internet.

Motowhiz! Gain special powers!

Voice kan niet over GPRS via Skype, text (messenger) kan echter wel.

[T-Mobile Sony-Ericsson K850i] [T- Mobile MDA Pro] [Orange SPV M500]

quote:
schooierd schreef op dinsdag 06 september 2005 @ 20:00:
lijkt mij voor T-M eenvoudig te controleren door die IMEI-check

Ja, dat kunnen ze controleren. De vraag is of ze dat ook doen en wat de consequenties zijn als blijkt dat je een andere telefoon gebruikt.

Ik heb nog een oude orange SPV liggen, waarvan ik de Imei code zou kunnen doorgeven. Zij gaan dan gewoon akkoord, activeren dit onbeperkt abbo. en ik kan los.
Ik verplaats mijn sim kaart naar mijn nieuwere nokia 6670, en volgens mij kan ik daar dan mee internetten. (na de juiste instellingen te hebben ingevoerd natuurlijk)

Hierboven heeft iemand getest of het werkt met de pcmcia kaart van een telfort edge abbo, en dat bleek te werken. Dus ik vermoed dat ze helemaal niet verder controleren.

Ik vraag mij alleen af of ik in strijd handel met de algemene voorwaarden van dit internet abbonnement door het met een niet Microsoft telefoon (of misschien zelfs een Laptop) te gebruiken.
Het zou namelijk kunnen (zelfs waarschijnlijk) dat dit gewoon mag, maar dat de verkopers van T-mobile enkel de opdracht hebben om het alleen te verkopen aan mensen met een windows toestel, omdat het hier reeds mee getest is, en met andere toestellen nog niet.
Dit dus puur om veel vragen bij hun helpdesk te voorkomen

Dus als iemand de algemene voorwaarden ter beschikking heeft wil ik die graag zien!

TempesT wijzigde dit bericht 06-09-2005 20:24 (7%)

Heel Hard Heerschen

stomme vraag, maar wat is ook al weer het nummer van de KS? die heb ik al eerder een keer gewist van m'n telefoonboek... 222 dacht ik dat het was, maar die werkt niet.... kan het ook zo snel niet vinden op de website van t-mobile....

quote:
.tobbe schreef op dinsdag 06 september 2005 @ 21:43:
stomme vraag, maar wat is ook al weer het nummer van de KS? die heb ik al eerder een keer gewist van m'n telefoonboek... 222 dacht ik dat het was, maar die werkt niet.... kan het ook zo snel niet vinden op de website van t-mobile....

Ik dacht 0800-7111
Probeer maar eens! :9

ah, hij stond nog in m'n sim manager... tis 06240000222 (toch de 222)
de ks wist alleen niet te veel info te melden.
ze wisten niet wanneer het actief zou worden, en of ik instellingen moest wijzigen!!
ze moest ook eerst vragen of m'n internet actief dan zou vervallen voor dit abbonement, gelukkig is dat wel het geval!

iemand enig idee???

ga niet door start

Dit is natuurlijk super vet. Ik ga het dan ook meteen aanvragen zodra ik mijn mda compact binnen heb, deze week als het goed is :)

Kun je via dit ook gewoon de file-updates van tomtom etc downloaden? Dat zou natuurlijk helemaal mooi zijn. Het mooie is ook dat je altijd bij msn en irc online kunt blijven, overal waar je bent :), en continu kunt syncen met je pc thuis :P (moet lukken toch?)

Weet iemand nog goede radio-streams via gprs? Want dan heeft je MDA Compact ook nog eens radio :D

Apple MacBook | 2,0-GHz Intel Core Duo | 2048 MB 667-MHz DDR2 SDRAM (PC2-5300) | Apple iPhone 8Gb

Freelance Fall-guy

Nummer van KS is 1200.

[druk op een toets om verder te gaan]

ik heb het nu een dagje getest en het gaat gemiddeld 47 kbit/sec.
Maar ik heb 1 raar probleem elke keer als ik hem aan een synckabel heb gehangen of een keer gedisconnect heb wil hij niet meer verbinden en moet ik een softreset doen.

hebben meer mensen hier last van?

Ik heb de MDA Compact, nog gloedje nieuw (van donderdag) en nog geen tweaks of updates uitgevoerd, alleen games en software erop gezet

ronaldlokers wijzigde dit bericht 07-09-2005 00:16 (21%)

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Alectrona

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Alectrona

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws