Hoofdcategorieën
Topicacties

T-Mobile PIT: voor ¤ 9,50 per maand onbeperkt internetten

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 129 130 131 132 last

Reageer Nieuw Topic
Gsus is my homeboy
Reg. datum: 24 oktober 2004

Dankje! Ik ga het morgen is allemaal proberen.
Ik post m'n bevindingen hierzo wel! :*)

Zepto Znote 6224W: 14,1" @ 1440 x 900 | nVidia GO 8600M GT 512MB | Intel Core 2 Duo T7500 2,20GHz 800MHz 4MB 3072MB PC6400 - 800MHz | 200GB 7200 rpm HD | DVD+-RW | Integrated BT & Wi-Fi | Windows Vista Home Premium x86 :-)

Ja Ja...

quote:
TempesT schreef op zondag 04 september 2005 @ 03:53:
Dat Orange world "onbeperkte data truukje" heb ik nooit werkend gekregen. Als ik een proxy instel op mijn telefoon blokkeert hij nog steeds te grote bestanden, welke poort ik ook invul.
Dit klopt, zo worden er ook bepaalde bestands extensies geweerd. Je kunt sites bezoeken en daar blijft het zo'n beetje bij.

Canon 5D + een berg lenzen. richardbakker.com

Goo goo g'joob
Reg. datum: 13 september 2003

quote:
CLB schreef op zondag 04 september 2005 @ 03:21:
[...]

Waarom SPV weggedaan? Ik heb 'm ook! Is echt werkelijk 'n superdingetje

Er is niet maar één SPV hoor; de SPV serie zijn alle (htc) smartphones en pocket pc phones van Orange, niet één model. Ik denk dat hij refereert naar de originele Orange SPV (aan z'n post history te zien) en jij naar de Orange SPV M500.

Jammer dat er bij mij in de buurt geen T-Mobile shop is :(

Eggy wijzigde dit bericht 04-09-2005 12:28 (3%)

SE-NSE | Sony Ericsson - News, Services, Entertainment

Ayofe Theme for Symbian S60

quote:
Eggy schreef op zondag 04 september 2005 @ 12:27:
Ik denk dat hij refereert naar de originele Orange SPV (aan z'n post history te zien) en jij naar de Orange SPV M500.

Jammer dat er bij mij in de buurt geen T-Mobile shop is :(

weggedaan? welnee, ik heb hem nog steeds, maar contract liep af en ik kon een nieuw telefoontje regelen, en ik wilde weer iets heel anders.

En juist ja, ik heb het over de originele SPV, want nu ruim 2 jaar terug moest en zou ik de Orange SPV kopen, omdat het toen de enige telefoon met redelijk functionerende browser was. En ik heb er 2 jaar lang veel plezier van gehad, het is ook geen slechte telefoon.
maar dus nu weer naar een nokia gestapt, ik vind dat daar net iets beter nagedacht is over de gebruiksvriendelijkheid, en dat deze iets stabieler is.
Maar beide zijn leuke, goede telefoons, beide niet perfect, maar erg leuk speelgoed.

Mijn volgende "telefoon" wordt geen telefoon maar het nokia 770 internet tablet, dat is pas echt mobiel browsen!

overigens weten ze bij de T-mobile shop dus helemaal niets van de technische aspecten van hun producten, dus bij die winkels kom je toch niet verder.
Wonderlijk genoeg heb ik bij de Orange shops wel bekwaam personeel aangetroffen, die weten wat voor dienst "orange world" bijvoorbeeld echt is (proxy verbinding met een maximale fbestands-grootte). Maar dit is echt een uitzondering, want zelfs bij de primafoon van het grote KPN weten ze niets over bijvoorbeeld wat voor verbinding Imode gebruikt, of hun datatlimiet voor UMTS. (ik ben er bijvoorbeeld ook nog steeds niet uit of je de 10MB Imode bundel, die ze tegenwoordig weggeven, ook voor je laptop of PDA kan gebruiken, en hoe ze dat zouden afschermen.Ik vermoed dat het wel kan)

TempesT wijzigde dit bericht 04-09-2005 13:36 (38%)

Heel Hard Heerschen

Gsus is my homeboy

Ja that's true! Ik ging er vanuit dattie de SPV M500 bedoelde!
Ik wist wel dat er meerdere SPV's uit waren gebracht!
Beetje dom van me! Thanks

Zepto Znote 6224W: 14,1" @ 1440 x 900 | nVidia GO 8600M GT 512MB | Intel Core 2 Duo T7500 2,20GHz 800MHz 4MB 3072MB PC6400 - 800MHz | 200GB 7200 rpm HD | DVD+-RW | Integrated BT & Wi-Fi | Windows Vista Home Premium x86 :-)

Goo goo g'joob

De Nokia 770 lijkt mij ook wel aardig ja. Alhoewel ik dan liever de HTC Universal aka Orange SPV M5000 (icm deze databundel) heb vanwege de ruime selectie aan apps en games daarvoor. Daarnaast beschikt deze natuurlijk over een toetsenbord.

Eggy wijzigde dit bericht 04-09-2005 13:46 (5%)

Gsus is my homeboy

quote:
Eggy schreef op zondag 04 september 2005 @ 13:45:
De Nokia 770 lijkt mij ook wel aardig ja. Alhoewel ik dan liever de HTC Universal aka Orange SPV M5000 (icm deze databundel) heb vanwege de ruime selectie aan apps en games daarvoor. Daarnaast beschikt deze natuurlijk over een toetsenbord.
Je kunt ook wachten op de Qtek S110 9100 . Die heeft ook 'n echt toetsenbordje en zal ongeacht ook worden uitgegeven met Orange, zodat je gebruik kunt maken van de databundel van Orange zelf
(zal wel de Orange SPV M550 worden ofzo denk)

http://www.pocketpc-club.nl/contentimages/qtek9100_preview/25.jpg

CLB wijzigde dit bericht 04-09-2005 15:51 (17%)

Goo goo g'joob

quote:
CLB schreef op zondag 04 september 2005 @ 13:55:
[...]

Je kunt ook wachten op de Qtek S110. Die heeft ook 'n echt toetsenbordje en zal ongeacht ook worden uitgegeven met Orange, zodat je gebruik kunt maken van de databundel van Orange zelf
(zal wel de Orange SPV M550 worden ofzo denk)

[afbeelding]

Dat is de Qtek 9100, niet de Qtek S110 (dit is de Magician variant met 128MB geheugen). Maar de HTC Wizard hoort pas in oktober/september uit te komen en heeft geen VGA scherm ;)

Ik heb nu namelijk super veel vrije tijd tussen m'n lessen door en lijkt me dan wel relaxed om op bijvoorbeeld een VGA scherm te surfen als alternatief op het meeslepen van een laptop.

op een oude laptop heb ik wel eens met 640x480 gesurfd, dat is verre van optimaal. Zelfs op 800x600 zijn veel sites onhandig om te bezoeken.
Daar komt nog bij dat de HTC Universal (ofwel de Orange SPV M5000 ) geen volwaardige browser heeft, alleen uitgeklede "pocket" versies. De Nokia 770 heeft tenminste een volwaardige opera browser met flash en real plug-ins! (althans dat beloven ze)

Maar een vergelijkings test lijkt me een super plan! Koop ik de Nokia 770, een andere tweaker de HTC Universal, een middagje samenkomen om te vergelijken en conclusies op GoT. ik ben benieuwd naar het resultaat, wat de ultieme mini browser is

Heel Hard Heerschen

Goo goo g'joob

quote:
TempesT schreef op zondag 04 september 2005 @ 14:23:
op een oude laptop heb ik wel eens met 640x480 gesurfd, dat is verre van optimaal. Zelfs op 800x600 zijn veel sites onhandig om te bezoeken.
Daar komt nog bij dat de HTC Universal (ofwel de Orange SPV M5000 ) geen volwaardige browser heeft, alleen uitgeklede "pocket" versies. De Nokia 770 heeft tenminste een volwaardige opera browser met flash en real plug-ins! (althans dat beloven ze)

Maar een vergelijkings test lijkt me een super plan! Koop ik de Nokia 770, een andere tweaker de HTC Universal, een middagje samenkomen om te vergelijken en conclusies op GoT. ik ben benieuwd naar het resultaat, wat de ultieme mini browser is
De 770 zal ook zeer waarschijnlijk beter te gebruiken zijn als web browser. Als je via je 770 op GPRS wilt browsen zul je echter toch nog een andere smartphone moeten aanschaffen wil je gebruik maken van dit GPRS abonnement. Daarnaast zul je ze vervolgens moeten linken aan elkaar via bijvoorbeeld bluetooth (als er geen WiFi punt in de buurt is uiteraard).

Eggy wijzigde dit bericht 04-09-2005 14:38 (8%)

Gsus is my homeboy

Tsjaa ik begrijp wel dat je met 'n compact 'iets' wilt kunnen internetten,
mja daarvoor blijft 'n laptop natuurlijk nog steeds het ultieme. Je kunt nu wel een VGA-scherm willen hebben, ingebouwde browser en blablabla, maar over 'n jaartje heb je weer de release van de mini-laptop met een oprolbaar scherm ofzo.
Ik kloot nu altijd een beetje op internet via m'n huidige Orange SPV M500 en tsjaa dat is gewoon grappig. Mailtjes sturen lukt perfect, ns reisplanner, nieuws/ weer checken enzo gaat goed. Wil je 'zwaardere sites' gaan bekijken enzo, zul je wat mij betreffende toch aan de laptop moeten!??

Dit is geen flame ofzo hoor, want ongeacht wat er wordt gezegd: Nokia 770 en HTC Universal zijn geil :9

Goo goo g'joob

Een laptop is echter nog altijd wat duurder en groter en deze zal ik sowieso haast niet met me meenemen.

Ik wil met name een forum kunnen bezoeken waarvan ik admin ben. Daar moet ook een HTML lite versie van komen binnenkort en zal dan dus goed te bezoeken zijn op een VGA scherm. Daarnaast kan ik ondertussen MSNM en IRC draaien.

De Wizard is een leuke telefoon hoor, dat zonder twijfel. Tegen de tijd dat die uit is komt er echter waarschijnlijk binnenkort alweer wat anders leuks uit. Een nieuwere Pocket PC Phone met VGA scherm in Magician/Wizard formaat verwacht ik echter niet binnenkort.

Big Brother is watching you

Hmm nou ik kon het daarnet nog niet toevoegen.
Omdat het vandaag geintroduceerd wordt en het pas in de loop van deze week gebruikt kan worden...

Ik moet er nog goed over nadenken, gezien ik al een edge abo heb bij telfort...

AMD 64x2 4200+ | 2GB DC DDR2 | 720GB HD | DVD-RWDL | GF8600GT Silent | Windows Vista Ultimate | Notebook : Acer Aspire 5920G , C2D Centrino 2GHZ 2GB DDR2, 15,4", GF 8600 GT Go, 160GB HD, DualLayer DVD, Windows Vista HP, Wireless a/b/g/n

yo,

voor zover ik weet, iig wat de vertegenwoordiger die in de winkel langs kwam woensdag mij heeft verteld zit het zo in elkaar:
1. voor 9,50 p/m mag je ongelimiteerd alles doen via umts/grps/via wifi hotspot/wappen op je tel.
2. dit is idd gebonden aan een smartphone, dit doen ze dmv het imei nummer wat ingevuld moet worden tijdens de registratie.
3. die 9,50 is een extra bovenop je huidige abbo.
4. om dit pakket te kunnen nemen moet je of minimaal relax 150 hebben of een zakelijk abbo.
5. het werkt met meer telefoons dan die mda compact en mda 3 iig volgens de vertegenwoordiger(nu heb ik alweer veel tegenstrijdige info gehoord daarover)
6. helaas is het in het buitenland niet voor 9,50(dat zou echt vet zijn)
7. dit pakket gaat niet via een portal zoals bv vodafone( 5 euro p/m). dus het is niet gelimiteerd tot een aantal sites, ook standaard email en msn zijn toegelaten via de smartphone.

chance favors the prepared mind

quote:
declan001 schreef op maandag 05 september 2005 @ 09:50:
yo,

voor zover ik weet, iig wat de vertegenwoordiger die in de winkel langs kwam woensdag mij heeft verteld zit het zo in elkaar:
1. voor 9,50 p/m mag je ongelimiteerd alles doen via umts/grps/via wifi hotspot/wappen op je tel.
2. dit is idd gebonden aan een smartphone, dit doen ze dmv het imei nummer wat ingevuld moet worden tijdens de registratie.
3. die 9,50 is een extra bovenop je huidige abbo.
4. om dit pakket te kunnen nemen moet je of minimaal relax 150 hebben of een zakelijk abbo.
5. het werkt met meer telefoons dan die mda compact en mda 3 iig volgens de vertegenwoordiger(nu heb ik alweer veel tegenstrijdige info gehoord daarover)
6. helaas is het in het buitenland niet voor 9,50(dat zou echt vet zijn)
7. dit pakket gaat niet via een portal zoals bv vodafone( 5 euro p/m). dus het is niet gelimiteerd tot een aantal sites, ook standaard email en msn zijn toegelaten via de smartphone.

Weet deze ook wanneer en hoe dat moet gebeuren?
Moet je je nummer doorgeven via de KS?

AMD 64x2 4200+ | 2GB DC DDR2 | 720GB HD | DVD-RWDL | GF8600GT Silent | Windows Vista Ultimate | Notebook : Acer Aspire 5920G , C2D Centrino 2GHZ 2GB DDR2, 15,4", GF 8600 GT Go, 160GB HD, DualLayer DVD, Windows Vista HP, Wireless a/b/g/n

Timmaaaaaaay!!!

Dus het is niet meer dan een promotie voor GPRS icm smartphones. Zit ik dan met me 9300. Iemand een idee wanneer dit los van je mobiel aangeboden gaat worden?

Bla, bla, bla, komkommer is geen sla.

quote:
ZyMoTiC schreef op maandag 05 september 2005 @ 10:08:
Dus het is niet meer dan een promotie voor GPRS icm smartphones. Zit ik dan met me 9300. Iemand een idee wanneer dit los van je mobiel aangeboden gaat worden?

Volgens mij kun je vast wel met jou smartphone online.
Die N9300 is zeker wel een smartphone!

je kan met huidige telefoons gewoon dat abbo erbij nemen hoor, het is niet zo dat je daarvoor speciaal een nieuw abbo voor moet afsluiten. Ik ga bijvoorbeeld zodra me huidige tel k700i met 2 jarig abbo afgelopen is, verlengen met een smartphone en dat pakket erbij.
Je moest geloof ik wel de KS bellen voor zo een abbo zei die gozer. Hij zei nog niet wanneer, maar aangezien wij er nu al reclame materiaal voor hebben en nieuwe registratie formulieren denk ik dat dit vrij snel van start zal gaan.

chance favors the prepared mind

Timmaaaaaaay!!!

Net even met t-mobile KS gebeld, en nogmaals. Het is alleen voor MDA, zoals in de aanbieding staat. Waarschijnlijk komt het ook voor andere telefoons maar ze zullen vast eerst deze aanbieding uitbuiten :)

Dus, helaas.

Bla, bla, bla, komkommer is geen sla.

Reg. datum: 08 maart 2000

Tada:

http://www.t-mobile.nl/t-.../page/pocket_internet.asp

Je betaalt een vast bedrag per maand waarvoor je onbeperkt en dus zorgeloos kunt internetten op je mobiele telefoon.

Bijzonderheden:
Onbeperkt mobiel internetten
Voor ¤ 9,50 per maand (vast bedrag)
Inclusief gebruik GPRS-HotSpot (WLAN)-netwerk
Alleen beschikbaar in combinatie met een mobiele telefoon die geschikt is voor internet en in combinatie met bepaalde prijsplannen.

Mex wijzigde dit bericht 05-09-2005 12:51 (74%)

Reg. datum: 26 september 2003

quote:
Ook in combinatie met sim-only abonnementen. Dus dat betekent voor niet t-mobile abonnees voor 20,25 onbeperkt internetten :*)

Gaaf, mijn oude SPV wordt ook ondersteund (eigenlijk alle microsoft telefoons dus).

Het wordt dus gebonden aan een IMei nummer van je telefoon? staat hier ergens boven? Hoe weten ze dan zo zeker dat je inlogt via je mobiele browser van je telefoon en niet via een laptop die je met Bluetooth of infrarood laat inbellen?

mijn theorie is dat ze: ofwel dit niet hebben beveiligd, en alleen controleren als je heel veel data verbruikt en hier dan een rekening voor krijgt, (checken welke user agent doorgegeven wordt, waaruit blijkt dat dat niet pocket Internet explorer is of iets anders mobiel brows-baars)

Ofwel ze hebben wel degelijk een beveiliging, en dan lijkt mij dat ze alleen de pocket internet explorer toelaten om te data op te halen. (hoewel er natuurlijk veel meer browsers zijn)

Weet iemand meer over hoe ze voorkomen dat andere toestellen dan deze microsoft telefoon lijst hier gebruik van maken?

Heel Hard Heerschen

Reg. datum: 03 november 2002

quote:
TempesT schreef op maandag 05 september 2005 @ 16:03:
Het wordt dus gebonden aan een IMei nummer van je telefoon? staat hier ergens boven? Hoe weten ze dan zo zeker dat je inlogt via je mobiele browser van je telefoon en niet via een laptop die je met Bluetooth of infrarood laat inbellen?

mijn theorie is dat ze: ofwel dit niet hebben beveiligd, en alleen controleren als je heel veel data verbruikt en hier dan een rekening voor krijgt, (checken welke user agent doorgegeven wordt, waaruit blijkt dat dat niet pocket Internet explorer is of iets anders mobiel brows-baars)

Ik heb me net aangemeld, in de loop van de dag wordt het vandaag actief.
Ze vragen inderdaad om een IMEI nummer. Het lijkt me niet dat ze dit beveiligd hebben op alleen data via je telefoon.
De dienst bestaat uit onbeperkt internet op je telefoon, de voorwaarden die de T-Mobile medewerken me gaf zei niets over bepaalde software gebruiken of dat het verboden zou zijn icm een laptop/pc.
Het is dan ook niet te controleren, ik kan namelijk ook een andere browser gebruiken etc..

Prima prijs voor deze dienst lijkt me zo. Morgen nog even bellen of de dienst inderdaad geactiveerd is zodat ik hem kan gaan gebruiken.

Ik heb het dan ook maar aangevraagd en bij mij is het dan ook direct geactiveerd.
Uiteraard kon ik het niet laten om even te kijken of het in mijn edge kaart werkte van telfort.
Dat werkt, maar ik vind 5kb/s nou niet echt geweldig (3kb/s upload ook niet echt). Dus voor mijn smartphone is het prima :)
En voor mijn laptop heb ik dan het edge abo van telfort (waar ik vandaag zelfs 25kb/s mee gehaald heb! **HOEZO UMTS? >:) ** )

ben het nu aanvragen, heb al een heel album aan wachtmuziek gehoord :+

---

ok, ben aangemeld, zou over half uur moeten werken :)

ronaldlokers wijzigde dit bericht 05-09-2005 17:03 (33%)

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 129 130 131 132 last

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: