Every failure offers you a new opportunity! | Lokatie database|GoT - Notepad
T-Mobile PIT: voor ¤ 9,50 per maand onbeperkt internetten
Pagina: 1 2 3 4 ... 9 10 11 12 13 14 15 16 17 ... 130 131 132 133 last
Reageer Nieuw Topicquote:BiG-GuY schreef op maandag 03 oktober 2005 @ 22:36:
[...]
minimaal Relax 150... staat (stond er iig wel in) in het pdf bestandje...
Ik heb straks (morgen) een contractvoorstel op mijn mat liggen waarin het bevestig staat..tekenen en de deal is er
Reg. datum: 24 oktober 2004
Heb je dit bij T-mobile gedaan? Ik kon namelijk pas de 11de mijn abbo verlengen icm de MDA Vario. Beetje vreemd.....quote:xon schreef op maandag 03 oktober 2005 @ 13:24:
PSSSSSTTTT...net mijn contract verlengd..van 150 minuten naar 100 minuten..met een mda vario (wizard)...en kon gewoon een internet totaal voor 9.50 afgesloten...![]()
sssstttt........
Reg. datum: 23 september 2005
Reg. datum: 23 september 2005
Java Runtime Environment 5,0 heb ik nodig op mijn pc om een site met streaming koersen te bekijken...kan ik dat op een pda met Windows Mobile 5 gebruiken???
;-)
Reg. datum: 30 september 2005
Je kan bij activesync aangeven dat je wil syncen als er een nieuw bericht ontvangen is. geef bij device instelling je telnr@t-mobile.nl(zelfde account als hotspot) op en het werkt!! Wat hier de kosten van zijn (want het werkt op basis van SMS) weet niemand bij T-mobilequote:Umar schreef op maandag 03 oktober 2005 @ 13:27:
haha... dan heb je geluk
hoe kan je ervoor zorgen dat je outlook op je mda ook automatisch geupdate wordt via GPRS?
Klinkt intressant, maar kun je het nog wat exacter uitleggen?quote:Mike68 schreef op dinsdag 04 oktober 2005 @ 17:11:
[...]
Je kan bij activesync aangeven dat je wil syncen als er een nieuw bericht ontvangen is. geef bij device instelling je telnr@t-mobile.nl(zelfde account als hotspot) op en het werkt!! Wat hier de kosten van zijn (want het werkt op basis van SMS) weet niemand bij T-mobile
Ja ben ik ook erg benieuwd naar. Ik zou 't geweldig vinden om remote te syncen zonder dure servers enz.
Surf naar :: AppeltjesFris.nl :: - Voor relaxte Apple Software en nieuwtjes. Lekker Fris, Lekker Nuttig.
Dat is natuurlijk een heel lang verhaal. Hebben jullie wel exchange server 2003 met active sync bereikbaar vanaf internet??
Als je nu kan syncen met je Exchange server (wat ook gratis is nu) via internet dan kan het de andere kant op ook. Mail me anders even...dan kan ik het nog beter uitleggen. Geef ook even aan wat je al hebt staan!!
Als je nu kan syncen met je Exchange server (wat ook gratis is nu) via internet dan kan het de andere kant op ook. Mail me anders even...dan kan ik het nog beter uitleggen. Geef ook even aan wat je al hebt staan!!
quote:Mike68 schreef op dinsdag 04 oktober 2005 @ 17:11:
[...]
Je kan bij activesync aangeven dat je wil syncen als er een nieuw bericht ontvangen is. geef bij device instelling je telnr@t-mobile.nl(zelfde account als hotspot) op en het werkt!! Wat hier de kosten van zijn (want het werkt op basis van SMS) weet niemand bij T-mobile
ik heb het voor elkaar op een andere manier: gewoon een nieuwe account aanmaken in outlook op je mda en met je gprs als ophalen... werkt goed
alleen ik wilde een mailtje forwarden naar zo'n 50 mensen,maar dan blijft ie haken enmoet ik soft reset doen. vaag probleem... oplossing?
Sunny day
Helaas heb ik geen Echange server hier, maar inmiddels wel een andere manier om het voor elkaar te krijgen.
In principe staat outlook hier altijd open (ook als ik wegga). Nou moet ik er ff aan denken voor ik wegga om een mail forward rule aan te zetten die alle binnenkomende mail doorstuurt naar het email adres van mijn telefoon. Tis wat omslachtig maar werkt wel (zeker als je telefoon toch elke 5 min controleert op nieuwe mail).
En op zich kun je inderdaad je mail accounts ook laten controleren op je pda/mda. Alleen omdat ik dus altijd mijn outlook open heb staan kan het zijn dat outlook net eerder zijn mail ophaalt dan dat mijn mda dat doet. Plus dat elk pop account op je telefoon een nieuwe map inhoudt wordt het met al die accounts ook niet echt overzichtelijk....
In principe staat outlook hier altijd open (ook als ik wegga). Nou moet ik er ff aan denken voor ik wegga om een mail forward rule aan te zetten die alle binnenkomende mail doorstuurt naar het email adres van mijn telefoon. Tis wat omslachtig maar werkt wel (zeker als je telefoon toch elke 5 min controleert op nieuwe mail).
En op zich kun je inderdaad je mail accounts ook laten controleren op je pda/mda. Alleen omdat ik dus altijd mijn outlook open heb staan kan het zijn dat outlook net eerder zijn mail ophaalt dan dat mijn mda dat doet. Plus dat elk pop account op je telefoon een nieuwe map inhoudt wordt het met al die accounts ook niet echt overzichtelijk....
Je kan ook in Outlook aangeven dat hij een copy van de mail op de server laat staan. Lijkt me makkelijker dan wat je nu doet.quote:Plukkie schreef op woensdag 05 oktober 2005 @ 11:31:
Helaas heb ik geen Echange server hier, maar inmiddels wel een andere manier om het voor elkaar te krijgen.
Reg. datum: 21 oktober 2003
Even over het gebruiken van een ander toestel dan een MDA
-Ik heb zojuist tig keer gebeld naar de KS en de één verteld mij dat het IMEI niet gecontroleerd wordt en de ander juist weer wel. Ik wilde dit toch even zeker weten dus ik heb een meisje van de KS helemaal uitgehoord en die kwam met de volgende mededeling:
Wanneer je het abbonement afsluit met een MDA compact,pro etc (maakt nie uit welke dus, orange of wat dan ook) en je verwisselt de SIM kaart in een ander toestel, dus 1 die niet op de lijst staat. En je doet dit bijvoorbeeld een maand lang dan zul je (volgens de KS) een sms ontvangen dat je niet meer met een goedgekeurd toestel gebruik maakt van de extra dienst. Je kan dan ook worden afgesloten van de dienst. Maar je betaald dan dus nog wel!
IMEI wordt wel gecontroleerd, kan iemand mij hier een bevestiging van geven?
-Ik heb zojuist tig keer gebeld naar de KS en de één verteld mij dat het IMEI niet gecontroleerd wordt en de ander juist weer wel. Ik wilde dit toch even zeker weten dus ik heb een meisje van de KS helemaal uitgehoord en die kwam met de volgende mededeling:
Wanneer je het abbonement afsluit met een MDA compact,pro etc (maakt nie uit welke dus, orange of wat dan ook) en je verwisselt de SIM kaart in een ander toestel, dus 1 die niet op de lijst staat. En je doet dit bijvoorbeeld een maand lang dan zul je (volgens de KS) een sms ontvangen dat je niet meer met een goedgekeurd toestel gebruik maakt van de extra dienst. Je kan dan ook worden afgesloten van de dienst. Maar je betaald dan dus nog wel!
Als tmobile dat zelf al niet kan, dan lijkt het me stug dat iemand dat hier wel kan.quote:Jempen schreef op woensdag 05 oktober 2005 @ 17:09:
Even over het gebruiken van een ander toestel dan een MDA
Probleem is wat ik ook al aangaf is dat als je een stuk of 10 pop boxen wil controleren je ook 10 verschillende mappen in je toestel krijgt waardoor het onoverzichtelijker wordt. Nu hoef je maar 1 account te controleren.quote:Mex schreef op woensdag 05 oktober 2005 @ 12:37:
[...]
Je kan ook in Outlook aangeven dat hij een copy van de mail op de server laat staan. Lijkt me makkelijker dan wat je nu doet.
quote:Mex schreef op woensdag 05 oktober 2005 @ 17:54:
[...]
Als tmobile dat zelf al niet kan, dan lijkt het me stug dat iemand dat hier wel kan.
Misschien iemand die het risico al neemt? Ik had via een contractvernieuwing een MDA compact gekregen via tmobile, MDA retour alleen wel het IMEI opgechreven en doorgegeven. Toen ze met de mededeling kwam dat ik bij het langdurig gebruiken van een ander IMEI nummer zou worden afgesloten heb ik maar besloten om ervan af te zien. Ze flipte hem helemaal haha, ik bleef aardig
Het maakt trouwens niet uit of iemand anders zich later met jou IMEI nummer aanmeld, bijvoorbeeld als je hem aan je maat verkoopt ofzo die ook bij tmobile zit. Aldus de KS
Jempen wijzigde dit bericht 06-10-2005 13:04 (15%)
Reg. datum: 07 oktober 2005
Reg. datum: 07 oktober 2005
Hallo mensen,
Ik heb alles zo doorgelezen en blijf met enkele vragen zitten.
- Is de MDA ook te gebruiken om te bellen of staat dit heel lullig. Met andere woorden, als je wil bellen en internetten moet je een SDA halen (nadeel is wel het te kleine scherm).
- Is er overal in Nld ``bereik` of moet ik naar de lokale Mac om mijn mail te checken?
- Wat zijn de ervaringen qua mail, ik begrijp dat je je hotmail en andere adressen prima kunt ophalen, maar hoe zit het met plaatjes ed?
Verder ben ik benieuwd of jullie net als T-mobile er van overtuigd zijn dat dit de toekomst is. Waar gebruiken jullie nu de constante internetverbinding het meest voor? Fun, SMS, beurs, e-mail, nieuws etc etc?
groet,
Joris Veldhuis
- Is de MDA ook te gebruiken om te bellen of staat dit heel lullig. Met andere woorden, als je wil bellen en internetten moet je een SDA halen (nadeel is wel het te kleine scherm).
- Is er overal in Nld ``bereik` of moet ik naar de lokale Mac om mijn mail te checken?
- Wat zijn de ervaringen qua mail, ik begrijp dat je je hotmail en andere adressen prima kunt ophalen, maar hoe zit het met plaatjes ed?
Verder ben ik benieuwd of jullie net als T-mobile er van overtuigd zijn dat dit de toekomst is. Waar gebruiken jullie nu de constante internetverbinding het meest voor? Fun, SMS, beurs, e-mail, nieuws etc etc?
groet,
Joris Veldhuis
Met een MDA kun je ook gewoon bellen en smsen net als elke andere gsmquote:jorisveldhuis schreef op vrijdag 07 oktober 2005 @ 12:38:
Hallo mensen,
Als je tmobile bereikt hebt, dan heb je ook gps bereik en kun je dus ook internetten. Waar jij op doelt zijn de wifi hotspots, dat is een ander verhaal.quote:- Is er overal in Nld ``bereik` of moet ik naar de lokale Mac om mijn mail te checken?
Plaatjes kun je prima binnen halen, het gaat alleen wat langzamer uiteraard dan op je thuis pc.quote:- Wat zijn de ervaringen qua mail, ik begrijp dat je je hotmail en andere adressen prima kunt ophalen, maar hoe zit het met plaatjes ed?
Mail, msn, nieuws etcetc.quote:Verder ben ik benieuwd of jullie net als T-mobile er van overtuigd zijn dat dit de toekomst is. Waar gebruiken jullie nu de constante internetverbinding het meest voor? Fun, SMS, beurs, e-mail, nieuws etc etc?
Het begroeten van elkaar was geloof ik niet meer toegestaanquote:
groet,
Joris Veldhuis
Ben het vaker tegengekomen in dit topic, maar neem aan dat het niet via GPS gaat maar over GPRSquote:Als je tmobile bereikt hebt, dan heb je ook gps bereik en kun je dus ook internetten. Waar jij op doelt zijn de wifi hotspots, dat is een ander verhaal.
//
Oeps, mijn foutquote:man-o-script schreef op vrijdag 07 oktober 2005 @ 13:54:
[...]
Ben het vaker tegengekomen in dit topic, maar neem aan dat het niet via GPS gaat maar over GPRS
Mex wijzigde dit bericht 07-10-2005 14:02 (4%)
Ik heb een gerucht gehoord dat de snelheid van GPRS omhoog zou gaan, wat is hiervan waar? Is dit technisch ook wel mogelijk?
Dat zou ik ook wel eens willen weten.quote:EVILSalami schreef op maandag 03 oktober 2005 @ 14:27:
Zijn er ook al geruchten van de concurentie? Die kunnen natuurlijk niet achter blijven. Ik heb nl. Vodafone
Vandaag in de T-Mobile shop konden ze mij daar niets over vertellen. Ze wisten het niet.quote:ohjaja1981 schreef op vrijdag 07 oktober 2005 @ 14:51:
Ik heb een gerucht gehoord dat de snelheid van GPRS omhoog zou gaan, wat is hiervan waar? Is dit technisch ook wel mogelijk?
photo.shoq photoblog - Flickr
5D // Sigma 15 fish // Canon 17-40 L // Tamron 28-75 // Canon 50 // Canon 70-200 L
ik kan me herinneren dat ik in het buitenland wel sneller kon inetten... met een SE K500i, (in Servië-Montenegro op het MTS064 netwerk..., die heeft ook GRPS netwerk...) niet veel sneller maar wel iets... ik neem aan dat mn MDA Compact wel sneller aankan
? hij ondersteunde toch ook EDGE? (alleen telfort dan)
BiG-GuY wijzigde dit bericht 07-10-2005 19:55 (22%)
Gallery | Sony VAIO FZ21M | ASUS EeePC 901
Lijkt me vet, veel radiostations streamen in een iets te hoge bitrate waardoor je veel "lag" hebtquote:ohjaja1981 schreef op vrijdag 07 oktober 2005 @ 14:51:
Reg. datum: 05 september 2005
Reg. datum: 05 september 2005
EDGE zit bij T-Mobile niet in de planning, dus je zal het met GPRS moeten blijven doen. 
Pagina: 1 2 3 4 ... 9 10 11 12 13 14 15 16 17 ... 130 131 132 133 last