Gathering of Tweakers

Quicksearch
Reg. datum: 05 september 2005

quote:
xon schreef op woensdag 28 september 2005 @ 14:15:
[...]

Kan ik mij niet herinneren dat ooit iemand hier zei dat er een applicatie was waarmee alle streams automatisch werden aangepast naar lagere bitrate? en dus zo te kijken via gprs?

Met www.orb.com kan je media van je eigen PC streamen op ieder willekeurig device.

Als je een tv-kaart hebt kan je ook tv-zenders streamen. :P

Einstein had gelijk!

quote:
Jasper schreef op dinsdag 27 september 2005 @ 22:33:
Balen dat dat streamen niet werkt. Jouw verhaal klinkt echter eerder als een brakke stream applicatie dan dat de snelheid de beperking is.
Edit: De NOS video stream van Journaal 24 doet hier strak 65kb, dus qua snelheid moet het wel te kijken zijn.

Waar haal jij die stream vandaan? :?

VoIP via GPRS is alleen al vanwege de latency superbagger: die kan oplopen tot 3 seconden round-time, en 3 seconden is *veel*, dan zit je constant door elkaar te praten enzo :{

Reality is merely an illusion, albeit a very persistent one.

photo.shoq photoblog - Flickr
5D // Sigma 15 fish // Canon 17-40 L // Tamron 28-75 // Canon 50 // Canon 70-200 L

Reg. datum: 30 september 2005

Ik kan met mijn SDA niet streamen van pda.t-mobile.nl. Ik pak bijvoorbeeld journaal, dan download hij wel de file, maar vervolgens kan mediaplayer het bestand niet vinden. Iemand dit probleem ook ondervonden??

Bij T-mobile zeggen ze dat ik dan Mediaplayer 10 moet installeren op mijn SDA, maar waar haal ik die vandaan?? T-mobile zegt dat microsoft deze aan moet leveren. Bij microsoft staat dat de provider of leverancier van de SDA hier voor moet zorgen (betere kastje naar de muur principe)

En als we dan toch bezig zijn, iemand al Windows mobile 5 geinstalleerd op een SDA??

Reg. datum: 06 februari 2005

Heb je met deze "onbeperkt internet" bundel eigenlijk nog wel een sms bundel nodig?
Je kunt toch via websites gratis sms-jes versturen?

@Jasper
Met GPRS mag je blij zijn de 60 kbit te halen. Dus het journaal zit er niet in. (heb het uitvoerig getest met een SDA) Je kan hem wel toevoegen bij orb.com en dan kan het wel :) Al dan niet heel brak
Leutje: Thanks.
Wat is verder de ervaring met orb.com?

5D // Sigma 15 fish // Canon 17-40 L // Tamron 28-75 // Canon 50 // Canon 70-200 L

Ik gebruik het dagelijks waarbij ik bijna al mijn mp3tjes kan streamen :)
Verwacht niet dat het navigeren snel gaat (zeker niet als je al een mp3 aan het streamen bent) maar in de trein klinkt het als de 3fm stream. Redelijk dus. niet meer niet minder (gelukkig wel stereo). Maar in de trein hoor je met alle bijgeluiden toch al geen topkwaliteit.
Ik heb de bitrate vastgezet op 60kbit. Hoger krijg je enorm last van buffers en zo valt het allemaal wel mee. Zeg 1 keer in de 5 minuten 1 seconde geen geluid

Verder kan je per nummer afspelen, per map afspelen of zelfs alles achter elkaar (dan wel shuffle)
Tis dus alsof je 10 ipods (kwa opslag) kan meenemen en evengoed nog het laatste nieuws technieuws enz kan bekijken. En dat allemaal op 1 apparaat :)

En dat voor 9.50 Mike! Tis geweldig!!

Serieus.. tis geen top hifi maar goed te doen

-Edit-
Zelfs die tvgids hieronder is goed te zien op mijn kleine SDA :D

-Edit2-

Voor de gein heb ik mijn torrent map ook gedeelt, En wis en waarachtig kon ik ergens bij schagen lekker naar Stargate Atlantis kijken @ 15 frames en wat blokkerig. Die vent naast me zat de hele tijd stiekem mee te kijken ;)

Leutje wijzigde dit bericht 30-09-2005 15:45 (15%)

Heb zelf nog geen ervaringen met orb zit nog even zonder adsl. Gebruik nu dus mijn mda om op mijn pc te kunnen internetten, ouderwets inbellen :).

Als je kijkt op http://www.pocketpcmedia.nl/ en bijvoorbeelde de site van jensen zijn die lage kwaliteitsstreams prima te kijken. Natuurlijk is de kwaliteit niet optimaal maar je went er snel aan. Het is mij alleen nog niet gelukt om de streams van uitzendinggemist.nl aan de praat te krijgen, iemand een idee?
Ook moet je erop letten dat je in WMP de connectiesnelheid goed hebt ingesteld. Wanneer deze te hoog is krijg je schokkend beeld en geluid.

Waarom zou je streamend films via Orb gaan kijken terwijl je ook gewoon de film op je PDA kan zetten :?

Okay, omdat het kan zeker? :P

Jasper wijzigde dit bericht 30-09-2005 23:29 (14%)

Mijn torrentmap is op dit moment een dikke 50 gig. mijn mp3 map is mede door veel livesets een dikke 40 gig.Ik moet de eerste PDA nog zien die 90 gig aan opslag heeft ;)

Zoals ik al eerder zei, ik heb 'maar' een simpele SDA. Een smartphone met pda trekjes en in totaal 310 mb geheugen. Die Stargate aflevering was al 350 mb. get my point? :P

Ja maar je kan alles converteren met pocket divx enzo...
Met Orb word dit dus on the fly voor je gedaan :)

En om ontopic te blijven. Bij een T-Mobile hotspot (of ieder willekeurige wifi netwerk die in de buurt openstaat ;)) kan je dus wel een goede snelheid halen om zelfs een film compleet te streamen. Dus mijn toekomstige MDA Vario (of PRO. Ben daar nog niet helemaal over uit) en alle open wifi spots hier in de buurt maken van die 9.50 in de maand een leuk alternatief voor een notebook met remote opslag zonder meteen een heel groot apparaat mee te hoeven nemen
Ik zit bij t-mobile relax 150 ofzo 21,95 euro.

ik ben al vanaf 2 januari 2005 "vrij"

dit is waarschijnlijk waar ik op gewacht heb om me weer te gaan binden :P

ik wil een smartphone en altijd een openstaande ssh/irc verbinding!
In de loop van de middag zal ik dit topic nog eens even doorlezen en gaan bellen met t-mobile

Ik wil nummer portering, een nieuw abbo (zo cheap mogelijk), onbeperkt internet, en een smartphone waar ik makkelijk op kan "typen".
Iemand met hetzelfde doel al van deze aanbieding gebruik gemaakt? welk toestel? blackberrie een optie ?
helaas heb ik mijn sony clie net weer verkocht. die type wel goed alleen slechte accu levensduur.
kunnen ze een smartphone leveren waar een blue tooth keyboard op kan :P ??

www.sitel.nl daar kun je de dingen wel leuk bij elkaar klikken

een MDA compact + internet bundel onbeperkt (ding heeft alleen helaas geen WiFi)
bij een verlenging 150 abbo voor 1 jaar
te betalen 184 euro eenmalig
30 euro p maand aan abbo

MDA compact, als het goed is kan ik dan file updates downloaden en die meteen in tomtom verwerken! :9~

Ik ben er bijna uit :) nu nog een toetsenbordje bij dat ding regelen.

of toch een nokia 6600 met tomtom 5 (kan ik dan ook file updates downloaden?) en voor internet mijn laptop er naast zetten

xychix wijzigde dit bericht 01-10-2005 16:14 (41%)

Every failure offers you a new opportunity! | Lokatie database|GoT - Notepad

Joepie, ik heb net de sms binnen van mijn activatie van pocket internet totaal. Kan ik nu nog ergens nazien of ik echt gratis inet? (vond het wel erg snel, om 18.00 aangevraagd namelijk)

Wil toch niet voor verrassingen staan :)

quote:
jantje112 schreef op zaterdag 01 oktober 2005 @ 19:58:
Joepie, ik heb net de sms binnen van mijn activatie van pocket internet totaal. Kan ik nu nog ergens nazien of ik echt gratis inet? (vond het wel erg snel, om 18.00 aangevraagd namelijk)

Wil toch niet voor verrassingen staan :)
als ik al een "vrij" abbo heb kan ik t dan gewoon activeren ? maakt het dan nog uit wat voor telefoon ik heb ?

ik heb dit smsje gehad:

"u heeft onze klantnservice gebeld voor de activiatie van Pocket Internet Totaal. Hierbij ontvangt u de bevestiging van deze activatie. Heeft u verder nog vragen.... "

nu kan ik internette... maar het gaat toch redelijk langzaam (google.nl laden duurt zo'n 7 seconden)

Kan het zijn dat ik aan het internetten ben via gprs, maar dan betaald?

(misschien domme vraag) maar ook dit totaal pakket gaat toch ook via gprs gewoon... hoe weet ik wanneer ik gratis aan het internetten ben?

Umar has spoken

sorry, zie dat jantje deze vraag net ook gesteld heeft

Umar has spoken

quote:
Umar schreef op zondag 02 oktober 2005 @ 18:07:
ik heb dit smsje gehad:

"u heeft onze klantnservice gebeld voor de activiatie van Pocket Internet Totaal. Hierbij ontvangt u de bevestiging van deze activatie. Heeft u verder nog vragen.... "

nu kan ik internette... maar het gaat toch redelijk langzaam (google.nl laden duurt zo'n 7 seconden)

Kan het zijn dat ik aan het internetten ben via gprs, maar dan betaald?

(misschien domme vraag) maar ook dit totaal pakket gaat toch ook via gprs gewoon... hoe weet ik wanneer ik gratis aan het internetten ben?
Je internet gewoon via GPRS en zodra je het SMSje hebt gekregen is het gratis. Je dataverbruik wordt dus niet in rekening gebracht.

Reg. datum: 15 november 2001

PSSSSSTTTT...net mijn contract verlengd..van 150 minuten naar 100 minuten..met een mda vario (wizard)...en kon gewoon een internet totaal voor 9.50 afgesloten... >:)

sssstttt........

haha... dan heb je geluk

hoe kan je ervoor zorgen dat je outlook op je mda ook automatisch geupdate wordt via GPRS?

Umar has spoken

Zijn er ook al geruchten van de concurentie? Die kunnen natuurlijk niet achter blijven. Ik heb nl. Vodafone :'(

Digital DJ - Chillism weblog: Waarom boycot idereen toch een Duits woord?

quote:
xon schreef op maandag 03 oktober 2005 @ 13:24:
PSSSSSTTTT...net mijn contract verlengd..van 150 minuten naar 100 minuten..met een mda vario (wizard)...en kon gewoon een internet totaal voor 9.50 afgesloten... >:)

sssstttt........
Ik zou rekenen op een belletje dat je toch niet aangesloten kan worden... O-)

grrr net voor verlenging gebeld en nu hebben ze niet meer de compact met tom tom maar wel de qtek 9100 (MDA vario)

is dit een vooruitgang ? moet ik er wel zelf tomtom bij fixen

quote:
xychix schreef op maandag 03 oktober 2005 @ 20:39:
grrr net voor verlenging gebeld en nu hebben ze niet meer de compact met tom tom maar wel de qtek 9100 (MDA vario)

is dit een vooruitgang ? moet ik er wel zelf tomtom bij fixen

Volgens de specs heeft de 9100 geen GPS.
Echter dit werd ook al over de 9000 gezegd en die blijkt het wel te hebben dus misschien geldt dit dan ook voor de 9100.

Lekker Fris

Hoezo is dat Inet abbo niet mogelijk icm internet pakket?

Surf naar :: AppeltjesFris.nl :: - Voor relaxte Apple Software en nieuwtjes. Lekker Fris, Lekker Nuttig.

quote:
-nickx- schreef op maandag 03 oktober 2005 @ 21:58:
Hoezo is dat Inet abbo niet mogelijk icm internet pakket?
minimaal Relax 150... staat (stond er iig wel in :P) in het pdf bestandje...

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Adrastos

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Adrastos

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws