Gathering of Tweakers

Quicksearch
Reg. datum: 15 november 2001

quote:
Eggy schreef op zaterdag 17 september 2005 @ 12:11:
De T-Mobile branded versie van de HTC Wizard zal waarschijnlijk T-Mobile MDA Compact II heten zoals in de pdf overview stond met toegestane toestellen. Het lijkt me stug dat ze de HTC Universal met MDA Pro zullen branden en de HTC Wizard met MDA Prodigy....

Net even langs de T-mobile shop gewandeld..gaf mezelf weinig kans dat ze iets wisten maar toch..ik vraag de beste snuiter of ie wist wanneer en of de opvolger kwam van de mda compact..en ja hoor dat wist ie wel..het was de MDA compact II..wanneer is die te krijgen..sja moeilijk te zeggen..wij hebben doorgekregen kwartaal 4..

dit kan dus eind september zijn..OF eind december :|

eind oktober krijgen medewerkers van T-M dit toestel, dus dan zal wel ergens in november/december het toestel te krijgen zijn in de winkel.

quote:
meganite schreef op zaterdag 17 september 2005 @ 19:41:
eind oktober krijgen medewerkers van T-M dit toestel, dus dan zal wel ergens in november/december het toestel te krijgen zijn in de winkel.
In november kan ik weer verlengen :9
Reg. datum: 21 oktober 2003

Zoals ik al eerder zei, WiFi HotSpots zijn ook gewoon te gebruiken met de MDA, ik heb vaak genoeg via een tmobile accespoint geinternet. Maar dan in combinatie met een Palm LifeDrive. Dat is toch een heel ander OS dan Win Mobile. En het werkt gewoon.

Connect met Accespoint, open je browser (gaat automatisch naar een tmobile startpagina), vult daar je gebruikersnaam / wachtwoord in die je via sms hebt ontvangen. En hoppa je heb eent sessie, wil zeggen jou MAC adres heeft tijdelijk toegang en na 20 min inactiviteit wordt hij eraf gekickt. Die wordt dus altijd gerekent geloof ik die 20 minuten, kost je knaken.

Nog een vraag: Hebben de mensen die zich hebben aangemeld bij Pocket Internet met een niet Windows mobile smartphone al problemen ondervonden? Zijn ze al benaderd door t-mobile of hoge kosten gezien?

Ik heb zelf nog geen problemen ondervonden met het Pocket Internet abonnement. Het is mij tot nu toe 1 keer overkomen dat ik de GPRS instellingen op mijn Qtek 9090 opnieuw moest installeren. Ik had op dat moment even geen verbinding. Probleem was dat mijn telefoon op Flight mode stond. Eigen fout dus.

Ik gebruik mijn telefoon nu meer voor internet dan als telefoon zelf. Dit wil zeggen dat ik eigenlijk de hele tijd een GPRS verbinding heb aanstaan. Had ik dit gedaan als ik geen Pocket Internet had gehad, dan was ik nu iig blut geweest. Zij hebben mij hierover nog niet over gebeld of gemaild. In mijn overzicht op de t-mobile site zie ik ook nog geen extra kosten staan voor data!

Addicted to Live Graphics

Reg. datum: 22 september 2005

Gisteren langs de T mobile shop in amsterdam geweest en het blijkt dat de aanbieding Onbeperkt internet op smartphones bij T-Mobile, 9,95¤/maand niet geldig is met een simonly abbo van t-mobile. Wou namelijk ingaan op de 8 euro voor 400 minuten aanbieding samen met het onbeperkte internet voor 9,95.. ( ps de mda pro hadden ze al op voorraad)

Reg. datum: 05 september 2005

quote:
Tariq schreef op donderdag 22 september 2005 @ 09:28:
Gisteren langs de T mobile shop in amsterdam geweest en het blijkt dat de aanbieding Onbeperkt internet op smartphones bij T-Mobile, 9,95¤/maand niet geldig is met een simonly abbo van t-mobile. Wou namelijk ingaan op de 8 euro voor 400 minuten aanbieding samen met het onbeperkte internet voor 9,95.. ( ps de mda pro hadden ze al op voorraad)

Volgens dit document zou het moeten kunnen:

http://www.t-mobile.nl/t-zones/media/pdf/tariefplannen.pdf

Daar staat Sim only, wat inhoud dat je geen telefoon bij het abonnemet hebt genomen. Dus niet de pre-paid kaart van t-mobile...

Roland wijzigde dit bericht 22-09-2005 16:17 (3%)

Reg. datum: 05 september 2005

quote:
Roland schreef op donderdag 22 september 2005 @ 16:17:
Daar staat Sim only, wat inhoud dat je geen telefoon bij het abonnemet hebt genomen. Dus niet de pre-paid kaart van t-mobile...
Wie heeft het over prepaid dan?

Yupz, mijn fout! :Y)

Freelance Fall-guy

Vandaag mijn eerste factuur van t-mobile binnengekregen, die was nogal wat hoger dan verwacht. Wat bleek: 15 Euro administratiekosten voor het aansluiten van Pocket Internet Totaal, iets dat ik nergens in de voorwaarden terug heb gezien.

Verder hebben ze wel netjes de kosten van Pocket Internet Totaal van voor mijn gebruikelijke factuurdatum berekend aan de hand van het aantal dagen verschil.

Voor de rest is de factuur een beetje vreemd, eerst berekenen ze 50 Euro voor 'Kosten Internet Totaal', daarna halen ze er weer 42,02 Euro vanaf voor 'Korting Pocket Internet Totaal' (ex. BTW).

[druk op een toets om verder te gaan]

Reg. datum: 23 september 2005

Wie weet of ik met het abonnement Onbeperkt mobiel internetten Voor ¤ 9,50
de streaming koersen van Binckbank (java applet) kan volgen?
Toestel T-Mobile MDA Pro

;-)

quote:
Lamer_Deluxe schreef op vrijdag 23 september 2005 @ 13:49:
Vandaag mijn eerste factuur van t-mobile binnengekregen, die was nogal wat hoger dan verwacht. Wat bleek: 15 Euro administratiekosten voor het aansluiten van Pocket Internet Totaal, iets dat ik nergens in de voorwaarden terug heb gezien.

Verder hebben ze wel netjes de kosten van Pocket Internet Totaal van voor mijn gebruikelijke factuurdatum berekend aan de hand van het aantal dagen verschil.

Voor de rest is de factuur een beetje vreemd, eerst berekenen ze 50 Euro voor 'Kosten Internet Totaal', daarna halen ze er weer 42,02 Euro vanaf voor 'Korting Pocket Internet Totaal' (ex. BTW).

Ik heb ook net een factuur binnen gekregen met die vage berekening. Maar niet de 15 euro administratiekosten. Misschien komt het omdat ik ben overgestapt van een ander gprs abonnement?

Ik had het trouwens aangevraagd op een O2 XDA IIs, maar gebruik het nu met een iPAQ en een nokia 6230i via bluetooth. Werkt perfekt.

Reg. datum: 23 september 2005

Kan ik met T-mobile Onbeperkt mobiel internetten Voor ¤ 9,50 de streaming aandelen koersen van Binckbank (java applet) of Alex volgen?

Nu heb ik vodafone live! Maar de financiële sites zijn super slecht...

T-mobile biedt mij nu de mogelijkheid om continu de aandelen koersen te volgen...Heeft iemand hier ervaring mee???
En welk toestel zou u me adviseren?

:7

bluestar wijzigde dit bericht 24-09-2005 18:19 (4%)

;-)

Reg. datum: 24 februari 2001

quote:
robert-630 schreef op dinsdag 13 september 2005 @ 15:35:
• Skype for Smartphone - BETA (0.0.0.3)

It is text only version - doesn't support voice yet - it's only for instant messaging (IM) but anyway this is big breakthrough and since (yet) most MS smartphones doesn't have Wi-Fi anyway, the lack of voice is not crucial. Voice over IP over GPRS, due to low transfer speeds and big network latency, would be impossible anyway....

Heeft iemand dit getest? Is er andere software voor? Zijn er projecten die ermee bezig zijn?

Zoals ik al las ergens is voip over gprs "op het randje" maar zijn er mensen mee bezig?

Ietwat off-topic maar wel relevant IMO :)

edit: Ontzettend off topic maar ik besefte net hoe ironisch het was dat t-mobile wil bepalen met wat voor telefoon je het net op gaat om je te behoeden van een slechte internet ervaring en tegelijkertijd is t-mobile.nl niet te browsen met Firefox ;)

walterg wijzigde dit bericht 25-09-2005 02:03 (18%)

Shop smart, shop S-Mart

Als je de tmobile site voor het eerst bezoekt krijg je inderdaad die melding. Als je vervolgens de site nogmaals opvraagd, werkt hij wel in FF.

photo.shoq photoblog - Flickr
5D // Sigma 15 fish // Canon 17-40 L // Tamron 28-75 // Canon 50 // Canon 70-200 L

Bij mij laadt hij sommige pagina's niet goed, maar da's weer een heel ander verhaal :)

Shop smart, shop S-Mart

dus het is ongeveer bevestigd dat dit blijvend is :D? die aanbieding... dan moet ik maar is gaan overstappen van mobiele aanbieder :D

is het ook mogelijk om dat internet in het buitenland te gebruiken? en wat zijn daarvan de tarieven?
weet iemand van jullie hoe dat zit met sim-lock? ik ga ervan uit dat deze tels ook een sim-lock hebben? is dat voor alleen t-mobile of werken alleen abo's erin? en kan je het bijvoorbeeld na 1 jaar kosteloos sim-lock vrij maken?

BiG-GuY wijzigde dit bericht 25-09-2005 22:44 (56%)

quote:
en kan je het bijvoorbeeld na 1 jaar kosteloos sim-lock vrij maken?
Dat sowieso maar ik heb nooit begrepen waarom ze uberhaubt telefoons locken als je een contract voor x jaar hebt.

Shop smart, shop S-Mart

Reg. datum: 21 oktober 2003

Ik heb hier een aantal geschikte imei codes... als ik me met die imei aanmeld bij dit abbo, kunnen ze dan achteraf moeilijk gaan doen als ik de sim gebruik in een ander toestel, mocht ik de mda niet meer gebruiken?
Ik bedoel het zou heel goed mogelijk zijn dat ik na 2 maand weer mn k750i ga gebruiken in combinatie met mn Palm voor internet, mail etc. Zullen ze je dan ineens 50 euro (de prijs van onbeperkt internet zonder een geschikt toestel) gaan factureren als je niet meer met je MDA internet?

quote:
Jempen schreef op maandag 26 september 2005 @ 21:31:
Ik heb hier een aantal geschikte imei codes... als ik me met die imei aanmeld bij dit abbo, kunnen ze dan achteraf moeilijk gaan doen als ik de sim gebruik in een ander toestel, mocht ik de mda niet meer gebruiken?
Ik bedoel het zou heel goed mogelijk zijn dat ik na 2 maand weer mn k750i ga gebruiken in combinatie met mn Palm voor internet, mail etc. Zullen ze je dan ineens 50 euro (de prijs van onbeperkt internet zonder een geschikt toestel) gaan factureren als je niet meer met je MDA internet?
Volgens mij controleren ze niet met welk imeinr je van de dienst gebruik maakt.
Welke snelheden moet je trouwens aan denken met dit gebeuren? Of wel, is er fatsoenlijk streamend te werken (radio en tv (b.v. journaal)).

5D // Sigma 15 fish // Canon 17-40 L // Tamron 28-75 // Canon 50 // Canon 70-200 L

Reg. datum: 17 september 2004

Ik heb nu drie ongeveer weken Internet Totaal en het werkt echt wel perfect.

Ik heb nog nix gemerkt van het datalimiet, ik zit nu op 38 mb(in ongeveer 2 weken, heb m'n mda compact gereset). Daarvoor had ik ook al iets van 15mb gedownload.

En de snelheid valt niet tegen, ik heb geloof ik pas iets van 96kb/s gehaald maar was wel de max. Gemiddeld is het iets van 50kb/s. Streamen lukt er niet echt mee (loopt vaak vast) maar internetten en msn gaat prima. Ik heb een x geprobeerd t nieuws te streamen, lukte wel op laagste kwalliteit maar dan is de kwallie ook wel echt nix.

Verder kan je met de MDA Compact echt goed internetten, ik zit regelmatig op postbank, gmail, startpagina ed. Ik weet niet of je er goed mee op die financiele sites kan maar lijkt me wel. Er is wel zo'n java-applicatie bij geleverd maar weet verder niet of het werkt.

Balen dat dat streamen niet werkt. Jouw verhaal klinkt echter eerder als een brakke stream applicatie dan dat de snelheid de beperking is.
Edit: De NOS video stream van Journaal 24 doet hier strak 65kb, dus qua snelheid moet het wel te kijken zijn.

Jasper wijzigde dit bericht 27-09-2005 22:37 (29%)

Reg. datum: 15 november 2001

quote:
Jasper schreef op dinsdag 27 september 2005 @ 22:33:
Balen dat dat streamen niet werkt. Jouw verhaal klinkt echter eerder als een brakke stream applicatie dan dat de snelheid de beperking is.
Edit: De NOS video stream van Journaal 24 doet hier strak 65kb, dus qua snelheid moet het wel te kijken zijn.
Kan ik mij niet herinneren dat ooit iemand hier zei dat er een applicatie was waarmee alle streams automatisch werden aangepast naar lagere bitrate? en dus zo te kijken via gprs?

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Asclepius

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Asclepius

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws