Hoofdcategorieën
Topicacties

Wat zijn goede headphones? deel 1

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 23 24 25 26 last

Nieuw Topic
Reg. datum: 04 maart 2001

HP Bluetooth Headphones
http://davesipaq.com/vbmcms/images/bt-headphones.JPG
http://www.shopping.hp.co...product_code=FA303A%23AC3

hier ben ik erg blij mee! :)

ik heb deze voor 50 euro gekocht en samen met een trust USB bluetooth stick luister ik ermee naar films op mijn laptop en naar muziek.

Geluid
redelijk ivm mijn denon 175 euro gesloten koptelefoon, maar dat is niet eerlijk.
voor een draadloze koptelefoon is het gewoon goed. 100 x beter dan mijn vorige philips draadloze koptelefoon.

Gebruik
doordat het draadloos is perfect. heerlijk die vrijheid! :)

Draagcomfort
ik voel het bijna niet, maar helemaal perfect is het niet. maar zonder problemen uurenlang dragen, de batterij (die oplaadbaar is) gaat 3-5 uur mee schat ik

Robuustheid
ik lees op fora dat de band kapot kan gaan maar na een paar maanden heb ik nog nergens last van.

Prijs
50 euro via internet.
eirgenlijk alleen te gebruiken met een IPAQ pockterPC maar als je handig bent kan je met Bluesoleil software gebruik maken van alle bluetooth adapters :)

back2AMD

Reg. datum: 26 augustus 2005

Ik vind de px-60 maar nix :7

Heeft een H130
Reg. datum: 20 februari 2003

quote:

PX-60?
Je bedoeld denk ik de PMX-60 van Sennheiser?

Deze heb ik inmiddels een half jaar naar volle tevredenheid in gebruik. Goed, helder geluid(alhoewel de bas soms wat meer had gemogen), zeer goede prijs/prestatie verhouding en het enige wat er kapot(kleine scheurtjes) aan kan gaan zijn de schuimrubberen dingen (valt nog alles mee, ik stop hem altijd in m'n rugzak, tussen m'n boeken...).

Als je hem trouwens bij de Mediamarkt gaat kopen, moet je even zeggen en kunnen bewijzen dat ze bij een andere winkel goedkoper zijn.
Destijds waren ze bij BCC 30 euro, ik zei dat tegen een medewerker van Mediamarkt, hij ging meteen naar de site van BCC om dat op te zoeken, zodra hij zag dat wat ik zei klopte had hij een andere bon voor me uitgeprint, zodoende heb ik hem daar kunnen meenemen voor 30 euro.
Reg. datum: 27 november 2003

quote:

Je doet je naam wel eer aan he :P
Waarom vind je hem nix dan?

Quads rule !
Reg. datum: 30 augustus 2004

http://www.logitech.com/lang/images/0/7719.jpg

Dit is de Logitech® Wireless Headphones for MP3

Even een heerlijke copy+paste

Digitale draadloze technologie
De draadloze adapter kan direct op uw MP3-speler aangesloten worden voor storingsvrij digitaal geluid bij een bereik tot 10 meter.

Draadloze koptelefoon voor MP3

•Geďntegreerde volumeregelaars
• Voor gebruik met digitale MP3-audiospelers, cd-spelers en andere muziekapparaten met een standaard 3,5mm-stereogeluidsuitgang

á ¤ 129.95

The Iron never lies to you. You can walk outside and listen to all kinds of talk, get told that you are a god or a total bastard. The Iron will always kick you the real deal. The Iron is the great reference point, the all-knowing perspective giver.

Heeft een H130

Misschien zou je kunnen vertellen wat je er zelf van vindt?
Quads rule !
Reg. datum: 30 augustus 2004

Ik heb hem zelf niet vind hem nog iets te duur als je zelf nog goed werkenden 45 euro doppen hebt liggen. Maar als die kapot gaan koop ik er zo een.

Die post was enkel ter informatie

spyros wijzigde dit bericht 27-08-2005 15:36 (12%)

The Iron never lies to you. You can walk outside and listen to all kinds of talk, get told that you are a god or a total bastard. The Iron will always kick you the real deal. The Iron is the great reference point, the all-knowing perspective giver.

Reg. datum: 04 maart 2001

quote:
spyros schreef op zaterdag 27 augustus 2005 @ 14:22:
[afbeelding]

dat is dus dezelfde als mijn HP bluetooth headphones..

maar dan met bluetooth dongle voor je device

back2AMD

quote:
Yapser schreef op woensdag 24 augustus 2005 @ 19:00:
..
Ik heb in deze startpost enkele 'on the go' modellen verwerkt. Er zijn hier ook wat grotere koptelefoons gepost, maar die beschouw ik niet als 'gebruiken om naar school te wandelen' ;)
De Panasonic RP DJ-100 die ik gepost heb is niet zo groot als je zou denken hoor. De schelpen zijn even groot als een neckband, het enige verschil is dat het dus geen neckband is maar dat je 'm over je hoofd draagt. Zou toch een aanvulling zijn voor de topicstart ;)

Sony Vaio FJ1S - Apple iPod video 60GB - Apple iPod shuffle 1GB - Nokia N70

AFX Ghey Edition by HlpDsk
Reg. datum: 05 februari 2002

Voor mijn MP3 speler heb ik ook nieuwe headphones gekocht.
Dit is wel een neckband:
PMX 30 :P
http://www.factoryprices.nl/catalog/images/personal_audio/hoofdtelefoons/met_snoer/SEN%20PMX30.jpg

Geluid
Het geluid is heel strak en heeft zelfs een zwaardere bass als een pmx40 en een pmx60.
Ik moet dus zeggen dat deze 'oudere' versie toch weer wat beter is.

Draagcomfort

Ik vind hem niet zo lekker zitten als de pmx40/60 omdat hij toch wat stijfer is dan normaal. Wel jammer maar niets aan te doen.

Robuustheid
Ik heb hem nog maar net en er nog niets mis mee. Met mijn pmx40 liep het slechter af :/

Prijs
¤24 bij de Scheer en Foppen.

Outerspace wijzigde dit bericht 04-09-2005 13:07 (3%)

Guitarist Gamer
Reg. datum: 24 november 2003

quote:

Outerspace: is dat nou een pmx-30 van Sennheiser? want dat valt niet echt uit je post op te maken :P

quote:
Wijnands schreef op donderdag 25 augustus 2005 @ 11:24:
Ik heb de laatste jaren zoveel bagger van Sony gezien dat ik eigenlijk niet kan geloven dat ze toch nog iets goeds maken qua geluid. Maar, als ik zie hoeveel mensen toch tevreden zijn met Sony produkten, misschien moet ik ze toch 's proberen.

Mijn ervaring is eerlijk gezegd dat de Sennheisers gewoon veel minder lekker zitten en dus gaan irriteren, oordopjes sloop ik sowieso vrij snel maar de m'n sony headphone doet het al een hele tijd erg goed terwijl m'n 2 PMX-60's beiden binnen 2 maanden kapot waren, wat duidelijk lag aan een minder sterke constructie.

Wat er namelijk bij allebei de Sennheiser's gebeurd was dat ik met m'n kabel ergens achter bleef haken, en hoppa bij een flikkerde een van de schelpen eraf en bij de ander de kabel eruit. Ik ben intussen met Sony achter nog veel meer blijven haken, zelfs een keer bijna gevallen en toch hield de kabel en de rest van de constructie het gewoon. Conclusie, ik vind ze degelijker.

Probleem is echter dat ik de sound van de PMX-60 mooier vond, maar in dit geval is het een kwestie van Comfort vs. Geluid, en dan is het vrij simpel: als ik na een half uurtje luisteren al last krijg van geirriteerde oren gaan ze eruit, ongeacht welk merk.

Vyo wijzigde dit bericht 02-09-2005 12:07 (88%)
Reden: flinke toevoeging.

always upgrading.

Heeft een H130

Heeft iemand eigenlijk ervaring met de AKG K 26 P? Het schijnt een goeie headphone te zijn en ze zien er, naar mijn mening, nog mooi uit ook. Weet iemand toevallig waar je ze kan luisteren? Ik heb ze namelijk alleen nog maar bij Conrad gezien.
Guitarist Gamer

zien er wel lekker stylish uit, metal(look?) ipv van eeuwige plastic, die link van conrad werkt alleen niet goed door cookies etc en kon 'm zo 123 niet vinden :?

always upgrading.

Heeft een H130

Ohja, nu je het zegt :> ... Als het goed is werkt deze link wel: AKG K 26 P
Reg. datum: 05 september 2005

quote:
allard_070 schreef op Saturday 03 September 2005 @ 00:35:
Heeft iemand eigenlijk ervaring met de AKG K 26 P? Het schijnt een goeie headphone te zijn en ze zien er, naar mijn mening, nog mooi uit ook. Weet iemand toevallig waar je ze kan luisteren? Ik heb ze namelijk alleen nog maar bij Conrad gezien.
Hoe gaat ik ook mijn best doe, ik kan geen enkele zinnig review vinden(op deze na dan), best jammer want ze zien er goed uit kwa prijs/geluid :) Ik ga ze zeker in de gaten houden. Ik heb nu zelf al meer dan 2 jaar een Sony MDR-G52 dus ben wel toe aan een nieuwe.:

http://lotok.com.ua/image/1082304357_2sony_mdr-g52.jpg

Edit:
Ik vond nog een artikel op djzone

PaulL wijzigde dit bericht 05-09-2005 19:32 (7%)

Woosh-begone

quote:
PaulL schreef op maandag 05 september 2005 @ 18:46:
[...]

Hoe gaat ik ook mijn best doe, ik kan geen enkele zinnig review vinden(op deze na dan), best jammer want ze zien er goed uit kwa prijs/geluid :) Ik ga ze zeker in de gaten houden. Ik heb nu zelf al meer dan 2 jaar een Sony MDR-G52 dus ben wel toe aan een nieuwe.:

[afbeelding]

Edit:
Als iemand ze voor me bestelt ruil ik ze voor mijn PX200tjes :P Die vind ik toch niet zo denderend, niet mijn smaak. ;)

Q6600 - 8800GT - P5N32-E SLI Plus - 4 GB PC5300 - Thermalright/Nexus/Antec

Guitarist Gamer

quote:
PaulL schreef op maandag 05 september 2005 @ 18:46:
[...]

[afbeelding]

Edit:
Wat is nou eigenlijk het verschil tussen die van jou en mijn sony MDR-G42LP ? want uiterlijk lijkt exact hetzelfde :P kijk anders ff naar m'n review in de startpost en vergelijk het daarmee als je wilt O+

always upgrading.

Reg. datum: 23 augustus 2005

quote:
allard_070 schreef op zaterdag 03 september 2005 @ 00:35:
hier is een testlink over de akg 26p. komt volgens deze site dus net na de Senheiser 201. Kan dus geen slechte zijn volgens hun.

Reg. datum: 05 september 2005

quote:
Levo schreef op dinsdag 06 september 2005 @ 00:46:
[...]

Wat is nou eigenlijk het verschil tussen die van jou en mijn sony MDR-G42LP ? want uiterlijk lijkt exact hetzelfde :P kijk anders ff naar m'n review in de startpost en vergelijk het daarmee als je wilt O+

Nope dat heb ik ook nooit begrepen. Ik heb de mijne nu meer dan 2 jaar geleden gekocht in het Sony centrum van New York ze bevalle prima alleen nu begin je gewoon te horen(en te zien) dat ze al dik 2 jaar elke dag gebruikt worden.

MDR-G42LP

De MDR-G52 komt niet eens voor in bij Sony geen id waarom ze hem ooit hebben uitgebracht mischien een productie foutje ofzo maar hij komt gewoon op bij geen enkele sony site voor vet gaar, ook google heeft er moeite me ? :?

PaulL wijzigde dit bericht 06-09-2005 15:00 (31%)

Reg. datum: 01 september 2004

Sennheiser PMX-60

http://shop.npr.org/images/SennheiserPMX60_l.jpg

Gebruik

Samsung YH-J70
Geluid

Overall een erg goed en zuiver geluid.

Draagcomfort

Ik vind hem erg fijn zitten. Beter dan de vorige nekdingen die ik heb gehad (Philips). Je voelt hem nauwelijks.

Robuustheid

Dit weet ik nog niet helemaal, heb hem net. Hij is wel een beetje iel. Zeer dun snoer, maar voor de rest wel ok.

Prijs

Ik had hem voor 29 euro via mp3man.nl

Ik vind dit wel een goede koop, ik hoop dat ie een hele tijd meegaat, want ik koop me best wel scheel in koptelefoons omdat ze allemaal zo snel kapot gaan :(
Maar deze koptelefoon in combinatie met mijn mp3speler is een waar luistergenot :)

I <3 Chocolate

quote:
spyros schreef op zaterdag 27 augustus 2005 @ 14:22:
[afbeelding]

Ik ben best wel geinteresseerd in deze koptelefoon maar dan wil ik hem wel kunnen gebruiken met de BT van mijn laptop en de BT van mijn GSM (en dan met name om als koptelefoon te gebruiken met de MP3-speler van mijn Nokia 6230)

weet iemand of dit kan?? (1 van de 2)
het staat namelijk nergens op de logitech site en reviews hebben het er ook niet over.

DI.fm/VocalTrance
Bionic Commando ReArmed B)

Guitarist Gamer

quote:
PaulL schreef op dinsdag 06 september 2005 @ 14:49:
[...]

Nope dat heb ik ook nooit begrepen. Ik heb de mijne nu meer dan 2 jaar geleden gekocht in het Sony centrum van New York ze bevalle prima alleen nu begin je gewoon te horen(en te zien) dat ze al dik 2 jaar elke dag gebruikt worden.

MDR-G42LP

De MDR-G52 komt niet eens voor in bij Sony geen id waarom ze hem ooit hebben uitgebracht mischien een productie foutje ofzo maar hij komt gewoon op bij geen enkele sony site voor vet gaar, ook google heeft er moeite me ? :?
Nu ja, het zou kunnen dat ze uit de productie zijn en daarom niet meer op de site staan.

always upgrading.

Ik heb de Philips HS910
http://www.philips.monitors.com.cn/ep/thepic.asp?lid=45
Op de een of andere manier kan ik er geen westerse sites over vinden, maar is echt een enorm goede neckband...
Frequenties zijn breed genoeg, de bass is goed, niet te heftig aanwezig, wat een goed en compleet geluidsplaatje oplevert. Ik gebruik hem veel als ik in de studio aan het afmixen ben en even geen behoefte heb aan mijn monitorspeakers. Geeft namelijk ook een mooi beeld hoe de muziek op je koptelefoon over gaat komen ;)
Als ik de specs heb plak ik ze er hier wel bij :)

Still Cripple as Hell | Last.FM profile | Fietst met Screamer mee...

One step beyond!

quote:
Poekoek schreef op woensdag 24 augustus 2005 @ 23:44:
Panasonic RP DJ-100

[afbeelding]
Geluid

Lekker geluid, wel een beetje minder vol dan Sony EX71-SL oordoppen, maar toch is het geluid nog goed.

Draagcomfort

De koptelefoon zit lekker op je hoofd en is goed te verstellen. Ook is de koptelefoon goed in de nek te dragen, omdat ie erg ver uit te rekken is en de doppen om te draaien zijn, waardoor het beter zit. Wat ook fijn is, is dat de kleppen precies zo groot zijn (in mijn geval) als mijn oren, waardoor ze er niet overdreven groot uitzien, maar toch goed afsluiten. Enig nadeel is, is dat er een soms een haar tussen de lengteverstellers blijft zitten.

Robuustheid

Het ding voelt stevig aan, alhoewel er natuurlijk wel duidelijk te merken is dat ie van plastic is. De plug en het draad zijn ook stevig.

Prijs

Te koop bij meerdere electronicaketens. Ik heb de mijne gekocht bij de Mediamarkt voor ¤ 20, een prijs die erg goed is voor een koptelefoon met deze kwaliteit.

Gebruik deze nu ook een jaartje of 2 en kan me inderdaad vinden in jouw beschrijving. Overigens geeft deze headphone ook behoorlijk goede bass!

Prijs is eigenlijk geweldig voor dit ding, als hij duurder was zou ik hem nog kopen. Geen moment spijt van gehad dus aanrader :)
Reg. datum: 23 november 2003

heb m'n Sporta Pro -nog- niet binnen.. :(

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 23 24 25 26 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: