Gathering of Tweakers

Quicksearch
www.clan-beware.nl

quote:
Lethalis schreef op donderdag 16 maart 2006 @ 08:56:
[...]

Ja, dat kan.. maar ik zou eerst maar eens beginnen met die HBO opleiding :P
ja lol , dat snap ik . maar heeft iemand er ervaring mee vraag ik me af. :)

|Asus Maximus Formula x38 | Q6600 G0 L740B @ 3.6ghz 1.298v |2x2gb Corsair pc6400 @ pc8500 | MSI 9800GX2 | X-fi ExtremeGamer | 2x 250GB WD Raid0 | Zalman 750w Modulair | Lian Li PC-7 Plus II, Zilver | LG L204WT 20" Widescreen | G15 G5 |

Reg. datum: 26 februari 2004

Ik weet van mijn eigen school (Haagse Hogeschool) dat zij gebruik maken van cursusmateriaal van de uni.
quote:
De Open Universiteit Nederland is de certificerende instantie die tevens verantwoordelijk is voor het aangeboden schriftelijke cursusmateriaal. De hogeschool is faciliterend en neemt zoveel mogelijk het regelwerk van de student over door tijdig te zorgen voor de juiste planning, materialen en informatie. Docenten die de studenten op de wekelijkse collegeavond begeleiden zijn afkomstig van de Haagse Hogeschool, de Open Universiteit Nederland, het bedrijfsleven en de overheid. Zij allen maken gebruik van het studiemateriaal van de Open Universiteit Nederland.
Maar ga nou maar eerst je bachelor halen en kijk daarna maar of je nog zin hebt om door te studeren, ervaring leert dat veel mensen dit als voornemen innemen maar als ze afgestudeerd HBO'er zijn voor een baan en salaris kiezen en er maar weinig terugkeren achter de bankies.

Reg. datum: 26 februari 2006

quote:
ikbengoofy schreef op donderdag 16 maart 2006 @ 12:58:
ja lol , dat snap ik . maar heeft iemand er ervaring mee vraag ik me af. :)

Ik ben via die weg aan m'n bul gekomen en ik wil best mijn ervaring met je delen, maar je moet daarvoor echt even een ander topic openen..

• kan je het niveau en de vrijheid aan?
• heb je nog wel zin om te studeren?
• heb je nog wel zin evt. een studieschuld op te bouwen? (Je zal waarschijnlijk niet alle jaren meer stu-fi krijgen of je moet gaan 'sparen' tijdens je HBO, lang verhaal)
• heb je niet liever de euro's die bij een full-time baan komen kijken?
• etc.

American Express' got a hit man lookin' for me.

www.clan-beware.nl

quote:
BudFox schreef op donderdag 16 maart 2006 @ 13:36:
[...]

Ik ben via die weg aan m'n bul gekomen en ik wil best mijn ervaring met je delen, maar je moet daarvoor echt even een ander topic openen..

• kan je het niveau en de vrijheid aan?
• heb je nog wel zin om te studeren?
• heb je nog wel zin evt. een studieschuld op te bouwen? (Je zal waarschijnlijk niet alle jaren meer stu-fi krijgen of je moet gaan 'sparen' tijdens je HBO, lang verhaal)
• heb je niet liever de euro's die bij een full-time baan komen kijken?
• etc.

ik zal even uitleggen waarom ik daar mee bezig ben.

ik heb een vriendin , en die gaat aan de toneel academie studeren. ik wil graag rond dezelfde periode klaar zijn met mijn studie als haar. persoonlijk wil ik voordat ik echt aan het werk ga. eerst een stevig cv hebben. veel kennis op meerdere gebieden zegmaar..
of ik het niveau aankan twijfel ik nog over . daarom ga ik uiteraard eerst even op onderzoek uit , en zoals je ziet ben ik daar heden aan begonnen ;)

ik heb dyslexie en add (niet druk , wel concentratie probleem), dus ik moet nogis extra gas geven wil ik afmaken waar ik aan begonnen ben , gelukkig is ict men hobby , waardoor de motivatie en leergierigheid eral behoorlijk goed in zit :)

Studeren vindt ik overigens erg leuk. en kwa geldzaken hoef ik me niet druk temaken , papa en mama ondersteunen me tot het bittere einde :P

ikbengoofy wijzigde dit bericht 16-03-2006 14:21 (9%)

|Asus Maximus Formula x38 | Q6600 G0 L740B @ 3.6ghz 1.298v |2x2gb Corsair pc6400 @ pc8500 | MSI 9800GX2 | X-fi ExtremeGamer | 2x 250GB WD Raid0 | Zalman 750w Modulair | Lian Li PC-7 Plus II, Zilver | LG L204WT 20" Widescreen | G15 G5 |

Acties: [view]

Door: whoami Moderator PRG/SEA/DTE
Kunnen we het misschien ontopic houden ? Het gaat hier over salarissen in de ICT branche, en niet over IT opleidingen.

Owja, en een zin begin je met een hoofdletter, en eindigt met een leesteken.

whoami wijzigde dit bericht 16-03-2006 14:33 (28%)

www.clan-beware.nl

quote:
whoami schreef op donderdag 16 maart 2006 @ 14:28:
Kunnen we het misschien ontopic houden ? Het gaat hier over salarissen in de ICT branche, en niet over IT opleidingen.

sorry je heb gelijk

maargoed , als ik dat allemaal voor mekaar heb mag ik wel aardig gaan verdienen? ( :z )

Door: whoami Moderator PRG/SEA/DTE
Wat de gek ervoor wil betalen...
Dat zal je dan wel zien; nog niet teveel op de zaken vooruitlopen.

whoami wijzigde dit bericht 16-03-2006 14:36 (52%)

mooowwww
Reg. datum: 27 februari 2002

Niemand die me kan vertellen wat je als 26 jarige met 2-3 jaar helpdeskervaring mag vragen als minimum salaris?

24 flesjes in een krat 24 uur in een dag toeval??

Reg. datum: 26 februari 2006

quote:
racoon schreef op donderdag 16 maart 2006 @ 15:24:
Niemand die me kan vertellen wat je als 26 jarige met 2-3 jaar helpdeskervaring mag vragen als minimum salaris?
Omdat je zo aandringt wil ik wel een gokje wagen; 1850 EUR?

American Express' got a hit man lookin' for me.

mooowwww

quote:
BudFox schreef op donderdag 16 maart 2006 @ 16:02:
[...]

Omdat je zo aandringt wil ik wel een gokje wagen; 1850 EUR?
Zit ik tot nu toe met 1700 euro als minimum aardig goed

Reg. datum: 28 december 2005

quote:
racoon schreef op donderdag 16 maart 2006 @ 16:09:
[...]

Zit ik tot nu toe met 1700 euro als minimum aardig goed

Met 1 jaar echte ervaring als 1e lijns krijg ik nu ¤2145.--.
Net een gesprek gehad bij deta en kenbaar gemaakt dat ik voor ¤2300.-- wel weg wil bij mijn huidige uzb-job.

Heb wel wat Certs, MCSA2000/2003 en ITIL en 1 module richting MCSE afgerond.

Ze stonden niet raar te kijken van mijn loonwens.

2 weken geleden werd ik nog uitgemolken voor ¤1475.-- per maand.

Alle bedragen BRUTO per maand.

Dus racoon.......ik zou wat meer vragen/zoeken......je levert het meervoud op blijkt wel!!

ramgni wijzigde dit bericht 16-03-2006 19:33 (8%)

mooowwww

quote:
ramgni schreef op donderdag 16 maart 2006 @ 19:30:
[...]

Net een gesprek gehad bij deta en kenbaar gemaakt dat ik voor ¤2300.-- wel weg wil bij mijn huidige uzb-job.

Dus racoon.......ik zou wat meer vragen/zoeken......je levert het meervoud op blijkt wel!!
Mag ik vragen bij wie je werkt?

Overclocker

quote:
joostingh schreef op dinsdag 14 maart 2006 @ 09:36:
Niet schrikken:

Leeftijd: 25 jaar
Opleiding: MBO Technische Informatica
Werkervaring: 5 jaar
Werkgever: ICT dienstverlening
Huidige functie: Netwerk/Systeembeheerder/Programmeur
Auto v/d zaak: Nee
Laptop v/d zaak: Nee
Vakantiegeld: Ja
Vakantiedagen: 24
13/14e maand of winstuitkering: Geen
GSM: Ja (alleen zakelijk te gebruiken)
Werkweek: 40 uur
Maandsalaris: 1350 bruto
Onregelmatigheidstoeslag: geen

En dan ook no kosteloos overwerken :S

Ik begon met 1280 bruto twee jaar geleden. Als ik het gelijk moet trekken aan mn huidige verdiensten dan is er ruim 1200 euro bijgekomen waarvan 900 door een simpele wissel van baan. Ik zou dus maar eens een sollicitatie de deur uit doen.

Ik ben extern bij de ING en iedereen die ik spreek van andere externe bedrijven zegt hetzelfde: mensen te kort!

Je kans is duidelijk nu. Je salaris kan zo over de 2000 heen en de secundaire voorwaarden? Ik denk een auto, 13e maand en bonus regeling.. dat zit er zeker wel in. 5 jaar ervaring is ook zeer gewild al hangt het er wel vanaf watvoor ervaring.

Ik denk dat je bovenstaand wel bij elke detacheerder kan krijgen.. met gemak.

quote:
b schreef op woensdag 15 maart 2006 @ 18:11:
Geheimhouding
Het is werknemer verboden zonder voorafgaande schriftelijke toestemming van werkgever gedurende een periode van 12 maanden na beeindiging van de arbeidsovereenkomst een onderneming gelijksoortig of verwant aan die van werkgever in welke vorm ook te drijven, mede te drijven of te doen drijven, hetzij direct, hetzij indirect, of daarbij op andere wijze rechtstreeks of zijdelijkngs betrokken te zijn, zelfstandig of in dienstverband, hetzij tegen vergoeding, hetzij om niet.

Betekent dit dat ik in die 12 maanden niet meer kan werken in de IT branche bij een andere bedrijf als software ontwikkelaar (uiteraard zonder toestemming)?

Hopelijk kunnen jullie mij helpen.

Lijkt een beetje op het concurrentie beding.. Het staat er alleen een beetje vaag onder het kopje "geheimhouding".

Ik heb in de praktijk het effect van zo'n beding ondervonden.. Er bleef geen spaan van heel. Helemaal niets. Er zijn namelijk allemaal voorwaarden aan verbonden voordat het geld. Zo moet je bijv:
- ongeveer hetzelfde verdienen bij het nieuwe bedrijf
- het nieuwe bedrijf moet een directe concurrent zijn

zo zijn er nog wat zaken. Ik heb het toen helemaal uitgezocht en overal vragen gesteld en daarna ben ik lachend overgestapt. Ze kunnen er helemaal niets mee.

Ik ben van de ene detacheerder naar de andere gegaan en bij hetzelfde bedrijf gedetacheerd gebleven. En zelfs dat kon.

quote:
ramgni schreef op donderdag 16 maart 2006 @ 19:30:
[...]

Das wel veel geld voor 1e lijns. Je nieuwe baan is geen 1e lijn neem ik aan?

Fewture wijzigde dit bericht 17-03-2006 18:47 (51%)

quote:
Das wel veel geld voor 1e lijns. Je nieuwe baan is geen 1e lijn neem ik aan?
Jawel.

mooowwww

quote:
En bij wie ga je aan de slag?

mooowwww

Ik heb ergensgesolliciteerd waar minimaal ¤1612 en maximaal 2484 word geboden.

Als ik op gesprek word gevraagd en ze vragen wat ik minimaal wil verdienen, wat is dan een reeel iets om te noemen?

quote:
racoon schreef op zaterdag 18 maart 2006 @ 12:15:
[...]

En bij wie ga je aan de slag?
Via Vedior bij de belastingdienst.

mooowwww

quote:
ramgni schreef op zaterdag 18 maart 2006 @ 15:02:
[...]

Via Vedior bij de belastingdienst.
Is dat in Apeldoorn, zoja hebben ze daar nog meer mensen nodig?

quote:
racoon schreef op zaterdag 18 maart 2006 @ 15:05:
[...]

Is dat in Apeldoorn, zoja hebben ze daar nog meer mensen nodig?

Neen....niet in Apeltown maar in Eindhoven. Als mijn gesprek komende dinsdag goed gaat en dus een vervolg krijgt, zal er bij de BD weer een plekkie vrijkomen.

Maar reageer anders even via mijn site.....we zitten nu meer te chatten hier en dat is volgens mij niet de bedoeling.

mooowwww

quote:
ramgni schreef op zaterdag 18 maart 2006 @ 16:25:
[...]

Neen....niet in Apeltown maar in Eindhoven. Als mijn gesprek komende dinsdag goed gaat en dus een vervolg krijgt, zal er bij de BD weer een plekkie vrijkomen.

Maar reageer anders even via mijn site.....we zitten nu meer te chatten hier en dat is volgens mij niet de bedoeling.
Heb een e-mail verzonden, nu weer ontopic :)

it's just me

quote:
ramgni schreef op zaterdag 18 maart 2006 @ 16:25:
[...]

Ik zou alleen oppassen bij het vele job hoppen.
Nu zit je net een paar weekjes daar en nu wil je alweer gaan hoppen.
Denk niet dat bedrijven daar gelukkig van worden.

Door: SmartDoDo DT Moderator SG/HK/WI/SF
Blijkbaar toch lastig om ontopic te blijven. Als iemand een net nieuw topic kan openen graag :)

-= Pick my icon =-

Commentaar over SG, WI, HK, SF of LA? Lucht je hart (onderbouwd) in een DM!

it's over 9000!!!

Modbreak: knip
beyond nutteloos. doesnie

curry684 wijzigde dit bericht 20-03-2006 00:16 (85%)

Ben je het niet met me eens en wil je me dat laten weten zonder offtopic te gaan? DM me!

YEsss..'k ben net gebeld :p heb deze week nog een 2e gesprek... over de arbeidsvoorwaarden :)

Nu eens kijken of dat salaris ff met 600 omhoog te krikken is...ohwja...volgende week geen gesprek met mijn huidige manager :)
Leeftijd: 20
Bruto inkomst (gebaseerd op 40 uur): 1300 euro
Netto inkomst (gebaseerd op 40 uur): +- 900 euro.
Taak: Helpdesk medewerker.
Opleiding: MBO ICT medewerkerbeheer niv.4
Werk 40 uur per week.
Krijg goede km vergoeding enzo.
Nu conyract voor 6 maanden dus moet mezelf gaan bewijzen komende tijd

Ben net 3 weken begonnen, en ze bieden mij kansen door te groeien.
Deze week itil foundation examen.
En binnenkort me MCDST certificaat.
En kan me ccna van school uit officieel gaan halen.
En toekomst wie weet. Wil graag systeembeheer of netwerkbeheer gaan doen. Dus we wachten af ;)

Maar denk dat ik aardig terecht ben gekomen.

ASUS A8N-SLI || AMD 3500+ || MSI 7600 GT PCI Express || 2x 512 Gb Memory PC3200 || 2x SATA HD 250 GB || Audigy 2 || Zalman 400 watt

Dit topic is gesloten.

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Aphaea

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Aphaea

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Tweakers.net Jobs
Tweakers.net Jobs
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws