Deismyna schreef op vrijdag 21 juli 2006 @ 21:00:
Ik zoek ook een spel, dat ik vroeger nog al vaak speelde op de pc (pentium 1, mssn 2)
het spel was vrij 3D en je kon verschillende soorten helicopters kiezen. Met die helicopters moest je dan bepaalde missies uitvoeren, bijvoorbeeld tanks slopen in een stad, turrest op rondrijdende treinen slopen en een soort van stenen pakken die op die treinen stonden. Ook kan ik me nog wel een level herrinneren met veel lava en dat je dan en soort van ronddraaiende dingen daarin moest slopen.
ook waren er als ik het goed kan herrinneren powerups voor je heli.
de levels die ik me iig nog kan herrineren zijn: een havengebied, een stad, soort woestijn met treinen en een ondergrondse grot met lava en treinen.
als ik het me goed herrinner waren er ook andere helicopters, maar dat weet ik niet zeker.
ik hoop dat iemand de naam weet en eventueel wat screens kan vinden

Airstrike 3d misschien?
Ben zelf ook op zoek naar een soort van heli game. Dit is wat ik mij er van herinner:
- Het is in 3d
- Je kon op sommige plekken je heli op een huisje zetten, en dan met een buggy verder gaan
- De heli leek wel wat op een commanche, groen
- Je zag het vanuit 3rd-person view
- Besturing was een combinatie van toetsenbord en muis geloof ik
- Het landshap dat ik mij kan herinneren was heuvel achtig, hier en daar een rivier/meer, veel bomen.
- Missies bestonden vooral uit het vernietigen van vijandelijke gebouwen
- Ik heb dit spel gespeeld op een 486 of een p166.
Het spel was geloof ik niet erg bekend. Het was niet uit de commanche/apache reeks, en er zat geloof ik wel een 'c' in de naam. Iemand?