Laat ik mijn setje dan ook maar even met jullie delen

De cd-speler en versterkers. Op de achtergrond zie je mijn server staan die ook (nog) dienst doet als "HTPC". Tussen aanhalingstekens omdat het niet zoveel voorsteld, gewoon een pc met tv-out

De linker luidspreker, hier is goed te zien dat de laklaag nog niet helemaal mooi is. Maar omdat ik tegenwoordig niet meer zoveel tijd heb zal het nog wel even duren voordat ik er mee bezig kan. Maar het geluid is iig goed

Overzichtsfotootje
Specs:
- El cheapo DivX/DVD speler van de Schlecker (werkt perfect overigens)
- Grundig 55 cm Flat CRT tv
- Panasonic Tv-Home decoder
- NAD 524i cd-speler (de improved versie die nooit door NAD zelf op de markt is gebracht, maar door de nederlandse importeur is aangepast)
- NAD C340 zorgt voor de versterking van de hoge frequenties
- NAD 2200 zorgt voor de versterking van de lage frequenties
- Zelfbouw actief 4e orde filter zorgt voor de filtering
- Seas tweeters en Peerless woofers
- Speakerstands zijn gevuld met schelpen zand (zo'n 7,5 KG per stuk)
Wat ik nog wil veranderen:
- Een plot maken van de output van de speakers, zodat ik het filter nog een beetje kan tweaken. Ik heb namelijk het idee dat er een bult in het middengebied zit. Het probleem is alleen dat ik daar geen apparatuur voor heb.
- De speakerbehuizingen NETJES in de lak zetten

Je kan nu namelijk nog steeds erg duidelijk de overgangen tussen de MDF panelen zien (ondanks 3 lagens kwastplamuur en spiegelglad schuren)
- De speakerstands afwerken/aflakken
- Een meubel maken voor de cd-speler en versterkers (waarschijnlijk 4 multiplex met 4 dikke stukken draadeind)
- Het filter ligt nu nog los achter de cd-speler. Deze wil ik nog in een behuizing bouwen, daarvoor ben ik nog op zoek naar een defecte eindbak van NAD, liefst uit de 9xx serie, dat zijn mooie lage kasten namelijk en past mooi bij de rest.
Ook ben ik momenteel bezig met een HTPC die in een behuizing van een oude 512 cd-speler komt (hierover kunnen jullie binnenkort in CME alles lezen

) zodat alles netjes bij elkaar past.
Ook ben ik nog van plan om de kleuren van de muren te veranderen (vorige huurder was een kunstzinnig type, ook paar mislukte en onafgemaakte tribals op de muren

) maar daar heb ik helaas nog te weinig tijd voor. En het is maar een studentenkamer (vandaar de beperkte ruimte), dus zo heel erg is het niet.
Helaas zijn de foto's niet zo geweldig, maar ik ben overdag bijna nooit thuis en omdat het tegenwoordig zo vroeg donker is, is het vrij lastig om fatsoenlijke foto's te maken (deze zijn allemaal met 1 sec sluitertijd

)