Post hier foto's en specs van je home-cinema! deel 18
Pagina: 1 2 3 4 ... 11 12 13 14 15 16 17 18 19 ... 38 39 40 41 last
Nieuw TopicNog één keertje wel, denk ikquote:
Feiten in de audio zijn zoals feiten in de liefde, redelijk onbestaand of op z'n minst zeer persoonlijk.
Maar toch kon ik het niet laten
Maar wat gaat er dan wel met de Jamo`s/MS`s gebeuren?
Ik zeg niks, sneal previewquote:Theebag schreef op dinsdag 30 augustus 2005 @ 19:59:
[...]
Nog meer Mordaunt-Shorts, welcome to the club !
Ik zeg niet dat ik voor MS heb gekozen...ik ontken het ook nietquote:Trasos schreef op dinsdag 30 augustus 2005 @ 20:13:
Je hebt toch nie voor MS gekozen voor de unit, want het zijn geen Seas Excel...
"Sometimes life can only really begin with the knowledge of death. That it can all end, even when you least want it to."
Mijn Honda Civic ESi uit 1992
Laat me raden..... Jamo?quote:JT schreef op dinsdag 30 augustus 2005 @ 18:58:
Sneak preview van m'n aanvullende speakers in m'n HT:
[afbeelding]
Met een week of 2 staat m'n HT wel online
Reg. datum: 27 januari 2002

Hoe groot is eigenlijk de kans dat je lipsinc krijgt met me lcd
heb dan de volgende opstelling
jamo avr 693 (geen libsinc correctie)
mycom 32" lcd
media center pc
en klipsch rv-x 42 surround set 5.1
Reg. datum: 31 juli 2002
Dit prachtige meubel is eignelijk een kast maar heb em op zijn kant gelegd en die komt gewoon bij IKea vandaan voor als ik het niet verkeerd zeg 99 euroquote:Ronaldo V schreef op dinsdag 30 augustus 2005 @ 19:03:
[...]
Mag ik vragen waar je dat prachtige meubel gekocht hebt?
LG PX4RV In tha house
Als je er echt zware apparatuur in/op gaat zetten dan kan ie wel wat extra steun in het midden gebruiken denk ik. Stevig MDF zal het voor die prijs niet zijn, dus dan gaat ie snel doorbuigen en misschien op den duur wel scheuren.quote:The Pimp schreef op woensdag 31 augustus 2005 @ 12:24:
Dit prachtige meubel is eignelijk een kast maar heb em op zijn kant gelegd en die komt gewoon bij IKea vandaan voor als ik het niet verkeerd zeg 99 euro
Raden mag altijdquote:
"Sometimes life can only really begin with the knowledge of death. That it can all end, even when you least want it to."
Mijn Honda Civic ESi uit 1992

Alle speakers voorzien van zwart geanodiseerde Monacor spikes. Nu staan ze op een laagje kurk, een stoeptegel (ja, die worden nog eens vervangen maar vind het eigenlijk wel leuk staan zo
Geinig CD/DVD meubeltje, waar komt ie vandaan en quanta costa?
Reg. datum: 31 juli 2002
quote:Exirion schreef op woensdag 31 augustus 2005 @ 12:26:
[...]
Als je er echt zware apparatuur in/op gaat zetten dan kan ie wel wat extra steun in het midden gebruiken denk ik. Stevig MDF zal het voor die prijs niet zijn, dus dan gaat ie snel doorbuigen en misschien op den duur wel scheuren.
Ik heb zelfs in het midden erop gezetten en hij heb zich goed gehouden (weeg 82kilootjes),normaliter hoort er nog een middenstuk in maar die heb ik er tussenuit gelaten om alles netjes in te krijgen.
Moet zeggen het is een goede stevige constructie en dat dan wel van IKEA
LG PX4RV In tha house
Reg. datum: 29 november 2004
Ik heb mijn speakers ook een hele tijd op stoeptegels gehad, maar toen kreeg ik ineens de ingeving om eens naar een grafsteen maker te gaan, en, Je raad het nooit, ze hadden nog wel wat stukjes marmer voor mij overquote:Exirion schreef op woensdag 31 augustus 2005 @ 14:16:
Kleine aanpassing maar toch de moeite waard:
[afbeelding]
Alle speakers voorzien van zwart geanodiseerde Monacor spikes. Nu staan ze op een laagje kurk, een stoeptegel (ja, die worden nog eens vervangen maar vind het eigenlijk wel leuk staan zo) en die spikes.
www.hanzesolarteam.nl
quote:Guido schreef op dinsdag 30 augustus 2005 @ 20:39:
[...]
Ja, was dat niet iets met projectie en center?
U gaat door voor de airco !!
..:: Fabbrica Italiana Automobili Torino 500 ::..
quote:Trasos schreef op woensdag 31 augustus 2005 @ 17:33:
@ Exirion
Geinig CD/DVD meubeltje, waar komt ie vandaan en quanta costa?
Je raadt 't nooit... komt gewoon bij V&D vandaan
Marmer ligt hier ook al een tijdje in de planning, maar heb er niet zo'n haast mee. Ik had al een natuursteenhandel gebeld en die konden voor een redelijke prijs marmer op maat bewerken, eventueel ook rondquote:Zjosh schreef op woensdag 31 augustus 2005 @ 19:37:
Ik heb mijn speakers ook een hele tijd op stoeptegels gehad, maar toen kreeg ik ineens de ingeving om eens naar een grafsteen maker te gaan, en, Je raad het nooit, ze hadden nog wel wat stukjes marmer voor mij over. zal binnenkort eens een fototje posten.
Voor mij de Onix Refecen 1.5 en voor mijn ouders de Reference 2
Pa & ma hebben de Marantz PM 17 en CD 17 overgenomen van mij en staan nu aangesloten op de Onix Reference 2 in Piano Black Laqcuer.
Deze set staat dus in de woonkamer en is van Pa & Ma
De eerste indruk is dat het een vrij heldere speaker is met erg veel detail.
Echt, de speaker is waanzinnig mooi om te zien. En kleiner dan ik dacht, de hoogte valt wel mee maar vooral de breedte en diepte valt me mee.
Staan nu steeds lekker in te spelen
Specs:
Onix Reference II
Marantz PM 17 MkII
Marantz CD 17 MkII
Onkyo DV555
Voor meer info over deze speakers, kijk op www.AV123.com

Da_man wijzigde dit bericht 01-09-2005 16:40 (9%)
...call for a Big Lebowski
Hey verder echt echt echt diep respect. Zeer mooie set. Voor de marantz versterker+cd speler set ben ik helemaal weg van in die prijs klasse.
Verder ga ik me vader helpen opzoek naar nieuwe Stereo set-up plus eindblokken. Hij wil perse Quad hebben... nou... dat kan leuk worden
-= G P P =-
quote:Mauce schreef op donderdag 01 september 2005 @ 16:31:
Is dat nou de bekende Visaton tweeter? ik meende het wel hey? Dan zal het ook niet echt goedkope speakers zijn geweest. Zien idd erg mooi uit!
Hey verder echt echt echt diep respect. Zeer mooie set. Voor de marantz versterker+cd speler set ben ik helemaal weg van in die prijs klasse.
Verder ga ik me vader helpen opzoek naar nieuwe Stereo set-up plus eindblokken. Hij wil perse Quad hebben... nou... dat kan leuk worden
Thanks
Alleen qua looks heb ik liever de piano black fnish, heb zelf South American Rosewood
Tweeter is van Vifa:
De speaker was normaal altijd 2495$, omdat hij er binnenkort uit gaat nu 1995$...quote:
Intended to introduce the most discerning audiophiles to the new standard of discrete multi-channel theater and music, the Onix Reference 2 focuses first on outstanding 2-channel soundstaging, imaging, and balance, with additional crossover optimization suitable for reference multi-channel systems. Intended to bridge the gap between the traditional listening room and the dedicated home-theater, the Onix Reference 2 promises to offer performance and quality beyond your highest expecations.
Featuring TWO of the elite French-made Atohm high-excursion 5.25" mid-bass woofers, the renowned Vifa XT Ring Radiator tweeter, 1" MDF internally braced cabinets, and high-gloss Birdseye Maple or Piano Black Lacquer finish options, the Ref 2 not only outperforms the competition, but outclasses as well. Harness the power of the Ref 2 for yourself and find out why the professionals have named it "product of the year."
Staan nu nog even op een Denon AVR1802 aangesloten, omdat mijn huidige versterker naar mijn ouders is gegaan beneden (zie stereo-sectie). Binnenkort komt de buizenversterker aan, dus nog even een weekje geduld...
Gelukkig klinkt het nu ook al vrij aardig ;D

Da_man wijzigde dit bericht 01-09-2005 16:39 (10%)
quote:Da_man schreef op donderdag 01 september 2005 @ 16:38:
Ook van de Reference 1.5 even een paar foto's geschoten...
Staan nu nog even op een Denon AVR1802 aangesloten, omdat mijn huidige versterker naar mijn ouders is gegaan beneden (zie stereo-sectie). Binnenkort komt de buizenversterker aan, dus nog even een weekje geduld...
Gelukkig klinkt het nu ook al vrij aardig ;D
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
En hoe bevallen de Onix speakers? Is het wat je verwacht had/ wat de reviewers schrijven?
Is het echt zó'n goed spul?
Ik hoop van wel want ik denk dat ik met een jaartje de Onix Rocket RS 750 Signature Edition
aan mn set heb hangen. Misschien wel zo'n mooie package-deal
Hoe lang duurde het verzenden trouwens?
ZiegoM wijzigde dit bericht 01-09-2005 17:13 (3%)
\_Specs_/ [b]
quote:ZiegoM schreef op donderdag 01 september 2005 @ 16:54:
[...]
![]()
En hoe bevallen de Onix speakers? Is het wat je verwacht had/ wat de reviewers schrijven?
Is het echt zó'n goed spul?
Ik hoop van wel want ik denk dat ik met een jaartje de Onix Rocket RS 750 Signature Edition
aan mn set heb hangen. Misschien wel zo'n mooie package-deal
Hoe lang duurder het verzenden trouwens?
Tot nu toe bevallen ze wel goed.
Ten eerste is de buildquality echt fantastisch mooi.
Ze zitten netjes ingepakt in de doos met een soort van doek/laken eromheen.
En je krijgt er witte handschoentjes bij
Kwa klank moet je altijd even wennen.
Ze zijn aan het inspelen en dat scheelt vaak echt een hoop.
De Reference serie klinkt anders dan de Rocket serie, dus ik kan niet spreken over de Rocket.
Alhoewel me dat ook een fantastische speaker lijkt.
Ik zou iig kijken naar die mooie package deals, krijg je er een hele mooie versterker gratis bij bijvoorbeeld :0
Ze zijn vrij helder qua klank met veel detail. Bass is erg gedetailleerd.
Als je van hele warme speakers houdt, misschien niet je ding.
Maar evengoed... mede door die package deals heb je voor echt heel weinig geld een hele mooie set speakers én een hele mooie versterker en cdspeler. Dat vind je nergens voor dit geld hoor.
Ik zou denk ik de gok niet nemen om bijvoorbeeld de ref 2 voor 2500$ te kopen, want dan luister ik liever in een zaak ook al weet ik dat ze misschien voor het geld ook erg goed zijn..maar met die package deals zou ik het wel doen, no doubt.
Oh, het verzenden duurde trouwens een weekje ofzo.. gaat vrij snel
Da_man wijzigde dit bericht 01-09-2005 17:21 (3%)
Reg. datum: 29 maart 2004
jorg
Dat ziet er erg erg erg smakelijk uit zeg!!! potverdomme. en nou gaan luisteren een meedelen aan ons met een mooie review
Klasse man!
/EDIT/
Mod's kan de topic titel nou eindelijk eens verandert worden dat er ook een word Hifi of stereo / set-up in komt te staan want er is echt niet allen surround/HC in deze topic te bekennen
/EDIT/
Mauce wijzigde dit bericht 02-09-2005 17:12 (38%)
-= G P P =-
Ennuh.....hoeveel paar witte handschoentjes hebben jullie nu thuis liggen?
I tried, in vain, to disconnect my brain. I don't know if I can handle it....handle so....much pain.
Hoch in die Bergen, da steht ein Gerät, da werden die Mädel elektrisch genäht.
Pagina: 1 2 3 4 ... 11 12 13 14 15 16 17 18 19 ... 38 39 40 41 last
Dit topic is gesloten.