De nieuwe meubel. Reden? Binnenkort gaat de kleine vast wel een keer kruipen. En de ML eindversterkers zijn nu niet de apparaten waar kleine kinderen aan mogen zitten. Niet dat de EV's kapot gaan, integendeel, maar er zitten veel scherpe randen aan. Dat worden geheid dikke sneden in de kinderhandjes. En als ze valt......... Laat maar

. Overigens heb ik meestal handschoenen aan bij het verplaatsen of shoot-outs, anders geheid een snede in je hand. Of niet Raphie ;D ;D. Verder zijn de TAG componenten bovenop het meubel gezet, dat duurt jaren voordat ze daar bij kan. En als ze erbij kan zal ze normaliter al geleerd hebben daar niet aan te komen. En tegen die tijd kan het oude meubel weer terug. Die is toch wel meer dempend, meer trillingsvrij dan dit meubel.
Dit meubel is gemaakt van allerlei afvalstukken en stukken uit oude meubels. Dat is best wel lastig werken. Ik heb ook niet alles weg kunnen werken. Ook wel omdat ik na een middag schuren er wel zat van was. Ik heb niet het geduld van Erik ;D.
Ik heb geen foto's van het fabrikage proces, alleen van het bijna eindresultaat. Ik moet nog 2 lades maken en de twee linkerdeurtjes hebben goedkope scharnieren, deze vervang ik nog door goede scharnieren waardoor het deurtje er ook beter in komt te zitten. De gaten zitten 100% exact gelijk, maar toch steken de deurtjes met de goedkopere scharnieren iets uit terwijl de dure scharnieren vlak met het meubel zijn..... Raar. Tevens zit er wat speling in de goedkope scharnieren en niet in de duurdere scharnieren. De goedkope zijn overigens 4 euro, de duurdere 8 euro per stuk. De reden hierachter is dat de duurdere ook 180 graden kan zwenken, de goedkope niet. Omdat de deurtjes voor de EV's toch alleen maar open moeten voor aan/uit acties hoefden daar niet de duurdere scharnieren in. Toch maar wel dus..... Maar dat is voor later. Eerst maar eens afwachten of de warmte die de EV's creeren voldoende afgevoerd kan worden.
Er zitten geen spikes onder dit meubel, de mogelijkheid ervoor heb ik wel opengelaten. De voorbereidingen zijn er al wel voor gedaan. Het meubel staat op wieletjes.
De kleur is GRAFIET en MODDDER GRIJS oid ??? ;D.
Onder de TV is nog ruimte, deze is bedoeld voor de playstation. Eerst maar even een nieuwe kabel kopen, met S-video out vanuit de PS2 naar de PRE. Ik heb niet genoeg vrije scarts aan de achterzijde van de TV. En ik wil niet de composiet en s-video op de voorkant van de TV gebruiken.