Hoofdcategorieën
Topicacties

Gratis bellen met VoipBuster [deel 2]

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 41 42 43 44 last

Nieuw Topic
Reg. datum: 28 juli 2005

Bel nu twee weken via de laatste versie van het VOIPbuster programmaatje i.cm. een Tiptel telefoon. Twee vragen:

- ik merk dat diegene die ik op de vaste lijn bel ongeveer om de vijf seconden mij 1 seconde niet hoort. Hebben anderen dit ook? Zou dat met Firefly of een ander programma i.p.v. het VOIPbuster programma niet optreden. Zou het aan de Tiptel telefoon liggen?

- werkt het nog met Firefly? Ik kreeg het twee weken geleden niet werkend, eerder in deze topic zag ik dat iemand iets bij STUN had ingevuld. Heb ik toen niet gedaan. Is dat nodig, kreeg ik het daarom niet werkend?

Reg. datum: 06 februari 2005

Ik zag nu ineens dat er wel geld van je rekening afgaat als je naar polen belt. Maar mijn vraag is dat dan nu 1 cent per gesprek of per minuut? Begrijp bij die rates namelijk niet wat vat betekend.

Incl.VAT Excl.VAT
poland (Landline) SuperDeal! 1.1 1

Ben er al achter gewoon even naar me recent calls gegaan. Is dus 1 cent p/m.
Tis jammer dat Polen niet meer gratis is:(

retep21 wijzigde dit bericht 15-08-2005 17:35 (18%)

Reg. datum: 02 januari 2005

VAT is in het engels BTW

Reg. datum: 20 juli 2005

Ik weet haast wel zeker dat voipbuster een ware nachtmerrie moet zijn voor al die lieden die voordien flink aan ons hebben weten te verdienen - door ons extra lang te laten wachten - terwijl de tikker lekker door bleef tikken... Dat waren nog eens tijden... O-) O-) O-)

..........
Reg. datum: 19 oktober 1999

Ik wil naar LA in de USA bellen maar ik krijg steeds de melding:

Call ended (The call was remotely disconnected (1))
This call is FREE!

Ik kan wel gewoon contact krijgen met vaste nummers in Nederland.

Weet iemand hoe ik wel contact krijg met de USA?

Het moet toch niet gekker worden!!!!

forty-two
Reg. datum: 13 juni 2001

quote:
Bram schreef op dinsdag 16 augustus 2005 @ 14:47:
Ik wil naar LA in de USA bellen maar ik krijg steeds de melding:

Call ended (The call was remotely disconnected (1))
This call is FREE!

Ik kan wel gewoon contact krijgen met vaste nummers in Nederland.

Weet iemand hoe ik wel contact krijg met de USA?
een paar keer proberen. ik heb dit ook (bel overigens via een modem met voip-ondersteuning), en ik moet een keer of 4 een nummer draaien in het buitenland, voordat ik verbinding krijg. vervelend maar niet onoverkomelijk.

I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by.

Reg. datum: 17 april 2005

quote:
edwin103 schreef op maandag 15 augustus 2005 @ 16:34:
Bel nu twee weken via de laatste versie van het VOIPbuster programmaatje i.cm. een Tiptel telefoon. Twee vragen:

- ik merk dat diegene die ik op de vaste lijn bel ongeveer om de vijf seconden mij 1 seconde niet hoort. Hebben anderen dit ook? Zou dat met Firefly of een ander programma i.p.v. het VOIPbuster programma niet optreden. Zou het aan de Tiptel telefoon liggen?

- werkt het nog met Firefly? Ik kreeg het twee weken geleden niet werkend, eerder in deze topic zag ik dat iemand iets bij STUN had ingevuld. Heb ik toen niet gedaan. Is dat nodig, kreeg ik het daarom niet werkend?

Klopt, met VoIPBuster is er om de 5 seconden een tik in de verbinding. Apart, dat had de oude software ook al, toen was de geluidskwaliteit nog slechter, dus helemaal hinderlijk. Waar het aan ligt is mij onduidelijk. Wellicht een check om de 5 seconden naar je IP c.q. opnieuw verbinding leggen? Geen idee. Bij FireFly of via Zyxel 2602 geen last van.

FireFly doet het maar 4 x proberen om contact te krijgen gemiddeld

Reg. datum: 10 maart 2002

Hebben jullie het ook dat je de microfoon eerst van het 'dempen' af moet zetten (in windows) voordat de ander je hoort? Dit had ik bij de vorige versie niet..

Cafun wijzigde dit bericht 16-08-2005 20:34 (9%)

Starbucks

Ok... ik ben net aan het "spelen" met VoIP en ik ben wat op zoek naar verschillende mogelijkheden. Daarbij loop ik overigens tegen dezelfde problemen aan met Hardphone's en ATA's i.c.m. VoIPBuster als de meeste mensen hier.

Nu heb ik dus een Budget Phone abbo om te kunnen testen en daarbij loop ik tegen de volgende vragen aan:

Is het mogelijk om meerdere VoIP toestelen (en/of ATA's) achter een NAT router te hebben met slechts 1 account, waarbij alle toestellen over gaan als mijn VoIP nummer wordt gebeld?

Zo ja... hoe?

Dan een stapje verder:

Is het mogelijk om 1 VoIP account (met dus 1 nummer) over meerdere locaties te verdelen:
Bijvoorbeeld 1 VoIP telefoon op kantoor en een andere thuis. Als iemand mijn VoIP nummer belt dat ze allebei overgaan.

Wederom de vraag: Als bovenstaande mogelijk is... : Hoe?

Degene die het antwoord (antwoorden weet _/-\o_ )

Workstation: Intel i7-940, 2 x150GB Velociraptor (RAID0), eVGA 260, 12GB PC12800, Dell 24" TFT- Server: Intel Q6600, 3TB-RAID6, 8GB

Reg. datum: 16 februari 2002

Ik zit te denken aan de aanschaf van een Tiptel 115. Kan deze telefoon ook simpelweg werken als een luidspreker, microfoon in combinatie met de VoipBuster Software (zodat ik zeker ben dat t blijft werken onafhankelijk van de TipTel software)? In de specs zie ik alleen Skype vermeld. Een headset zou een andere optie zijn, maar een USB versie daarvan is ongeveer net zo duur als de TipTel.

dvdhoek wijzigde dit bericht 16-08-2005 22:19 (12%)

quote:
rally schreef op dinsdag 16 augustus 2005 @ 22:15:
Ok... ik ben net aan het "spelen" met VoIP en ik ben wat op zoek naar verschillende mogelijkheden. Daarbij loop ik overigens tegen dezelfde problemen aan met Hardphone's en ATA's i.c.m. VoIPBuster als de meeste mensen hier.

Nu heb ik dus een Budget Phone abbo om te kunnen testen en daarbij loop ik tegen de volgende vragen aan:

Is het mogelijk om meerdere VoIP toestelen (en/of ATA's) achter een NAT router te hebben met slechts 1 account, waarbij alle toestellen over gaan als mijn VoIP nummer wordt gebeld?

Zo ja... hoe?

Dan een stapje verder:

Is het mogelijk om 1 VoIP account (met dus 1 nummer) over meerdere locaties te verdelen:
Bijvoorbeeld 1 VoIP telefoon op kantoor en een andere thuis. Als iemand mijn VoIP nummer belt dat ze allebei overgaan.

Wederom de vraag: Als bovenstaande mogelijk is... : Hoe?

Degene die het antwoord (antwoorden weet _/-\o_ )

Yep, kan gewoon.

Ik heb net vandaag ook mn budgetphone nr binnen, heb een 033 nr (amersfoort), wat volgens mij voor mij onder dezelfde regio valt.

Voor 10 eur per jaar, perfect, ipv 9 eur per MAAND voor KPN. Ik bel toch amper, heb belminuten genoeg op mobiel, dus gooi er gewoon een keertje beltegoed op.
Ik was toch niet van plan een telefoonlijn te nemen (voorlopig) dus prima oplossing dit.

Mijn huidige nr (thuis, bij mn ouders die ISDN hebben), schakel ik door naar mn VoIP nr (033), blijf ik lekker bereikbaar onder mn eigen nr. De (kleine) kosten van het doorschakelen die enkele keer neem ik maar voor lief.

Als t me goed bevalt porteer ik het hele nr, als dat tenminste kan (is subnummer van de ISDN hier, geen idee of je zo'n nr ook afzonderlijk van je hoofdnr kan porteren)

Wat je vraag betreft: Staat gewoon in hun FAQ:

http://www.talkin2ya.nl/index.php?page=faq&q=8

quote:

Is het mogelijk Talkin2Ya zo in te stellen, dat ik op twee PC's gebeld kan worden, bijvoorbeeld thuis en op mijn werk ?
Ja. Op het moment dat u ingelogged bent met uw Softphone op onze server zal -op het moment dat iemand u probeert te bellen- iedere ingelogde Softphone overgaan, waar deze zich ook bevindt, zelfs in het buitenland. Het enige wat u nodig heeft is een breedbandaansluiting op het Internet en een PC waarop Talkin2Ya geinstalleerd kan worden.

Ik neem aan dat t ook voor ATA boxjes geld, maar kan dat niet testen (Heb "maar" 1 ATA box)

Waar ik wel beniewd naar ben: Kun je met 1 ATA box (1-poort) dat ding ook zo configgen dat inkomend via provider A gaat, en uitgaand via B?
Budgetphone (talkinya) is leuk, maar als ik bv de tarieven van callunion.com kan gebruiken voor bellen naar buiten toe is dat nog leuker ;) (Of Voipbuster, maar ik betaal liever 1ct per minuut voor wat meer zekerheid)

DJSmiley wijzigde dit bericht 16-08-2005 22:36 (10%)

Reg. datum: 09 maart 2005

Nop, helaas staat KPN niet toe een ondernummer uit te porteren vanuit ISDN.
Dit heb ik eerst geprobeerd te doen naar Budgetphone, maar KPN weigerde. Het was óf alle 4 de nummers en de aansluiting opheffen of niets.
De 2e keer heb ik een verzoek gedaan hetzelfde ondernummer uit te porteren + het hoofdnummer en dan de KPN lijn op te heffen en dit accepteerde KPN wel!!!
:?
Vandaag zijn de 2 nummers vlekkeloos overgezet op Budgetphone. :)
Alles werkt als een trein in X-ten pro (geleverd bij Budgetphone). Nu nog ff in mijn Linksys pap2.

Ben dus nu bereikbaar voor vrijwel noppes per jaar ipv 26,- per maand!!!
Ik bel uit via voipbuster, domestix.nl en (bijna) gratis gsm abotjes.
Wie wil dat niet? Het leven is mooi (en vooral goedkoop ;))

quote:
birdibird schreef op dinsdag 16 augustus 2005 @ 23:02:
Nop, helaas staat KPN niet toe een ondernummer uit te porteren vanuit ISDN.
Dit heb ik eerst geprobeerd te doen naar Budgetphone, maar KPN weigerde. Het was óf alle 4 de nummers en de aansluiting opheffen of niets.
De 2e keer heb ik een verzoek gedaan hetzelfde ondernummer uit te porteren + het hoofdnummer en dan de KPN lijn op te heffen en dit accepteerde KPN wel!!!
:?
Alles werkt als een trein in X-ten pro (geleverd bij Budgetphone). Nu nog ff in mijn Linksys pap2.

Ben dus nu bereikbaar voor vrijwel noppes per jaar ipv 26,- per maand!!!
Ik bel uit via voipbuster, domestix.nl en (bijna) gratis gsm abotjes.
Wie wil dat niet? Het leven is mooi (en vooral goedkoop ;))

Mmm dat is jammer dan, ISDN hoofdnr is van mn ouders dus kan ik niet opzeggen. Dan maar (de paar keer dat ik gebeld wordt) zoals t nu geconfigged is 'm doorschakelen naar mijn VoIP nummer.

Of weet iemand een optie om zelf een inkomende call te forwarden naar een ATA box? (Ik kan in server bij mn ouders wel een voicemodem of ISDN krt stoppen)
Een asterix doos neerzetten gaat iets te ver hiervoor...

Reg. datum: 28 november 2004

Ik ben sinds een paar dagen druk bezig met Voipbuster en Firefly. Mijn ervaring met ruis en Firefly overlappen met andere posts maar mogelijk heb ik een paar bruikbare tips. Eerst mijn PC: Toshiba Tecra 8000 (366Mhz en 256Mb ) met een defecte microfooningang/geen opname op de geluidskaart. Omdat ik veel naar het niet gratis buitenland bel Voipbuster van het begin af aan opgewaardeerd met 10 euro plus.

1) Ruis, mogelijke oplossing in instellingen bij Sound devices
2) Firefly, problemen mog. te voorkomen door programma/firefly na gesprek(ken) af te sluiten.

Vanwege de defecte ingang op de geluidskaart een Plantronics DPS 100 headset met USB gekocht, werkte wel maar gaf erg veel ruis. Door de settings bij Sound devices in Voipbuster aan te passen (Sound device; audio in: default (geluidskaart) en bij audio out: USB audio device, bij Speakerphone; audio out: defeault (geluidskaart) en bij Audio in: USB audio device) werd de ruis weggenomen.

Op een andere (snellere) PC met een goedkope Trust headset (6 euro bij de kijkshop) heb ik wel goede resultaten met Voipbuster maar ondanks het wegnemen van de ruis bleef de gesprekskwaliteit bij de ontvanger slecht, het gesprek klonk ver weg. Skype werkt wel goed daarom verder gezocht dankzij deze post Firefly gevonden _/-\o_ en met behulp van de instellingen uit de link in de post geinstalleerd (zelf gebruik ik als stun server: stun.voipbuster.com maar het lijkt ook allemaal te werken zonder stun server).

Gesprekskwaliteit met Firefly is goed. Ook ik kon met Firefly opeens niet meer bellen, ik/firefly kon niet meer inloggen op sip.voipbuster.com, maar na een Restart of langere tijd wachten lukte het weer wel. Meeste gesprekspogingen met Firefly komen direct door en af en toe moet er stevig gerediald worden. Het valt mij op dat wanneer ik Firefly naar ieder gesprek (of een aantal gesprekken kort na elkaar) helemaal afsluit en voor een volgend gesprek weer opstart ik geen problemen heb. Het lijkt erop dat de (login/redial) problemen alleen komen wanneer Firefly langere tijd idle staat.

Het zal duidelijk zijn dat ik Voipbuster alleen voor uitgaande gesprekken gebruik.

Mijn vraag is:

Gebruiken de personen die zeggen probleemloos te werken met Firfly dezelfde instellingen als in de link in deze post en/of komt hun manier van werken overeen met de mijne?

Opmerkingen als dat de problemen met Firefly opzettelijk worden veroorzaakt lijken mij onzin; zelf heb ik goede ervaringen met bel1649 (voor de veel bestemmingen maar 1 tot 2 cent duurder dan Skype) van hetzelfde bedrijf. En geld wordt er toch alleen verdiend met het verkopen van tikken en niet met het gratis bellen dus het bedrijf heeft belang bij zoveel mogelijk uitgaande bellers.

Starbucks

quote:
DJSmiley schreef op dinsdag 16 augustus 2005 @ 22:34:
[...]
Ik neem aan dat t ook voor ATA boxjes geld, maar kan dat niet testen (Heb "maar" 1 ATA box)

Waar ik wel beniewd naar ben: Kun je met 1 ATA box (1-poort) dat ding ook zo configgen dat inkomend via provider A gaat, en uitgaand via B?
Budgetphone (talkinya) is leuk, maar als ik bv de tarieven van callunion.com kan gebruiken voor bellen naar buiten toe is dat nog leuker ;) (Of Voipbuster, maar ik betaal liever 1ct per minuut voor wat meer zekerheid)

Helaasss... Ik had al in de FAQ van BudgetPhone (Talkin2Ya) gekeken. Het antwoord dat daar staat geld alleen voor hun SoftPhone's. ;)

Ik heb "toevallig" zowel een Sipura SPA3000 als een Grandstream GXP-2000. Als ik mezelf bel, dan gaat de het apparaat over waarmee ik het laatste telefoontje heb gepleegd :(

Nou heb ik 2 internetverbindingen die via een Hotbrick LoadBalancer lopen, dus heb ik de SPA3000 via lijn 1 en de GXP-2000 via lijn twee laten lopen. Zelfde resultaat :(

Wat ik uiteindelijk wil is dat ik meerdere hardphone's in huis heb die allemaal op hetzelfde nummer reageren (anders is het zo hard lopen en gokken welke telefoon er over gaat ;)). Maar dan moeten ze wel allemaal werken vanachter een NAT Router.

Iemand anders nog een ideetje?

Workstation: Intel i7-940, 2 x150GB Velociraptor (RAID0), eVGA 260, 12GB PC12800, Dell 24" TFT- Server: Intel Q6600, 3TB-RAID6, 8GB

quote:
rally schreef op woensdag 17 augustus 2005 @ 06:39:
[...]
...
Wat ik uiteindelijk wil is dat ik meerdere hardphone's in huis heb die allemaal op hetzelfde nummer reageren (anders is het zo hard lopen en gokken welke telefoon er over gaat ;)). Maar dan moeten ze wel allemaal werken vanachter een NAT Router.

Iemand anders nog een ideetje?

Achter een NAT router heb ik geen problemen (meer) sinds ik een stun-server gebruik.

Meerdere toestellen over laten gaan.. Kun je ze niet gewoon parallel zetten net als bij een echte analoge lijn? (Rekening houdend met de aansluitfactor) (Als je analoge toestellen gebruikt op een ATA box, voor sipphones is dat natuurlijk beetje lastiger ;)

DJSmiley wijzigde dit bericht 17-08-2005 09:07 (8%)

Reg. datum: 30 november 2003

quote:
birdibird schreef op dinsdag 16 augustus 2005 @ 23:02:
Gebruik jij de pap2 adapter die wordt geleverd door Domestix? mijn adapter is gelocked, die kan ik helaas niet gebruiken voor Voipbuster.

quote:
dvdhoek schreef op dinsdag 16 augustus 2005 @ 22:18:
Ik zit te denken aan de aanschaf van een Tiptel 115. Kan deze telefoon ook simpelweg werken als een luidspreker, microfoon in combinatie met de VoipBuster Software (zodat ik zeker ben dat t blijft werken onafhankelijk van de TipTel software)? In de specs zie ik alleen Skype vermeld. Een headset zou een andere optie zijn, maar een USB versie daarvan is ongeveer net zo duur als de TipTel.

Ik heb zelf die telefoon ook. Deze kan ook werken als luidspreker, microon icm VoIPBuster software. Er staat alleen skype vermeld, omdat Tiptel zelf een stukje software heeft ontwikkeld om de ingetoetste cijfers op het numerieke pad aan te sturen door Skype. Zie echter vorige deel van dit topic waar je een link kunt vinden naar software voor een andere USB telefoon, waarmee je o.a. FireFly, X-Lite/Pro, SJPhone, Eyebeam etc kunt aansturen. VoIPBuster software doet het ook, alleen het numerieke gedeelte van de Tiptel telefoon werkt niet. Wat ik doe is het nummer intoetsen via het numerieke toetsenbord van de computer en daarna enter, dan bel je. Geluid gaat gewoon via de Tiptel USB telefoon!

Voor 29,95 bij de MyCom en ik heb er zeker geen spijt van gehad!

Starbucks

quote:
DJSmiley schreef op woensdag 17 augustus 2005 @ 09:07:
[...]

Achter een NAT router heb ik geen problemen (meer) sinds ik een stun-server gebruik.

Meerdere toestellen over laten gaan.. Kun je ze niet gewoon parallel zetten net als bij een echte analoge lijn? (Rekening houdend met de aansluitfactor) (Als je analoge toestellen gebruikt op een ATA box, voor sipphones is dat natuurlijk beetje lastiger ;)

Helaas wil ik eigenlijk voornamelijk SIP phones (Grandstream) gaan gebruiken :(
Weet iemand "toevallig" of Budget Phone ook een STUN server heeft?

quote:
DJSmiley schreef op dinsdag 16 augustus 2005 @ 22:34:
[...]

Yep, kan gewoon.

Ik heb net vandaag ook mn budgetphone nr binnen, heb een 033 nr (amersfoort), wat volgens mij voor mij onder dezelfde regio valt.

Voor 10 eur per jaar, perfect, ipv 9 eur per MAAND voor KPN. Ik bel toch amper, heb belminuten genoeg op mobiel, dus gooi er gewoon een keertje beltegoed op.
Ik was toch niet van plan een telefoonlijn te nemen (voorlopig) dus prima oplossing dit.

Mijn huidige nr (thuis, bij mn ouders die ISDN hebben), schakel ik door naar mn VoIP nr (033), blijf ik lekker bereikbaar onder mn eigen nr. De (kleine) kosten van het doorschakelen die enkele keer neem ik maar voor lief.

Als t me goed bevalt porteer ik het hele nr, als dat tenminste kan (is subnummer van de ISDN hier, geen idee of je zo'n nr ook afzonderlijk van je hoofdnr kan porteren)

Wat je vraag betreft: Staat gewoon in hun FAQ:

http://www.talkin2ya.nl/index.php?page=faq&q=8

[...]

Twee zaken die mij opvallen:

1. Je zegt dat je bij het porteren KPN kunt vervangen door 10 Euro per jaar bij Budgetphone. Echter, voor zover ik weet moet je nog steeds je koperlijn betalen aan KPN voor 9,67 Euro per maand. Of doet Budgetphone dit voor 10 Euro per jaar? Ik denk alleen je verbinding en niet de koperlijn van je huis tot aan de wijkcentrale. Ofwel, KPN Budget a 9,67 Euro ben je sowieso nog kwijt

2. Al snel kijken mensen heen over zaken als het mobiel bellen, bij Budgetphone 25 Eurocent per minuut, piek of dal gelijk. Bel je veel naar mobiel, dan kunnen de kosten aardig oplopen.

quote:
rally schreef op woensdag 17 augustus 2005 @ 11:48:
[...]

Helaas wil ik eigenlijk voornamelijk SIP phones (Grandstream) gaan gebruiken :(
Weet iemand "toevallig" of Budget Phone ook een STUN server heeft?

Budgetphone afaik weet niet, ik gebruik gewoon een publieke STUN server, stun.fwd.org

Werkt prima, ATA box hangt gewoon achter (nat)router, en geen enkele poort hoeven te forwarden.

quote:
Thamart schreef op woensdag 17 augustus 2005 @ 11:54:
[...]

Twee zaken die mij opvallen:

1. Je zegt dat je bij het porteren KPN kunt vervangen door 10 Euro per jaar bij Budgetphone. Echter, voor zover ik weet moet je nog steeds je koperlijn betalen aan KPN voor 9,67 Euro per maand. Of doet Budgetphone dit voor 10 Euro per jaar? Ik denk alleen je verbinding en niet de koperlijn van je huis tot aan de wijkcentrale. Ofwel, KPN Budget a 9,67 Euro ben je sowieso nog kwijt

2. Al snel kijken mensen heen over zaken als het mobiel bellen, bij Budgetphone 25 Eurocent per minuut, piek of dal gelijk. Bel je veel naar mobiel, dan kunnen de kosten aardig oplopen.

1. Je hebt dan gewoon geen koperlijn meer actief, dus die 9.67 betaal je ook niet (Of je moet ADSL hebben, dan is die koperlijn daarvoor nodig).
Voor 10eur per jaar heb ik nu een 033 (vast) nr. (Porteren kost 17 eur ofzo)

2. Voor mobiel bellen heb ik een mobiel, 0.11 buiten mn bundel, al neem ik belplus, mobiel bellen doe ik alleen via mn 06. 't gaat mij voornamelijk om inkomende gesprekken.

quote:
DJSmiley schreef op woensdag 17 augustus 2005 @ 11:57:
[...]

1. Je hebt dan gewoon geen koperlijn meer actief, dus die 9.67 betaal je ook niet (Of je moet ADSL hebben, dan is die koperlijn daarvoor nodig).
Voor 10eur per jaar heb ik nu een 033 (vast) nr. (Porteren kost 17 eur ofzo)

2. Voor mobiel bellen heb ik een mobiel, 0.11 buiten mn bundel, al neem ik belplus, mobiel bellen doe ik alleen via mn 06. 't gaat mij voornamelijk om inkomende gesprekken.
Daar ga je al. Ik heb wel ADSL, internet via de Kabel is totaal onaantrekkelijk! Da's jammer dan. Binnenkort gaat de markt voor de vaste lijn sowieso open, dan zullen die kosten ook wel dalen.

Reg. datum: 20 juli 2005

Vandaag, via voipbuster een 0800-nummer gebeld: de schrik sloeg mij om het hart toen de tikker flink begon in te hakken op mijn 1-eurocredit... Ik dacht: verdomme, daar gaat mijn credit naar de filistijnen. In uiterste paniek heb ik terstond de verbinding verbroken; om de reeds geleden schade enigszins te beperken - best wel jammer; het was een bijzonder aantrekkelijke en bovenal een zeer charmante dame die ik aan de haak had. :'( :'( :'(

Later opnieuw mijn credit nagegaan - Gode zij dank - mijn teller stond op 1-eurocredit!!! :*) :*) :*)

Dit noem ik pas werkelijk een wondertje... O-) O-) O-)

diquydiq wijzigde dit bericht 17-08-2005 20:27 (24%)

Reg. datum: 13 augustus 2002

Ik heb iets raars hier... Ik voor 1 ¤ aan kredits gekocht, maar toch wordt ik nog altijd gedisconnect na 1 minuut, 30 seconden. Het is bij zowel mij, als mijn broer die hier 40 km verder woont.

Zijn er nog mensen die dit probleem hebben? (ik bel dus vanuit belgië, naar belgië)

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 41 42 43 44 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Hosted by True

© 1998 - 2009 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden - Uw Privacy - Algemene Voorwaarden

Uitgever van: