Hoofdcategorieën
Topicacties

Gratis bellen met VoipBuster [deel 2]

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 41 42 43 44 last

Nieuw Topic
Waarom een hoge elek. rekening
Reg. datum: 09 november 2003

quote:
lux schreef op woensdag 10 augustus 2005 @ 23:04:
iemand die ik ken heeft geprobeerd een nederlandse account aan te maken en te bellen naar het nederlandse 0900 nummer om dus credit te kopen. Ook daar hoort hij "nummer niet in gebruik"! Kan iemand uit Nederland dit bevestigen?

Ik heb zo credits gekocht. Werkt goed.

Maja. er is al gezegd dat je vanuit Belgie geen Nederlandse 0900 nummers kunt bellen ;)

Reg. datum: 12 juni 2004

Goed het is mij gelukt. Je moet de landcode gebruiken zelfs al bel je vanuit belgië dus: +32909...

Canon EOS Digital 400D | Canon EF-S 17-85 mm f4.0/5.6 IS USM + Zonnekap | Grip BG-E3

Reg. datum: 11 augustus 2005

voor de mensen zonder vaste lijn

je kan nu al je vast nummer voor voip hebben. gewoon in je woonplaats:

bv : http://www.talkin2ya.nl/s...ref=24&products_id=36 (met 2 headsets) of alleen een
nummer http://www.talkin2ya.nl/s...ref=24&products_id=37 en dat voor maar een tientje per jaar
ok hun beltarieven zijn hoger, maar je hoeft niet via ze te bellen. je kunt het ook gebruiken om alleen telefoontjes te ontvangen.

bellen doe je dan via voipbuster (of iets anders, nou ja als NL'er de goedkoopste)

de markt beweegt (skype/voipbuster/woize/wigiwigi/gizmo/wavigo/pulver/..... en er komt vast nog veel meer) de KPN gaat het nog zwaar hebben op het vaste telefoonnet.

Reg. datum: 15 september 2002

quote:
diquydiq schreef op woensdag 10 augustus 2005 @ 21:16:
Schrijver, ik kan jouw verhaal volledig beamen! Indien ik iemand bel van softphone naar hardphone of naar een vaste lijn, dan krijgt men een tering herrie van ruis te horen. :(

Heb ik ook gehad met mijn headset. Wat ik ook probeerde, er zat gigantisch veel ruis in alles wat ik zei, het overstemde mijn stem zelfs. Later kwam ik erachter dat het komt doordat mijn computer niet geaard is. Ik was gewoon te verstaan aan de andere kant wanneer ik een hand of voet op de (metalen) computerkast legde.

Misschien hetzelfde probleem als wat jij ervaart?

You never get a second chance to make a first impression...

Reg. datum: 16 september 2002

quote:
Azteke schreef op donderdag 11 augustus 2005 @ 11:30:
[...]

Heb ik ook gehad met mijn headset. Wat ik ook probeerde, er zat gigantisch veel ruis in alles wat ik zei, het overstemde mijn stem zelfs. Later kwam ik erachter dat het komt doordat mijn computer niet geaard is. Ik was gewoon te verstaan aan de andere kant wanneer ik een hand of voet op de (metalen) computerkast legde.

Misschien hetzelfde probleem als wat jij ervaart?

Ik heb geen last van ruis maar dat het volume van de microfone continu word bijgesteld. Ik zie het windows volume balkje continu verschuiven.

Ook bij Skype hebben veel mensen hier last van. Dit heeft te maken met AGC = Automatic Gain Control. De applicatie wijzigt dus het volume naar een bepaalde sterkte. Bij mij dus veel te zacht.

Op het forum van Skype staan een aantal settings die je in een config bestand kan aanpassen en vervolgens werkt het bij mij met Skype perfect. Bij het voipbusterprogramma staan de settings in het register. Ik heb het een en ander veranderd maar het probleem blijft.

Iemand die mij kan helpen met het uitzetten van AGC in het register?

Reg. datum: 20 juli 2005

Jullie hebben geen idee, wat het is om met de softphone van voipbuster over het netwerk van voipbuster een verbinding aan te gaan met bijvoorbeeld een DECT phone van philips 'dect 617' of een siemens 'GigasetA2':
Zelfs met het volumeniveau op nul komt er een werkelijk ondraaglijk ruis tevoorschijn.
Mensen die weten hoe het systeem functioneert kunnen mij redelijkerwijs wellicht wat meer over verklaren.

Het lijkt mij moeilijk zoniet onmogelijk te verklaren waarom het netwerk van voipbuster voor mevrouw A goed werkt en voor meneer B niets anders dan ellende is. :'( :'( :'(

Waarom vertellen mensen, die claimen goed te kunnen bellen, niet op wat voor een wijze zij dit weten te bereiken? Van wat naar wat bellen zij via het voipbusternetwerk? Dit soort van informatie is van cruciaal belang om een goede inzicht in de materie te krijgen.

P.S. mijn poort tot internet is de zyXel 2602/tiscali

diquydiq wijzigde dit bericht 14-08-2005 15:23 (26%)

Reg. datum: 26 juni 2005

zijn er mensen nog bereikbaar op hun voipbuster 010 nr?
Ik al 2 dagen niet ?!

ATTENTIOOOON!!!

Hiha, ook ik kan nu gratis bellen naar iedereen en meer :)
ATTENTIOOOON!!!

geloof me, ik heb het geprobeerd maar ik kon mezelf niet tegen houden. Ik heb even het Market Intelligence center in Taipei gebeld. Haha, als wachtmuziekje krijg je van die chinese panfluit toontjes. :) Daarna heb ik maar weer opgehangen omdat ik het keuze menu niet echt snapte :P
Reg. datum: 16 september 2002

Weer wat nieuws ontdekt:

Het gebruik van sip.voipbuster.com of iax.voipbuster.com word na het opwaarderen van je account met 1 euro geblokkeerd.

Dus na het opladen van je account kan je geen gebruik meer maken van alternatieve softphones.

Ik heb dit zojuist getest met twee accounts en exact dezelfde instellingen in Eyebeam. De een is opgewaardeerd en werkt niet. De ander werkt perfect maar is gelimiteerd aan 1 minuut bellen.

Kan iemand dit ook reproduceren?

Reg. datum: 17 april 2005

quote:
diquydiq schreef op donderdag 11 augustus 2005 @ 12:51:
Jullie hebben geen idee, wat het is om met de softphone van voipbuster over het netwerk van voipbuster een verbinding aan te gaan met bijvoorbeeld een DECT phone van philips 'dect 617' of een siemens 'GigasetA2':
Zelfs met het volumeniveau op nul komt er een werkelijk ondraagelijk ruis tevoorschijn.
Mensen die weten hoe het systeem functioneert kunnen mij redelijkerwijs wellicht wat meer over verklaren.

Het lijkt mij moeilijk zoniet onmogelijk te verklaren waarom het netwerk van voipbuster voor mevrouw A goed werkt en voor meneer B niets anders dan ellende is. :'( :'( :'(

Waarom vertellen mensen, die claimen goed te kunnen bellen, niet op wat voor een wijze zij dit weten te bereiken? Van wat naar wat bellen zij via het voipbusternetwerk? Dit soort van informatie is van cruciaal belang om een goede inzicht in de materie te krijgen.

P.S. mijn poort tot internet is de zyXel 2602/tiscali

Dit is allang gebeurt, zie startpost. Wellicht dat sommige mensen hun router zo ingesteld hebben dat er weinig ander internetverkeer doorheen kan komen dan het normale surfverkeer. Het lijkt mij moeilijk, zoniet onmogelijk om iedereen z'n specifieke configuratie te gaan beschrijven. Daarom werkt het bij meneer A wel goed en bij meneer B niet. En veelal ligt het nog aan het goed lezen en een beetje letten op de instellingen dat het bij meneer B niet lukt.

Ofwel, lees jij de startpost nog eens door. Er staat een hele goede link incl screenshots hoe de Zyxel 2602 ingesteld kan worden. Ikzelf heb het ding ook en werkt perfect. één probleem is dat andere software/hardware dan de software van VoIPBuster zelf niet direct belt, vaak meerdere malen proberen. Wellicht heeft VoIPBuster iets gedaan aan z'n server zodat bellen met VoIPBuster software wel vlekkeloos gaat, maar met andere programma's of apparatuur hapert. Dan ga je op een gegeven moment van narigheid toch maar weer VoIPBuster software gebruiken.

Iedereen draagt bij met wat hij of zij weet, als je dat uit dit topic en de posts nog niet kunt opmaken heb je gewoon niet goed gelezen

quote:
schrijver schreef op donderdag 11 augustus 2005 @ 15:42:
Weer wat nieuws ontdekt:

Het gebruik van sip.voipbuster.com of iax.voipbuster.com word na het opwaarderen van je account met 1 euro geblokkeerd.

Dus na het opladen van je account kan je geen gebruik meer maken van alternatieve softphones.

Ik heb dit zojuist getest met twee accounts en exact dezelfde instellingen in Eyebeam. De een is opgewaardeerd en werkt niet. De ander werkt perfect maar is gelimiteerd aan 1 minuut bellen.

Zou kunnen. Echter, ik kom er met FireFly nog steeds door (wel 1 Euro betaald). Dus helemaal geblokkeerd klopt niet, echter ze hebben het wel moeilijker gemaakt. Via mijn Zyxel 2602 zelfde verhaal. Alleen VoIPBuster software gaat in 1 x proberen over. Wellicht dat je met een niet betaalde account nog op alles makkelijk kan werken, daar kan een ander eens naar koekeloeren

Thamart, ik kan jou vertellen dat ik voor het betalen prima kon bellen met xten light over het netwerk van voipbuster, maar na 1 minuut te hebben gebeld werd de verbinding afgesneden want ik moest eerst betalen.

Wel na te hebben betaald werkt xten light niet meer op het netwerk van voipbuster.

Azteke, mijn dank ik heb het systeem geaard, maar in mijn geval heeft het geen invloed op de intensiteit van het ruizen. Misschien dat er iets in mijn systeem aanwezig is dat dit doet ontstaan.

Het vreemde is wel dat toen ik nog met xten light, of firefly over het netwerk van voipbuster kon bellen dit ruizen niet present was. Bij mij doet het zich slechts voor met de softphone van voipbuster en mijn ellende is nu ik heb betaald; het netwerk van voipbuster slechts met de softphone van voipbuster wenst te functioneren. :'( :'( :'(

Reg. datum: 26 juni 2005

quote:
spasieba schreef op donderdag 11 augustus 2005 @ 13:10:
zijn er mensen nog bereikbaar op hun voipbuster 010 nr?
Ik al 2 dagen niet ?!
anyone ?

Reg. datum: 08 februari 2001

quote:
schrijver schreef op donderdag 11 augustus 2005 @ 15:42:
Weer wat nieuws ontdekt:

Als ik op mijn pocketpc de account van mijn vriendin gebruik (die niet die euro heeft betaald) dan werkt het idd wel.

Wel het doet mij goed dat ook jullie beginnen in te zien dat ze bij voipbuster momenteel niet al te zuivere koffie branden. O-) O-) O-)

Ik vraag jullie om begrip dat er zo nu een dan wat mis gaat met de tekst, maar men krijgt bij dit forum vaak niet de mogelijkheid om het eigen werk te editen.

Reg. datum: 03 maart 2001

@tijsje:

welke soft voor ppc gebruik je ?

quote:
Tijsje schreef op donderdag 11 augustus 2005 @ 18:52:
[...]

Als ik op mijn pocketpc de account van mijn vriendin gebruik (die niet die euro heeft betaald) dan werkt het idd wel.
Met welk programma, SJ Phone? Kun je ff screenshots JPG maken en hier neerzetten van de instellingen?

quote:
diquydiq schreef op donderdag 11 augustus 2005 @ 19:01:
Wel het doet mij goed dat ook jullie beginnen in te zien dat ze voipbuster momenteel niet al te zuivere koffie branden. O-) O-) O-)
Het is gewoon zuivere koffie, men wil enkel graag dat je hun programma gebruikt en geen 3rd party. Lijkt me niet geheel raar omdat mensen anders bij hun via e-mail komen zeiken hoe ze VoiPBuster login moeten instellen bij bijv. FireFly. Daar heeft VoIPBuster ten eerste niks mee te maken en ten tweede kunnen ze zich wel bezig houden met nuttigere dingen. Zoals het netwerk in de lucht houden met goede kwaliteit. Als je dat nu eens in zou zien

Phyxion.net | ><((((º>

Ik probeer het ook aan de praat te krijgen, maar het wil niet echt lukken, wat ik ook intik voor nummer, ik krijg de hele tijd dit na de twee flitsen van Connecting, Dailing :
Call ended (The call was remotely disconnected (1))
This call is FREE!

Iemand enig idee hoe ik dit op kan lossen? Heb al van alles geprobeerd, maar wil niet echt lukken :(

Phyxion.net | 'Liefde maakt vaak droef tot ziek aan toe, maar 'k merk er weinig van, tot nu toe.' - Herman Finkers | 'You look like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May | 'Is dit nu later.' - Stef Bos

Reg. datum: 12 juni 2004

Ik heb soms goede verbinding soms slecht.

lux wijzigde dit bericht 11-08-2005 19:40 (60%)

Canon EOS Digital 400D | Canon EF-S 17-85 mm f4.0/5.6 IS USM + Zonnekap | Grip BG-E3

En daar is geen reden voor...

ik heb net als test anderhalve minuut gebeld naar een vaste telefoon, maar aangezien het normaal maar 1 minuut gaat, hoe komt da? stopt da nie auto ofzo...

It's time to kick ass and chew bubble-gum, and I'm all out of gum.

Reg. datum: 19 mei 2004

quote:
Thamart schreef op donderdag 11 augustus 2005 @ 19:12:
[...]

Het is gewoon zuivere koffie, men wil enkel graag dat je hun programma gebruikt en geen 3rd party. Lijkt me niet geheel raar omdat mensen anders bij hun via e-mail komen zeiken hoe ze VoiPBuster login moeten instellen bij bijv. FireFly. Daar heeft VoIPBuster ten eerste niks mee te maken en ten tweede kunnen ze zich wel bezig houden met nuttigere dingen. Zoals het netwerk in de lucht houden met goede kwaliteit. Als je dat nu eens in zou zien

als ze dat gewoon op hun site zetten hoeft het niet veel werk te zijn.
nu ben je dagen aan het kloten met xlite of firefly terwijl het helemaal niet kan werken.

raar vind ik het dat er op dit forum mensen zijn die zeggen dat ze het wel voor elkaar krijgen, andere mensen zeggen dat het eerst wel werkte en nu niet meer en weer andere zeggen (zoals ik) dat het helemaal niet werkt met firefly of xlite.

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 41 42 43 44 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2009 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden - Uw Privacy - Algemene Voorwaarden

Uitgever van: