XBOX 360 Gamertag | Mac mini | Macbook | iMac - God Does Not Have a Plan; He is Just a Kid With an Antfarm
[ACTIE] Nokia N-gage QD nu weer voor ¤ 49,99
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last
Reageer Nieuw TopicReg. datum: 15 december 2001
KUT KUT KUT. Er was iets fout gegaan ofzo. Er is niks van bekend dat ik gebeld heb en er komt dus ook geen ngage mijn kant uit. ARGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGquote:m3gA schreef op dinsdag 26 juli 2005 @ 10:08:
[...]
moet je ff bellen.. had mijn collega ook.. krijg je alsnog de mail
Reg. datum: 29 april 2005
moet ik van te voren wel zeker weten dat die van ia.net goed werkt. of een ander vergelijkbaar type vinden dat net zo goed is maar wel goedkoper. dus als er nog tips/typenummers zijn: shootquote:andreict schreef op dinsdag 26 juli 2005 @ 10:19:
[...]
als jij ze daar goedkoop kan meenemen.. ben ik je eerste klant
marco_sire@hotmail.com
quote:pingkiller schreef op dinsdag 26 juli 2005 @ 10:23:
[...]
KUT KUT KUT. Er was iets fout gegaan ofzo. Er is niks van bekend dat ik gebeld heb en er komt dus ook geen ngage mijn kant uit. ARGGGGGGGGGGGGGGGGGGGG
Kan me voorstellen dat dat vervelend is ja..
Maar ze hadden dan ook erg veel aanmeldingen.
Misschien kun je één overkopen van een medetweaker die er 2 of meer heeft gekocht.
URL korter maken?
Playstation® 1, Playstation® 2, Playstation® 3, Playstation® Portable, NES, SNES, Nintendo Wii, Nintendo DS Lite
Als er nog een mede-tweaker is die een n-gage teveel heeft gekocht
Reset2003 wijzigde dit bericht 26-07-2005 10:36 (22%)
WoW: Azjol Nerub - Illestdawg DPS Warrior // www.warcraftmovies.com zoek naar Illestdawg of http://hosted.filefront.com/Illestdawg // Dell 2405 FPW | Core2Duo E6850 @ 3.0 GHZ | Asus Maximus Formula | G.E.I.L. PC6400 2Gig | ASUS Geforce 8800 GTS |
Be ware! don't ask why!
quote:luckzor schreef op dinsdag 26 juli 2005 @ 10:37:
ik heb er gister rond half 1 besteld voor 50 euro..en ik hoop niet dat ze dan aan de deur komen en dat ze zeggen "99,99 euro astublieft.
Dan stuur ik de postbode weg..
Kunnen ze ook nooit maken trouwens.
URL korter maken?
Playstation® 1, Playstation® 2, Playstation® 3, Playstation® Portable, NES, SNES, Nintendo Wii, Nintendo DS Lite
Reg. datum: 15 december 2001
Dat zou erg leuk zijn. Denk trouwens niet dat iemand er een over heeft,maar hopen mag altijd.quote:endless schreef op dinsdag 26 juli 2005 @ 10:31:
[...]
Kan me voorstellen dat dat vervelend is ja..
Maar ze hadden dan ook erg veel aanmeldingen.
Misschien kun je één overkopen van een medetweaker die er 2 of meer heeft gekocht.
I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by.
Reg. datum: 18 mei 2005
Ook al is niet om je email adress gevraagt... en hoorde ook nog zoiets dat met prepaid pakketten het bevestingsmailtje niet hoeft
edit: en ook geen rembours.
luckzor wijzigde dit bericht 26-07-2005 11:01 (10%)
Be ware! don't ask why!
Be ware! don't ask why!
quote:dadj schreef op dinsdag 26 juli 2005 @ 10:09:
juist, dan is het nu tijd met z'n allen een geschikte én betaalbare gps receiver te vinden volgens mij. Wat mij betreft zo klein mogelijk zodat ik er mee over straat kan zonder scheef te lopen.Die ngage is al zwaar genoeg.

Te vinden op http://www.inkoopacties.net/ia/3wr443p3
Deze heb ik in deel 1 aangeschaft en werkt in ieder geval op mijn notebook uitstekend.
Ik heb ergens gelezen dat deze ook goed samenwerkt i.c.m. de Nokia N-gage QD
(weet niet meer waar, maar eigenlijk werkt het volgens mijn sowieso).
Maar als iemand dat kan bevestigen hier dan zou super zijn.
Gaitman wijzigde dit bericht 26-07-2005 11:13 (8%)
geheugen multimedia
Zoekt en gij zult vinden.
endless wijzigde dit bericht 26-07-2005 11:11 (47%)
URL korter maken?
Maar als iemand dat kan bevestigen hier dan zou super zijn. _/-\o_[/quote]
volgens mij kan nietmand dat want ik heb nog niemand hier gezien met een n-gage
Be ware! don't ask why!
quote:luckzor schreef op dinsdag 26 juli 2005 @ 11:01:
je hoeft niet persee een mailtje te krijgen mijn broer heeft net nog een keer gebeld en die man zij gewoon dat ie binnen 3-5 dagen zou komen
edit: en ook geen rembours.
Ik heb net ook even gebelt, en hij zei dat hij wel zou binnen komen, en anders.. kep nog een d500 hier
de levertijd is ook 2 tot 5 werkdagen, ze zullen nu wel bij tgp liggenquote:luckzor schreef op dinsdag 26 juli 2005 @ 11:13:
[..]
volgens mij kan nietmand dat want ik heb nog niemand hier gezien met een n-gage
M3rcury wijzigde dit bericht 26-07-2005 11:16 (44%)
Super mega extreem kansloos!
Suzuki GSX-R 600 K7!
Abarth 500 '09
PSN: Green-M3rcury
Reg. datum: 26 juli 2005
ik ben al jaren lid van vodafone (prepaid..)..
kan ik dat simmetje gewoon in deze telefoon parkeren, ondanks dat hij gelocked is?
Gegroet!
volgens mij moet dat gewoon kunnen..quote:Jassy schreef op dinsdag 26 juli 2005 @ 11:17:
Vraagje,
kan ik dat simmetje gewoon in deze telefoon parkeren, ondanks dat hij gelocked is?
yep want het blijft gewoon vodafone.quote:Jassy schreef op dinsdag 26 juli 2005 @ 11:17:
Vraagje,
Ben jij !FOK ook zo zat. Kijk dan voor serieus nieuws op http://www.nieuwszicht.com/
Dus dat zal geen probleem zijn.
'What does God need with a starship'
Ook hier geldt aanvullingen zijn welkom!
ZIE: StartPost [ACTIE] Nokia N-gage QD voor 49,99 via 0800-0560
Gaitman wijzigde dit bericht 26-07-2005 13:40 (203%)
Be ware! don't ask why!
quote:Waar kan ik mijn N-gage QD unlocken?
Dat kan via deze site
Lekker ben jij hoor..
Ik hoop dat ie morgen binnenkomt!
----------------------------------------------------------------------------
Vreemd dat er bevestigingen worden verstuurd naar de mensen die vanochtend een N-gage hebben besteld via internet (toen nog ¤ 50,-) terwijl er gisteren al mensen zijn gebeld met de mededeling dat ze uitverkoocht waren terwijl die telefonisch besteld hadden.
URL korter maken?
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last