quote:
Het lijkt er een beetje op dat alle notebooks van Asus hier last van hebben. Ik heb ook een DVD brander(TSSTcorp CD/DVDW) in mijn M6Va en deze geeft ook problemen. Ik heb deze echter al is omgewisselt voor een "nieuwe" (dankzij mijn nr 1 webwinkel

). (mischien heeft iemand ook deze laptop en kan me vertellen
welke dvd's het bij hem\haar het wel doen. Verbatem schijfjes werken namelijk bij mij niet)
Helaas werkt de brander die ik nu heb ook inmiddels niet goed meer. Lezen wel maar branden "ho maar" (krijg telkens een foutmelding tijdens het branden). Van de zomer gaat hij maar is RMA. Ik heb dan nog een jaar garantie dus na 2 jaar goede dienst even een check vind ik zelf geen gek idee. Je moet namelijk de gehele laptop opsturen wanneer er een onderdeel niet werkt. De tijd dat je de laptop kwijt bent varieert ook nogal.
----------------------------
Ik kwam er trouwens gister achter dat het schroefje van de processor was opengedraait(zat wel vast hoor). Op dit schroefje stond echter wel iets van "If removed bla bla..." . Hier kwam ik achter omdat de M6Va na enige tijd een vervelent geluid maakt en ik wou namelijk is de koeler schoon-blazen\maken om te kijken of dit hielp. I
n tegenstelling tot andere laptops vind ik de laptop nogal wat geluid produceren bij standaard applicaties, zelf wanneer de CPU bijna niks hoeft te doen, enkel soms een programma starten loopt deze regelmatig naar de 55 graden waarbij de FAN hoorbaar gaat worden.
Ik heb afgelopen weekend nog is de NHC test gedaan (9x alle snelheden voor 15 minuten) en hij kwam niet boven de 72 graden uit bij 2Ghz, bij (6x) 800 Mhz was deze rond de 45 graden.
Is jullie M6Va ook erg luid\hoorbaar ?
Mijn instellingen zijn overigens dezelfde als die van de handleiding die hier is een keer is gepost door Farmerwood(dacht ik). Kan de poster niet zo snel meer vinden.