Hoofdcategorieën
Topicacties

De HTC Hurricane (SPV C550 / SDA Music II / Qtek 8200)

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 15 16 17 18 last

Reageer Nieuw Topic
je wéét toch

Over mapopolis gesproken..

Ik moet constant opnieuw mijn Adapt GPS muis opnieuw instellen omdat Mapopolis aangeeft "an error has occured on Com 7" Als ik vervolgens de Adapt uit de device lijst gooi en hem opnieuw erin zet dan doet de boel het wel weer. Iemand enig idee of dit aan de Adapt muis ligt, aan Mapopolis of wellicht aan de C550? En zijn er mensen met soortgelijke ervaringen?
Reg. datum: 21 maart 2004

quote:
Ik word een beetje moe van de mensen die Tom Tom 5 werkend hebben en daar dan verschillend melding over maken.
Ik heb zelf ook de Adapt GPS en heb helemaal niks met COM-poorten gedaan. Echter de eerste keer duurde het wel 15 minuten! voordat ik een fix had. Laat je Adapt de eerste keer eens 15 minuten zoeken naar een fix misschien is dit de oorzaak

je wéét toch

Het probleem is niet de fix maar de communicatie tussen mapopolis en de GPS. Mapopolis roept direct dat er een "error has occured" en stelt een soft reset voor.
quote:
hopiconjo schreef op maandag 12 september 2005 @ 07:48:
[...]

Ik heb zelf ook de Adapt GPS en heb helemaal niks met COM-poorten gedaan. Echter de eerste keer duurde het wel 15 minuten! voordat ik een fix had. Laat je Adapt de eerste keer eens 15 minuten zoeken naar een fix misschien is dit de oorzaak

Ja sorry je hebt gelijk .. Zat zelf ook niet goed op te letten ...

Maar als iets niet lukt na veel gestoei dan kan ik wel eens iets te geirriteerd raken :/ ;)

Het geheel werkt nu inderdaad zonder COM poorten aan te maken. Sterker nog, wat ik heel relaxed vind is dat je maar een keer je GPS muis hoeft te pairen met het standaard 0000 pincode gebeuren en dat het daarna gewoon gekoppeld blijft ook al heb je tussendoor je muis uit gehad ofzo...

Hele verbetering in vergelijking met me laptop navigatie setup waarbij ik elke keer opnieuw moest pairen voor elk wissewasje |:(

Wat ik wel gehad heb al is dat het soms lijkt alsof de hele telefoon vastloopt na het afsluiten van TomTom. Ik heb ook een keer een vastloper gehad tijdens navigeren :'( ... Ook was de stem ineens een keer weg, moest ik opnieuw opstarten.

Maarja het blijft Windows zullen we dan maar zeggen :r :P

Voor de rest ben ik redelijk tevreden met de telefoon, ik wilde express geen logge PDA meuk ook nog eens een keer bij me sjouwen.

Ik zal nog wat foto's maken van mijn navigatie opstelling in de auto. Ik vind em namelijk best ideaal 8)
Allereerst heb ik een stuk zelfklevend klitteband op mijn batterijdeksel geplakt, de zachte kant van klitteband is hiervoor het best geschikt omdat dat niet zo ruw in de hand ligt ;)... Vraag trouwens niet waar ik dit zelfklevende klitteband vandaan heb want dat heb ik al jaren in me la liggen (van mijn werk toendertijd meegenomen).

http://www.xs4all.nl/~supradav/nav/1.jpg

De andere kant heb ik op een totaal nutteloos driver CD'tje geplakt en daarnaast nog loodrecht daarop twee extra stukjes geplakt.

http://www.xs4all.nl/~supradav/nav/2.jpg

Vervolgens mijn achteruitkijkspiegel ook voorzien van wat klitteband. (Het is door de voorruit gefotografeerd en omdat ik geen poloroid filter voor me camera heb is het niet helemaal duidelijk ;) )

http://www.xs4all.nl/~supradav/nav/3.jpg

En vervolgens kon ik het hele zaakje aan mijn achteruitkijkspiegel klitten! 8) ... (Voor mensen die zich zorgen maken, deze foto is gemaakt bij stilstand, dit is de route-DEMO-mode)

http://www.xs4all.nl/~supradav/nav/4.jpg

Doordat klitteband een beetje meegeeft bij bijvoorbeeld drempels blijft het daardoor geweldig goed zitten. En als ik het niet meer nodig heb is het binnen no time eraf.

Het display blijft op deze manier altijd goed in het zicht en de zon kan er ook niet op vallen heb ik gemerkt waardoor het ten alle tijden goed zichtbaar is.

Misschien heb ik iemand op een idee gebracht, succes! :*)
Reg. datum: 16 december 2001

Ik heb deze geweldige tel sinds vanmiddag. Ik ben er al in geslaagd om een mvw af te spelen. Maar waar ik al de hele middag/avond mee bezig ben is uit te vogelen waarom hij in full-screen niet he volledige scherm gebruikt. Nu word ie gecropt zodat ie bijna een keer zo klein op het scherm verschijnd..

Ik kan er maar niet achter komen hoe ik dit groter kan krijgen..

/edit
Het werkt inmiddels al wel, het was gewoon een crapy filmpje.

En ik had het al eerder geedit, maar waarschijnlijk niet op verstuur bericht gedrukt ofzo...

thijz wijzigde dit bericht 14-09-2005 13:44 (20%)

Canon, B&W, Hoya, Sandisk, Lowepro en Domke

je wéét toch

nice job nl2dav :) Misschien je foto's ff resizen... dit is wel heel groot. Ik denk dat ik zelf toch maar voor een brodit oplossing ga.
It's time to burn

mooi gedaan nl2dav, dat brengt een mens op ideeen...;)

@Thijz? wat wil je in full screen dan?

Blog: De Burgemeester Live | Software en Media ontwikkellaars gezocht bij Innovadis

Groot?

Ehrm dit is al behoorlijk geresized maar ik zal de tweakers dot net regels wel opvolgen, beetje lui wat dat betreft O-) (iedereen aan de breedband! ;) )

Anderen doen het liever met ventilatieclip houders en vinden dit geen mooie oplossing enzo maar ik vind het een prima plek en reuze eenvoudig dusseh zie het probleem niet zo ;)

Ben verder erg tevreden over de telefoon. Het is jammer dat het display alleen niet ontzettend krasvast is zoals mijn Canon digicam dat bijvoorbeeld wel is. Maar als het display aan is, dan is deze zo fel dat je er niets van ziet (ik heb deze telefoon niet nieuw gekocht).

Verder is het jammer dat TomTom meestal de hele telefoon laat crashen als ik afsluit maar dat is dan maar niet anders. Voor de rest kan ik totaal geen minpunten van deze telefoon opnoemen en vind het zeker geen miskoop. Ik moet wel zeggen dat ik de camera functie totaal niet gebruik, daar heb ik echte digicams voor. Mocht ik die functie ooit nodig hebben dan zie ik het als een 'handigheidje' ...

Owja en het is irritant dat de spatie verhuist is van de 0 naar het #'je vergeleken met mn Nokia keyboard layout die ik al jaren gebruik, maar ach...
like in Pinda ^_^

Hoop dat tomtom voor eind oktober komt met een fix, want dan is me abboa afgelope :)
Die reshack vindt ik geen goede oplossing..
Reg. datum: 24 januari 2005

Ik heb de T-mobile variant besteld, al snap ik de ballen meer van de benamingen. T-mobile noemt hem gewoon de SDA II, het is niet de music gezien de toetsen. De specs komen overeen met de 8200/SPV C550 en de behuizing is identiek aan de nieuwe Qtek 8300, maar volgens mij draait de SDA II gewoon op Windows 2003 SE als beweert smartphoneshop.nl dat hij op 2005 draait 8)7

Anyway ik ga er voorlopig maar gewoon vanuit dat hij onderhuids de 8200/spv c550 is en lees ik hier vrolijk mee over de mogelijkheden van het toestel:)

CHUBBY

Een groot voordeel aan de C500 vond ik dat de voorkant van metaal is. Metaal breekt namelijk niet zo snel als plastic, en ik laat zo'n ding nog al eens vallen.

Bij deze de voorkant ook metaal of plastic?

wicked = massive

It's time to burn

de C500 van staal????? :? volgens mij niet hoor.
deze telefoom is wel robuust, en voelt stevig aan. laten vallen heb ik nog niet gedaan... :*)

Pretorian_ wijzigde dit bericht 18-09-2005 12:04 (3%)

Blog: De Burgemeester Live | Software en Media ontwikkellaars gezocht bij Innovadis

Reg. datum: 24 mei 2003

Ik heb al druk lopen zoeken naar de "gratis internet" instellingen voor orange world. alleen ik kan niet vinden hoe ik deze instel bij de 2003 SE versie. andere besturings systemen komen wel langs, maar die hebben volgens mij een behoorlijk verschillende menu opbouw. is er iemand die weet hoe deze instellingen in elkaar steken (en die van orange world in het algemeen)?

EDIT: ik krijg inmiddels verbinding naar wat prutten. alleen kan ik mijn hotmail nog niet lezen

weekend warrior wijzigde dit bericht 20-09-2005 14:52 (14%)

It's time to burn

mm vertel mij ook maar eens hoe je dat doet dan?
ik weet alleen dat je verbinding op WAP zetten en het vinkje erboven uit werkt in de instellingen van IE. (bij orange dan he)

Reg. datum: 25 mei 2004

Nou, heb de C550 ook. Vind het best een relaxed telefoontje alleen 2 dingen storen mij

- ik heb foto's gemaakt van mensen voor de caller ID. Wat ik ook probeer, als deze mensen mij bellen krijg ik maar heel klein onderin hun foto te zien. Volgens mij moet je dit een volle scherm kunnen maken, maar lukt me niet. Iemand id?

- Als ik lekker muziek ben aant luisteren gaat het ineens schokken. En daarna gewoon verder. Dit o willekeurige momenten. Nu vertelde iemand mij dat dit komt doordat er geen windows codec op die mp3's zit ofzo. ALs ik ze met windows moviemaker omzet naar wma gaat wel goed.
Nu zei hij mij dat ik een realplayer moest downen...maar waar?

k*t sasser

It's time to burn

realplayer is meer voor Nokia (symbian) toch?

die foto kan wel groot, op max 240x180. als je een foto maakt -> opslaan als ->callerID. Dan kies je de naam van de persoon en doe je volgende, dan krijg je een voorbeeld. dan kun je via menu-> instellen weergave de boel aanpassen. Moet je 'alleen foto gebruiken' kiezen en daaronder de positie en formaat instellen. als je 'Midden rechts' gebruikt en 240x180 krijg je ongeveer wat jij wilt denk ik. druk op gereed om een voorbeeld te zien. Je kunt bij het voorbeeld trouwens ook met tekstinstellingen de achtergrondkleur, tekstkleur, tekstgrootte, etc wijzigen.

je wéét toch

@Pretorian_

Kun je dit alleen doen als je een callerID aanmaakt of ook naderhand? Ik heb namelijk het zelfde probleem als Lubby0.
Reg. datum: 25 mei 2004

quote:

Vind dit een leuk proggoie, maar waardeloos als je naar het icoontjes menu gaat van sms-jes. Dan is alles wit, alleen rond de smileys staan blauwe vakjes. Is hier niets aan te doen?

Ps. met de foto's is nu gelukt...:-D Tnx

k*t sasser

It's time to burn

quote:
DeFeCt schreef op donderdag 22 september 2005 @ 16:21:
@Pretorian_

Kun je dit alleen doen als je een callerID aanmaakt of ook naderhand? Ik heb namelijk het zelfde probleem als Lubby0.
volgens mij niet, maar probeer het eens uit zou ik zeggen.

Het moet nie gekker wordeee...
Reg. datum: 14 januari 2004

Ik heb nu net ook zo'n beestje in huis, alles werkt perfect en dat boekwerk heb ik al eenheel eind uit.
Echter, de Orange World en MMS diensten willen niet.

Kan 1 van jullie even de settings posten please ?

Alvast bedankt !
It's time to burn

orange world aan laten zetten? instellingen moeten het zo uit de winkel doen. dus dat heeft geen zin.

Reg. datum: 03 oktober 2005

hallo,

ik heb een c550, maar als ik met betaplayer een divx bestand afspeel, krijg ik em niet zover dat ie het hele beeld benut, de full screen functie werkt wel, maar ik blijf dan een zwarte rand van zon 0,5 cm houden. Helaas lukt het me niet om een screenshot te maken..
Kan iemand mij helpen? alvast bedankt.

Reg. datum: 12 december 2004

Werkt Windows Mobile 5 op de C550. Zo ja wie heeft er ervaring mee.

Psbb

Het moet nie gekker wordeee...
Reg. datum: 14 januari 2004

Orange World heb ik aan de gang, was een kwestie van aan laten zetten HAHAHA *feeling noobish*

MMS wil nog niet, lukken , en jawel die staat aan hoor :)

@NL2DAV: zou je mij eens wat kunnen uitleggen over het installeren van TT5M op de SPV C550 please ? Het wil me niet lukken zonder een heel raar beeldscherm :)

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 15 16 17 18 last

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2009 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden - Uw Privacy - Algemene Voorwaarden

Uitgever van: