Hoofdcategorieën
Topicacties

De HTC Hurricane (SPV C550 / SDA Music II / Qtek 8200)

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 15 16 17 18 last

Reageer Nieuw Topic
Reg. datum: 10 mei 2004

Als mensen nog mooie hoge resolutie homescreens willen hebben

http://smartphone.kleinweder.ch/index.php

Super mooi!

Reg. datum: 14 april 2002

quote:
nickpma schreef op zaterdag 27 augustus 2005 @ 20:10:
Als mensen nog mooie hoge resolutie homescreens willen hebben

http://smartphone.kleinweder.ch/index.php

Super mooi!
Ik gebruik zelf deze: http://www.sbsh.net/forums/index.php?showtopic=5941 Is echt super!

Homo Sapiens non urinat in ventum...

Reg. datum: 10 mei 2004

quote:
Floris-K schreef op donderdag 25 augustus 2005 @ 17:19:
op de c550 zit die BT configuratie dus niet...

Heb het wel al voor elkaar !
Tomtom aangezet, terug naar bureablad met rode knop.
Instellingen -> Bluetooth -> menu -> apparaten.
Vervolgens de gps muis zoeken en toevoegen.

Dan met pijltje terug naar tomtom gaan toen gaf ie aan: geen gps signaal(eerst was het ' geen gps-apparaat')
vervolgens buiten op de vensterbank een minuut of 10 laten liggen en begon tt te gillen dat ik rechtsaf moest.
Hij had dus verbinding !! De 1e keer schijnt nogal moeizaam te gaan .. bleek bij mij dus ook.
Nu werkt ie helemaal perfect !

Ik heb ook geprobeerd tomtom aan de praat te krijgen, precies zoals jij ook gedaan hebt.

Alleen bij mij pakt ie het gps apparaat nog steeds niet :( HOLUX GR 231)

Ik heb eerst apparaat toegevoegd -> com 6 aangezet (beveiliging uit) -> in tomtom voor ander apparaat gekozen

Niks

Enig idee waarom niet?

- moet de beveiliging bij com6 aan staan?
- moet ik com7 toevoegen?
- moet ik iets anders doen?

Please help!

In 2 words: NO!
Reg. datum: 06 juni 2001

Probeer deze eens, is namelijk niet echt een c550 specefiek iets, maar is een probleem bij alle toestellen:
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1033595

Hattrick: East Side Kickers (502856), ex-U-20 en Bondscoach van Libanon
Join het DPC Whatpulse team

Reg. datum: 24 mei 2003

quote:
weekend warrior schreef op zaterdag 27 augustus 2005 @ 19:38:
bij mij werkt WMP niet meer. hij geeft geen geluid. dit terwijl alle systeemgeluiden het wel doen. uit en aan zetten helpt niks

de accu eruit halen of andere muziek erop zetten is ook geen oplossing. morgen maar naar orange:(.

edit. Heb de helpdesk gebeld en die had het over clearhistorie. Heb eerst de ruimtemaker gebruikt en toen dat niet hielp de opslagwissen. De laatste was de oplossing en WMP werkt weer, al ben ik wel al mijn instellingen kwijt nu.

weekend warrior wijzigde dit bericht 31-08-2005 16:14 (25%)

Reg. datum: 24 mei 2003

je zal wel denken war spookt die weeken warrior toch uit.
heb nu weer het volgende beleeft, en ik moet er bij zeggen ben behoorlijk voorzichtig met mijn c550 en heb met mijn s55 nooit iets echt vreemds gehad.

donderdag gaf hij spontaan geen beeld meer terwijl het ledje wel groen knipperde, hij reageerde ook nergens op. alleen de accu loshalen hielp.

heb nu dus al 2 vreemde dingen gehad in iets meer dan een maand tijd, dat vind ik niet kunnen.

Reg. datum: 14 juli 2004

Ik ben van plan om een C550 te nemen bij verlenging van orange contract. Een vraagje vooraf. Zit er een keylock op de telefoon ? Dus niet vergrendelen met code ter beveiliging van gegevens, maar handmatig danwel automatisch het toetsenbord vergrendelen. Alvast bedankt voor de info.

Reg. datum: 20 november 2003

quote:
dafmay schreef op zondag 04 september 2005 @ 12:19:
Ik ben van plan om een C550 te nemen bij verlenging van orange contract. Een vraagje vooraf. Zit er een keylock op de telefoon ? Dus niet vergrendelen met code ter beveiliging van gegevens, maar handmatig danwel automatisch het toetsenbord vergrendelen. Alvast bedankt voor de info.

Ja een handmatige keylock zit erop, ook kun je deze beveiligen met een code.
Een automatische keylock is te downloaden als freeware, met screensaver klok en wat andere features.

quote:
Jerome! schreef op zondag 04 september 2005 @ 14:53:
[...]

Ja een handmatige keylock zit erop, ook kun je deze beveiligen met een code.
Een automatische keylock is te downloaden als freeware, met screensaver klok en wat andere features.
Top ! Hartelijk dank voor de info.

Hmm nog maar een vraagje. Zijn er hier mensen die zowel de SPV C550 als de M500 hebben gebruikt ? Ik twijfel namelijk tussen deze 2 toestellen. De C550 is lekker compact en licht. Op de M500 daarentegen kan TT5 draaien én deze heeft ook een veel snellere processor. Ook is er voor de M500 veel software te verkrijgen.

Keuzes, keuzes... :9

quote:
dafmay schreef op zondag 04 september 2005 @ 16:07:
Hmm nog maar een vraagje. Zijn er hier mensen die zowel de SPV C550 als de M500 hebben gebruikt ? Ik twijfel namelijk tussen deze 2 toestellen. De C550 is lekker compact en licht. Op de M500 daarentegen kan TT5 draaien én deze heeft ook een veel snellere processor. Ook is er voor de M500 veel software te verkrijgen.

Keuzes, keuzes... :9

Heb momenteel een C500, waarbij net zoals op de C550 TTM5 draait. In de auto leest zo'n scherm van de M500 denk ik wel prettiger, maar met de C500 is het ook wel duidelijk.
Misschien moet je eens een winkel binnenlopen waar ze deze toestellen beide verkopen en even gaat vergelijken. (ik noem een belcompany of orange shop)

quote:
Jerome! schreef op zondag 04 september 2005 @ 16:46:
[...]

Heb momenteel een C500, waarbij net zoals op de C550 TTM5 draait. In de auto leest zo'n scherm van de M500 denk ik wel prettiger, maar met de C500 is het ook wel duidelijk.
Misschien moet je eens een winkel binnenlopen waar ze deze toestellen beide verkopen en even gaat vergelijken. (ik noem een belcompany of orange shop)

Dat ga ik a.s. woensdag doen bij de Orange shop. Dan kan ik meteen mijn contract verlengen en toestel meenemen. Maar eerst vantevoren iedere review en forum doorspitten op internet. Ik heb zelfs de handleidingen ge-download ;)

Een goed punt van je, wb de M500/C550 en TT5 in de auto. Een groot scherm is dan prettig. Maar ik twijfel tav 2 jaar verlengen én de grootte/gewicht van de M500. Ik heb ook nog een Motorola V3, die is heerlijk klein en licht. Dus erg handzaam. Dat lijkt mij ook prettig mbt de PDA.

Ach ik heb nog 2-3 dagen om de knoop door te hakken...

like in Pinda ^_^

Hoe zit het nou met TTM5 op de C550..Het werkt nu dus? Gewoon zoals het hoort geen nadelen of half werkende dingen?
je wéét toch

quote:
PnD schreef op maandag 05 september 2005 @ 23:38:
Hoe zit het nou met TTM5 op de C550..Het werkt nu dus? Gewoon zoals het hoort geen nadelen of half werkende dingen?

Voor zover ik weet werkt het tot nu toe alleen nog maar via de registry hack, het nadeel daarvan is dus dat je een QVGA telefoon koopt en dan de resolutie moet gaan terughacken om de boel fatsoenlijk te laten draaien.

Ik vind persoonlijk dat TT er erg lang overdoet voordat ze met een update komen, vraag me nu ook wel een beetje af of ze dit uberhaupt nog gaan doen, zijn er toevallig geen GoTters bij TT werkzaam?
like in Pinda ^_^

Denk niet dat ze het uberhaupt gaan doen..Als je ziet dat je de C550 nu al gratis krijgt bij een 1-jarig abbonement :s
Reg. datum: 21 maart 2004

Mijn inziens zullen ze dit wel gaan doen. Alle toekomstige telefoons zullen minimaal met de resolutie van de C550 draaien. Dat TT niet wil draaien op de C550 heeft niet zozeer met het toestel zelf te maken maar met de resolutie

Reg. datum: 08 juni 2002

ik ben aan het twijfelen tussen deze telefoon en een k750i of een w800i
De foto's zijn trouwens wel een stuk slechter dan die van een K750i

T7D_Sneezy wijzigde dit bericht 06-09-2005 16:21 (30%)

Boxy Brown
Reg. datum: 20 september 2002

Wpeo! een c550 gekocht vanmiddag! :9
Maar ik krijg activesync niet geinstalleerd 8)7 :X
Er gebeurt niks wanneer ik (in dat menutje van die bijgeleverde cd) als ik op Install druk..
Ook geen errors ofzo.
What to do? :P

He peed on me, bitch!

quote:
FlotterPower schreef op dinsdag 06 september 2005 @ 18:11:
Wpeo! een c550 gekocht vanmiddag! :9
Maar ik krijg activesync niet geinstalleerd 8)7 :X
Er gebeurt niks wanneer ik (in dat menutje van die bijgeleverde cd) als ik op Install druk..
Ook geen errors ofzo.
What to do? :P

Je kunt het bestand op de cd zoeken. Of downloaden van de Microsoft.com
Mocht het na een reboot van je pc nog niet werken, dan moet je maar opnieuw posten.

It's time to burn

je kunt gewoon active sync downen bij microsoft, versie 3.8

Blog: De Burgemeester Live | Software en Media ontwikkellaars gezocht bij Innovadis

je wéét toch

quote:
T7D_Sneezy schreef op dinsdag 06 september 2005 @ 16:20:
ik ben aan het twijfelen tussen deze telefoon en een k750i of een w800i
De foto's zijn trouwens wel een stuk slechter dan die van een K750i
Volgens mij moet je deze telefoon kopen voor de smartphone mogelijkheden en de integratie met windows, voor mooie foto's moet je gewoon een fototoestel kopen ;)
It's time to burn

laten we dan ook nog even melden dat de C550 1.3 mp is en de K750 2.0 mp (en ook nog een sony cameraatje)

Blog: De Burgemeester Live | Software en Media ontwikkellaars gezocht bij Innovadis

Ik word een beetje moe van de mensen die Tom Tom 5 werkend hebben en daar dan verschillend melding over maken.

De een heeft helemaal geen compoorten aangemaakt, de ander alleen weer een inkomende op COM6 ... Wat is het nou!!

Ik heb een Adapt GPS muis, die bekende zeg maar.

GPSdash werkt wel met een inkomende poort op COM6 en een uitgaande op COM7 (beiden onbeveiligd)

Maar TomTom5 dus niet. Niet met geen enkele COM poort geconfigt, niet met alleen een inkomende COM6 poort onbeveiligd of beveiigd maakt ook geen moer uit en ik heb nu nog wel 600.000 verschillende mogelijkheden geprobeerd (in theorie zijn het er 8, wat betreft COM poort mogelijkheden geloof ik :Y) )

Maar no go...

Frustrerend :( ...
waar kan ik de nieuwste versie vinden van mapopolis???
kan iemand mij daar aan helpen !!

It's time to burn

http://www.mapopolis.com/ misschien?
dit wil ook wel eens helpen

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 15 16 17 18 last

VNU Media logo Hosted by True

© 1998 - 2009 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden - Uw Privacy - Algemene Voorwaarden

Uitgever van: