Hoofdcategorieën
Topicacties

De HTC Hurricane (SPV C550 / SDA Music II / Qtek 8200)

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 15 16 17 18 last

Reageer Nieuw Topic
Reg. datum: 24 mei 2003

Ik kon tomtom 5 niet installeren. ligt dat aan een beveiliging op de gsm of aan mijn tom tom versie(voor windows ce en tomtom go)?

It's time to burn

volgens mij moet je Tom Tom Mobile hebben, wat jij zegt is voor pocket PC en het tomtom go kastje

Blog: De Burgemeester Live | Software en Media ontwikkellaars gezocht bij Innovadis

je wéét toch

Ik wil me nog niet bezig houden met de reg hacks voor TomTom en probeer dus tot die tijd Mapopolis. Maar ik krijg met geen mogelijkheid mijn Adapt BT GPS aan de praat. Ik zie hem in mijn Bluetooth devices staan, in Mapopolis heb ik alles op auto staan maar hij blijft op Searching Com0 of Com1 hangen.. iemand die mij de goede kant op kan schoppen?

GPS op com6 of 7 zetten werkt ook niet... vind het wel vreemd dat ik geen andere poorten mag kiezen.

[edit]

Heb inmiddels een nieuwere cab file gevonden van Mapopolis en heb mijn telefoon laten unlocken via de engelse orange site, krijg echter nu bij het installeren nog steeds een melding dat het certificaat niet vertrouwd is. Volgens de Mapopolis site is het toestel dan dus gelocked
quote:
Your Smartphone must be "application-unlocked" in order to install Mapopolis. If you see a warning message concerning an expired, untrusted, or unknown "certificate", your Smartphone is "application-locked" - please contact your service provider for unlock instructions or click here for instructions on unlocking your Smartphone. If you own a Samsung SCH-i600 Smartphone, click here for instructions on unlocking your Smartphone.
Zijn er andere manieren om de C550 te application unlocken? Op de nl site vind ik niks.

DeFeCt wijzigde dit bericht 10-08-2005 01:46 (62%)

je wéét toch

quote:
Marzman schreef op vrijdag 05 augustus 2005 @ 18:39:
Weet iemand of er ook software voor op de spv is om gesprekken op te nemen? Die functie mis ik eigenlijk.

start > 0 > 4

zit er standaard in.

[edit]

hmm bedoel je binnenkomende gesprekken misschien?

DeFeCt wijzigde dit bericht 11-08-2005 12:04 (13%)

quote:
Mac-X schreef op dinsdag 12 juli 2005 @ 12:18:
Ook eigenaar van de c550 :)
Maar heb nu alweer problemen met activesync vaak doet die het niet, duurt connecten erg lang, of als die al verbonden is valt die zomaar uit.
hebben al meer mensen hier last mee of ligt weer bij mij, aan pc kan het niet liggen, heb ook activesync3.8hij geeft als fout op mn mobiel:

kan geen verbinding maken met pc vanwege een onverwachte fout in de winsock-services.
Probeer het later nog eens, als het probleem aanhoud stelt u het appararaat opnieuw in.

Nou weet niet wat ze bedoelen met opnieuw instellen maar in MS termen is dat meestal opnieuw installeren iemand wat ervaringen hiermee of weet waar ik hier mee terug kan bij orange ofzo?
thx
Ik heb nu ineens het zelfde probleem

It's time to burn

nog niet gehad, ook niet met BT.
nogmaals mijn vraag: Wie kan zijn verbruik van Orange world zien via Orange world (wap)?
ik niet namelijk, terwijl vrienden van me (met andere toestellen) het wel kunnen....
anyone?

Blog: De Burgemeester Live | Software en Media ontwikkellaars gezocht bij Innovadis

Reg. datum: 10 december 2001

weet iemand misschien hoe je het T9 woordenboek kan instellen ... :|
ik blijf nieuwe woorden toevoegen, ik heb een vermoeden dat de juiste taal niet ingesteld is.

Playstation 3 + HTC Hero + Ipod Touch II + N82 + Canon EOS 450D + IS 18-55 + USM IS 70-300

je wéét toch

quote:
pvdlaan schreef op donderdag 18 augustus 2005 @ 21:32:
weet iemand misschien hoe je het T9 woordenboek kan instellen ... :|
ik blijf nieuwe woorden toevoegen, ik heb een vermoeden dat de juiste taal niet ingesteld is.
Toets linksonder lang ingedrukt houden, dan krijg je een menu en kan je T9 Dutch kiezen.
Reg. datum: 10 december 2001

quote:
DeFeCt schreef op donderdag 18 augustus 2005 @ 22:09:
[...]

Toets linksonder lang ingedrukt houden, dan krijg je een menu en kan je T9 Dutch kiezen.

Super hij stond nog op engels, meteen maar op nederlands gezet :P
bedankt voor je snelle reaktie _/-\o_

Playstation 3 + HTC Hero + Ipod Touch II + N82 + Canon EOS 450D + IS 18-55 + USM IS 70-300

Sinds vanmorgen 11 uur ook trotse eigenaar van een SPV c550.

Mijn vraag nu is, is het mogelijk om ( dan wel mono ) muziek te luisteren via de bluetooth headset? Dit zou erg gaaf zijn namelijk.

P4 2.6 , 786 DDR, Geforce 4 Ti 4200, 240 gb hdd

It's time to burn

het kan zelfs wel in stereo, moet je een BT stereo headset kopen. belcompany heeft dat wel.
verder zou ik t niet weten...

Reg. datum: 20 november 2003

Dit is bij de C500 wel mogelijk, neem aan dat dat hier ook van toepassing is. Je zult meer dingen tegenkomen die hier niet besproken zijn, maar wel in het C500 topic, wat dus ook voor een C550 gebruiker eigenlijk verplichte kost is.
Neem hier even een kijkje wat betreft muziek door de headset. Met het programma Bluetunes gaat dit automatisch maar dat schijnt niet altijd te werken.

Reg. datum: 14 april 2002

Ik ben de handleiding/cd-rom kwijt van de C550. Ik weet niet of iemand anders deze heeft, anders zou ik hem graag (via mail) willen ontvangen :-) ( jaapveldkamp (at) hotmail . com )

En ik krijg het nog steeds niet voor elkaar mp3's en WAV's als beltoon, smstoon en wekker in te stellen. Hoe werkt dat?
Al gelukt :)

japioo wijzigde dit bericht 19-08-2005 19:57 (6%)

Homo Sapiens non urinat in ventum...

quote:
Jerome! schreef op vrijdag 19 augustus 2005 @ 19:00:
Dit is bij de C500 wel mogelijk, neem aan dat dat hier ook van toepassing is. Je zult meer dingen tegenkomen die hier niet besproken zijn, maar wel in het C500 topic, wat dus ook voor een C550 gebruiker eigenlijk verplichte kost is.
Neem hier even een kijkje wat betreft muziek door de headset. Met het programma Bluetunes gaat dit automatisch maar dat schijnt niet altijd te werken.

Ik had hem inmiddels gevonden en hij werkt in principe qua programmatuur perfect. Het zijn alleen de materiele beperkingen van de standaard bluetooth headset die je meegeleverd krijgt die de pret bederven. 'S nachts in bed is het aardig te doen maar dan kun je net zo goed met je stereo headset gaan liggen dromen.

- Leuk programmatje? ja, vooral omdat de .NET code erbij zit en ik al kriebels krijg om dingen te gaan programmeren zoals voor SPV Orginal

- Nuttig? Kwaliteit? Neh, niet echt.

P4 2.6 , 786 DDR, Geforce 4 Ti 4200, 240 gb hdd

Ping! Pong?

na wat gepuzzel eindelijk TT erop gekregen.. Heb nu nog 4 maar ok zoek naar ttm5
Komt er vanzelf wel een keer ! Iemand trouwens een goede site voor poi's?

Het interesseert me allemaal geen R.A.I.D. ! | www.floris-k.nl

je wéét toch

quote:
Floris-K schreef op maandag 22 augustus 2005 @ 20:53:
na wat gepuzzel eindelijk TT erop gekregen.. Heb nu nog 4 maar ok zoek naar ttm5
Heb je dit met de screen res hack gedaan?
It's time to burn

quote:
Floris-K schreef op maandag 22 augustus 2005 @ 20:53:
moet je ff zoeken in de meuktracker....stond laatst een progje voor in.

Reg. datum: 05 juli 2000

quote:
DeFeCt schreef op maandag 22 augustus 2005 @ 22:13:
[...]
Heb je dit met de screen res hack gedaan?
Ik in ieder geval wel. Werkt perfect, en resolutie in overige applicaties is nauwelijks lager.

Ping! Pong?

Heb het idd met de screen res ' hack' gedaan.. naar 138 gezet.. Tomtom werkt goed, ziet er ook netjes uit...

Alleen nu heb ik mijn Adapt GPS muis ontvangen en werkt ie niet samen met Tomtom.
Kan hem koppelen in de foon (com6) maar als ik tomtom aanzet gooit hij die verbinding automatisch dicht !
Al geprobeerd om met tomtom op de achtergrond te koppelen maar ook dan ziet ie de muis niet..

Iemand tips hier? pleeeeeeeeeaaaaaaaaaase !! ik word gek :(

Reg. datum: 21 maart 2004

quote:
Alleen nu heb ik mijn Adapt GPS muis ontvangen en werkt ie niet samen met Tomtom.

Ik gebruik zelf ook de Adapt BT GPS en werkt super. Ik heb niks hoeven in te stellen. Heb je dit misschien geprobeerd?

quote:

Configuratie van bluetooth.
• Zet bleutooth aan (optie aan) niet indentificeerbaar.
• Zet vervolgens onder menu 9-9-configuraties in sub menu BT serialPortSetup poort 6 & 7 aan.
• Zet Bluetooth wederom op aan (niet indentificeerbaar) en zoek nu het apparaat.
• Pincode blank. En laat de naam van de Adapt zoals ie is.

• Ga naar de file explorer en folder 2577 en run de autorun.exe (snelkoppeling wordt nu gemaakt)

• Start nu TomTom mobile en het werk..

hopiconjo wijzigde dit bericht 25-08-2005 11:32 (100%)

Ping! Pong?

op de c550 zit die BT configuratie dus niet...

Heb het wel al voor elkaar !
Tomtom aangezet, terug naar bureablad met rode knop.
Instellingen -> Bluetooth -> menu -> apparaten.
Vervolgens de gps muis zoeken en toevoegen.

Dan met pijltje terug naar tomtom gaan toen gaf ie aan: geen gps signaal(eerst was het ' geen gps-apparaat')
vervolgens buiten op de vensterbank een minuut of 10 laten liggen en begon tt te gillen dat ik rechtsaf moest.
Hij had dus verbinding !! De 1e keer schijnt nogal moeizaam te gaan .. bleek bij mij dus ook.
Nu werkt ie helemaal perfect !

Reg. datum: 10 mei 2004

Zo ook net de c550 opgehaald, leuk ding

Alleen ik begrijp dus uit een bovenste post ergens dat deze nog applicatie locked is?
Ben nu aan het proberen de resolutie voor tomtom aan te passen via mobile registry editor, hij lijkt vast te lopen wanneer hij verbinding maakt met de htc

Verder leuk die 512mb die je er bij krijgt, en hij is gratis bij 1 jaar abbo...

Beetje raar dat mobile registry editor vastloopt, nu al 3 minuten doet ie niks

He, waarom moet dat mobile registry editor nou echt vastlopen, beetje jammer!
Iemand een oplossing?

Gelukt met de phm registry editor van modaco...werkt net zo goed!

bij mij werkt WMP niet meer. hij geeft geen geluid. dit terwijl alle systeemgeluiden het wel doen. uit en aan zetten helpt niks

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 15 16 17 18 last

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2009 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden - Uw Privacy - Algemene Voorwaarden

Uitgever van: