Hoofdcategorieën
Topicacties

De HTC Hurricane (SPV C550 / SDA Music II / Qtek 8200)

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 15 16 17 18 last

Reageer Nieuw Topic
Reg. datum: 10 december 2001

quote:
DeFeCt schreef op maandag 18 juli 2005 @ 14:57:
Afgelopen weekend een Orange shop ingelopen en het TomTom probleem nog maar eens aangehaald. Verkoper beweerde doodleuk dat hij het had zien werken en dat het dan wel aan mij (u) zou liggen. Gevraagd of ik het ook te zien kon krijgen omdat ik het wel heel knap vond, met name ook omdat TomTom met een bericht was gekomen dat het niet werkte om de bekende reden, moest ik (je) me opeens maar tot de klantenservice richten omdat hij het ook niet kon oplossen... Nu TomTom gemailed en als ik een reactie heb waarin staat dat ze het niet gaan oplossen gaat hij denk ik toch maar terug.

Of zijn er mensen met tips voor andere navigatie software?

Ik ben ook wel benieuwd of er andere werkende navigatie programma`s zijn :|
Zelf heb ik route 66 2004 en viamichelin mapsonic geprobeert en helaas beide doen het niet :'(

Playstation 3 + HTC Hero + Ipod Touch II + N82 + Canon EOS 450D + IS 18-55 + USM IS 70-300

Ping! Pong?

Sinds een week of 2 ook een spv, wel even wennen moet ik zeggen na altijd nokia te hebben gehad.
Vind het een nette foon en (te) veel opties. Zoek nog een fatsoenlijk sms geluidje want dat pianoduentje is niks.
Dus als iemand het nokia sms geluidje op mp3 heeft pls buzz me !

Ook geprobeerd TT te draaien maar werkt voor geen meter!
Ook de spelletjes voor de C500 komen op klein beeld allemaal erg jammer.(Worms Worldparty, Skyforce)

Nog een nadeel is dat hij snel bekrast raakt. 1 dag in mijn zak gehad met een 2 euro muntstuk.
Heel het zilver zit vol donkere krassen, maar verder ben ik er zeer tevreden over.

Nog mensen met games die de juiste resolutie hebben en die ook fun zijn?
Tot hoe ver kan je je sd kaart eigenlijk uitbreiden? Heb er 512mb bijgekregen maar zat zelf meer te denken aan 1GB
Of word hij dan erg langzaam?

Het interesseert me allemaal geen R.A.I.D. ! | www.floris-k.nl

je wéét toch

Is het een idee om in de openingspost melding te maken van het feit dat er nogal wat software issues zijn ivm de resolutie van de telefoon? Kan me voorstellen dat potentiele kopers hiervan best op de hoogte willen zijn..
Reg. datum: 15 april 2003

Ik baal momenteel erg dat de combinatie Tomtom en de C550 niet werkt, vooral nu in de vakantietijd.

Volgens mij kan dit probleem nog wel enige tijd gaan duren, terwijl ik de telefoon heb aangeschakt om Tomtom de kunnen draaien.

Ik heb wel gehoord dat Orange en Tomtom samen aan een patch werken.

Bestlevel wijzigde dit bericht 19-07-2005 12:38 (14%)

Canon EOS 400D+BG-E3 | Tamron AF18-200mm F/3.5-6.3 XR Di II | 430EX | Crumpler Stunner

je wéét toch

quote:
PHP-er schreef op dinsdag 19 juli 2005 @ 12:38:
Ik baal momenteel erg dat de combinatie Tomtom en de C550 niet werkt, vooral nu in de vakantietijd.

Volgens mij kan dit probleem nog wel enige tijd gaan duren, terwijl ik de telefoon heb aangeschakt om Tomtom de kunnen draaien.

Ik heb wel gehoord dat Orange en Tomtom samen aan een patch werken.
Ik heb precies hetzelfde gevoel... waar en hoe heb je dit gehoord? Het is namelijk tegenstrijdig met wat Roma 0803 zegt in roma0803 in "Het Grote TomTom Mobile Topic Deel 3" .. Ik heb inmiddels TomTom zelf gemailed om te vragen hoe en wat, mocht er geen oplossing komen dan denk ik er toch sterk over om hem terug te brengen.

quote:
DeFeCt schreef op dinsdag 19 juli 2005 @ 13:05:
[...]

Ik heb precies hetzelfde gevoel... waar en hoe heb je dit gehoord? Het is namelijk tegenstrijdig met wat Roma 0803 zegt in roma0803 in "Het Grote TomTom Mobile Topic Deel 3" .. Ik heb inmiddels TomTom zelf gemailed om te vragen hoe en wat, mocht er geen oplossing komen dan denk ik er toch sterk over om hem terug te brengen.
Bedrijven die eerst het toestel met Tomtom aanbieden bevestigen nu dat er aan een patch wordt gewerkt, dit lijkt mij ook niet zo ingewikkeld.

Canon EOS 400D+BG-E3 | Tamron AF18-200mm F/3.5-6.3 XR Di II | 430EX | Crumpler Stunner

Ik heb ook vorige week woesdag een mail gestuurd naar TomTom. Maar heb nog steeds geen antwoord. Hopelijk komen ze daar snel mee (en met de oplossing natuurlijk)

Intel Pentium 4 2800 MHz | Asus P4P800 Deluxe | 1536 MB RAM | RADEON 9250 | Creative SB Live! Sound Card | Maxtor 6B200M0 (200 GB, 7200 RPM, SATA) | FloppyDTV-T | NEC DVD_RW ND-3500AG | LITE-ON LTR-40125S | 3Com Gigabit LOM (3C940)

Reg. datum: 20 mei 2004

tomtom hebt bij mij tot eind augustus de tijd om een patch voor deze tel. uit te brengen!
want dan verloopt mijn huidig abbo bij orange.

als er dan nog geen patch uit is, ga ik voor de qtek 8020!

Reg. datum: 27 januari 2001

ik zit nu te twijfelen, als ze niet met een patch uitkomen, dan koop ik wel de c500, maar als ze met een patch uitkomen dan wil ik wel eventueel wachten. Maar ja hoe lang moet je dan wachten, het schiet gewoon niet op

Reg. datum: 21 maart 2004

quote:
mocht er geen oplossing komen dan denk ik er toch sterk over om hem terug te brengen.

Ik snap niet dat Orange zo een commerciële blunder kan maken. Merendeel koopt de telefoon voor gebruik met TT. Zeker als "update" op de C500 die dit wel ondersteund. Ook ik denk er over om mijn toestel terug te brengen als er niet snel een patch komt.

Vraag is of Orange toestel terugneemt aangezien zij, volgens mij, nooit geadverteerd hebben dat de C550 werkt met TT.

je wéét toch

quote:
hopiconjo schreef op woensdag 20 juli 2005 @ 11:07:
[...]
Vraag is of Orange toestel terugneemt aangezien zij, volgens mij, nooit geadverteerd hebben dat de C550 werkt met TT.
Dat hebben ze wel, in de eerste week werd het toestel in combi met TTM5 ook verkocht in de Orange shop volgens mij. Gezien de reacties begrijp ik dat nog niemand contact heeft gehad met de klantenservice van Orange?
Reg. datum: 13 december 2004

quote:
KiTsEr schreef op zondag 17 juli 2005 @ 12:49:
[...]

Wat voor navigatieprogramma gebruik jij op de C550?

Ik gebruik gewoon dvd to smartphone daar hoef je verder niks in te stellen hoor voor de afmeting ik gebruikte het programma ook altijd op mijn c500 en op mijn c550 draaid het ook perfect!
En gewoon full screen! _/-\o_

DaveD

Reg. datum: 20 november 2003

Mapopolis heeft nu een versie voor smartphone's met een grotere resolutie. Dan kun je tenminste iets navigeren.

Ik heb net klantenservice gebeld....wat een drama zeg :'(

Ik had 1 simpele vraag: komt er een update voor TT op de C550? kreeg volgende antwoorden:

- "zijn er problemen dan?"
- "ligt waarschijnlijk aan uw toestel"
- "TT gaf veel problemen bij de C500 vandaar dat we gestopt zijn"

Na hoop zakdoeken :'( :'( en doordrammen kreeg ik Orange Technical? Kreeg een kort antwoord

- "Het zal binnenkort mogelijk zijn om TT te draaien op C550"

Wat is binnekort?. "Uhhhhhh....is niet bekend"

Einde gesprek 8)7 8)7 8)7

hopiconjo wijzigde dit bericht 21-07-2005 12:12 (9%)

Het is weer Zomer!
Reg. datum: 02 augustus 2002

Ziet er strak uit, ik zou alleen geen Orange willen... ik zag trouwens dat de 8200 pas in kwartaal 3 leverbaar zou zijn :?

je wéét toch

Zijn er al mensen die hebben gespeelt met de application lock op dit toestel, of zit er geen lock op? Ik krijg bij het installeren van bijvoorbeeld mapopolis wel een melding, maar daarna lijkt het gewoon te installeren..

quote:
Zijn er al mensen die hebben gespeelt met de application lock op dit toestel
Er zit een application lock op maar heb nu geen enkele "lock" meer ;)

hopiconjo wijzigde dit bericht 22-07-2005 14:26 (19%)

It's time to burn

quote:
carlvanloo schreef op vrijdag 15 juli 2005 @ 22:14:
[...]
Had je je abo dus verlengd 1jr 42.50?, en kreeg je die 50% korting gelijk aangeboden ofniet?

ja 1jr 42,50 en ja ik kreeg die 50% zonder te vragen. de verkoper zei zelfs: ik zou er eens achter moeten komen dat iemand hier in de shop het niet kreeg!

zit net ff de andere reacties te lezen maar hoor niemand over het scherm. ik vind het echt retescherp, echt verschil met de spv e200 bijvoorbeeld. ook met nokia's (ok misschien niet de allernieuwsten, die heb ik nog niet gezien). Het schermpje van de SE K750 is wel ong. net zo mooi trouwens.

Pretorian_ wijzigde dit bericht 23-07-2005 00:02 (29%)

Blog: De Burgemeester Live | Software en Media ontwikkellaars gezocht bij Innovadis

Hierbij nog een review van het apparaat: http://www.pocketpc-club.nl/content.php?id=4077

Wellicht iets voor in de startpost.

cyberjoy wijzigde dit bericht 24-07-2005 15:11 (19%)

hehehe
Reg. datum: 07 november 2003

ff een kleine kick:
Kunnen jullie er wel grote bestanden op zetten (ca. 120 mb)?
Bij mij loopt dat hele active-sync gebeuren vast, met geen enkele foutmelding...

Eigenlijk ben ik wel benieuwd, want ik had een leuk dvd'tje omgezet naar mp4 formaat
:)

edit:
ook op m'n moeders pc werkt het niet :(

edit2:
hmmm, na een x de telefoon uit en aan te zetten accepteert ie iig weer grotere bestanden dan voorheen, ik kopieer nu wat mp3 en zal 't dan nog een x proberen:)

hopelijk de laatste edit:
het lijkt te werken.

Erik wijzigde dit bericht 27-07-2005 19:17 (43%)

Reg. datum: 20 november 2003

.
quote:
erikkll schreef op woensdag 27 juli 2005 @ 18:54:
ff een kleine kick:
Bij mij loopt dat hele active-sync gebeuren vast, met geen enkele foutmelding...

Eigenlijk ben ik wel benieuwd, want ik had een leuk dvd'tje omgezet naar mp4 formaat

edit:

edit2:
hmmm, na een x de telefoon uit en aan te zetten accepteert ie iig weer grotere bestanden dan voorheen, ik kopieer nu wat mp3 en zal 't dan nog een x proberen:)

het lijkt te werken.

Je kunt proberen ActiveSync 4 te gebruiken, wellicht werkt die wat beter.
Overigens is het aan te raden om een cardreader voor grotere bestanden te gebruiken. Voor een kleine 10 euro zijn die dingen te koop

Reg. datum: 24 mei 2003

quote:
[...]
Je kunt proberen ActiveSync 4 te gebruiken, wellicht werkt die wat beter.
Overigens is het aan te raden om een cardreader voor grotere bestanden te gebruiken. Voor een kleine 10 euro zijn die dingen te koop

voor een cardreader vind ik het SD kaartje op een te lastige plek zit( je hebt er nog net geen schroevendraaier bij nodig ;) ).
dan heb ik liever iets meer geduld en gebruik de usb(al heb ik er nog geen grote dingen op gezet, alleen wat mp3's)

b0b0w @ V525
Reg. datum: 17 juni 2004

Hallo ik ben net ik het bezit van een C550.
's Morgens fijn m'n halfe 512 kaart volgestouwd wil ik nog geen uur later weer wat muziek erbij zetten, gaat ie alleen Synchronizeren. Als die dit gedaan heeft verbreekt ie automatisch de verbinding. Weet iemand hoe dat kan? Staat er iets verkeerd ingesteld?

----------------

Tis al gelukt.
Heb gewoon een herstelpuntje terug gedaan in Windows:P
Geen flauw id wat het nou was..

Blauweruis wijzigde dit bericht 30-07-2005 12:49 (18%)

b0b0w @ V525

b0b0w @ V525
Reg. datum: 17 juni 2004

quote:
erikkll schreef op woensdag 27 juli 2005 @ 18:54:
ff een kleine kick:

edit:

edit2:

het lijkt te werken.

Bij mij werkt het nu wel weer lekker.. Versie 4 werkt niet met de SPV C550.
Gewoon die van de CD-Rom gebruiken.

Ik heb nu de DVD van Bert Visscher op mn tel staan.. Op volle resolutie omgezet..

b0b0w @ V525

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 15 16 17 18 last

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2009 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden - Uw Privacy - Algemene Voorwaarden

Uitgever van: