Hoofdcategorieën
Topicacties

De HTC Hurricane (SPV C550 / SDA Music II / Qtek 8200)

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 15 16 17 18 last

Reageer Nieuw Topic
je wéét toch

quote:
KiTsEr schreef op woensdag 13 juli 2005 @ 17:02:
[...]
Ik heb een mp3 in My Documents staan. Die kan ik ook als beltoon instellen en dat werkt.
Is dat de My Documents op je Sim of op je SD kaart en hoe navigeer je naar die map, dat instellen, zit dat onder de opties knop of doe je dat op een andere manier?
Reg. datum: 15 april 2003

quote:
DeFeCt schreef op woensdag 13 juli 2005 @ 21:57:
[...]

Is dat de My Documents op je Sim of op je SD kaart en hoe navigeer je naar die map, dat instellen, zit dat onder de opties knop of doe je dat op een andere manier?
My documents staat op je telefoon onder \Storage\My Documents. Gebruik om daar te komen gewoon Active Sync en klik op explore.

DualCore Intel Core 2 Duo E7400, Asus P5Q Pro, 4096 MB (DDR2-533 DDR2 SDRAM), NVIDIA GeForce 8500 GT (512 MB), Realtek ALC1200 @ Intel 82801JB ICH10 - High Definition Audio Controller, 4x WDC WD2500JS-60MHB1 ATA Device (232 GB, IDE), HL-DT-ST DVD+-RW GSA-

je wéét toch

quote:
KiTsEr schreef op woensdag 13 juli 2005 @ 23:05:
[...]
My documents staat op je telefoon onder \Storage\My Documents. Gebruik om daar te komen gewoon Active Sync en klik op explore.
Ik weet hoe ik bij My Documents kom, het gaat me er juist om dat ik niet zie waar ik in kan stellen dat een mp3tje mijn beltoon moet zijn. Maar misschien komt het omdat ik op mijn Storage Card zit te zoeken ipv in Storage?
Reg. datum: 24 mei 2003

Na een poosje gespeeld (en gezocht te hebben in het boekje) loop ik tegen 2 problemen aan;

1. ik krijg het niet voor elkaar om een programma af te sluiten. ik kan bv. mediaplayer wel stopzetten en dan terug drukken maar weet niet of hij dan open blijft staan(en of dat erg is)

2. ik kan niet vinden hoe ik het volume tijdens een gesprek verlaag. als ik tijdens een gesprek op de volume toetsen op de linkerkant druk verlaagt hij het hoofdtelefoon vullume maar niet het volume van de gesprekspartner.

tevens vroeg ik mij af of er al screenprotectors(ik heb een oorbel en die kan krassen op het scherm). en evt een hoesje beschikbaar zijn voor de c550. heb bij orange zelf niks kunnen vinden.

Le Mans LMP2 winner 2008

1. Gebruik de task manager om alle programma's in de achtergrond te killen. Ik zou hem zelfs onder een sneltoets vast laten zetten.

2. Als ik uitga van mijn C500 en SDA zou dat gewoon moeten werken, vreemd.
Reg. datum: 21 maart 2004

quote:
Ik weet hoe ik bij My Documents kom, het gaat me er juist om dat ik niet zie waar ik in kan stellen dat een mp3tje mijn beltoon moet zijn. Maar misschien komt het omdat ik op mijn Storage Card zit te zoeken ipv in Storage?
Ik heb ook nergens gezien waar je het pad kunt instellen. Ik heb ze op mijn SD kaart gegooid en hij zag ze gewoon :?

Ik zag toevallig bij een aantal bedrijven dat ze gestopt zijn met het aanbieden van de C550 inclusief Tomtom5. Blijkbaar komen ze er achter dat dit niet mogelijk is.

Canon EOS 400D+BG-E3 | Tamron AF18-200mm F/3.5-6.3 XR Di II | 430EX | Crumpler Stunner

Reg. datum: 21 maart 2004

Idd, Vorige week melde ik dat smartphonestunts nog adverteerde icm TT maar dat is dus nu verdwenen

Reg. datum: 24 mei 2003

quote:
Smarron schreef op donderdag 14 juli 2005 @ 00:36:
1. Gebruik de task manager om alle programma's in de achtergrond te killen. Ik zou hem zelfs onder een sneltoets vast laten zetten.

2. Als ik uitga van mijn C500 en SDA zou dat gewoon moeten werken, vreemd.

1. dat werkt :)
2. na vandaag nog een keer te hebben geluistert merk ik dat het volume wel verander, maar het verschil tussen minimaal en maximaal is veel minder groot dan bij mijn siemens S55, best jammer

Reg. datum: 29 mei 2005

Misschien doe ik iets fout maar ik ben nieuw in de smartphone afdeling.
Ik zou graag met WAP surfen. Ik weet dat ik me voor Orange World moet opgeven maar dit hoeft toch niet als je even wilt surfen? Op mijn vorige telefoon ging het wel, waar kan ik de instellingen zo zetten zodat het allemaal werkt?
Verder is de telefoon perfect, heb ook de mp3 al als ringtone aan de praat!!

Takie

Takie wijzigde dit bericht 14-07-2005 23:13 (12%)

Large and in charge

sooooooooo moet iemand al zn toestel kwijt, of eventueel ruilen tegen c500 + geld :)

Reg. datum: 27 januari 2001

das een leuke ruil met geld erbij :)
een toestel die geen tom tom kan draaien heeft voor me totaal geen waarde, gelukkig heb ik heb nog niet besteld

je wéét toch

quote:
roma0803 schreef op vrijdag 15 juli 2005 @ 08:14:
[...]
Ik heb ergens op een forum een email reply gelezen van TomTom waarin feitelijk werd gesteld dat daarvoor geen fix komt omdat bij de ontwikkeling van het toestel aan een aantal standaarden niet zou zijn voldaan en TomTom de fouten van een ander niet gaat oplossen, gezien de kosten.

Dit even uit m'n geheugen geplukt, maar volgens mij was dit de strekking.

Laten we hopen dat dit niet echt waar is... ;(
Mocht het wel zo zijn dat wil ik nog wel even contact met je opnemen itsgreen ;)
Reg. datum: 14 april 2002

quote:
DeFeCt schreef op vrijdag 15 juli 2005 @ 08:57:
[...]

Laten we hopen dat dit niet echt waar is... ;(
Mocht het wel zo zijn dat wil ik nog wel even contact met je opnemen itsgreen ;)
Ik wacht dus gewoon even op de qtek 8200... hopelijk zijn daar alle problemen verholpen!

Homo Sapiens non urinat in ventum...

je wéét toch

quote:
Takie1 schreef op donderdag 14 juli 2005 @ 23:12:
Verder is de telefoon perfect, heb ook de mp3 al als ringtone aan de praat!!
Ik begin me aardig noob te voelen, zou iemand bij precies kunnen vertellen hoe je nou een mp3 als beltoon instelt, ik krijg het niet voor elkaar
Powered By Orange
Reg. datum: 22 september 2002

quote:
Pretorian_ schreef op maandag 11 juli 2005 @ 18:38:
ik heb hem! voor maar ¤4,95 bij de Orange shop.
ook nog eens 50% korting op de bundel voor 3 maanden. (ben wel Gold klant, weet niet wat dat uitmaakt dan...)
had een SPV e200, dit is toch wel een vooruitgang. Vooral het scherm, de camera en andere opties.
* Pretorian_ gaat er nog even mee spelen

Had je je abo dus verlengd 1jr 42.50?, en kreeg je die 50% korting gelijk aangeboden ofniet?

Nu er voor de SPV C500 een update is zijn er nog maar weinig redenen om voor de C550 te kiezen.
Tenzij je perse een beter scherm en camera wilt. Zie voor de spv c500 update www.smartphone-club.nl

Heeft iemand TCPMP en Smart NES al op fullscreen? Die hogere resolutie heeft me tot nu toe alleen maar tegen gewerkt

DualCore Intel Core 2 Duo E7400, Asus P5Q Pro, 4096 MB (DDR2-533 DDR2 SDRAM), NVIDIA GeForce 8500 GT (512 MB), Realtek ALC1200 @ Intel 82801JB ICH10 - High Definition Audio Controller, 4x WDC WD2500JS-60MHB1 ATA Device (232 GB, IDE), HL-DT-ST DVD+-RW GSA-

Touch
Reg. datum: 01 maart 2003

Het schiet niet echt op dus, die C550.

Kan m'n abo verlengen, maar wacht nog maar ff met de C550.
Het enige wat ik nu een beetje gebruik op mijn C500 is tomtom en betaplayer.
En die werken beide (nog) niet op de C550. :(

Reg. datum: 13 december 2004

quote:
Pamas schreef op zaterdag 16 juli 2005 @ 23:22:
Het schiet niet echt op dus, die C550.

Kan m'n abo verlengen, maar wacht nog maar ff met de C550.
Het enige wat ik nu een beetje gebruik op mijn C500 is tomtom en betaplayer.
En die werken beide (nog) niet op de C550. :(

Beta player werkt wel hoor alleen de nieuwe versie werkt niet die pocket divx decoder.
maar de gewoone betaplayer werkt wel degelijk ik heb hem ook erop en kijk volop dvd's!

DaveD

Reg. datum: 10 december 2001

Wat mij opvalt is dat je via activesync alleen maar in de standaardinstallatiemap kan installeren, dus bv geen navigatieprogramma op je sd-card ...

Bij m`n pocketpc kan dat wel en dan blijft het geheugen op de ppc vrij :)

Verder loopt hij ook steeds vast bij het synchroniseren van muziek/films via WMP10, erg vervelend want elke keer als ik nu nieuwe muziek er op wil zetten, moet ik het sd kaartje eruit halen en vervolgens via explore er naar toe kopieren. Ook via activesync lukt dit niet ... :?

Hebben meerder dezelfde problemen ...

Playstation 3 + HTC Hero + Ipod Touch II + N82 + Canon EOS 450D + IS 18-55 + USM IS 70-300

quote:
DaveD1109 schreef op zondag 17 juli 2005 @ 09:32:
[...]

Beta player werkt wel hoor alleen de nieuwe versie werkt niet die pocket divx decoder.
maar de gewoone betaplayer werkt wel degelijk ik heb hem ook erop en kijk volop dvd's!
Kan jij ze op fullscreen bekijken dan? Hoe heb jij ze gemaakt dan? En welke afmetingen heb jij gebruikt?

quote:
pvdlaan schreef op zondag 17 juli 2005 @ 11:18:
Wat mij opvalt is dat je via activesync alleen maar in de standaardinstallatiemap kan installeren, dus bv geen navigatieprogramma op je sd-card ...

Bij m`n pocketpc kan dat wel en dan blijft het geheugen op de ppc vrij :)

Verder loopt hij ook steeds vast bij het synchroniseren van muziek/films via WMP10, erg vervelend want elke keer als ik nu nieuwe muziek er op wil zetten, moet ik het sd kaartje eruit halen en vervolgens via explore er naar toe kopieren. Ook via activesync lukt dit niet ... :?

Hebben meerder dezelfde problemen ...
Wat voor navigatieprogramma gebruik jij op de C550?

je wéét toch

Afgelopen weekend een Orange shop ingelopen en het TomTom probleem nog maar eens aangehaald. Verkoper beweerde doodleuk dat hij het had zien werken en dat het dan wel aan mij (u) zou liggen. Gevraagd of ik het ook te zien kon krijgen omdat ik het wel heel knap vond, met name ook omdat TomTom met een bericht was gekomen dat het niet werkte om de bekende reden, moest ik (je) me opeens maar tot de klantenservice richten omdat hij het ook niet kon oplossen... Nu TomTom gemailed en als ik een reactie heb waarin staat dat ze het niet gaan oplossen gaat hij denk ik toch maar terug.

Of zijn er mensen met tips voor andere navigatie software?
Iemand die weet hoe ik aan een acculader en accu kan komen voor deze telefoon? ik zelf kan op internet niets vinden.
Reg. datum: 20 november 2003

quote:
DeFeCt schreef op maandag 18 juli 2005 @ 14:57:
Afgelopen weekend een Orange shop ingelopen en het TomTom probleem nog maar eens aangehaald. Verkoper beweerde doodleuk dat hij het had zien werken en dat het dan wel aan mij (u) zou liggen. Gevraagd of ik het ook te zien kon krijgen omdat ik het wel heel knap vond, met name ook omdat TomTom met een bericht was gekomen dat het niet werkte om de bekende reden, moest ik (je) me opeens maar tot de klantenservice richten omdat hij het ook niet kon oplossen... Nu TomTom gemailed en als ik een reactie heb waarin staat dat ze het niet gaan oplossen gaat hij denk ik toch maar terug.

Of zijn er mensen met tips voor andere navigatie software?
Heeft nog niemand mapopolis geprobeerd? Misschien kwalitatief niet zo goed als TomTom maar misschien werkt de demo wel totdat TomTom met een oplossing komt.

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 15 16 17 18 last

VNU Media logo Hosted by True

© 1998 - 2009 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden - Uw Privacy - Algemene Voorwaarden

Uitgever van: