Hoofdcategorieën
Topicacties

De HTC Hurricane (SPV C550 / SDA Music II / Qtek 8200)

Pagina: 1 2 3 4 ... 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 last

Reageer Nieuw Topic
Reg. datum: 20 november 2003

quote:
tsjippy123 schreef op vrijdag 16 december 2005 @ 21:35:
hoi,

ik heb net een nieuwe spv c550 gekocht.
ik wilde meteen een flinke muzikecollectie op de telefoon zettten.
maar steeds als ik via mediaplayer bestanden op mijn minisd kaartje probeer te krijgen gaat hij eerst wel kopieren, maar stopt er dan weer mee. Ik krijg geen fout melding te zien. Wel komen de bestanden onder het kopje afgebroken bestanden te staan. Ik heb het programma active sync op mijn pc staan maar daarmee kan het ook niet. Kan iemand mij helpen?
Gewoon de bestanden via windows kopieren en plakken overzetten. Gaat een stuk makkelijker. Als het dan fout gaat krijg je tenminste nog een fatsoenlijke foutmelding denk ik.

It's time to burn

je kunt via active sync wel klikken op 'verkennen' of iets dergelijks hoor. In je normale windowsverkenner kun je er ook komen, staat er wel bij in de lijst. Ik zou wel ff activesync 4 downloaden, die werkt iets beter met bestanden overzetten dan de oude versie.
Ik gebruik zelf meestal mn kaartlezertje in combinatie met een hoesje om de mini-sd zodat je het als gewone SD kunt lezen, dat gaat sowieso stukken sneller. nog een tip: probeer niet tientallen bestanden tegelijk te kopieren via Activesync, je kunt ze beter achter elkaar per 1 of 3 ofzo kopieren.

Pretorian_ wijzigde dit bericht 17-12-2005 18:34 (20%)

Blog: De Burgemeester Live | Software en Media ontwikkellaars gezocht bij Innovadis

It's time to burn

ik gooi er meteen nog een post achteraan:
http://www.pocketinfo.nl/artikel/4835

eindelijk een Automatic Keylock for MS Smartphone

Pretorian_ wijzigde dit bericht 17-12-2005 19:27 (19%)

Blog: De Burgemeester Live | Software en Media ontwikkellaars gezocht bij Innovadis

Ich bin der champion

Weet iemand hoe je dat bluetooth voor eeuwig en altijd uit doet...
steeds als ik hem uit zet, schiet hij weer aan. (C550)

Christiano007 wijzigde dit bericht 27-12-2005 16:37 (3%)

Ter land, ter zee en in de kroeg

It's time to burn

dat lijkt me een vreemde reactie....ik zie het icoontje namelijk ook wel even als ie aangaat, maar het is toch echt uit.

Ich bin der champion

Het blauwe lampje blijft ook gewoon doorknipperen, en als ik dan weer kijk bij de bluetooth opties is hij gewoon aan. (tenminste, aan staat er).
En ik wil niet dat mn accu er zo snel doorgaat dus uit dat ding, maar hoe?

We worden echt bekend
Reg. datum: 23 september 2001

quote:
Christiano007 schreef op dinsdag 27 december 2005 @ 17:04:
Het blauwe lampje blijft ook gewoon doorknipperen, en als ik dan weer kijk bij de bluetooth opties is hij gewoon aan. (tenminste, aan staat er).
En ik wil niet dat mn accu er zo snel doorgaat dus uit dat ding, maar hoe?

Je hebt niet toevallig tomtom nog draaien op de achtergrond?

Dat was het probleem bij mij, tomtom schakelt Bluetooth automatisch in voor je GPS.

Misschien is het beter om iets niet te hebben, dan om het gelijk alweer kwijt te zijn.....

Ich bin der champion

quote:
XoiN schreef op dinsdag 27 december 2005 @ 17:40:
[...]

Je hebt niet toevallig tomtom nog draaien op de achtergrond?

Dat was het probleem bij mij, tomtom schakelt Bluetooth automatisch in voor je GPS.

Dat zou heel goed kunenn _/-\o_ , had ff alle overbodige apparaten uit gezet en plotseling was mijn bluetooth verdwenen :)
Moet er nog wel even aan wennen dat hele smartphone gedoe zeg hehe, nu nog een beetje uitvogelen hoe ik het beste programma's erop kan zetten en wélke :)

Reg. datum: 17 augustus 2003

quote:
Christiano007 schreef op woensdag 28 december 2005 @ 11:41:
[...]

Dat zou heel goed kunenn _/-\o_ , had ff alle overbodige apparaten uit gezet en plotseling was mijn bluetooth verdwenen :)
Moet er nog wel even aan wennen dat hele smartphone gedoe zeg hehe, nu nog een beetje uitvogelen hoe ik het beste programma's erop kan zetten en wélke :)

Heb er ook eentje sinds vanochtend en vraag me ook sterk af wat ik er het beste op kan zetten en wat nuttige sites zijn (behalve MoDaCo). Iemand handige links? Ondertussen google ik wel even verder ;)

Ik heb tot nu toe gedownload:
PocketDivXEncoder (filmpjes omzetten naar 320x240)
tcpmp (media afspelen)
Keylock_WM2K3 (staat eerder genoemd, automatische keylock)

Mooi dingetje lijkt het, nu nog een beetje aan de mogelijkheden wennen :D

EDIT:
Veel gratis software op http://www.pdagold.com/

bokkiej894 wijzigde dit bericht 30-12-2005 22:46 (4%)

Reg. datum: 26 oktober 2003

Is er misschien iemand hier die een backup van het menu Bureau-accessoires (Accessoires) in het startmenu van de C550 kan maken voor mij. Ik heb deze map per ongeluk gewist en eigenlijk geen zin om een hard reset daarvoor uit te voeren. In ruil voor een beloning natuurlijk...

Reg. datum: 17 augustus 2003

quote:
MyTi schreef op woensdag 11 januari 2006 @ 23:04:
Is er misschien iemand hier die een backup van het menu Bureau-accessoires (Accessoires) in het startmenu van de C550 kan maken voor mij. Ik heb deze map per ongeluk gewist en eigenlijk geen zin om een hard reset daarvoor uit te voeren. In ruil voor een beloning natuurlijk...
check mail ;x

Reg. datum: 13 januari 2006

@dirk0811

Is het inmiddels gelukt om tomtom werkend te krijgen op je SDA 2???

Zo ja... dan hoor ik graag hoe :-)

Ik tast nog in het duister...

Reg. datum: 17 september 2000

Ook ik tast nog steeds in het duister. Blijft een nogo met tt 5.2 en een adapt gps adapter.
Baal er stevig van dit was nl waarom ik deze telefoon heb aangeschaft...

Weet 100% zeker dat adapter niet kapot is. Heb hem namelijk ook gepaired met een c550 en dat werkte prima.

http://specs.tweak.to/6635

It's time to burn

kijk eens op www.modaco.com of www.pocketinfo.nl (forum)

Reg. datum: 10 mei 2004

quote:
Stampre schreef op vrijdag 13 januari 2006 @ 11:22:
Ook ik tast nog steeds in het duister. Blijft een nogo met tt 5.2 en een adapt gps adapter.
Baal er stevig van dit was nl waarom ik deze telefoon heb aangeschaft...

Weet 100% zeker dat adapter niet kapot is. Heb hem namelijk ook gepaired met een c550 en dat werkte prima.

Dankzij dat probleem heb ik hem toen weggedaan...
Zie dus nu dat het nog steeds niet wil lukken?

Pairen wilde bij mij ook...in tomtom zag hij gewoon niks..ben wel benieuwd of het nu goed is.
Ben ik even blij met mijn a780, met ingebouwde gps.

nickpma wijzigde dit bericht 13-01-2006 13:07 (3%)

Reg. datum: 17 september 2000

@pretorian

modaco en pocketinfo bieden helaas geen uitkomst. Ik blijf het vreemd vinden, de qtek 8200 en c550 zijn identiek aan de sdaII. Daar werkt TT zonder problemen, en op een sda II is het nogo.

http://specs.tweak.to/6635

It's time to burn

oh op die manier, ja sorry dan weet ik het zo ook niet.
T-mobile maar eens bellen dan? of zou er een t-mobile forum zijn?

Reg. datum: 25 oktober 2000

Is er hier iemand op dit forum die voor mij een backup van zijn originele Orange SPV C550 rom kan meken?? ik had een backup gemaakt via MTTY en het commando "r2sd all", maar ik heb per ongeluk de backup overschreven. Ik had inmiddels al een update van de T-Mobile SDA II erop gezet, maar die vind ik maar niks.. zou iemand a.u.b zo vriendelijke willen zijn om mij aan een ROM backup van zijn C550 te helpen! reacties graag op ramonvanbruggen @ gmail . com

Alvast bedankt!

Go see THE page at http://rvbcrs.dhs.org/ BE CAREFULL! N/A right now. Comming soon on a computer near you.. http://www.morrison.nl/

Reg. datum: 07 januari 2004

Ik zie op pdashop.nl de T-Mobile SDA II voor 199 euro (gratis met tmobile relax 100, 1 jaar)

http://www.pdashop.nl/product/18604

lijkt me wel een goeie deal, alleen is deze telefoon wel een goede keus?

Reg. datum: 20 november 2003

quote:
FiReFS schreef op vrijdag 20 januari 2006 @ 19:39:
Ik zie op pdashop.nl de T-Mobile SDA II voor 199 euro (gratis met tmobile relax 100, 1 jaar)

http://www.pdashop.nl/product/18604

lijkt me wel een goeie deal, alleen is deze telefoon wel een goede keus?
Zolang je niet aangeeft wat je er mee wil, en wat je ervan verwacht of wat voor jou de alternatieven zijn, kunnen wij natuurlijk niet aangeven of deze telefoon voor jou een goede keus is.

Reg. datum: 07 januari 2004

het belangrijkste voor mij is dat hij als navigatiesysteem kan functioneren (ik heb gehoord dat tt5 er niet op kan en problemen heeft met het pairen van een GPS muis)

mp3 en video afspelen is ook een must

is de SDA 2 trouwens identiek aan de SPV C550?

FiReFS wijzigde dit bericht 20-01-2006 22:20 (26%)

Ich bin der champion

Ik heb nu een GPS Bluetooth van Syson maar krijg het Tomtom gedeelte voor geen goud aan het werk. Hij wordt ook niet gezien bij "nieuwe bluetooth apparaten'' en kan alleen Com6 gebruiken voor uitgaande *nogiets*

Bluetooth van de GPS doet het wel (blauw lampje blijft constant blauw) maar hij blijft maar knipperen en geen satelieten vinden. Wat doe ik verkeerd?

Ich bin der champion

Niemand? :'(

It's time to burn

is veel over gesproken in dit topic, ook het C500 topic staat erg veel.

RTFM
Reg. datum: 18 juli 2001

Ik heb zelf slechte ontvangst op mijn kamer nadat ik verhuisd ben met deze telefoon. Weet iemand of het mogelijk (nuttig/betaalbaar) is om er een (externe) antenne op aan te sluiten?

Pagina: 1 2 3 4 ... 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 last

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2009 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden - Uw Privacy - Algemene Voorwaarden

Uitgever van: