Hoofdcategorieën
Topicacties

De HTC Hurricane (SPV C550 / SDA Music II / Qtek 8200)

Pagina: 1 2 3 4 ... 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 last

Reageer Nieuw Topic
je wéét toch

quote:
Pretorian_ schreef op donderdag 27 oktober 2005 @ 20:19:
volgens mij kan dat wel...kon met de andere spv's ook toch?

Ik blijf met de vraag zitten waarom je dit zou willen.. hebben andere roms voordelen?
De reden van PnD is al afgevallen, daar zijn tools voor. Please enlighten me! :)
It's time to burn

quote:
Speedfight schreef op vrijdag 28 oktober 2005 @ 00:16:
Zal het al mogelijk zijn om een c600 rom op een c550/c500 te zetten?
dan zou je heel goed de hardware (specs) moeten vergelijken....en dan nog vraag ik het me af.

Blog: De Burgemeester Live | Software en Media ontwikkellaars gezocht bij Innovadis

Ping! Pong?

Iemand al een oplossing voor de programma's die op slechts 75% draaien?
Bijv. als je een film afspeelt met Betaplayer.. Bij mij geeft ie namelijk geen volbeeld. :(
Reg. datum: 17 september 2000

Ik heb ook een sda II aangeschaft, maar nog niet binnen.
Nu vraag ik me af of het display aan blijft als ik gebruik maak van de navigatie?
Of is het gewoon niet te lezen in het donker.

http://specs.tweak.to/6635

It's time to burn

je kunt het toch gewoon instellen dat je scherm nooit uitgaat? of iig pas na lange tijd.

Blog: De Burgemeester Live | Software en Media ontwikkellaars gezocht bij Innovadis

dat vraag ik me dus af, dat kan namelijk bij de spv 1 (classic/canary) namelijk niet.

It's time to burn

bij deze wel hoor, je kan allebei de time-outs op 'Nooit' zetten.

Ping! Pong?

bij mij zet TT automatisch de schermbeveiliging uit en bluetooth aan, dus scherm blijft branden en gsm koppelt automatisch met gps-muis.
Zodra ik TT afsluit word BT uitgezet en de beeldschermbeveiliging weer aangezet

als dat zo is is het nog mooier!
Jij maakt gewoon gebruik van TT 5.0?

Ping! Pong?

yup ! gewoon TT 5.0 met adapt muis... werkt perfect =)

iemand al enig idee hoe ik TCPMP (voorheen Betaplayer) op fullscreen kan draaien?
Lees overal dat versie 0.66 full wide-screen beeld geeft alleen ik heb nog zwarte randen ! snik...
Ping! Pong?

Heb al fullscreen ! Videodriver GDI instellen...

Echt super beeld ! Wat een scherm zeg !
Loopt op fullscreen perfect ! Geen problemen, kraakhelder beeld etc etc
Reg. datum: 12 december 2004

En hoe doe je dat?

Psbb

Ping! Pong?

als je TCPMP op je tel hebt draaien ga je naar opties -> (3) Video -> (4) videodriver -> (2) GDI

Heb met zo'n progje mijn film omgezet naar 320x240 zodat ie gelijk is aan het beeldscherm en de mb's een stukkie minder :D
It's time to burn

en welk progje is dat? :)

Ping! Pong?

TCPMP -> The Core Pocket Media Player zoiets.. voorheen heette het Betaplayer.
www.corecodec.org kan je het instal progje downloaden geloof ik...

Moet je maar ff kijken, erg fijn progje !
It's time to burn

ik bedoelde dat omzetten eigenlijk, of doe je dat daar ook mee?

Ping! Pong?

Pfff... dan moet ik even thuis kijken... Zit nu namelijk op het werk..
Heb hem overigens toen wel geconvetreerd naar pocketpc formaat (320x240) ipv smartphone formaat want dat was een stuk kleiner
Ping! Pong?

Ben thuis....

het is de PocketDivXEncoder_v0.3.50
It's time to burn

dank u

Reg. datum: 24 januari 2005

Ik heb de SDA II, als ik via opera internet krijg ik 2 G tjes in mijn display, 1 in het midden een grotere en een kleintje bij de antenne rechts. Als ik opera afsluit, blijven ze beide staan. Mijn gprs verbinding wordt niet afgesloten, ook niet als ik de rode ophang knop intoets. Volgens mij heeft vooral dat kleine gtje bij de antenne aan dat ik nog verbinding heb. Ook bij de timers zie ik achteraf dat dat het geval is. Kan iemand mij vertellen hoe ik mijn verbinding nou afsluit, ik kan het in het boekje ook nie vinden.

Reg. datum: 12 december 2004

Grote G: Je hebt GPRS ontvangst. Kan je laten staan kost je niets.

De kleine G bij antenne: Je maakt gebruik van GPRS. Kost je dus geld.

Uitschakelen:het huisje knop bovenaan, 2e van links even indrukken. Vervolgens kieze verbreek GPRS verbinding.

Psbb

Reg. datum: 24 januari 2005

bedankt............volgens de Tmobile Ks maakte dat kleine Gtje namelijk ook niet uit, maar het zat me niet lekker. Ik had ook al het idee dat ik gewoon een verbinding had als ik bij mijn timers keek.

Bewijst maar weer es dat je nooit blindelings op de ks medewerkers af moet gaan.

RTFM
Reg. datum: 18 juli 2001

Ik kreeg gister post van orange met de mededeling dat ik zo'n lieve klant ben dat ze me graag een spv c550 willen geven (als ik ijn abbo een jaar verleng)

2 vraagjes erover:
- de mensen die tom tom (al dan niet met regfix) draaien, wat gebruikt dit systeem dan voor de positie bepaling? Hebben jullie er een losse gps module bij of is hier een alternatief voor
- over de video kijken, hoe groot is een (2 uur durende) film in dit formaat, en kun je rustig een filmpje hierop kijken in de trein of is dit eigenlijk niet te doen

Kun je meerdere bluetooth verbindingen tegelijk hebben?
Ofwel op het moment dat ik TT draai en verbinding heb met een gps adapter, kan dan ook mijn headset nog gebruikt worden voor inkomende gesprekken of hoe gaat dit?

Ping! Pong?

Pietje63-> Films kijken gaat perfect.. je draait je foon een kwartslag en je hebt breedbeeld !
Groot genoeg om alles perfect te kunnen zijn. Vannacht om de terugweg van A'dam heeft er iemand bij mij in de auto nog Southpark liggen kijken.
Van een 700mb film blijft 150mb over als je ze omzet naar 320x240

Voor TomTom heb ik een aparte gps module, voor zover ik weet is er ook geen alternatief.

Pagina: 1 2 3 4 ... 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 last

VNU Media logo Hosted by True

© 1998 - 2009 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden - Uw Privacy - Algemene Voorwaarden

Uitgever van: