Hoofdcategorieën
Topicacties

De HTC Hurricane (SPV C550 / SDA Music II / Qtek 8200)

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 15 16 17 18 last

Reageer Nieuw Topic
Reg. datum: 12 december 2004

TTM5 op de C550

Download Mobile registry editor die te vinden is en instaleer deze op je pc. Via Active sync kan deze editor aanpassingen maken op je C550.

http://www.breaksoft.com/...bile_Registry_Editor.aspx

Zet dit programma op je storage.

Vervolgens uitpakken en daarna b.v benaderen met Smart explorer
http://www.binarys.com/download_en.asp

Verander de volgende registry settings:

HKLM\Drivers\Display\GPE\Logical (Change from 131 - 138)
HKLM\Drivers\Display\GPE\LogicalPixelsY (Change from 131 - 138)

ps: als je bij PixelsX en PixelsY bent moet je op keys drukken. Dan kan je de setting veranderen.

Zo moet het lukken. Lijkt moeilijk maar is in een paar tellen gefixt.

Psbb

Reg. datum: 12 december 2004

PS Tel daarna even uit en aan doen.

Psbb

It's time to burn

@ gert-jan NB: had ik ook met mn vorige SPV (e200). Soms duurt het ff bij Orange voordat het werkt. anders gewoon naar de Orange shop gaan en ze het laten uitzoeken. Ze kwamen erbij mij toen niet uit en had de netwerkdienst het uitgezocht, die belden netjes dat het opgelost was en toen werkte het weer.

Blog: De Burgemeester Live | Software en Media ontwikkellaars gezocht bij Innovadis

Reg. datum: 13 december 2003

Even een vraagje misschien weet iemand dat hier.

Of er een update komt dat je hem naar Windows Mobile 5 kan update. Of zal dat niet kunnen lijkt mij trouwens wel ideaal.

je wéét toch

Volgens mij is het maar de vraag of je wel WM5 wil draaien...
quote van MoDaCo:

quote:
I personally would not like to install WM5 for one main reason-Memory. Starting with WM5, all the programs can ONLY be loaded/installed in ROM. RAM will be strictly for running the program. Most of the devices will have more rom (128mb atleast) to accomodate more installable programs. With C550, considering 64MB ROM, after installing OS, you won't have much space left to install the programs unless of course you install them on Mini SD card. As you know, some programs have to be installed in the phone's memory that could be a disadvantage if you have limited space to begin with
Reg. datum: 02 april 2003

Ik heb de Qtek 8300 (met Windows Mobile 5.0) maar als ik m'n Gmail ophaal met m'n mobiel kan ik 'm niet nog een keer downloaden met Outlook omdat 'ie al van de server is gehaald.

Maar m'n email vanuit Outlook wordt wel met m'n toestel gesynchroniseerd met ActiveSync 4.0, andersom echter niet. Dus die mail die ik niet meer met Outlook kan ophalen staat alleen op m'n telefoon en krijg ik niet meer op m'n PC. Heeft iemand een idee hoe dit wel kan?

Ik post dit expres in 't Qtek 8200 topic omdat 't Qtek 8300 topic nog niet echt loopt.

ATB308 wijzigde dit bericht 10-10-2005 19:32 (33%)

It's time to burn

moet je bij Gmail instellen dat je een kopie op de server wilt laten, kan onder POP instellingen geloof ik.

Blog: De Burgemeester Live | Software en Media ontwikkellaars gezocht bij Innovadis

quote:
Pretorian_ schreef op maandag 10 oktober 2005 @ 19:49:
moet je bij Gmail instellen dat je een kopie op de server wilt laten, kan onder POP instellingen geloof ik.

Ja, dat is een optie maar dan blijft er dus een kopie op de server staan en stroomt m'n inbox vol...

Het gaat mij vooral om de optie om m'n opgehaalde email te syncen met de PC.

ATB308 wijzigde dit bericht 10-10-2005 19:54 (12%)

like in Pinda ^_^

Als je hem dan vervolgens met outlook ophaalt en geen kopie achterlaat is het toch opgelost? Haalt ie je inbox alsnog leeg.. (niet dat je je gmail ooit vol gaat krijgen???)

Je kan alleen kiezen voor kopie in die inbox of de prullenbak bij Gmail. De smartphone hoort een kopie achter te laten maar hij verdwijnt naar de prullenbak en wordt niet meer in Outlook opgehaald. Als ik 'm in de inbox laat staat blijft 'ie daar altijd staan. Dan moet ik voortaan maar af en toe inloggen om die weg te halen, maar uiteraard zoek ik een makkelijkere oplossing. ;)

It's time to burn

maar als ze nou op je phone staan en dan sync je met activesync je Outlook inbox?
gmail -> phone -> active sync -> Outlook. (en andersom natuurlijk ook mogelijk)
of is dit een hele domme opmerking?

quote:
Pretorian_ schreef op maandag 10 oktober 2005 @ 23:58:
maar als ze nou op je phone staan en dan sync je met activesync je Outlook inbox?
gmail -> phone -> active sync -> Outlook. (en andersom natuurlijk ook mogelijk)
of is dit een hele domme opmerking?
Nee, absoluut niet! Dat wil ik juist maar als is sync met Activesync maakt die een nieuwe mailbox "Outlook inbox" aan en daar synct 'ie alleen mee, niet met een extra aangemaakte Gmail account. Misschien dat ik dus iets verkeerd doe maar mail die ik op m'n mobiel ophaal krijg ik niet in Outlook op de PC.

It's time to burn

hebben ze wel dezelfde naam? als je account bijvoorbeeld pietje@email.com heet met de naam pietje pietersen en op je telefoon niet dan zou het fout kunnen gaan denk ik.
bij mijn spvc550 heb ik dit nooit geprobeerd (heb thunderbird nl), maar ik heb op mijn mobiel wel een account 'Outlook email'. Wat daar verder het nut van is weet ik eigenlijk niet omdat ik het nooit heb gebruikt.

In mijn Windows folder zit een bestandje "Short_AP1", dit is de shortcut van sneltoets 1. Die gaat nu naar Internet Explorer, dat is ook de bedoeling, maar hij opent meteen de site van i-mate terwijl ik een blanco pagina wil.

Zowel in de file manager op het toestel als met mijn PC kan ik niets met het bestandje doen. Heeft iemand een idee hoe ik dit kan aanpassen?

Reg. datum: 14 juli 2004

Hallo,

Ik zie veel reacties mbt TTM5 en de C550. Zonder registry aanpassing werkt dit blijkbaar (nog ?) niet. Maar werkt een eerdere versie van TT eventueel wel op de C550 ? Alvast bedankt voor de info.

je wéét toch

quote:
dafmay schreef op zondag 16 oktober 2005 @ 12:46:
Hallo,

Ik zie veel reacties mbt TTM5 en de C550. Zonder registry aanpassing werkt dit blijkbaar (nog ?) niet. Maar werkt een eerdere versie van TT eventueel wel op de C550 ? Alvast bedankt voor de info.

met 99.9% zekerheid kan ik je zeggen dat ook die niet gaan werken. Het probleem zit hem in de resolutie van het QVGA scherm in de 550 waar TT nog steeds geen oplossing voor heeft.
(schandalig eigenlijk want er zijn inmiddels toch genoeg toestellen met QVGA?)
Reg. datum: 14 juli 2004

quote:
DeFeCt schreef op maandag 17 oktober 2005 @ 14:58:
[...]

met 99.9% zekerheid kan ik je zeggen dat ook die niet gaan werken. Het probleem zit hem in de resolutie van het QVGA scherm in de 550 waar TT nog steeds geen oplossing voor heeft.
(schandalig eigenlijk want er zijn inmiddels toch genoeg toestellen met QVGA?)
Ok helaas. Dank voor je reactie. Inderdaad zeer merkwaardig dat TT nog steeds geen versie voor dit toestel heeft uitgebracht ! :(

Reg. datum: 14 april 2002

Heeft iemand het al voor elkaar gekregen de vodafone instellingen werkend te krijgen? Mij lukt het maar niet!

Homo Sapiens non urinat in ventum...

Reg. datum: 19 mei 2005

Heb een klein probleem met mijn c550, wat betreft afspelen mp3.

Ik kon als ik naar mijn storagecard ging, een mp3 selecteren en direct afspelen met de mediaspeler. Krijg nu telkens een foutmelding dat het bestand beschadigd is of dat de speler het niet ondersteund.

Het vreemde is als ik mijn Library laat bijwerken en hem via My Music selecteer dat hij het dan gewoon doet. Dus als ik nu iets download een mp3 of zo, moet ik eerst de library bijwerken alvorens ik hem af kan spelen.

Wat zou dit nou kunnen zijn, heb wel een keer een filmpje proberen af te spelen. Toen werd de vraag gesteld met welk bestand ik dit zou willen openen. Heb toen een bestandje uitgekozen, natuurlijk deed hij het niet. Maar sinds die tijd doen ook de mp3's raar.

Het is mijn 1e smartphone en ben er ondanks dit kleine probleem blij mee, vooral de batterij gaat lekker lang mee :)

je wéét toch

TT5 zonder reg editor? Er is nu een tool beschikbaar die dat voor je zou moeten doen..

A free tool called TTqvga is now available that allows you to run TomTom Mobile 5 on a SP5, C550 and other QVGA smartphones.

http://www.MobileNetSwitch.com/TTqvga

Bij mij werkt het helaas niet ;(
like in Pinda ^_^

Is het nou mogelijk om bijv. een Qtek rom op de SPV C550 te zetten net als dit bij de M500 gaat?
je wéét toch

Wat zou het nut daar van zijn?
like in Pinda ^_^

Het ging mij om het (hier niet bespreekbare) unlocken van de telefoon. Heb gelukkig al wat nuttige informatie gehad ;)
It's time to burn

volgens mij kan dat wel...kon met de andere spv's ook toch?

Reg. datum: 08 januari 2003

Zal het al mogelijk zijn om een c600 rom op een c550/c500 te zetten?

2x Dell 2001FP 20,1" TFT / E6750 @ 3,2Ghz / 2x 2GB PC6400 DDR2 / Peak Radeon x1950pro 256MB / 2x 80GB SATA Raid0 / Gigabyte P35C-DS3R / NEC ND-3550a / NEC ND-2510a / Tagan 480W / Logitech MX500 / HP Laserjet 4250

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 15 16 17 18 last

VNU Media logo Hosted by True

© 1998 - 2009 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden - Uw Privacy - Algemene Voorwaarden

Uitgever van: