eMule opensource eDonkey, deel 13

Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste
Acties:
  • 22.933 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PipoDeClown
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

PipoDeClown

Izze Zimpell

maXXzz schreef op woensdag 08 november 2006 @ 10:41:

Application Start End Protocol IP adress Enable
emule1 4662 to 4662 TCP 192.168.2.100 v
emule2 4672 to 4672 UDP 192.168.2.100 v
probeer eens andere poorten, wellicht worden deze simpelweg geblokkeerd door je isp

God weet alles, want hij is lid van de Mosad. To protect your freedom i will take that away from you. Mijn drankgebruik heeft ernstig te lijden onder mijn gezondheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compunologist
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
maXXzz schreef op woensdag 08 november 2006 @ 17:51:
[...]
Echter...... nog steeds Low ID :(
Irritant.. we gaan gewoon verder.. :)
de ADSL komt via een Zyxel modem binnen
Zit hier ook niet iets in van een ingebouwde router of is dit een kaal modem? Welke type is het?

En zoals PipoDeClown al zei, probeer 's wat andere poorten. (Ikzelf bv. gebruik op dit moment iets in de 40.000+ range)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maXXzz
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 11-01-2023
Zyxel 600 Prestige series staat erop.

Enne: heb niet zoveel verstand van poorten. Kan ik gewoon een willekeurig nummer nemen voor beide dan? Die stel ik dan bij de opties van emule in en dan forward ik ze in de router?

tnx by the way voor de hulp tot zover.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maXXzz
Heb andere poortnummers geprobeerd. Werkt ook niet. Diverse geprobeerd: 4700, 5700, 466211, enz. Helpt niks. Als ik test ports doe krijg ik steeds weer TCP test failed! UDP test will not be performed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compunologist
  • Niet online
Kun je in die Zyxel komen via webinterface?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maXXzz
Compunologist schreef op woensdag 08 november 2006 @ 19:23:
Kun je in die Zyxel komen via webinterface?
net ff opgezocht en die heeft inderdaad een web based menu op 192.168.1.1 Daarom moest ik de Linksys dus ook op 192.168.2.1 zetten.

Kom er alleen niet in. Of moet ik mijn computer dan rechtstreeks in die zyxel pluggen?

edit: rechtstreeks erin geplugd, maar dan kan ik er dus niet inkomen. Zal wel beveiligd zijn door Compuserve oid.

[ Voor 13% gewijzigd door maXXzz op 08-11-2006 19:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compunologist
  • Niet online
http://192.168.1.1 intikken in de browser van één van je laptops doet niks?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maXXzz
Compunologist schreef op woensdag 08 november 2006 @ 20:29:
http://192.168.1.1 intikken in de browser van één van je laptops doet niks?
Nee, werkt niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 41908

Wat ik nu heb?
Sinds 0.47c morphxt 9.2 heb ik een vaag probleem:

vrijwel >alle< bestanden die ik wil downloaden zijn niet aanwezig, ondanks dat ze wel 300+ sources hebben af en toe... echt vaag. Er staat steeds: last seen complete: < NEVER. WTF?

Ik kan vrijwel niets meer downloaden, alleen via KAD gaat het nog, maar ED2k is echt useless op deze manier. Iemand een oplossing?

Ik >moest< trouwens ook upgraden naar 0.47c, want hij blockte downloads met mijn iets oudere versie... Ik heb echt nog nooit problemen gehad, ik gebruik al bijna 2 jaar emule.

Weird.....?

Btw,

ik krijg trouwens bij de search results een bootlading met bestanden met (1), (2) en (3) etc erachter.
Had ik eerder ook niet.

[ Voor 11% gewijzigd door Anoniem: 41908 op 09-11-2006 19:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tukk
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 08-05 16:12

Tukk

De α-man met het ẞ-brein

Ik heb ook shit met downloaden.

Ik kreeg de melding een nieuwe versie van emule te installeren (0.47c) en de melding 'ubfuscation' aan te zetten indien ik op files zocht. Elke file had als naam deze melding en de files hebben allen een file-size van 942.22 mb

Ik hoopte dat iemand hier al een oplossing had ;)

edit:
http://forum.emule-projec...on/index.php/t114425.html

Hmm, wat een gezeik om zoiets zo af te dwingen.

edit2:
Meer uitleg over ubfuscation:
http://www.emule-project....opic_id=848&rm=show_topic

Ik heb de nieuwe emule-plus geïnstalleerd en ik ga kijken hoever ik kom.

edit3:
Nope, de optie heb ik nog niet.
Lijkt wel of je gedwongen wordt emule zelf te gebruiken.
Er lijken wel wat files binnen te komen via de search, maar de meeste hebben als naam de foutmelding.

[ Voor 57% gewijzigd door Tukk op 09-11-2006 20:09 ]

Q: How many geeks does it take to ruin a joke? A: You mean nerd, not geek. And not joke, but riddle. Proceed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leuk_he
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 23-04 08:13

leuk_he

1. Controleer de kabel!

Topicstarter
die melding lijkt van donkey server 2 te komen... gooi die maar tijdelijk effe uit je lijst van server zou ik zo zeggen. Dit slaat nergens op.

WTF... gooi ik donkey serve2 uit de lijst en voeg hem weer toe en dan krijg ik de melding niet meer....

stomme server!!

[ Voor 31% gewijzigd door leuk_he op 09-11-2006 20:32 ]

Need more data. We want your specs. Ik ben ook maar dom. anders: forum, ff reggen, ff topic maken
En als je een oplossing hebt gevonden laat het ook ujb ff in dit topic horen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maXXzz
Uhm.... nog iemand die een oplossing weet voor mijn (bovenstaande) LowID probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compunologist
  • Niet online
maXXzz schreef op vrijdag 10 november 2006 @ 11:48:
Uhm.... nog iemand die een oplossing weet voor mijn (bovenstaande) LowID probleem?
Gok: heeft die Zyxel 600 Prestige een interne firewall? Anders wellicht firmware-update?
Kijk nog 's aan de onderkant van de Zyxel voor het exacte typenummer en haal die 's door Google.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leuk_he

leuk_he

1. Controleer de kabel!

Topicstarter
maXXzz schreef op vrijdag 10 november 2006 @ 11:48:
Het stond in de startlink, maar niet meer zo goed sinds de gotwiki down is. Ik denk dat het best is een GOED topic te starten in netwerken. (nadat je daar de stickies hebt gelezen) Aangezien dit gewoon een portforward probleem is en geen emule probleem

Need more data. We want your specs. Ik ben ook maar dom. anders: forum, ff reggen, ff topic maken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maXXzz
Goed.......

Ben dus weer een stapje verder. Plaats het hier nog maar een keertje zodat ik het niet ergens anders weer helemaal hoef uit te leggen en anderen die het volgen de oplossingen kunnen lezen.

Wat heb ik ontdekt: de Zyxel 660 die via Compuserve geleverd wordt heeft dus niet het adres 192.168.1.1 zoals in de handleiding staat maar 192.168.1.154

Kan nu dus gewoon in de modem komen. Poortmappen kan hier en inderdaad: als ik nu rechtstreeks via de modem (dus zonder mijn Linksys WRT54G) verbinding maak krijg ik een high ID bij emule.

Echter...... weer niet als ik draadloos ga via de WRT54G :( Hier heb ik alles volgens mij goed ingesteld zoals boven vermeld. Wie heeft de oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tukk

Tukk

De α-man met het ẞ-brein

leuk_he schreef op donderdag 09 november 2006 @ 20:29:
die melding lijkt van donkey server 2 te komen... gooi die maar tijdelijk effe uit je lijst van server zou ik zo zeggen. Dit slaat nergens op.

WTF... gooi ik donkey serve2 uit de lijst en voeg hem weer toe en dan krijg ik de melding niet meer....

stomme server!!
THNX!

Ik heb alle Donkey servers verwijderd uit mijn serverlijst en nu loopt het weer goed,
indien het emule verkeer zo simpel te vern**ken is snap ik niet dat Brein dit niet zelf al eerder heeft gedaan... :/
maXXzz schreef op vrijdag 10 november 2006 @ 14:33:
Goed.......

Ben dus weer een stapje verder. Plaats het hier nog maar een keertje zodat ik het niet ergens anders weer helemaal hoef uit te leggen en anderen die het volgen de oplossingen kunnen lezen.

Wat heb ik ontdekt: de Zyxel 660 die via Compuserve geleverd wordt heeft dus niet het adres 192.168.1.1 zoals in de handleiding staat maar 192.168.1.154

Kan nu dus gewoon in de modem komen. Poortmappen kan hier en inderdaad: als ik nu rechtstreeks via de modem (dus zonder mijn Linksys WRT54G) verbinding maak krijg ik een high ID bij emule.

Echter...... weer niet als ik draadloos ga via de WRT54G :( Hier heb ik alles volgens mij goed ingesteld zoals boven vermeld. Wie heeft de oplossing?
Ik ben het met Leuk_he eens dat dit bijna tot niets meer met emule te maken heeft en dat je naar het grote poortmappingsverhaal dient te gaan met je vraag. Luiheid kan nooit een argument zijn om dat niet te doen, IMHO.

Q: How many geeks does it take to ruin a joke? A: You mean nerd, not geek. And not joke, but riddle. Proceed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silent Thunder
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 05-05 15:12
Ik heb laatst mijn set-up veranderd (router ipv losse server), maar nu merk ik 'n probleem met emule.

Na ~5min worden zowel up-/downl. platgelegd en als ik in 't win-logboek kijk staat er het volgende:
''TCP/IP heeft de beveiligingslimiet bereikt van het aantal gelijktijdige verbindingspogingen via TCP''

Nou ja, goed... router word het dus ff teveel. Het is iig een Linksys WRT54G, maar ik vind nergens concrete oplossingen; en het router-menu rept met geen woord over verbindingen.
Heeft iemand wat nuttige suggesties?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EricJH
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 21:01
Bedoel je dat je dat in de logs van Windows zag? Het is waarschijnlijk gebeurtenis 4226: http://www.lvllord.de/?url=news&lang=en . Pas deze patch toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leuk_he

leuk_he

1. Controleer de kabel!

Topicstarter
Silent Thunder schreef op maandag 20 november 2006 @ 00:51:
Na ~5min worden zowel up-/downl. platgelegd en als ik in 't win-logboek kijk staat er het volgende:
''TCP/IP heeft de beveiligingslimiet bereikt van het aantal gelijktijdige verbindingspogingen via TCP''
Die melding is dus van windows sp2 or windows 2003. Je moet die patch na beveiligings updates van Microsoft af en toe op nieuw toe passen. Je kunt ook controleren of connections /5 secs en halfopen connections in de emule extened settings (onder tcp/ip tweaks) wel op de default (beide 9 ) staan, dan zou je die patch niet nodig moeten hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silent Thunder
Oke danke. Hij wil 'em zelf zetten op 50 (ipv die 10). Is 50 dus goed; of zien jullie graag iets anders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
maXX start even je eigen topic met een uitgebreide beschrijving van je probleem. Dit topic is bedoeld voor ervaringen, en niet om individuele stappenplannen uit te stippelen en problemen op te lossen :)

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

• fatshark
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 08-05 18:29

fatshark

fat to da bone

Ik heb een high id.
Maar als ik verbind naar sommige donkey servers vind ik echt bar weinig 10 bestanden/users op een populair bestand. Terwijl als ik verbind op een andere donkey server (minder files/users) dan vindt ik een hele waslijst. Zijn de donkey servers die bovenaan staan soms fake?

fat to da bone

• leuk_he

leuk_he

1. Controleer de kabel!

Topicstarter
fatshark schreef op donderdag 23 november 2006 @ 20:56:
Ik heb een high id.
Maar als ik verbind naar sommige donkey servers vind ik echt bar weinig 10 bestanden/users op een populair bestand. Terwijl als ik verbind op een andere donkey server (minder files/users) dan vindt ik een hele waslijst. Zijn de donkey servers die bovenaan staan soms fake?
Wellicht wel.wat je beschrijft is precies gedrag van fake servers. Een goed ip filter b.v. Ip filer v115 van meuh 4568 filtert de fakes al weg.

De goede donkeyserver hebben allemaal een ip dat met 62. begint
Goede lijst kun je o.a. hier vinden:

http://www.gruk.org/list.php (wellicht al je server verwijderen en "ed2k://|serverlist|http://www.gruk.org/server.met|/" toevoegen in je server lijst url update.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EricJH
Ook nuttige lijsten zijn die van www.bluetack.co.uk (die hebben ook een interessante update en conversie tool genoemd Blocklist Manager) en deze: ed2k://|file|IPfilter.rev68.RIP.L.A.13-11-06.rar|617893|D3FB03B96FDE1D7C57ACBB9C9CA39734|h=NGFZKRPE5RX5AMCP4X6ATGAD6MBMQVAU|/ (dit is de laatste). Ik merge altijd de lijst van Bluetack met het genoemde Pfilter.revXX.RIP.L.A lijst.

Ik draai met 58 servers in mijn lijst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 16195

Wat is eigenlijk het nut van meerdere servers in je lijst hebben behalve dat ze als backup dienen voor het geval je favoriet er tijdelijk uitligt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 41908

Anoniem: 16195 schreef op vrijdag 24 november 2006 @ 13:47:
Wat is eigenlijk het nut van meerdere servers in je lijst hebben behalve dat ze als backup dienen voor het geval je favoriet er tijdelijk uitligt?
Ondanks dat ik op "global" zoek, vind ik snellere antwoorden als ik een grote server geselecteerd heb met veel clients.
Dus het helpt om een volle server te zoeken is mijn mening; ook een server met lage ping zal je sneller en meer results op leveren.

Veel aanbod is goed :).

(btw, donkey server 2 doet het nu weer normaal, mijn download problemen lagen ook daar)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laurenzzz
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 07-05 19:25
Ik heb nu iets vervelends, waar ik het vermoeden van heb dat er niet zo gek veel aan te doen is.

Ik heb sinds kort een wifi router (sitecom broadband router 54G) en als ik connect heb ik gewoon een high id (heb de poorten voor mn pc op de router geopend), maar heb blijft dan langzaam gaan en als ik dan verbinding verbreek krijg ik een low ID! Ik heb geprobeerd om minder connecties te maken, maar dit mocht niet baten. Ik blijf 'No answer fromÃyour 4662 port. Please review your network config.' terug krijgen. Als ik eMule afsluit en een minuutje opnieuw open heb ik weer een high ID.

Als ik, terwijl emule aanstaat, de poorten test krijg ik:

TCP verbinding mislukt omdat eMule de verbinding geweigerd heeft.
Het is mogelijk dat uw ipfilter het ip van deze server bevat, Waardoor deze verbindingstest niet mogelijk is.

Als ik emule dan sluit krijg ik bij de test:

TCP test mislukt! UDP test wordt niet uitgevoerd.

Terwijl ik wel weer een High ID krijg.

Ik weet het niet meer! Ik gebruik eMule al tijden maar dit heb ik nog nooit meegemaakt. Iemand suggesties? :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silent Thunder
Mijn hele log word volgespamd met het volgende:
3-12-2006 22:32:57: UPnP: Toegevoegde poortverbinding "eMule (UDP Port) [UDP: 8672]" (Dynamisch). [urn:schemas-upnp-org:service:WANIPConnection:1]

3-12-2006 22:40:58: UPnP: Toegevoegde poortverbinding "eMule (Server UDP Port) [UDP: 1772]" (Dynamisch). [urn:schemas-upnp-org:service:WANIPConnection:1]

3-12-2006 22:40:58: UPnP: Toegevoegde poortverbinding "eMule (TCP Port) [TCP: 8662]" (Dynamisch). [urn:schemas-upnp-org:service:WANIPConnection:1]

3-12-2006 22:40:58: UPnP: Toegevoegde poortverbinding "eMule (UDP Port) [UDP: 8672]" (Dynamisch). [urn:schemas-upnp-org:service:WANIPConnection:1]

3-12-2006 22:48:59: UPnP: Toegevoegde poortverbinding "eMule (Server UDP Port) [UDP: 1772]" (Dynamisch). [urn:schemas-upnp-org:service:WANIPConnection:1]

3-12-2006 22:48:59: UPnP: Toegevoegde poortverbinding "eMule (TCP Port) [TCP: 8662]" (Dynamisch). [urn:schemas-upnp-org:service:WANIPConnection:1]

3-12-2006 22:48:59: UPnP: Toegevoegde poortverbinding "eMule (UDP Port) [UDP: 8672]" (Dynamisch). [urn:schemas-upnp-org:service:WANIPConnection:1]

3-12-2006 22:57:00: UPnP: Toegevoegde poortverbinding "eMule (Server UDP Port) [UDP: 1772]" (Dynamisch). [urn:schemas-upnp-org:service:WANIPConnection:1]

3-12-2006 22:57:00: UPnP: Toegevoegde poortverbinding "eMule (TCP Port) [TCP: 8662]" (Dynamisch). [urn:schemas-upnp-org:service:WANIPConnection:1]

3-12-2006 22:57:00: UPnP: Toegevoegde poortverbinding "eMule (UDP Port) [UDP: 8672]" (Dynamisch). [urn:schemas-upnp-org:service:WANIPConnection:1]
En zo gaat het maar door...

Ik snap het niet zo goed, 8672 is wel mijn poort; maar ik kan poort 1772 niet plaatsen. Daar doe ik niks mee; en daar heb ik ook niks op ingesteld.
Anyways... de downloads verlopen matig (willen niet boven de ~15kb/s komen terwijl er genoeg bronnen zijn) maar ik heb verder wel een high ID. Misschien dat dit hierboven een clue tot oplossing is?

TCP-limiet patch is toegepast; en ik gebruik een Linksys WRT54G

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leuk_he

leuk_he

1. Controleer de kabel!

Topicstarter
Silent Thunder schreef op zondag 03 december 2006 @ 23:20:
Mijn hele log word volgespamd met het volgende:

[...]
http://emulemorph.sourcef...uently+asked+questions#36
This is not a error. This is just upnp letting know it is still working.
Ik accepteer patches om dit op te schonen. O-) O-)
Ik snap het niet zo goed, 8672 is wel mijn poort; maar ik kan poort 1772 niet plaatsen. Daar doe ik niks mee; en daar heb ik ook niks op ingesteld.
Kijk eens in het begin van je log. Ik schat zo in that het de udp server port is waar server status op wordt teruggemeld.
Anyways... de downloads verlopen matig (willen niet boven de ~15kb/s komen terwijl er genoeg bronnen zijn) maar ik heb verder wel een high ID. Misschien dat dit hierboven een clue tot oplossing is?
Nee, dat hierboven heeft er dus niet mee te maken.

/Edit: kijk in ieder geval eens na of je niet met een fake server verbonden bent.

[ Voor 4% gewijzigd door leuk_he op 04-12-2006 10:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AirX
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 21:39

AirX

Tweak Guru

Hier stond wat, enne: Emule Rules + KAD owned :)

[ Voor 91% gewijzigd door AirX op 06-01-2007 15:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 26235

Was even zoeken...

Wat me opvalt met .047c dat ie zich onlogisch gedraagt. Nu ben ik een redelijk zeldzame serie aan het downloaden met veel dezelfde users.

a4af (ask for another file, voor wie het niets zegt) is eruit gesloopt omdat het priority systeem dit overbodig zou maken. Maar dit systeem werkt voor geen meter (en ja ik heb disable a4af unchecked staan bij de extended settings). Laten we zeggen rond de 10 bestanden die ik tegelijk aan heb die vrijwel dezelfde users hebben (rond de 15 sources met ongeveer 6 compleet gemiddeld). 1 bestand heb ik op high priority en de rest op low maar ik krijg bij de high priority a4af users hebben. En vreemder nog, na een nachtje eMule laten werken zijn de low priority files vaak een stuk meer opgeschoten dan die ene high en sommige zijn zelfs al klaar.

En dan het onlogische gedeelte van 0.47c, het komt regelmatig of eerder altijd voor (even een soep van gemaakt, heb momenteel geen goed voorbeeld):
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/d6076be3d9a6b7150840f6e44649c59e/full.png

De onderste groene chunk van de user die de file dus niet compleet heeft is bijvoorbeeld als eerste begonnen met uploaden naar mij toe.
Even later komt die full source user naar mij toe en wat doet ie? Juist ja die bied exact dezelfde chunk aan terwijl het mij logischer lijkt dat ie een chunk zou aanbieden die zeldzamer is, iig niet één waar eMule al mee bezig is.
Ten eerste is het al niet optimaal gebruik maken, de chunk is niet zeldzaam vergeleken met de rest en kan IK de zeldzamere dus ook niet sharen (nah ja dit plaatje is dan niet helemaal een goed voorbeeld, maar ik zie vaak genoeg de niet zeldzame chunks meerdere users hebben op deze manier).
Ten tweede komt het regelmatig voor dat een client, zoals normaal gebruikelijk is, stopt na het uploaden van 9,28 (of 9,32) MB als er nog clients in de wachtrij staan en je soms nog een uur of langer moet wachten totdat de overige paar MB's of soms kB's binnen zijn van de incomplete chunk.

Is het meer mensen opgevallen of heb ik ergens een instelling over het hoofd gezien (waar ik nu zo'n 2 uur mee bezig ben geweest alles uit te zoeken en na te lezen)?

Toevallig mooi voorbeeldje:
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/a90cc735a3fa24bdcc85d8342eb28687/thumb.png
De client die 8,91 MB heeft getransferred heeft inmiddels zijn connectie verbroken en zit ik dus weer in de wachtrij terwijl de user met de incomplete chunks maar rond de 6,34 MB heeft geupload en nu niets meer heeft aan te bieden, verlies ik daar een paar MB 'recht' op download...

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/2135294d19c6ddc37cef0b2c244525e9/thumb.png

Voorbeeldje van low en high priority, de bestanden zijn allemaal van dezelfde serie en seizoen, gelijktijdig gestart maar ja...

[ Voor 15% gewijzigd door Anoniem: 26235 op 28-04-2007 03:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leuk_he

leuk_he

1. Controleer de kabel!

Topicstarter
Anoniem: 26235 schreef op zaterdag 28 april 2007 @ 03:31:

De onderste groene chunk van de user die de file dus niet compleet heeft is bijvoorbeeld als eerste begonnen met uploaden naar mij toe.
Even later komt die full source user naar mij toe en wat doet ie? Juist ja die bied exact dezelfde chunk aan terwijl het mij logischer lijkt dat ie een chunk zou aanbieden die zeldzamer is, iig niet één waar eMule al mee bezig is.
gevolg van de zzchunk selection. Hij probeert zo snel mogelijk een chubk te voltooien zodat deze weer doorgeshared kan worden.

meer hier:

http://forum.emule-project.net/index.php?showtopic=116218

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Demon_Eyez
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08-05 01:56
Ik heb sinds kort plots last van een crashende Emule 0.47c.

Emule crasht ongeveer 5 minuten nadat ik in m'n file list heb gekeken.

Laat ik Emule vanaf het moment van opstarten staan op de server info, dan draait de zaak stabiel en knalt 'ie er meestal na zo'n vijf a zes uur uit.
Maar zodra ik naar m'n file list ga, dan crash Emule weer na max 5 minuten :?

Heb 0.47c er opnieuw op gezet, Chkdsk en Defrag gedraait maar het mag niet baten.

Iemand een idee?

i7-3770K @ 4800 MHz | 2x4096 G.Skill F3-2400C10D-8GTX @ 2400 MHz | Gigabyte Z77X-UD5H-WB WIFI | Asus HD7950 DCU2 met Swiftech Komodo Ful Cover

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leuk_he

leuk_he

1. Controleer de kabel!

Topicstarter
known*.dat weggooien, waarschijnlijk 1 van die filesl corrupt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Demon_Eyez
  • Laatst online: 08-05 01:56
Oke thanx! :)

Een corrupte known.dat was inderdaad de oorzaak

i7-3770K @ 4800 MHz | 2x4096 G.Skill F3-2400C10D-8GTX @ 2400 MHz | Gigabyte Z77X-UD5H-WB WIFI | Asus HD7950 DCU2 met Swiftech Komodo Ful Cover

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compunologist
  • Niet online
Ik snap iets niet:

Afbeeldingslocatie: http://i16.tinypic.com/4vn0z1v.png

Deze knakker is wat aan het downloaden maar zijn server IP staat bij mij in de ipfilter.dat als fake server gelist. (95 = [FK] = fake server, Biznesshosting,-In) Hoe komt hij dan alsnog in mijn queue terecht? Het fenomeen doet zich zowel voor bij eMule v0.47c als bij de laatste BETA1 van v0.48a. Ik gebruik de laatste v0122 van ipfilter ("184907 IP filters loaded" :) en is oa hier te verkrijgen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Third Man
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 21:57

The Third Man

The Third Jellyfish

Compunologist schreef op donderdag 03 mei 2007 @ 22:51:
Ik snap iets niet:

[afbeelding]

Deze knakker is wat aan het downloaden maar zijn server IP staat bij mij in de ipfilter.dat als fake server gelist. (95 = [FK] = fake server, Biznesshosting,-In) Hoe komt hij dan alsnog in mijn queue terecht? Het fenomeen doet zich zowel voor bij eMule v0.47c als bij de laatste BETA1 van v0.48a. Ik gebruik de laatste v0122 van ipfilter ("184907 IP filters loaded" :) en is oa hier te verkrijgen)
Ik denk eerder dat jouw Ipfilters meer bedoeld is om direct contact tussen jou en die server te voorkomen dan om iedereen uit te sluiten die met de hosts uit je Ipfilter contact heeft. Het heeft toch geen nadelige invloed op jou als hij bij die server zit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yootje
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 22-03 15:15
Wat is ongeveer een normale ping voor een server? Veel van de First-Load.de servers die ik zie zitten nu boven de 300.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yanze
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 21-03 13:52
yootje schreef op woensdag 20 juni 2007 @ 11:29:
Wat is ongeveer een normale ping voor een server? Veel van de First-Load.de servers die ik zie zitten nu boven de 300.
tussen de 15 en 75 max

http://www.linkedin.com/in/roeljanssens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 787

Wat betekent de asteriks achter on queue in de statuskolom, als je de uploaders bekijkt?

On Queue* <----

Ze kunnen het mij niet vertellen in de babbelbox; het staat niet in de Help; in dit forum wordt het niet vermeld; in de FAQ staat het niet, en het eMuleforum laat mij niet zoeken (wegens floodcontrol o.i.d.)...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leuk_he

leuk_he

1. Controleer de kabel!

Topicstarter
code:
1
2
            if(thePrefs.IsExtControlsEnabled() && !lpUpDownClient->m_OtherRequests_list.IsEmpty()) {
                buffer.Append(_T("*"));

Als de ander dus om nog meer files heeft gevraagd en hebt extended controls aan staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 787

leuk_he schreef op dinsdag 26 juni 2007 @ 20:38:
code:
1
 ...

Als de ander dus om nog meer files heeft gevraagd en hebt extended controls aan staan.
Okee: je hebt de reden voor die asteriks gevonden, maar ik volg het niet helemaal.

Betekent OtherRequests_list.IsEmpty niet juist dat die ander géén files vraagt? Waarom moet ik weten of 'ie wel of niet files vraagt? En waarom moet ik weten of de uploader extended controls gebruikt?
Wat is dus het nut van die asteriks? Geeft het aan dat we met een 'pro' van doen hebben, omdat 'ie extended controls gebruikt?

Questions, questions, questions...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leuk_he

leuk_he

1. Controleer de kabel!

Topicstarter
Anoniem: 787 schreef op dinsdag 26 juni 2007 @ 23:07:
[...]

Okee: je hebt de reden voor die asteriks gevonden, maar ik volg het niet helemaal.

Betekent OtherRequests_list.IsEmpty niet juist dat die ander géén files vraagt? Waarom moet ik weten of 'ie wel of niet files vraagt? En waarom moet ik weten of de uploader extended controls gebruikt?
Wat is dus het nut van die asteriks? Geeft het aan dat we met een 'pro' van doen hebben, omdat 'ie extended controls gebruikt?

Questions, questions, questions...
Jij gebruikt extended controls.jij bent de pro. ;)
er staat een ! voor, NOT in c, dus laat een "*" , dus hij heeft meer files aangevraagd bij jou, waardoor A4AF logica actief kan workden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tukk

Tukk

De α-man met het ẞ-brein

*skup*
meuktracker: eMule Plus 1.2c

Een lange tijd niets gehoord, maar nu toch een nieuwe versie van mijn favoriete client.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Resistor
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

Resistor

Niet meggeren!

Het lijkt wel of eMule langzaam aan het sterven is, ik heb nog maar 29 servers in mijn serverlijst, 'vroeger' waren er dat heel wat meer.

Heel veel 'magere' servers met weinig gebruikers/files, maar toch... het gaat om het gevoel.

Jammer dat er binnenkort een wet aankomt die het downloaden van copyright-beschermde bestanden ook strafbaar gaat maken, dat zal ook weer de doodsteek betekenen voor de betere servers.

What will end humanity? Artificial intelligence or natural stupidity?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tukk

Tukk

De α-man met het ẞ-brein

Resistor schreef op dinsdag 04 september 2007 @ 17:50:
Het lijkt wel of eMule langzaam aan het sterven is, ik heb nog maar 29 servers in mijn serverlijst, 'vroeger' waren er dat heel wat meer.

Heel veel 'magere' servers met weinig gebruikers/files, maar toch... het gaat om het gevoel.

Jammer dat er binnenkort een wet aankomt die het downloaden van copyright-beschermde bestanden ook strafbaar gaat maken, dat zal ook weer de doodsteek betekenen voor de betere servers.
Hoeveel servers denk jij dat er in Nederland staan? In de rest van Europa is het namelijk al verboden.

Wat mij verbaast is het feit dat het minder wordt met ht aantal gebruikers, ik vind nog steeds veel downen is nog steeds acceptabel (voor emule), met name de content is voor mij de reden om emule te gebruiken. * Tukk is tevreden gebruiker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leuk_he

leuk_he

1. Controleer de kabel!

Topicstarter
Resistor schreef op dinsdag 04 september 2007 @ 17:50:

eMule kan ook nog heel aardig werken zonder servers. Maar dat er 10 grote (big bang) servers weggevallen zijn is wel een beetje jammer. Het aantal gebruikers is echter niet heel erg aan het afnemen volgens mij. Overigens maakt het niet HEEL veel uit of je op een grote of kleine server connect, zeker niet met een high id.

volgens
http://www.webwereld.nl/a...n-op-downloadverbod-.html

is hirsh balin een beetje uit context gehaald met zijn download verbod...

PS... Morph 10.2 gereleased. :*)

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:34

IceStorm

This place is GoT-like!!!

eMule werkt prima op alleen Kad moet ik zeggen. Dus over de servers maak ik me niet zo druk. Het aantal gebruikers neemt wel duidelijk af en dat is erg jammer. Toch denk ik niet dat eMule snel uitsterft, het is gewoon zo anders van opzet dan bijv. torrents wat er voor zorgt dat het aanbod echt huge is.

Maar ik moet wel toegeven, vroeger gebruikte ik eMule voor 'alles', nu alleen voor wazige dingen die ik op usenet niet kan vinden (en dat wordt steeds minder ;)).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EricJH
Nadat de Big Bang recent servers de pijp aan Maarten hebben gegeven zijn nu ook de Donkey Servers sinds gisteren off line. Sinds afgelopen vrijdag indexeerden ze al niet meer en hebben door nog een aantal dagen aan te blijven waarschijnlijk de tijd gegeven aan het netwerk de overgang te maken....

Ze zijn hoogstwaarschijnlijk off line gegaan in verband met uitspraken van Duitse rechters die het mogelijk maken de serverhouders aansprakelijk te stellen voor het faciliteren van illegale uitwisseling.

Er is bij mijn weten zover nog geen enkele reactie van de DS admins over het hoe en waarom van deze stap.

Er zijn dus niet veel betrouwbare servers over op dit moment. De admins van TV Underground servers hebben wat capaciteit bijgezet: http://tvunderground.org....php?show=submit&prop=show .

Op het E Mule forum loopt een draad hierover : http://forum.emule-project.net/index.php?showtopic=128468 . Het netwerk zit in een penibele danwel kritieke fase....

[ Voor 0% gewijzigd door EricJH op 19-09-2007 02:37 . Reden: Typo rechtgezet. ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 233142

@ welke server zitten jullie nu?
Ik zat altijd op DS's, maar m'n lijst is nu een beetje leeg.
Kan iemand een goed werkend server IP posten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 26235

Anoniem: 233142 schreef op dinsdag 18 september 2007 @ 19:57:
@ welke server zitten jullie nu?
Ik zat altijd op DS's, maar m'n lijst is nu een beetje leeg.
Kan iemand een goed werkend server IP posten?
1 post boven je...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 233142

Server doet er te lang over volgens Firefox en IE :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chillmeister
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 08-05 11:24
IceStorm schreef op donderdag 06 september 2007 @ 09:23:
Maar ik moet wel toegeven, vroeger gebruikte ik eMule voor 'alles', nu alleen voor wazige dingen die ik op usenet niet kan vinden (en dat wordt steeds minder ;)).
hetzelfde hier. torrents voor de bekendere dingen en eMule voor de moeilijk verkrijgbare dingen

• Eagle666
  • Laatst online: 12-04 09:37
Zijn er eigenlijk na al die vele jaren, fatsoenlijke alternatieven ontstaan voor eMule? En dan bedoel ik echt fatsoenlijk.

Torrent is ook niet meer wat het geweest is (ik ben weer een goede site kwijt).

Anoniem: 9449

Eagle666 schreef op woensdag 19 september 2007 @ 18:00:
Zijn er eigenlijk na al die vele jaren, fatsoenlijke alternatieven ontstaan voor eMule? En dan bedoel ik echt fatsoenlijk.

Volgens mij niet echt. Torrent is m.i. nooit een alternatief geweest (alleen voor bepaalde 'segmenten').

News is op zich een redelijk alternatief, alleen als je een retentie van in de orde van 100 dagen hebt.

Maar de echt bijzondere zaken zul je dan nog steeds niet vinden. Gelukkig werkt ed2k nog steeds redelijk (heb net even getest; de UseNeXT server is nu 'de hoogste in rang' en deze geeft bijna alle resultaten die de DS's ook gaven). Maar KAD werkt ook prima. En er zullen wel weer wat nieuwe ed2k servers bijkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eagle666
  • Laatst online: 12-04 09:37
Anoniem: 9449 schreef op woensdag 19 september 2007 @ 18:05:News is op zich een redelijk alternatief, alleen als je een retentie van in de orde van 100 dagen hebt.

...de UseNeXT server is nu 'de hoogste in rang' en deze geeft bijna alle resultaten die de DS's ook gaven). Maar KAD werkt ook prima. En er zullen wel weer wat nieuwe ed2k servers bijkomen.
News moet ik ooit nog es aan beginnen maar nu nog ff niet. UseNeXT draait hier ook lekker, daar was ik ondertussen al achtergekomen. KAD alleen heb ik nog nooit gedaan eigenlijk en voor zoeken moet je altijd aan een server hangen. We merken het wel hoe het loopt.

• leuk_he

leuk_he

1. Controleer de kabel!

Topicstarter
Eagle666 schreef op vrijdag 21 september 2007 @ 23:35:
[...]
KAD alleen heb ik nog nooit gedaan eigenlijk en voor zoeken moet je altijd aan een server hangen. We merken het wel hoe het loopt.
Nee hoor, je kunt ook in kad zoeken. Gewoon met kad "verbinden" en in de Zoek opties zegen dat hij in kad moet zoeken (search type)

• Yanze
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 21-03 13:52
En heel vaak vind je via KAD meer dan via servers ... of andersom ...

http://www.linkedin.com/in/roeljanssens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarElo
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 09-02 16:13

MarElo

Ik zie je wel!

ik kom niet dagelijks/wekelijks op de sites .... maar nu mis ik er toch 1.
is oehoe tralala komtiedan he share weg/down ? >:)

We zijn inmiddels weer een update je verder zie ik net :-)

Changelog for eMule 0.48a MorphXT v10.4
06-10-2007

* CHANGE: USC: tuned upload:
* CHANGE: USC: Upload speed sense is functioning again.
* CHANGE: USC: Don't remove spare trickle slot disables slotfocus.
* ADD: uPnP: Add some option to gui and move main setting to connection settings like official.
* FIX: Advanced prefs. save the options added in 10.3.
* ADD: Chinese traditional translation, ZH_TW (eastshare)
* CHANGE: Updated modicons [stulle]
* CHANGE: The binary release has a server.met file included.

klik

[ Voor 86% gewijzigd door MarElo op 12-10-2007 23:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geurt-kun
  • Laatst online: 31-03 11:55

Geurt-kun

8 Simax SM660-250, SMA 1600TL

MarElo schreef op vrijdag 12 oktober 2007 @ 22:29:
ik kom niet dagelijks/wekelijks op de sites .... maar nu mis ik er toch 1.
is oehoe tralala komtiedan he share weg/down ? >:)

We zijn inmiddels weer een update je verder zie ik net :-)

Changelog for eMule 0.48a MorphXT v10.4
06-10-2007

* CHANGE: USC: tuned upload:
* CHANGE: USC: Upload speed sense is functioning again.
* CHANGE: USC: Don't remove spare trickle slot disables slotfocus.
* ADD: uPnP: Add some option to gui and move main setting to connection settings like official.
* FIX: Advanced prefs. save the options added in 10.3.
* ADD: Chinese traditional translation, ZH_TW (eastshare)
* CHANGE: Updated modicons [stulle]
* CHANGE: The binary release has a server.met file included.

klik
De uilen zijn aan het verhuizen, volgens het verhuisbericht van 2 oktober... :)

2k op west bij Pv Output

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Laatst online: 08-05 16:20

Bosmonster

*zucht*

Eagle666 schreef op woensdag 19 september 2007 @ 18:00:

Torrents zijn prima als je de goede sites hebt (gebruik het voor aantal specifieke dingen en daar heb ik goede sites voor).

Voor andere dingen gebruik ik tegenwoordig nieuwsgroepen. Max snelheid downloaden (dank je xs4all :)) en geen gedoe met hosten en uploaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarElo

MarElo

Ik zie je wel!

Net even MorphXT updated van 10.4 naar 10.5, maar het lijkt wel of nu zowat iedereen in het IP filter zit.

Ik gebruik deze: http://www.bluetack.co.uk/config/nipfilter.dat.gz

Heel af en toe komt er eens iemand langs die bij me download (was voorheen met 10.4 veel meer).
Terwijl ik toch aardig wat mensen in de queue list had staan voordat ik ging updaten naar 10.5.

Ik heb wel even gereboot, maar verder niets veranderd, misschien moet ik een ander IPfilter hebben ??

Als ik iets met veel sources ga downloaden, komt het ook wel binnen (dat gaat als vanouds).

Iemand een idee wat er aan de hand is ?

*ik was iets te voorbarig waarschijnlijk, nu na ruim een half uur na de update, druppelt er zo nu en dan wat in de queue*

[ Voor 8% gewijzigd door MarElo op 10-12-2007 13:39 . Reden: update ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leuk_he

leuk_he

1. Controleer de kabel!

Topicstarter
Paranoid filter... naar mijn mening filteren die echt veel te veel. Standaard is in de morph installer de ipfilter ook niet meer geinstalleerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarElo

MarElo

Ik zie je wel!

Ik vermoede al zoiets over dat filter.
Maar eens op zoek naar een andere dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Third Man

The Third Man

The Third Jellyfish

MarElo schreef op maandag 10 december 2007 @ 13:31:
Net even MorphXT updated van 10.4 naar 10.5, maar het lijkt wel of nu zowat iedereen in het IP filter zit.

Ik gebruik deze: http://www.bluetack.co.uk/config/nipfilter.dat.gz

Heel af en toe komt er eens iemand langs die bij me download (was voorheen met 10.4 veel meer).
Terwijl ik toch aardig wat mensen in de queue list had staan voordat ik ging updaten naar 10.5.

Ik heb wel even gereboot, maar verder niets veranderd, misschien moet ik een ander IPfilter hebben ??

Als ik iets met veel sources ga downloaden, komt het ook wel binnen (dat gaat als vanouds).

Iemand een idee wat er aan de hand is ?

*ik was iets te voorbarig waarschijnlijk, nu na ruim een half uur na de update, druppelt er zo nu en dan wat in de queue*
Ik heb hetzelfde, met 10.4 weer niet. Omdat 10.5 ook al een paar keer gecrashed is heb ik hem definitief eraf gehaald, ik wacht wel op 10.6 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Resistor
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

Resistor

Niet meggeren!

leuk_he schreef op maandag 10 december 2007 @ 13:48:
[...]

Paranoid filter... naar mijn mening filteren die echt veel te veel. Standaard is in de morph installer de ipfilter ook niet meer geinstalleerd.
Ik gebruik Peerguardian als IP blocker, maar ik zie dat er heel veel lan verkeer wordt geblokkeerd, heel veel multicast als eMule aan staat.

En ik vind die 10MB van het IPfilter.dat van MarElo maar klein, ik heb een IPfilter.dat van bijna 14MB :X

Er zal vast wel sneller te downloaden zijn zonder zo'n groot filter, maar ik vind een continue download van 240KB wel goed genoeg. (48KB up, kom aardig bij de 3/1 ratio in de buurt)

What will end humanity? Artificial intelligence or natural stupidity?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leuk_he

leuk_he

1. Controleer de kabel!

Topicstarter
Lekkere Kwal schreef op maandag 10 december 2007 @ 21:46:
[...]
Ik heb hetzelfde, met 10.4 weer niet. Omdat 10.5 ook al een paar keer gecrashed is heb ik hem definitief eraf gehaald, ik wacht wel op 10.6 :)
Als je me geen crashdumps mailt naar Afbeeldingslocatie: http://img464.imageshack.us/img464/1741/leukhemail1oe.gif is de kans niet zo groot dat jouw chrash in een volgende versie is opgelost. chashdumps aanzetten in advanced preferences

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Third Man

The Third Man

The Third Jellyfish

leuk_he schreef op dinsdag 11 december 2007 @ 09:59:
[...]

Als je me geen crashdumps mailt naar [afbeelding] is de kans niet zo groot dat jouw chrash in een volgende versie is opgelost. chashdumps aanzetten in advanced preferences
Gemaild :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 33142

ik gebruik nu al een tijd emule 0.48a,en ook mn mn vorige pc bleef het instabiel,dan kwam ik terug bij de pc en was hij opnieuw opgestart...soms na een nachtje en soms pas na een enkele dagen.
nu met de nieuwe pc hetzelfde gedrag,dus ik verdenk emule daarvan,een hele week stressen met ortho's/rivatuner/memtest86 gaven maarliefst 0 fouten.

kunnen andere gebruikers mijn pc laten crashen door bepaalde handelingen te doen?
of is dit een bepaalde bug?

ik gebruik nu xp home (legaal) ,zonealarm free en avg free edition 7.5 antivirus.

in de logboeken die ik via configuratiescherm kan terugvinden staan ook geen fouten op het moment van de reboot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leuk_he

leuk_he

1. Controleer de kabel!

Topicstarter
Anoniem: 33142 schreef op woensdag 12 december 2007 @ 22:10:
kunnen andere gebruikers mijn pc laten crashen door bepaalde handelingen te doen?
of is dit een bepaalde bug?

ik gebruik nu xp home (legaal) ,zonealarm free en avg free edition 7.5 antivirus.
Alleen als er een grote security bug in eMule zou zitten, en dan zou men je pc overnemen, niet laten chrashen. Je zou in de eMule settings nog "secure" aan kunne zetten, dan draait eMule als een gebruiker met minder rechten

Ik denk dat het zware netwerkverkeer van eMule een bug in je zonealarm of avg, of je (nvidea???) netwerk drivers zichtbaar maakt, Of je hebt stiekum toch andere hardware problemen. normaal geeft windows een BSOD voor te chrashen, tenzij het hardware, of gemene kleine broertjes betreft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 33142

bij de vorige pc had ik geen avg maar norton antivirus draaien en een oudere versie van zonealarm,verder heb ik afgezien van de dvd-rewriter geen oude hardware,ik maak gebruik van de netwerkkaart (attansic??)die on-board zit op de asus p5k.

hardware sluit ik dus eigenlijk uit.

• EricJH
Ik heb Zone Alarm een paar jaar geleden geditched omdat het UDP poort 4672 niet opende en het VSMON proces na uren steeds meer van de CPU en het geheugen ging snoepen. Ik zou eens kijken of Zone Alarm hier niet de boosdoener is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mich007
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 08-05 16:29
Heb een bestand (*.iso) in mijn gedeelde map van Emule staan.
Alleen deze blijft maar 'grijs' waardoor hij dus niet door andere gebruikers gedownload kan worden.

Heb emule al een paar keer opnieuw opgestart zodat er opnieuw gehashed kan worden, maar dit werkt ook niet.
Wat kan dit zijn?

File is ca. 2,5GB groot en ik werk met EmulePlus V1.2B

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EricJH
Update je Emule Plus eens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geurt-kun
  • Laatst online: 31-03 11:55

Geurt-kun

8 Simax SM660-250, SMA 1600TL

Sinds gisteravond heb ik een raar probleem.
Nod32, Update 2646 (20071108)
Object:
C:\Program Files\eMule\config\statistics.ini
Threat:
VBS/Zrad.A virus
Comment:
Event occured during an attempt to acces the file by the application:
eMule.exe
en voor de reboot ook Google Desktop.exe

Heb geprobeerd de ini dmv NOD te verwijderen, maar dat lukte niet.
Google Desktop liet het steeds weer terug komen.
Negeren lukte ook niet.

Na de reboot was het weg, maar zodra ik eMule opstartte was het er weer.

Volgens het forum van emule-project.net is:
This is certainly a false positive by NOD. Statistics.ini contains only numbers and no configuration data that can be compromised.

Ik draai eMule Versie 0.48a [MorphXT v10.5]

Kan ik de .ini ongestraft weggooien?
Zijn er meer mensen die hier last van hebben?

Het is meer een virus probleem, dan een eMule probleem, maar toch wil ik graag weten wat jullie er van vinden en of jullie een idee hebben.

2k op west bij Pv Output

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leuk_he

leuk_he

1. Controleer de kabel!

Topicstarter
Geurt-kun schreef op zondag 02 maart 2008 @ 14:39:
Kan ik de .ini ongestraft weggooien?
ALs je niet hecht aan je statistieken. Ja. (Het heeft geen gevolgen voor je up/download snelheid, alleen je totalen in je statistiek scherm) Je kunt ook je eMule temp en je eMule config directory excluden in de onlineaccess scan in NOD.
Zijn er meer mensen die hier last van hebben?
Ik heb hem met enige regelmaat op he emule forum gezien.

[ Voor 10% gewijzigd door leuk_he op 02-03-2008 18:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 179017

Ik heb mijn computer opnieuw geinstalleerd en wil mijn oude temp bestanden, die ik bewaard had, weer in mijn download list hebben. Hoe krijg ik dit voor mekaar? De website van eMule geeft weinig tips..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 9449

Anoniem: 179017 schreef op zaterdag 19 april 2008 @ 00:01:
Ik heb mijn computer opnieuw geinstalleerd en wil mijn oude temp bestanden, die ik bewaard had, weer in mijn download list hebben. Hoe krijg ik dit voor mekaar? De website van eMule geeft weinig tips..
Gewoon je temp bestanden in je temp dir zetten? Redelijk triviaal lijkt me...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 179017

Daar kon ik ook nog wel op komen.. Maar als ik het programma open dan ziet hij ze niet..

Ik had eerst XP en nu Vista, maar dat zou niks uit moeten maken. En het gaat over versie 0.48

GVD, ik kan ook al niks downloaden! Terwijl hij mijn ports wel goedgekeurd had toen ik ze testte..

[ Voor 21% gewijzigd door Anoniem: 179017 op 19-04-2008 00:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leuk_he

leuk_he

1. Controleer de kabel!

Topicstarter
In het tools menu zit een import functie om oude temp directories te importeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dumbledore
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 27-03 21:08
leuk_he schreef op zaterdag 19 april 2008 @ 17:21:
In het tools menu zit een import functie om oude temp directories te importeren.
is dat importeren perce nodig dan? Ik snap dat gedeelte ook niet helemaal, ik knip/plak mijn complete TEMP en INCOMING map gewoon naar een externe harde-schijf als ik de boel reinstall.... en kopieer ze dan gewoon terug en wijs dan via emule-voorkeuren de juiste mappen weer aan...
Ik heb die import-tool nog nooit nodig gehad 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leuk_he

leuk_he

1. Controleer de kabel!

Topicstarter
dumbledore schreef op maandag 21 april 2008 @ 09:23:
[...]
is dat importeren perce nodig dan?
Eingenlijk alleen voor migraties vanaf edonkey2000 (heel oud) en shareaza, maar onder vista hebben sommige mensen probelemen hun temp dir te vinden. Dan is dit een simpeler instructie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyberSnooP
  • Laatst online: 24-04 07:34

CyberSnooP

^^^^ schrijft --->

Het duurt een jaartje, maar dan heb je ook weer een mooie nieuwe versie:
eMule 0.49a (meuktracker).

Wel jammer dat ik nog steeds volop van die onzin resultaten krijg zoals:
Find x using emule multimedia toolbar.zip
View x using the Best Ultimate Player.zip
x Share Accellerator.zip
etc..

Ook apart dat het standaard type bij een zoekopdracht "Afbeeldingen" is (in de Nederlandstalige versie). Je zou toch eerder zoiets als "Alles" verwachten.

|_____vakje______|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ora et Labora
  • Laatst online: 08-05 12:44
Ik gebruik sinds vandaag Emule op m'n laptop versie 0.49A.
Ik heb het internet afgespeurt en krijg steeds de reactie om poort 4662 TCP en 4672 UDP op de firewall/router te laten routeren naar de pc.

Kijk ik echter bij de instellingen van Emule, staat daar TCP poort 60249 en UDP poort 8263, moet ik deze poorten dan forwarden in de firewall in plaats van 4662 en 4672?
Als Emule op 60249 en 8263 staat kan ik klikken op Test ports, verander ik deze, kan ik niet meer klikken op Test ports en is deze uitgegrijst.

Welke poorten ik ook openzet in de Firewall, 4662, 4672, 60249, 8263 (wel uitgespecificeert als TCP en UDP) ik blijf een Low ID houden.

We hebben een Glasvezel verbinding welke alles direct doorstuurt naar een Astaro Firewall, hierin heb ik bij NAT geconfigureerd dat deze poorten door moeten naar mijn laptop.

Ook als ik een test uitvoer via Emule gaat het niet goed.

We gebruiken ook webmail en FTP, deze heb ik op exact dezelfde manier doorgestuurd in de NAT tabel naar de FTP en webmail server en dit gaat wel goed, dus zou Emule ook goed moeten gaan lijkt me?

Graag hoor ik welke poorten ik nu moet openzetten, de 4662 en 4672, of de 60249 en 8263 en wat ik eventueel nog kan controleren om een High ID te krijgen.

Who's general failure, and why is he reading my disk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EricJH
EJVL schreef op vrijdag 16 mei 2008 @ 15:20:
Ik gebruik sinds vandaag Emule op m'n laptop versie 0.49A.
Ik heb het internet afgespeurt en krijg steeds de reactie om poort 4662 TCP en 4672 UDP op de firewall/router te laten routeren naar de pc.

Kijk ik echter bij de instellingen van Emule, staat daar TCP poort 60249 en UDP poort 8263, moet ik deze poorten dan forwarden in de firewall in plaats van 4662 en 4672?
Als Emule op 60249 en 8263 staat kan ik klikken op Test ports, verander ik deze, kan ik niet meer klikken op Test ports en is deze uitgegrijst
Je moet eerst op toepassen drukken en daarna E Mule opnieuw opstarten.

Je kunt zelf de TCP en UDP poorten instellen (traditioneel gebruikt E Mule TCP 4662 en UDP 4672) op een niet standaard poorten. Dat is bedoeld om het bolkkeren van poorten door ISP's te omzeilen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leuk_he

leuk_he

1. Controleer de kabel!

Topicstarter
EJVL schreef op vrijdag 16 mei 2008 @ 15:20:
Graag hoor ik welke poorten ik nu moet openzetten, de 4662 en 4672, of de 60249 en 8263 en wat ik eventueel nog kan controleren om een High ID te krijgen.
de 60249 en 8263 forwarden, dezelfde als in eMule ingesteld staan. VErder heb je "gewoon" een portforward probleem. Kijk nog eens heel goed in de topic start en de portforwarden faq.

Port test KAN af en toe onterecht fout gaan. Je echte test is of de (goede) servers je een high id geven. (inderdaad zelfde manier als webserver/webmail zou bijna niet fout kunnen gaan)

[ Voor 6% gewijzigd door leuk_he op 16-05-2008 15:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ora et Labora
  • Laatst online: 08-05 12:44
EricJH schreef op vrijdag 16 mei 2008 @ 15:45:
[...]
Je moet eerst op toepassen drukken en daarna E Mule opnieuw opstarten.

Je kunt zelf de TCP en UDP poorten instellen (traditioneel gebruikt E Mule TCP 4662 en UDP 4672) op een niet standaard poorten. Dat is bedoeld om het bolkkeren van poorten door ISP's te omzeilen.
Ok, dank voor je antwoord, dan werkt het inderdaad wel.
Ben er inmiddels ook achter waarom ik een low ID had, beperkingen in de Firewall, via NAT mag hij wel in de firewall komen, maar vandaar moet hij nog rechten hebben om bij m'n pc te mogen, en dit werkt nu ook.

Who's general failure, and why is he reading my disk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steadye
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 22-04 15:33
Vandaag maar eens 0.49a over 0.48a heen gekopieerd. Alles lijkt e werken ook mijn lopende downloads staan in het rijtje maar ik krijg geen verbinding meer met de servers.
in het logboek constant:
25-5-2008 23:18:19: Verbinding zoeken met !! Saugstube !! (193.138.221.214:4242)...
25-5-2008 23:18:19: Fatale fout bij het maken van een verbinding. De internetverbinding kan verbroken zijn :(

Als ik gewoon op tcp niveau middels bijvoorbeeld telnet 193.138.221.214 4242 een connectie maak gaat het gewoon goed dus het ligt niet aan de router instellingen. Ook is er verder niks veranderd aan mijn tcp of udp poorten en nat instellingen. Bij de connectivity test werkt het de ene keer wel en de ander keer niet.

Zijn er meer mensen met dit probleem ? Mijn 0.48a deed het perfect. Hebben we hier te maken met een bugje ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

108886

Soms kan het zijn dat je op je router je DMZ instellingen moet aanpassen, erg vreemd probleem, maar toen was het bij mij daardoor opgelost, mss kan je dat eens proberen? veel succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• plakbandrol
  • Laatst online: 11-04 12:44
is er nog iets wat je kunt doen wanneer emule niet meer vooruit te branden is? ik heb een stuk of 5 bestanden in m'n lijst, met allemaal rode blokjes.. ik heb emule nu al dagen achter elkaar laten lopen en heb verschillende servers geprobeerd maar hij lijkt geen byte meer te downloaden.. uploaden gaat wel prima

waar kan dit aan liggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leuk_he

leuk_he

1. Controleer de kabel!

Topicstarter
plakbandrol schreef op vrijdag 06 juni 2008 @ 11:08:
is er nog iets wat je kunt doen wanneer emule niet meer vooruit te branden is? ik heb een stuk of 5 bestanden in m'n lijst, met allemaal rode blokjes
Rode blokjes wil zeggen dat er geen complete sources meer voor zijn. (als je het hebt over wat ik denk)

-Heb je een high id? -> groen pijltje op wereld bol (scheelt gem 50% sources...)
-Staat kad aan?
-Klopt je Server lijst?
-raar maar waar: je ipfilter.dat uitzetten (verwijderen/reload, of in security the threshold op 0 zetten), soms fitlerd deze te veel.

Als dat niet helpt en hij blijft rode blokjes hebben dan zijn de files er niet (meer) en zul je op zoek moeten gaan naar alternatieven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• plakbandrol
  • Laatst online: 11-04 12:44
leuk_he schreef op vrijdag 06 juni 2008 @ 11:44:

Rode blokjes wil zeggen dat er geen complete sources meer voor zijn. (als je het hebt over wat ik denk)

-Heb je een high id? -> groen pijltje op wereld bol (scheelt gem 50% sources...)
ik heb in de statusbalk een wereldbolletje staan met zowel een gele als een groene pijl
-Staat kad aan?
meestal wel, maar ik heb niet het idee dat het verschil maakt
-Klopt je Server lijst?
Heb alles gedaan wat er stond, hij heeft een paar nieuwe servers binnengehaald, weet niet of het veel helpt
-raar maar waar: je ipfilter.dat uitzetten (verwijderen/reload, of in security the threshold op 0 zetten), soms fitlerd deze te veel.
hoe doe ik dat? kon geen ipfilter vinden in de options
Als dat niet helpt en hij blijft rode blokjes hebben dan zijn de files er niet (meer) en zul je op zoek moeten gaan naar alternatieven.
zou kunnen, maar ik vind het vreemd dat ik het ene moment een dikke lijst van bestanden krijg, en het volgende moment is er bijna niets meer te vinden

hier een screenshot.. vooral die onderste file is frustrerend, staat al een maand op 3.14 van 3.15 gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leuk_he

leuk_he

1. Controleer de kabel!

Topicstarter
ipfilter zit in de security settings. Als je die niet kent heb je hem waarschijnlijk niet ingesteld en hoef jem ook niet uit te zetten.

Verder valt me op dat kad "geel" is, dat wil zeggen dat je UDP poort niet goed geforward, of soms dat je router niet stabiel is.

Zolang de files rode blockjes bevatten zal hij nooit helemaal compleet worden. Sommige files deelt gewoon niemand meer (kijk eens in de colum "last seen complete").

PS, 0.49a is uit, maar dat zal voor jouniet veel uitmaken denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thefxr
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 08-05 16:14
ik weet hoe je met emule een bestand moet releasen/vrijgeven.
Hoe werkt dit met KAD?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leuk_he

leuk_he

1. Controleer de kabel!

Topicstarter
thefxr schreef op vrijdag 10 oktober 2008 @ 16:47:
ik weet hoe je met emule een bestand moet releasen/vrijgeven.
Hoe werkt dit met KAD?
Precies hetzelfde. Zodra je met kad "verbonden" bent gaat het vanzelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarElo

MarElo

Ik zie je wel!

Een nieuwe versie van de normale eMule client: 0.49c

De belangrijkste verschillen:

* De mogelijkheid tot het delen van losse bestanden en dus niet alleen volledige directories. Inclusief het slepen van de bestanden.
* Extra beveiligings aanpassingen voor Vista (en gedeeltelijk ook voor XP).
* Automatische herstel van beschadigde part.met bestanden door het gebruik van back-up bestanden.
* Kad ondersteund betere zoekmogelijkheden.
* Verbeterede UPnP door het nieuwe mappings en de toevoeging van een Webinterface ondersteuning.
* En uiteraard zoals altijd wat kleine aanpassingen.

Wanneer volgt MorphXT ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KaMiKaZe
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 24-04 22:07

Ik krijg helemaal geen lijst met contacts meer onder kad. Server gedeelte werkt wel. Poorten staan allemaal goed, tests gaan allemaal goed, andere poorten geprobeerd, maar mag helaas niet baten. Iemand soortgelijke ervaringen ?

Schone installatie 0.49c zonder mods oid, Windows firewall staat uit.

Opgelost.. n00bie moest nodeslist updaten 8)

http://nodes-dat.com/

[ Voor 29% gewijzigd door KaMiKaZe op 27-02-2009 17:28 ]

Humanity is acquiring all the right technology for all the wrong reasons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarElo

MarElo

Ik zie je wel!

Even schoppen hoor, er gebeurde al niet veel meer hier.
Ik had wel een posting van leuk_he verwacht eigenlijk :P

Beetje laat, maar er is een nieuwe MorphXT versie:

Posted on Sunday, April 25 @ 23:49:25 UTC by Stulle
Hi people,

It has been more than a year and despite having to deal with a shrunken team I am happy to finally present you a new fine version of eMule MorphXT. This version focuses not just on merging with eMule 0.50a but also offers some more nice stuff.

You can download the installer & binary and source code from the usual sourceforge mirrors.

For more on this release and the changelog read more:

Most notably are the changes around the Webserver. Many features around it have been added, changed or fixed so it is even better than before. Same goes for NT Service which allows the user to adjust the strings under which it is installed on the one hand and has fully localized logging on the other, now. Another notable change is that the chunk bars are always scaled to an entire chunk now so no black rest is shown on the right if the displayed chunk is smaller than a regular chunk (9.28MB). In order to improve the chunk bars even more I added a display of the current progress percentage for a chunk. To help you distinguish between fake and legit files even better I also added netfinity's Fakealyzer which now gives you a visualization for the trustworthiness search results based on advanced algorithms. For more please consult the changelog.

Note that this version is compiled using MS Visual Studio 2008 SP1 and Windows 7 SDK. That will require users using Windows XP SP2 or SP3 to install .NET Framework 3.5 SP1. Older platforms are no longer supported and custom builds for these platforms are highly discouraged! We will not support *ANY* of these builds so as a user we urge you to only use our builds!

Lastly would I like to thank all the contributors to this version. To name the most important ones in no particular order I will start with our testers. Many thanks fly out to Andu, Omeringen, xscarab, Myth88, Idro. Thanks as well to the translators who partially got nagged most of yesterdays afternoon so I could present you some translations. That includes, again in no particular order, zz_fly, AndCycle, Myth88, Rajil, Heaven, Omeringen, leuk_he (whom I could recruit for this), Heiler and those translators who contributed the strings I borrowed from ScarAngel.

Regards, Stulle

Changelog for eMule 0.50a MorphXT v12.0

26-04-2010

* Merged to 0.50a [Stulle]
* CHANGE: update libping to 1.41 [Stulle]
* ADD: Visual Studio 2008 project files and solution [Stulle]
* ADD: ATL Server code for VS2008 compilation [Stulle]
* ADD: Settings removed from official eMule to Advanced Preferences [Officials/Stulle]
* ADD: Some more Tooltips for the preferences [Stulle]
* ADD: Icon for "Pause when preview possible" menu entry [Stulle]
* ADD: Find menu and OnLvnGetDispInfo to History list [zz_fly]
* ADD: Queue progress bar in Webserver (not in Light) [unknown/Stulle]
* ADD: File Percentage in title of progress images in WebServer [unknown/Stulle]
* ADD: Option to restrict user from downloading files via multiuser webserver [Stulle]
* ADD: Option to set level of optimization for NTService [Stulle]
* ADD: Some more optimizations for NTService [Stulle]
* ADD: Localization for NTService logging [Stulle]
* ADD: Adjustable NT Service Strings [Stulle]
* ADD: Fakealyzer [netfinity]
* ADD: Display progress percentage for chunk details and sort chunk details by them [Stulle]
+ Note: This might cause weird results if client switches requested chunks or
does not download blocks sequentially.
* ADD: Chunk details column in DownloadClientsListCtrl [SiRoB/JvA (idea)/Stulle]
* ADD: Possibility to directly add incoming of removed cat to shared folders [Stulle]
* ADD: New preferences.ini-only settings to Advanced Preferences [Officials/Stulle]
* CHANGE: Disable FollowTheMajority if file is renamed in Shared Files Dialog [Stulle]
* CHANGE: General settings dialog has been revised to achieve original layout [Stulle]
* CHANGE: Reduced CPU usage in CUInt128::ToHexString [netfinity]
* CHANGE: Reduced CPU usage in CUInt128::ToBinaryString [netfinity]
* CHANGE: Optimize Process Kad client list [WiZaRd]
* CHANGE: Improved filetype sorting in History list [zz_fly]
* CHANGE: Improved reading of Webserver template [Stulle]
* CHANGE: User priviliges for multiuser Webserver [Stulle]
+ Guest: Viewing information from webinterface
+ Operator: Adding/Removing downloads and according to other settings
+ Admin: Like Operator plus privilege to close eMule
+ Hi-Admin: Like Admin plus privilege to shutdown/reboot windows
* CHANGE: Improved Failed Login Screen and Login Screen of Webserver [Stulle]
* CHANGE: Improved UPnP info display [Stulle]
* CHANGE: Improved setting of the preferences window title for tabbed Webserver panel [Stulle]
* CHANGE: Sort client progressbars by percentage finished [Stulle]
* CHANGE: Stretch chunk always to column width for chunk details [Stulle]
* CHANGE: Improved upload state sorting for additional information [Stulle]
* CHANGE: Improved sorting for Download State in ClientListCtrl [TAHO]
* CHANGE: Allow searching for client name via key strokes in DownloadListCtrl [Stulle]
+ started searching at A4AF info until now
* CHANGE: Set read-only instead of system attribute for custom incoming/temp dir [Stulle]
* CHANGE: Allow incoming folder of default cat to be customized [Stulle]
* CHANGE: Partly updated Bad Mod List (DLP v41, mainly Asian leechers) [zz_fly]
* FIX: Properly localize some Advanced Preferences (official) [Stulle]
* FIX: (Official) Only resolve hostnames for downloads if partfile found [WiZaRd]
* FIX: (Official) Remove client from DownloadClientsList on RemoveSource [WiZaRd]
* FIX: (Official) Don't publish incomplete small files [WiZaRd]
* FIX: (Official) Possibly crash fix on ShowComment [WiZaRd]
* FIX: (Official) Fix for setting buddy state on removing buddy [WiZaRd]
* FIX: Display all time requests in History list [zz_fly]
* FIX: Some bugs in the Webserver templates [Stulle]
* FIX: Bad login handling for Webserver [Stulle]
* FIX: multiSort in Search List [Xman]
* FIX: Localization of tabs in Webserver panel [Stulle]
* FIX: Don't reset Connection Settings without reason [Stulle]
* FIX: TxtEditor option in Advanced Preferences [Stulle]
* FIX: Wrong custom folder icon was displayed [Stulle]
* FIX: CRC32 recalculate commando in SharedFilesWnd did not work properly [Stulle]
* FIX: Setting HideOS for files was cancled when setting remained unchanged for one file [Stulle]
* FIX: Minor display bug around default for PowerShare limit [Stulle]
* FIX: Min Upload setting triggered nagging popup when Upload Capacity set to 1 kB/s [Stulle]
* FIX: Setting appropriate settings for NTservice did not work properly [Stulle]
* REMOVED: Microsoft Windows Media Format 11 SDK for MS VS2005 build (redundant) [Stulle]
* REMOVED: Official changes for high upload speed in favor for more advanced MorphXT code [Stulle]
* REMOVED: New official Ask-On-Exit Dialog in favor of Morph's one (NTService) [Stulle]
* REMOVED: "MorphXT 9.7" workaround [Stulle]
* REMOVED: Unusued ressource strings [Stulle]
* REMOVED: AppleJuice detection [Xman/Anonymous Anti-Leecher]
* REMOVED: ZZUL addition that sometimes caused crashes on receiving OP_FILESTATUS [Stulle]
* REMOVED: Dupe USS settings in Extended settings panel [Stulle]

*

Note: Following languages updated: German [Stulle]; French [Heaven]; Chinese (P.R.C.) [zz_fly];
Chinese (Taiwan) [AndCycle]; Italian [Idro182/Myth88]; Turkish [omeringen];
Dutch [leuk_he]; Portuguese (Brazil) [Heiler]; Spanish [guijarrelson/Rajil]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leuk_he

leuk_he

1. Controleer de kabel!

Topicstarter
MarElo schreef op zaterdag 08 mei 2010 @ 18:11:
Ik had wel een posting van leuk_he verwacht eigenlijk :P
Meer dan stukje vertaling heb ik niet gedaan deze release.. maar wellicht kun je hem beter ook bij meuktracker aanmelden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyberSnooP
  • Laatst online: 24-04 07:34

CyberSnooP

^^^^ schrijft --->

Helaas crasht eMule MorphXT 0.50a bij het opstarten direct. Ik heb hem over de reguliere eMule 0.50a heen geïnstalleerd op Windows 7 x86 NL.

eMule is nog steeds top voor ouder materiaal. Zoeken op servers levert bij mij wel een onwerkbare hoeveelheid fakes op. Gelukkig werkt Kad tegenwoordig behoorlijk lijkt het, maar ik was benieuwd of de fakecheck van MorphXT iets bij zou dragen.

|_____vakje______|

Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste