Hier stond wat, enne: Emule Rules + KAD owned
[ Voor 91% gewijzigd door AirX op 06-01-2007 15:20 ]
[ Voor 91% gewijzigd door AirX op 06-01-2007 15:20 ]
Anoniem: 26235
[ Voor 15% gewijzigd door Anoniem: 26235 op 28-04-2007 03:50 ]
gevolg van de zzchunk selection. Hij probeert zo snel mogelijk een chubk te voltooien zodat deze weer doorgeshared kan worden.Anoniem: 26235 schreef op zaterdag 28 april 2007 @ 03:31:
De onderste groene chunk van de user die de file dus niet compleet heeft is bijvoorbeeld als eerste begonnen met uploaden naar mij toe.
Even later komt die full source user naar mij toe en wat doet ie? Juist ja die bied exact dezelfde chunk aan terwijl het mij logischer lijkt dat ie een chunk zou aanbieden die zeldzamer is, iig niet één waar eMule al mee bezig is.
Need more data. We want your specs. Ik ben ook maar dom. anders: forum, ff reggen, ff topic maken
En als je een oplossing hebt gevonden laat het ook ujb ff in dit topic horen.
i7-3770K @ 4800 MHz | 2x4096 G.Skill F3-2400C10D-8GTX @ 2400 MHz | Gigabyte Z77X-UD5H-WB WIFI | Asus HD7950 DCU2 met Swiftech Komodo Ful Cover
Need more data. We want your specs. Ik ben ook maar dom. anders: forum, ff reggen, ff topic maken
i7-3770K @ 4800 MHz | 2x4096 G.Skill F3-2400C10D-8GTX @ 2400 MHz | Gigabyte Z77X-UD5H-WB WIFI | Asus HD7950 DCU2 met Swiftech Komodo Ful Cover
Ik denk eerder dat jouw Ipfilters meer bedoeld is om direct contact tussen jou en die server te voorkomen dan om iedereen uit te sluiten die met de hosts uit je Ipfilter contact heeft. Het heeft toch geen nadelige invloed op jou als hij bij die server zit?Compunologist schreef op donderdag 03 mei 2007 @ 22:51:
Ik snap iets niet:
[afbeelding]
Deze knakker is wat aan het downloaden maar zijn server IP staat bij mij in de ipfilter.dat als fake server gelist. (95 = [FK] = fake server, Biznesshosting,-In) Hoe komt hij dan alsnog in mijn queue terecht? Het fenomeen doet zich zowel voor bij eMule v0.47c als bij de laatste BETA1 van v0.48a. Ik gebruik de laatste v0122 van ipfilter ("184907 IP filters loaded"en is oa hier te verkrijgen)
tussen de 15 en 75 maxyootje schreef op woensdag 20 juni 2007 @ 11:29:
Wat is ongeveer een normale ping voor een server? Veel van de First-Load.de servers die ik zie zitten nu boven de 300.
Anoniem: 787
1
2
| if(thePrefs.IsExtControlsEnabled() && !lpUpDownClient->m_OtherRequests_list.IsEmpty()) { buffer.Append(_T("*")); |
Anoniem: 787
Okee: je hebt de reden voor die asteriks gevonden, maar ik volg het niet helemaal.leuk_he schreef op dinsdag 26 juni 2007 @ 20:38:
code:
1 ...
Als de ander dus om nog meer files heeft gevraagd en hebt extended controls aan staan.
Jij gebruikt extended controls.jij bent de pro.Anoniem: 787 schreef op dinsdag 26 juni 2007 @ 23:07:
[...]
Okee: je hebt de reden voor die asteriks gevonden, maar ik volg het niet helemaal.
Betekent OtherRequests_list.IsEmpty niet juist dat die ander géén files vraagt? Waarom moet ik weten of 'ie wel of niet files vraagt? En waarom moet ik weten of de uploader extended controls gebruikt?
Wat is dus het nut van die asteriks? Geeft het aan dat we met een 'pro' van doen hebben, omdat 'ie extended controls gebruikt?
Questions, questions, questions...
Q: How many geeks does it take to ruin a joke? A: You mean nerd, not geek. And not joke, but riddle. Proceed.
What will end humanity? Artificial intelligence or natural stupidity?
Hoeveel servers denk jij dat er in Nederland staan? In de rest van Europa is het namelijk al verboden.Resistor schreef op dinsdag 04 september 2007 @ 17:50:
Het lijkt wel of eMule langzaam aan het sterven is, ik heb nog maar 29 servers in mijn serverlijst, 'vroeger' waren er dat heel wat meer.
Heel veel 'magere' servers met weinig gebruikers/files, maar toch... het gaat om het gevoel.
Jammer dat er binnenkort een wet aankomt die het downloaden van copyright-beschermde bestanden ook strafbaar gaat maken, dat zal ook weer de doodsteek betekenen voor de betere servers.
Q: How many geeks does it take to ruin a joke? A: You mean nerd, not geek. And not joke, but riddle. Proceed.
eMule kan ook nog heel aardig werken zonder servers. Maar dat er 10 grote (big bang) servers weggevallen zijn is wel een beetje jammer. Het aantal gebruikers is echter niet heel erg aan het afnemen volgens mij. Overigens maakt het niet HEEL veel uit of je op een grote of kleine server connect, zeker niet met een high id.Resistor schreef op dinsdag 04 september 2007 @ 17:50:
Het lijkt wel of eMule langzaam aan het sterven is, ik heb nog maar 29 servers in mijn serverlijst, 'vroeger' waren er dat heel wat meer.
Heel veel 'magere' servers met weinig gebruikers/files, maar toch... het gaat om het gevoel.
Jammer dat er binnenkort een wet aankomt die het downloaden van copyright-beschermde bestanden ook strafbaar gaat maken, dat zal ook weer de doodsteek betekenen voor de betere servers.
[ Voor 0% gewijzigd door EricJH op 19-09-2007 02:37 . Reden: Typo rechtgezet. ]
Anoniem: 233142
Anoniem: 26235
1 post boven je...Anoniem: 233142 schreef op dinsdag 18 september 2007 @ 19:57:
@ welke server zitten jullie nu?
Ik zat altijd op DS's, maar m'n lijst is nu een beetje leeg.
Kan iemand een goed werkend server IP posten?
hetzelfde hier. torrents voor de bekendere dingen en eMule voor de moeilijk verkrijgbare dingenIceStorm schreef op donderdag 06 september 2007 @ 09:23:
Maar ik moet wel toegeven, vroeger gebruikte ik eMule voor 'alles', nu alleen voor wazige dingen die ik op usenet niet kan vinden (en dat wordt steeds minder).
Anoniem: 9449
Volgens mij niet echt. Torrent is m.i. nooit een alternatief geweest (alleen voor bepaalde 'segmenten').Eagle666 schreef op woensdag 19 september 2007 @ 18:00:
Zijn er eigenlijk na al die vele jaren, fatsoenlijke alternatieven ontstaan voor eMule? En dan bedoel ik echt fatsoenlijk.
Torrent is ook niet meer wat het geweest is (ik ben weer een goede site kwijt).
News moet ik ooit nog es aan beginnen maar nu nog ff niet. UseNeXT draait hier ook lekker, daar was ik ondertussen al achtergekomen. KAD alleen heb ik nog nooit gedaan eigenlijk en voor zoeken moet je altijd aan een server hangen. We merken het wel hoe het loopt.Anoniem: 9449 schreef op woensdag 19 september 2007 @ 18:05:News is op zich een redelijk alternatief, alleen als je een retentie van in de orde van 100 dagen hebt.
...de UseNeXT server is nu 'de hoogste in rang' en deze geeft bijna alle resultaten die de DS's ook gaven). Maar KAD werkt ook prima. En er zullen wel weer wat nieuwe ed2k servers bijkomen.
Nee hoor, je kunt ook in kad zoeken. Gewoon met kad "verbinden" en in de Zoek opties zegen dat hij in kad moet zoeken (search type)Eagle666 schreef op vrijdag 21 september 2007 @ 23:35:
[...]
KAD alleen heb ik nog nooit gedaan eigenlijk en voor zoeken moet je altijd aan een server hangen. We merken het wel hoe het loopt.
[ Voor 86% gewijzigd door MarElo op 12-10-2007 23:05 ]
De uilen zijn aan het verhuizen, volgens het verhuisbericht van 2 oktober...MarElo schreef op vrijdag 12 oktober 2007 @ 22:29:toon volledige bericht
ik kom niet dagelijks/wekelijks op de sites .... maar nu mis ik er toch 1.
is oehoe tralala komtiedan he share weg/down ?
We zijn inmiddels weer een update je verder zie ik net :-)
Changelog for eMule 0.48a MorphXT v10.4
06-10-2007
* CHANGE: USC: tuned upload:
* CHANGE: USC: Upload speed sense is functioning again.
* CHANGE: USC: Don't remove spare trickle slot disables slotfocus.
* ADD: uPnP: Add some option to gui and move main setting to connection settings like official.
* FIX: Advanced prefs. save the options added in 10.3.
* ADD: Chinese traditional translation, ZH_TW (eastshare)
* CHANGE: Updated modicons [stulle]
* CHANGE: The binary release has a server.met file included.
klik
Torrents zijn prima als je de goede sites hebt (gebruik het voor aantal specifieke dingen en daar heb ik goede sites voor).Eagle666 schreef op woensdag 19 september 2007 @ 18:00:
Zijn er eigenlijk na al die vele jaren, fatsoenlijke alternatieven ontstaan voor eMule? En dan bedoel ik echt fatsoenlijk.
Torrent is ook niet meer wat het geweest is (ik ben weer een goede site kwijt).
[ Voor 8% gewijzigd door MarElo op 10-12-2007 13:39 . Reden: update ]
Paranoid filter... naar mijn mening filteren die echt veel te veel. Standaard is in de morph installer de ipfilter ook niet meer geinstalleerd.
Ik heb hetzelfde, met 10.4 weer niet. Omdat 10.5 ook al een paar keer gecrashed is heb ik hem definitief eraf gehaald, ik wacht wel op 10.6MarElo schreef op maandag 10 december 2007 @ 13:31:
Net even MorphXT updated van 10.4 naar 10.5, maar het lijkt wel of nu zowat iedereen in het IP filter zit.
Ik gebruik deze: http://www.bluetack.co.uk/config/nipfilter.dat.gz
Heel af en toe komt er eens iemand langs die bij me download (was voorheen met 10.4 veel meer).
Terwijl ik toch aardig wat mensen in de queue list had staan voordat ik ging updaten naar 10.5.
Ik heb wel even gereboot, maar verder niets veranderd, misschien moet ik een ander IPfilter hebben ??
Als ik iets met veel sources ga downloaden, komt het ook wel binnen (dat gaat als vanouds).
Iemand een idee wat er aan de hand is ?
*ik was iets te voorbarig waarschijnlijk, nu na ruim een half uur na de update, druppelt er zo nu en dan wat in de queue*
Ik gebruik Peerguardian als IP blocker, maar ik zie dat er heel veel lan verkeer wordt geblokkeerd, heel veel multicast als eMule aan staat.leuk_he schreef op maandag 10 december 2007 @ 13:48:
[...]
Paranoid filter... naar mijn mening filteren die echt veel te veel. Standaard is in de morph installer de ipfilter ook niet meer geinstalleerd.
What will end humanity? Artificial intelligence or natural stupidity?
Als je me geen crashdumps mailt naarLekkere Kwal schreef op maandag 10 december 2007 @ 21:46:
[...]
Ik heb hetzelfde, met 10.4 weer niet. Omdat 10.5 ook al een paar keer gecrashed is heb ik hem definitief eraf gehaald, ik wacht wel op 10.6
Gemaildleuk_he schreef op dinsdag 11 december 2007 @ 09:59:
[...]
Als je me geen crashdumps mailt naar [afbeelding] is de kans niet zo groot dat jouw chrash in een volgende versie is opgelost. chashdumps aanzetten in advanced preferences
Anoniem: 33142
Alleen als er een grote security bug in eMule zou zitten, en dan zou men je pc overnemen, niet laten chrashen. Je zou in de eMule settings nog "secure" aan kunne zetten, dan draait eMule als een gebruiker met minder rechtenAnoniem: 33142 schreef op woensdag 12 december 2007 @ 22:10:
kunnen andere gebruikers mijn pc laten crashen door bepaalde handelingen te doen?
of is dit een bepaalde bug?
ik gebruik nu xp home (legaal) ,zonealarm free en avg free edition 7.5 antivirus.
Anoniem: 33142
ALs je niet hecht aan je statistieken. Ja. (Het heeft geen gevolgen voor je up/download snelheid, alleen je totalen in je statistiek scherm) Je kunt ook je eMule temp en je eMule config directory excluden in de onlineaccess scan in NOD.Geurt-kun schreef op zondag 02 maart 2008 @ 14:39:
Kan ik de .ini ongestraft weggooien?
Ik heb hem met enige regelmaat op he emule forum gezien.Zijn er meer mensen die hier last van hebben?
[ Voor 10% gewijzigd door leuk_he op 02-03-2008 18:40 ]
Anoniem: 179017
Anoniem: 9449
Gewoon je temp bestanden in je temp dir zetten? Redelijk triviaal lijkt me...Anoniem: 179017 schreef op zaterdag 19 april 2008 @ 00:01:
Ik heb mijn computer opnieuw geinstalleerd en wil mijn oude temp bestanden, die ik bewaard had, weer in mijn download list hebben. Hoe krijg ik dit voor mekaar? De website van eMule geeft weinig tips..
Anoniem: 179017
[ Voor 21% gewijzigd door Anoniem: 179017 op 19-04-2008 00:35 ]
is dat importeren perce nodig dan? Ik snap dat gedeelte ook niet helemaal, ik knip/plak mijn complete TEMP en INCOMING map gewoon naar een externe harde-schijf als ik de boel reinstall.... en kopieer ze dan gewoon terug en wijs dan via emule-voorkeuren de juiste mappen weer aan...leuk_he schreef op zaterdag 19 april 2008 @ 17:21:
In het tools menu zit een import functie om oude temp directories te importeren.
Eingenlijk alleen voor migraties vanaf edonkey2000 (heel oud) en shareaza, maar onder vista hebben sommige mensen probelemen hun temp dir te vinden. Dan is dit een simpeler instructie.
|_____vakje______|
Who's general failure, and why is he reading my disk?
Je moet eerst op toepassen drukken en daarna E Mule opnieuw opstarten.EJVL schreef op vrijdag 16 mei 2008 @ 15:20:
Ik gebruik sinds vandaag Emule op m'n laptop versie 0.49A.
Ik heb het internet afgespeurt en krijg steeds de reactie om poort 4662 TCP en 4672 UDP op de firewall/router te laten routeren naar de pc.
Kijk ik echter bij de instellingen van Emule, staat daar TCP poort 60249 en UDP poort 8263, moet ik deze poorten dan forwarden in de firewall in plaats van 4662 en 4672?
Als Emule op 60249 en 8263 staat kan ik klikken op Test ports, verander ik deze, kan ik niet meer klikken op Test ports en is deze uitgegrijst
de 60249 en 8263 forwarden, dezelfde als in eMule ingesteld staan. VErder heb je "gewoon" een portforward probleem. Kijk nog eens heel goed in de topic start en de portforwarden faq.EJVL schreef op vrijdag 16 mei 2008 @ 15:20:
Graag hoor ik welke poorten ik nu moet openzetten, de 4662 en 4672, of de 60249 en 8263 en wat ik eventueel nog kan controleren om een High ID te krijgen.
[ Voor 6% gewijzigd door leuk_he op 16-05-2008 15:55 ]
Ok, dank voor je antwoord, dan werkt het inderdaad wel.EricJH schreef op vrijdag 16 mei 2008 @ 15:45:
[...]
Je moet eerst op toepassen drukken en daarna E Mule opnieuw opstarten.
Je kunt zelf de TCP en UDP poorten instellen (traditioneel gebruikt E Mule TCP 4662 en UDP 4672) op een niet standaard poorten. Dat is bedoeld om het bolkkeren van poorten door ISP's te omzeilen.
Who's general failure, and why is he reading my disk?
108886
Rode blokjes wil zeggen dat er geen complete sources meer voor zijn. (als je het hebt over wat ik denk)plakbandrol schreef op vrijdag 06 juni 2008 @ 11:08:
is er nog iets wat je kunt doen wanneer emule niet meer vooruit te branden is? ik heb een stuk of 5 bestanden in m'n lijst, met allemaal rode blokjes
ik heb in de statusbalk een wereldbolletje staan met zowel een gele als een groene pijlleuk_he schreef op vrijdag 06 juni 2008 @ 11:44:
Rode blokjes wil zeggen dat er geen complete sources meer voor zijn. (als je het hebt over wat ik denk)
-Heb je een high id? -> groen pijltje op wereld bol (scheelt gem 50% sources...)
meestal wel, maar ik heb niet het idee dat het verschil maakt-Staat kad aan?
Heb alles gedaan wat er stond, hij heeft een paar nieuwe servers binnengehaald, weet niet of het veel helpt-Klopt je Server lijst?
hoe doe ik dat? kon geen ipfilter vinden in de options-raar maar waar: je ipfilter.dat uitzetten (verwijderen/reload, of in security the threshold op 0 zetten), soms fitlerd deze te veel.
zou kunnen, maar ik vind het vreemd dat ik het ene moment een dikke lijst van bestanden krijg, en het volgende moment is er bijna niets meer te vindenAls dat niet helpt en hij blijft rode blokjes hebben dan zijn de files er niet (meer) en zul je op zoek moeten gaan naar alternatieven.
Precies hetzelfde. Zodra je met kad "verbonden" bent gaat het vanzelf.thefxr schreef op vrijdag 10 oktober 2008 @ 16:47:
ik weet hoe je met emule een bestand moet releasen/vrijgeven.
Hoe werkt dit met KAD?
[ Voor 29% gewijzigd door KaMiKaZe op 27-02-2009 17:28 ]
Humanity is acquiring all the right technology for all the wrong reasons.
Meer dan stukje vertaling heb ik niet gedaan deze release.. maar wellicht kun je hem beter ook bij meuktracker aanmelden.MarElo schreef op zaterdag 08 mei 2010 @ 18:11:
Ik had wel een posting van leuk_he verwacht eigenlijk
|_____vakje______|
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq