Hellup.....
Ik heb echt alle topics al doorgespit maar kan het gewoon niet vinden.
Ik gebruik al jaren Emule maar sinds een paar maanden krijg ik opeens een Low ID. Het enige wat ik weet is dat ik rond die tijd een nieuwe router gekregen heb, maar dat was precies dezelfde als de vorige en die heb ik op precies dezelfde wijze geconfigureerd.
Ik heb een Compuserve ADSL 4096 (geloof ik) verbinding, gebruik XP, Emule v0.47c, in EMule heb ik bij connection options download 256 en upload 128 ingevuld, geen limieten, Verder heb ik een Linksys WRT54G router waarin ik bij Port Range Forward de volgende instellingen heb staan:
Application Start End Protocol IP adress Enable
emule1 4662 to 4662 TCP 192.168.2.100 v
emule2 4672 to 4672 UDP 192.168.2.100 v
Als virus scanner heb ik Norton Antivirus waarvan de virus definities verlopen zijn maar volgens mij zit hier geen firewall op. De XP firewall heb ik helemaal uitgeschakeld. Ook als ik Auto Protect van Norton uitschakel krijg ik nog geen High ID.
Wat doe ik nou verkeerd? Ik kan het niet vinden in de emule faq's en de topics op dit forum.
edit: de ADSL komt via een Zyxel modem binnen, dan de WRT54G router die ik op 192.268.2.1 heb ingesteld en daaraan hangen 2 laptops waarvan er maar eentje emule gebruikt.
[
Voor 6% gewijzigd door
maXXzz op 08-11-2006 10:44
]