Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postman81
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Postman81

Belt normaal maar 1 keer.

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: http://home.tiscali.nl/veuger/pics/j70/head.png
Welkom bij het grote Samsung YH-J70 topic
Dit topic is in het leven geroepen voor die nieuwe hard disk MP3/mediaspeler van Samsung, de YH-J70. Dit vernuftige apparaatje kan behalve mp3's ook foto's en mpeg4 video's laten zien op zijn 1,8 inch kleurenscherm. Dit alles slaat hij op op zijn 20 of 30GB harde schijf. Daarnaast is hij voorzien van een FM radio en een voicerecorder. Volledige specificaties en foto's van de YH-J70 vind je verderop.
Afbeeldingslocatie: http://home.tiscali.nl/veuger/pics/j70/specs.png
Specificaties

Type
• Algemeen: YH-J70GS
• Zwart 20GB (Small): YH-J70SB
• Zwart 30GB (Large): YH-J70LB
• Wit 20GB (Small): YH-J70SW
• Wit 30GB (Large): YH-J70LW

Kleur
Zwart & Wit

Hardware
Scherm1,8" LCD - 260k kleuren
Resolutie160x128px
Opslag20/30GB Harddisk
ConnectieUSB 2.0 + USBHost
Accu• Li-Ion
• Audio: 25 uur
• Video: 5,5 uur
FirmwareUpgradeable
PlatformMotorola
Output12mW/kanaal

Functies
AudioMP3, OGG, WMA, WAV, ASF, Audible
VideoSVI (converteren via Samsung Multimedia studio) MPEG4
FotoJPEG
GeluidSRS WOW-HD
Overig• FM-Tuner met 30 presets (direct naar mp3 te capturen)
• Ingebouwde microfoon (idem)
• Line-in (idem)
• Line-out (op cradle) (zelfde signaalniveau als koptelefoon uitgang, dus geen echte line-out)
• Wekkerfunctie
• 9 equalizer presets + zelf instelbaar
• Yepp studio
Key free controls (o.a. spelletjes besturen dmv. het bewegen van de speler)
• Drag and Drop

In de doos
Afstandsbediening
• Hoofdtelefoon
• AC adapter
• USB kabel
• USB adapter
• Lijn-in kabel
Beschermhoesje
• Cradle
• Papieren gebruiksaanwijzing
• Installatie CD

Afmetingen
Breedte62mm
Hoogte100mm
Diepte16mm
Gewicht134g
Afbeeldingslocatie: http://home.tiscali.nl/veuger/pics/j70/pics.png
Foto's
Het aanzetten Bekijk filmpje (714KB)
Video Bekijk filmpje (470KB)
Video2 Bekijk filmpje (1MB)
Afbeeldingslocatie: http://home.tiscali.nl/veuger/pics/j70/ImageSam1-203.jpg

Afbeeldingslocatie: http://home.tiscali.nl/veuger/pics/j70/yhj70_l.jpg

Afbeeldingslocatie: http://home.tiscali.nl/veuger/pics/j70/yhj70_front2.jpg

Afbeeldingslocatie: http://home.tiscali.nl/veuger/pics/j70/yhj70_liegend.jpg

Afbeeldingslocatie: http://home.tiscali.nl/veuger/pics/j70/yhj70_front1.jpg

Afbeeldingslocatie: http://home.tiscali.nl/veuger/pics/j70/links.png
Links

Flash manual
PDF manual
Samsung NL
Samsungplay.com
Postbank shop
Infosyncworld CEBIT preview
t9t9 fotoshoot
Yepp.co.kr
Flash Promo
Afbeeldingslocatie: http://home.tiscali.nl/veuger/pics/j70/firmware.png
Firmware Historie

• 1.06: Firmware geleverd af-fabriek
• 1.07 (29-08-2005): UMS, SRS Fix, LCD uit tijdens USB verbinding
• 1.076 (20-09-2005): UMS, ID3 in hoofdscherm, Select all en delete in USBotg, pc-verbinding en acculaden tegelijkertijd, bestanden sorteren
• 2.0: UMS
• 2.01: UMS
• 2.02: UMS
• 2.03: UMS, Shuffle via file library
• 3.0: MTP

Opmerkingen/aanvullingen hoor ik graag!

[ Voor 255% gewijzigd door Postman81 op 21-03-2006 15:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wutroe
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 18-04 19:51
Home-made foto's?! Is dat ding al te koop dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postman81
  • Niet online

Postman81

Topicstarter
Poekoek schreef op woensdag 08 juni 2005 @ 08:49:
Home-made foto's?! Is dat ding al te koop dan?
Ik heb hem bij de Postbank besteld, daar hebben ze nu een actie. Daar heb ik hem 4 weken geleden besteld. De 25e kreeg ik een brief dat hij later geleverd zou worden, en dat hij op 6 juni verstuurd zou worden, met een tegoed bon voor 10 gratis downloads bij MusicStore (jeeh). Dus ik wacht af...

edit:

Hmm, krijg net weer een brief: Wegens het succes van deze actie zijn er meer besteld dan verwacht. Om het ongemak te compenseren krijg ik nu 2 keuzes:
Óf de Samsung YP-MT6X er gratis bij óf 50 euro retour op mijn rekening. Levering nu: medio juli :/

[ Voor 25% gewijzigd door Postman81 op 08-06-2005 10:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vegterb
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21-03 17:32

vegterb

[ZzZ]Vighter

Ziet er mooi uit! Ben benieuwd hoe het ding je gaat bevallen! Ik zit al een tijdje te denken om een MMC van 1 GB te kopen voor mijn telefoon, maar eigenlijk is dit veel handiger! Wel wat duurder, maar dan heb je ook wat. Wat ik nu nog belangrijk vind is de kwaliteit van de accu die erin zit! Hoe lang kan ik iets kijken, kan ik bijvoorbeeld een hele film zien van bijna 2 uur?

edit:

Wat heb je nou aan de Samsung YP-MT6X als je deze al krijgt? :?
Ik zou voor de 50 euro retour gaan, tenzij je iemand weet die je een cadeau van 50 euro wilt geven

[ Voor 20% gewijzigd door vegterb op 08-06-2005 10:28 ]

My Laptop Specificaties vs My Desktop Specificaties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postman81
  • Niet online

Postman81

Topicstarter
vegterb schreef op woensdag 08 juni 2005 @ 10:27:
Ziet er mooi uit! Ben benieuwd hoe het ding je gaat bevallen! Ik zit al een tijdje te denken om een MMC van 1 GB te kopen voor mijn telefoon, maar eigenlijk is dit veel handiger! Wel wat duurder, maar dan heb je ook wat. Wat ik nu nog belangrijk vind is de kwaliteit van de accu die erin zit! Hoe lang kan ik iets kijken, kan ik bijvoorbeeld een hele film zien van bijna 2 uur?

edit:

Wat heb je nou aan de Samsung YP-MT6X als je deze al krijgt? :?
Ik zou voor de 50 euro retour gaan, tenzij je iemand weet die je een cadeau van 50 euro wilt geven
Ja, ik zat ook aan de 50,- retour te denken.
edit:

Dan kost hij mij nog maar 230,-

Maar in de specs staat dat je 10 uur video kan kijken en 30 uur muziek kan luisteren.

[ Voor 4% gewijzigd door Postman81 op 08-06-2005 10:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vegterb

vegterb

[ZzZ]Vighter

DPC-Postman schreef op woensdag 08 juni 2005 @ 10:29:
[...]

Ja, ik zat ook aan de 50,- retour te denken.

Maar in de specs staat dat je 10 uur video kan kijken en 30 uur muziek kan luisteren.
Lijkt me het handigste, scheelt je weer 50 euro!

Wow, dat is lang! Dat is veel beter dan ik had verwacht of had durven dromen...
Wat zijn trouwens de aansluitingen die bovenop zitten? Er zitten er 3, 1x Audio, 1x USB?, 1x....

edit:

oh, wacht! Is dat de adapter misschien |:(
Niet dus.. ;)

[ Voor 9% gewijzigd door vegterb op 08-06-2005 10:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postman81
  • Niet online

Postman81

Topicstarter
Ik denk van links naar rechts: Line in, USB2, Koptelefoon

Je kan nl. ook vanaf de line in ingang direct opnemen naar mp3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vegterb

vegterb

[ZzZ]Vighter

En wanneer krijg je 'm nu? (Volgens de brief..)

[ Voor 73% gewijzigd door vegterb op 08-06-2005 11:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postman81
  • Niet online

Postman81

Topicstarter
ja, juli dus, ik heb toch gekozen voor die YP-MT6X (512MB) die kan ik altijd nog voor 80-90 euro verkopen, dan heb ik meer dan die 50 euro...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Wat een geweldig ding, hij heeft qua vorm wel wat van de iAudio M3, en hij ondersteunt lekker veel codecs, en verder ook nog alles erop en eraan :)
Die accesoires krijg je er dus gewoon bij? dan is het helemaal geweldig.

Wat ik me wel afvraag is of die toetsjes niet onhandig zijn, ze lijken me nogal klein en het zijn er ook niet veel (tenminste voor op de speler)
Is de USB host ook 2.0? of is die 1.1?
Vraag me ook af wat de geluidskwaliteit is van het ding...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postman81
  • Niet online

Postman81

Topicstarter
RoD schreef op zondag 12 juni 2005 @ 23:30:
Die accesoires krijg je er dus gewoon bij? dan is het helemaal geweldig.
Is de USB host ook 2.0? of is die 1.1?
Vraag me ook af wat de geluidskwaliteit is van het ding...
Accessoires: Geen idee, ik denk/hoop van wel, het is afwachten tot ik dat ding in huis heb. Pas dan kan ik met zekerheid dingen zeggen.
USB Host: Is USB 2.0, je hebt trouwens wel een verloopkabeltje (cradle>usb) nodig
Geluidskwaliteit: Geen idee, afwachten... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postman81
  • Niet online

Postman81

Topicstarter
Ik heb zojuist mijn vervangende MP3 speler ontvangen, om de vertraging te verzachten. Dit is een 512MB Samsung YP-MT6. Ik weet alleen nog niet wat ik er mee ga doen. Meteen verkopen en wachten op de YH-J70, of nu uitpakken en later als 2e hands verkopen als ik de J70 binnen heb... Lastig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 147693

ook hier kwam 't kleine dingetje (de 512 mp3 speler) vanmorgen aan.
heel mooi warm geluid. 't uploaden gaat razendsnel.
zonde om te verkopen, is best de moeite v/h houden waard.
de hdd YH-J70 mp3 speler laat nog op zich wachten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 73456

DPC-Postman schreef op vrijdag 24 juni 2005 @ 11:39:
Ik heb zojuist mijn vervangende MP3 speler ontvangen, om de vertraging te verzachten. Dit is een 512MB Samsung YP-MT6. Ik weet alleen nog niet wat ik er mee ga doen. Meteen verkopen en wachten op de YH-J70, of nu uitpakken en later als 2e hands verkopen als ik de J70 binnen heb... Lastig...
Ik zit zelf nog steeds te wachten op de 50 Euro retour van de Postbank. Normaal heb ik vrij veel geduld, maar hier word ik toch allemaal licht chagrijnig van :(

Dan mag dat ding wel heel bijzonder zijn :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postman81
  • Niet online

Postman81

Topicstarter
Inmiddels is ook de gebruiksaanwijzing op de website gezet. De links kun je vinden in de TS onder "Links" :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postman81
  • Niet online

Postman81

Topicstarter
Eindelijk, na 2 maanden wachten heb ik hem binnen. Hij hangt nu aan de lader, dus over 4 uur kan ik meer vertellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 149516

DPC-Postman schreef op vrijdag 08 juli 2005 @ 23:16:
Inmiddels is ook de gebruiksaanwijzing op de website gezet. De links kun je vinden in de TS onder "Links" :P
Waar kan ik de nederlandse gebruikshandleiding vinden van de YH-J70??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postman81
  • Niet online

Postman81

Topicstarter
Anoniem: 149516 schreef op zondag 17 juli 2005 @ 11:44:
[...]
Waar kan ik de nederlandse gebruikshandleiding vinden van de YH-J70??
Volgens mij is die nog niet beschikbaar, in de doos zat ook een Engels handleiding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 149641

Hallo DPC Postman,

Deze week krijg ik mijn YH-J70 thuisgestuurd van de Postbank.
Ben heel benieuwd hoe jou de speler bevalt.
Geluid- en beeldkwaliteit, snelheid, interface, etc.
Hoor graag van je.
Groeten, Jos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Irby
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16:35
Hmm, is dit ding ook ergens anders te koop ipv bij de Postbank. Ik ga zaterdag op vakantie, dus het zou geweldig zijn als er een winkel is die hem morgen of overmorgen kan leveren. (anders ga ik maar met mijn laptop in combinatie met mijn ibead 256mb op vakantie ;)).

11 x 270wp / 10 x 300wp, All electric

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 132657

Wat vraagjes:
  • 1. Maakt deze speler gebruik van een database waarin je kunt zoeken op ID-tags (album, artiest, genre etc.) of maakt hij gebruik van mappen? (Of allebei :P ?) Deze speler heeft volgens mij alles wat een speler kan hebben :)
  • 2. Kan iemand me iets vertellen over de FM-ontvangst? Is die een beetje goed?
  • 3. Hij staat nog niet in de pricewatch.. Iemand hem al ergens in een gewone winkel gezien??
Ik heb net gemaild naar mp3man, kijken wanneer zij hem binnen krijgen..

[ Voor 66% gewijzigd door Anoniem: 132657 op 20-07-2005 13:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postman81
  • Niet online

Postman81

Topicstarter
De J70 maakt gebruik van mappen, je kan op dit moment nog niet afspelen op genre e.d.
Onder Windows XP wordt hij gewoon geinstalleerd als externe harde schijf, en je kan alle bestanden gewoon naar de speler toe kopieren. Het scherm is superscherp, en superhelder.

Geluidskwaliteit is ook super, en hij kan hard. Ik ben eigenlijk altijd een tegenstander van dat SRS WOW gebeuren. Het zit erop, maar gebruiken doe ik het niet.

Verder heb ik met mn webcam een klein filmpje gemaakt van de YH-J70, terwijl hij een aflevering van Top-Gear afspeelt. Beeldkwaliteit van het filmpje is niet super, door slechte verlichting e.d. De lage framerate komt ook door de webcam. De video op de speler is erg vloeiend, ik weet alleen niet welke framerate die gebruikt.

Het aanzetten Bekijk filmpje (714KB)
Video Bekijk filmpje (470KB)
Video2 Bekijk filmpje (1MB)

[ Voor 21% gewijzigd door Postman81 op 20-07-2005 15:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

DPC-Postman schreef op woensdag 20 juli 2005 @ 14:49:
De J70 maakt gebruik van mappen, je kan op dit moment nog niet afspelen op genre e.d.
Onder Windows XP wordt hij gewoon geinstalleerd als externe harde schijf, en je kan alle bestanden gewoon naar de speler toe kopieren. Het scherm is superscherp, en superhelder.

Geluidskwaliteit is ook super, en hij kan hard. Ik ben eigenlijk altijd een tegenstander van dat SRS WOW gebeuren. Het zit erop, maar gebruiken doe ik het niet.

Verder heb ik met mn webcam een klein filmpje gemaakt van de YH-J70, terwijl hij een aflevering van Top-Gear afspeelt. Beeldkwaliteit van het filmpje is niet super, door slechte verlichting e.d. De lage framerate komt ook door de webcam. De video op de speler is erg vloeiend, ik weet alleen niet welke framerate die gebruikt.

Bekijk filmpje (470KB)
Op dit moment nog niet, wellicht later wel door firmware updates?? Bij m'n iRiver waren er regelmatig updates met nieuwe functies, ik weet niet of dat voor deze samsung ook geldt??

Oh inmiddels wel.. Ik had geen DivX codex meer :S, ff opnieuw gedownload..

Wat is de geluidskwaliteit ten opzichte van merken als iAudio, Rio, iRiver, en Apple ? Samsung is vrij nieuw op de MP3spelermarkt, en ik ben wel benieuwd wat de geluidskwaliteit is..

Waar heb je hem overigens gekocht ?? Ik wil hem eigenlijkalleen kopen bij een 'echte' winkel, omdat ik met mn vorige mp3speler heel veel gedoe heb gehad met heel vaak opsturen.

[ Voor 20% gewijzigd door Anoniem: 132657 op 20-07-2005 15:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postman81
  • Niet online

Postman81

Topicstarter
Anoniem: 132657 schreef op woensdag 20 juli 2005 @ 14:55:
[...]

Op dit moment nog niet, wellicht later wel door firmware updates?? Bij m'n iRiver waren er regelmatig updates met nieuwe functies, ik weet niet of dat voor deze samsung ook geldt??

Wat is de geluidskwaliteit ten opzichte van merken als iAudio, Rio, iRiver, en Apple ? Samsung is vrij nieuw op de MP3spelermarkt, en ik ben wel benieuwd wat de geluidskwaliteit is..

Waar heb je hem overigens gekocht ?? Ik wil hem eigenlijkalleen kopen bij een 'echte' winkel, omdat ik met mn vorige mp3speler heel veel gedoe heb gehad met heel vaak opsturen.
Ik heb hem gekocht via de Postbank shop, 2 maanden geleden al. Alleen afgelopen zaterdag werd hij, door Samsungs schuld, eindelijk geleverd. Nu hebben de Postbank klanten hem toch nog als eerste ter wereld, of mss in Korea ook al...

Ik kan geen vergelijkingen maken met andere MP3 spelers, omdat ik die niet ken. Ik ben erg tevreden over de kwaliteit die er uit komt.

Samsung staat, zoals ik begrepen heb, niet echt bekend om zijn vele en goede firmware updates. Maar ik denk, omdat ze deze speler graag op de markt wilden hebben, dat ze nog niet alle functies hebben ingebouwd, en dat die met een nieuwe versie wel worden geimplementeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

DPC-Postman schreef op woensdag 20 juli 2005 @ 15:14:
[...]

Ik heb hem gekocht via de Postbank shop, 2 maanden geleden al. Alleen afgelopen zaterdag werd hij, door Samsungs schuld, eindelijk geleverd. Nu hebben de Postbank klanten hem toch nog als eerste ter wereld, of mss in Korea ook al...

Ik kan geen vergelijkingen maken met andere MP3 spelers, omdat ik die niet ken. Ik ben erg tevreden over de kwaliteit die er uit komt.

Samsung staat, zoals ik begrepen heb, niet echt bekend om zijn vele en goede firmware updates. Maar ik denk, omdat ze deze speler graag op de markt wilden hebben, dat ze nog niet alle functies hebben ingebouwd, en dat die met een nieuwe versie wel worden geimplementeerd.
Okee, dus hebben we hebben een primeur :P

Cool, die filmpjes, misschien iets voor in de topicstart..

1 - Zou iemand hier kunnen zeggen of hij in een 'gewone' winkel, of webwinkel goedkoper of evenduur zal zijnals bij Postbank? Want volgens mij is hij niet serieus eerst 399 en bij Postbank 269.

2 - Zijn die spelletjes een beetje leuk trouwens?

3 - Zitten er ECHT in-ear oordopjes bij ??

[ Voor 20% gewijzigd door Anoniem: 132657 op 20-07-2005 15:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• labtech
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 23-04-2019
Ik zit hier bij mn ouders een dergelijk apparaat aan te sluiten aan een Canon EOS-350D Camera. Ze willen tijdens de vakantie hun fotos overzetten op de Yh-J70. De camera is echter niet compatibel volgens het lijstje in de handleiding. Weet iemand misschien een truc / andere software of andere oplossingen om dit toch voor elkaar te krijgen met deze 2 apparaten ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
labtech schreef op woensdag 20 juli 2005 @ 21:59:
Ik zit hier bij mn ouders een dergelijk apparaat aan te sluiten aan een Canon EOS-350D Camera. Ze willen tijdens de vakantie hun fotos overzetten op de Yh-J70. De camera is echter niet compatibel volgens het lijstje in de handleiding. Weet iemand misschien een truc / andere software of andere oplossingen om dit toch voor elkaar te krijgen met deze 2 apparaten ?
Een reader gebruiken voor het geheugenkaartje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

TS, kun je een voiceopname of FM-opname (of beide) posten??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postman81
  • Niet online

Postman81

Topicstarter
Anoniem: 132657 schreef op donderdag 21 juli 2005 @ 12:09:
TS, kun je een voiceopname of FM-opname (of beide) posten??
Dat zal ik binnenkort ff doen. Over de voicerecorder: Het is ook niets meer dan dat. De microfoon is zo gevoelig, dat hij ook het draaien en lezen van de harde schijf oppikt (terwijl die eigenlijk zo goed als geruisloos is). Daardoor heb je altijd achtergrondgeruis. Zaterdag zal ik wat opgenomen dingen posten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 149848

Iemand idee waar ik heir een beschermhoesje voor kan kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

DPC-Postman schreef op donderdag 21 juli 2005 @ 12:52:
[...]

Dat zal ik binnenkort ff doen. Over de voicerecorder: Het is ook niets meer dan dat. De microfoon is zo gevoelig, dat hij ook het draaien en lezen van de harde schijf oppikt (terwijl die eigenlijk zo goed als geruisloos is). Daardoor heb je altijd achtergrondgeruis. Zaterdag zal ik wat opgenomen dingen posten.
Ohh kan het niet morgen ??
* Anoniem: 132657 is zaterdag al onderweg naar Italië..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 149848 schreef op donderdag 21 juli 2005 @ 12:54:
Iemand idee waar ik heir een beschermhoesje voor kan kopen?
Ik denk niet dat er veel beschermhoesjes zijn voor deze mp3speler, lees: geen, aangezien hij nog nergens behalve bij de Postbank te koop is..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qroy
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 14:38
DPC-Postman schreef op woensdag 20 juli 2005 @ 14:49:
Je kunt wel via tags afspelen. Moet je wel eerst via het meegeleverde Samsung Media Studio op | Device --> Reconstruct Library | klikken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

qroy schreef op donderdag 21 juli 2005 @ 16:17:
[...]

Je kunt wel via tags afspelen. Moet je wel eerst via het meegeleverde Samsung Media Studio op | Device --> Reconstruct Library | klikken.
Joow, kan iemand nog iets bedenken wat deze speler nìet kan ?
qroy: heb jij deze speler ook? Waar gekocht??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 34043

prijs in de winkel wordt 299 euro is dus ongeveer 40 euro goedkoper bij de postbank.
als ik het geld had had ik hem besteld mooi apparaatje
mooier dan de ipod moet ik wel zeggen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 34043 schreef op donderdag 21 juli 2005 @ 18:07:
prijs in de winkel wordt 299 euro is dus ongeveer 40 euro goedkoper bij de postbank.
als ik het geld had had ik hem besteld mooi apparaatje
mooier dan de ipod moet ik wel zeggen :D
Waar baseer je dat op? Werk je zelf in een winkel of iets dergelijks? Mooier dan de iPod kan je eigenlijk niet zeggen; de iPod is de mooiste mp3speler en zal dit altijd blijven, hij is zo goed doordacht door Apple.. Ik denk wel dat de Samsung een mooi design heeft, en dat je veel meer aan de Samsung zult hebben dan aan een iPod, aangezien de Samsung zoveel meer kan.. Ik noem bijvoorbeeld DirectMP3Encoding, FM-radio, Voice-Recorder, Spelletjes, USB-on-the-go en het afspelen van video in plaats van alleen foto's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Irby
Anoniem: 132657 schreef op donderdag 21 juli 2005 @ 19:29:
[...]

Mooier dan de iPod kan je eigenlijk niet zeggen; de iPod is de mooiste mp3speler en zal dit altijd blijven, hij is zo goed doordacht door Apple.
Volgens mij spreek je hierzelf een beetje tegen, eerst zeg je dat je dat niet kan zeggen, daarna zeg je dat de iPod mooier is :P Je kunt zowieso niet zeggen dat een speler het mooiste is wat te krijgen is, want smaken verschillen (gelukkig wel, anders liepen we allemaal met een iPod rond ;)).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ik baseer dat nderdaat op winkel nieuws vriend van mij gaat(loopt al een beetje) stage lopen in een computer zaak.
en die gaan binnen kort particulier en hij vertelde me dit.
de 30 gigabite versie komt er 50 euro boven te liggen
met een bedrag van 349 euro.
en het was een mening ik vind hem mooier dan de ipod.
had zelf een ipod maar was er toch niet helemaal kapot van :'(

dus ik herhaal de 20 gig 299 euro
de 30 gig 349 euro :)

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 34043 op 21-07-2005 21:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

I.R. Butcher schreef op donderdag 21 juli 2005 @ 20:32:
[...]

Volgens mij spreek je hierzelf een beetje tegen, eerst zeg je dat je dat niet kan zeggen, daarna zeg je dat de iPod mooier is :P Je kunt zowieso niet zeggen dat een speler het mooiste is wat te krijgen is, want smaken verschillen (gelukkig wel, anders liepen we allemaal met een iPod rond ;)).
Nou ja, ik bedoel: de iPod is wel dé mp3speler.. Ik denk dat je dat moeilijk kunt ontkennen.. Ik heb zelf geen iPod, en zou er ook nooit eentje kopen omdat hij zo weinig kan (eigenlijk alleen muziek afspelen, vergelijk dat maar eens met wat deze samsung kan)..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 149718

HULP AUB.
Ik ben al geruime tijd bezig mijn Sony DSC_W12 digitale camera te laten communiceren met de Samsung YH_J70.Echter fotos wegschrijven als storage lukt dus niet.Wat doe ik verkeerd of lukt dit uberhaupt niet? Ik ben in een fotoshop geweest en er een nikon S1 aan laten hangen maar ook dit lukt niet.Met de pc is er geen vuiltje aan de lucht maar ik wil hem juist gebruiken voor opsalg tijdens vakanties. Wie heeft oo een dergelijke ervaring of een tip/truc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 149920

Ik dacht dat er ook een afstandbediening bij zat? Althans dat stond op het lijstje als je bij de :'( postbank bestelde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Irby
Anoniem: 132657 schreef op donderdag 21 juli 2005 @ 23:12:
[...]

Nou ja, ik bedoel: de iPod is wel dé mp3speler.. Ik denk dat je dat moeilijk kunt ontkennen.. Ik heb zelf geen iPod, en zou er ook nooit eentje kopen omdat hij zo weinig kan (eigenlijk alleen muziek afspelen, vergelijk dat maar eens met wat deze samsung kan)..
Je hebt gelijk, de iPod is de mp3speler. Ik heb zelf ook geen iPod, mede om dezelfde reden als jij aanvoerd. Maar dankzij goede marketing (uitstraling van Apple) en het feit dat het een van de eerste was, is het toch heel populair. Al vind ik persoonlijk de Applecomputers vele malen mooier dan de mp3-speler. Maar goed, we kunnen wel blijven leuteren over de iPod, feit blijft dat ik morgennacht op vakantie moet met mijn 256MB speler, omdat dit juweeltje niet optijd geleverd kon worden :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BrBuggyB
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 20-03 05:41
Ik ben zelf trotse bezitter van de Iriver H320. Deze apparaten lijken erg veel op elkaar. Om de vraag over compatibiliteit met Canon en Sony cameras te beantwoorden, helpt het wellicht om de ervaringen met dit apparaat erbij te halen:

Canon en Sony houden zich niet aan de USB standaarden. Op je pc moet je ook software installeren om m te laten werken. Vandaar dat ie ook niet op de speler werkt. Om toch je geheugenkaartjes uit te lezen, moet je dus een kaartlezer gebruiken. Mijn ervaringen met de Dane Elec kaartlezertjes zijn erg goed. Wil je zeker zijn dat ie werkt, kijk in het [MP3/Ogg] iRiver H-3x0 topic, of probeer het in de winkel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 149920 schreef op vrijdag 22 juli 2005 @ 00:51:
Ik dacht dat er ook een afstandbediening bij zat? Althans dat stond op het lijstje als je bij de :'( postbank bestelde.
Hm.. Op de site van Samsung staat ook alleen maar een aantal specificaties, niet wat er in de doos zit.. Ik denk niet dat hij erbij zit, aangezien de TS hem heeft doorgestreept in de topicststart.. Hij heeft er zelf 1 dus hij zal het wel weten.. AB zou wel leuk zijn :) Misschien kun je hem los kopen..

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 132657 op 22-07-2005 10:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb net met Samsung gebeld; de speler is speciaal voor de Postbank en zal nergens anders te koop zijn.. Wel in het buitenland, maar in de Benelux is ervoor gekozen om hem niet uit te geven, maar voor de Postbank is een uitzondering gemaakt.. Het is dus een eenmalige actie, dus na 30 juli is hij niet meer te koop..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 149641

Gisteren mijn YH-J70 afgeleverd gekregen van de Postbank.
Mooi compleet: cradle, charger, USB cable en camera-adapter, line cable.
Vlotte probleemloze plug-andplat installatie.
Goed en heel scherp scherm, wel beperkte kijkhoek.
Geluid superieur, goede in-ears, overkill aan volume.
Filmpje gekeken, ziet er mooi uit maar een speelfilm wordt traanogen, scherm te klein!
Intuitieve en duidelijke interface, gebruiksaanwijzing (Engelstalig) eigenlijk niet nodig gehad.

Aanrader voor een scherpe Postbankprijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Irby
Anoniem: 34043 schreef op donderdag 21 juli 2005 @ 21:01:
ik baseer dat nderdaat op winkel nieuws vriend van mij gaat(loopt al een beetje) stage lopen in een computer zaak.
en die gaan binnen kort particulier en hij vertelde me dit.
de 30 gigabite versie komt er 50 euro boven te liggen
met een bedrag van 349 euro.
en het was een mening ik vind hem mooier dan de ipod.
had zelf een ipod maar was er toch niet helemaal kapot van :'(

dus ik herhaal de 20 gig 299 euro
de 30 gig 349 euro :)
Anoniem: 132657 schreef op vrijdag 22 juli 2005 @ 10:51:
Ik heb net met Samsung gebeld; de speler is speciaal voor de Postbank en zal nergens anders te koop zijn.. Wel in het buitenland, maar in de Benelux is ervoor gekozen om hem niet uit te geven, maar voor de Postbank is een uitzondering gemaakt.. Het is dus een eenmalige actie, dus na 30 juli is hij niet meer te koop..
Hmmm, wat klopt er niet? Als Hiettah gelijk heeft, dan moet ik hem toch snel bestellen, ik ga over 17 uur op vakantie, en als ik hem niet meer kan kopen als ik terug kom, zou dat toch jammer zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Whaha ik zie het nu ook.. Inderdaad een beetje raar.. Samsung vertelde me dat het een eenmalige actie was, tijgertje weetjet het heel zeker?? (zou mooi zijn :) ??)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Irby
Op de Duitse site staat deze speler ook. Aangezien jij zegt dat de speler in de Benelux niet te krijgen is, kunnen we hem misschien in Duitsland halen :P

offtopic:
Ik heb nog geen Duitse vergelijkingssites oid bezocht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ja, en op de Italiaanse ook :P Misschien kan je ff een inkoopactie doen ;) Ik ben bij Expert geweest, ze hebben voor me gebeld met hun leverancier; of het is een heel nieuw model en nog niet uit, of het is een eenmalige actie.. En op dat laatste begint het wel te lijken na dit telefoontje met Samsung..

Als je kijkt bij de Belgische Samsungsite staat er wel net zo weinig als op de Nederlandse, maar op de Duitse staat veel meer informatie, en productfoto's etc..
edit: Misschien is hij in Duitsland nog wel goedkoper ook .. Ik ken 1 Duitse internetshop, www.mp3-player.de, daar stond de iRiver H10 al vrij vroeg op, maar daar staat nu de Samsung nog niet op..

[ Voor 18% gewijzigd door Anoniem: 132657 op 22-07-2005 15:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Irby
Ik heb heel even gekeken (beetje druk op dit moment, alles aan het inpakken), maar onder andere Amazon.de heeft deze speler. Tik op google "mp3 preis yh-j70" in, en je vindt een hoop duitse en zwitserse sites. Het lijkt erop dat meer naar het oosten van Europa deze speler wel verkocht wordt. :)

Edit:
Op de site die jij gegeven hebt wordt zowel de 20GB als de 30GB versie verkocht :P (check hier maar)

[ Voor 20% gewijzigd door Irby op 22-07-2005 16:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

nou volgens het bedrijf waar die vriend van mij stage loopt
krijgen ze hem nog steeds gewoon binnen.
maar als samsung glashard beweerd dat die niet naar nederland komt
officieel in de winkel.
nou ik wacht wel even af!! wil hem eigelijk wel hebben!! :)

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 34043 op 22-07-2005 16:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 149984

Even mee gespeeld. Mooi ding, goed geluid.
USB Host alleen voor een paar apparaten (zeer beperkt) die in de firmware opgesloten zitten. Ik kan mijn camera er niet op aan sluiten. Beschermhoesje ontbreekt (wel belooft op de site). Navraag leverde excuses en een tegoedcoupon voor 20 nummers gratis te downloaden. Volgens mij stond er in de specificatie van de Postbank eerst wel dat het toestel uitgerust zou zijn met afstandbediening, maar ik zie het nu niet meer staan. Volgens is de specificatie heimelijk aangepast. Wel jammer, leek mij een leuke en nuttige extra gadget. Ik heb geen idee of er een oppast en waar ik die kan bestellen. Ik heb zelf een mooi leren beschermhoesje gekocht (Vivanco, MediaMarkt € 4,99). Eigenlijk bedoeld voor een iPod, maar hij past precies. Ik heb er al aardig wat muziek opstaan en kom tot de conclusie dat 20 G wel heel veel is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

I.R. Butcher schreef op vrijdag 22 juli 2005 @ 16:15:
Ik heb heel even gekeken (beetje druk op dit moment, alles aan het inpakken), maar onder andere Amazon.de heeft deze speler. Tik op google "mp3 preis yh-j70" in, en je vindt een hoop duitse en zwitserse sites. Het lijkt erop dat meer naar het oosten van Europa deze speler wel verkocht wordt. :)

Edit:
Op de site die jij gegeven hebt wordt zowel de 20GB als de 30GB versie verkocht :P (check hier maar)
vorige week nog niet ;) amazon is dacht ik wel redelijk betrouwbaar dus daar zou ik denk ik ook wel kunnen bestellen.. ik ga morgen op vakantie voor drie weken en als ik terugkom is de aanbieding van de postbank weg.. dus ik hoop dat tijgertje gelijk heeft..
@tijgertje: het zou best kunnen dat de computerwinkel van je vriend ze importeert via een andere weg dan samsung, via het buitenland of iets dergelijks.. welke winkel is dat eigenlijk ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Irby
Vaak wordt er inderdaad via grijze import geleverd, denk aan alle digitale camera's met Duitse handleiding. Ik ga morgen ook drie weken op vakantie, maar als de speler niet in Nederland verkocht wordt, koop ik hem gewoon in Duitsland (koop zeer regelmatig in het buitenland). In ieder geval een prettige vakantie gewenst hietahh

offtopic:
3 weken geen GoT, geen WoW, geen internet of computer in z'n geheel, *bibber*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

I.R. Butcher schreef op vrijdag 22 juli 2005 @ 21:07:
Vaak wordt er inderdaad via grijze import geleverd, denk aan alle digitale camera's met Duitse handleiding. Ik ga morgen ook drie weken op vakantie, maar als de speler niet in Nederland verkocht wordt, koop ik hem gewoon in Duitsland (koop zeer regelmatig in het buitenland). In ieder geval een prettige vakantie gewenst hietahh

offtopic:
3 weken geen GoT, geen WoW, geen internet of computer in z'n geheel, *bibber*
offtopic:
:PJe kan ook wel lol hebben zonder computer toch? Jij ook leuke vakantie.. Als je hem dan toch gaat kopen, wil je er dan 2 halen ;)? Ik moet eerst nog een beetje sparen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Irby
offtopic:
Uiteraard kan ik lol hebben zonder computer, heel goed zelfs, alleen de gedachte dat je een tijdje zonder zit is wat minder ;) Na de vakantie kijken we wel verder, mocht hij in NL niet te koop zijn, nemen we wel even contact met elkaar op :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 150066

Wat ik mij afvroeg is wat de speler nu eigenlijk aan videofuncties heeft (misschien
uit onwetendheid wat MPEG4 inhoudt). Kan het ding dan XVid, DivX draaien op iedere
resolutie? En op welke framerate? En heeft ie toevallig ook een video out, net zoals de gmini400?

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 150066 op 23-07-2005 16:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 149984 schreef op vrijdag 22 juli 2005 @ 17:17:

Beschermhoesje ontbreekt (wel belooft op de site). Navraag leverde excuses en een tegoedcoupon voor 20 nummers gratis te downloaden. Volgens mij stond er in de specificatie van de Postbank eerst wel dat het toestel uitgerust zou zijn met afstandbediening, maar ik zie het nu niet meer staan. Volgens is de specificatie heimelijk aangepast.
Bij wie heb je nagevraagd? Postbank of Samsung? En wat zeiden ze van die afstandbediening?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 150066

Anoniem: 149920 schreef op zaterdag 23 juli 2005 @ 22:43:
[...]

Bij wie heb je nagevraagd? Postbank of Samsung? En wat zeiden ze van die afstandbediening?
Vraag ik me ook wel af..als er staat dat je dat hoesje krijgt, dan kan je die toch gewoon opeisen? Het staat NB bij de samenvatting:

Mulitmediaspeler voor muziek, foto en video • 1,8-inch TFT scherm met 260.000 kleuren • 20-Gb opslagcapaciteit • Lithium-Ion batterij met speeltijd tot 25 uur • SRS WOW equalizer • USB 2.0 • oortelefoon • dockingstation • beschermhoesje • 150 gram • afmeting 62 x 100 x 16 mm • 2 jaar garantie • direct leverbaar

Maar ja, dat denk ik (die niet zou zitten te wachten op 20 gratis nummers :))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 150149

Hallo allemaal,

Sinds een dag of wat de trotse eigenaar van de yh-j70, maar nu gelijk al een klein probleempje met het kopieeren van een dvd naar de player.

Wie kan mij dat uitleggen? Als ik een video selecteer in multimedia studio dan licht de regel Export video to device niet op, wat doe ik fout?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p2dewit
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 30-03 13:52
Hi,

Alvorens je filmpjes op je YH-J70 kunt afspelen dien je deze eerst te converteren naar een voor de J70 leesbaar formaat. Dit gaat inderdaad middels Multi-Media Studio (meegeleverde software). In Multi-Media Studio kun je alle soorten fimpjes converten (DivX en XVid bijvoorbeeld, dit gaat overings redelijk vlot !). Een DVD (.VOB's) direct converteren werkt niet, om een hele DVD op je J70 te krijgen dien je deze dus eerst naar DivX of Xvid formaat te converteren (single .AVI file). Deze kan vervolgens wel geconverteerd worden.
Hou er overigens wel rekening mee dat de J70 alleen 4:3 afspeelt, een 16:7 filmpje (breedbeeld) wordt dus in de breedte samengedrukt (en dit ziet er niet uit). Bij conversie dus als output aspect 4:3 selecteren.

gr.
Peter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 149920 schreef op zaterdag 23 juli 2005 @ 22:43:
[...]

Nog niet nagevraagd. Wat moet je doen als zij ontkennen of zich beroepen op een typefout. Op de site van Samsung is al helemaal geen sprake van een afstandsbediening, dus ik vraag me of deze uberhaupt te krijgen zal zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

[quote]Anoniem: 150066 schreef op zondag 24 juli 2005 @ 13:11:
[...]

Vraag ik me ook wel af..als er staat dat je dat hoesje krijgt, dan kan je die toch gewoon opeisen? Het staat NB bij de samenvatting:

Je kan hem wel opeisen, maar ze schijnen niet te bestaan. Althans niet bij Postbank en dat is volgens mij nog steeds de enige leverancier in Nederland. Ik vind trouwens een tegoedbon voor 20 nummers een aardige goedmaker (ook al kom ik anders makkelijker aan mijn muziek).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C00P
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 18:29
Ben aan het twijfelen tussen deze en de iriver H10.
Jammer dat deze maar 1 kleur heeft, vind wit of zilver wel een mooie kleur.
Kan iemand foto's posten van het aparaat liggend in je hand ? hebben we een beeld hoe het er in het echt uit ziet, kunnen we ook de grootte inschatten.

AMD XP2200+ ASUS A7V8X 2X256 RAM@333MHz Geforce4ti600

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Het lukt mij niet om de shuffle naar behoren te laten functioneren. Ik kan alleen binnen een folder shuffle play doen, maar niet over alle nummers. Meer mensen met dit probleem?. Weet iemand waar dit aan kan liggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 149984 schreef op maandag 25 juli 2005 @ 10:52:
Het lukt mij niet om de shuffle naar behoren te laten functioneren. Ik kan alleen binnen een folder shuffle play doen, maar niet over alle nummers. Meer mensen met dit probleem?. Weet iemand waar dit aan kan liggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 149984 schreef op maandag 25 juli 2005 @ 10:52:
Ik heb hetzelfde probleem. Het shuffelt alleen binnen de folder. Nog geen oplossing gevonden. Wie?

Ik had nog een vraag aan Krijtstreep. Zie vorige berichten over het beschermhoesje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 122457

Hey weet iemand welke cardreaders deze mp3speler slikt?
En speelt ie ook echt 25 uur audio? Of is dat alleen bij een lage bitrate? Stel je voor dat je alleen mp3's had van 192kbps, hoelang zou ie dan achter elkaar kunnen spelen?

Alvast bedankt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 150314

Anoniem: 149920 schreef op maandag 25 juli 2005 @ 14:07:
[...]

Ik heb hetzelfde probleem. Het shuffelt alleen binnen de folder. Nog geen oplossing gevonden. Wie?

Ik had nog een vraag aan Krijtstreep. Zie vorige berichten over het beschermhoesje.
Jep, ben sinds vrijdag ook trotse bezitter van dit apparaatje en stoei inderdaad ook met het zelfde probleem van de shuffel functie. Tot op heden geen oplossing kunnen vinden. Ook krijg ik het niet voor elkaar om albums af te spelen op volgorde van de cd tracklisting. Gaat vanzelf op alfabetische volgorde. Heeft iemand een idee??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postman81
  • Niet online

Postman81

Topicstarter
Dat shufflen: Hij shuffeld wel over alle bestanden, maar dan per map. Dus hij speelt eerst alle bestanden in een map geshuffled daarna gaat hij door naar map 2, waarvan hij weer de bestanden geshuffeld afspeelt, enz.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 149718

Ik heb bij Dane elec (zie google) een cardreader gekocht (17.-) voor Sony Memorystick om fotos te uploaden zonder de camera te gebruiken.Dit lukt tot mijn opluchting.Alleen moet ik foto voor foto
copy en paste doen,kan dit ook per map zodat je niet elke foto apart moet transporteren?

Andre

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 150149

p2dewit schreef op zondag 24 juli 2005 @ 22:15:
Hi,

Alvorens je filmpjes op je YH-J70 kunt afspelen dien je deze eerst te converteren naar een voor de J70 leesbaar formaat. Dit gaat inderdaad middels Multi-Media Studio (meegeleverde software). In Multi-Media Studio kun je alle soorten fimpjes converten (DivX en XVid bijvoorbeeld, dit gaat overings redelijk vlot !). Een DVD (.VOB's) direct converteren werkt niet, om een hele DVD op je J70 te krijgen dien je deze dus eerst naar DivX of Xvid formaat te converteren (single .AVI file). Deze kan vervolgens wel geconverteerd worden.
Hou er overigens wel rekening mee dat de J70 alleen 4:3 afspeelt, een 16:7 filmpje (breedbeeld) wordt dus in de breedte samengedrukt (en dit ziet er niet uit). Bij conversie dus als output aspect 4:3 selecteren.

gr.
Peter
Hoi Peter,

Onwijs bedankt voor deze info, maar ik heb weer een probleem 8)7 . De dvd van Marco Borsato- Zien , het beeld loopt niet synchroon met de muziek. Nou heeft Marco daar wel eens last van, :) maar het is niet prettig kijken en luisteren. Volgens mij ligt de fout niet bij het converten.

Is dit probleem bekend?

Alvast bedankt voor de reakties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronaldinho
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 02-04 00:27
Jammer dat je alleen kan bestellen als je een girorekening hebt of een mastercard :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musicfreak
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 17:49
Anoniem: 149984 schreef op vrijdag 22 juli 2005 @ 17:17:
Beschermhoesje ontbreekt (wel belooft op de site). Navraag leverde excuses en een tegoedcoupon voor 20 nummers gratis te downloaden. Volgens mij stond er in de specificatie van de Postbank eerst wel dat het toestel uitgerust zou zijn met afstandbediening, maar ik zie het nu niet meer staan. Volgens is de specificatie heimelijk aangepast. Wel jammer, leek mij een leuke en nuttige extra gadget. Ik heb geen idee of er een oppast en waar ik die kan bestellen.
Het klopt dat de info eerst anders was. Ik heb hier beide PDF-jes, in de eerste versie was alles aangegeven met ja en nee en stond er ja bij afstandsbediening. In de 2e versie staan er groene vinkjes en rode kruisjes en staat er een kruisje bij de ab.
Wat je laatste opmerking betreft, daar ben ik ook wel benieuwd naar. Ik heb samsung via e-mail ook deze vraag voorgelegd.
Ik heb zelf een mooi leren beschermhoesje gekocht (Vivanco, MediaMarkt € 4,99). Eigenlijk bedoeld voor een iPod, maar hij past precies. Ik heb er al aardig wat muziek opstaan en kom tot de conclusie dat 20 G wel heel veel is.
Mooi dat zo'n goedkoop hoesje goed past! Ziet het er ook "natuurlijk" uit zeg maar, of zie je dat het niet voor de Samsung ontworpen is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musicfreak
DPC-Postman schreef op dinsdag 26 juli 2005 @ 19:59:
Dat shufflen: Hij shuffeld wel over alle bestanden, maar dan per map. Dus hij speelt eerst alle bestanden in een map geshuffled daarna gaat hij door naar map 2, waarvan hij weer de bestanden geshuffeld afspeelt, enz.
Kan je als workaround niet een .pls bestand maken met daarin al je nummers en die geshuffled opslaan? Moet de samsung wel met .pls bestanden kunnen werken natuurlijk. En als je je 20Gb hebt gehad dan begint 'ie weer opnieuw in de zelfde volgorde...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 55611

Ik zit er ook aan te denken om er één te bestellen (de tijd dringt) maar vraag me af hoe deze mp3-speler spoelt.
Ik luister veel livesets en die zijn soms wel meer dan 2 uur lang. Kan je dan snel spoelen? of blijft de spoelsnelheid gelijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 122457

Ik heb hem ook besteld, hij staat al niet meer op de shop overzicht, maar het linkje doet het nog wel, dus ik zie wel of ik hem krijg :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• godot
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 24-04 15:21
Anoniem: 149718 schreef op woensdag 27 juli 2005 @ 09:48:Alleen moet ik foto voor foto copy en paste doen,kan dit ook per map zodat je niet elke foto apart moet transporteren?
Ik had gelezen in de gebruiksaanwijzing dat dit kon door in het tool menu 'select all' te doen. Helaas zit dit niet in de firmware die mee is geleverd.

Daar baal ik redelijk van, zeker nu ik wat beter gezocht heb en al verschillende malen gelezen heb dat Samsung niet zo snel is met nieuwe firmware.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musicfreak
Bij deze een mailtje wat ik van Samsun kreeg. De speler is overigens al een paar dagen geleden teruggestuurd...

Geachte heer x,

Dank u voor uw e-mail met betrekking tot uw YH-J70.

Het spijt mij zeer maar er zijn geen accessoireste koop voor de YH-J70. Gezien het feit dat deze alleen via de postbankop de markt komt, is de kans ook erg klein dat er firmware voor uitkomt.

U kunt wel door alle nummers shufflen maar dan dient u de directory"all files" te nemen.
Het is inderdaad niet mogelijk om een bestand zonder de PC te verwijderen.

Ik hoop dat dit voor u van nut was. Indienu verdere vragen heeft, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen.

Met vriendelijke groet,

x
Samsung Electronics

Nu lijkt me dat van die firmware overigens erg onwaarschijnlijk aangezien de speler niet alleen in NL uit is gekomen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 35890

musicfreak schreef op donderdag 04 augustus 2005 @ 20:57:
Bij deze een mailtje wat ik van Samsun kreeg. De speler is overigens al een paar dagen geleden teruggestuurd...

Geachte heer x,

Dank u voor uw e-mail met betrekking tot uw YH-J70.

Het spijt mij zeer maar er zijn geen accessoireste koop voor de YH-J70. Gezien het feit dat deze alleen via de postbankop de markt komt, is de kans ook erg klein dat er firmware voor uitkomt.

U kunt wel door alle nummers shufflen maar dan dient u de directory"all files" te nemen.
Het is inderdaad niet mogelijk om een bestand zonder de PC te verwijderen.

Ik hoop dat dit voor u van nut was. Indienu verdere vragen heeft, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen.

Met vriendelijke groet,

x
Samsung Electronics

Nu lijkt me dat van die firmware overigens erg onwaarschijnlijk aangezien de speler niet alleen in NL uit is gekomen...
Dit is echt gelul, dat ding wordt wereldwijd verkocht dus komen er vanzelf firmware updates voor. Ik heb overigens van www.mp3man.nl bevestigd gekregen dat zij ook de J70 gaan leveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 35890 schreef op donderdag 04 augustus 2005 @ 22:34:
[...]

Dit is echt gelul, dat ding wordt wereldwijd verkocht dus komen er vanzelf firmware updates voor. Ik heb overigens van www.mp3man.nl bevestigd gekregen dat zij ook de J70 gaan leveren.
Samsung bevestigde mij telefonisch dat er wel updates van firmware uitkomen. Het servicecentrum krijgt altijd als eerste firmware-updates, nog voordat het op het web gepubliceerd wordt. Het servicecentrum is telefonisch bereikbaar onder nummer 026 3233162 (Selectro). Ook heeft Samsung een onderdelenshop, waar je kunt informeren naar onderdelen. Bv als je accu ( naar ca. 2 jaar met normaal gebruik) het begeven heeft :( , kun je hier een nieuwe bestellen. Tel. 026 3272624
Overigens zou de J70 binnenkort ook hier gewoon te koop zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 141613

Al enig idee wat hij dan gaat kosten? Wordt ie dan gewoon weer iets van 400 euro (zoals ze bij de Postbank doen voorkomen)?

Even een vraagje voor alle mensen die via postbank dit ding hebben besteld: mijn ordernummer dat ik toegestuurd kreeg via de e-mail (direct na mijn bestelling), verschilt van het ordernummer dat ik bij de brief (bevestiging van bestelling) van de Postbank kreeg. Is dit normaal?
En krijg je nog een bevestiging van het feit dat je het geld hebt overgemaakt, of moet je dan gewoon afwachten tot dat de speler een keer geleverd wordt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 141613 schreef op dinsdag 09 augustus 2005 @ 10:20:
Al enig idee wat hij dan gaat kosten? Wordt ie dan gewoon weer iets van 400 euro (zoals ze bij de Postbank doen voorkomen)?
Bij http://www.mp3man.nl/product/18127 gaat ie 349 euro kosten.
Even een vraagje voor alle mensen die via postbank dit ding hebben besteld: mijn ordernummer dat ik toegestuurd kreeg via de e-mail (direct na mijn bestelling), verschilt van het ordernummer dat ik bij de brief (bevestiging van bestelling) van de Postbank kreeg. Is dit normaal?
Ja, dat had ik ook. Ik heb er nog over gebeld. De brief is het goede nummer.
En krijg je nog een bevestiging van het feit dat je het geld hebt overgemaakt, of moet je dan gewoon afwachten tot dat de speler een keer geleverd wordt?
Wat dacht je van de giroafschrift?
En anders bel je even naar de Postbank Shop Actielijn

Ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pingkiller
  • Laatst online: 19:32
Die link naar de YHj70 bij de postbank shop werkt nogsteeds. Krijg je hem ook nogsteeds als je nu besteld?

CSS snippet om users te blokkeren: https://tweakers.net/instellingen/customcss/snippets/bekijk/2618/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hoe kan MP3man hem leveren, als Samsung zegt dat hij alleen via de Postbank te verkrijgen is in de Benelux ? Wellicht geimporteerd uit het buitenland ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Irby
Ik ben net terug van mijn vakantie, ik moest uiteraard nog wat eten dus zijn we naar de afhaalchinees gegaan :Y)

Daar lag een blad "HeT" ofzo, waar een korte omschrijving van deze mp3-speler in stond, inclusief foto. Het lijkt me dan toch wel dat deze speler ook hier beschikbaar komt, als zelfs gadget-bladen het publiceren?

Nu ben ik te brak om verder te kijken, maar ik zal proberen morgen wat meer info te vinden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

I.R. Butcher schreef op zondag 14 augustus 2005 @ 22:59:
Ik ben net terug van mijn vakantie, ik moest uiteraard nog wat eten dus zijn we naar de afhaalchinees gegaan :Y)

Daar lag een blad "HeT" ofzo, waar een korte omschrijving van deze mp3-speler in stond, inclusief foto. Het lijkt me dan toch wel dat deze speler ook hier beschikbaar komt, als zelfs gadget-bladen het publiceren?

Nu ben ik te brak om verder te kijken, maar ik zal proberen morgen wat meer info te vinden :)
Ik ben ook net terug, ook Chinees gehaald :P, en toen ik thuis kwam lag er de Stuff op mij te wachten.. Daarin stond de YH-J70 ook genoemd.. Maar Stuff zit er heel vaak naast, de prijs die erbij staat is in de praktijk altijd lager, en hij is kloppend voor Engeland, hij wordt gewoon letterlijk vertaald, en in Engeland zou hij zoiezo uitkomen.. Die gadgetbladen zeggen niet zo veel, ik ben zelf vaak beter op de hoogte dan dat blad, en dat irriteert me dan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Worldwide
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online

Worldwide

Vinyl

Ik heb er laatst even mee zitten spelen, ding lag bij de mediamarkt. Zit een best mooi scherm in, en het geluid is ook goed. Vooral het gewicht valt op. In vergelijking met een ipod of een iaudio x5 weegt het ding echt niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 13546

Ik heb het ding nu ook, en hij werk(te) prachtig. Maar nu wil ie op eens niet meer opstarten! Hij gaat wel aan, geeft de Samsung-animatie en vervolgens het zandlopertje. Het zandlopertje beweegt echter niet (animatie staat stil) en het ding doet verder niets meer. Niet uit, en andere knoppen werken ook niet.
Er zit een reset-hole aan de achterkant van de speler, maar ik ben wat huiverig om die in te drukken, want er staat nergens vermeld wat er dan gebeurt. Raak ik alle muziek kwijt? Of alleen instellingen? Of is het niets anders dan een harde reboot? Op internet valt hier niets over te vinden, heeft iemand er misschien ervaring mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Irby
Anoniem: 132657 schreef op maandag 15 augustus 2005 @ 08:07:
[...]

Ik ben ook net terug, ook Chinees gehaald :P
Great minds think alike :D

Op mp3-man staat de speler met een speeltijd van 30 uur. Hier in de TS staat 25 uur. Nu weet ik wel dat de speeltijd altijd met een pak zout moet worden genomen, maar heeft iemand al RL-ervaringen met de tijd die er voor nodig is om deze speler op zwart te laten gaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postman81
  • Niet online

Postman81

Topicstarter
Anoniem: 13546 schreef op maandag 15 augustus 2005 @ 12:08:
Op internet valt hier niets over te vinden, heeft iemand er misschien ervaring mee?
Dat resetgat is idd alleen maar een harde reboot. Er gaan geen instellingen verloren (behalve misschien de resume functie, zodat hij weer bij je eerste file begint). Was je toevallig met video bezig toen hij ging hangen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 152342

Sinds gisteren heb ik de Samsung YH-J70 in huis.
Ik ben (tot nu toe) erg tevreden over het apparaat.
Mooie kleuren en veel mogelijkheden.
Ik zit alleen met één ding.
Op de achterkant van mijn mp3speler zit een rechthoekig plaatje met veiligheidsdingen erin.
Ik dacht dat er folie op zat, maar ik heb het er met geen mogelijkheid vanaf kunnen krijgen.
Staat het bij jullie ook op het apparaat of hebben jullie het er wel vanaf kunnen krijgen?
groetjes melissa

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 41564

Weet iemand misschien wat het ASF bestandsformaat precies inhoudt? Ik ben nogal gecharmeerd van het AAC formaat (de iPod standaard) en vroeg me af of ASF daar een variant op is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ASF staat voor Advanced Systems Format, en is de bestandsindeling die door Windows Media wordt gebruikt. Audio- en/of video-inhoud die met verschillende codecs is gecomprimeerd, kan in een ASF-bestand worden opgeslagen en met Windows Media Player worden afgespeeld (vooropgesteld dat de juiste codecs zijn geïnstalleerd), stroomsgewijs met Windows Media Services worden verzonden of optioneel met Windows Media Rights Manager worden verpakt.
bron: microsoft.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 152333

pingkiller schreef op zaterdag 13 augustus 2005 @ 14:34:
Die link naar de YHj70 bij de postbank shop werkt nogsteeds. Krijg je hem ook nogsteeds als je nu besteld?
Dat gaan we binnenkort zien.
Ik heb hem zondag besteld en maandag was het geld er al af.
Tot nu toe heb ik niks van de postbank gehoord, over dat ze hem niet meer leveren of iets dergelijks.

Ben wel benieuwd :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik denk dat ze hem er gewoon afhalen als ze op zijn.. Anders is het een domme fout van ze, en het gaat ze ook tijd kosten om voor iedereen het geld weer terug te storten..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ja idd

Weet iemand misschien wat ongeveer de levertijd van dat ding is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Irby
Ik had de postbank voor mijn vakantie gebeld, en de levertijd is 3-4 weken (gruwelijk lang, als je indenkt dat dit ook geldt voor producten die ze op voorraad hebben, maar goed :)).

Kan iemand me al vertellen hoe lang je met een vol opgeladen accu doet (dus niet de opgegeven fabriekstijd, maar echt de real-life tijd).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Damn zo lang

Ik had op een andere forum gelezen (kan de link niet meer vinden) dat iemand op de 23 uur kwam. Hij deed 1 keer in het uur de display lich aan om te kijken hoeveel batterij de speler nog had.

*update*

Ik heb net een brief binnen gekregen van de Postbank.
Daarin wordt mijn bestelling bevestigd.

tevens staat er in de brief dat de actie geld zolang de voorraad strekt OP=OP

Dus er kan idd nog besteld worden.

[ Voor 36% gewijzigd door Anoniem: 152333 op 17-08-2005 17:46 ]

Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste

Let op:
Dit topic is enkel bestemd voor ervaringen of vragen naar ervaringen. Heb je een probleem waar je niet uit komt, open dan een nieuw topic.
Zie ook Invulling en behandeling Grote Topics aangepast