Man van primafoon zei dat dat komt door de nieuwe abonnementen van HI,het was altijd dus al zo(11 cent) maar als je verlengt verval je weer in oude,totdat je sms verdubbelaar aanzet.
case closed.
GoT Index » Telecomproviders » KPN / HI abo: Eindelijk huidige saldo opvragen.
Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 last
[Post Reply] [Nieuw Topic]:)
kan ik u ergens mee helpen? nee ? mooi !!!
Arie-Kanarie wijzigde dit bericht 26-08-2008 22:19 (86%)
Arie-Kanarie wijzigde dit bericht 26-08-2008 22:20 (86%)
Geen idee... Mijn dataverkeer wordt wel goed teruggestuurd: "Verbruik 0.115MB t.w.v ¤0.60 sinds factuur 24 augustus".quote:rooie60 schreef op dinsdag 26 augustus 2008 @ 21:45:
Waarom heeft de 1 NaN en de ander gewoon een bedrag? 2 collegas hebben het zoals het hoort ,ik en nog n ander hebben NaN.
HermanA wijzigde dit bericht 27-08-2008 20:45 (15%)
hm, 0,00MB / 0,00Euro op je internet verbruikt komt omdat je waarschijnlijk een internet bundel er bij hebt?quote:dudefal schreef op donderdag 28 augustus 2008 @ 14:44:
Ik las laatst een bericht over dit saldo opvragen dat studentenabbonementen en prepaid-bellers bij het saldo opvragen alles in euro's te zien krijgen en de overigen in procenten.
Maar als het goed is heb ik een gewoon abonement, maar ik kreeg het net ook in euro's.
(ik heb een nieuw abonement sinds eind augustus)
Ik heb alleen een andere vraag bij saldo opvragen. Ik krijg namelijk twee smsjes, 1 over mij hi bundel en 1 van mijn eindeloos online. Die van eindeloos online blijft op 0 mb en 0 euro staan, ook als ik van internet gebruik maak. Hoort dat zo of maak ik gebruik van het verkeerde netwerk?
Want als ik de browser open op mijn mobiel kan ik kiezen tussen meerdere netwerken: "default, KPN, KPN Internet, KPN MMS, KPN MMS(01), KPN Streaming, KPN Streaming(01), linksys, Mobiele StartSite, Mobiel Internet, Sitecom"
Ik neem momenteel "Mobiel Internet" of "KPN Internet". Ik weet ook niet welke van de twee ik nu echt moet nemen aangezien ik gister de klantenservice opgebeld had en gezegd werd dat ik Mobiel Internet" moest kiezen, en vandaag werd mij door een andere medewerker gezegd dat ik "KPN Internet" moet nemen.
Maar bij beiden komt er niks in het smsje te staan.
Inderdaad, met Eindeloos Online komt het verbruik gewoon op 0 MB / 0 euro te staan. Je zult de datateller van je telefoon moeten gebruiken als je toch het verbruik wilt bijhouden.quote:SMSfreakie schreef op donderdag 28 augustus 2008 @ 15:00:
hm, 0,00MB / 0,00Euro op je internet verbruikt komt omdat je waarschijnlijk een internet bundel er bij hebt?
jelle. wijzigde dit bericht 28-08-2008 15:39 (15%)
:)
Daar staat dat ik een sms moet sturen naar 1266 met SALDO EXTRA in het bericht om te kijken of ik al aangemeld ben voor de bundel. Maar dan krijg ik vervolgens een sms terug dat ik me voor geen enkele voordeelbundel heb aangemeld.quote:Je aanvraag voor Dubbel aan is helaas niet mogelijk. Ga voor meer informatie naar hi.nl/1266. Groeten van Hi
flappie27 wijzigde dit bericht 28-08-2008 15:41 (21%)
Sinds wanneer heb je dat abonnement? Heb je die drie punten bij "Foutmelding" hierzo ook nagelopen? Anders even contact opnemen met klantenservice en je probleem voorleggen.quote:flappie27 schreef op donderdag 28 augustus 2008 @ 15:39:
Om de een of andere reden doet de sms verdubbelaar het niet bij mij. Als ik dubbel aan naar 1266 verstuur dan krijg ik de melding:
[...]
Daar staat dat ik een sms moet sturen naar 1266 met SALDO EXTRA in het bericht om te kijken of ik al aangemeld ben voor de bundel. Maar dan krijg ik vervolgens een sms terug dat ik me voor geen enkele voordeelbundel heb aangemeld.
Ik vind het wel een beetje verwarrend allemaal. Betekend dit dus dat ik met m'n Hi studenten abbo geen sms verdubbelaar kan instellen en dus de 25ct per sms betaal?
Je bundeltegoed is sowieso hoger dan ¤25 omdat ze bij Hi met een ander tarief werken dan eigenlijk bij je abonnement hoort. Om dit te compenseren is je bundeltegoed hoger. Zie ook hierzo.quote:/Edit:
Ik ben allemaal een beetje nieuw met dit Hi gebeuren, maar als ik mn saldo check via 1244 krijg ik de melding dat ik 50,04¤ over heb tot 11 september, wat me een beetje sterk lijkt aangezien m'n abbo van 25¤ per maand pas vanaf 11 augustus is ingegaan. Bij mij dus geen NaN melding maar een iets te hoog saldo. Benieuwd naar de rekening
jelle. wijzigde dit bericht 28-08-2008 15:45 (29%)
Pardon? Dan voel ik me redelijk genaaid (deels door mezelf). Toen m'n simkaart net geactiveerd werd ging ik direct internet uitproberen, google maps etc via KPN internet. Aangezien Hi gebruik maakt van het KPN netwerk dacht ik dat het wel goed was (misschien wat naïef). Later in de middag kreeg ik smsjes van Hi met de instellingen voor internet, wat ik al een beetje vreemd vond en nu zie ik dus dat ik voor 4MB en dus 10¤ aan kosten heb gemaakt via het KPN netwerk..quote:jelle. schreef op donderdag 28 augustus 2008 @ 15:39:
[...]
Inderdaad, met Eindeloos Online komt het verbruik gewoon op 0 MB / 0 euro te staan. Je zult de datateller van je telefoon moeten gebruiken als je toch het verbruik wilt bijhouden.
Oh, en in het buitenland met Eindeloos Online gaat ie wél tellen, maar dan alleen voor de roaming (verbruik in buitenland). Best handig opzich
kan ik u ergens mee helpen? nee ? mooi !!!
Dat is dus niet tegen mij verteld in de Hi winkel..quote:splendes schreef op donderdag 28 augustus 2008 @ 15:47:
je moet ook ff 48 uur wachten voordat die bundel actief is gebruik je hem eerder dan kunnen ze er idd geld voor in rekening brengen
k geloof dat het iets te maken heeft met het toekennen van een ip adres ofzo
Jep, ik heb het idd nagelopen. Het abonnement + toestel heb ik voor 30 juni afgesloten, maar ging pas vanaf 11 augustus in, omdat toen m'n orange abo verviel.quote:jelle. schreef op donderdag 28 augustus 2008 @ 15:42:
Sinds wanneer heb je dat abonnement? Heb je die drie punten bij "Foutmelding" hierzo ook nagelopen? Anders even contact opnemen met klantenservice en je probleem voorleggen.
Erg vreemd dat ze het gaan compenseren door je een fictief hoger saldo te geven. Van die tabel word ik trouwens ook niet veel wijzerquote:Je bundeltegoed is sowieso hoger dan ¤25 omdat ze bij Hi met een ander tarief werken dan eigenlijk bij je abonnement hoort. Om dit te compenseren is je bundeltegoed hoger. Zie ook hierzo.
En misschien heb je nog prepay-tegoed meegenomen als je daar vandaan komt?
Eerlijk gezegd begrijp ik ook niet veel van die rekenwijze. Op mijn factuur zie ik wel telkens repectievelijk 10 en 20 cent staan voor een smsje en een belminuut, dus ergens wordt het wel gecompenseerdquote:flappie27 schreef op donderdag 28 augustus 2008 @ 15:52:
Erg vreemd dat ze het gaan compenseren door je een fictief hoger saldo te geven. Van die tabel word ik trouwens ook niet veel wijzer. Als ik de rekening binnen heb toch maar eens met de klantenservice gaan bellen
GoT Index » Telecomproviders » KPN / HI abo: Eindelijk huidige saldo opvragen.
Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 last
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Astraeus
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Astraeus